Blizna HP - nie jest horckruksem!!! - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Blizna HP - nie jest horckruksem!!!

Do napisania tego artykułu skłonił mnie inny artykuł - 'Harry to nie horckruks!'. Autorka artykułu przedstawiła argumenty przeciw teorii 'harrowo-horckruksowej' (pozwoliłam sobie na taki neologizm). Zadziwiły mnie jednak niektóre komentarze do owego artykułu. Było kilka głosów które twierdziły, że to nie Harry, a jego blizna jest horckruksem. Celem mojego artykułu jest obalenie tej śmiesznej teorii.

Co przemawia za tym, że blizna Harry'ego nie jest horckruksem:

1. Jak pisała Sweet Luna_xD, Voldemort nie może zawładnąć ciałem Harry'ego na długo ponieważ nie zniósł by miłości jaką Harry jest wypełniony. Gdyby w Harrym została ukryta część duszy LV, to uległaby ona zniszczeniu. Przyjmując, że blizna Pottera znajduje się w obrębie jego ciała (bo jest na nim), można dojść do wniosku, że nie może być ona horckruksem.

2. Blizna - zmiana skórna będąca najczęściej następstwem uszkodzenia skóry właściwej i zastąpieniem ubytku przez tkankę łączną włóknistą.

Jest to więc pozostałość po ranie, a tkanka łączna przyrasta, w celu naprawienia 'ubytku' skóry. Nie dzieje się to w ciągu sekundy. Rana zabliźnia się z czasem. Niemożliwym jest zatem, aby blizna była horckruksem, bo pojawiła się ona później. Bardziej możliwe jest to, że horckruksem jest rana, która potem stała się blizną (to wyjaśnię w następnym punkcie)

3. Rana - to uszkodzenie ciągłości skóry, a często również głębszych tkanek lub narządów na skutek urazu mechanicznego.

Jeśli zgodzimy się z tym, że horckruks jest to jakiś przedmiot lub organizm żywy, stanie się dla nas jasne, że nie może nim być rana, gdyż jest to ubytek, czyli brak czegoś. To tak jakby horckruksem miała być dziura w spodniach :).

4. Dumbledore był bardzo mądrym czarodziejem i skoro nie wysnuł on podejrzenia, co do tego, że Harry jest horckruksem, to oznacza, że nie ma takiej możliwości.

Sądzę jednak, że wziął to pod uwagę i sprawdził w jakiś magiczny sposób Harry'ego. Jeśli jednak sądzicie, że Dumbledore nie chciał martwić Harry'ego, dla tego ukrył przed nim tę wiadomość, to sądzę że się mylicie. Dumbledore nie ukryłby przed Harry'm tak poważnej wiadomości, dlatego że gdy ostatnio ukrył przed HP fakt, iż jest on wybrańcem, wydarzyły się straszne rzeczy. Myślę, że wtedy Dumbledore przyrzekł sobie, że już nigdy nie ukryje nic przed Harry'm.

Mam nadzieję, że w jakiś sposób was przekonałam, do zwątpienia w tę śmieszną teorię. Dziękuję za uwagę.
Pozdrawiam!

Wszystkie definicje z tego artykułu pochodzą z wikipedii.
Blizna HP - nie jest horckruksem!!!
Elizabeth Potter 10/04/2007 21:44
Czytano 3823 razy
Liczba komentarzy - 81
Tom dnia 10/04/2007 21:52
Moim zdaniem art rzuca nowe światło na te teorie i wart jest uwagi... Napisany jasno, prosto i na temat... Dałbym W
keyis dnia 10/04/2007 21:54
nareszcie ktoś podal sensowne argumenty na obalenie bezsensownej teorii!!!! gratuluje!smiley moze to zakonczy dyskusje na temat horkruksow!
bestia dnia 10/04/2007 21:57
Ja juz sama nie wiem czy jego bliozna jest badz tez nie jest horkruksem .
Tymi teoriami o horkruksach mozna sobie nielze beret poryc
Poczekam na 7 czesc.
szopen14 dnia 10/04/2007 22:00
Brawo!!! Krotko i madrze...przestancie z ta glopia teza i w tym art. sa dowody ze blizna nie jest horkruksem...za art. oczywiscie daje W+
Lestrange dnia 10/04/2007 22:29
Świetny art. ja też się nie zgadzam że blizna może być horkuksem. smileysmiley
Aevenien dnia 10/04/2007 22:37
super uzasadnienia daję W tylko te horkruksy juz są trochę oklepane
Cho Chang2 dnia 11/04/2007 10:58
Luna12 po co piszesz w 10 komentarzach???
Artykuł taki sobie, ja nigdy nie uwazalam, ze blizna jest horkruksem i nie bede.
DaRoN dnia 11/04/2007 14:00
ja tam zawsze wiedzialem ze zadna blizna nie jest horkruksem i harry napewno tez...
Silver dnia 11/04/2007 14:23
no moim zdaniem ani blizna, ani harry, ani nawet jego gatki nie sa horkruksem. A ty Luna12 nie ciskaj sie tak bo to zle wplywa na cere smileysmiley i widze ze ladnie sobie punkciki nabijasz przez 10 komentarzy do jednego artu smiley ale gdzies mi chyba na shoutboxie mignelo ze ktos cie tam ostrzegal smiley
Cho Chang108 dnia 11/04/2007 14:47
ale tego o jakichś ranach które się nie zabliżniają czy coś tam o tkance.Tylko o jednym najważniejszym to nie jest świat mugoli.Więc w świecie magi wszysko jest możliwe
beatus dnia 11/04/2007 16:57
Bardzo mądra teoria, aż mnie powalił na kolana, dlatego dostajesz W... No i chyba zgadzam się z Tobą, co wyraziłam w jednym z poprzednich wywodach na tenże tematsmiley
Tonia dnia 11/04/2007 17:06
Ani jedna teza mnie nie przekonała. Pozostaję przy mojej tezie, którą isałam kilka tygodni temu, że blizna harry'ego jest Horkruksem!!! I podałam chyba bardziej wiarygodne argumenty
Albus12 dnia 11/04/2007 18:01
W końcu jakiś rozsądny artykuł o horokruksach i o Harrym...ale chyba jest już dość artykułów na ten temat...smiley
Natalka184 dnia 11/04/2007 19:34
Wow diablo niewiedziałam że słowo "beznadzieja" trzeba pisać aż w 7 komentarzach... myślę że wystarczyłby jeden abyśmy wszyscy zrozumieli o co ci chodziło. Sam dowiodłeś swojej beznadziejności pisząc to. A co do arta muszę przyznac że tytuł jak zwykle mnie zniechęcił, ale się przemogłam i przeczytałam. Bardzo mi się podoba bo jest napisany inaczej niz reszta tego typu i przekonał mnie, że Harry na pewno NIE jest horkruksem bo juz od tych wszyskich teorii mieszało mi się w głowie...=)
herma_78 dnia 11/04/2007 21:16
Ja mam już tego wszystkiego co do teorii o 7 części, po dziurki w nosie!!! A nie lepiej poczekać na 7częśc? Dae Z!!!
ladyAlex dnia 11/04/2007 22:38
Ojej. Ameryki nie odkryłeś tym artem, ale z racji iż luzie nadal wierzą, że Potter/blizna jest horkruksem stawiam W bo ciemnotę trzeba tępić. Tłumacząc, tłumacząc i tłumacząc smiley Z ukłnem:

lady Alex smiley
ginny_potter dnia 12/04/2007 11:16
Popieram cie bezwzględnie! Ja także uważam, iż blizna Harrego nie może być Horkruksem , bo między innymi Voldemort wówczas nie chciałby zabić.
Hermiona05 dnia 12/04/2007 11:35
Ja też myślę że blizna Harrego Pottera nie jest horkruksem. Daję W
Miriel dnia 14/04/2007 11:23
Kto mógł pomyśleć, że horkruksem jest blizna! To jest obłęd! To by znaczyło, że mogła nim zostać każda część ciała, np. paznokieć. Żałosne...:/
Inglorion dnia 14/04/2007 15:12
BLizna Harry'ego nie jest normalną blizną. Wątpie żeby normalna blizna zrosła się wciągu jednego dnia (jak Harry przyleciał no Prive Drive to już ją miał)
asia15963 dnia 16/04/2007 20:29
świetny art, daję W!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mam już dosyć czytana tych dyrdymałek o tym , że Harry jest horkruksem...... świra można dostać... :/, twój art jest ok, inny niż wszystkie i bardzo mi się spodobał, bo nie kłamie

Prawda że jedna emotikonka wygląda lepiej niż piętnaście?
Tonks999 dnia 17/04/2007 16:22
masz racje i ja sie z toba zgadam. nastepnym argumentem moze byc to ze gdyby harry rzeczywiscie byl horkruksem to dlaczego voldemort caly czas usiluje go zabic? zniszczylby tym samym swoja czastke. a trzeba przyznac ze LV nie jest glupi
Herma23 dnia 20/04/2007 23:18
Mam juz dosyc tych teorii na temat co jest a co nie jest horkruksem, ja ciagle sieupieram ze nie jest nim harry ani jego bilzna. Popieram cie w 100%, ja tez tak twierdze
Smierciojadek dnia 22/04/2007 19:03
nuda, nuda, nuda, mam dosyc takich artow, ktore juz byly i są walkowane ciagle ...^^
fanka-ginny-weasley dnia 22/04/2007 19:46
Niezupełnie. Piszesz tu , ze skrawek duszy Voldemorta od razu upadłby na blixnie harrego. To prtzestarzałe wiadomości! Przecież Voldemort może dotykać Harrego juz od czasów Czary Ognia!
Wronski dnia 24/04/2007 12:59
Fajny artykuł.Popieram wszystko co napisałeś.Zawsze byłem pewien że ani Harry ani jego blizna nie są horkruksami.Daje W.
monia potter dnia 25/04/2007 11:39
Zobaczymy co o tym napisze J.K.R w & części.... ja myślę, że to był horkruks, chociaż.............
Filiputek dnia 28/04/2007 13:59
Dzięki.Byłem 1 z wielu,którzy myśleli,że horkruksem jest blizna
wiktor dnia 02/05/2007 11:13
Blizna nie może być horkruksem, bo w MM Harry poczuł się tak, jakby pękła mu blizna, czyli moje zdanie jest takie: blizna była horkruksem do tego momentu
Dragers dnia 04/05/2007 14:20
A moim zdaniem blizna nie jest nie byla i nie ebdzie horkruksem nawet jesliby byla do momentu jej pekniecia to Dumbledore powiedzialby o tym harremu w VI tomie wtedy gdy Dumbledore i harry ich szukali
Narcyza Malfoy999 dnia 10/05/2007 21:47
Zgadzam sie w pelni z autorka! W pewnym artykule (przemawiajacym za tym ze blizna jest horkruksem) przeczytalam ze po tym jak ona niby"pekla" juz nie czul ze go boli. W zupelnosci sie z tym nie zgadzam, przeciez w 6 czesci pisalo dlaczego go nie boli - bo Voldemort zdal sobie sprawe ze harry wie co czuje i ma przeblyski pewnych zdarzen dlatego uzywal wobec niego OKLUMENCJI!!!
joannag dnia 16/05/2007 20:27
Popieram. Po pierwsze Dumbledore starał się przekazać Haremu jak najwięcej fakótw i wskazówek, które mogą mu pomóc, dlaczego więc miałby mu nie powiedzieć, chociażby gdybając, że Horkruksem może być on sam?

Po drugie Voldemort działał z zamiarem zabicia Harrego, być może by wykorzystać jego śmierć do stworzenia kolejnego h. Skoro jednak głównym celem było uśmiercenie chłopaka, nie mógł jednoczesnie chcieć umieścić w nim cząstki swojej duszy, litości.
Renaemma dnia 01/06/2007 16:14
Masz racje. Przynajmniej w połowie. Blizna nie może być horkusem. Ja się z tym zgadzam. Myśle, że HARRY jest horkusem. A Dumbledore mógł tego nie podejrzewać albo nie chciał na razie martwić Harry'ego chcąc powiedzieć mu o tym później. Oceny nie daje, ale jakbym dała to byłoby to PO.
Justi_J-J dnia 04/06/2007 13:35
gdyby harry byl horkruksem bylo by to bez sensu bo po co mu horkruks ktorego chce zniszczyc
ain_eingarp dnia 08/06/2007 17:54
brawo za arta smiley zgadzam się w 100%, według mnie nie ma takiej możliwości by Harry był horkruksem smiley
MaMbA dnia 21/06/2007 19:21
To nie blizna może być horkruksem, a sam Harry

przecież to sam Voldemort nie może zawładnąć Harry, awięc nie może nim zawładnąć istota myśląca i sama posiadająca uczucią, a dusza nie jest istotą myślącą i posiadającą uczucia, więc nie może zostać zniszczona przez czar bo nie może też odzczuwać tego co ogranicza Voldemorta, a więc nie może czuć nienawiści
smiley
gorge999 dnia 23/06/2007 11:10
ciekawe
Syriusz__Black_ dnia 24/06/2007 11:25
Art o fajnej tematyce ale... troche wierze a troche nie ze blizna harrego jest/byla horkruksem.. Voldemort nieraz zaslynal z glupoty np zeby w weza wkladac swoja dusze wiec mogl przeoczyc milosc jaka harry nosi w sobie zreszta raz juz przeoczyl milosc i dlatego stracil cialo i stal sie czyms gorszym niz czlowiek... a blizna jak cos to BYLA horkruksem bo w 5 czesci byl fragment gdy Voldek zawladnal Harrym a pozniej jak wychodzil z jego ciala "...blizna pękła..." wiec jak cos chodzilo ze horkruks zostal zlikwidowany a sam Voldemort o tym nie wiedzial i tu znow jego glupota sie przejawia...smiley
Maugo777 dnia 05/07/2007 18:44
argumenty dosyc rozsadne, jednak ja sadze, ze bardziej prawdopodobna jest teoria twierdzaca ze blizna jest horcruxem...
haniak dnia 08/07/2007 19:45
Troszkę za słaby argumenty... Nie przekonałaś mnie do końca, ale jednak podważyłas nieco moją teorięsmiley
Sama już nie wiem, troszkę nudny zrobił się ten temat...
Angelus_Mortis dnia 10/07/2007 21:00
Temat zrobił się dla mnie nudny po dwóch artykułach Co będzie to będzie, dajmy sie pobawić Rowling, albo scenarzystom, bo mogę sie założyć że mają wpływ na to, co pisze. Za tą teorią świetnie wpasowuje się sygnał bólu, którego po całej tej przygodzie Harry już nie miał. Pani Rowling zrobi co zechce i nie będzie wnikać we wszystkie argumenty tylko wybierze dla siebie odpowiednie, byle zaskoczyć czytelnika. Rozwiązanie takie byłoby ciekawe, ale poziom książki nie pozwoli na zbytnie udziwnienia, żeby czytelnik sie nie przemęczył smiley
Daniel_Gryffindor dnia 13/07/2007 21:14
Też mi się wydaje że blizna Harry'ego nie jest horckruksem ale Dumbledore sam powiedział że "blizny się do czegoś przydają sam mam jedną na kolanie i jest planem londyńskiego metra" może Voldemortowi się przyda? Moim zdaniem słaby argument ale gratulacje za starania!smiley
Arthur Weasley dnia 15/07/2007 19:39
Nawiązując do słow Daniel_Gryffindor
Dumbledore kiedy to mówił "blizny się do czegoś przydają sam mam jedną na kolanie i jest planem londyńskiego metra"
Miał na myśli to że Harry może doczuwać gniew... etc dzięki tej bliźnie a nie to że jest ona horcruksem
Marvolo G@unt dnia 19/07/2007 09:55
nie możliwe zreszta trzeba to zaklecie rzucic a Voldemort rzucił odrazu kedavra dam Zsmiley
agatqa92 dnia 24/07/2007 12:46
A ja mimo to jest za tej teorii.. smiley
Magda Granger dnia 30/07/2007 13:03
I jeszcze jedno... Przecież Harry nie może być horkruksem bo Voldemort chce zabić Harry'ego ale jakby był horkruksem to musiałby pozbyć się jedn3j ze swojej części duszy. Wydaje mi się że śmierć Harry'ego miała się przyczynić do powstania horkruksa ale być może Voldemort nier wiem o ty m i przez to uczynił samego Harry'ego horkruksem??
Lavender Brown 15 dnia 30/07/2007 22:51
Nie jestem do końca pewna czy sam harry nie jest horkuse. Wiem że brzmi to fatalnie ale to powiązanie harrego z voledemortem. OCZYWIŚCIE liczę na to ze tak nie jest no i za to że mnie przekonałas oceniam na W
cho89 dnia 19/08/2007 01:45
byłam wielką przeciwniczką teorii harro-blizno-horkruxowej, wydawała mi się niedorzeczna.
Elizabeth Potter, dostałaś ode mnie W za bardzo logiczne rozumowanie.
niestety logiczne rozumowanie nie zawsze się sprawdza, szczególnie gdy mamy do czynienia z magią smiley
mało prawdoodobna teoria, a jednak prawdziwa.. jestem po lekturze deathly hallows, tam się wszystko wyjaśnia smiley niesamowita książka, polecam przeczytanie w oryginale, nie ma co czekać do stycznia ani czytać chłamu z internetu ;P
nameless dnia 23/08/2007 23:26
cho89 ja przeczytałam już smiley fakt świetna świetna smiley
Ron96 dnia 25/08/2007 17:38
czemu Voldemort rzucił Avada Kedavra na Harrego a nie na Rona?smiley
hermionek dnia 25/08/2007 22:55
Zgadzam się z cho89.Tez jestem po lekturze hp7 w oryginale ale nie zamierzam nic wyjawiać.W za spostrzegawczość i bystrośćsmileysmiley
Veela dnia 03/09/2007 16:50
NIMFADORA LUPIN!!! Prosze... skoro tak to dlaczego Voldzio chcial zabic harrego
ZgreD dnia 10/09/2007 17:41
Też jestem po oryginale HP7 i nic nie dodam oprócz tego, iż teoria jest słuszna, a przemówił do mnie zwłaszcza pkt. 3 smiley
kasiaczarna dnia 24/09/2007 20:21
w 7 czesci wszystko sie wyjasni trzeba tylko przeczytac...
Diana_Di dnia 01/10/2007 17:40
Całkowicie się z tobą zgadzam. już prędzej sam Harry byłby horkruksem ( w co tez mi ciężko uwierzyc) niz jego blizna
stara fanka dnia 11/10/2007 17:25
To czy Harry jest horckruksem dowiecie się z 7 części [ja już wiem]. Czy nie lepiej poczekać niż wymyślać jakieś niestworzone historie. A poza tym dlaczego usiłuje się wszystkie zdarzenia brać bardzo logicznie ,przecież to jest świat magii tam wszystko się może zdarzyć.
weasley1 dnia 12/10/2007 20:25
smileyvoldemort nie mogl zrobic harrego hockruxem bo sam dumledore mowil ze w ten sposob naznaczyl go rownego sobie
weasley1 dnia 12/10/2007 20:28
nimfadora lupin nie badz taka naiwna harry horckruxem??????? to jest nieprzemyslane chyba nie umiesz angielskiego
Elisska dnia 21/10/2007 13:32
harry jest horcruxem!To jest napisane w 7 czesci HP ... Ale zastanawia mnie kawalek: "1. Jak pisała Sweet Luna_xD, Voldemort nie może zawładnąć ciałem Harry'ego na długo ponieważ nie zniósł by miłości jaką Harry jest wypełniony. Gdyby w Harrym została ukryta część duszy LV, to uległaby ona zniszczeniu. Przyjmując, że blizna Pottera znajduje się w obrębie jego ciała (bo jest na nim), można dojść do wniosku, że nie może być ona horckruksem."
W sumie to chyba masz racje....skoro matka oddala za niego zycie PRZED tym jak Voldemort zaatakowal Harrego to tak powinno byc....Chyba Rowling to chyba pominęła...smiley
Ale art ogółem COOL daję Wybitny....smileysmileysmiley
Patryk13 dnia 11/12/2007 15:46
niewiem co o tym myslec doradzcie no
kaj000 dnia 16/12/2007 01:51
good
hermionka_lol2 dnia 21/12/2007 09:52
na początek zwróce się do kaj000: jak zauważyłam w większości koentarzy piszesz"good". A jak pamietam z uwag Adminów w koment. pisze się opinie na temat art, uwagi, spostrzeżenia. Co do tego to już.

Twój art jest świetny! Lubię fakty i dobrze zebrane informacje, więc cieszę się że coś takiego wreszcie się pojawiło. Daję W!smiley
harry_potter123 dnia 06/01/2008 13:14
swietny art! daje W(chociaz nic lepszego niema)
AngieMegEvans dnia 06/01/2008 15:32
Super art. Naprawde fajnie piszesz. Daje W
Hongibongi dnia 13/01/2008 14:16
niezby czaje...
Iyanes dnia 24/01/2008 15:55
ciekawy artykuł smiley
Alastor Szalonoki Moody dnia 04/02/2008 14:13
WAHAAHAH...i okazało sie ze co??A ZE TO HP JEST HORKRUKSEM HEH kto by sie spodziewal a wystarczyło poczekac...
Funga dnia 07/02/2008 09:40
Tak teraz ise okazało iz to Harry jest ostatnim horkrucsem atym co w to nie wierzyli musi byc glupio, ze sie klocili z tymi co slusznie twierdzili.Art. mi sie nie podoba piszesz tak jakbys sama sobie zaprzeczała...
ulan1989 dnia 08/02/2008 18:45
nie blizna jest horkruksem tylko sam harry, gdyż cząstka duszy voldiego żyje w nim tak jak w innych horkruksach
Cedryk Digory dnia 08/02/2008 22:11
Wiadomość dla ulan1989, ten art powstał przed wejściem 7 części
Cedryk Digory dnia 08/02/2008 22:11
Pełno jest takich artów, daje max PO
emmusia_94 dnia 12/02/2008 14:54
nic ciekawego./.. daje Z
Malwa dnia 15/02/2008 20:24
I cała teoria poszła uprawiać ogródek warzywny. Szkoda tylko, że Harry przeżył, bo zmartwychwstanie jest dość naciągane, ale cóż...
pocisk dnia 16/02/2008 15:51
Ciekawe argumenty, ale jednak juz artykuł jest przetermnowany, bo w książce się wszystko wyjaśniło. Harry był horkruksem.
A co do tego, że Dumbledore nie powiedział Harremu, że jest horkruksem to chyba jasne. Chciałbys powiedzieć komuś, ze musi zginąc po odwaleniu roboty? Poza tym, dyrektor nie mówił Harremu wszystkiego, zabicie Voldemorta było zadaniem głownego bohatera. No i Dumbledore pozostawił wiele tajemnic, wiele zagadek, które musiała rozwiązać tójka nastolatków.
bullman dnia 19/02/2008 20:30
w 7 części jest napisane, że blizna, a w sumie to cały Harry jest horkruksem. Dziwi mnie jednak jedna rzecz.. zawsze przy Czarnym Panu Harrego bolała blizna. Dlaczego przy prof. Quirrellu nie odczuwał bulu, a wiemy że Sami Wiecie Kto był w turbanie profesora.
Magnus Walter dnia 22/02/2008 15:43
Rowling głupio zrobiła w HP7.

1. Zrobiła z Voldemorta jeszcze większego kretyna.
2. Z Dumbledore'a zrobiła kłamcę, który oszukuje patrząc w oczy.
3. Nie zgadza się to z teorią, że po śmierci matki Pottera, Voldemort nic nie mógł mu zrobić.
4. Do czasów 4. części, Voldemort nie mógł znieść dotyku Harry'ego, więc, gdyby jego dusza znajdowała się w Potterze, oni dwaj powinni cały czas skręcać się z bólu - Potter, bo Voldemort byłby cały czas blisko, paradoksalnie cały czas, by go dotykał, a Czarny Pan, bo "byłby" w Harrym, czego znieść nie mógł.
5. Hermiona niczego nie wynalazła w książce o horkruksach o możliwości, by to CZŁOWIEK mógł zostać horkruksem.
6. Jeśli Gallert Grindewald stworzył horkruksa to teorytycznie, po swojej śmierci, jego kawałek duszy powinien wejść w Voldemorta (jako "(...)jedyną żyjącą istotę w pomieszczeniu(...)" ), a raczej tak się nie stało, bo Lord powinien w tamtej chwili COKOLWIEK poczuć.
7. W szóstej części, Voldemort używał oklumencji i to dlatego Harry nie odczuwał bólu; w siódmej tracił nad sobą panowanie i Potter mógł przeglądać jego myśli.
8. Zgadzam się z autorką, że w takim wypadku, horkruksem mogłaby zostać nawet dziura w spodniach.
9. Zawsze uważałem, że horkruksem może zostać COŚ (najlepiej przedmiot) co Czarnoksiężnik zaczarował.
10. Ogólnie pomysł HP-Horkruks jest głupi i denny, i w ogóle mi się nie spodobał. Cały czas uważam, że J.K.R zrobiła "Insygnia Śmierci" na siłę.

Daję Wybitny i mam nadzieję, że to tylko sen... sen o tym, że Potter jest horkruksem.
paulka95 dnia 22/02/2008 19:05
No podoba mi się. Ciekawy jest, ja uważam tak samo jak ta osoba co go napisała. Dam Posmiley
Nerwa dnia 02/07/2008 19:34
Czy autorka yego artu przeczytała 7 cześć?
moniachang dnia 10/07/2008 21:57
chcialam podkreslic malutki kawaleczek 7 tomu w ktorym Dumbledore mowi do Harryego "Jestes siodmym horkruksem Harry.
Horkruksem ktorego wcale nie chcial stworzyc"
Chociaz fakt dziwne ze Voldemorta zabil jego wlasny horkruks...
Libby dnia 11/07/2008 20:58
Harry jeste horkruksem i koniec dyskusjismiley

moniachang : nie wiem czy pamietasz ale najpierw Voldemort "zabil" harrego.. potem był rozdzial z dworcen Kings Cross i Dumbledorem w którym okazalo sie ze Voldemort nie zabil harrego ale własnie cząske swojej duszy ktora byla w Harrym. potem Harry bedac w 100% sobą(mial tylko swoja dusze) mogl pokonac Voldemorta i zrobil tosmiley
Kiara_01 dnia 17/08/2008 13:09
Dam Z i powtarzam już chyba 10 raz to HARRY jest horkruksem a blizna to jedynie znak bo zaklęciu niewybaczalnym jak Avada Kedavra .
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 52% [29 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 13% [7 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 18% [10 Głosów]
Nędzny Nędzny 13% [7 Głosów]
Okropny Okropny 5% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 14:04
Czesc, pochulaczkux3 ;D

pochulakx3
(Mugol)
09/01/2009 14:03
aha xd

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 13:58
poniewaz cala spolecznosc HP zdecydowala, ze usuna otrzymywanie pkt za pisanie w SB;D

Zalewa
(Charłak)
09/01/2009 13:50
pkt

Zalewa
(Charłak)
09/01/2009 13:49
xD a co cie to i dlaczego za posty w shout boxie nie dostaje pksmiley

aga2519
(Uczeń Hogwartu)
09/01/2009 13:48
Zalewa, ile masz lat? ;]

Zalewa
(Charłak)
09/01/2009 13:45
bo nie wiem za co dostalem 10 pkt a to za ten link zakceptowali smiley


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter