Albus Dumbledore- Księga Wielkich Pomyłek, cz. 1 - Postacie

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Albus Dumbledore- Księga Wielkich Pomyłek, cz. 1

W szóstej części Snape bardzo dobitnie podkreślił Belli (najwyraźniej chcąc ją troche udobruchać ), że Dumbledore bardzo nadszarpnął swoje magiczne zdolności w walce z Voldemortem. Okazało się jednak, że to nie przez walkę, lecz przez śmiertelne zaklęcie utkwuione w pierścieniu Gaunta, czyli w horkruksie.

Tu na dobre rozpoczyna się mój artykul. Wiemy doskonale wszyscy, iż Harry niejednokrotnie dopytywał się dyrektora, co jest powodem obumarcia jego ręki. Ten jednak wykręcał się, że chcę tę historię potraktować jak należy, i że na 100% Harry dowie się prawdy. W końcu, po całym roku przeżyć, ujawnione są wszelkie informacje na temat wydarzeń związanych z ręką i horkruksem. Dowiadujemy się, że Dumbledore odnajduje horkruksa mniej więcej w tym czasie, kiedy został wyrzucony z Hogwartu przez Dolores Umbridge. Tu ujawnia się owy największy błąd wielkiego maga: Dumbledore, udając się z odsieczą Harry' emu, który nieudolnie zmagał się ze śmierciżercami, mógł mieć ( czego ja jestem absolutnie pewien ) na palcu pierścień Gaunta, wtedy jeszcze z cząstką duszy. To mogło tłumaczyć tak agresywną ofensywę Voldemorta oraz to, że w szóstej części chciał jak najszybciej pozbyć się dyrektora( przy pomocy Malfoya ). Chciał także dopaść Slughorna, bo był pewien, iż ten wyjawi Dumbledore' owi tajemnicę ilości horkruksów oraz sposób ich zniszczenia. Voldemort myśląc logicznie mógł także dojść do wniosku, że Harry wie już o horkruksach, i bez Dumbledore' a nie da rady znaleść wszystkich. Ten bład Dumbledore' a uważam za najpoważniejszy.
Albus Dumbledore- Księga Wielkich Pomyłek, cz. 1
znurb06 13/05/2007 15:15
Czytano 4540 razy
Liczba komentarzy - 16
Pan Nocy dnia 13/05/2007 15:26
Niezły pomysł. Sam na to nie wpadłem, ale nie wiemy też czy agresywność Voldemorta była spowodowana tym pierścieniem, czy też nienawiścią do dyrektora. Mógł wcale nie widzieć tego pierścienia, tak jak nie widział go Harry i nikt inny.
Poznaniaczek dnia 13/05/2007 16:49
Nie zgadzam się z artykułem.
Widać że ci co popierają tę tezę nie czytali uważnie książki.
L.V nie ma zielonego pojęcia, że ktoś wie o jego horkrusach !!!
To że Albus szukał Horkrusów jest jego, a także Harrego, Rona i Hermiony największą tajemnicą.
Co za sens szukać horkrusów skoro L.V wiedział by o tym? Odrazu by je gdzie indziej schował albo zastawił by pułapkę albo stworzył by następne.
Przeczytajcie 6 część ponownie.smiley
Wronski dnia 13/05/2007 20:46
Wydaje mi się że to mało możliwe żeby Voldemort wiedział o tym, ze Dumbledore i Potter wiedzą o horkruksach ponieważ wtedy zacząłby zabijać, aby stworzyć nowe horkruksy i je dobrze okryć.I wtedy by nie było o czym pisać w 7 części i Voldi by pozostał nieśmiertelny.Za tego arta daję P.
piotrek0170 dnia 13/05/2007 23:27
nie no troche przesadzilas po gdyby mial na sobie (tam w ministerstwie ) ten pierscie to juz wtedy by mial obumarta reke a w 5 cz nic nigdzuie niebylo o kontuzji dyrektora wiec troche niebardzo dlatego dam (sorry no ale tak uwazam ) N
Monarcha dnia 13/05/2007 23:46
Ciekawie sie zapowiada ten art. myślę że będzie on złożony z kilku naprawdę interesujących części. na razie daje Z ale następne części może okażą sie lepsze.
Anika dnia 14/05/2007 12:59
Ciekawe, ale wyjątkowo za krótkie... trzeba było się rozpisać... niezłe argumenty, bardzo mocne... no i oczywiście równie logiczne co moje :* masz u mnie W.
Cette Noire dnia 14/05/2007 13:26
Jeżeli w 100% uzanmy pierwszy argument za prawdziwy( to ,że AD miał pierścień na palcu w Ministerstwie Magii) to reszta argumentów jest bardzo dobra i zarazem bardzo silna. Jednak nie ma co do tego tej 100% pewności, lecz mówię ,że to ma jakiś sens.
Ps. Dostajesz Powyżej Oczekiwań jednak na nastepny raz przydałoby się trochę więcej się rozpisac , bo nieukrywając ten artykuł jest krótki. Za krótki.
Pan Nocy dnia 14/05/2007 14:08
Mam takie pytanie. Gdzie Dumbledore powiedział, że szukał horkruksa gdy uciekł z Hogwartu, kiedy była Umbridge? Na której stronie KP jest tak napisane?
fati166 dnia 14/05/2007 15:29
Wątpię.gdyby LV o tym wiedział od razu by ukrył resztę horokrusów.A po drugie Dumbledore nie miał jeszcze wtedy "martwej ręki".(pewnie ten pierścień działał tak gdy go założona na jeden z palców),a wątpię by Harry nie zauważył tego w czasie rozmowy(chociaż był bardzo poruszony).A co do pierwszej części to może być to prawda,ALBO Dumbledore okłamął Snape,albo nic mu nie powiedział.
beatus dnia 14/05/2007 19:10
No napisałeś trochę to jakby to nazwać bardzo skomplikowanie. Ja myślę, że Voldemort nie dlatego chciał dopaść Slughorna, żeby ten nie wyjawił prawdy o horkruksach, ale dlatego, że był on wyśmienitym twórcą eliksirów... (ale to moje zdanie i na pewno się mylęsmiley) Po drugie Voldemort chciał zabić Dumbledore'a bo ten był jego największym wrogiem a poza tym wiedział, że tylko on może stanąć przeciw niemu. Ale i tak dam PO, bo ciekawy artykułsmiley
TonksII dnia 15/05/2007 14:40
Tak, tak to jest troszeczke zakrecone, aczkolwiek ja uwazam ze najwiekszym bledem Dumla było to, że tak późno powiedział Harremu o tym co się wokół niego dzieje i że prawda ujawiniła się dopiero w 5 części... Na szczęscie Harry ma dobrych przyjaciół <hahaha> pozdrofionka:**
CzaryMary dnia 16/05/2007 14:02
Violdemort chciał zabić Dumbledore'a bo to jedyny czarodziej, którego się bał i to chyba jasne, że chciał się pozbyć swojego największego wroga. A największym błędem Albusa było jego zaufanie do Snape'a, takie jest moje zdanie. Art nie najgorszy daję Z, bo trochę dziwnie napisany.
luna_pomyluna dnia 16/05/2007 14:13
nawet fajny pomysł, ale szczerze w to wątpię... myślę, że autorka by o tym wspomniała, a poza tym nie wiem czemu tak wszyscy czepiacie się poczciwego Dumbla... art spox, ale troche zawile napisany... dam Z
Lucio dnia 05/11/2007 22:52
sorry ale Voldemort nie zorientował się wtedy, że Dumbledore ma cząstkę Jego duszy; bo gdyby tak było już wtedy zacząłby sprawdzać czy wszystkie Jego horkruksy są bezpiecne i nienaruszone.
Aga_Aga dnia 13/05/2008 14:43
Zgadzam się z Poznaniaczek.Niby skąd Voldemort miałby wiedzieć tak wcześnie że Albus szuka horkruksów?Jakby wiedział toby je bardziej schował, czy to nie jest logiczne???Pomysł ciekawy, ale argumenty nie możliwe!!! Na zachętę daję PO
Penelopa Clearwater dnia 27/07/2008 13:36
W 7 czesci wszystko jest wyjasnione dlaczego Dumbledore mial obumarla reke (wspomnienie snape). N
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 15% [8 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 35% [18 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 29% [15 Głosów]
Nędzny Nędzny 10% [5 Głosów]
Okropny Okropny 12% [6 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
20/11/2008 20:13
Bridget, jedna litera to za malo na posta.

Bridget_Riddle
(Uczeń Hogwartu)
20/11/2008 20:13
H

Claire
(Dark Vampire)
20/11/2008 20:07
Hyh, dam moje wolne tlumaczenie, a jak komus sie chce, to niech czyta oryginal : D

Nacia1234
(Szef departamentu)
20/11/2008 20:05
Claire, nie mecz sie xD

Smierciojadek
(Szef departamentu)
20/11/2008 20:05
Tzn. to chyba najbardziej prawdopodobna wersja. smiley

Claire
(Dark Vampire)
20/11/2008 20:04
Nie bede strzelac XD.

Smierciojadek
(Szef departamentu)
20/11/2008 20:04
Mnie sie wydaje, ze z tym 'bridge to nowhere', to chodzi o film albo o cos. smiley Tzn. nawiazanie do produkcji. ; d nie no, glupie to jest. ; d


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter