Dłoń Petera - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na

Dłoń Petera

Jak powszechnie wiadomo jednym ze sposobów zabicia wilkołaka jest zaatakowanie go srebrnym przedmiotem . Czy ta dłoń zabije Lupina ?? Możliwe . Nie zapominajmy równierz o tym że Peter przyczynił się do śmierci swoich szkolnych kolegów , czy jego plan jest taki żeby wykończyć również Lupina ?? Moim zdaniem "TAK" . Peter już wcześniej przejawiał skłonności do sprzedawania swoich przyjaciół , możliwe jest również że powie Czarnemu Panu coś co usłyszał w domu Snape'a ?? Co dokładnie to nie wiem ale to tylko moje przypuszczenia .
Czy Peter zabije Lupina ?? Jednego ze swoich szkolnych idoli ?? Może właśnie Czarny Pan zleci mu wyeliminowanie go z gry gdy się dowie że inwigiluje środowisko wilkołaków , jego sprzymierzeńców w walce ?? Może Peter chce się odegrać za to że zawsze był z boku , zawsze był pomijany przez wszystkich i nikt się nim nie interesował ??
Dłoń Petera
RAB 08/01/2007 15:05
Czytano 2208 razy
Liczba komentarzy - 45
Avada_Riddle dnia 08/01/2007 15:32
Spoko teoria chociaz o ile się nie myle to Lupin nie inwiguluje wampirów tylko wilkołaki To tak na przyszłość ale jako tako to dobrze ci poszło
Tiara dnia 08/01/2007 15:40
Wydaje mi się, że wszystko co robi Glizdogon (jakoś ten pseudonim bardziej mi do niego pasuje) dyktuje mu Voldemort. Dlatego myslę, że to od Lorda zależy czy Lupin ma zginąć z ręki Glizdogona.
James_Potter dnia 08/01/2007 15:48
slyszalem juz o tym na hogsmead ale mi tez sie to mozliwe wydaje
RAB dnia 08/01/2007 16:29
sorki za te wampiry
Asiula dnia 08/01/2007 16:40
Mozliwe jest cos takiego...a art fajnysmiley
TomV dnia 08/01/2007 16:43
Nie wiedziałem, że srebrne przedmioty tak działają na wilkołaki, dobrz, ze ta napisałeś.

Glizda nie ma szans z Lupinem.
Lupin jest mocny smiley

Mi się wydaje, że Glizdogon zdradzi Voldemorta i pomoże Harry'emu.
Pawel_155 dnia 08/01/2007 16:43
Ale mi sie wydaje ze raczej nic nie zrobi Lupinowi raczej mu pomoze walce ale to sa tylko moje przypuszczenia
Lily dnia 08/01/2007 17:46
lubie lupina, ale mysle ze taki parszywiec jak peter moze chcic go zabic, calkiem sluszne przypuszczenie
artykuł fajny, tylko nie pisz spacji przed przecinkami
olcia250 dnia 08/01/2007 18:27
jedni pisza ze zginie ktos inny ze zrobi cs dobrego itp. Jednym slowem mieszanie..
Darkon dnia 08/01/2007 20:33
Interesujące nawet niewiedziałem że metal może zabić wilkołaka na miejscu!!smileysmiley
RAB dnia 09/01/2007 13:51
Wszystko jest możliwe to tylko moje spekulacje
@up dla woli scisłości <srebro> smiley
Cho Chang2 dnia 10/01/2007 18:41
Nie wiem tak czy nie, ale szkoda by było bo Lupin to fajny gość!
Asiula dnia 14/01/2007 15:35
Glizdogon Lupina?mysle, ze predzej na odwrot...no chyba, ze to Voldemort by mu to zlecil, ale ten i takby pewnie sobie nie poradzil, chyba, ze w jakis dziwnych okolicznosciach.
zuza dnia 21/01/2007 21:46
Lubie Lupina i niechce, żeby coś mu sięstało!! Ale to zależy od Rowling. Glizdogon niema szans a pozatym kojaży mi się z glizdami. Czemu nie mugł zamieniać się w taką małą parszywą glizde zamiast szczura? A art nawet fajny
aaa dnia 25/01/2007 11:38
spox wybitny oczywiscie daje
Natalka184 dnia 31/01/2007 00:18
To bardzo prawdopodobne ale niech się nie sprawdza! Nie chcę przeżywać śmierci Remusa. Ledwo sie zebrałam po Syriuszu...smiley
vampir dnia 31/01/2007 14:07
Macie cos do wampirów ?? smileysmileysmiley. Gdyby Lupin zginął, to Harremu dużo przyjaciół by nie zostało smiley Ale zauwarzmy jedno. W każdej częśći ktos ginie, czyli i w tej musi ktoś zginać, moze nawet wiecej niz jedna osoba
SparklingAngel dnia 05/02/2007 12:19
a ja myslałam że srebro działą zabójczo na wampiry a nie na wilkołaki ;]
Black Lilly dnia 06/02/2007 18:32
vampir, przeciez Rowling powiedziała ze zgina 2 osoby wiec nie wiem nad czym tu sie zastanawiac...
ale nie sadze by Peter Lupina... eh... zreszta wszystko jest mozliwe
Peeves dnia 09/02/2007 22:51
zastanawia mnie czy ręka glizdogona nie jest tylko zpozoru srebna, nie wydaje mi się by była z metalu. Ale i tak uważam, że teoria morderstwa Lupina dokonanego przez niego jest wiecej niz prawdopodobnasmiley niestety troche mnie to martwi
_Fleur_Delacour_ dnia 10/02/2007 12:37
Nie sądzę aby Glizdogon zabił Lupina. Jakoś on nie wydaje mi się na tyle "odważny" aby móc tego dokonać, jednak art jest spoko smiley
Moony Alex dnia 25/02/2007 11:23
Nie, nigdy przenigdy. Najlepszym rozwiązaniem będzie śmierć Glizdogona poprzez tortury- wredna jestem, ale jak ktoś zasłuży. Mam nadzieję, że mimo wszystko ta idiotyczna ręka nie posłuży do zabicia Remuska. No tak, ale czy srebro może zabić człowieka, który jest wilkołakiem, czy nieszczęśnika, który jest POD POSTACIĄ wilkołaka? No bo jeśli Remus wybrałby się gdzieś z nimi, to podczas pełni chyba by nie hasał wesoło za nimi, tylko teleportował się do swojego domu, do wrzeszczącej chaty... Bardzo ciepło przyjęłabym rozwiązanie, że Lupin zabija Pettigrewa ^^.
Moony Alex dnia 25/02/2007 11:25
Ehem... Taki zagmatwany ten mój komentarz, przepraszam, że piszę jeszcze raz... Niezbyt zrozumiale chyba napisałam.
"Z nimi"- oczywiście mam na myśli, że Lupin wybrałby się z Harry'm, Hermioną, Ronem.
I do swojego domu ALBO do wrzeszczącej chaty.
Chyba muszę mniej się spieszyć gdy piszę komentarz ^^.
Moony dnia 28/03/2007 13:08
Spokojnie, to nie jest do końca tak, że srebro zabija wilkołaki. Wilkołaka nie da się zabić w normalny sposób jeśli jest przemieniony, np. zastrzelić czy zadźgać nożem. Zraniony srebrem wilkołak przemienia się wczłowieka i dopiero wtedy można go próbować zabić w konwencjonalny sposób. Chyba sobie nie wyobrażacie, że taka łamaga jak Glizdogon dałby sobie radę z Remusem, w normalnej, tzn. ludzkiej postaci!!! Też się obawiam, że pani Rowling może nam uśmiercić Lupina, ale nie wierzę, że rękami tego parszywca!
chochang12 dnia 05/04/2007 18:55
Możliwe, że tak, ale zgadzam się też z teorią Moonysmiley
Herma23 dnia 26/04/2007 16:39
srebrem mozna zabic wlkolaka tylko jjesli jest ciagle w postaci wilkolaka a nie kiedy jest pól na pól, takie jest moje zdanie ale wydaje mi sie ze Peter bedzie chcial zabic Lupina
LunaLoveGood dnia 30/05/2007 14:07
TomV ma racje, zdradzi' lorda voldecoś' i pomoże Harry'emu. Może na przykład zabije tą ręką Greybacka?
krushyna dnia 14/06/2007 19:54
o lool :/ skąd Ci sie wzieło że Glizdoogon miał by zabić Lubina swoją ręką? Wilkołaka można zabić tylko przedmiotem zrobionym z srebra, a wydaje mi się ze jego nowa dłoń w żadnym wypadku nie jest ze SREBRA!
Beznadzieja
Daję N
Arthur Weasley dnia 25/06/2007 11:39
Dobrze by to nawet wyglądało w finałowym starciu czarodziejów z Voldemortem i jego wysłannikami, spotykają się dawni przyjaciele któży są po obu stronach. Lupin bedzie próbował go zabić ale wkońcu Peter ma srebrną rękę więc ma przewagę....
konczordo hp dnia 29/06/2007 21:23
fajna teoria może się sprawdzi kto wie??
Filemona dnia 14/07/2007 18:13
Możliwe... Daję W.
weasley1 dnia 13/10/2007 14:53
moze i tak.........smiley
Royal dnia 09/01/2008 19:02
Ciekawy artykó.... Pełen Informacji
Daje W =)
emce danicel dnia 28/02/2008 21:52
Można dużo porozważać na ten temat (dla tych którzy jeszcze nie czytali ostatniej części) daje W
karciaa11hpfans dnia 17/06/2008 20:45
całkiem słuszne;p ale to inaczej troche było;p spoko art.
MooniA dnia 19/05/2009 20:50
dużo błędów. dopracuj to. N
Rose Potter dnia 16/06/2009 16:51
Nie zgadzam się z tymi, co twierdzą, że Glizdek zabije Lupina. Wprawdzie przeczytałam już wszystkie tomy i wiem jak to sięzakończy, jednak zawszę nawet przed skończeniem 2 ostatnich tomów sądziła bym tak jak sądze. Glidogon jest za bardzo tchórzliwy. Ktośnapisał, że zabiłby Lupina, ponieważ w swojej ,,paczce'' przujacił był pomijany. To nie prawda. Remus zawsze pomagał mu i tłumaczył lekcje których nie rozumiał.
Od kiedy to wilkołaki zabija się srebrnymi przedmiotami?? Słysze o tym po raz pierwszy. Wampiry należy zabić srebrnym kołkiem, tu się zgodzę, ale co do wilkołaka to mam wątpliwości... hmm nie wiem co dać niech będzie Z...
Panna Diggory dnia 03/06/2010 14:58
Dobra teoria smiley masz rację.
remus1999 dnia 27/06/2010 15:47
Zastanawiam się czy teoria o uśmiercaniu wilkołaków po przez srebro jest wzięta pod uwagę w świecie Harrego. J. K. Rowling mogła nie uznawać teorii takiego sposobu uśmiercania wilkołaków. Nie mniej jednak sądzę że Peter mógł mieć osobiste powody do zamordowania Remusa jednak sądzę że nie odważyłby się tego zrobić.
Montanaa dnia 19/07/2010 22:59
Wampiry należy zabić srebrnym kołkiem

chyba raczej osinowym;D

A co do artykułu: nie pamiętam, żeby w książce ujęto fakt, że wilkołaki zabija się srebrnym przedmiotem...przeoczyłam to?
koli123 dnia 31/07/2010 00:18
Jakbyście czytali dokładnie książke zauważylibyście że Peter umarł długo przed ostateczną bitwą gdzie zmarli Tonks i Lupin. Tyczy się to tychz po wydaniu 7 tomu.
Syriusz-Ponurak dnia 06/08/2010 19:53
Teoria dobra, ale nie sprawdziła się.
GinnyW dnia 05/11/2010 08:57
Glizdogon jest strasznie głupi i jest dumny z tego, że zadaje się z Voldemortem tak jak kiedyś było w przypadku Syriusza i Jamesa.
PO
sssyka-a dnia 06/12/2010 19:48
Zapowiadało się fajnie, mogło być o wiele lepiej...
Po pierwsze, artykuł przedstawiałby się o wiele lepiej, gdyby był "dobrze" skonstruowany. Od strony stylistycznej, gramatycznej, ortograficznej... Czysto technicznie.
Poza tym Glizdogon nieprzymuszony nie zrobi zupełnie nic. Ze strachu oczywiście.
Może trochę surowo, ale Z.
filius3flitwick dnia 02/07/2011 17:44
Lupina jednak zabił Antonin Dołohow-bułgarski śmierciożerca
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 47% [7 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 7% [1 Głos]
Zadowalający Zadowalający 27% [4 Głosów]
Nędzny Nędzny 20% [3 Głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

losiek13
(I Love Helen)
23/05/2012 21:06
Ooo, to to mi sie podoba ^^ Mielno <3

alette
(*:)
23/05/2012 21:06
Super... ja jestem za. Nawet bardzo!! <3

gnebi
(Świetny czarodziej)
23/05/2012 21:06
jakis zjazd?

Sann
(Słońce Esia)
23/05/2012 21:06
Losiu, ja tez mowilam o sierpniu smiley

Sann
(Słońce Esia)
23/05/2012 21:05
Nie wiem, jak Es, ale z tego, co gadalismy, wynika, ze on tez, ale sie zobaczy smiley Ja na 99% smiley

Andrzejster
(eXtreme-Fusion Ninja)
23/05/2012 21:05
Tiaa dobranocka... Na pewno ;]

losiek13
(I Love Helen)
23/05/2012 21:05
Ej, u mnie lipiec odpada ;( Mozemy sie ustawic w sierpniu?


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter