Co było a nie jest... - Wywiady

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Jak Ci się podoba zwiastun filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi"?

Jest świetny! Zapowiada się, że ten film będzie najlepszy!

Podoba mi się. Taki mroczny i tajemniczy.

Zaskoczył mnie. Nie spodziewałem/am się akurat takich scen.

Średni. Mam nadzieję, ze film będzie się lepiej prezentował.

Jak dla mnie nudny. Czekam na kolejne, lepsze, zwiastuny.

Nie zachęcił mnie. Mogli umieścić w nim berdziej emocjonujące sceny.

Jest straszny! Jak mogli coś takiego zrobić?

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Co było a nie jest...

J. K. Rowling pracowała nad HP siedemnaście lat, udało się jej wykreować fantastyczny i niezwykle złożony świat magii. Jednak nie wszystkie pomysły pisarki zostały zawarte w kolejnych częściach powieści. Oto niektóre z nich.

Dean Thomas zawsze powtarzał, że pochodzi z mugolskiej rodziny. Jednak jest to nieprawda. Dean wychował się w Londynie, gdzie mieszkał z matką, ojczymem i kilkorgiem przyrodnich braci i sióstr. W wersji oficjalnej biologiczny ojciec Deana porzucił rodzinę, gdy chłopak był bardzo mały. Jednak mało kto wie, że naprawdę ojciec Deana był potężnym czarodziejem, który opuścił rodzinę, by chronić ją przed zemstą śmierciożerców. Gdy ojciec Deana odmówił przyłączenia się do wiernych Voldemortowi, został przez nich zabity. Mężczyzna nigdy nie wyznał żonie, że jest czarodziejem. Natomiast Dean dowiedział się całej prawdy o ojcu w czasie nauki w Hogwarcie. Wątek ten nie ujrzał jednak światła dziennego. Rowling wycieła go całkowicie z powieści, gdyż jej zdaniem był mało znaczący dla całości.

Nie mieliśmy również okazji poznać Mafaldy czyli kuzynki Rona. Dziewczyna miała być córką jedynego członka rodziny Weasleyów który wybrał mugolskie życie jako księgowy. Wątek Mafaldy miał wyglądać w skrócie tak: dziewczyna miała być wyjątkowo wścibską i niemiłą osóbką. Przed pierwszym rokiem w Hogwarcie miała odwiedzić rodzinę Weasleyów, w tym samym czasie co Harry i Hermiona, tuż przed mistrzostwami świata w Quidditchu. Po przydzieleniu dziewczyny do Slytherinu, miała ona donosić Ronowi i reszcie , o poczynaniach Ślizgonów. Niestety, Rowling zrezygnowała z tej postaci a w późniejszej fazie zastąpiła ją słynną Ritą Sketter.

Podobnie stało się z postacią Mopsy. Mopsy miał być ekscentryczną, starą czarownicą, uwielbiającą psy. W jej domu, na skraju Hogsmeade miał znaleźć schronienie Syriusz w IV tomie. Jednak postać usunięto, może i lepiej bo co wtedy stało by się z Hardodziobem.

Najwięcej trudności przysporzył Rowling pierwszy rozdział otwierający cały cykl. Powstało wiele wersji, zanim wyłoniła się ostateczna, a wśród nich były m. in.:

- Rozdział, w którym opisane jest przybycie Voldemorta do Doliny Godrika i następujące po tym zajścia.

- Rozdział, w którym miała się pojawić postać o imieniu Piryt(Rowling opisywała go jako dandysa w białych jedwabnych rękawiczkach) pracujący dla Voldemorta. Piryt miał mieć spotkanie z Syriuszem przed domem Potterów(co miało zajść dalej nie wiadomo).

- Rozdział w którym Potterowie mieli by mieszkać nie w Dolinie Godryka ale na oddalonej wyspie blisko domu rodziców Hermiony. Ojciec Hermiony miał zobaczyć z lądu wielki wybuch, popłynąć łódką na wyspę i odkryć ciała Potterów jako pierwszy. Miało to wyjść na jaw w późniejszych tomach.
Co było a nie jest...
Tiara 21/02/2007 18:22
Czytano 7295 razy
Liczba komentarzy - 140
Mila dnia 21/02/2007 21:12
No, nie wiedziałam tego. Ale myślę, że pierwszy tom jest zawsze najtrudniej napisać. Bo wszystko się dopiero zaczyna, trzeba pomyślec nad postaciami, nad ich charakterami, rolami, jakie odegrają później(choć to może się ukazać dopiero potem).
Ale jakby w I tomie było opisane całe zajście z Czarnym Panem u Potterów to jak wyglądałyby dalsze tomy?
A to z tym ojcem Harmiony to nie za bardzo mi się podoba.
Tak jak jest teraz jest dobrze. HARRY POTTER IS THE BEST!!!
A i pwenie Jo ma więcej takich swoich sekrecikówsmiley
paulah88 dnia 21/02/2007 21:18
Czytalam niektore rzeczy na stronie R.k Rowlingsmiley jest tam wiele innych rzeczy smiley skzoda ze nie wprowadzila tych rzeczysmiley fajnie by bylo jakby ojciec Hermiony byl polaczony z rodzina Potterowsmileysmileysmiley
Black Lilly dnia 21/02/2007 22:09
Mnie osobiście podobałaby się wersja z Ojcem HErmiony.... Byłoby ciekawie...
Ale tak jak jest, jest ok i wcale nie żałuje że nie jest inaczej ;]
Peeves dnia 21/02/2007 23:00
świetny art, osobiście nie żałuję, że książka jest jaka jest, ale takie ciekawostki są bardzo... ciekawe
TomV dnia 22/02/2007 13:20
Ej, to jeden z najciekawszych artów ostatnich miesięcy! Tiaro, skąd ty to wytrzasnęłaś? smiley
Napisz, gdzie można przeczytać więcej o niewykorzysanych pomysłach Rowling! smiley

ocena W
HP-maniaczka dnia 22/02/2007 19:18
Ja tak mam z moimi wypracowaniami i wszelkiego rodzaju pracami pisemnymi. 10 razy zmienie jakis wątek, gdy w końy okaże się, że całkowice zmieniło to sens całej wypowiedzi. Widać każdy tak masmiley
Madzia_lily dnia 22/02/2007 20:46
Spoko, mnie najbardziej podobał się wątek z Deanem...
Masz jakąś stronkę na której można przeczytać więcej takich info, tylko PO POLSKU???
Jak tak to daj link!!!
EthacridiniLactas dnia 24/02/2007 12:14
Jak dla mnie bardzo dobry art. Widac ze wymagal duzo pracy. Zawiera duzo informacji, niekoniecznie niezbednych w naszej egzystencji, jednak uzupelniajacych nasza wiedze o kilka szczegolow. Masz odemnie W
Moony Alex dnia 24/02/2007 21:41
Szkoda, że tych wątków nie uwzględniono... Zawsze byłoby kilka kartek więcej, więcej ciekawostek, więcej powiazań i więcej tematów do dyskusji... smiley Szczególnie podoba mi się wątek z ojcem Hermiony.
Dumle-dore dnia 20/03/2007 18:50
najlepszy art jaki czytałem daje W ale dla mnie to i tak za mało. Bardzo ciekawy, szkoda że tak mało było ale świetnie. Gratuluje.
cieszyniak dnia 29/03/2007 21:45
Fajne, dobrze ze to tu jest bo inaczej nie miałbym co czytac a tak wogule szkoda ze sie to nieznalazło ksiazka by miała wiecej stron i byłaby bardziej ciekawa.
mk dnia 01/04/2007 17:22
Super bez wachania daje W to jest cos a nie jakies głupie arty o teoriaach i przypuszczeniach które sie ciągle powtarzaja i jest ich miliony na ten sam temat a które sama tez pisałam. LUDZIE WIĘCEJ TAKICH DZIEŁ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kryminalistka dnia 05/07/2007 13:24
- Rozdział, w którym opisane jest przybycie Voldemorta do Doliny Godrika i następujące po tym zajścia.

- Rozdział w którym Potterowie mieli by mieszkać nie w Dolinie Godryka ale na oddalonej wyspie blisko domu rodziców Hermiony. Ojciec Hermiony miał zobaczyć z lądu wielki wybuch, popłynąć łódką na wyspę i odkryć ciała Potterów jako pierwszy. Miało to wyjść na jaw w późniejszych tomach.

Według mnie, te dwa punkty byłyby najlepsze... No cóż... Stało się tak jak się stało, nie cofniemy tego...
kashak dnia 10/07/2007 20:16
gdyby pojawił się ten wątek z ojcem hermiony to z hp zrobiliby się Kryminalni smileysmiley w ogóle jakieś te wątki strasznie dziwne wszystko jest o dalekiej rodzinie jak w modzie na sukces. moim zdaniem dobrze że je wycięła.
Lilly_P dnia 30/07/2007 13:24
Art bardzo fajny smiley nie wiedziałam żadnej z tych rzeczy no ale w sumie oficjalna wersja książki jest fajna i może lepiej że autorka nie dodała tych wątków bo mogłoby jej nie wyjść tak dobrze jak jest smiley daję W
krystian KC EMI dnia 01/08/2007 01:11
Rozdział, w którym opisane jest przybycie Voldemorta do Doliny Godrika i następujące po tym zajścia.

- Rozdział w którym Potterowie mieli by mieszkać nie w Dolinie Godryka ale na oddalonej wyspie blisko domu rodziców Hermiony. Ojciec Hermiony miał zobaczyć z lądu wielki wybuch, popłynąć łódką na wyspę i odkryć ciała Potterów jako pierwszy. Miało to wyjść na jaw w późniejszych tomach.

Według mnie, te dwa punkty byłyby najlepsze... No cóż... Stało się tak jak się stało, nie cofniemy tego...
olenka@g dnia 07/08/2007 19:52
Niezłe jak to znalazłeś ... Bardzo chętnie to przeczytałam szkoda że nie było tych fragmentów bo wtedy książka stała by się o wiele ciekawsza no cóż i tak jest świetna...
Veela dnia 03/09/2007 13:11
Supar art! Zgadzam się Moony szkoda że Pani R nie dodała tych wątków do książki. Ale i tak nie można narzekać na brak akcji i wątków w książkach=) Moim zdaniem gdyby J.K.R zdecydowała się na wątek z Ojcem Hermiony byłoby już za dużo powiązań, książka nabrałby charakteru w stytlu "wszyscu się zanją, jesteśmy jedną wielką rodziną" =) A tak przynajmniej Hagrid się wykazał =)
Pani Zadecka dnia 16/10/2007 14:21
Zniewalające, i już!
Dostajesz Wybitny.
Fajnie by było tak z ojcem Hermy...
Kik_C dnia 28/10/2007 16:19
oj, nie wiedziałam . Dean miał spoko ojca, jak tak xD . Aa Ronowi takiej kuzynki tylko współczuć . heh xD . . . No w sumie pierwszy tom zawsz najtrudniej . Bo wszystko trzeba odpowiednio rozkrecić itdd ;p
Karciia dnia 29/10/2007 17:22
Wszystkie wersje pierwszego rozdziału sa super ..
Ale ta która jest stała jest najlepsza !
Bardzo mi sie podoba ten artykuł .
można się naprawde bardzo duzo dowiedziec .
a co do kuzynki Rona to wątpie żeby przekaywałą mu wiadomości ..
Ślizgoni nienawidzą Gryffonów ..
Ale wkońcu to rodzina ...
ahh .. sie rozpisalam ;pp
daje wybitny .
pozdrawiam ;>
Lex dnia 30/11/2007 22:53
Artykuł z całą pewnością zasługuje na Wybitny! Nie wiedziałam, że historia pisarstwa pani Rowling jest aż tak bogata w takie niesamowite ciekawostki, o których większość nie miałaby pojęcia, gdyby nie Tiara. smiley Ciekawa jestem jak potoczyłyby się losy Harry'ego, jeśli te fragmenty stałyby się częścią książek...
Luna_9 dnia 04/12/2007 13:51
szkoda że tego nie dodano książki były by dłuższe i ciekawsze poniewarz byłoby więcej wątków.
Szkoda żę J.K Rowling nie chciało sie pisać dłurzszych książek i że wogóle odeczhciało jej się psać HP.
LunaDan dnia 07/12/2007 19:48
łał !! jestem pod wrażeniem jest to chyba pierwszy artykuł który mnie naprawdę zainteresował smiley jestem ciekawa skąd autor wie o tym wszystkim :0 daje W
Czarna94 dnia 08/12/2007 10:05
a mnie jakoś historia z ojcem hermiony nie zainteresowała za bardzo. jestem ciekawa skąd autor to wie, a ta kuzynka rona to bylby jakis nie wypał według mnie, najbardziej mi sie podoba tak jak jest
lollipop xDDD dnia 09/12/2007 12:10
bardzo, bardzo, bardzo ciekawy art. daje czywiście W. Ciekawi mnie skąt to wiesz... ale wszytkiego widzieć nie moge ;D;D
Malwa dnia 13/12/2007 16:46
Szkoda, że w książkach nie ma Mandy, ale za to Rita jest świetna. Mopsy jakoś mi do szczęścia nie brak, a pierwszy rozdział jest świetny, taki jaki jest. Trochę tajemniczy i intrygujący.
Alohomora dnia 20/12/2007 15:09
No właśnie skąd ta wiedza? Chyba miałaś przyjemność poznania pani Rowling. Art świetny.
Mavia dnia 27/12/2007 19:01
No, ciekawe. Nie wiedziałam o tym. W
KateTowel dnia 28/12/2007 12:53
Na moje najlepiej jest jak jest i tak mi się podoba. I najlepsze jest: Rozdział, w którym opisane jest przybycie Voldemorta do Doliny Godrika i następujące po tym zajścia.
A to z tatą Hermiony to trochę bez sensu jest. Nie zgadzam się z paulah88 ty je wprowadź, nie byłoby fajnie.
Gagazehn dnia 30/12/2007 17:39
Szkoda, że Rowling nie zamieściła wątku z ojcem Hermiony odkrywającym ciała Potterów... buahaha xD Jak sobie to wyobrażam, to... hahahaha xD
Ana93 dnia 31/12/2007 14:22
Art fajny, bardzo interesujący (daję W). To z ojcem Hermiony rzeczywiście jest ciekawe, ale dobrze, że tego nie ma. Faktycznie wyszłaby z tego jakaś telenowela... Ale wątek z Voldemortem w Dolinie Godryka powinien się znaleźć w książce. Chętnie bym o tym przeczytała
ginny_19 dnia 15/01/2008 18:23
super ART dam W no i ciekawe informacje zawirał twój artykuł
ginny_19 dnia 15/01/2008 18:24
super ART dam W no i ciekawe informacje zawirał twój artykuł
Laydy_Potter dnia 27/01/2008 10:25
nie wszytko idzie po naszej myslismiley
Mateusz Dumbledore dnia 28/01/2008 13:21
Moim zdaniem Rowling wybrała najciekawszą
wersję, mogła by zostawić tą z ojcem Hermiony. Inne wersje też były ciekawe.
_Nimfadora_Tonks dnia 29/01/2008 16:49
Stawiam P smiley
Julia Darkness dnia 30/01/2008 13:05
Ja tam się cieszę, że jest tak jak jest. Jakby dodała ten atek z ojcem Hermiony wyszłoby tak jakoś dziwinie, wszyscy by się znali. A z Deanem fajnie, ale to nic jak powiedziała Rowling nie wnosi do całego cyklu. Dam W-. Ale minusów nie ma, więc to idzie na korzyść autora. smiley
_ginny_weasley_ dnia 30/01/2008 16:19
Trzeba więcej takich notek smiley szkoda że Rowling nie napisała o tym w książce..
AngieMegEvans dnia 31/01/2008 16:57
Dobrze wiedziec takie rzeczysmiley
Antonin Dolohow dnia 01/02/2008 13:51
Fatalne te poczatki...wybrala najlepszy
Martussxd dnia 05/02/2008 12:34
Wegług mnie najlepiej jest tak jak jest ;p
Alastor Szalonoki Moody dnia 05/02/2008 12:44
noo nie wiedziałem o tych ciekawostkach ostatnia lajlepsza.. daje W
StellaWright dnia 05/02/2008 21:17
Wspaniały artykuł!
Niezwykle ciekawysmiley
natalia9990 dnia 06/02/2008 18:05
Fajne ciekawostki... daje W, nie mam zastrzerzeń. Szkoda że tego więciej nie ma. Ale mi się podoba... dobrze jednak by było żeby Rowling bardziej rozwinęła treść książek... ale nie przecze że teraz jest naprawde SUPCIOsmileysmiley
Mares dnia 09/02/2008 23:19
O Deanie bardzo ciekawie, szkoda że tak mało bym chętnie poczytał smiley
zuziaczek999 dnia 10/02/2008 19:39
baaaardzo ciekawy artykuł daje W
Patrryk Snape dnia 13/02/2008 19:27
niektóre pomysły dobe ale niektróre całe szczescie ze nie weszły w zycie
Ginny13 dnia 15/02/2008 12:42
Szkoda, że Jo nie napisała o tacie Hermiony, byłoby ciekawiej. W całym cyklu jest bradzo mało o rodzicach Hemiony...
Tonks xD dnia 16/02/2008 22:09
Artykuł bardzo fajny. Dowiedziałam się wielu rzeczy. Myślę, że autor przyłożył się do tego i miał swój wkład w pracę. Podoba mi się dlatego W.
Safira4 dnia 20/02/2008 01:07
Hym.. baaaaaaaaaaaaardzo zaciekawil mnie ten artykuł.. daje W.. szkoda ze JKR nie dodala tych rzeczy... byloby wiecej do czytania.. pozdrawiam Autoraaasmiley
emce danicel dnia 28/02/2008 17:13
Super art i daje W ciekawy i daje duże pole wyobraźni "co by bło gdyby?"
Fanatyk dnia 05/03/2008 08:35
No,nie wiedziałem o takich informacjach.. W
Penelope dnia 05/03/2008 14:52
Bardzo ciekawe wiadomosci ale wydaje mi sie ze lepiej ze jest jak jestsmiley
Lili Grenger dnia 07/03/2008 12:07
Super art naprawdę ciekawe te pomysły Rowling na pierwszy rozdział były fajne ale zgadzam sie że tak jak jest, jest najlepiej. Skąd masz takie fajne informacje??? poczytałabym z chęcią więcej takich ciekawostek. daje W!!!
pam3011 dnia 08/03/2008 12:35
omg! skąd masz takie informacje fajne?!!!!!!! jestem ciekawa jak wyglądałby Harry Potter gdyby to ojciec Hermiony odkrył pierwszy ciała Jamesa i Liily? fajny artykuł! W
Hermiona26 dnia 08/03/2008 22:42
No, nie wiedziałam tego. Ale myślę, że pierwszy tom jest zawsze najtrudniej napisać. Bo wszystko się dopiero zaczyna, trzeba pomyślec nad postaciami, nad ich charakterami, rolami, jakie odegrają później(choć to może się ukazać dopiero potem).
Ale jakby w I tomie było opisane całe zajście z Czarnym Panem u Potterów to jak wyglądałyby dalsze tomy?
A to z tym ojcem Harmiony to nie za bardzo mi się podoba.
Tak jak jest teraz jest dobrze. HARRY POTTER IS THE BEST!!!
A i pwenie Jo ma więcej takich swoich sekrecikówsmiley
sese dnia 09/03/2008 10:58
no... bez pracy nie ma kołaczy...
fanka08 dnia 14/03/2008 10:14
nie no na prawde!! skad to masz?? badzo ale to bardzo ciekawe!! mogla sobie J.K.Rowling odpuścić i je zostawić, oprócz Mopsy bo wtedy Hardodziob by nie żyłsmiley.. pozdrowienia i poszukaj jeszcze czegoś o czym J.K.Rowling nie napisała w książce, bo to bardzo ciekawe jest!! Oczywiście daje "WYBITNY"
max dumbledore dnia 15/03/2008 10:46
fajnesmileysmiley
Severus Potter dnia 20/03/2008 20:10
Ciekaw i interesujace wiadomosci. Super.
ginny_tonxs dnia 20/03/2008 21:11
dosyc interesującesmiley
dementor666 dnia 24/03/2008 21:46
Teraz jest najlepiej, patrząc na te wszystkie zmiany, które chciała wprowadzić Rowling !!! Artykuł strasznie ciekawy. Najlepiej, gdyby było więcej o podobnej treści !!!!!
oCeNa : W +
Adzia29 dnia 26/03/2008 15:31
J. K. Rowling pracowała nad HP siedemnaście lat, udało się jej wykreować fantastyczny i niezwykle złożony świat magii. Jednak nie wszystkie pomysły pisarki zostały zawarte w kolejnych częściach powieści. Oto niektóre z nich.

Dean Thomas zawsze powtarzał, że pochodzi z mugolskiej rodziny. Jednak jest to nieprawda. Dean wychował się w Londynie, gdzie mieszkał z matką, ojczymem i kilkorgiem przyrodnich braci i sióstr. W wersji oficjalnej biologiczny ojciec Deana porzucił rodzinę, gdy chłopak był bardzo mały. Jednak mało kto wie, że naprawdę ojciec Deana był potężnym czarodziejem, który opuścił rodzinę, by chronić ją przed zemstą śmierciożerców. Gdy ojciec Deana odmówił przyłączenia się do wiernych Voldemortowi, został przez nich zabity. Mężczyzna nigdy nie wyznał żonie, że jest czarodziejem. Natomiast Dean dowiedział się całej prawdy o ojcu w czasie nauki w Hogwarcie. Wątek ten nie ujrzał jednak światła dziennego. Rowling wycieła go całkowicie z powieści, gdyż jej zdaniem był mało znaczący dla całości.

Nie mieliśmy również okazji poznać Mafaldy czyli kuzynki Rona. Dziewczyna miała być córką jedynego członka rodziny Weasleyów który wybrał mugolskie życie jako księgowy. Wątek Mafaldy miał wyglądać w skrócie tak: dziewczyna miała być wyjątkowo wścibską i niemiłą osóbką. Przed pierwszym rokiem w Hogwarcie miała odwiedzić rodzinę Weasleyów, w tym samym czasie co Harry i Hermiona, tuż przed mistrzostwami świata w Quidditchu. Po przydzieleniu dziewczyny do Slytherinu, miała ona donosić Ronowi i reszcie , o poczynaniach Ślizgonów. Niestety, Rowling zrezygnowała z tej postaci a w późniejszej fazie zastąpiła ją słynną Ritą Sketter.

Podobnie stało się z postacią Mopsy. Mopsy miał być ekscentryczną, starą czarownicą, uwielbiającą psy. W jej domu, na skraju Hogsmeade miał znaleźć schronienie Syriusz w IV tomie. Jednak postać usunięto, może i lepiej bo co wtedy stało by się z Hardodziobem.

Najwięcej trudności przysporzył Rowling pierwszy rozdział otwierający cały cykl. Powstało wiele wersji, zanim wyłoniła się ostateczna, a wśród nich były m. in.:

- Rozdział, w którym opisane jest przybycie Voldemorta do Doliny Godrika i następujące po tym zajścia.

- Rozdział, w którym miała się pojawić postać o imieniu Piryt(Rowling opisywała go jako dandysa w białych jedwabnych rękawiczkach) pracujący dla Voldemorta. Piryt miał mieć spotkanie z Syriuszem przed domem Potterów(co miało zajść dalej nie wiadomo).

- Rozdział w którym Potterowie mieli by mieszkać nie w Dolinie Godryka ale na oddalonej wyspie blisko domu rodziców Hermiony. Ojciec Hermiony miał zobaczyć z lądu wielki wybuch, popłynąć łódką na wyspę i odkryć ciała Potterów jako pierwszy. Miało to wyjść na jaw w późniejszych tomach.


O co chodzi?
H-potter dnia 26/03/2008 21:54
jeden z lepszych artykułów jakie czytałem,skąd to wziołeś??
Kreegan dnia 28/03/2008 15:10
Chm... Może taki początek jest lepszy smiley?
Bardzo fajny artykuł. Widać, że autor poprostu nie skopiował, ale pisał sam. Daje W
namrozka dnia 29/03/2008 12:38
super artykuł!
Hermiona xD dnia 29/03/2008 17:40
ja cieeee nie wiedziałam tego co ty tu pioszeszsmileysmiley ciekawe skąd wydarłaś takie rzeczy??smileysmiley
natulka dnia 03/04/2008 18:34
smileysups ten wywiad
Hermiona_Montez dnia 04/04/2008 17:04
Świetny artykulik!! na prawde szkoda ze niektore z watkow nie zostaly rozwiniete w kasiazkach!! jedena kicha to akcja z ojcem hermiony
asia15963 dnia 05/04/2008 17:20
Adzia..rozwaliłaś mnie... hehh.
Racja. szkoda, że te wątki nie zostały rozwinięte w książkach. Np to z ojcem Hermiony.. ale z drugiej strony skomplikowałoby dolinę Godryka, mieszkanie Dumbledore'ów i Bathildy... No co, wszyscy mieliby się przenieść na jakaś oddaloną wysepkę ? xD
Najbardziej mi się podoba wątek Deana i jego ojca ;-)
no i schronienie Syriusza xD
pani_weasley dnia 06/04/2008 13:19
Świetny artykułsmileysmiley zgadzam sie z tym że na pewno J.K.Rowling było trudno zacząć pierwszy tom ksiązki HP szkoda że nie napisała tych wątkow ksiązka mogłaby byc dłuższa i mozliwe że ciekawsza chociaż mi sie wydaje ze bardziej interesując nie mogłaby byc smiley smileysmiley
ginny_basiecza dnia 10/04/2008 12:15
Super artykuł. smiley Daję W.
Julkaa__ dnia 11/04/2008 18:41
Strasznie ciekawe skąd dowiadujesz się takich rzeczy ? Jak nigdy nie natrafiam na takie fajne artykuły w internecie . ; ]
Asia60 dnia 11/04/2008 19:36
bardzo ciekawe... wielu spraw nie wiedzialam smiley smiley W ode mnie smileysmileysmileysmiley
karciaa11hpfans dnia 13/04/2008 19:54
Bardzo ciekawy artykuł;D nie słyszalam wczesniej o tych wątkach;p oczywiscie daje W;D
karciaa11hpfans dnia 13/04/2008 19:54
Bardzo ciekawy artykuł;D nie słyszalam wczesniej o tych wątkach;p oczywiscie daje W;D
Harry 7 dnia 20/04/2008 07:55
ciekawe daje W
Harry 7 dnia 20/04/2008 07:55
ciekawe daje W
Rose_Weasley dnia 20/04/2008 22:19
To o Deanie jest straszne.
Gdyby okazało się, że mój ojciec jest czarodziejem...smiley
Heh.
Dam PO.
karolakhp dnia 22/04/2008 11:32
Nie wiedziałam o tym smiley;/. Fajnie się dowiedzieć smiley. Ciekawe to ;D.
adia94 dnia 24/04/2008 21:04
Powinna być wydana taka książka 'czego nie wiemy o HP?' i to wszystko tam umieścić ; p
kasienka0408 dnia 26/04/2008 19:27
Zgadzam się z Adią. Bardzo ciekawe. Szczerze mówiąc podobałby mi się wątek z Mafaldą. Ale z tym Deanem to dobrze, że nie dała. To by było niepotrzebne.
Salazar Slytherin 99 dnia 30/04/2008 11:49
niczego z tego arta wcześniej nie wiedziałem
więc daję WYBITNY.
lucaa15 dnia 16/05/2008 17:53
Ej, to jeden z najciekawszych artów ostatnich miesięcy! Tiaro, skąd ty to wytrzasnęłaś?
Napisz, gdzie można przeczytać więcej o niewykorzysanych pomysłach Rowling!
beatka97 dnia 17/05/2008 15:48
no napewno trudno napisac 1 czesc smileysmileysmileysmiley
Klaudia@Harry Potter dnia 20/05/2008 13:56
Ja także o tym nie słyszałam. Szkoda, że I tom nie zaczyna się od tego jak Voldzio przychodzi do Doliny Godryka. Byłoby to bardzo ciekawe. : ) Świetny artykuł dam W.
malimka 12 dnia 21/05/2008 07:56
świetny artykułsmiley szkoda że niektóre wątki wycięła...smiley
malimka 12 dnia 21/05/2008 07:56
świetny artykułsmiley szkoda że niektóre wątki wycięła...smiley
Narcia1994 dnia 24/05/2008 08:56
Super art. Ale mam pytanie: skąd ty to wiesz i dlaczego ja tego nie wiedziałam? Supersmiley
Beauxbatons16 dnia 26/05/2008 20:26
Bardzo fajny artykuł.
A skąd pochodzą te informacje?
Daję [W].
palec dnia 04/06/2008 15:16
spoko artykuł
karciaa11hpfans dnia 04/06/2008 19:03
oo nawet niewiedzialam;p thx za ciekawy artykułsmiley
palec dnia 13/06/2008 11:44
ciekawe bo nigdy o tym nie słyszałem
daje W
Albuska dnia 17/06/2008 11:51
wow.. nie wiedziałam o tym smiley daję W smiley
SZARA DAMA dnia 17/06/2008 20:32
nie proś o nic więcej po prostu Wsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Godrik2 dnia 23/06/2008 17:38
Jak zawsze mnie zaskakuje art (pozytywnie ) Daje W
Ulaczek dnia 23/06/2008 17:46
Nie rozumiem co Hardodziobowi miałaby przeszkadzać Mopsy? A ogólnie artykuł jest super, zastanawiam się tylko skąd to wszystko wiesz. smiley A i szkoda, że nie pojawiła się ta kuzynka Rona, przecież znalazło by się w książce miejsce i dla niej i dla Rity. smiley
Ulaczek dnia 23/06/2008 17:51
I chciałam jeszcze powiedzieć, że te dwie osoby co dały Ci O pewnie Ci zazdroszczą takiego świetnego artykułu! smiley Ja dałam W!
Evelk@ dnia 23/06/2008 18:49
ooo jak dobrze że się zaczyna tak jak się zaczyna a nie tak jak tam < te 3 inne wersje >
szkoda że nie ma tej kuzynki Rona no ale racja, Rita Sketter wystarczy smiley
liska07 dnia 25/06/2008 10:12
fajne naprawde fajne przyznaje że masz talent daje P
syriusz blak dnia 25/06/2008 10:26
Dowinna dodawaci wszystkie wontk nawet mało znaczonce
syriusz blak dnia 25/06/2008 10:26
Dowinna dodawaci wszystkie wontk nawet mało znaczonce
Black Cat dnia 04/07/2008 10:48
Ten rozdział w którym Potterowie mieszkają blisko Grangerów - byłby nawet całkiem nie zły smiley No, ale jest jak jest i to sie chyba raczej nie zmieni - chyba z e w fan artach smiley
Only_girl_ dnia 04/07/2008 16:22
Interesujące...Nawet baaardzo...
Patrycja_J dnia 07/07/2008 10:50
Kurcze, nie iałam o tym pojęcia! Naprawde fajnie ze dodałaś ten artykuł!Warto wiedzieć więcej. Zainspirowało mnie to do fun fiction!
klaudia0901 dnia 07/07/2008 17:53
swietne smiley
errol-F16 dnia 08/07/2008 16:09
Super!!! Naprawde to jest ciekawesmiley To są prawdziwe ciekawostki, a nie już takie na przymus! Trzymaj tak dalej
Malaczarownica dnia 09/07/2008 17:25
No ciekawe te ciekawostkismiley Faja ta historia Deana ::smiley
moniachang dnia 10/07/2008 08:43
Ja cie krece nie wiedzialam daje w
ooHermionaoo dnia 12/07/2008 19:22
Ciekawy artykuł. smiley
ooHermionaoo dnia 12/07/2008 19:22
No i oczywiście WYBITNY!
Afii dnia 16/07/2008 15:49
Dobrze jeste tak jak jest. Szkoda że nie ma więcej części, bo ja już (jak chyba wszyscysmiley) wszystkie przeczytałam i nie mam już czego czytać bo przy Harrym wszystkie książki to nudy
sunsil dnia 21/07/2008 15:56
Oo nicz tego nie wiedzialam ;D
dobrze ze siem dwoeidzialam
Daje W ! smileysmiley
LukeS dnia 22/07/2008 16:45
Też tego nie wiedziałem smiley Dobrze, że jednak niektóre te pomysły nie zostały wprowadzone do książki ...
butelkowski dnia 23/07/2008 17:29
Ciekawe, ciekawe. Nie miałem o tym pojęcia. Daje W oczywiście smiley
culisia_ziom dnia 25/07/2008 22:27
zaskakujące fakty których bym nie odkryła sama z resztą jak autorka sama powiedziała że to ni eujrzało światła dziennego smiley
arania dnia 27/07/2008 20:46
Nie wiedziałam tego. Bardzo ciekawy artykuł. I oczywiście daję Wsmiley
izka_cz dnia 31/07/2008 19:13
Fajnie że umieściliście tutaj ten artykuł. Co do tych wersji I rozdziału to oryginał jest chyba najlepszy.
Kiara_01 dnia 02/08/2008 16:24
wiedzialam tylko o propozycjach 1 czesci ,ale inne czesci artykulu bardzo mnie zaciekawily szkoda że kuzynka Rona zostala wycieta bo byłby niezły przypał dla niego
Co do art daje W
pomylona dnia 02/08/2008 18:31
Zgadzam się z adia94. Artykuł ciekawy. Najlepszy początek to ten który jest. Daję W.
Flear dnia 03/08/2008 20:44
No szczerze to juz o tym czytałam ale art niezly. Ciesze się, że Rowling zrezygnowała z tego ostatniego pomysłu, choc chciałabym poczytać o rodzinie chłopaka Ginny.smiley
Zgredziu dnia 04/08/2008 12:07
Wolałbym żeby było o ojcu Deana a pierwszy rozdział pierwszej części mógłby być o przybyciu Voldemorta do doliny Godryka itd. A co do reszty to dobrze zrobiła że tego nie opisała w książce. Daje W.
neron95 dnia 04/08/2008 12:38
Art ciekawy, bezbłędny, z dobrym stylem nawet. Ale to tylko streszczenie tego co było w książce. Myślę, że to się przyda tylko tym, co czytają nieuważnie lub mają złą pamięć. Ale i tak pochwała, że znalazłaś temat, którego jeszcze nie było. Daję... No dobra, P.
Zgredziu dnia 04/08/2008 14:26
"Ale to tylko streszczenie tego co było w książce. Myślę, że to się przyda tylko tym, co czytają nieuważnie lub mają złą pamięć." neron95, właśnie widać że ty nieuważnie czytasz książki bo tu właśnie piszą o tym co mogło być ale nie było w książkach.. ;]
Ania Greangaer dnia 07/08/2008 10:18
jestsuper daje Wibitny kocham Rowling jest najlepszą pisarką na świecie.jak coś macie gg 13071141
Fluu dnia 08/08/2008 15:20
Ojciec Deana był czarodziejem? A... czekaj. Rita Skeeter kuzynką Rona? xD Za artykuł PW.
kamilx98 dnia 08/08/2008 17:27
dziwny ten artykół
wole jak jest jakiś wywiad
mikolajpotter dnia 15/08/2008 19:54
Bardzo ciekawe wiadomoscsmileysmileysmiley
mikolajpotter dnia 15/08/2008 19:54
Bardzo ciekawe wiadomoscsmileysmileysmiley
FankaHP-Kasioola dnia 26/08/2008 13:46
Świetny post! Najbardziej zaciekawiła mnie informacja o ojcu Deana... Matfalda informująca o tym co dzieje się w Slytherinie? Szczerze, to według mnie dobrze że Rowling o niej nie wpomniała... A reszta oczywiście równie ciekawa. Daję W oczywiście.
narcyza1117 dnia 27/08/2008 12:17
bardzo ciekawe
Sugarplum dnia 06/09/2008 15:41
Najbardziej żałuję, że nie ma sceny z wredną kuzynką Rona - Mafaldą. Mogłoby być zabawnie, znając Weasleyów ;D
Moim zdaniem to jest takich wyciętych rzeczy z książek o wiele więcej, ale Rowling na pewno wszystkiego nie zdradzi ;]
HermionaJustysia dnia 10/09/2008 16:56
Mnię osobiście zciekawiło to z ojcem Deanasmiley
OLCIA dnia 18/09/2008 13:22
Ooo nawet nie miałam o tym pojęcia, w sumie dobrze jest tak jak jest obecnie choc watek z siostra rona tez bylby ok.
Emm1W1tson dnia 25/09/2008 14:05
dobrze o takich rzeczach wiedzieć ,ale przykre jest to że umieszcza się takie rzeczy w necie a nie w książce wydanej przez Rowling np.zatytuowanej-" Nieważne ale jednak istotne"smiley (żart)ale tak na prawdę ... Mogłaby ta kobieta nareszcie wydać tę książkę którą nazwała ENCYKLOPEDIĄ HP
Stefa dnia 29/09/2008 14:56
Super artykuł, dowiedziałam się ciekawych rzeczy. Daję W smiley
Domcia11 dnia 05/10/2008 15:26
Poprostu super!
Daję W!
Domcia11 dnia 05/10/2008 15:26
Zapomniałam!
EXSTRA
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEGAAAAAAAAAAAA art!
ksenofiliuslovegood dnia 05/10/2008 21:06
Ciekawe co to robi w wywiadach
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 90% [126 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 5% [7 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 3% [4 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 2% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:34
Nie zauwazylam tego "nie".^^

Claire_
(Szef działu)
13/10/2008 22:33
No nie przemienia, nie zgodzil sie.

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:32
Przemienia ja?

Claire_
(Szef działu)
13/10/2008 22:31
Ona chce zostac wampirem, on sie nie zgadza i wyjezdza.

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:31
Pierwsza. xD

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:30
Pa Lady. ;* Namowie kogos, by CI esa wyslal. xD

Claire_
(Szef działu)
13/10/2008 22:30
Ale cala saga czy pierwsza czesc?


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi, Deathly Hallows
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter