A co z miłosną stroną "Harry'ego Pottera"? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Jak Ci się podoba zwiastun filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi"?

Jest świetny! Zapowiada się, że ten film będzie najlepszy!

Podoba mi się. Taki mroczny i tajemniczy.

Zaskoczył mnie. Nie spodziewałem/am się akurat takich scen.

Średni. Mam nadzieję, ze film będzie się lepiej prezentował.

Jak dla mnie nudny. Czekam na kolejne, lepsze, zwiastuny.

Nie zachęcił mnie. Mogli umieścić w nim berdziej emocjonujące sceny.

Jest straszny! Jak mogli coś takiego zrobić?

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

A co z miłosną stroną "Harry'ego Pottera"?

Chciałabym powiedzieć słówko o tym słodkim uczuciu, jakim jest miłość. Szósta część aż kleiła się od rozterek miłosnych i szczęśliwych par. Najbardziej widoczne były problemy Harry'ego, który po uszy zakochał się w Ginny. Lecz ta ciągle chodziła z Deanem, aż do czasu, gdy Harry użył Felix Felicis. Wtedy to zupełnie przez przypadek szturchnął Rudą, która posądziła o to swojego chłopaka.

Potem sprawa Rona, Lavender i Hermiony(?). Sama osobiście jestem za tym, że Ron powinien być z Hermioną, sami pewnie zauważyliście, jak ci dwoje się na siebie wściekali, albo, gdy Ron został otruty. Hermiona siedziała wtedy zupełnie cicho, kiedy pozostali roztrząsali okoliczności zdarzenia.

Jeszcze pozostaje sprawa Billa i Fleur i Tonks i Lupina.

No właśnie. Klei się od miłości. A jaka będzie siódma część? Uważam, że będzie mniej tego całego romantyzmu, aczkolwiek nie wiem co o tym sądzić. No bo w końcu, podobno w epilogu (19 lat później) Rowling pisze o przyszłości bohaterów i chyba znowu zapowiada się wesoła sielanka (kocham to!). Mam nadzieję, że Tonks i Lupin będzą mieli wreszcie szansę na szczęśliwe wspólne życie. No, a Bill i Fleur razem odnajdą swoje przenaczenie. Tak jak reszta bohaterów :)


O rany. Ale namieszałam. Mam nadzieję, że zrozumieliście z tego chociaż jedno zdanie.
I proszę was o wyrozumiałość, to mój pierwszy art.
Z góry dziękuję, pozdrowienia.
A co z miłosną stroną "Harry'ego Pottera"?
Ginny Molly Weasley 15/09/2007 00:46
Czytano 5294 razy
Liczba komentarzy - 161
rafalek1993 dnia 15/09/2007 01:31
mam nadzieje że w 7 tomie będzie dużo miłoścismiley
konrad snape dnia 15/09/2007 08:16
W 7 części nie będzie chyba czasu ani na miłość ani na spokojne, sielańskie życie
Ana14 dnia 15/09/2007 08:23
Chyba jesteś zwolenniczka romantyzmu. Ale z większością zgadzam sie z tobą. Uważm, ze Ron i Hermiona powinni być razem, a Lupin i Tonks zasługują też na odrobinę szczęścia.
danythomas dnia 15/09/2007 09:38
Ja też mam taką nadzieje co rafalek1993
wawrzus19 dnia 15/09/2007 10:11
Fajne. To prawda, że troszkę namieszałaś. Dlatego będzie PO.
majuneczka77 dnia 15/09/2007 11:03
Oj, ale pomieszałaś dziewczyno..na zachętę dam Ci
ohh..niech będzie PO, ale to tylko z powodu, że to twój pierwszy art..;D A może opisz te miłości w FF..? Hę?? Pomyśl nad tym..smileysmiley
maxime dnia 15/09/2007 14:09
Nom fajne. Ale w sumie jak ktoś czytał spojlery to mógł sie dowiedziec wiecej. Ja nigdy nie napisałam artykułu więc dam PO.
Ginny love dnia 15/09/2007 14:22
Przykro mi to przyznac ale nie będzie w 7 tomie tej jak ty to mówisz "sielanki" beda trupy, trupy i placz i smutek... czytalam po angielsku. przygotójcie się na lekki... smutek.
Monarcha dnia 15/09/2007 15:21
moim zdaniem miłość w 7 części harrego pottera odegra jakąś większą role. Sądze to po tym iż przec wcześniejsze 6 części Albus Dumbledore cały czas powtarzał żę miość to najważniejsza magia i nic jej nie pokona i dlatego sądze iż miłośc będize miała kluczowe znaczenie w 7 części przygód Harrego Pottera.
Sir Randal dnia 15/09/2007 15:25
Jak na pierwszy art bardzo ładnie. Daje P.
lana dnia 15/09/2007 17:07
7 czesc hp...
w niej ejst miesje na wszystkosmiley
Kocham_Dana dnia 15/09/2007 17:18
Ron i Hermiona zdecydowanie powinni być razemsmileysmileysmiley
dominika108 dnia 15/09/2007 17:46
oczywiścir krótko i natemat, ale za krótko jak dla mnie =/
Dark Oracle dnia 15/09/2007 18:05
Według mnie w 7 tomie musi być najwięcej scen miłosnych z całej serii książek o Harrym Potterze. A tak poza tym artykuł bardzo fajny i daję PO.
Levander0013 dnia 15/09/2007 18:06
Temat na artykuł jest doskonały, ale sam artykuł troche nie wypalił
hermiona_xp dnia 15/09/2007 19:07
7 części nie będzie chyba czasu ani na miłość ani na spokojne, sielańskie życie
Woodmanka dnia 15/09/2007 19:12
Mhh... Jakby to powiedzieć... Nie szykuj sie raczej na cudowne zycie wszystkich tych par, bo niestety sie rozczarujesz.Nie czytalam jeszcze 7 czesci,a le nadzialam sie na tyle spojlerow, ze wiem, co sie wydarzy... A tak w ogole to art jest krotki i oczywisty, bo wszystko wiemy z ksiazki. Nie podoba mi sie. N, przykro mi
Ginny14 dnia 15/09/2007 19:29
ja lubię w książkach miłostki i fantastyczne takie różne rzeczy. Mam nadzieję że w 7 części będzie tego dużo a przynajmniej na początkusmiley
Moniczka99 dnia 15/09/2007 19:51
Masz rację, ale to już wszystko wiadomo smiley Mogłaś coś napisać od siebie, ale (niestety) nie zrobiłaś tego.. smiley przykro mi tylko Z
Hermiona93 dnia 15/09/2007 21:16
Eh art dość fajny, ale to wszystko było w książce i nic nowego się z niego nie dowiedziałam. Daję Z i mam nadzieję, że napiszesz jeszcze art, ale dodasz tam więcej swojej inwencji twórczej smiley
illmonte dnia 16/09/2007 00:59
Nie wydaje mi sie, że szósty to był "pełen miłości" a już na peno nie był pełen "miłości szczęsliwej".

Były ciągłe przeszkody. Ciagle WAŻNIEJSZE sprawy.

Tak, było i dojrzewanie i pragnienia i to fajne i niemal romantyczne (ja naromantyczniej odbieram pare : Tonks i Lupin: taka klasyka romantyzmu).

Nie mam pojćia czy w siódmym jakieś miejsce dla miłości (a już zwłaszcza tej romantycznej sie znajdzie).
Może po prostu "zwycięzy miłość", ale ta typu "Agape" (czy jakos tak).
Hermi91 dnia 16/09/2007 08:50
Niestety, 7. część wcale nie będzie taka sielankowa...
olus666 dnia 16/09/2007 11:32
Ja mam nadzieję, że będzie jak najmniej miłości.
Hipogryf dnia 16/09/2007 12:55
Tak jak by to była jak by ktos nie dodał jakiegos spoilera ehh ale no cóz, art spoko
Fred555 dnia 16/09/2007 17:38
fajny art
mam nadzieje ze wbrew niektórym komentarzom będzie dużo miłoścismileysmiley
tala19 dnia 16/09/2007 18:11
Tak! Miłość rules! Też mam nadzieję na obfitość tego uczucia w 7 tomie! smiley
roy8 dnia 16/09/2007 18:19
spox art. ile bedzie milosci dowiemy sie juz w styczniusmiley
Magduska dnia 16/09/2007 20:17
Jaki będzie taki będzie, a Harry bedzie z Ginny i będą mieli 2 dzieciów!! Wróżka ze mnie, hehe;]
Filemona dnia 16/09/2007 20:50
Heh. Spox art. Lubię sceny miłosne smiley Daję P.
Ginny_WeSley dnia 16/09/2007 20:59
Według mnie dobra para był by Harry i Ginny smiley Ron i Hermiona tez..Ale, Czy lupin i Tonks by byli to nie jestem pewna. a co do Billa i Fleur popd koniec ksizki HPiKP Fleur opiekowała sie Billem wiedz chyba mogli by byc szczesliwymy smiley
Pani Pomfrey dnia 18/09/2007 15:28
Fajnie, taki jednym słowem spontan... Bardzo mi się podoba (co jest rzadkie w moim przypadku). Pisz więcej i częściej!!! smiley
metallinka dnia 18/09/2007 17:08
Źle napisany artykuł. Zwroty typu: "O rany" używane są w mowie potocznej. Jeszcze pozostaje sprawa Billa i Fleur i Tonks i Lupina. Jeżeli juz to Billa i Fleur oraz Tonks i Lupina. Napisałaś to tak, że niektórzy mogą wywnioskować że np: Bill kręci z Tonks a Fleur z Lupinem... N.
ysia12 dnia 18/09/2007 19:06
Wśudmej części będzie dużo miłoścismiley Np. Lupin ożeni się z Tonks Bardzo Fajny art.
agaa_21 dnia 18/09/2007 21:19
trochę namieszałaś... a co do siódmej części sądzę, że przynajmniej połowa osób, które piszą komentarz już wiedzą co się stanie smiley. Dam Psmiley. A co do par w DH najlepszą moim zdaniem tworzą Tonks i Lupin. W sprawię Hermiony i Rona oraz Harrego i Ginny się nie wypowiadam. W każdym bądź razie nie podobają mi się dwie powyżej wymienione pary... niestety :/
Rosie Weasley dnia 19/09/2007 17:51
Tonks i Lupin chyba Cię nie rozczarują co do milości, ale...bez happy endu...w sumie to nie ma dużo miłości w 7 części..czytałam po angielsku...
ewav3 dnia 20/09/2007 08:04
ja też mam nadzieję że miłości trochę będzie . a jak nie będzie to trudno . artykuł ładny zwięzły i na temat . daję W
Ginny_xD dnia 20/09/2007 11:57
Ja również czytałam oryginał DH ale to nie powód żeby sie wywyższać spoilerowaniem! Prawdziwi fani H. Pottera nie spoilerują,zwłaszcza nie na tej stronce. Był już art na ten temat. Gdybym nie przeczytała 7 tomu chciałabym Cię zamordować.
cho89 dnia 20/09/2007 17:12
w DH nie będzie czasu na miłość, wojna ze złeeeem będzie szaleć smiley chociaż z drugiej strony - 'jest wojna, więc jak nie teraz, to kiedy?' xD
Evan_Rosier dnia 20/09/2007 21:55
Dość fajnie poruszony temat! Zasłużył na W! Szkoda ze tak malo milosci ma byc w Dealthy Hallows
sasanka16 dnia 21/09/2007 09:57
Wcale a wcakle nie namieszałaś artykuł jest super!!!
BellaB dnia 21/09/2007 23:19
Ja to o miłości Rona do Hermiony (i na odwrót) spodziewałam się od drugiego tomu, bo "kto się czubi ten się lubi" więc od razu było widać, że pasują do siebie, zresztą też od 2 tomu można było się spodziewać miłości Harry-Ginny, ale Tonks - Lupin to ja się nie spodziewałam nawet w 6 tomie!!!
Diana_Di dnia 05/10/2007 23:07
Dla mnie osobiście takich wątków nigdy nie będzie za dużo, ale gdyby spraw sercowych było w tej książce więcej to męska część fanów nie czytałaby jej chyba tak chętnie
Diana_Di dnia 05/10/2007 23:07
a i zapomniałam - oczywiście daję W
Abby dnia 06/10/2007 00:03
Jak na pierwszy raz suppppper
Abby
weasley1 dnia 13/10/2007 11:01
miłość w siudemce smileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Ginny@Potter@ dnia 14/10/2007 13:30
super to napisal fajnie jak bedzie duzp milosci w 7smiley!
Hermiona1111 dnia 16/10/2007 20:48
Siódma część ma być bardziej mroczna, więc nie wiem czy będzie tam miejsce na dużo miłości...smiley
NOrbI 94 dnia 26/10/2007 20:12
herry powinien byc z ginny, ron z chermiona, i wszyscy sa happysmiley........ ja to bym wybral hermionesmiley
NOrbI 94 dnia 26/10/2007 20:13
o ja...***** ale narobilem bledow
BiednaHedwiga00 dnia 28/10/2007 18:27
w siódemce pewnie dużo lovu nie będzie...a szkoda
Herma1997 dnia 02/11/2007 18:34
Daję ci "w" za tego arta!Bardzo mi się podobał
Hermi9 dnia 07/11/2007 23:44
skąd wiecie że nie będzie sielankowa hmmm??
Alexis dnia 10/11/2007 15:03
A zauważyliście, że w Potterze nie ma żandej miłosci cielesnej, prócz pocałunków? xD Tylko takie właśnie sielankowe miłostki ,,Ach, Harry, kocham cię!" ,,Ach, Ginny, ja ciebie też!". xD
Jednakże fajnie, gdyby to pokazali w filmie. Byłby wtedy jeszcze bardziej wielowątkowy. xD
Buźka :*
blackberry dnia 10/11/2007 16:45
smileyz miłosnych wątków w książce chyba najbardziej podobał mi się ten z Tonks i Lupinem,art. fajny,a na ten temat przecież wcale nie tak prosto coś dobrego napisać.
The DOS dnia 17/11/2007 23:25
Blackberry zgodzę się z tobą Tonks i Lupin to dobry wątek miłosny z HP. Dobrze że Rowling dużo złego im nie zrobiła ale dobitna była śmierć TONKS i LUPINA. Rodzice Tonks sami będą wychowywać ich
dziecko choć są dzadkami
Ginny150 dnia 18/11/2007 12:00
Tonks i Lupin beda razem, ale nie bardzo szczesliwie smiley
Taak a co do watkow moim ulubionym jest Harry i Ginny nie moglam sie doczekac czytahjac ksiazke kiedy onisie w koncu pocaluja, ae stalo sie naszczescie smiley
Mateusz Dumbledore dnia 25/11/2007 08:40
Ja słyszałem, że Tonks i Lupin giną w VII tomie.smiley
Goszka dnia 27/11/2007 15:26
Bardzo fajny artsmiley
Zrozumiałam z tego wszystko , mo żę dlatego że jestem romantyczką:-)
Daję za nigo wybitny:-)
Pozdrawiam !
Potteromaniaczka Goszka
michwil dnia 27/11/2007 18:26
Fajny artykół, szkoda że ma by mało miłości wIIV tomie Harr'ego Pottera
Ginny_Weasley94 dnia 28/11/2007 18:43
heh smiley Bardzo mi się podoba smiley Pisz dalej bo Ci to wychodzi smiley
fuerte dnia 30/11/2007 16:07
wydaje mi się, że skoro to książka o tematyce fantastycznej, to fantastyką ma być przepełniona, a nie mnóstwem miłości.
ciekawe spostrzeżenie jednak, pozdrawiam.
PaniPirat dnia 02/12/2007 11:52
Epilog dość dużo mówi o przyszłości bohaterów. Czytałam już 7 część i troche mi szkoda poszczególnych bohaterów. Ale cóż. smiley
temari dnia 05/12/2007 22:38
Czytałam epilog i sie dowiedziałam ze Harry bedzie z Ginny, Ron z Hermioną a wogole to Tonks i Lupin zginą w walce o Hogwrt jak sie dowiedziałam to byłam wsciekła bo Tonks była fajna
Barry-Trotter dnia 09/12/2007 15:10
7 część jest super czytałem fajnie że Ron będzie z Hermą smiley ale chciałbym żeby Harry mu ją odbił xD i powiedział żeby był z tą swoją siostrzyczką xDxD
Molly_12 dnia 14/12/2007 14:55
Tak. W szóstej czeście klejiło się od miłości. Fajnie gdyby w siódma też była od niej lepka. Oczywiscie bez przsady.
PO for you.smiley
kajah1 dnia 15/12/2007 12:00
Myslę, że Ron bedzie z Hermioną, choć na początku uważałam, że Harry będzie z Hermion, ale to była tylko kwestia czasu.
_Cho_Chang_14_ dnia 15/12/2007 20:00
Według mnie Ron nie ma wyjścia. Musi być z Hermioną smiley Ale ogólnie to ze wszystkich 7 tomów tylko 2 zawierały elementy miłosne... A ja uwilebiam takie różne sytuacje i tą sielankę jak ty to nazwałaś. Ogólnie art jest bardzo fajny. Daję W smileysmiley
kaj000 dnia 16/12/2007 01:38
good
Beluss dnia 20/12/2007 19:53
zawsze coś stawało na przeszkodzie miłości dla któregoś bohatera. zawsze Voldemort.
Beluss dnia 20/12/2007 19:54
właśnie, mam nadzieję, że w 7 części będzie dużo lov smiley)
ClumsyDevil dnia 21/12/2007 19:48
Ja tam wam powiem ze juz czytalam "Harry Potter and the Deathly Hallows" po angielsku i tam bedzie miejsce na duzo miloscismiley nic wiecej nie powiem, sami przeczytacie juz za miesiac
Ania 95 dnia 26/12/2007 20:26
Myśle że coś o miłości będzie na pewno. Myślę że Harry i Ginny będą razem, a Ron będzie z Hermioną. A co do arta. Ładnie napisany, ciekawie, ale nie wnosi nic nowego. Dam PO.
Kicia13 dnia 27/12/2007 16:46
Zakończenie 6 części było dość dwuznaczne co do losu Ginny i Harry'ego jako pary...
A Ron i Hermiona? Oni muszą być razem...
Ciekawy był ten art ^^ daję W
Ana93 dnia 30/12/2007 22:00
Według mnie Harry nie powinien chodzić z Ginny... Ona taka cicha, spokojna... A on? Chyba najbardziej pożądany chłopak w Hogwarcie! Odważny, sławny... Jakoś mi nie pasują... W każdym razie lepsze to, niż jakby miał chodzić z Chosmiley
Daję Psmiley
Weronka dnia 30/12/2007 23:20
Kiedy czytałam VI częśc płakałam na końcu dwa razy : po raz pierwszy kiedy zginął Dumbledor, po raz drugi gdy Lupin i Tonks mieli sie ku sobie smiley zawsze moja ulubiona postacią był Lupin i bardzo bym chciała, żeby Pani Rowling pozwoliła mu zaznać trochę ciepła i szcześcia, bo zasługuje na nie... :*
Sonia Escarton dnia 31/12/2007 23:04
Fajnie by było gdybo Voldemort też sie zakochał smiley może napisze o tym art
panna-granger dnia 01/01/2008 22:03
ah ta miłość
harry_potter123 dnia 05/01/2008 17:02
Też uważam że Harry bardziej pasuje do Ginny. Ale nie znaczy że będą razem w 7 części. Stawiam P.
Nimfadora Tonks Hufflepuff dnia 05/01/2008 17:52
Tonks i Lupin będą razem na 1000%smileysmiley
aga2519 dnia 06/01/2008 16:41
Tonks i Lupin beda razem...az do smierci..( w doslownym znaczeniu tego zdania)..
krzysiek93 dnia 08/01/2008 07:26
w 7 czesci h. powinno byc wiecej akcji niz jakies durnej milosci od tego slowa przypomina mi sie lektura ktora ostatnio czytalem tristan i izolda taki gniot ze az strach
ginny_19 dnia 09/01/2008 20:48
Fajny artykulik jak na 1 raz
ja jeszcze nie napisałam żadnego
hehe
Roksia dnia 13/01/2008 15:26
No wiec Tonks i Lupin beda ze soba na 100%.A Fleur i Bill beda mieli slub wiec tez beda razem...Hermiona i Ron...beda chyba mieli sprzeczki...,ale ...Harry i Ginny...mi oni nie pasuja...
reformator dnia 16/01/2008 18:47
ujdzie w tłoku......
sebo922 dnia 17/01/2008 21:57
fajnie poruszony artykul o milosci daje P
Pomyloona dnia 19/01/2008 20:14
Jeśli chodzi o miłość, to szósta część bardzo szeroko to porusza, szczerze mówiąc, troszkę mi to przeszkadzało. Mnie najbardziej rzucały się w oczy problemy Rona i Hermiony. Czyli typowe niezrozumienie się nawzajem.
Luna_Granger dnia 20/01/2008 10:16
mam nadzieje że Harry czym prendzej porzucy tą rudowłosą zdzi... znaczy sie tą rudowłosą prostytutke.... najlepiej by było jakby był z Luną..... Co do hermiony I Rona mi to pasi.... Fleur i bill tez psaują..... a Thonks i Remus są dla siebie storzeismiley
sasanka16 dnia 23/01/2008 10:28
Tak ja też uwielbiam takie sielanki i Poprostu mam nadzieje, że siudma część też będzie w nie obfitować. Fajn rt. Daje W
nimfadora21 dnia 24/01/2008 16:04
Czytałam siódmą część, więc wiem co będzie. Daje W, ponieważ sama też pisałąm artykuł i wiem jak to trudno. W 7 HP nie będzie dużo miłości... niestety.Przynajmniej w artykule nie ma literówek, co jest b. ważne. No i chyba mogę powiedzieć, że Nimfadora Tonks i Lupin będą mieli dziecko.
Hermi007 dnia 29/01/2008 17:02
Fajne było do tego momentu jak doszłaś że w rozdziale 19 lat później... Nie wiem co dalej bo skończyłam czytać ten artykuł!! Jestem dopiero w 7 części na 53coś stronie jak Harry wybiera się do Banku ...tego jak mu tam?? Gringota tak??? A rozdział 19 lat później jest na samym końcu jak mniemam!! Daje PO... Może być???
Half Blood Princess dnia 30/01/2008 16:26
Ah ! Tonks I LUPIN... nie bede mowic! nie bede wam psuc niespoddzianki ! ale ksiazka super! i wogule pełno zaskakującyhc moentów! osobisćiue poryczałam się nie raz !Naprawde super!
AngieMegEvans dnia 30/01/2008 19:49
A mi troche brakowalo w ksiazkach tego erotyzmu;D Przeciez to niezbedny dzial w zyciu czlowieka, hehe
oleska170 dnia 30/01/2008 20:20
ja też lubie wątki miłosne w różnych książkach ... uważam że ten artkuł jest dość dobry biorąc uwagę że to twój pierwszy raz ... trochę to nagmatwane ale da się zrozumieć ... brawo smiley
Anka_Rose_ dnia 02/02/2008 14:50
haha no 7cz wyjaśnia kto z kim bedzie smiley
Harry i Ginny beda mieli 3 dzieci smiley ale w ksiązce niestety za mało jest opisana ich miłość;/
Noo. I Ron i Hermiona tez sie hajtna ale to wiedziałam od pierwszej czesci xD i beda mieli dzici xD nawet moj nick pochoidzi od imienia ich corki ;p
ahh a Lupin i Tonk pobiora sie beda mieli dziecka ale zgina podczas bitwy
No nie stety. watków miłosnych powinno byc duuuzo wiecej smiley
Ginny_1995 dnia 05/02/2008 14:35
to jest wspaniały artykuł smiley niestety w 7 czenśći tonks i lupin zginom w walce ze śmierciorzercamismiley
Dominisia1_7 dnia 08/02/2008 16:27
Szóstą cześć przeczytałam kilkakrotnie właśnie ze względu na zawarte w niej wątki miłosne.Przeczytałam już siódma i niestety pod tym względem mnie nie zadowoliła...Tylko sam koniec...
Dominisia1_7 dnia 08/02/2008 16:30
Czytając 4 pierwsze części byłam pewna, ze Harry będzie z Hermioną. Nie pomyślałam nawet o Ginny. Ale wspaniale sie wszystko ułożyłosmiley
krzysiekchorzow dnia 10/02/2008 14:14
Bardzo fajny artykuł. Faceci sie tym nie powinni interesować, ale widać mnie to berze smiley Ja bym chciał, żeby Harry był z Ginny, a Ron z Hermioną.
jadomcia dnia 15/02/2008 22:46
Art mi się podoba smiley Daję PO smiley
mikirulewska dnia 18/02/2008 19:55
ja nie odwarzylan sie przaczytać ost. rozdzialu 7 cz. HP
Harry_Poter dnia 26/02/2008 22:22
Harry będzie z Ginny,Ron z Hermioną,Lupin z Tonks,Bill z Fleur,wiem bo czytałem 7 część
Klaudia@Harry Potter dnia 03/03/2008 18:56
Ja uważam (choć jest po wydaniu IŚ) że Ron powinien być z Hermioną. Kto się czubi ten się lubi. A Ron i Hermiona wciąż się kłócili. A w HPiWA jak zabijali Hardodzioba to Hermiona przytuliła się do Rona a nie Harrego. A z Harry i Ginny to było wiadome ze będą razem po przeczytaniu 6 części.
pam3011 dnia 06/03/2008 16:03
ja się zastanawiam z kim ozenil sie Malfoy... bo przeciez w ostatnim rozdziale mial syna wiec z kims musial ! Przypuszczam ze to mogla byc Pansy, ale roznie w zyciu bywa ;p
Cho_Chang_96 dnia 14/03/2008 20:17
Moim zdaniem, wszyscy w 7 części wspaniale się dobralismiley
marcin9lat dnia 16/03/2008 14:35
Mi pasi
Hermi0901 dnia 17/03/2008 20:46
smileyNo zgadzam sie z Cho, choziaż nie zawsze, nie w kazdym przypadku..
Nie bede dokladnie wymieniac, ale takie coś zaistniało..
xD
Herma16 dnia 20/03/2008 23:35
Tak, wszystko byłoby idealnie, gdyby nie to, że Tonks i Lupin zginęli. Ja tak uwielbiałam Lupina... I Tonks... Szkodasmiley No, ale na szczęście reszcie się jako tako udałosmiley Pozdro!
realista dnia 22/03/2008 09:29
Bardzo szczęśliwie wszystko się skończyło i chyba zgodnie z wymaganiami czytelników. Faktycznie bardzo namieszałaś ale skoro był to pierwszy artykuł daję ci P
draconka_ dnia 23/03/2008 21:00
co do miłosnych wątków... zapomniałaś wspomnieć o czwartej części. xd czyli Harrym i Cho, Hagridzie i tą pół olbrzymką z innej szkoły (zapomniałam imienia). poza tym ja wolałabym, żeby akcja się tak ciekawie potoczyła, by Hermiona 'spiknęła się' z Draco. XD Ron z tą całą Levander. tylko, kurczaki nie mam pomysłu co zrobić z Harrym. ;o
wiesniak007 dnia 25/03/2008 13:39
draconka_ harry i cho to 5 część
bardzo fajny artykuł
H-potter dnia 27/03/2008 10:15
Fajnie by było gdyby chary był z Cho a nie z Ginny
tonks321 dnia 29/03/2008 19:32
7 części było trochę romanbtyzmu..... daję P
HarryPotterPLL dnia 30/03/2008 19:46
a moim zdaniem Harry powinien być z Hermioną smiley pasują do siebie nie? hehe daje P
Lupin Remus3 dnia 03/04/2008 17:19
Hermiona mnie wkurzyła w Księciu Półkrwi całowałą się z KRUMEM!!!!!!!
Jezu co to jest?????????????
Harry powinien być z Hermioną a nie z Ginny ona jest brzydka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daje W
Ginni2 dnia 09/04/2008 12:29
No to jeśli Harry byłby z Hermioną to z kim byłby Ron???
LunaLovegood_ dnia 17/04/2008 12:39
Moim zdaniem, Rowling już troche przesadziła.
Harry jest z Ginny, Ron z Hermioną i nagle wszyscy są rodziną. Za bardzo przesłodzone to zakończenie.
Danieldinio dnia 20/04/2008 21:45
wcale nie namieszalas ja tam wszystko zrozumialem jesli chodzi o milosc to najwiecej jej bylo w szostej czesci harrego pottera w siodmej juz o wiele mniej bo trzeba bylo zniszczyc te horkruksy uwazam ze wszystko sie zakonczylo jak nalezy hermiona leciala na rona juz w trzeciej klasie i odwrotnie a ginny na harrego juz w 1 tomie gdy tylko uslyszala ze jest w pociagusmiley tonks i lupin byli fajna para tylko troche szkoda ze dzielila ich roznica wieku i ze zostali ukatrupieni przez smierciozercow w bitwie o hogwartsmiley a bill i fleur pobrali sie napoczatku 7 tomu smiley
Panna Malfoy dnia 26/04/2008 08:36
smileysmileysmiley
EWA dnia 29/04/2008 20:36
na końcu: harry jest z ginny, ron z hermioną , bill z fleur(od samego poczatku), tonks i lupin zostają zamorodwani (ich synek zostaje sierotą).
a tak to fajny art. i nie namieszalaśsmileysmileysmiley
Rafal804 dnia 05/05/2008 00:20
Zakończenie jest całkiem szczęśliwe oczywiście oprócz Lupina i Tonks którzy polegli podczas obrony Hogwartu ;(smiley
Bellatriks_Lenstrage dnia 05/05/2008 15:29
Tonks i Lupin zginęli w 7 części szkoda. bardzo fajnie napisane
Ktos13 dnia 12/05/2008 00:00
Tonks i Lupin nie będą mieli fajnie bo umrą. O Billu i Fleur za wiele nie wiadomo. No ale wiadomo bo będzie z Harrym i Ginny oraz Ronem i Hermioną. smiley
Ala10 dnia 21/05/2008 19:44
Nooo niby rozumiem cel Twego wywodu. Kto z kim, kiedy, dlaczego i po co.
No i fajnie. Wątki romantyczne są niezbędne w książkach.
Daję powyżej oczekiwań.
___Tonks___ dnia 24/05/2008 14:43
No...widać,ze się straałaś!!!Daje ci w!!!
Lunka11 dnia 25/05/2008 13:51
szkoda Lupina I Tonks ale zgineli jak prawdziwi bohaterowie byli super i mam nadzieję że Ted bedzie do nich podobny!!!
juleczko dnia 25/05/2008 21:19
Fajnie napisane, ale jeśli się wejdzie na oficjalną stronę J.K.Rowling, i kliknie się na gumkę można zobaczyć z kim np. jest Angelina.
karciaa11hpfans dnia 12/06/2008 21:58
Niestety Tonks i Lupindead;p smutno
smerfetka dnia 19/06/2008 09:46
..ja sie nie zgadzam z toba ze Ron i Hermiona nie nie nie ... raczej Harry i Hermiona pasowali by
Nerwa dnia 02/07/2008 19:26
7 tom już wyszedł wiec nie ma o czym mówić. Wszystkich serdecznie pozdrawiam
Nerwa dnia 02/07/2008 19:27
7 tom już wyszedł wiec nie ma o czym mówić. Wszystkich serdecznie pozdrawiam
miki poter5 dnia 08/07/2008 15:45
Ale tego romantyzmu? Ulala, aż się dymismiley. To że Hermiona miałaby się zakochać w Ronie to zły pomysł, ale reszta ok. Arcik był fajny trochę śmieszny, ale daję Psmiley.
princeska dnia 14/07/2008 20:48
spoko ale czytalam juz lepsze smiley daje P smiley
ulicja dnia 15/07/2008 21:32
bardzo mi się podobasmiley
Voldemort_ dnia 20/07/2008 00:15
Niektorzy pisza ze za slodkie zakonczenie, a jakby bylo ze voldemort wszystkich wymordowal i pozniej obaj z harrym zgineli od rykoszetu to tez byscie marudzili :S
Lea Vernon dnia 21/07/2008 15:28
Niestety też uważam, że zakończenie przesłodzone. A za dużo cukru, jak wiadomo prowadzi do cukrzycy.
gosiahp dnia 22/07/2008 10:44
uważam, że powinna powstać ósma część pottera... wiadomo 7 to magiczna liczba, ale voldzio miał dusze podzieloną nie na siedem tylko OSIEM cześci, dlatego książka powinna tez mieć tyle. ale żeby była taka jak do tej pory...
ale nie za dużo miłosci! co za duzo to i krowa nie chce...
agatqa92 dnia 23/07/2008 23:48
Faktycznie, w szóstce, aż pachniało miłością. Powiedziałabym nawet, że już od czwórki wątki miłosne zaczynają być widoczne. W piątce te fragmenty kręcą się głównie wokół Harry i Cho, chociaż akcja między Hermioną i Ronem też powoli nabiera rozpędu. Fajny art.
raju_lee dnia 29/07/2008 10:52
Ginny to jego miłość.
alecia dnia 04/08/2008 11:19
Po pierwsze : Lupin i Tonks zostaną zabici przez śmierciożerców w 7 tomie .
Po drugie : Dam P .smiley
moondi94 dnia 04/08/2008 16:56
NIE MA BYĆ HARRY Z GINNY !!!!!!!!!!!!!!1 wrrrrrrrrrrr .;( smileysmileysmiley
moondi94 dnia 04/08/2008 16:56
NIE MA BYĆ HARRY Z GINNY !!!!!!!!!!!!!!1 wrrrrrrrrrrr .;( smileysmileysmiley
moondi94 dnia 04/08/2008 16:56
NIE MA BYĆ HARRY Z GINNY !!!!!!!!!!!!!!1 wrrrrrrrrrrr .;( smileysmileysmiley
moondi94 dnia 04/08/2008 16:56
NIE MA BYĆ HARRY Z GINNY !!!!!!!!!!!!!!1 wrrrrrrrrrrr .;( smileysmileysmiley
moondi94 dnia 04/08/2008 16:57
NIE MA BYĆ HARRY Z GINNY !!!!!!!!!!!!!!1 wrrrrrrrrrrr .;( smileysmileysmiley
moondi94 dnia 04/08/2008 16:57
NIE MA BYĆ HARRY Z GINNY !!!!!!!!!!!!!!1 wrrrrrrrrrrr .;( smileysmileysmiley
moondi94 dnia 04/08/2008 16:57
NIE MA BYĆ HARRY Z GINNY !!!!!!!!!!!!!!1 wrrrrrrrrrrr .;( smileysmileysmiley
Meduza113 dnia 06/08/2008 10:50
bardzo fajny artsmiley Naprawdę... daję W. A co do treści. Szkoda, że tak to się potoczyło z Lupinem...
Ginny-Weasley dnia 09/08/2008 12:27
Niestety Lupin i Tonks nie mają szans na miłość-biedne dziecko tej pary
sev_snape dnia 11/08/2008 12:02
Nawet ciekawe.dje Z.
Gwenog_Jones dnia 11/08/2008 14:19
Fajny artykul, fajny bo luzno sie czytasmiley Fajnie gdyby Ron byl z Hermiona, ale Harry i Ginny?? O NIEEE!!! Wolalabym zeby Harry byl z Cho!!smileysmiley)
mylene dnia 11/08/2008 16:00
Nie podoba mi się ten artykuł. Jest chaotyczny i bezsensowny. Nędzny
Kiara_01 dnia 15/08/2008 09:52
Daje PO na zachete , ale jak juz kazdy wie w 7 czesci nie ma mowy o sielance tylko o umieraniu nie winnych ludzi trup za trupem ja takich głownych naliczyłam 14 smiley trupow oczywiscie
Klaudus dnia 17/08/2008 22:20
Jak wiemy wszystko dobrze się skończyło Ron był z Hermiona smiley A Harry z Ginny i to jest najważniejsze... Szkoda tylko Tonks i Lupina... Ale tak to bywa.
Deathly dnia 18/08/2008 10:14
No dokładnie, wszystko dobrze się skończyło.
Fleur mimo tego,że Bill był wilkołakiem chciała być z nim , Harry był z Ginny, Hermiona z Ronem no a Tonks i Lupin .. hm.. szkoda troche tego, że umarli no ale ktoś musiał ,żeby książka była ciekawa.
patrycjapysia1 dnia 19/08/2008 18:14
Zakończenie 7 częśći jest tragiczne dla Teey'ego Tonksa-zostaje sierotą, jego rodzice Nimfadora i Remus giną w Bitwie o Hohwatr.Ron żeni się z Hermioną, Harry z Ginny.Oba małżeństa maja dzieci.Artykuł średnismileyDaję Zsmileysmileysmileysmiley
biala93 dnia 25/08/2008 12:13
alecia napisała :

Po pierwsze : Lupin i Tonks zostaną zabici przez śmierciożerców w 7 tomie


ale przed tym będą mieli synka.! smiley
narcyza1117 dnia 27/08/2008 10:47
No to co do 7 tomu sę pomyliłaś bo tam jest za wiele tej miłości.
Hermiona2509 dnia 31/08/2008 17:34
Nawet fajniesmiley
OLCIA dnia 18/09/2008 12:48
O tak zdecydowanie tez jestem za miłoscią w Harrym Potterze, wokół walki, intryng, zawiści jest tez miejsce na miłość- coś wspaniałego, chyba dlatego tak uwielbiam 6 część Harrego
Sueroski dnia 19/09/2008 16:02
no miłość tam była. bardzo ważny element tej książki. dla artykułu PO smiley
HAriana dnia 02/10/2008 21:36
Też daję PO. Zgadzam się z poprzednikiem ^ ^ smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 23% [18 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 64% [51 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 11% [9 Głosów]
Nędzny Nędzny 3% [2 Głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Dezerterka
(Pani Stuff)
07/10/2008 19:15
No to akurat rozumiem...ale szczerze powiedziawszy ja znajduje to facsynujace jak ludzie mysleli o wielu wielkich sprawach, ja i w kilku przypadkach inspirujace

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 19:13
Nie wiem, nie mialam jeszcze. Nie lubie wykladow, na ktorych jest 150 osob, bo nie chce mi sie skupiac...

Dezerterka
(Pani Stuff)
07/10/2008 19:12
Co Ty chesz- filozofia jest fantastyczna smiley

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 19:12
Lol. Ja sie nie zastanawiam i wlasnie pisze XD.

Lucio
(Pracownik Ministerstwa Magii)
07/10/2008 19:06
Hey ^
Kurcze skoro JIm ma to edytowac zastanawiam sie czy zaczac pisac ;|

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 18:01
Chryste, a jutro jest Historia Filozofii O.o

Pierwszy rok studiow to jakis sajgon.

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:59
*siedzi


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi, Deathly Hallows
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter