Blizna Harry'go horkruksem - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o filmie "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II"?

Zdecydowanie najlepszy z serii!

Nie potrafię wybrać pomiędzy I a II częścią, film funkcjonuje najlepiej jako całość

Dobry, ale nie jest to moja ulubiona część

Spodziewałem/am się czegoś innego, zawiodłem/am się

Okropny!

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

agencyscoop.com

Blizna Harry'go horkruksem

Chciałabym wyrazić swoją opinię na dość popularny temat, jakim są horkruksy. Uważam, że blizna Harry'ego była horkruksem. Dlaczego? Oto moje spostrzeżenia:

Kiedy Voldemort chciał zabić Harry'ego, zaklęcie odbiło się od małego Pottera, i ugodziło w Czarnego Pana. Wtedy czarnoksiężnik stracił ciało. Wszyscy czarodzieje myśleli, że umarł, bo przecież najgorsze z zaklęć - Avada kedavra- uderzyło w niego. Niestety, okazało się to nieprawdą. Czarny Pan dalej żył, jako namiastka ducha.

W "Kamieniu Filozoficznym", gdy Albus Dumbledore zostawił malutkiego Harry'ego pod drzwiami Dursley'ów, Minerwa McGonagall zapytała go, czy nie lepiej byłoby usunąć chłopcu tą bliznę. Albus odrzekł, że może się jeszcze na coś przydać. Czyżby już wtedy wiedział, że Voldemort stworzył horkruksy, i co gorsza, znak na czole Pottera jest jednym z nich?

W "Zakonie Feniksa" Harry miewał sny, w których pojawiał się Voldemort (z tego powodu chodził na lekcje oklumencji ze Snapem), często bolała go też blizna. Poza tym została stoczona w Ministerstwie Magii walka dwóch najpotężniejszych czarodziejów tych czasów: Albusa Dumbledorer'a i Lorda Voldemorta. Albus, mając na uwadze bezpieczeństwo Harry'ego, ożywił postacie posągu Magicznego Braterstwa i kazał jednemu z nich ochraniać chłopaka. Chwilę potem Dumbledore rzucił zaklęcie na Voldemorta. Nastąpiło zamieszanie, bo tam, gdzie stał Czarny Pan, utworzył się obłok dymu. Następnie Voldemort wszedł w Harry'ego, co on odczuł przez okropny, wręcz nie do wytrzymania ból blizny. Harry zaczął myśleć i mówić jak Riddle. Prosił Dumbledore'a, aby go zabił. Ale potem stało się coś niezwykłego - blizna pękła, Voldemort opuścił ciało Harry'ego i uciekł wraz z Bellatriks. Później Dumbledore wyjaśnił Harry'emu, dlaczego wtedy pokonał on czarnoksiężnika. Otóż Harry ma moc, której Czarny Pan nie zna - miłość. I ta moc wyrzuciła Voldemorta z Pottera.

W "Księciu Półkrwi" wyjaśniło się, dlaczego Voldemort 16 lat temu przeżył - stworzył horkruksy. Wtedy, przed uderzeniem w Harry'ego, w jego ciele była jedna z części rozszczepionej duszy. Kiedy nieudany zamach na Pottera odebrał mu w większości życie, mógł mu przekazać część swojej duszy. Oczywiście nieświadomie. Została ona zawarta w bliźnie, widocznej na czole Harry'ego. Dowodem na to może być fakt, że Harry odczuwał nastrój Voldemorta; wówczas często bolała go wspomniana blizna, śnił mu się Czarny Pan.

Dlatego też sądzę, że blizna Harry'ego była horkruksem i Voldemort sam ją nieświadomie zniszczył, ponieważ po opisanym wyżej incydencie w Ministerstwie Magii Harry'ego nie bolała blizna, nie miał też snów o Lordzie.

Taka jest moja teoria. A co Wy sądzicie na ten temat?
Blizna Harry'go horkruksem
Katie92 10/04/2007 00:56
Czytano 9154 razy
Liczba komentarzy - 153
keyis dnia 10/04/2007 01:10
w 6 czesci dumbledore powiedzial, ze zrobienie horkruksa z istoty zywej jest bardzo ryzykowne - chodzilo o nagini...a horkruks i blizna harrego - najwiekszego wroga voldemorta?? zdecydowanie odpada
bestia dnia 10/04/2007 01:16
Ja tez sadze,ze blizna Harrego była horkruksem i oczywiście sie z Tobą zgadzam!
Za artykuł daje W smiley
Wood dnia 10/04/2007 02:41
jeżeli Harry jest horkruksem, no dobra jego blizna to dlaczego Voldemort od pierwszego tomu książki usiłuje go zabić ? czyżby był na tyle nie inteligentny aby chciał zabić cząstkę siebie
Bratek1 dnia 10/04/2007 08:12
Zgadz m się zWoodem on chybanie byłby taki głupi aby chciec zabic samsiebie
wiktor dnia 10/04/2007 08:40
Co tu dużo pisać- daję Wybitny. A co do dwóch poprzednich komentarzy: Harry może zginąć, ale blizna jest przecież na ciele- ciało przecież zostaje na ziemi.
szopen14 dnia 10/04/2007 09:00
Uwazam, ze Harry nie jest horkruksem, gdyz w 6 tomie Horacy Slughorn powiedzial (jego wspomnienie) Voldemortowi jak stworzyc horkruksa i mowil ze po zabiciu danej osoby trzeba wypowiedziec zaklecie a Voldemort nie mogl tego zrobic bo stracil cialo...mysle ze Voldemort przekazal Harry'emu tylko czesc swoich mocy (np.: mowe wezow) ale blizna nie byla horkruksem...ale art. ciekawy wiec daje Z
zyrafa12 dnia 10/04/2007 09:31
nie sądzę żeby blizna Harry'ego horkruksem w 1 tomie było powiedziane że zaklęcie odbiło się od Harry'ego a Voldemort pozostawił mu tylko część swoich umiejętności
Ginny_Weasley12 dnia 10/04/2007 09:45
a ja nie sądze ze blizna harrego jest horkruksem, po prostu nie wierze. a wszystkiego dowiemy sie w 7 czesci... mam nadzieje. za art PO
Albus12 dnia 10/04/2007 10:02
Ja także nie sądze by blizna maluteńkiego Pottera była horokruksem..tak jak inne osoby tu psały Voldemort nie starałby się zabić jakby to powiedzieć "samego siebie". gdyż byłoby to nie rosądne i głupie, a Voldemort jak wiemy był mądry...z wielu powodów...art. obcykany, ale twój nadzwyczaj mi się spodobał...daję P!
Charlotta Jean dnia 10/04/2007 10:02
Jak blizna byłaby horkruksem to L.V. by nie chciał zabić HP bo by stracił częśc swojej duszy a jak wiadomo L.V. chce zabić H.P.
Cho Chang2 dnia 10/04/2007 10:10
Moze jest, nikt tego nie wie. Choc watpie, bo Voldek musial przed swoim znikneciem rozczepic dusze...
DaRoN dnia 10/04/2007 10:23
znowu o horkruksach, juz bez rpzesady, blizna horkruks?????może wogle jego rzęsa jest horkruksem, daje N
Dorcas Meadows dnia 10/04/2007 10:24
czy wszystkim nigdy nie znudzi sie pisanie na ten temat ?? wciąż tylko horkruksy i RAB ...szału mazna dostać
gzup dnia 10/04/2007 10:26
Horkruksem może być przedmiot czy zwierze np. wąż.Blizna nie jest horkruksem ponieważ powstała dobiero po rzuceniu klątwy przez Voldemorta.
chochang12 dnia 10/04/2007 10:44
Jeju znowu Horkruksy? To już taki olepany temat, i już było kilka artów na temat tego, że blizna harrego moze być horkryksem. Nie wypowiem się więcej bo zrobiłam to już pod kilkoma innymi takimi samymi no prawie artamismiley Ale dobrze i składnie napisany więc dam Psmiley
xneta dnia 10/04/2007 10:46
mi się wydaje , żę Harry nie jest horkruksem, bo jak się dowiedzieliśmy w 6 części do zrobiena horkruksa trzeba byłó się dobrze i długo przygotowac a Voldemort tylko rzucił zaklęcie Avada Kedavra i to miłoby spowodowac z Harreogo horkruksa ? nie sądzę.,....smiley
Asiula_HP dnia 10/04/2007 10:52
ten art nic nie wnosi, a zresztą zeby uczyniś z czegoś(wątpie zeby z kogoś!) horkrux to trzeba to przypieczętować skomplikowanymi zaklęciami!!! tak więc nie da sie PRZYPADKIEM uczynic z czegoś horkruxa!!! blizna nie jest horkruxem tylko oznaką naznaczenia Harry'ego przez voldemorta "jako równego sobie..." ale za styl pisania dam Z bo mi sie nawet podobasmiley
Authvrennil dnia 10/04/2007 11:04
nie sądze i wogule ten temat jest tak oklepany że chyba każda teza już była
lavender-brown dnia 10/04/2007 11:20
napisane bylo ''nieswiadomie''. wiec nawet dobresmiley, ale bylo kilka takich artowsmileywiec ogolem daje PO
majuneczka77 dnia 10/04/2007 11:45
Kiepska teoria..po za tym Voldemort sam by swojego horkruksa nie zniszczył! Sorx daje N..smiley
GINNNY dnia 10/04/2007 11:58
nie no nie bardzo...Ridlle wiedziałby że Harry ma część jego duszy i nie chciałby go zniszczyć...raczej przeciągnąć na swojĄ STRONĘ
Vanila2 dnia 10/04/2007 12:22
Podzielam twoje zdanie na temat blizny Harry' ego, przecież gdy Dumbledore zniszczył Voldemorta to on znalazł się w ciele Harry' ego. Kto mi nie wierzy niech zajrzy do HP i Zakon Feniksa.
hogwarciak dnia 10/04/2007 12:23
Dla mnie raczej ale jakby była horkrusem to Voldemort przeciez nie zabijał by Harrego bo tez zniszczył by Horkrusa
Marzencia259 dnia 10/04/2007 12:30
Zgadzam sie z Woodem i majuneczka77 przeciez Voldi nie zniszczylby naumyslnie swojego horkruksa!!!! Art do bani w zyciu nie slyszalam wiekszych bzdur!!!! Przykro mi daje N
Ginny343 dnia 10/04/2007 12:32
Moim zdaniem istnieje również tak możliwość ze Czarny Pan nieświadonie zrobił Harrego horokruksem.
Aniatka dnia 10/04/2007 12:41
Twoja teoria nie jest prawdziwa...chyba nie zrozumiałaś o co w tym wszytskim chodzi...
Hermiona-Granger dnia 10/04/2007 12:52
wątpie choć argumenty są mocne.
Ale Harry odczuwał (tak myślę) nastrój Voldemorta i śnił o nim ponieważ po incydencie w domu Harrego Voldziu zostawił mu część swojej mocy i może dlatego była pomiędzy nimi taka więz smiley
Ale wątpie aby harrego blizna byla horkruksem stworzenie Horkruksa w swoim najgorszym wrogu którego chciał ZABIĆ jest niemożliwe.
Hermiona19 dnia 10/04/2007 13:08
myśle, że wtedy harry musiałby być horkruksem
zazuzizazuza dnia 10/04/2007 13:09
całkowicie zgadzam sie z artem. Od kąd dowiedziałam czym są horkrusy uwazałam, że własnie Harry lub jego blizna jest horkrusem. I na pewno V. nie chce zabijać cząstki swojej duszy tylko już musi spełnić przepowiednie.
matrix dnia 10/04/2007 13:14
wtedy harry musiałby umrzec i podejrzewam ze tak bedzie
harietta ridle dnia 10/04/2007 13:30
czemu piszecie caly czas na jeden temat wymyslcie cos nowego
to sie staje nudne
Cho Chang108 dnia 10/04/2007 13:39
jakby tak było to było to doś dziwne bo harry musi najpierw odszukać i zniszczyć te horkusy które zostały a wtedy będzie musiał zniszczyć Voldemorta.To jak będzie miał Voldemort zniszczyć Harrego wiedząc że jast w nim horkus? A jak tak by było to by się zgadzało nawet wszystko bo by zginął Harry i Volddemort więc to koże być prawda bo Rowling mówił że oni zginą .Więc to może być prawda.więc daje W.
jjustyna dnia 10/04/2007 13:40
zgadzam się z tym że blizna harrego jest horkusem
Novik dnia 10/04/2007 13:50
Moimzdaniem masz racje że blizna Harry'ego jest horkruksem.
Przecież Harry wyczuwa kiedy jest w pobliżu Voldemort lub jego znak przez blizne, to łączy Takze Harry'ego z Voldemortem.smiley
Lilusia dnia 10/04/2007 13:59
napiszcie w końcu na inny temat ile tego ma być a wogóle taki sam artykuł już był.Daje N dałabym O ale musiałaś (chyba) się na męczyć żeby to napisać
marami7 dnia 10/04/2007 14:21
Myślę, że nawet sprawdziłaby się ta teoria z tym horkruksem. Ale czy na pewno. Niedawno czytałam jakiś art, w którym Rowling powiedziała, że blizna Harry'ego na pewno nie jest horkruksem... Poczekamy, zobaczymy... daję Z.
gryfka dnia 10/04/2007 14:28
mysle ze blizka harrego nie jest horkruksem... nie umiem tego wyjasnic ale to raczej nie przejdzie
R_Lupin dnia 10/04/2007 14:40
Ja sądzę że blizna może być horkruksem

Artykuł fajnie napisany, podoba mi sie, daje P
ladyAlex dnia 10/04/2007 15:18
A więc Voldi chciałby zniszczyć swojego horkruksa zabijajac harrego?
Ludzie nie mogą być horkruksami! Litości.
Stawiam O.
Asiunia1616 dnia 10/04/2007 15:28
myślę, że to niemożliwe. oczywiście Harry ma blizne ale to chyba dlatego, że trafiło go tak mocne zaklęcie...
Asiula dnia 10/04/2007 15:35
Jeśli wiesz co to blizna to wiesz, że jest to fragment ciała, jego część. Nie jest to coś osobnego oderwanego od całości. Dlatego mogę stwierdzić, że blizna nie jest horkruksem. Ja nie wiem jak Wy wpadacie na takie pomysły...
Właściwie to jeszcze mogłabym uwierzyć w to, ze Harry jest horkruksem, ale nie w to, że jest nim jego blizna!
Salazar Slytherin dnia 10/04/2007 16:00
To może być bardzo prawdopodobne...
HP_HG_RW dnia 10/04/2007 16:09
Ciekawy artykuł. Może to prawda że Voldemort zniszczył swojego horkruksa nieświadomie i może też nieświadomie go stworzył będziemy jednak tego pewni kiedy autorka napisze 7 częśc książki smileysmiley Daję W.
beatus dnia 10/04/2007 16:24
Jak wiadomo Voldemort nie dbał zbytnio o swoje Horkruksy, zresztą to widać w kolejnych tomach... Dziennik, medalion, pierścień... Hm, fakt myślał, że nit o nich nie wiedział, cóż za pomyłka... A dlaczego chce zabić Harry'ego zgadzam się z opiniami innych komentatorów, iż Voldemort próbując zabić chłopca nie był świadom, że może mu oddać część swojej dusz, ale przecież Harry tylko dlatego przeżył, ze matka naznaczyła go potężniejszym zaklęciem aniżeli avada kadavra... A teraz chcąc go zabić, ścigając Harry'ego i w ogóle chce pokazać, że żaden dzieciak nie będzie psuł jego reputacji, bo tylu czarodziejów pozabijał a dziecko przeżyło... Myślę, że to z zemsty a co za tym idzie nie dba o tego horkruksa, którego nieświadomie zniszczył... Pzdr daję Wsmiley
Ginny_Weasley_ dnia 10/04/2007 18:42
Moim zdaniem blizna Harrego nie jest Horokusem. Ponieważ horokusy zostawia sie umyślnie a nie niechcący i trzeba wypowiedzieć specjalne zaklęcie.
Sirius B dnia 14/04/2007 15:24
Voldemort musiałby stworzyć horcruxa zanim uderzył w Harry'ego zaklęciem Avada kedavra, a to nie miałoby najmniejszego sensu. Po co Voldemort miałby tworzyć horcrux jeżeli zaraz po stworzeniu chciałby się go zniszczyć?
Tonks999 dnia 16/04/2007 15:17
raczej watpie za blizna harry`ego lub inna czesc jego ciala sa horkruksami. bo na przyklad czemu Voldemort caly czas usiluje zabic harry`ego? poza tym Dumbledore gdyby sie domyslal ze tak moze byc pewnie powiedzialby mu o tym. ale to jest tylko moje zdanie. daje Z
hermionaginny dnia 18/04/2007 13:25
Kurde, tam, gdzie jest blizna, to nie ma skóry!!!!
To znaczy,m że blizna Harry'ego nie mogła być horkruksem, chhrrr!!!
Każdy normalny wie, że nazwać bliznę horkruksem to jak nazwać horkruksem dziurę w spodniach!!!
DAJĘ O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie rozsiewaj nieprawdziwych teorii!
Sybilla dnia 30/04/2007 15:20
blizna to nie horkrux! Ludzie przeciez gdyby byla horkruxem to niby dlaczego Voldi chce zabic Harry'ego! Bez sensu!
sikorkaa2 dnia 04/05/2007 22:19
Niby jak blizna mogla byc horkruksem skoro Voldemordt mogl zamkanc swoja dusze w czyms po zabiciu jakiejsc osoby a blizny nie bylo po zabiciu rodzicow harrego. Zaklecie ktore Coldemort rzucil na Harrego pod wplywem starozytej magii odbilo sie tylko od niego i trafilo Voldemorta a pozniewaz Voldemort mial juz inne horkruksy dlatego w jkais sposob "przezyl"
HaRrY PoTtErKa 13 dnia 26/05/2007 19:58
Art ogólnie spox ale nie zgadzam sie z tobą w sprawie jak Harry przeżył to nie było tak ze HP przeżył bo jego blizna to horokruks tylko tak że jego MATKA oddała ZA NIEGO życie!! Xd Xd;/;/
polami dnia 04/06/2007 13:44
Zadziwiająca teoria. Zanim przeczytałam ten artykuł myślałam, że to wydumany pomysł teraz jednak nie jestem pewna. Myśle że to możliwe ale nie w książce tylko w dobrym fan-fick'u.
Zenek13 dnia 05/06/2007 14:51
Uwazam, ze Harry nie jest horkruksem, gdyz w 6 tomie Horacy Slughorn powiedzial (jego wspomnienie) Voldemortowi jak stworzyc horkruksa i mowil ze po zabiciu danej osoby trzeba wypowiedziec zaklecie a Voldemort nie mogl tego zrobic bo stracil cialo
LordEmek dnia 19/06/2007 15:37
Prawde mówiąc nigdy o tym nie myślałem ale to mi sie wydaje nieprawdopodobne. Jak voldemort jeśli nawet niechcący zostawił część swojej duszy harremu. Mysle ze warto poczkać na 7 tom Harrego pottera
paula_ dnia 19/06/2007 20:43
jezeli jego bliznamiałaby byc horkuksem, to automatycznie Harry stalby sie horkuksem!! A przeciez Czarny Pan pragnal jego smierci, czyz nie?? i nie powierzylby czastki wlasnej duszy komus, kto rzekomo jest jego najniebezpieczniejszym wrogiem!
Ginny19 dnia 04/07/2007 16:39
podoba mi się Twoja teoria. ja osobiście są dze że tojest b. możliwe, choć dla Voldemorta trochę ruzykownesmiley
Janek dnia 11/07/2007 19:46
wlasnie to jest interesujące, ale o tym czy blizna harryego pottera jest horkrujsem to sie dowiemy w ostatniej czesci
Lilly_P dnia 15/07/2007 13:08
Wątpię żeby jego blizna była horkruksem bo Voldemort przecież chciał go zabić i z resztą musiałby wypowiedziec zaklęcie no i w 4 cz. Voldemort rzucił na harrego avadę i chciał go znowu zabić a myślę ze nie byłby na tyle głupi żeby zabijac cząstkę siebie smiley fajny art daję PO
fuerte dnia 22/07/2007 17:58
Blizna Harry'ego nie jest horkruksem, bo po co Voldemort zabijal by czastke siebie, jak to powiedziala Lily P.
To by bylo calkowicie bez sensu. Temat dosc dobry, ale nie wiem czy do konca przemyslany
edytawollnik dnia 23/07/2007 14:41
Pierwsze twoje spostrzeżenie nie jes możliwe ponieważ zaklęcie się odbiło z powodu starożytnej magi, którą zastosowała matka Harrego
krystian KC EMI dnia 30/07/2007 23:19
Ja tez sadze,ze blizna Harrego była horkruksem i oczywiście sie z Tobą zgadzam!
Za artykuł daje W
Hedwig187 dnia 04/08/2007 18:11
Zaklecie,ktore trafilo Harry'ego spowodowalo,ze chlopak mial w sobie dusze Voldemorta.Potwierdza to jego umiejetnosc rozmawiania z wezami albo wizje.A wiec rzeczywiscie sam Harry jest horkruksem.Zreszta wszystkiego dowiecie sie,gdy przeczytacie siodma czesc.Jest swietna.Szkoda,ze to juz ostatni tomsmiley
cho89 dnia 19/08/2007 01:35
sądzę, że blizna Harry'ego była horkruksem i Voldemort sam ją nieświadomie zniszczył, ponieważ po opisanym wyżej incydencie w Ministerstwie Magii Harry'ego nie bolała blizna, nie miał też snów o Lordzie.
ja myślę, że to czysty przypadek, że go ta blizna później nie bolała. po prostu w 6 części nie było sytuacji bezpośredniego zbliżenia z voldim - dlatego nie bolała. nie miał snów związanych z czarnym panem, bo prawdopodobnie ten akurat nie przeżywał nic szczególnie ekscytującego - bo harry miewał wcześniej wizje w momentach wściekłości albo euforii voldemorta
OLCIA dnia 22/08/2007 13:52
różne są sugestie na ten temat i nie wiadomo która jest prawdziwa ale kto wie może wkrótce sie tego dowiemy
Faneczka92HP dnia 23/08/2007 12:55
dobrze kombinujesz
stiffler dnia 28/08/2007 11:40
myśle że to sie wkrótce wyjasni.. poczekajmysmileysmiley
Hedwig187 dnia 04/09/2007 12:52
Ludzie już się wyjaśniło!!!Wystarczy tylko trochę się wysilić i przeczytać po angielsku książkę.
weasley1 dnia 13/10/2007 11:02
ja tam nie wierze w takie bzdury, harry horcruxem to jest idiotyczne
PanSmierci666 dnia 13/12/2007 08:52
Zawsze wiedziałem, że Harry to horkruks!
kajah1 dnia 16/12/2007 16:19
Nie wiem co na ten temat myśleć...? Może to prawda, że blizna Harry'ego była horkruksem...
gusia94borsusia dnia 24/12/2007 09:46
heh... Te dowody są naprawde śmieszne !
1. Jakby Harry był horkruksem to po co go zabijać ?? W ten sposób zabił by swojego horkruksa , czyli cząstke SIEBIE .
2. TO proste mogłaby się przydać chociażby wtedy kiedy widział sen w którym wąż zagryzł Pana Weasley.
3. W trzecim dowodzie sam/a dałaś argument - miłość
4. No cóż , na czwarty punkt niestety nie mam argumentu , ale i tak twierdzę że Harry nie jest horkruksem !
morenol dnia 27/12/2007 18:43
zle muwisz poprostu Voldemort nie chcial wybic calego rodu potterow , zal mu było harrego dlatego ukrył w nim horkruks i pozostawil po nim slad
harry_potter123 dnia 05/01/2008 16:52
no prawda ze zaklęcie Voldemorta sie odbiło od Harrego ale to z przyczyny miłości. Ale to nawet prawdopodobne ze blizna Hary'ego jest horkuksem. Stawiam N
Laydy_Potter dnia 27/01/2008 16:28
A wiesz co ja mysle ? Przeczytałeś na necie hp i sie podniecasz tym co wiesz, z neta 4
martin19969 dnia 08/02/2008 18:33
blina harrego nie jest horkusem ,jest nim harry
magda99 dnia 08/02/2008 22:39
Po przeczytaniu 7 części okazało się że miałaś po części rację tylko że to nie blizna była horkruksem ale sam Harry.Przyznam że było to dla mnie wielkim zaskoczeniem smiley
septimus dnia 22/02/2008 21:22
Nigdy nie byłem zwolennikiem teorii o bliźnie, nawt przed przeczytaniem 7 części, która wszystko wyjaśnia. Najwyżej mogłem uwierzyć, że Harry jest Horkruksem, ale nie sama blizna.smiley
harrymichal02 dnia 13/03/2008 03:29
pisze to dla wszystkich i jest to spoiler Ze blizna jest horkruxem a rab to brat syriusza regalus blacksmileysmiley
_Nimfadora_Tonks_ dnia 21/03/2008 17:33
fajny smiley
rafcio012 dnia 25/03/2008 13:39
spokom artykul
Narcia1994 dnia 16/04/2008 14:58
Blizna Harrego na pewno nie była horkruksem. No w końcu tak powiedział Dumbledore w IŚ. Częsć duszy Voldemorta była w Harry a nie w jego bliźnie.
ron_weasly dnia 19/04/2008 20:05
o tak to jest dobre pisarka niezle sie postarałasmiley
elf333 dnia 22/04/2008 10:00
ale Harry nie mógł być chorkruksem bo wszystkie chorkruksyzostały odkryte w 7 cześć wogule ten art jest stary
kenobi23 dnia 01/05/2008 20:50
Narcia1994:Skąd otym wiesz przeciez nie bylo otym niegdzie napisane O.o a skoro w Harrzm to w bliynie tey bo blizna to cwierc ciała!
Bellatrix_Lestrange _Black dnia 03/05/2008 12:51
Stare... Ale bliskie faktu.. Może wrózką bendziesz ? żartuje / NiEzLe
pani Figg dnia 25/05/2008 23:39
zgadłeś
Emma___ dnia 24/06/2008 12:57
Hymm myślę że to ciężi temat do omuwienia ponieważ dużo faktów jest za i przeciw. Myślę, że to jednak prawda co piszesz tylko chiałam zauważyć mały błąd który wkradł się do twojej pracy smiley nie żebym była małostkowa ale napisałaś że Minerwa chciała usunąć bliznę, a dumbledore odmówił. A ja doczytałam się stwierdzenia, że takiej blizny nie da się usunąć więc to takie trochę mało zgodne. a pozatym blizna Harrego była tak jakby połączneniem więzem na zawsze która pomogła i stwarzałą problemy Harremu. możliwe że bardziej się przydała... Nie chce tu już rozciągać temamtu czy jest potrzebana ale napewno w wielu sprawach masz rację smiley
Anusia-001 dnia 09/08/2008 20:03
Bliznas byla tylko sladem po zakleciu1 Voldemort chcial go zabic ale nieudalo mu sie to, i gdy zaklecie sie odbilo czastka jego duszy weszla w Harrego1 Blizna byla tylko blizna
mylene dnia 11/08/2008 15:57
Blizna nie może być horkruksem, ponieważ sama w sobie nie jest żadnym przedmiotem ani osobą. Horkruksem może być (i jest, co wiadomo z VII części) sam Harry.
Kiara_01 dnia 17/08/2008 12:30
Teoria dobra ,ale jest mały błąd bo Horkruksem jest ta część duszy ,która istnieje w Harrym i zostanie ona zniszczona w VII części sagi o HP , w tej chwili ,gdy Harry stanie się Panem Śmierci jak ktoś chce wiedziec wiecej nie przeczyta książke choć już chyba każdy w tej strony ją przeczytał
GumaKulka dnia 24/08/2008 22:40
Tak ... to Harry jest horkruksem i cząstka duszy Voldemorta została zniszczona przez niego samego ; ))


Żeby dokładnie zrozumieć wszystko w HPVII czytałam dwa razy a i tak nie wszystko dokładnie wiem ... ; ))
Magduu dnia 24/11/2008 21:48
Harry jest horkruksem. Lecz nie jestem pewna czy to znaczy, że jego blizna jest horkruksem. Artykuł spoko. Daje P.O. smiley
ArianaDumbledore dnia 26/01/2009 18:03
Ja uważam, że blizna Harry'ego nie była horkruksem, ale on cały nim był. Przecież każdy horkruks był wredny i zły. Kto czytał VII tom wie co mam na myśli. Nie nie chodzi mi o to, że Harry był zły, ale o to, że miał umiejętności Czarnego Pana. Nie dokąca, ale miał to coś w sobie. Może to coś to była cząstka duszy Tego Którego Imienia Nie Wolno Wymawiać? No nie wiem, ale chyba tak było. A Tom zniszczył sam 6 horkruksa w momęcie kiedy uderzył w Harry'ego klątwą Avada Kedavra. Wiecie co, ale mnie bardzo intrygowało to, że Potter jednak przyżył. Ale jak się tak dłużej nad tym zastanowić to wtedy kiedy Voldemort żucał na niego klątwę nie zabił jego, ale siebie samego. To znaczy swoją cząstkę duszy. Dlatego Wybraniec przeżył.
Hermiona_1619 dnia 28/01/2009 14:08
Ja popieram tezę, że to Harry CAŁY był "mieszkaniem" cząstki duszy Voldemorta.
Uważam też że w HPiKP Czarny Pan nie mógł wniknąć do umysłu Harry'ego ponieważ żal śmierć Jego ukochanego ojca chrzestnego i jedynej więzi ze światem zewnętrznym podczas pobytów w Hogwarcie, Syriusza, był bardzo skuteczna 'tarczą' przeciw Czarnemu Panu.
Hermiona55555 dnia 28/01/2009 16:08
Ja się zgadzm z autorem artykułu lecz mam zastrzeżenie nawet po tym jak Harry był w ministerstwie bolała go blizna i Voldemort faktycznie zniszczył część swojej duszy która była w Harrym(Harry był horkruksem) ale to niezdażyło się w ministerstwie tylko na polanie w zakazanym lesie rest to wyrażnie napisane w siódmej części.
0Cherry0 dnia 10/03/2009 15:22
Nie pomyślałabym,ze ktoś wpadnie na to przed premierą Insygniów . Świetny artykuł daje W
Patriczi dnia 17/03/2009 17:53
BRAWO chyba jesteś jasnowidzką ja dopiero po przeczytaniu insygniów wiedziałem o tym SUPER daje oczywiście WYBITNY
ssylwia dnia 18/04/2009 11:11
blizna nie była horkrksem tylko Harry był horkruksem. a to różnica. Ale jesteś bardzo pomysłowa, że wcześniej domyśliłaś się. Swietny art.
McLaggen dnia 11/05/2009 20:35
Harry nie jest Horkurksem ! ! ! ;/

najpierw czytajcie wszystkie ksiazki a potem dopiero o czyms mowcie
Horkruksami były:
1.dziennik Toma Riddla
2. pierscien Marvolo Gaunta
3.medalion Salazara Sliterina
4.puchar Helgi Huffelpuff
5.wąz Nagini
6.Diadem Ravenclaw

a 7 część duszy to dusza Voldemorta !
McLaggen dnia 11/05/2009 20:43
a Voldemort chciał zabić Harrego bo usłyszał przepowiednie ! co w niej oczywiscie było zaznaczone ze to Harry zabije Voldemorta.
Tak więc Voldemort nie chce zrobić z Harrego horkruksa ;/ tylko chciał sie Harrego pozbyć bo sie bał ze on pozbedzie sie jego. A blizna na czole to tylko pozostałość po klątwie Avada Kedavra. Harry przeżył te zaklecia dzieki matce. Dzieki Miłości. A sam Voldemort powiedział że miłość to " stara i potęzna magia. i ze powinien to przewidziec" Harry nie ma zadnego związku z Horkruksem !
McLaggen dnia 11/05/2009 20:51
Jeśli Harry miałby być Horkruksem to musiał by najpierw siebie zabić, żeby zabic Voldemorta ! ;/
A niby jak by to miał zrobić ? ;/
Harry żyje w Voldemort został zabity, po wczesniejszym zlikwidowaniu wszystkich 6 horkruksów, ktore wymieniłem powyżej.
Beznadzieja art.
ginny135 dnia 13/05/2009 18:33
Mam wrażenie, że twórca artu nie przeczytał "Insygni śmierci", a dokładnie fragmentu ze wspomnieniami Snape'a. W jednym z tych wspomnień Dumbledore mówił, że Voldemort NIEŚWIADOMIE stworzył 7 horkruksa - blizne Harry'ego w noc śmierci Lily i Jamesa. Zostawił w Harrym cząstkę swojej poszarpanej duszy. A do McLaggena. Harry normalnie by umarł w siódmej częsci. A czemu się tak nie stało? Bo on chciał umrzeć, był przygotowany na śmierć. I kiedy Voldemort wypowiedział mordercze zaklęcie, Harry nie umarł. Spotkał się wtedy z Albusem. Myślę, że znalazł się wtedy w miejscu gdzie znajdują się dusze po śmierci. Mają wtedy wybór: wrócić jako duch albo "pójść dalej". Harry wrócił. Nie jako duch, bo nie umarł. Umarła tylko cząstka duszy Voldemorta. To wszystko również było w "Insygniach śmierci".
Art nawet fajny daję P.
llunaa dnia 15/05/2009 22:51
100%prawdysmiley tylko W
kasieq_HP dnia 17/05/2009 11:52
myślę, że twoja teoria jest poprawna... cóż u więcej dodać.... harry był horakrusem i dlatego, gdy zabił Voldemorta zobaczył Dumbeldora ale wtedy umarła część Voldemorta, a nie Harrego ...
daję Wsmileysmiley
Tomek_Potter dnia 04/06/2009 15:32
Ja uważam że kiedy Voldemort atakował Harr'ego miał około 2 horkruksy i przeżył .Dopiero po tym incydencie zaczął rozczepiać swą dusze. Lecz jak on funkcjonował po stracie ciała.. czyżby jego umysłem był npsmileyierścień Marvolo Gaunta ?
to jest moja teoria smiley
Lovesnape dnia 11/06/2009 13:39
Możliwe że Voldemort chciał stworzyć 7 horkruksy ale stworzył tylko 6.
Dumbledore powiedział że Voldzio wybierał szczegulne osoby żeby je zabić i stwożyć horkuksa. Tą ostatnią osobą miał być Harry.
Niezdołał go zrobić bo on sam żucił na siebie śmiertelne zaklęcie które odbiło się przez chłopca.smiley
Kamil Potter dnia 18/06/2009 18:25
swietny art.
Tonkss dnia 24/06/2009 08:06
Fajny art. daję W
Voldzio512 dnia 29/06/2009 19:38
blizna harrego napeno nie była horkruksem wystarczy przeczytać przedostatnie zdanie 7 cz.
Nimfadoraaaaaaaaaaaaaa dnia 11/07/2009 21:50
taaa pewnie!! i Voldemord chciałby sam siebie zabić... taaaaaa jasne
blizna Harry'ego to nie jest horkruks, lepiej dobrze przeczytaj książkę. Zaklęcie Voldka odbiło się od Harry'ego dzięki temu, że jego matka oddała za niego życie. I Voldemort zamiast go zabić stworzył dla siebie jeszcze większego wroga. L.V zamiast go zabić pozostawił mu bliznę i większość swoich umiejętności, np. mowa węży. Dlatego Harry'ego wybrała ta sama różdżka co Voldemorta - ostrokrzew, pióro feniksa, 11 cali.
evans_777 dnia 15/07/2009 13:43
siódma część nie wszystko wyjaśnia dlatego ja uważam że blizna harrego by ła horkruksem
Lily Potter100 dnia 21/07/2009 16:46
Ja się zgadzam w stu procentach chociaż głupotą by było zabijając samego siebie, ale nie jest przecież powiedziane że Voldemort wiedział iż stworzył jeszcze jednego horkruksa????? Daję wybitny
Dumbledore-Wizengamot dnia 24/07/2009 21:32
blizna harrego nie była horkruksem!!! Jak czarny pan mógł pozwolić na to aby ta blizna była horkruksem a urok Avada Kedavra odbił sie od harrego ponieważ jego matka kochała go jak nikogo innego i oddała za niego zycie to była prastara magia ( przeczytajcie sobie Harry Potter Tezaurus VII ) jedynym żywym horkruksem była Nagini
Viva dnia 13/08/2009 12:37
Woldemort zniszczył bliznę w ostatnim tomie harry'ego, a potem Harry zabił jego. To musi być stary jak moja prababcia post
DwaKamienie dnia 14/08/2009 11:07
Nie łapię tego, w książce jest napisane, że Harry był horkruxem, to ile ich było w końcu? 6 czy 7?
OrderofPhoenix dnia 21/08/2009 14:59
Blizna nie może byc horkruksem !!!. To tak jakby ząb nagini nim był i trzeba by go było wyrwac smiley.A o horkruksach można gadać bez końca ciekawsze pytanie:czy bylibyscie w stanie zabic dla niesmiertelnosci?
Hedwiga22 dnia 23/09/2009 18:14
to ma sens... wielkie brawa dla tego kto to spostrzegł
hermiona12318 dnia 20/10/2009 20:23
;]
sarcinka dnia 17/11/2009 16:22
Coś wam powiem... Horkruxem nie jest blizna ale sam Harry Voldemort zabijając Harr'ego stworzył Horkruxa o krórym nie miał pojęcia.
A horkrux sam się stworzył i wszedł w jedyną ludzką istotę w tym domu (która żyła). Lord Voldemort nie miał pojęcia o tym, że w Harrym jest Horkrux inaczej by go nie zabił, jednakże to zrobił, a nie zastanawiacie się dlaczego Harry przeżytł??? To proste Harremu nic nie mogło się stać ponieważ L.V zniszczył swoją własną cząstkę duszy a nie horkruxa... Przeczytajcie dokładnie HP i Insygnia Śmierci, a przede wszystkim rozmowę z myślodsiewni Snap'a i Dumbledore'a oraz rozmowę Harrego i Dumbledore'a po tym jak L.V próbował zabić Harr'ego.
sarcinka dnia 17/11/2009 16:23
pomyłka znyszczył własną cząstkę duszy a nie Harr'ego
ssylwia dnia 05/12/2009 19:41
McLaggen dnia 11/05/2009 20:35
Harry nie jest Horkurksem ! ! ! ;/

najpierw czytajcie wszystkie ksiazki a potem dopiero o czyms mowcie
Horkruksami były:
1.dziennik Toma Riddla
2. pierscien Marvolo Gaunta
3.medalion Salazara Sliterina
4.puchar Helgi Huffelpuff
5.wąz Nagini
6.Diadem Ravenclaw

a 7 część duszy to dusza Voldemorta !


WŁAŚNIE DOBRZE POWIEDZIANE CZYTAJ WSZYSTKIE KSIĄŻKI I TO UWAZNIE! A POTEM MÓW, BO W 7 CZĘŚCI WSZYSTKO SIE WYJAŚIŁO HARRY BYŁ 7 OSTATNIM NIE CHCIANYM I NIEPLANOWANYM HORKRUKSEM O INSTNIENIU KTÓREGO NIE WIEDZIAL NAWET VOLDEMORT! i ZABIŁ TĄ CZĄSTKE SWOJEJ DUSZY W ZAKAZANYM LESIE. WIĘC CZYTAJ UWAŻNIE! A HP I INSYGNIA SMIERCI WYJAŚNIŁY,ŻE VOLDEMORT STWORZYŁ 7 HORKRUKSÓW A 8 CZĘŚĆ TO BYŁA W NIM

POWTARZAM JESZCZE RAZ HARRY BYŁ 7 HORKRUKSEM O KTÓRYM NIE WIEDZIAŁ VOLDEMORT!!



I NAPRAWDĘ McLaggen CZYTAJ KSIĄŻKI ZANIM SKOMENTUJESZ!!!!!!!!!!111
PaulinaRiddle dnia 11/12/2009 12:55
Bez sensu . Skoro Lord Voldemort tak usilnie próbuję zabić Harry'ego od pierwszego tomu cyklu to jaki sens miałoby stworznie z Harry'ego horkruksa ? Można też sądzić, że Czarny Pan nie wiedział co zrobił.
DrAcO_MaLfOy_1997s dnia 12/12/2009 19:03
PaulinaRiddle nie czytałaś IŚ??? przecierz Harry był 7 nieplanowanym chorkruksem... za art dam W
losiek13 dnia 28/12/2009 22:43
Haha niektórzy to czytać nie umieją. Na przykład PaulinaRiddle. Koleżanka ssylwia wielkimi literami wyjasniła jak małemu dziecku o co chodzi, a ona i tak twierdzi, że <<można sądzić, że Czarny Pan nie wiedział co zrobił>>. Przecież to jest w rozdiale King's Cross! No ale oczywiście trzeba umieć myśleć żeby zrzumieć to co jest tam napisane
Strona 727 - Byłeś 7 horkruksem Harry, horkruksem, którego WCALE nie zamierzał stworzyć!!!.... Tak więc czytanie ze zrozumieniem nie jest mocną stroną wszystkichsmiley
xszaroburoiponurox dnia 30/01/2010 08:59
Tak , osoba powyzejma racje smiley Nie kazdy zdobył tę umiejetnosc . Harry był horkruksem , i nie mA innej opcji . Miało być 7 - jest7 i niek tnie bd wciskał ,czy blizna była czescia duszy Lorda .. czy noga , czy reka . Za art . daje N . ;]
Pati-her dnia 06/05/2010 10:31
mi się ten artykuł podobał... A po za tym zam Dumbledore przyznaje, że Harry był nie świadomie stworzonym horkruksem przez Voldermorta...smiley
Papelek dnia 01/06/2010 17:23
Ładnie to Harry przedstawiłeś !
remus1999 dnia 23/06/2010 18:41
Wiadomo ze Harry był horkruksem ale czy głownie jego blizna mam wątpliwości. Kiedy w 7 części zaklęcie Avada Kedavra zniszczyła część duszy Voldemorta która była w Harrym to dlaczego więc blizna która przypuszczalnie jest horkruksem nie zniknęła lub nie została uszkodzona tak jak inne horkruksy po zniszczeniu?
HermiaGranger dnia 23/06/2010 18:51
Sam Dumbledore mówił, że Voldemord zostawił Harry'emu cząstkę siebie, miał wtedy na myśli, że zostawił w nim cząstkę swojej duszy, ponieważ dyrektor wiedział od początku o tym, że trzeba Harry'ego zniszczyć, by zabić Czarnego Pana
Daję W
norbi dnia 15/07/2010 14:56
ja tesz daje w swietny art.
paniNorris dnia 21/07/2010 15:48
harry był horkruksem przez przypadek ;D Daje W za przypuszczenia, które ostatecznie okazały się prawdą!
Vertus dnia 27/07/2010 15:41
Przemyślenie jest prawdą a za artykuł daję W.
NightLadyy dnia 02/08/2010 13:36
Ja się z Tobą po części zgadzam i nie zgadzam, piszecie, żeVoldemort próbowałby zabić sam siebie, tak naprawdę to dusza Harry'ego opuściła ciało i "został tam" tylko Voldemort i mógłby (wiadomo że Voldemort jest a raczej był do wszystkiego zdolny) tą bliznę wyciąć ( wiem że brzmi to trochę głupio)
My-lai dnia 23/08/2010 21:13
Nie zgodziłabym się. Przecież Slughorn powiedział, że aby stworzyć horkruksa trzeba rzucić odpowiednie zaklęcie a nie było nim ,,Avada kedavra'' , Voldemort umieścił w Harrym po prostu cząstkę swojej duszy... ech, właściwie to sama już nie wiem. Jest to bardzo skomplikowane
szympi088 dnia 30/08/2010 16:50
Ale Voldemor nie wiedział o więzi z Harrym! nie wierzę w to za bardzo...
Ania309 dnia 03/09/2010 17:50
Harry jest horkruksem! Jest to w 7 części! POd koniec książki. Daję Wsmiley
Alden471 dnia 03/09/2010 20:43
Ja również daję "W". A by dojść do tego, że Harry był 7 horkruksem nie trzeba było nawet sięgać do Zakonu Feniksa/Księcia Półkrwi/Insygniów Śmierci. Już w Komnacie Tajemnic po tym gdy Harry zabił bazyliszka i Riddle'a Dumbledore mówi: "Znasz mowę wężów Harry, ponieważ zna ją Lord Voldemort,który jest ostatnim żyjącym potomkiem Salazara Slytherina...O ile się nie mylę, przekazał ci cząstkę swojej mocy...w ową noc, kiedy pozostawił ci tę bliznę (...)"
Blasted dnia 21/11/2010 15:39
Blizna została po zaklęciu,a Harry był horkruksem nie jego blizna. Sny i to że blizna go bolała to moim zdaniem jest spowodowane tym że cały jest właśnie horkruksem tak jak w przypadku Nagini,zrozumieliście mnie?smiley
BlackLoonyLuna dnia 11/02/2011 22:16
Ja również wierzę że Harry to horkruks... o ile pamiętam w IŚ Harry mówił o jakiś pomyłkach Voldemorta. ...
patka2698 dnia 12/02/2011 11:04
Blizna Harrego była horkruksem wystarczy przeczytać 7 część żeby się wszystkiego dowiedzieć.
Bo gdyby Harry nie był horkruksem to w tedy w Zakazanym Lesie gdy L. V. chciał go zabić, to by po prostu umarł. A przecież Harry nie zginie za to Voldemort w tym samym czasie w którym 'zabija' Harrego bardzo słabnie a słabnie dlatego że zniszczył swojego następnego horkruksa. Jak już mówiłam wystarczy przeczytać książkę
Artykuł bardo fajny.
Ale ja z niego rozumiem jakby Voldemort zniszczył tę cząstkę swojej duszy w 5 części i mówisz że nie miał już później snów o Voldemorcie ale w 7 części ma jeszcze takie wizję. Więc za to daję P.
Bonnie_ Wright dnia 15/02/2011 15:45
Tak . Tylko Voldemort stworzył go nieświadomie.
silverunicorn dnia 08/07/2011 23:22
Blizna nie jest horkruksem, no bo co? To po usunięciu blizny nie będzie horkruksa? Horkruks jest w całym jego ciele. A to blizna bolała, bo to miejsce związane z Voldkiem, bo to może przez bliznę "wszedł" kawałek duszy Voldemorta. taki łącznik.
Jagolajda dnia 18/07/2011 15:07
Nie! blizna Harrego nie jest horkruksem! To sam Harry jest 7 horkruksem! A Voldemort nie sworzył tego horkruksa świadomie, tylko przez przypdek! I sam go potem zniszczył, próbując zabić Harrego w 7 części, a tak naprawde zabił tylko cząstkę własnej duszy! Nie czytaliście HP7?
McGonagall Profesor dnia 26/07/2011 10:29
Blizna nie może być horkruksem.
Cała postać Harry' ego była horkruksem= Harry był horkruksem!
Blizna, to część ciała, a nie oddzielny organizm, czy rzecz!
Bellatrix11 dnia 26/07/2011 19:18
Nieprawda!! blizna Harrego Pottera nie jest horkruksem !! opowiem może od początku histori gdy harry był jeszcze malutki Voldemort usłyszał pewną przepowiednie że pewien młodzieniec gdy urośnie może mu zagrozić swoim istnieniem dlatego Czarny Pan przybył kiedys do domu pottera i chciał go odrazu zabić zaklęciem Avada-Kedavra ale najpierw zabił tate harrego ponieważ próbował go zaatakować zaklęciem potem rzucił zaklęcie na harrego Avade kedavra i odbiło Się o Jego matkę Lily Potter wtedy przybył snape a Voldemort sprytny zrobił blizne małemu harremu na czole by w przyszłości Go odnalezć i zabić to cała historia i zwracam się teraz do Katie92 który dał/a ten artykuł!! twoje przemyślenia o bliznie harrego są godne szacunku ale to co napisałeś/aś to kompletne głupoty Takze wiesz
tomko1997 dnia 13/08/2011 14:11
Sam Harry, a nie jego blizna był horkruksem...
Klątwa Avada Kedavra odbiła się od młodziutkiego Harry'ego, ponieważ jego matka, oddała za niego życie.
W 7 części, kiedy 'Czarny Pan' zabił Snape'a, Harry zabrał jego wspomnienie i odtworzył je w Myślodsiewni, i było tam wyraźnie, że Snape ma uświadomić Harry'ego, że to ON jest horkruksem.
Harry widział to co robi Voldemort, i odczuwał to boleśnie. Obiektem bólu była blizna ponieważ, to jedyny ślad pozostały po klątwie rzuconej przez Toma, Marvolo Riddla.
Mógłbym tu pisać, i przytaczać więcej informacji, ale mam zaledwie 14 lat, więc pomyślelibyście że kłamie ; p
Dam Ci Okropny, nie po złości, tylko dlatego, że sądzę iż udowodniłem wszystkim że twoje informacje zawarte w tym poście to bzdury ;x
Hermionjna dnia 28/08/2011 21:23
Harry był siódmym, nieplanowanym horkruksem. Voldemort w ogóle nie miał o tym pojęcia! Zabijając Harry'ego w Zakazanym Lesie, zabił tylko część swojej duszy, dlatego też Harry nie umarł.
PS. Czytajcie dokładniej książki, bo bezsensowne są takie dochodzenia, kiedy wszystko jest takie oczywiste ;p
Sikrina dnia 29/08/2011 23:50
No i się wyjaśniło. To Harry był horkruksem, o czym dowiedział się z wspomnień Severusa. Harrego musiał zabić Voldemort, dzięki czemu udało się zniszczyć kolejny horkruks.
pokemon1997 dnia 30/08/2011 19:56
no właśnie, biedny Harry był Horkruksem . :/
i się nie sprzeczajcie bo nie warto. smiley
wszyscy chcą mieć rację a prawda jest tylko jedna, więc wyjaśnione . smiley
Pawelpiwo19 dnia 07/10/2011 17:08
No jak byś przewidział . No było troch inaczej ale prawie przewidziałeś.
Cyzia_Malfoy dnia 06/11/2011 12:37
To dość dobre spostrzeżenie. Ale mam pewne pytanie? Skoro niby blizna miałaby być horkruksem to dlaczego nie zniknęła po uśmierceniu Harry'ego przez Voldemorta?
A i chciałabym zwrócić uwagę Woodowi, że Voldemort niepostrzeżenie oddał Potterowi cząstkę swej duszy! A niech stracę W.
lestrange-bellatrix dnia 23/11/2011 17:03
Voldemort chcial zabic potter bo uslyszal to w przepowiedni [ ... Zaden nie będzie żyl gdy drugi przezyje... ... urodzi się on gdy siadmy miesiac dobiegnie konca...] i dlatego Voldemort chcial go zabic (i do tego osobiści {znów powolam się na przepowiedni ... ... jeden musi zginąć z rak drugiego ...
_oliwka_12 dnia 28/01/2012 19:59
Voldemort chciał zabić Harry'ego bo usłyszał przepowiednię . Lord nie wiedział , że ukrył cząstkę swojej duszy w Harrym . Ja uważam , że blizna nie jest żadnym horkruksem , tylko po prostu znakiem po zaklęciu, a to cały Harry ogólnie jest horkruksem .
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 36% [36 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 24% [24 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 13% [13 Głosów]
Nędzny Nędzny 16% [16 Głosów]
Okropny Okropny 10% [10 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

PLUSHACK
(Nauczyłem się czarować)
09/02/2012 11:34
siemandero szanownym HP maniakomsmiley

Esey
(Abhorsen)
09/02/2012 11:20
no...dzien dobry...

gnebi
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 09:40
Czesc Pluszak.

PLUSHACK
(Nauczyłem się czarować)
09/02/2012 06:53
Gooooooood Morning HPnet smiley

yersinia
(Ja latam...)
08/02/2012 23:07
Tez sie zaraz bede zmywac. Na razie smiley

najgoorsza
(Magię mam we krwi)
08/02/2012 23:06
ja sie ide kapac, dziewczeta XD
moze pozniej jak wroce, to jeszcze ktos bedzie ;> ;*

alette
()
08/02/2012 23:06
Dobra robaczki. Ja lece, bo oka mnie pieka... xD A musze miec jutro sile. Na razie : *


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter