Nadal do końca nie wiadomo kto będzie reżyserem Deathly Hallows. Na uroczystości Empire Awards został przeprowadzony z Davidem Yates'em krótki wywiad, który możecie zobaczyć tutaj.
Mówił między innymi o Zakonie Feniksa, oraz o Deathly Hallows. Zapytany czy będzie reżyserował siódemkę, odpowiedział: Wiesz, rozmawiamy na ten temat codziennie. Naprawdę nie mogę teraz odpowiedzieć.
Za to na IMDb została zaktualizowana strona na temat Harry'ego Pottera i Insygni Śmierci. Wg nich to właśnie David Yates jest reżyserem. Jednak nadal nie jest to potwierdzone przez Warner Brothers.
Magnus Walterdnia 11/03/2008 11:17 NIEEEEEE *Magnus Walter słynący z inteligentnych komentarzy, traci swą reputacje*. NIEEEEE!
On... ja... to... nie... ja... możliwe... ty... on... ona... NIEEEEEEEE! Tylko nie to! WSZYSTKO TYLKO NIE ON.
Boziu, proszę! NIE. NIE. NIE! Zrobi z tego coś takiego jak z Księcia. Utnie lot, Alastora. Walnie od razu pierwszego horkruksa. Wyrzuci scenę z Ministerstwa i zrobi jakieś gówniane za przeproszeniem walki na Grimmauld Place. A cały film będzie trwał 100 minut. Aha i na końcu wywali walkę Pottera z Voldemortem!
NIE!
Rozumiem Ciebie, ale możesz nie floodować, bo strona się rozszerza ; )
Slay Sorry, Slay. Nie... zauważyłem... tego. To... jest... silny... stan... wzburzenia... po doznaniach... z Księcia... i Zakonu.
Antoniodnia 11/03/2008 11:22 dlaczego jednak nie steven sbielberg??7 częsc jest tak piękną książką, że film powinien zostać tak wyprodukowany aby otrzymał oscara!!!
Hermiona1123dnia 11/03/2008 12:45 co go te ucho tak swędzi...
wszystko tylko nie on...!
aneta9324dnia 11/03/2008 13:34 Ja tam bym chciała, żeby był reżyserem siódmej części.Ale fajnie też by było gdyby reżyserem był steven spielberg.
Klaudia@Harry Potterdnia 11/03/2008 13:44 Oby tak się nie stało. Przecież on ten film skróci do minimum. Okropnie..Michael Cormac Newell to według mnie najlepszy reżyser. Jego film to Harry Potter i Czara Ognia
Nimfadora777dnia 11/03/2008 13:59 Mi to jest obojętne, byle tylko film był cool.
Safiramdnia 11/03/2008 14:36 NIE!!! NIE!!! NIE!!! NIE!!! NIE!!! NIE!!! NIE!!! NIE!!!
Dać Cuarona (reżyser wspaniałego Więźnia Azkabanu) i Williamsa (kompozytor do pierwszych trzech częśći. Zresztą - kto nie zna mistrza?), a Yatesa i Hoopera (kompozytor ZF i KP) wywalić na bruk. Wystarczy, że ten żałosny duet ma jeszcze w swoich rękach KP
Przecież to jest po prostu śmieszne - jak można mu ufać (to do Rowling), skoro całkowicie zrąbał ZF i teraz zapewne psuje całego KP... I Hooper z tym swoim śmiesznym soundtrackiem to powinien się zgłosić do Złotych Malin...
harry_potter123dnia 11/03/2008 15:31 Dla mnie to nie ma znaczenia kto jest reżyserem ważne żeby film był megafajny!
niesmialek33dnia 11/03/2008 15:44 Widzę wiele wzburzonych wypowiedzi. Ja też nie jestem za tym. Fakt, niezle poucinał piątą część
ciachodnia 11/03/2008 16:42 wolałam jak czwórkę wyreżyserował Mike i zakon był do bani wiec czemu on będzie to reżyserował? toż to skandal
Fidelisadnia 11/03/2008 17:33 Pozostaje nam trzymać kciuki, żeby w tym filmie była chociaż jedna scena z Bellą, Tonks i mnóstwem innych postaci, które da się w jakikolwiek sposób wyciąć z fabuły.
Nie, to jest jakiś koszmar... Przecież to będzie cud, jeśli on nie utnie żadnego horkruksa! Każdy, każdy, tylko nie on...
madziawisniadnia 11/03/2008 19:52 Hmmm...chyba mogę sie zgodzić z ogólnym sprzeciwem. Dobrymi kandydatami na reżysera do 7 części byliby wspomnieni wcześniej Cuaron i Spierlberg oraz oczywiście Williams jako kompozytor muzyki (ahhh...rozpływam się), w sumie Columbus też dobrze rozpoczął całą serję, ale od Cuarona klimat się nieco zmienił, na dobre Mam głęboką nadzieję, że w Księciu jak i w Insygniach, jednak nie zostanie wycięty nadmiar najlepszej fabuły książek. Nadzieja matką głupich. Eh pożyjemy, zobaczymy.
Herma95dnia 11/03/2008 20:57 Do tych wszystkich, którzy piszą, że im wszystko jedno byle tylko film był fajny:
Jak może byc fajny, jak reżyser będzie NIE dobry, co???
Nie twierdzę, że ZF był zły, bo nie był, ale bez kitu, żeby nie przedstawić ważnych scen, takich jak np. walnięcie zaklęciem McGonagall podczas sumów i atak na Hagrida, Świętego Munga podczas ferii itd.
Iandnia 11/03/2008 21:18 Tak! Oby on był Zakon był wspaniały, mam nadzieję , że to on wyreżyseruje Insygnia
Nicole_Scherzingerdnia 11/03/2008 22:25 Było by wspaniale, gdyby to wlaśnie David wyżerysował siódmą część. Bardzo mi sie podobała ZF, którą właśnie on wyżeryserował.
Safiramdnia 11/03/2008 23:04 madziawisnia - Spielberg raczej nie dostanie. Poza tym czy ja wiem, czy dobrze by było mu dawać ostatnią część siedmiotomowej serii, chociaż żadnej nie wyreżyserował?
Jak najbardziej Cuaron powinien dostać, bo on jedyny czuje klimat (z Williamsem oczywiście) serii. Trochę klimatu łapie też Newell, ale CO była o wiele gorsza od WA. Yates jest tragiczny (z jego dementorami na czele - oglądnijcie dementorów z WA, nad którymi pracował Cuaron z tymi z ZF Yatesa - żenada zrobiona przez tego drugiego). Columbus może i potrafi robić filmy, ale nie potrafił wytworzyć klimatu, który tak mocno działał w WA i CO i którego tak brakowało w ZF.
Ariana Blackdnia 11/03/2008 23:14 Zgadzam się z Safiram, HP3 był najlepszym filmem, reżyser najlepszy. Nie wiem czym się Rowling sugeruje w doborze reżysera (może pieniędzmi), ale dziwię się jej, że tak beztrosko podchodzi do filmów o HP.
Luciusz _ Malfoydnia 12/03/2008 14:51 Fajnie by było gdyby to Yates był reżyserem DH. Bo ZF wyreżyserował super.
Diana_Didnia 12/03/2008 17:06 Proszę tylko nie to!!!
Columbus najwierniej oddał wydarzenia z książki.
Cuaron i Newell stworzyli super klimat.
A Yates? Udowodnił, że nie nadaje się na reżysera.
Jeśli to on ma reżyserować DH to nie wiem czy obejrzę ten film ;/
panna-grangerdnia 12/03/2008 18:08 W stu procentach popieram Magnusa Waltera. I powiem jedno: ON Z*****ANI TEN FILM!!
madziawisniadnia 13/03/2008 00:02 Hmmm...może masz rację Safiram z tym Spielbergiem. Generalnie to jest reżyser naprawdę z wysokiej pułki i faktycznie wątpliwe jest, by się podjął reżyserowania ostatniego filmu z serii (który podlegał już różnym wcześniejszym wpływom reżyserów). Powiem tak: mógłby to być z jego strony powiew świeżości, mógłby wnieść coś nowego do filmu, jakąś nowatorszczyznę, coś odmiennego-ale mogłoby to odnieść tak samo negatywny jak i pozytywny skutek. Nic nie jest wiadome na pewno. Chyba najlepszym wyjściem byłoby wykorzystanie reżysera, który już zajmował się Potterem, aniżeli wprowadzanie w to wszystko kolejną, nową osobę. Tak, jestem za Cuaronem
Evan_Rosierdnia 13/03/2008 20:38 DAVID JATES jEST OszusTĄ!!!
tak się przechwalał, i co - nic nie było w tym filmie!
Sandra1232dnia 14/03/2008 21:54 Nie no 7 część ma być swiwetna!!!
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter