dnia 03/03/2007 11:21
Hmmm...zastanawia mnie tylko czy Rowling umialaby tak wycelowac, napisac tyle zdan tyle rozdzialow zeby akurat bylo tyle stron? - troche dziwnie. Ja mam jednak nadzieje, ze ksiazka bedzie o wiele dluzsza. Bo przeciez musi sie pare rzeczy wyjasnic ;] |
dnia 03/03/2007 19:34
nie sadze..
poprostu taki pokoj byl wolny! pewnie mieszkala na szostym pietrze i dlatego cyfra zaczynajaca numer pokoju to 6.. A z reszta polska wersja i tak bedzie miala inna liczbe stron.
Pozatym z tego co wiem to ona w tym pokoju konczyla pisac ta ksiazke! a skoro tak to zanim dostala pokoj nie wiedziala ile stron jeszcze zapisze..Za pomysl i oryginalnosc daje W |
dnia 04/03/2007 20:41
Może trak być, ale za krótka by była ta książka. Tyle rzeczy musi się jeszcze wyjaśnić... |
dnia 04/03/2007 21:03
jak taka ma być krótka to głupio ale przeczytać trzeba będzie  |
dnia 04/03/2007 22:15
jak bedzie miala mniej niz 1000 to jej nie kupie |
dnia 05/03/2007 11:21
I znowu 0. 7 ma być dłuższa od KP i krótsza od ZF. Ale nieźle kombinujesz. |
dnia 05/03/2007 12:44
Fajny artykuł, daję W. |
dnia 05/03/2007 13:03
mysle ze wysoki numer pokoju nie ma tu nic do rzeczy.....z kazda czescia ksiazk miala coraz wiecej stron lecz 6 czesc miala mniej moze istnieje mozliwosc ze autorka miala zamiar napisac wiecej czesci i do polowy ilosc stron sie zwiekszala a od polowy zmniejszala....ale calkiem niezle kombinujesz |
dnia 05/03/2007 14:07
W sumie mi to obojętne ile będzie miała stron bo i tak przeczytam ale ogólnie to fajny art hehe |
dnia 05/03/2007 16:49
hmmy nie może lubi na wsysokości pisac a może tak to zalezy  |
dnia 06/03/2007 17:03
trochę ten art bez sensu   |
dnia 06/03/2007 18:31
Ja bym chciała, żeby 7 część miała tak z 1500 stron  byłoby suuubcio    |
dnia 09/03/2007 13:34
2000 też by mogło być. 6 część jest zdecydowanie za krótka |
dnia 09/03/2007 16:32
Możliwe. Przekonamy sie w lipcu. A i u nas może mieć mniej lub wiecej stron, bo to zalezy od Polkowskiego ile zajmie mu stron przetlumaczenie tej ksiazki. |
dnia 10/03/2007 21:02
Mam nadzieje ze sie mylisz. Ksiazka musi miec wiecej stron. Za duzo rzeczy sie jescze nie wyjasnilo. |
dnia 13/03/2007 16:30
duzo rzeczy jest do wykjasnienia i tyle stron nie starczy ;]
to troche prawdopodobne co piszesz ale... eh nie weim ;];] |
dnia 13/03/2007 20:13
racja! nie ma to jak krótka książka o harrym potterze! zakon feniksa zajął mi zaledwie tydzień! |
dnia 16/03/2007 20:05
bezsensu nieważne ile stron ważne co sie wydarzy  daje n |
dnia 17/03/2007 12:31
Przecież dla nas to nie ważne - przy tłumaczeniu i tak się zmieni ilość. A po za tym ksiąka jest "plastyczna" dopóki się jej nie wyda |
dnia 17/03/2007 19:42
Ja bym chciała żeby 7 była jak najdłuższa=) nie mogę się jej już doczekać  |
dnia 18/03/2007 09:55
Ja chcę dłuższą. |
dnia 18/03/2007 21:17
wielka szkoda ale ja słyszałem że 7 część będzie miała ok. 400 stron a tą tezę którą przedstawiłaś jest denna daje N |
dnia 18/03/2007 23:34
ja to licze 1,5 kafla minimum ;p |
dnia 21/03/2007 18:51
Przypadek? Albo tak jak napisałeś, chciała dać nam znać? Się zobaczy  |
dnia 22/03/2007 17:27
książka musi mieć ponad 1000 stron, bo musi wiele wyjasnić. Już nie mogę się jej doczekać xD art na Z  |
dnia 22/03/2007 20:54
HP i Deathly Hallows nie będzie miała 652 strony. okazało się że około 800 stron. Z resztą z chwili na chwilę mówią inaczej... |
dnia 24/03/2007 20:44
hmm...a ja bym chcaia żebymiała 1000 bo 652 troche mało, no nie? |
dnia 25/03/2007 13:49
Ja już liczyłem że będzie ponad 1000. |
dnia 25/03/2007 15:38
Nie, wydaje mi się to raczej mało prawopodobne
Pozdro   |
dnia 31/03/2007 04:56
jak dla mnie nie warzne ile 7-cz bedzie miała stron,warzne żeby była ciekawa i fajnie sie ja czytało,a i najwarzniejsze zeby potter nie zginął,najlepiej nikt oprucz:voldemorta,sneyp`a,czy innych smierciozerców.A poza tym myślę że rowling raczej pisanie by się nie znudziło,a ilość stron zależy od ilości przygód w książce.Moim zdaniem będzie miała coś koło 600-800 stron.Pomysł na ten artykól podoba mi się ,ale treść nie zbyt fajna.Dam Z |
dnia 31/03/2007 14:15
trogeche mało ale wożne co w nich będzie napisane |
dnia 03/04/2007 19:19
Mam nadzieję, że się mylisz. 652 strony to za mało. |
dnia 05/04/2007 13:49
652 strony to strasznie mało, mam nadzieję, że ię mylisz... man nadzieję, że 7 tom będzie dłuższy od zakonu feniksa |
dnia 08/04/2007 21:11
moim zdanie ostatni tom powinien byc najdluzszy ze wszystkich no i najciekawszy |
dnia 08/04/2007 22:38
mam nadzieje ze sie mylisz bo jak 652 to w dzien przeczytam ;/ |
dnia 09/04/2007 10:46
moim zdaniem 7 część powinna być długości biblii.bo w innym wypadku to nie zmieszczą się w niej wszystkie odpowiedzi na moje pytania ^^ i podzielam zdanie DaRoNa,że 652 strony można przeczytać w jeden dzień  |
dnia 09/04/2007 18:34
HPIDH powinien mieć conajmniej 1000 stron |
dnia 10/04/2007 12:10
chciałbym, żeby książka miała ponad 1000 stron |
dnia 10/04/2007 13:34
Rowling juz pokazała ze potrafi tyle stron napisać w Zakonie Feniksa... |
dnia 10/04/2007 15:35
Też bym chciał żeby miała ponad 1000 stron ale wydaje mi się że będzie miała trochę mniej niż ZF ale na pewno więcej niż KP. |
dnia 11/04/2007 20:56
Według informacji z Bloomsbury HP7 będzie krótsza od HP4 ale dłuższa od HP6, a prawdopodobnie będzie miała 608 stron. |
dnia 13/04/2007 16:07
zeby byla jak najdluzsza HP i Zakon Feniksa przeczytalem w 2 dni (niecale) dlatego chcialbym aby byla jak najdluzsza |
dnia 15/04/2007 18:38
ja też zgadzam się z H@rrym Potterem! HP i ZAKON FENIKSA przeczytałam w trzy dni , a słyszałam , że HP i DH ma być drugą, co do długości książką więc... ONA MUSI BYĆ JAK NAJDŁUŻSZA!!!      |
dnia 15/04/2007 21:41
szkoda bedzie sie pozegnac z harrym potterem... ta czesc musi byc najdluzsza |
dnia 17/04/2007 18:23
Kurczę, toż jeszcze nie napisała tej książki, a Trelawney nie jest, więc czemu niby ma zakładac ile będzie stron, i to PO NUMERZE POKOJU??!!
Ty i Trelawney powinnyście występować razem. |
dnia 18/04/2007 22:32
nie jestem tego pewien ale fajna teoria |
dnia 19/04/2007 19:14
chyba trochę mniej i to na pewno mniej |
dnia 21/04/2007 10:08
Ciekawe.Ja mam nadzieje że 7 tom będzie najdłuższy ze wszystkich. |
dnia 22/04/2007 16:24
nikt nie wie ile stron bedzie mieć 7 cześć tylko sama autorka tej ksiażki ale mam nadzieję, że będzie miała więcej niż 652 strony. |
dnia 22/04/2007 18:53
art jest bardzo ciekway, ale krotki 
byc moze i tyle bedzie miala stron, ale sie zobaczy jak wyjdzie |
dnia 25/04/2007 11:25
teraz już wiemy, że stron będzie gdzieś ok. 800 |
dnia 26/04/2007 21:12
yhy, będzie na pewno dłuższa niż czara ognia, ale krótsza niż zakon feniksa :/ {mogłaby być dłuższa;/} |
dnia 27/04/2007 20:58
A ja słyszałam, z pewnych źródeł, że ona będzie miała około 800 stron i ja bardzo, bardzo w to wierze! |
dnia 28/04/2007 14:15
Ja tam nie wiem ile będzie mieć stron, ale mam nadzieje że więcej od Zakonu Feniksa  |
dnia 29/04/2007 18:59
dlaczego tylko 652 strony??? gdyby napisała z 1500 to tak ale ostatnia część tak krótka?? niemoźliwe!!! |
dnia 01/05/2007 13:35
7 część nie będzie miała 625 stron. W polskim przełożeniu będzie miała prawdopodobnie ok. 800. |
dnia 01/05/2007 14:13
Susan Bones ma rację |
dnia 01/05/2007 15:54
Polski przekład ma ZAWSZE więcej str. od angielskiego bo my przekładamy od amerykanów i dlatego na początku każdego rozdziału jest obrazek. zresztą może mieć 900str i byc tandetna a może mieć 90 str i wciagać - wszystko zależy od umiejętności |
dnia 02/05/2007 12:14
Właśnie! liczy się jakość a nie ilość  |
dnia 02/05/2007 12:48
Fajna by była gdyby jej długość była podobna to Zakonu Feniksa  |
dnia 02/05/2007 19:15
Fajny art , ale szkoda byłoby gdyby siódma część miała tylko 652 strony ... troche krótko jak na ostatniączęść <niestety > |
dnia 02/05/2007 20:44
mam nadzieje ze twoje spekulacj sie nie sprawdza. ta ksiazka wciaga i byloby to istyna tortura dla czytelnikow jezeli bedzie mial 652 strony. ja bym ponad tysiac propobowala,z eby ostatni raz fanow pottera zadowolic   |
dnia 04/05/2007 20:26
polski tlumaczenie jest zawsze troche dłuzsze |
dnia 04/05/2007 22:47
Ja powiem tak : Ta ksiązka jest za bardzo Supcio żeby mieć jedyne 625 (czy ile ty tam mowisz stron) ona powinna mieć minimun 10 000    |
dnia 06/05/2007 12:58
Jeśli ta książka będzie taka krótka to poszukam w necie i może znajdę kogoś z jej rodziny kto by mógł pisać dalej za Rowling.
(chyba mi się to nie uda) |
dnia 06/05/2007 14:07
JA BYM CHCIALA ZEBY MIALY 2000 |
dnia 06/05/2007 17:24
na stronie wydawcy [LINK] pisze ze polskie wydanie bedze miało około 800 stron o pare wiecej od brytyjskiego z powodu ilustracji no nieweile to 800 stron ale zawsze cos  |
dnia 10/05/2007 20:30
nie mozemy byc pewni ze tyle akurat bedzie stron :> niewiadomo wazne ze bedzie!!! chociaz to ile ma stron tez jest wzzne.. hm. no nic sie zobaczy  |
dnia 10/05/2007 21:45
nudne i bez sensu |
dnia 11/05/2007 00:41
troche bez sensu 
widać że zrobiłbyś wszystko, co sie da,
byleby udowodnić, że masz racje
wymyslisz nawet najbardziej bzdurna historyjke   |
dnia 11/05/2007 20:34
Przy tłumaczeniu może się zmienić ilość stron |
dnia 13/05/2007 01:10
Ja tam wole żeby bylo 900 ston, albo i dwa razy więcej, albo i jeszcze więcej  
za ten twój art daje ci tylko P  |
dnia 13/05/2007 10:51
jakby to ująć... troszke przygłupia teoria..... |
dnia 19/05/2007 14:36
To jest bezsensu, szczególnie o tym, że Rowling odechciało się pisać. Daję O. |
dnia 22/05/2007 15:05
Gdzieś czytałam, że DH ma mieć ok. 800 stron.
Ale nie pamiętam gdzie... |
dnia 26/05/2007 17:03
Ble... 692? Rowling stać na więcej... |
dnia 27/05/2007 08:30
Nie wiem dlaczego się nad tym zastanawiasz...!!! Nie wiem dlaczego przedkładasz ilość nad treść! Ważne, żeby się wszystko wyjaśniło!!! Daje N |
dnia 30/05/2007 20:55
Ja chce żeby miała o wiele więcej ;] |
dnia 01/06/2007 15:39
myśle ze nie masz racji...Rowling na pewno tez tak nie sądzi....N |
dnia 02/06/2007 17:30
652 strony to by byla tragedia... zakon feniksa przeczytalem w 4dni a byly by 2-3 dni, za krutko |
dnia 05/06/2007 12:34
Nieważna jest ilość stron - liczy się treść! Ale przyznam, że by było miło, gdyby 7 tom miał dużo stron  |
dnia 05/06/2007 14:36
Ta ksiażka nie może byc taka krótka  |
dnia 08/06/2007 12:32
Fajnie by było gdyby miała więcej stron niż 5 tom ale to raczej niemozliwe  |
dnia 09/06/2007 17:20
652 strony - troche mało - lepiej żeby było z 2000 stron. |
dnia 10/06/2007 12:40
Mam nadzieję, że ta książka będzie o wiele dłuższ od Zakonu Feniksa. Chociaż wątpię, że tak się stanie... |
dnia 10/06/2007 15:18
Zakon Feniksa przeczytałem w 2 dni a tą książką chciałbym sie trochę dłużej delektować |
dnia 19/06/2007 21:41
mam nadzieję, że będzie jak najdłuższa, bezsensowna teoria |
dnia 20/06/2007 15:43
mam nadzieję, że 7 będzie najdłuższa, daję N- trochę zagmatwana teoria |
dnia 20/06/2007 22:58
Jakas slaba ta twoja teoria
Nie mysl, ze nie chce sie jej juz pisac skoro zgarnia za to grube miliony...kazdy by sie na to skusil a za artykul daje N....a szkoda |
dnia 21/06/2007 10:36
tak każdy się zadziwia ile to stron będzie miec 7część a przecież o ile się nie myle to 5część też nie miała małó!!! |
dnia 23/06/2007 13:12
mi się wydaję że to jednak nie to a chciałabym żeby była długa ta książka a za artykuł daje p  |
dnia 25/06/2007 15:35
Ja daje Z prawie na każdej stronie pisze że będzie 800str |
dnia 28/06/2007 18:05
ja czytalam ze angielska wersja ma miec ponad 800 stron ale nie wiem czy tak jest faktycznie |
dnia 04/07/2007 12:18
moze bendzie miala tyle stron co ty mowisz ... ja jednak nie mam zdania... |
dnia 05/07/2007 13:05
głupoty gadasz! co pokój ma wspólnego z książką!  |
dnia 05/07/2007 18:38
moim zdaniem deathly hallows bedzie mial najwiecej stron ze wszystkich dotychczasowych potterow! |
dnia 06/07/2007 11:05
ja bym chciala zeby 7 czesc miala najwiecej stron...to ostatnia czwsc i chcialabym zeby byla bardzoooo dluga...juz nie moge sie doczekac keidy bede miala polska wersje w rekacj.... |
dnia 06/07/2007 13:32
Głupoty bez sensu |
dnia 07/07/2007 11:00
Ach, no wiecie, nawet jeżeli angielska wersja miałaby 652 strony, to przecież po przetłumaczeniu na polski liczba stron się zmieni...
Ale jakby było tak, jak napisałeś - Rowling specjalnie zamawia pokój nr 652, dodatkowo zostawia tam pamiątkę, to byłoby na prawdę ciekawie .
A osobiście uważam, że długość książki nie ma tutaj jakiejś specjalnej różnicy - chyba ważniejsze jest co znajduje się wewnątrz prawda? Może być krótsza, mieć mniej opisów, a za to ciągle toczy się zacięta akcja.
Niedługo się przekonamy . |
dnia 07/07/2007 13:26
z Wikipedii:
Harry Potter and the Deathly Hallows to siódmy i ostatni tom przygód Harryr17;ego Pottera. Data premiery w Wielkiej Brytanii, USA i innych krajach anglojęzycznych to 21 lipca 2007. J. K. Rowling powtarza w wywiadach, że po zakończeniu tego tomu ciężko będzie jej rozstać się ze światem, który stworzyła, jednak seria od początku liczyć miała siedem tomów. Autorka twierdzi, że to w zupełności wystarczy, aby odpowiednio zamknąć cykl. Tłumacz wypowiedział się w radiu RMF FM, że polskie wydanie będzie mieć co najmniej 800 stron i gotowe będzie prawdopodobnie pod koniec stycznia 2008. |
dnia 07/07/2007 23:14
A ja to sądze że może coś jest w tej liczbie chociaż jak każdy wolałabym żeby było tych stron minimum 500 więcej |
dnia 08/07/2007 18:38
Gdzieś niedawno czytałam ze siódmy tom będzie krótszy od Zakonu Feniksa ale dłuższy od Księcia Pół-krwi. |
dnia 10/07/2007 13:16
nierozumiem ale zgadzam się z alusia |
dnia 10/07/2007 19:47
cóż ja czytałam na pewnej stronie że angielskie wydanie ma chyba 608 stron więc nasze pewnie będzie niewiele dłuższe  |
dnia 11/07/2007 21:43
Mi jest obojętne ile będzie miało stron. Wiadomo, że najlepiej jak duużo Ale trzeba będzie się cieszyć z tego co nam Rowling da  |
dnia 12/07/2007 14:21
moze ma,ale nie wiadomo,choc tez nalezy zaprzeczyc zeby tyle miało,ton nie ma znaczenia |
dnia 13/07/2007 08:51
Liczba stron bez znaczenia... byle dłuuuuuga była |
dnia 13/07/2007 12:59
Eeee no wątpię. Może w Anglii, ale w Polsce nie. Przecież nie robiła by tak żeby w każdym kraju na świecie były 652 strony... |
dnia 13/07/2007 23:12
Eeee, wątpię żeby specjalnie wynajmowała pokój z numerem zgodnym z ilością stron w książce. A jeśli rzeczywiście będzie miała tyle stron to będę rozczarowany - oczekuję wyjaśnienia WSZYSTKICH spraw więc poniżej 850 stron mam nadzieję nie zejdzie - chociaż przypominając sobie ten 6 tom... |
dnia 16/07/2007 09:03
uważam że powinnaś sie jeszcze zastanowić nad tym ponieważ 3 tom miał 459 stron, a 4 - 767 wiec nie ma powodu do zmartwień że 7 tom Harr'ego Pottera będzie krótszy  |
dnia 19/07/2007 16:19
Myślę, że numer pokoju nie ma nic wspólnego z książką. |
dnia 21/07/2007 14:38
W polskim wydaniu i tak będzie dłuższa bo w naszym języku słowa są dłuższe niż w angielskim. |
dnia 21/07/2007 20:05
nie rozumiem, może mi ktoś to wyjasnić? |
dnia 22/07/2007 11:47
zalezy w jakim jezyku Heh zobaczy sie... |
dnia 23/07/2007 06:28
Możliwe, ale chyba w wydaniu angielskim, bo gdzieś czytałam, że po polsku można się spodziewać ponad 900 stron czy jakoś tak. Pamiętam, że pisało ponad; może nawet 800... |
dnia 26/07/2007 11:37
Oby była długa. Zakon Feniksa przeczytałam w try miga. Szkoda, że nie ma 8 części albo na przykład przygód Łapy, Lunatyka, Rogacza i Glizdogona....  |
dnia 30/07/2007 01:33
607 stron, wersja angielska Deathly Hallows
Ostatni rozdzial jest inny niz w poprzednich książkach ))) |
dnia 30/07/2007 12:55
Nie teraz już na pewno wiadomo że książka angielsk będzie mieć 608 stron bo już ją trzymałam ręku i spradzałam. Tyle samo stron w originale angielskim miał 6 tom więc możemy przypuszczać że w polskiej wersji będzie mieć podobną liczbę stron co 6 czyli koło 700 |
dnia 30/07/2007 17:00
jak dla mnie może mieć nawet 50000 stron i tak przeczytam  |
dnia 03/08/2007 12:24
miejmy nadzieje ,ze książka będzie dłuższa........ |
dnia 05/08/2007 16:50
No niestety... szkoda że ten 7 tom nie jest taki jak 5, superrrr by było. No ale w polskim wydaniu na pewno będzie więcej stron. I tym się trzeba cieszyć. Podpisuję się również pod wypowiedzią Hermiony_granger_hogwart, że niewiadomo ile by miała i tak przeczytam. |
dnia 06/08/2007 15:00
Książka będzie miała przynajmniej 752 ;p |
dnia 08/08/2007 13:06
moim zdaniem to 7 bedzie baardzoo gruba bo pewnie rowling chciala opisac smirci niektorych bohaterow a to napewno troche zajmuje miejsca...poza tym te walki z sami-wiecie-kim i w ogóle...na pewno bedzie gruba ta czesc!!moze nie tak jak zakon feniksa ale na pewno grubsza od ksiecia    |
dnia 11/08/2007 14:47
Angielska wersja ma dokładnie 607 stron |
dnia 11/08/2007 15:17
Niemożliwe żeby mogła zaplanować ilość stron w tak długiej książce |
dnia 11/08/2007 21:52
Nie ważne ile ma stron. Ważne że ma dużo treści. |
dnia 12/08/2007 12:13
Powiem tylko tyle: jestes slabo poinformowany!! Ja czytalem najnowsze artykuly na ten temat i podobno ksiazka ma miec ok. 800 stron wiec niewiele bedzie odbiegac liczba od Zakonu Feniksa       |
dnia 13/08/2007 20:29
Może w polskim przekładzie bedzie miec i 800 stron ale w angielskim ma 607 a zginie duzo osób Fred Tonks Lupin Szalonooki Minister Magii i jakiej jeszcze 50 innych osób a hermiona ma dzieci z ronem a harry z giny |
dnia 15/08/2007 20:04
Nie ważne ile będzie miała stron byle nie mniej niż 600   |
dnia 17/08/2007 12:53
ja tam bym chciala zeby byla najdluzsza ze wszystkich |
dnia 18/08/2007 12:56
Chciałabym zeby harry 7 byl grubszy od wszystkich innych razem wziętych!!!  |
dnia 19/08/2007 19:12
byc moze bedzie miala tyle stron ale co do HP6 to słyszałem ze to przez producentów J.K>rowling musiała skrucic pozostałe czesci... ponoc całą HP6 ma orginał w domu ale nie rozprowadzi go... ale moze to brednie tlyko tak słyszałem i jest to całkiem możliwe...  |
dnia 22/08/2007 09:39
JA tam wole zeby miala z 1000     |
dnia 22/08/2007 18:20
no można się zgodzić,
ale ja się nie zgadzam |
dnia 22/08/2007 20:42
LOL! 1000 stron? Jaką czcionką musiało być to pisane... ^^ |
dnia 24/08/2007 16:16
MOże Rowling zabolała ręka jak pisała 650 stronę i zaczęła kończyć  |
dnia 27/08/2007 11:51
super będzie co czytać ciekawe kto zginie w 7 częsci |
dnia 27/08/2007 21:26
pzreciez to numer pokoju mogl wybrac recepcjonista to nie ona musiala wybierac taki numer ale zgadzam sie super bedzie czytac te ksiazke |
dnia 28/08/2007 11:35
super art. byle książka nie miała mniej niż 600ale nie więcej niż 10 000   |
dnia 28/08/2007 12:25
nie wazne ile bedzie miala stron wazne zeby byla fajna |
dnia 28/08/2007 16:07
Zgadzam się z stiffler P |
dnia 29/08/2007 17:49
Osobiście w to wątpie! Również z tego względu, że napewno książki w różnych językach będą miały inną ilośc stron!
Ale w końcu to nie ilość a jakość liczy się najbardziej! Więc mam nadzieję, że ten ostatni tom, na który wszyscy tak czekamy spęłni oczekiwania fanów! |
dnia 01/09/2007 09:01
dla mnie to ta książka musiałaby mieć jakieś 900str |
dnia 07/09/2007 14:43
Mylisz się |
dnia 14/09/2007 16:57
Trochę by była za krótka... |
dnia 17/09/2007 15:45
ciekawe czy sie sprawdzi..... |
dnia 21/09/2007 19:14
Rowling napewno nie odechcialo się pisac. Całą historię miała już przemyślaną wcześniej i teraz przelewała to na papier. Osobiście, chciałabym żeby ta częśc była baaaardzo długa, bo gdy HP się skończy to będzie lekkie załamanie.
Artykuł krótki, i zbyt mało porywający.
Z |
dnia 22/09/2007 10:11
Zobaczymy jak będzie flim wyglądał xD |
dnia 26/09/2007 17:29
Tylko 652 strony? Myślałem, że będzie ponad tysiąc!  |
dnia 29/09/2007 18:14
Coz ja czytalam gdzies w gazecie, ze siodmy tom ma miec kolo 900 stron! Moim zdaniem to dobrze, poniewaz to ostatni tom i powinno byc wyjasnione kilka rzeczy.. |
dnia 29/09/2007 21:12
Przecież angielska wersja już wyszła. Bedzie pewnie około tyle samo w polskiej (około, bo zdania w j. angielskim często są dłuższe). |
dnia 01/10/2007 19:16
nie no wy myslicie ze Jo siedzi po nocach i rozmysla jak zrobic żeby we wszystkim co robi była jakas aluzja do HP ??
kompletna glupota jak na mój gust ale dam ci N - nigdy nie daje O |
dnia 06/10/2007 09:24
rozumiem. Rowling chce sie pisac. trudno to wytlumaczyc |
dnia 13/10/2007 10:58
moze i beda 652 strony ale troche za malo  |
dnia 15/10/2007 06:26
dla mnie liczba str nie me znaczenia liczy się fabuła
iiiiiiii wiem że polskie wydanie będzie zawierało więcej str niż 652  |
dnia 25/10/2007 07:44
652 a ja czytałem że więcej niż Zakon |
dnia 27/10/2007 15:12
ehhh am nadzieję żeby było conajmniej 700 stron!! |
dnia 29/10/2007 17:24
652 strony to o wiele za mało ja bym to przeczytała w 1 albo 2 dni bo umiem szybko czytać |
dnia 12/11/2007 08:20
troszke mało stron ale może być szkoda że 7 część nie ma około 1000 stron
 |
dnia 17/11/2007 23:17
      NO NIE DO POMYŚLENIA!!! Jak można tak myśleć! 1000 stron?
Rowling nie napisałaby tylu nawet gdyby jej potrójnie zapłacili. Mam pirackie tłumaczenie które poprawiam, było tłumaczone przez smarkaczy i to byle jak. w Wordzie ma to 351 stron pisanych czcionka Times New Roman 12 łącznie z okładką(dla ciemnych: 1 strona Worda to 2 książki). I po prostu słuchać nie mogę jak to widzie:
"Eee... pewnie koło 900 napisze..."
"Żartujesz? minimum tysiąc pięśset! to ma być ostatnia książka z serii musi być dłuuuuga!"
Niestety niecałe 700 stron dla niektórych to mało ale nawet po pierwszych 4 rozdziałach widać było że Rowling już brakowało pomysłów.
Aczkolwiek Polkowski jak zwykle to SPROSTUJE. Mam głęboką nadzieję że mu się to jakoś uda..
Pozdrawiam DOS |
dnia 21/11/2007 14:54
652 to za mało choć większość znanych mi osób przeczytałoby ją tylko gdyby miała nie więcej niż 50. To zależy czy toś lubi czytać czy nie. Według mnie książka musi mieć PRZYNAJMNIEJ 100 stron, ale 7 część hp powinna mieć najmniej 600. Nie sądze, że numer pokoju ma jakieś znaczenie. Przypadek. |
dnia 23/11/2007 22:13
N
U
D
A
Nie liczy się ilośc lecz jakośc. W przypadku tego artykułu to i to jest beznadziejne.  |
dnia 23/11/2007 22:16
zawiodłem się miałe nadzieje że będzie 700 lub 800
art. mołeś się węcej wyśilić |
dnia 23/11/2007 22:16
zawiodłem się miałe nadzieje że będzie 700 lub 800
art. mołeś się węcej wyśilić |
dnia 27/11/2007 15:21
Tsk mało?
Jestem pewna że będzie więcej:-)
Pozdrawiam
Potteromaniaczka Goszka 
PS: ZA pracę daję Z... |
dnia 01/12/2007 20:46
teoria fajne ale nie wydaje mi sie żeby była prawdziwa |
dnia 03/12/2007 20:02
Mi by się podobało gdyby był dłuższy niż Zakon Feniksa. musi dużo wyjaśnić |
dnia 16/12/2007 11:36
Pewnie autorce się już znudziło pisanie, i już ma pomysł na kolejną inną książke, więc to robi tak żeby było. |
dnia 20/12/2007 19:52
nie dość, że to ostatnia część Pottera, to jeszcze tak mało stron..   |
dnia 26/12/2007 19:36
Ta teoria prawie na pewno nie jest prawdziwa. J.K. Rowling nie była by w stanie określić dokładną ilość stron jeszcze przed drukiem. Ale możliwe że będzie to coś w przybliżeniu do 652. |
dnia 26/12/2007 23:00
malo Hp5 ma 900+ i przeczytalem w 1,5 tyg |
dnia 29/12/2007 20:53
Czytałam że ma mieć ich 8001
Sorry miało być 800
Edycja komentarza nie jest trudna i radzę korzystać. |
dnia 30/12/2007 21:45
Ja czytalam , ze ma byc 756... no ale...;|
jak kto uwaza. pozdrawiam |
dnia 06/01/2008 13:56
ja bym wolal zeby 7 czesc byla taka jak 5 ;/ bo im dluzsza tym bardziej  wciaga |
dnia 07/01/2008 19:57
ja bym wolała, żeby 7 cz. była nawet dłuższa niż 5, ale nikt nie wie jaka będzie |
dnia 08/01/2008 00:27
ja mam nadzieje ze bedzie miala ponad 1000 stron |
dnia 13/01/2008 15:19
Mi sie wydaje,ze ksiazka bedzie dluzsza...tzeba wiele rzeczy wyjasnic... |
dnia 16/01/2008 13:44
ALE ANIELSKA KSIĄŻKA MOŻE MIEĆ 652 STR. polskie napisy mają inną dułość a poza tym trzeba WSZYSTKO wyjaśnić. powtarzam WSZYSTKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 16/01/2008 19:23
Ja tam dalej mam nadzieje że będzie miała ze 800 stron |
dnia 17/01/2008 19:24
niech ma jak najwiecej ............. |
dnia 18/01/2008 16:05
niezły artykuł ale z kąd o tym wiesz |
dnia 21/01/2008 11:51
Szczerze wątpie. Trzy argumenty:
1.Rowling nie jest, aż tak głupia
2.Nie mogła przewidzieć ile dokładnie stron napisze
3.Wcześniej tak nie robiła, a pozatym to może byc wyssane z palca  |
dnia 22/01/2008 18:08
Ciekawe teorie choć myślę, że się nie sprawdzą.
Mam nadzieje, że VII tom będzie miał co najmniej z 800 str. Dla mnie każdy tom mógłby mieć po 1000 str.  |
dnia 25/01/2008 21:29
byleby nie była krótsza od I  |
dnia 30/01/2008 20:26
ostania część ma 774 str....nie wiem skąd te bajki o ilości stron...
zgadzam się z osobą o nicku Hermionaa
nie mogła Rowling przewidzieć ile dokładnie stron napisze... |
dnia 15/03/2008 19:12
Ostatnia część Harry'ego ma 774 stron(około).Może w języku Angielskim tyle ma, a w Polskim więcej, ponieważ niektóre krótkie wyrazy w języku Angielskim kiedy się przetłumaczy na Polski są długie.Mam nadzieję, że ZADOWALAJĄCY wystarczy. |
dnia 21/06/2008 11:07
czytalem Harry zabil Voldka i poslubil Ginny a
Ron ozenil sie z Hermiona   |
dnia 21/06/2008 11:09
Harry wlozyl czarna rozdzke do grobu Albusa Dumbledore'  a |
dnia 22/06/2008 11:34
7 czesc ma chyba 784 strony   |
dnia 22/06/2008 22:48
Niewiem ile dokładnie ma 7 tom ale ponad 700 napewno |
dnia 28/06/2008 11:50
Kogo obchodzi jaką ilość stron będzie miała 7 część. Ja przeczytam każdą ilość. temat jest do bani, ale artykuł może być daje Z |
dnia 02/07/2008 18:51
mnie tez nie obchodzi ile ma stron bo przeciez kazdy fan harrego pottera ja przeczyta nawet gdyby miała 1000 stron daje N  |
dnia 04/07/2008 09:04
Jakoś niezbyt przekonała mnie ta teoria, jeden argument na potwierdzenie swojego zdania to wg. mnie za mało. Ponadto artykuł zawiera dużo błędów interpunkcyjnych (brak przecinków, podwójnych znaki zapytania, brak znaków zapytania etc.). Do tego ostatnie zdania były pisane już tak, żeby tylko uczynić artykuł choć trochę dłuższym. |
dnia 06/07/2008 22:48
Nie wiem dlaczego się nad tym zastanawiasz według mnie powinna mnie jak najwięcej a z resztą już wiadomo ile ma |
dnia 18/07/2008 17:31
ja jusz pszeczytałem i jest cool  |
dnia 18/07/2008 17:31
ja jusz pszeczytałem i jest cool  |
dnia 19/07/2008 19:06
Ja już z siedem razy przeczytałam i szkoda, że taka krótka |
dnia 20/07/2008 00:05
Nawet gdybym nie przeczytal, nie uwierzylbym ze by byla taka krotka  |
dnia 20/07/2008 00:05
Nawet gdybym nie przeczytal, nie uwierzylbym ze by byla taka krotka  |
dnia 24/07/2008 17:28
książka ma ponad 770 stron . wiem bo niedawno zaczęłam ją czytać . dam Z |
dnia 03/08/2008 21:41
uspokoje cie ze ksiazka HPiIŚ ma 774str.! |
dnia 05/08/2008 13:46
Był blisko heh, tylko 100 kilka stron różnicy xD |
dnia 06/08/2008 10:47
Za krótka. Mogłaby być taka jak Zakon conajmniej |
dnia 10/08/2008 21:08
Mogłaby być jak wszystkie książki grubości razem chodzi mi o złączenie wszystkich tomów |
dnia 10/08/2008 21:13
fajna by była |
dnia 11/08/2008 14:16
Jedno pytanie... Co za roznica ile stron??:/ Wazne ze w ogole bedzie |
dnia 11/08/2008 15:40
Beznadziejny artykuł. W ogóle myślałeś/aś nad tym, co piszesz ? Nie dość, że to nie jest spójne, to jeszcze zawiera błędy. Odechciało jej się pisać ? Jesteś mistrzem dedukcji. Okropny. |
dnia 12/08/2008 12:48
Trochę zamotany ten artykuł i dla mnie trudny do zrozumienia. Numer pokoju, gobelin, strony - wszystko zamieszane i w kupie. Chaos straszny bez większego sensu. Daję N |
dnia 15/08/2008 09:41
Artykuł bezsensu daje N czy to ważne ile książki mają stron ? przeciesz ważna jest akcja i wiemy juz tyle ,że nie zabraknie atrakcji większosc osob przeczytalo wszystkie czesci ,ale pozostały jeszcze 2 filmy ( choć wole czytać książki ,ale zawsze ciekawi mnie to co zostanie umieszczony w filmie .  |
dnia 20/08/2008 09:21
Dokładnie. Po co ten art?  |
dnia 22/08/2008 08:05
Chce mi się śmiać, kiedy wszyscy łączą jakieś zwykle, przypadkowe sprawy z jakimś spiskiem Jo. Już nawet czytałam anagramy imion i nazwisk, które miały rzekomo udowodnić, kto przeżyje. Wydaje mi się, że Rowling nie zajmuje sobie głowy takimi... rzeczami.  |