Aberforth - brat Dumbeldora. - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Jak Ci się podoba zwiastun filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi"?

Jest świetny! Zapowiada się, że ten film będzie najlepszy!

Podoba mi się. Taki mroczny i tajemniczy.

Zaskoczył mnie. Nie spodziewałem/am się akurat takich scen.

Średni. Mam nadzieję, ze film będzie się lepiej prezentował.

Jak dla mnie nudny. Czekam na kolejne, lepsze, zwiastuny.

Nie zachęcił mnie. Mogli umieścić w nim berdziej emocjonujące sceny.

Jest straszny! Jak mogli coś takiego zrobić?

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Aberforth - brat Dumbeldora.

Czytając po raz kolejny Harrego Pottera i Zakon Feniksa zwróciłem uwagę na scenę w której Szalonooki pokazuje Harremu zniszczoną, magiczną fotografię na której znajdują się członkowie Zakonu Feniksa z dawnych lat, a wśród nich brat Dumbeldorea!- Aberforh... Rowling wspomina o nim tylko pare razy, oto jeden z cytatów; "widziałem go tylko jeden raz, to dość dziwny facet"...
czy możliwe jest, że Joanne specjalnie wspomniała go tylko pare razy abyśmy zbytnio nie zwracali na niego uwagi i nie domyślali się, że to właśnie on może pojawić się w ostatnim tomie i na prośbę Dumbeldore'a pomóc Harremu i jego przyjacielom w ostatecznym starciu z Voldemortem?! Rozmyślając nad tym można też stwierdzić, że dużo jest takich osób jak Aberforth tzn. drugoplanowych, ale trzeba wziąć pod uwage to iż Rowling bardzo lubi sprawiać niespodzianki czytelnikom =) Według mnie jest to prawdopodobne! Ciekawi mnie co wy o tym myślicie?...Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Aberforth - brat Dumbeldora.
David James 15/12/2006 18:10
Czytano 6778 razy
Liczba komentarzy - 156
Zucher dnia 15/12/2006 18:50
Myślę że to dobre rozumowanie chociaz .... niemozemy byc do konca pewni Czy tak bedzie i czy ten facet jeszcze Żyje ????
prawie_jak_Emma dnia 16/12/2006 18:52
mi sie ta teza nie podoba
chociaz to jest prawdopodobne
ale ja chce dumbledora!
!
ten Aberforth jest jakis dziwny :/
wydaje sie nudny
wiem, wiem ze nic o nim nie wiemy
ale takie mam wrazenie
:/
Tiara dnia 18/12/2006 10:23
Zgadzam się , postacie drugoplanowe w HP są bardzo ważne i autorka może nas jeszcze zaskoczy
Lily dnia 18/12/2006 14:21
Aberforth rzeczywiście może mieć duże znaczenie, ale w końcu nie wiemy jeszcze czy będzie (jeśli będzie) postacią negatywną, czy pozytywną
HP-maniaczka dnia 18/12/2006 18:54
Chmmm... ja powiem tylko jedno: ON jest BRATEM DUMBLEDORA! To znaczy, że spodziwawa się po nim wszystkiego i ABSOLUTNIE nic mnie nie zaskoczy!!
TomV dnia 23/12/2006 20:00
Aberforth wcale przecież nie musi być potężnym czarodziejem. Mi on wygląda na jakiegoś dziwakasmiley. Ale postacie drugoplanowe faktycznie są ważne.
adasko0011 dnia 27/12/2006 15:41
hmmm... mozemy przyjac taka teorie, ALE skad pewnosc, ze brat Dumbledore nadal zyje. Szalonooki mogl tylko wspomniec o nim. ale ta hipoteza moze sie sprawdzicsmileysmileysmiley
PietroX dnia 28/12/2006 05:15
Tez uwielbiam niespodzianki, ale lubie je tez... jak to nazwac... lubie je tez zgadywac, przypuszczac... Takie zagadki to burze mozgow, a ja lubie burze mozgow smiley
paulah88 dnia 28/12/2006 18:06
wydaje mi sie ze on juz jest martwy... no bo czemu wtedy nie przystapil do regeneracyjnego zakonu feniksa? bal sie? a moze po proastu umarl...smiley
Asiula dnia 13/01/2007 11:08
Lepiej niczego nie przewidywac...bo Rowling i tak nas zapewne zaskoczy smiley
Darkon dnia 14/01/2007 14:31
no owszem nawet niewiemy co sie z jego bratem dzieje i jest to prawdopodobne że on pomoże Harremu choć jestem za tym że Dumbeldor żyje!
I_do_not_know dnia 18/01/2007 19:58
Przecież Dumbledore mówił coś o tym, gdy rozmawiali o plamach rodzinnych (Dursleye), że Aberforh został aresztowany za eksperymentowanie na kozie i jest dziwny.
LOLA_6666 dnia 19/01/2007 15:59
tak mi podpowiada moja intuicja .......ale wiemy ze pomoga Harremu Ron i Hermiona- to wiemy na 100%
zuza dnia 21/01/2007 19:40
Po przeczytaniu tego artykułu dochodze do wniosku a przynajmniej tak myśle, że to by było możliwe chociaż wolałam Dumbledora. Ale.......jest w tym coś intrygującego, coś co niedaje mi spokoju. Obiecuję, że się nad tym jeszcze zastanowię.
Edwin666 dnia 22/01/2007 22:35
Dobrze by było jak by ktos pomagał Harry'emu.Jesli nie Dumbeldore to niech bedzie to jego brat.Ciekwi mnie to czemu jest "dziwny".
zuza dnia 22/01/2007 23:01
No wiesz, stosowanie nielegalnych zaklęć na kozie.... A zresztom może być. Jak podpowie Harryemu jakiś zwariowany i nielegalny sposub na Voldemorta. smiley
lily vel ruda dnia 28/01/2007 19:38
raczej opinia typu "to dosc dziwny facet" nie przekonuje mnie ze moze on sie rownac z dumbledorem zreszta sa tez postacie pierwszoplanowe ktore moga pokazac sie z zupelnie innej strony nie?!
laurencja dnia 29/01/2007 01:47
Dumbledore jest dziwny (w pozytywnym znaczeniu) wiec jego brat pewnie tezsmiley. Uwazam ze Aberf moze sie okazac jakby takim tajnym agentem. Moze Dumbl. nie chcial zwracac na swojego brata uwagi smierciozercow.... aby nie zdawali sobie sprawy ze istnieje jeszcze ktos tak potezny jak on sam. Mysle ze smierc Dombled oslabila czujnosc smierciozercow i beda zbyt pewni siebie, a Aberf moze czeka na dobry moment zeby sie ujawnic.... hmmm
Madzia_lily dnia 29/01/2007 18:10
No nie wiem...
Jeśli on nawet nie umiał czytać, to jak mógł pomóc Harry'emu?
Natalka184 dnia 30/01/2007 22:24
Tak się zastanawiam czy jego brat przypadkiem już nie żyje? Jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie... Ale całkiem możliwe...
Black Lilly dnia 05/02/2007 18:46
Rowling często nas zaskakuje więc trudno tu cokolwiek przewidzieć. Fakt jest jednak taki że przeważnie postacie które nie odgrywają zbyt wielkiej roli w poprzednich tomach teraz mają trochę roboty ;]. Postacie drugoplanowe mają więc jakieś większe znaczenie niż tylko zapełnianie szkoły ;]
ciekawa teoria. Ale to tylko domysły. Tak naprawdę wiemy dużo i nie wiemy nic na temat VII tomu. Mamy mnóstwo informacji, które w jakiś sposób mogą mieć jakieś znaczenie w ostatnim tomie, ale to znowu są domysły. Jak widać tego czego możemy być pewni jest niewiele. Ale z pewnością HArry wyruszy po Horkruksy i prawdopodobnie odwiedzi Dolinę Godrika. Resztę ciężko przewidzieć.
Pansy Parkinson 93 dnia 08/02/2007 13:22
Tak szczerze, to nawet nie zauważyłam czytając Harrego że Dumbledor ma brata xDsmiley Ale myślę że będzie on miał jakieś znaczenie, w 7 cz., bo po co Rowling by miała go umieszczać w książce ?? Tak bez przyczyny ??
Basia dnia 10/02/2007 14:48
w 7 części się tego dowiemy... wolę Dumbledor'a. Jeśli Rowling go umieścila to musi być poźniej ważny... Pożyjemy -> Zobaczymy smiley
ginny-potter dnia 10/02/2007 16:36
to wie moze twe przypuszczenia okaza sie prawda w 7 tomie sie wyjasni
Slizgon dnia 10/02/2007 17:34
Calkiem mozliwe bo Rowling juz pare razy zaskoczyla moze i tym razem to zrobi
Kamilmo dnia 14/02/2007 12:34
nie przyacielom , tylko przyjaciołom , ale ogółem art ciekawy
jimenez dnia 14/02/2007 13:10
"A mój własny brat, Aberforth, został osądzony za ćwiczenie niestosownych zaklęć na kozie. Pisali o tym w gazetach, ale czy Aberforth ukrył się gdzieś przed ludźmi? Nie! Chodził z podniesioną głową i zajmował się własnymi sprawami jakby nigdy nic! Co prawda, nie jestem całkiem pewny, czy potrafił czytać, więc być może nie był to przejaw odwagi, ale... " (HPiCO, strona 475) - a teraz odpowiedzmy sobie sami czy ktoś taki, nawet gdyby żył, byłby osobą która mogłaby zastąpić Albusa... ?? Nie wydaje mi się... smiley.
Voldemort III dnia 18/02/2007 18:29
Nikt nie zastąpi Albusa Dumbledore'a!!! A przywódcą ZF najprawdopodobniej zostanie prof. McGonagall. Fajny art, daję P
Salazar dnia 19/02/2007 08:49
artykuł jest spoko ale sądze ze Abeforth czy jak mu tam się pojawi
Peeves dnia 24/02/2007 13:44
jako że Jo jest mistrzynią zaskakiwania przeciwnika, nie sądzę by na dłuższą metę takie gdybanie coś daje, choć uważam, że artykuł fajnysmileysmileysmiley
Babcia Frania dnia 24/02/2007 17:16
to się okaże już niedługo smiley Ja mam jednak cichą nadzieje ze Dumbek jednak pwróci z zaświatów smiley
Syriuszka dnia 26/02/2007 00:03
Mhm... teoria bardzo ciekawa aczkolwiek w IV części sam dumbi mówił ze jego brat nawet nie umie czytac i wogóle jakieś takie dziwne rzeczy o nim mówią... czy ja wiem moze w ramach nieoczekiwanego zwrotu wydarzen...teoria bardzo fajna
toma13 dnia 27/02/2007 16:09
hmmm czemu nie może i massz racje może to brat Dumbledora przejmie teraz pałeczke kto to wie ??
Iryt dnia 28/02/2007 14:45
On został chyba oskarżony o niestosowne eksperymenty na kozach...
Tom Ridle dnia 16/03/2007 13:44
lepiej niczego nie przewidywac bo Rowling i tak nas czymś nowym zaskoczy
Cassidy_Riddle dnia 17/03/2007 20:38
Tylko sie też zastanawiam gdzie może przebywac ten brat Dumbledore'a i czy jest tak dobry w magii jak sam Dumbledore?
Dumle-dore dnia 19/03/2007 17:00
Sam nagłówek artykułu bardzo mnie zaciekawił ale szkoda że tak krótko. Wiem że jestem dociekliwy ale Dumbeldora nie piszę się "Dumbeldorea". A wo gule to uważam że jego brat chyba nie żyje ponieważ nie zjawił się na pogrzebie Dumbeldora. Bo jeśli bu był na pewno chciałby porozmawiać z Harrym. artykuł ciekawy.
paniczna dnia 20/03/2007 18:00
Ciekawe... Ja też mysle podobnie jak ty,autorka może zaskoczyc nas wszystkim... Zobaczymysmileysmileysmiley
laura dnia 25/03/2007 22:35
Jeśli chodzi o tego Aberforh'a to wątpie w to czy jest dobrym czarodziejem( w sensie silnym). Ostanio czytalam bodajze 4 tom i Dumbledore cos wspomina ze jego brat przeprowadzal niezbyt mile doswiadczenia na kozie i cos o tym ze chyba nie potrafil czytacsmiley
McGonagall dnia 29/03/2007 14:14
Nie sądze żeby tak bylo, ale no coz Rowling lubi zaskakiwać. A tak w ogóle to skoro Szalonooki mówił że to dziwny facet to ja też tak uważam i mam wrażenie że raczej nie pomoże HP
cieszyniak dnia 30/03/2007 15:08
mozxe pomoże, ale pytanie:
czy on nie został zamordowany?
bo gdyby tak nie było to dumbledor by sie z nim spotykał a tak nie ma w zadnej czesci powiedziane ze sie z nim kiedykolwiek spotkała.
artgryfon11 dnia 30/03/2007 20:57
Myślę że to możliwe ale ten jego brat nie musi być potężnym czarodziejem skoro nawet nie było go na kartach czarodziejów to chyba by nie był taki silny ale kto wie......smileysmiley
nikka dnia 31/03/2007 05:03
mi się wydaje że Aberforth został zamordowany,chyba było coś takiego napisane,ale musze się upewnić i sprawdze.ak coś to wam napisze.smiley
katie14 dnia 02/04/2007 19:04
Brat Dumbledore'a może i ma wielką moc, ale po tym, jak Dumbledore opowiadał o nim w 4 części, to wątpie czy odegra jakąś większą rolę...chociaż kto wie?
GINNNY dnia 08/04/2007 13:06
hmm...chciałabym żeby harry miał kogoś kto będzie go wspierał tak jak dumdledore ale myślę że właśnie tym,że potter będzie musiał stoczyć walkę SAM ,będzie różnić się 7 część od poprzednich
Death Eater dnia 09/04/2007 21:56
Jeżeli te zaklęcia które ćwiczył na biednej
kozie są takie jak ja myśle, to lepiej niech sie Harry od tego psychola z dala trzyma. A tak na serio dziwne dlaczego Dumbledore nie powiedział Harremu o swoim bracie kiedy ten mieszkał w Hogsmeade, tak blisko. Napewno się go nie wstydził, co podkreślał gdy rozmawiał z Hagridem na temat jego pochodzenia.
Hermiona-Granger dnia 10/04/2007 13:37
Dobry art. Myślę, że to możliwe, a może nawet Harremu pomogą w odnalezieniu horkruksów Zakon Feniksa. Może pójdą razem z nim ?? Na pewno będą z nim Hermiona i Ron smiley
Bialy Wilk dnia 15/04/2007 12:19
Aberforh został skazany za jakieś eksperymenty nad owcami. Każdy czarodziej z niego szydził i się z niego wyśmiewał. Sam Dumbledore powiedział Harremu, że wątpi aby jego brat umiał nawet czytać. Aberforh jest postacią epizodyczną wystąpił tylko w paru zdaniach z całej seri... Możliwe że odegra on jakąś rolę, ale równie dobrze J.K.Roling nawet o nim nie wspomni w 7 tomie.
asia15963 dnia 15/04/2007 18:51
do Biały Wilk; na 100 % R.A.B jest bratem ?Syriusza. Podać ci link??? : [LINK]

a poza tym jego brat[Dumbledora] nazyeał się Aberforth a gdzie tutaj R>A>B???
Tonks999 dnia 17/04/2007 15:57
twoja teze jest dosyc mozliwa... a swoja droga ciekawe czenu ten Aberforth byl nieobecny na pogrzebie brata...
Herma23 dnia 20/04/2007 13:28
To jest calkiem mozleiwesmiley ajne by bylo gdyby Harry mial kogos kto mu pomoze kogos starszego i bardziej doswiadczonegosmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
lola241 dnia 22/04/2007 16:18
a moze dambledore wlasnie o tym nie pomyslal to moze on jest tym R.A.B. kto wie moze pomyslal ze jak wykonczy tego horukosa to mo pomoze ale niestety chyba mu tego mu niie ppowiedzial... kto wie ??
Smierciojadek dnia 22/04/2007 18:54
ano być moze i racja xD ale wszystkiego dowiemy sie w 7 tomie ;p
Gruba Dama dnia 22/04/2007 20:04
nie wiadomo jak będzie...WSZYSTKO jest możliwe. A wszystkiego dowiemy się dopiero w ostatniej części smiley
HeDwIg dnia 23/04/2007 16:32
Słyszałam nawet opcję, że bratem Dumbledore'a jest ten barman ze Świńskiego Łba. smiley
Hesper dnia 24/04/2007 10:41
Bardzo dobra i przemyślana teoria. Sądzę również, że jest bardzo możliwa. Bo w sumie po co by o nim wspominała. Myślę, że to nie był przypadek.smiley
Mariuszow dnia 25/04/2007 18:03
brat Albusa Dumbledora raczej nie żyje jeśli by żył była by onim mowa w szóstej części o pogrzebie dyrektora
Patrryk Snape dnia 28/04/2007 14:22
No jak dla mnie to to całkiem prawdopodobne. Kiedyś w jakimś artykule chyba czytałem że brat Dumbledore'a pracuje jako barman w gospodzie pod trzema miotłami
pottermaniak dnia 30/04/2007 10:39
według mnie Aberfoht zostanie szefem biura aurorów i powie harremu gdzie jest czara hufelpuf i co jest ostatnim horkusem. i będzie pomocnikiem R.A.B.(brata syriusza
Daniel_Gryffindor dnia 01/05/2007 15:15
Uważam że masz rację,jednak nie jesteśmy pewni czy jeszcze żyje.Ale gratulacje za tą uwagę no i oczywiście za spostrzegawczoścsmiley
pomy_loona dnia 02/05/2007 21:13
Mozesz miec racje. to bardzo prawdopodobne. znajac Rowling pewnie wykreci jakis numeras godzien podziwu smileysmileysmiley
hermionka17 dnia 04/05/2007 21:15
Możliwe, możliwe jest wszystko co wyjdzie z głowy pani Rowling pozdro dla niej:*smiley
kajablack dnia 05/05/2007 17:50
art mi sie podoba,tak jak wiekszosc z teorii i przemyslen-sama jestem ciekawa,czy Abeforth bedzie miał jakis udział w pokonaniu Voldiego...
Gosiak dnia 07/05/2007 11:10
Tez zastanawiałam się nad jego bratem. Myślę, że pojawi się w VII części i nie będzie tylko drugo planową postacią.
Anika dnia 10/05/2007 12:01
Coś mi sie wydaje, że za bardzo kombinujecie na wyrost. Brat Dumbledore`a to brat Dumbledore`a, nikt szczególny...
Olympiaa dnia 10/05/2007 18:59
Zgadzam się z Aniką, chociaż musze przyznać że brat Dumbledore'a to dość tajemnicza i myśle że ciekawa postać przy bliższym poznaniu jednak mało prawdopodobny wydaje mi się jego udział w "starciu". Art krótki, ogólnie taki sobie, nijaki. Stawiam Z
Pan Nocy dnia 11/05/2007 22:00
Podobno Aberfoth to barman w Gospodzie Pod Świńskim Łbem
hunter_sdz dnia 12/05/2007 14:00
Tak podobno jest barmanem.Sama Rowling to potwierdziła
Danka dnia 17/05/2007 08:52
smileymi sie wydaje że on będzie miał warzne znaczenie w 7 tomie
Angelina dnia 29/05/2007 13:25
W 7 tomie to ma mieć znaczenie wiele spraw związnych z Dumbledorem.
member dnia 03/06/2007 19:27
prawdopodobnie to nic nie znaczy ale też może coś znaczyćsmiley no cóż dowiemy sie o tym w 7 części Harry'ego Potter'a
Herma95 dnia 05/06/2007 18:54
Jak gościu, który nie umie czytać, może być następcą Dumbledor'a?
Pomyluna2 dnia 07/06/2007 20:34
Myślę, że nie. Dumbledore mówił kiedyś, że jego brat prawdopodobnie nawet nie umie czytać!A Szalonooki mówił, że Aberforth jest trochę stuknięty!
Maciek81 dnia 08/06/2007 12:41
ja gdzies czytałem ze pracuje w barze tylko niepamiętam gdzie to na pewno nie on będzie następcą Dumbledora smiley
Lilyanne12 dnia 08/06/2007 13:02
Dla mnie jest to mało prawdopodobne gdyż sam Dumbledore stwierdził że Aberforh jest dziwakiem i głupkiem
Hermi2 dnia 10/06/2007 11:37
Nie mam zdania na ten temat. A tak wogóle (do Lilyanne12 ) kiedy Dumbledore to stwierdził, bo jakoś sobie nie przypominam...
jaczula dnia 21/06/2007 13:08
Prawdopodobne, ale ja pozostaję za teorią, żę Dumbledore żyje
OLCIA dnia 22/06/2007 11:53
myslę ze to całkiem mozliwe że brat albusa zastąpi go jednak nie pasuje mi to zdanie kiedy powiedzial że to dość dziwny facet...
Maja2003 dnia 24/06/2007 16:40
smileywłaśnie...Nie wiadomo czy on żyje.Dumbledore też pewnie ma wiele sekretów i może jeszcze w jakiś dzwny sposób powróci?Wkońcu chyba nie dał by sie tak poprostu zabić.Musiał mieć niezły plan!
Syriusz_Harry_Remus_ dnia 24/06/2007 19:40
być może ale zobaczymy co będzie w styczniu a czy aberforth żyje??smileysmiley
Ginny__Weasley dnia 25/06/2007 16:41
Myślę, ze jest to prawdopodobne smiley Ciekawa hipoteza ;]
lukas0609 dnia 29/06/2007 00:35
nie wiadomo czy on żyje a nawet jeśli to raczej nie bedzie pomagał harremu , raczej pomoże mu zakon bo brat dyrektora to "dziwny człowiek"
touch_me dnia 29/06/2007 18:27
dobre przemyslenie ale raczej watpie w to zeby on mogl byc dyrektorem bo niewiadomo jak go ludzie spostrzegaja. POjawia sie nie wiadomo z kad i chce byc dyrektorem?!
watpie...

ale ciekawy punkt widzenia i daje P;]]smileysmiley
znurb06 dnia 03/07/2007 11:59
już się wszystko wyjaśniło. Aberfoth pracuje w Świńskim Łbie i donosił Dumblowi o wszystkim...Ale....Masz chyba rację, może go zastąpić smiley Dam W za sam piomysł.
Alexis dnia 04/07/2007 21:44
Cóż. Fakt, prawdopodobne.
Zazwyczaj sie stosuje takie ,,sztuczki", żeby czytelnicy nie zrwacali uwagi na postać, która później okaże się ważna.
Dlatego tak bardzo lubię HP.
ROwling ma talent. CZeba przyznać smiley
Maugo777 dnia 06/07/2007 08:31
nie sadze, zeby aberforth odegral jakas istotna role w siodmym tomie...a juz na pewno drugim albusem nie bedzie...
bujdka dnia 06/07/2007 10:13
Chyba nie, za mało o nim było w poprzednich częściach. W sumie tylko jakaś wzmianka, że testował zaklęcia na kozie... Ja bym liczyła na Lupina albo Tonks, ew. Artura Weasley'a
Nimphadora_Tonks dnia 06/07/2007 12:26
mam nadzieję, że się pojawi, z tego co było w książce wynika, że był trochę podobny do Dumledora - dość nienormalny
_Harry_Potter_ dnia 06/07/2007 14:35
niezły art...ale trochę mało o tym jest...ale spox...smiley
mcanula dnia 07/07/2007 23:26
A według mnie co byśmy nie wymyślali zakończenie i tak nas zaskoczy , niema to jak magia książek
Adams dnia 13/07/2007 08:55
imię dziwne ale teza prawdopodobna tylko czy on żyje?? bo coś mi sie wydaje, że niezbyt...
Filemona dnia 13/07/2007 22:54
Możliwe. W starciach z Voldemortem Albus Dumbledore zawsze pod koniec pojawiał się i pomagał Harremu. Jak Albus zginął, to może teraz Harremu pomoże jego brat...?
WoKo dnia 13/07/2007 23:16
O tym jego bracie wiemy bardzo mało - no poza tym, że jest dziwny i ćwiczył zaklęcia na kozie czy coś takiego. Sądzę iż nie ma potrzeby mieszania brata dyrektora do akcji w ostatnim tomie.
MethodLupin897 dnia 15/07/2007 23:48
Myślę, że w 7 tomie pojawi się jakaś nowa postac, która odegra ważną rolę.
Ale nie sądzę, żeby był to brat Albusa
Vojtazzz dnia 16/07/2007 09:09
Czytajac niektóre arty zauwazyłem że przedstawiacie Aberfortha jako śmierciożerce, czy sądzicie że okaże sie zwykłym zdrajcą i wszystkich zabije??
luck dnia 17/07/2007 13:21
ta ksiąrzka to magia i może sie wszystko zdarzyć
kasiunia149 dnia 20/07/2007 13:59
moim zdaniem nie bo w IV części Dumbledore mówi że jego brat używał niestosownych zaklęć na kozie i że nie potrafił czytać heh
edytawollnik dnia 22/07/2007 13:38
Ciekawa teoria, lecz myślę, że nie jest ona prawdziwa. Moim zdaniem Albus żyje i to on pomoże Harremu pokonać Voldemorta.
neiwiem dnia 30/07/2007 00:47
Hehe, ta teoria JEST prawdziwa. Właśnie czytam Deathly Hallows w wersji angielskiej, i w rozdziale nr. 28 pt: "The Missing Mirror" Herremu Ronowi i Hermionie uratował skórę nie kto inny jak Aberforth.
Jak ktos chce więcej info n temat książki, którą mam zamiar doczytać dziś w nocy, piasc na gg smiley
3660845
Polskie wydanie książki ujawi sie dopiero w styczniu. smiley
Peace smiley
JINX dnia 30/07/2007 16:14
o mój boże! BRAT ALBUSA DUMBLEDORA, ABERFOSTH JEST BARMANEM W ŚWIŃSKIM ŁBIE! żyje, był na pogrzebie dumbledora i jest tłukiem który nie umie czytać i sie znęca nad kozami;d jednakże uważam że faktycznie może sie nieźle wykazać w 7 części.

a jeśli mi nie wierzycie.. uważnie przestudiujcie krótki akapit na temat tego barmana w 5 częsci, kiedy harry zwołuje pierwsze spotkanie gdsmileysmileysmiley
kubamilan dnia 01/08/2007 11:32
JINX-- masz racje, ja etz wlasnie czytam HP 7, tylko ze po polsku (ma sie znajomosci) smiley i w 28 rozdziale rzeczywiscie jest o Aberforthcie.. to jego oczy widzial Harry na początku 7 częsci w lusterku Syriusza i to on ostrzegł Harrego o niebezpieczenstwie swoim patronusem (kozą smiley)
Awięc, teoria Jamesa jest prawdziwa smiley gratuluje smileysmiley
Ron_93 dnia 02/08/2007 15:23
Ja myślę że dalej pozostanie dyrektorem Minewra McGonagall
Courage dnia 05/08/2007 16:53
A to jest nawet bardzo prawdopodobne, tu niby 2 planowa postać w tomach, a w ostatnim zabłyśnie. Nie mogę się doczekać 7 tomu. Jestem ciekawa jakie kontakty miał Albus Dumbledore z bratem... smiley
kamilka_jk dnia 08/08/2007 08:15
calkiem trafne rozumowanie...ale przeciez brat dumbledora z tego co wiemy jest swirem!mnie bardziej zastanawie ten caly R.A.B...
Luna_Granger dnia 08/08/2007 13:34
Abertfoth jest przeciwieństwem do Albusa(w końcu zabawiał sie z kozami nie?) ja tam myślę że abertoth juz wykorkował
EwuS dnia 08/08/2007 17:30
a ja uważam tą teorie za bardzo prawdopodobną. a widząc powyższe komentarze będące SPOILERAMI co niektóre to faktycznie - nie pomysliłes sie. a wiec gratulacje smiley
lisiczka92 dnia 10/08/2007 10:00
watpie, bardz malo prawdobodobne....
GryfonkaX dnia 10/08/2007 17:21
niezłe przemyślenie...smileysmileysmileysmileyczasem rowling usypiała nasza czujnośc zeby zaraz wyskoczyć z czymś zadziwiajac nas...smileysmileysmileysmileyczemu miałoby nie byc tak i teraz??pozdro:*
Raziel dnia 11/08/2007 18:32
Jeśli ten brat żyje to pewnie pomoże Potterowi
potter-fan dnia 13/08/2007 17:05
Podobno brat Dumbledore'a, Aberforth to barman z gospody "Pod Świńskim Łbem".smiley
martunia23 dnia 16/08/2007 11:53
ale to MacGOnagall jst teraz dyrektorem
Ron96 dnia 16/08/2007 19:09
spoko art szkoda że krótki
cho89 dnia 19/08/2007 00:30
niezłe przemyślenia, gratuluję spostrzegawczości smiley Aberforth żyje, indeed xD ma tak samo niebieskie oczy jak Albus i jak już pisano we wcześniejszych komentarzach jest barmanem 'pod świńskim łbem'.
niektórych komentujących pragnę sprowadzić na ziemię - Albus Dumblerore NIE ŻYJE smiley może niezbyt uważnie czytaliście Księcia Półkrwi, ale był osłabiony już od zdobycia pierścienia, potem wypił truciznę, a na koniec dostał Avadą od Snape'a!
niemniej jednak odegra jeszcze pewną rolę w deathly hallows ]:-> smiley
Faneczka92HP dnia 23/08/2007 12:41
sądze ze jego brat pojawi się w 7 części
Ksikor11 dnia 23/08/2007 21:05
Poczekajmy do polskiego wydania
zbyszek158 dnia 24/08/2007 08:01
ja czytałem 7 tom ale nie spoileruje tak jak ten co napisał ten art
hermionek dnia 25/08/2007 22:48
Nie można pisać,że ten co napisał ten artykuł spoileruje.Wystarczy spojrzec na datę.Czytałem 7 tom i nie zamierzam ani zgadzac sie z tą teą ani sie nie zgadzać.smiley
CzarnyPan dnia 26/08/2007 21:23
smiley Trochę śmiałe przypuszczenia... Nie sądzę by brat Albusa mógł pojawić się w 7. części...
Hermoina dnia 27/08/2007 20:58
Według mnie jest to bardzo prawdopodobne!smileysmileysmileysmileysmileysmiley
Thonks dnia 29/08/2007 18:05
Nie wydaje mi się, ponieważ z tego co było napisane o nim w ksiązce możne wywnioskować, ze był on 'lekko nienormakny'
A po za tym takie przewidywanie, praktycznie z niczym nie związane wydaje mi się bezsensowne!
yamajka dnia 29/08/2007 18:35
też zwróciłam na to uwagę. smiley ciesze sie ze ktoś też tak sądzi. Myślę, że to że brat dyrektora Hogwartu może jeszcze gdzieś tam wystapi jest możliwe . .. smiley

pozdro.
Nimfadora Lupin dnia 29/08/2007 21:43
brat Dambeldora będzie w siódmym tomie. A R.A.B. TO JEST BRAT SYRIUSZA. WIEM BO CZYTAłAMsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
ziom1498 dnia 02/09/2007 08:07
Temat z sensem ale prędzej Lockhart by wyszedł ze swiętego munga.smiley
ZgreD dnia 10/09/2007 17:55
Zgadzam się z JINX - brat Dumbledore'a jest barmanem w świńskim łbie, nawet sam Dumble mówił : mam w Świńskim łbie zaprzyjaźnionego barmana...
fajny art. , P
lunatyczek dnia 28/09/2007 18:46
Ten Aberford to bardzo dziwny facet.Dziwny i szurnięty jak twierdza wszyscy, któży kiedykolwiek się z nim zetkneli. smileysmiley
Volienres dnia 29/09/2007 21:18
Hmmmm, może, a może i nie. Brat Syriusza??
Fleuretta dnia 15/10/2007 06:30
tak masz rację Aberforth odegra ważną role z życiu Harrego i zrobi to na prośbę swego brata
Lucio dnia 04/11/2007 19:00
Widzę, że ktoś już czytał 7 część smiley
Drugoplanowe postacie odegrają jakąś rolę...
Goszka dnia 27/11/2007 15:02
Praca bardzo dobra , ale mnie się wydaję że Albus nie umarł , tak tam jest jasno napisane że umarł , ale czy to był on?
Nie wiemy , to przecież świat magii...tutaj wszystko może się wydarzyć...
Za pracę masz W!
Bo jest składna i ładnie napisana:-)
I wydaje mi się że Abeforth odegra dużo rollę w Zakonie Feniksa i tym samy, w 7 tomie HP
Pozdrawiam !smiley
Potteromaniaczka Goszka
emma weasley dnia 28/11/2007 21:46
zgadzam sie z twoją teorią
jego brat będzie bardzo ważny w 7 tomie
kajah1 dnia 16/12/2007 15:53
Uważam, że Aberforth pojawi się w siódmym tomie aby pomóc Harry'emu i jego przyjaciołom, ale to tylko moje przypuszczemia.
Ania 95 dnia 26/12/2007 20:31
Według mnie Aberforth pojawi się w 7 tomie, ale nie będzie pomagał Trójcy w szukaniu horkruksów. Odegra jakąś role, bo tak jak powiedział autor artykułu Rowling lubi nas zaskakiwać. Ale nigdy nic nie wiadomo. Jak tak tylko przypuszczam, ale mogę się mylić.
Czarna94 dnia 27/12/2007 00:28
ja mysle ze aberfoth odegra jakas role w 7 czesci, ale nie taka zeby go można uznać za jakąś ważniejszą postać. ale sie powtorze po paru osobach i przyznam ze rowling lubi zaskakiwac i wszystko sie może zdarzyć.
VIPotter dnia 30/12/2007 20:32
No nie wiem... Tak naprawdę mógłby pomagać Harry'emu ale czy byłby tak dobry ja Dumbledore?
harry_potter123 dnia 06/01/2008 13:02
niewiem ale chyba nikt nie zastapi Dumbledora chyba ze jego brat jest taki sam.
Nevill dnia 19/01/2008 19:13
Bardzo...prawdopodobne.Pragnąłbym tego a tagże tego by nikt spoza kręgu przyjaciół Harrego nie zginął.Niestety bardzo prawdopodobne jest że Hagger zginie
zuza dnia 07/02/2008 20:22
teraz jak już to przeczytałam to nie mam co się wypowiadaćsmiley Hagger nie zginie to jedno co dobre
StellaWright dnia 24/02/2008 19:44
Nie zastąpił go tak do końca ale okazał się pozytywną postacią
bernadetta144 dnia 04/03/2008 18:19
teraz to już wiadomo że Aberforth pomógł Harry'emu w HP7, pozdrawiam wszystkichsmiley
Hermi0901 dnia 20/03/2008 22:28
To dosc pozytywn postać...
Ale art krótki, jak dla mnie..
Fajnie!smiley
gosia3101 dnia 25/03/2008 14:05
Fajny art!!! tylko krótki smileysmileysmileysmiley Mogło być dłuższe
Deathly dnia 26/03/2008 15:54
Masz dobre rozumowanie .Rzeczywiscie lubi sprawiac fana HP wiele niespodzianek ^^
Nawet bym na to nie wpadła, że Aberforth jest bratem Albusa
Black_Luna dnia 03/04/2008 16:10
Nie potrafię zdefiniować, czemu, ale nie lubię Aberfortha. Może dlatego, że ciągle go porównuję z Albusem .
Dodi dnia 14/04/2008 20:31
artykuł fajny, ale mógł byc dłuższysmiley (nie nażekam)
LunaLovegood_ dnia 17/04/2008 12:43
Też to zauważyłam. I jeszcze była dziwna wzmianka, że robił dziwne eksperymenty z kozami, a w 7 części dowiadujemy się, że jego patronusem była koza. Jakiś zoofil.?
elf333 dnia 22/04/2008 10:05
no jasnowidz po prostu
elf333 dnia 22/04/2008 10:08
no bo ska t wiedzial w 2006 r o tym że on pomorze Harremu
swistoklik dnia 25/04/2008 19:09
Zgadzam się z tym jasnowidzemsmiley
karciaa11hpfans dnia 20/06/2008 10:53
wow dobra jestes xD jasnowidz smiley
mazura15 dnia 27/06/2008 15:01
jasnowidz raczej nie to po prostu logiczne myślenie gdy byś była jasnowidzem nie potrzebny był by ci komputer szacunek
raju_lee dnia 31/07/2008 18:12
Nie znam tego faceta.
Luke James Potter dnia 03/08/2008 22:34
Może napisze krótką historię brata Albusa,który niestety miał mniej talentu do magii.Jednak był do końca wierny Albusowi,za co należy się mu szacunek.
Meduza113 dnia 06/08/2008 11:59
No teoria się potwierdziła
Gwenog_Jones dnia 11/08/2008 14:29
Ja czyatm wszystkie arty po kolei.. przeczytala juz: stworzenia, quidditch, swiat magi, przedmioty miejsca i wszystkie w tym artykuly. Teraz zaczynam teorie.. i sa coraz nudniejsze az nie chce sie czytac.. Ale w koncu ty napisales ciekawy! Zgadzam sie z toba ze brat Dumbledora moze pomoc Harremu... Dobrze ze wziales to pod uwage.. Jestes madry!
Kiara_01 dnia 16/08/2008 13:01
Heh chłopie teoria się sprawdziła ten kto czytał Harrego Pottera i Insygnia Śmierci ten dobrze o tym wie heh przewidujący jesteś
Siria dnia 16/08/2008 15:38
Miąłeś całkowitą racje, poczytaj HPiIŚ
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 18:01
Chryste, a jutro jest Historia Filozofii O.o

Pierwszy rok studiow to jakis sajgon.

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:59
*siedzi

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:58
No na historii zdecydowanie tak. Szczegolnie, ze jak siedzie 150 osob na auli, to mozna sie rozlozyc i nie zzwracac na siebie uwagi.

Vemyana
(Prefekt Naczelny)
07/10/2008 17:57
Az tak nudno na tych studiach?

Oo.

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:56
Ta, podobno tylko na dwie minuty, ale padlam.

Vemyana
(Prefekt Naczelny)
07/10/2008 17:56
Tak calkiem zasnelas?

=)

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:54
Meczacy... Zasnelam na wykladzie z Historii Polski.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi, Deathly Hallows
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter