Duch Dumbledore'a - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

pogoda karpacz online

Duch Dumbledore'a

Chciałabym poruszyć temat który od jakiegoś czasu nie daje mi spokoju. Więc. Niedawno, czytając ponownie HP i ZF przyszła mi na myśl taka teoria. Dotyczy ona Dumbledore'a. Czy nie mógłby (jeżeli nie żyje czego bardzo nie chce!) 'wrócić' do świata żywych i Harry'ego by mu pomóc jako duch? Oczywiście nie byłby już tak potężny jak kiedyś bo nie miałby różdżki i w ogóle, ale mógłby pomagać i podpowiadać Harry'emu. Czytałam gdzieś, że duchy powracają na ziemię, kiedy mają na niej jakieś niedokończone sprawy. Dumbledore miał wiele niedokończonych spraw, jedną z nich była pomoc Harry'emu.

Piszcie co wy o tym sądzicie.
Duch Dumbledore'a
Lenusia15 09/04/2007 17:40
Czytano 2711 razy
Liczba komentarzy - 103
Pansy666 dnia 09/04/2007 17:42
Pierwsza chyba! Art jest super. wczesniej o tym nie pomyślałam, daje ;-)
Daniel_R dnia 09/04/2007 17:43
No, uważam że mógłby wrócić jako duch, chociaż wracają gdy były za życia nieszczęśliwe, wątpię, aby Dumbledor był az tak nieszczęśliwy. Ale magia moża zdziałać wszystko, więc może powróci. P.
zyrafa12 dnia 09/04/2007 17:44
ciekawy artykuł bardzo ciekawy

daje dużo do myślenia
ron93 dnia 09/04/2007 17:46
fajny artykuł, choć wątpie, by tak było
zazuzizazuza dnia 09/04/2007 17:56
Moim zdaniem Dubledore już nie wróci-niestety. Bo Syriusz także miał być ojcem dla Harry'ego nic z tego nie wyszło i nie powrócił do świata żywych.
Hermiona-Granger dnia 09/04/2007 18:00
Też myślę, że powinien wrócić ale tak jak zazuzizazuza uważam, że chyba jednak nie wróci bo Syriusz też nie wrócił, a miał niedokończone sprawy. ale jest jeszcze portret Albusa D. w jego gabinecie
majuneczka77 dnia 09/04/2007 18:02
Fajnie by było gdy by wrócił..smiley Ale to nie możliwe..smiley A jednak tyle dobrego, że jest na obrazie w swoim starym gabinecie..smiley
ladyAlex dnia 09/04/2007 18:05
chyba wystarczająco dobrze wytłumaczono kwestię duuchów w ksiażce.
dumbledore nie stchórzyłby. On umarł. A meczyc sie wiecznosc dla jednego roku więcej? głupie.

art. beznadziejny
Asiula_HP dnia 09/04/2007 18:11
też tak sobie myslałam, czy Dumbledore nie mógłby wrócić jako duch, żeby pomagać Harry'emu, ale zgodze sie tutaj z ladyAlex.
GINNNY dnia 09/04/2007 18:24
bardzo dobry art...ale chyba był już podobny
co się tyczy sprawy bezpośrednio to Albus umarł i maim zdaniem już nie wróci...a bardzo mi go braksmiley
misiol dnia 09/04/2007 18:26
niezłe
Draco Malfoy dnia 09/04/2007 18:28
Tak to bardzo prawdopodobne.
PomyLuna dnia 09/04/2007 18:30
a gdzie niby czytałaś o duchach które wracają?
Bratek1 dnia 09/04/2007 18:32
Nie wiem gdzi on czytał ale jest wiele teori na pozastawanie takiej jednostki naświecie i taka równierz istnje
PomyLuna dnia 09/04/2007 18:32
a może... pamiętacie gdy jak Syriusz zmarł, Harry poszedł do prawie bezgłowego Nicka, i wtedy Nick mu powiedział że można pójśc dalej, albo wrócić na ziemię w postaci ducha... sama nie wiemsmiley
milena dnia 09/04/2007 18:32
To o niedokończonych sprawach to w książkach Pratchetta, a nie w tych o Harrym - bajki ci się pomyliły. Tutaj duchami zostają ci, którzy po prostu boją się śmierci, a Dumbledore na pewno się nie bał.
uosiu_potter dnia 09/04/2007 18:37
Jest to prawdopodobne
cieszyniak dnia 09/04/2007 18:39
czy ja wiem?
raczej by niechciałbyć duchem, jezeli wiele dyrektorów nim nie zostało to czemu on miałby zostać?
chochang1995 dnia 09/04/2007 18:43
popieram Twoją chipotezę(fajnie mają w tym Hogwarcie,że umarli mogą powracać
PomyLuna dnia 09/04/2007 18:47
Przecież wiecie że Dumbledore nie był NORMALNYM dyrektorem... (bez obrażliwego podtekstu) zresztą... miałby Harrego pod swoim okiem... a przecież mamy jeszcze pewne tezy że Dumbledore nie umarł...był jakiś artykuł o tym...
pawel1992 dnia 09/04/2007 19:02
tez tak sobie pomyslalem... ale nie wiadomo czy on nie zyje
Cho Chang2 dnia 09/04/2007 19:13
Strsznie krotki art. Juz lepiej nie pisac. W dodatku niczego nie wnioslas.
Fenix15 dnia 09/04/2007 19:23
Artykuł dobry, ale uważam że Dumbledore(jeśli wogle umarł) nie wróci jako duch, ponieważ nie bał sie śmierci i zawsze powtarzał że są rzeczy o wiele gorsze od śmiercismiley
Dziedzic Gryffindora dnia 09/04/2007 19:51
Artykuł dobry, on mógł faktycznie nie umrzeć. Daje P na szynach!
Krzyychu dnia 09/04/2007 19:59
możliwe... ja tez mam nadzieje że Dumbledore powróci!
Nimfadora Tonks dnia 09/04/2007 20:09
było by to co całkiem fajne...
skyblueangel dnia 09/04/2007 20:34
byłoby super ale nie wiem Nick mówił Harremu że po śmierci staje się przed wyborem odejście czy pozostanie na ziemi myślę że Dumbledore może chcieć pomóc Harremu ale potem będzie musiał zostać do końca świata a może będzie wiedział że Harry sobie poradzi i odejdzie a z resztą wątpię żeby Rowling na o wpadła
omysł zajefajny daje Wsmiley
skyblueangel dnia 09/04/2007 20:36
Fenix15 przyznaje racje
paulah88 dnia 09/04/2007 20:37
bylo wytlumaczone ze wraca sie jako duch gdy boi sie smierci i tak bardzo chce sie zostac na ziemi ze zawisa sie pomiedzy swiatami!! a Dumbleore nie bal sie smierci wiec to wykluczone!! z reszta co. mialby sie tulac po swiecie dlugo po smierci Harrego tylko dla jednej sprawy? bezsens! daje O
skyblueangel dnia 09/04/2007 20:44
Nick mówił Harremu że on stchurzył a tak można wybierać a nie kto się boi ten zostaje Dumbledore może pomagać Harremu zza ram obrazów z jego podobizną
DaRoN dnia 09/04/2007 20:47
mi sie zdaje ze jak sie bali smierci to wracali jako duch, a dumbledore napewno sie nie bal smierci wiec chyba sie pomyliles smiley daje Z
Cho Chang123 dnia 09/04/2007 20:49
fajny art. moim zdaniem fajnie by bylo jak by Duml wrócil jaki duchsmiley
Cho Chang108 dnia 09/04/2007 20:50
o tak masz racje ja tesz bym tak chciała ale chyba powinniśmy o tym wiedzieć ? Bo duch wychodzi z człowieka wtedy kiedy się umiera więc chyba nie ma na co liczyćsmileysmiley
Hermiona94 dnia 09/04/2007 20:58
Art fajny ... ale sądzę że Dambldore postanowił jednak " iść dalej " a nie wahać się między życiem a śmiercią
Elizabeth Potter dnia 09/04/2007 21:01
możliwe, poza tym D. jest również na portrecie w swoim gabinecie i Harry, teoretycznie moze z nim porozmawiać.
mimo dobrego pomysłu na art jest on kiepsko napisany, jest krótki i jest wiele stylistycznych błędów m.in:
1. nie zaczyna się zdania od więc lub a więc
2.'nie miałby różdżki i w ogóle'
3. używasz zbyt wielu zaimków, przez co praca jest niezrozumiała i chwilami dwuznaczna

niestety tylko Z smiley
nindalf_black dnia 09/04/2007 21:08
...niby po co miałby wracac na ziemię jako duch...nawet gdyby został to błąkałby się po ziemi przez wiecznośc...
HermionaXXX dnia 09/04/2007 21:13
Ja też się nad tym zastanawiałam imyślę,że jest to bardzo prawdopodobne
Pawel_155 dnia 09/04/2007 21:22
Mozliwe ale czy to by mialo sens gdyby wrocil
oliffka dnia 09/04/2007 21:24
tez o tym myslalam i uwazam ze jest to mozliwe smiley i fajnie by bylo gdyby wrocil...
Druzgotka_ dnia 09/04/2007 21:51
fajnie by bylo jakby powrocil do szkoly jako duch ;D
Cassidy dnia 09/04/2007 22:34
Wszystko się może zdarzyć... Szkoda, że art taki krótki. Daję Z.smiley
Authvrennil dnia 09/04/2007 22:40
i co by i co by było gdyby babcia była dziadkiem
faktycznie temat dobry nowy
Lestrange dnia 09/04/2007 22:50
Myśle że to bardzo ciekawy temat, ponieważ Dumbledore napewno jeszcze pomoże Harry'emu. Może mnie ktoś wprowadzić no wiecie jakieś zasady czy coś jestem tu nowa . Mój e-mail ulke70@wp.pl pasmileysmiley
Ginny_Weasley12 dnia 09/04/2007 23:09
fajnie by bylo, gdyby tak bylo. nie zastanawialam sie nad tym, ale to swieny pomysl. za art W
Luna12 dnia 09/04/2007 23:30
A ja wam mówię, że Albus wróci, pod swoją albo inną postacią... Jest zbyt potężny i mądry aby go spisywać na straty!
Luna12 dnia 09/04/2007 23:34
Duchy powracają...zgadza się w naszym świecie tak(są różne dowody)ale spotkałaś się z takim przypadkiem u Harrego???Nie ma żadnej wzmianki aby któryś z nierzywych bohaterów powrócił w świat mugoli jako duch....chyba, że coś przeoczyłam...
Heidi dnia 10/04/2007 00:29
Trafne spostrzeżenie...Zastanawiam sie ... W czy P....a niech bedzie W smileysmiley
Hermiona Weasley dnia 10/04/2007 07:53
Blagam poczekajmy do 7 czesci bo to nie ma sensuCo do art. to ja mysle ze on odszedl i nie wruci po prostu.Art. trohe krotki i sporo bledowsmiley daje Z
grzybi dnia 10/04/2007 10:29
Daję Psmileysmileysmiley
ginny_potter dnia 10/04/2007 10:30
Ja mysle, że Jo ze swoimi bohaterami może zrobić wszystko. Więc, jak napisała przedmówczyni, poczekajmy na tą 7 część...
zgredek324 dnia 10/04/2007 10:50
może być
xneta dnia 10/04/2007 10:56
No w końcu coś Super (bez obrazy), daje P
Lunka dnia 10/04/2007 11:13
Lenusia15 całkowicie się z Tobą zgadzam. Mnie się wydaje, że wróci na ziemie jako duch i pomoże Harremu.
keyis dnia 10/04/2007 11:39
Jako duch? to przeciez bezglowy nick w 5 czescie tlumaczyl harremu kto powraca jako duch - -osoby ktore sie boja pojsc dalej. wiec skoro rodzice harregi, syriusz poszli dalej to na pewno to zrobi dumbledore - o ile on faktycznie umarl...
Carola3000 dnia 10/04/2007 12:20
Bardzo mi przykro, ale dla mnie art beznadziejny i nie rozumiem jak można oceniać to pozytywnie! Po 1 Jeżeli czarodziej zabije czarozieja zaklęciem AVADA KEDAVRA owy mag NIE MOżE ZOSTAC DUCHEM!! tO ZAKLęCIE ZABIJA WSZYSTKO! (nawet ducha)NIE MA SZANS!! W PRZECIWNYM RAZIE RODZICE HARREGO TEZ BY POWRóCILI JAKO DUCHY, BY ZOSTAć PRZY SYNKU!! NO LUDZIE POMYśLCIE TROCHę!
Harry Dawid Potter dnia 10/04/2007 12:24
Bardzo Fajne Ja Też nad tym myślałemsmileysmileysmiley
Harry Dawid Potter dnia 10/04/2007 12:27
Hm wiesz ale pisarka może sobie zrobić jak chce.
Widzie, że nie znasz starożytnej magi Carola3000? jak Albus D.
hogwarciak dnia 10/04/2007 12:38
Hej nie pomyślałem o tym ciekawe i super daje W smileysmileysmileysmiley
R_Lupin dnia 10/04/2007 12:48
Racja, przecież Dumbledore może wrócić jako duch, nigdy o tym nie pomyślałem

Za pomysłowość daje W
Vanila2 dnia 10/04/2007 12:49
Ciekawe, bardzo ciekawe, ale niestety bardzo krótkie. Art daje do myślenia. Może dam nawet P .
Aischa dnia 10/04/2007 12:55
raczej niesmileysmileysmileysmiley
herma_78 dnia 10/04/2007 13:00
Fajnie, że poruszyłaś ten temat!!!smiley To jest bardzo możliwe... Art oceniam na W!!!smiley
Hermiona19 dnia 10/04/2007 13:23
a dlaczego on nie moze gadać z portretem na Z
harietta ridle dnia 10/04/2007 14:01
w wiekszosci ksiazek o duchach i tych niedokonczonych sprawach jest ale zapominacie ze rowling nie lubi byc powtarzalna (sama to powiedziala w ktoryms wywiadzie) i mysle ze nie wpreowadzi dumbledora znuw di opowiesci bo bedzie chciala aby potter zrobil to bez pomocy(zniszczyl horkruksy) aby bylo ciekawiejsmiley
marami7 dnia 10/04/2007 14:27
Zgadzam się z Carolą 3000! Ona ma całkowitą rację Z tym Avada Kadava. Nic dodać nic ująć z jej wypowiedzi. Art do...Daję 0
gryfka dnia 10/04/2007 14:47
byloby fajnie gdyby dumbledor wrocil jako duch ( a jeszcze lepij gdyby okazalo sie ze o ogole nie umarl) napewno bylby dalej bardzo fajna postacia, ale to czy tak bedzie okaze sie dopiero w nastepnych czesciach ksiazki
Zmorek dnia 10/04/2007 15:33
CHyba cie cos boli... Dumbledore nie wróci bo nie ma skąd. Przecież on żyje...
Asiunia1616 dnia 10/04/2007 15:38
Jeśli przeczytałaś HP i ZF to pewnie przeczytałaś też (prawie na samym końcy) jak Prawie Bezgłowy Nick mówi Harremu że po śmierci ma sie wybór i to raczej strach przed śmiercią powoduje że niektórzy wracają jako duchy. Bycie duchem jest "nędzną imitacją życia". Jeśli zatem Syriusz nie wrócił to dlaczego potęrzniejszy od niego czarodziej jakim jest Dumbledor miał by wrócić? Przed śmiercią D. prosił Snape żeby tego nie robił. Ciekawe dlaczego?
Moniczka99 dnia 11/04/2007 18:52
Ne wiem czy wróci jako duch smiley Też nad tym myślałam ;p ale czy to nie powinno nastąpić odrazu? daję Z smiley
Ginny_Weasley_ dnia 11/04/2007 20:13
No tak ale nie wiem czy Dumbledore chciał by cała wieczność byc duchem. Przecież ta sprawa z Voldemortem kiedyś by sie skończyła. A po za tym myśle że Dombledore w zupełnosci ufał Harremu by mu to wszytko powieżyć i jak powiedział kidyś Bezgłowy Nick ci którzy boją sie śmierci zostają duchami
Matirix dnia 13/04/2007 22:23
w wiekszosci ksiazek o duchach i tych niedokonczonych sprawach jest ale zapominacie ze rowling nie lubi byc powtarzalna (sama to powiedziala w ktoryms wywiadzie) i mysle ze nie wpreowadzi dumbledora znuw di opowiesci bo bedzie chciala aby potter zrobil to bez pomocy(zniszczyl horkruksy) aby bylo ciekawiejsmiley
hermionaginny dnia 17/04/2007 13:26
Zgadzam się z Tobą. Dumbledore byc może wróci jako duch. Myślę, że będzie pomagał Harry'emu znaleźć horkruksy.
ALE...
1. Książka stałaby się nudna (Harry i duch razem szukają cząstek duszy?? Dziwne)
2. Dumbledore.. nie sądzę, że chciałby być duchem, po prostu... jest taki...
A więc daję N, bo ta teoria jest jak... zabawkowa gra dla dzieci. Może powstaną "Harry Pottery i Duchy Dmbledore'a?"
asia15963 dnia 18/04/2007 14:01
daję W, że też wcześniej o tym nie pomyślałam... smileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
asia15963 dnia 18/04/2007 14:01
daję W, że też wcześniej o tym nie pomyślałam... smileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
Herma23 dnia 24/04/2007 21:15
Dumbledor nie wroci jak duch, w piatej czesci Prawie Bezglowy Nic wyjasni Harry'emu ze czlowiek zostaje na ziemi jako duch gdy sie bal smirci, a Dumbl napewno sie nie bal tego ze moze zginac, a ta wogole to ksiazka stala by sie nudna
Adamus dnia 05/05/2007 19:43
Duchami zostają tylko ludzie nieszczęśliwi. Watpie aby Dumbledore wrócił w ten sposób. O ile umarł oczywiście
kajablack dnia 06/05/2007 09:58
W 5 tomie jest wyjasnione dlaczego niektóre dusze powracaja do swiata zywycz pod postacia zjaw,a inne wogle sie nie pojawiaja.Moze w 7 tomie Dumbi pojawi sie,aletego to nie mozemy byc pewni
CiastkO dnia 06/05/2007 12:09
Troche krótki art ale ogólnie b.dobrze myśliszsmiley)
anka_potteromanka dnia 27/05/2007 09:28
Dumbledore żyje. To cały mój komentarz na ten temat.
bartosik dnia 29/05/2007 10:26
podoba mi sie hermiona jest ładna uczy sie dobrze
Angelina dnia 29/05/2007 13:22
Sama nie wiem co na ten temat myśleć.
emma19 dnia 30/05/2007 09:33
no ja nie weim co mam powiedzieć ---. no bo wkońcu Dumbledore jesttakim wielkim czarodziejem i wogóle... ale Rowling powiedziała że Dumbledore umarł na dobre
LunaLoveGood dnia 30/05/2007 14:28
wątpie żeby Dumby powrócił jako duch, to tak jakby 'nie dla niego'. będzie chciał iść dalej. a pomóc Harry'emu może, bo będzie w portrecie.
kilstrit dnia 09/06/2007 17:09
Dumb wróci, ale nie jako duch. Dlaczego taki krótki ten art? Mogło być lepiej... Z
krushyna dnia 14/06/2007 16:39
Dumbek nie wróci.
Niestety.
Daję Z
ponurak36 dnia 17/06/2007 18:20
zawsze sie dziwiłem czemu harry nie spytał sie o cos portretu dumbledora
MaMbA dnia 22/06/2007 18:45
W Harrym Potterze i Zakonie Feniksa pisze również ,że duchami stają się ci , którzy boją się przejść na drugą stronę. Dumbledore na pewno się nie bał.
edson dnia 29/06/2007 13:35
Bardzo fajny art. Dumbledore może pomagać Harremu jako duch, ale Potter może również słuchać rad poprtreru Dumbledora (np. tego z gabinetu dyrektora). Dam ci W.
Maugo777 dnia 06/07/2007 09:00
nie sadze zeby dumbledore chcialby egzystowac w formie ducha...
jaczula dnia 08/07/2007 22:58
Ja stoję twardo za teorią, że Dumbledore żyje, ale nawet jeśli by rzeczywiście umarł to
na pewno nie zostałby duchem, bo powiedział, że są 2 drogi: albo zostać duchem (i być nim cały czas), albo iść dalej. Dumbledore raczej poszedłby dalej.
Trochę mało rozwinięty, daję PO.
Mati_HP_ dnia 12/07/2007 12:52
A moja teoria jest taka: ze Harry skontaktuje sie z Dumbledorem za pomoca obrazu, przecierz wiemy ze po smierci dumbledora, gdy Harry wszedl do jego gabinetu na scianie wisial juz obraz Dumbledora, wiec wedlug mnie to bedzie jedyny sposob skontaltowania sie z Dumbledorem,

No chyba ze Albus nie umarl smileysmileysmiley
Daniel_Gryffindor dnia 13/07/2007 21:50
To jest dobra teoria!smiley Ale Dumbledore mógł też pomagać bo będzie na portrecie w gabinecie dyrektora! Ale znalazłem dzięki tobie drugie rozwiązanie jak Dumbledore może pomóc Harry'emu. Wielkie dzięki! Pozdrawiam smiley
Daniel_Gryffindor dnia 13/07/2007 21:51
To jest dobra teoria!smiley Ale Dumbledore mógł też pomagać bo będzie na portrecie w gabinecie dyrektora! Ale znalazłem dzięki tobie drugie rozwiązanie jak Dumbledore może pomóc Harry'emu. Wielkie dzięki! Pozdrawiam smiley
Filemona dnia 14/07/2007 14:33
Też o tym myślałam! Daję W!
Aryaa dnia 07/08/2007 12:45
A ja myślę, że Dumbeldore może mieć horkruksa. W innym artykule na ten temat pisali, że uamrł, bo nie byłoby obrazu w gabiencie. Dumbledore na pewno nie będzie już dyrektorem Hogwartu (musiałby zniknąć jego obraz w gabinecie, a Fawkes chyba by wrócił). Teza twórczyni tego artykułu jest możliwa. Ta z obrazem też. Się zobaczy co ta Rowling wymyśliłasmiley

P.S. Czytałam (jak zwykle ostatniosmiley) na Wikipedii, że Dumbledore powiedział, Snape'owi, żeby pomógł Harry'emu odnaleźć miecz Godryka Gryffindora.
koala485 dnia 20/08/2007 16:39
Ja chciała bym żeby Dambeldor wogle nie umierał ale ten pomyś żeby jego duch był yu to może byćsmiley
Diana_Di dnia 07/10/2007 18:46
Niezła teoria, ale należy pamiętać o tym, co Harry'emu w HPiZF powiedział Prawie Bezgłowy Nick kiedy Harry spytał się go czy Syriusz będzie mógł wrócić jako duch. Powiedział mu coś takiego, że tylko czarodzieje nie bojący się śmierci 'idą dalej', a chyba każdy wie, że Dumbledore do tchórzy nie należał.
emma weasley dnia 26/11/2007 19:32
fajna teoria aale nie sądzę żeby tak sie stało ja myślę że on będzie pomagał Harremu jako portret ( o ile będzie )
strawberry drops dnia 21/12/2008 13:12
fajny art. no ale on nie bał sie śmierci...a jak ktoś sie jej nie boi to nie powróci na ziemiesmiley
Syriusz Czarny dnia 22/03/2009 17:06
Hmmmmm.Prawie Bezgłowy Nick powiedział Harremu, że został na ziemi bo bał się śmierci.Wszyscy chyba wiemy, że dla ś.p. Dumbledore'a śmierć nie była straszna.Za przemyślenia i ortografię ( :bigrazzsmiley daję PO
Viva dnia 05/09/2009 09:37
Nie pomyślałam o tym. No właśnie, czemu tak si nie stało?

Niezły art.
ssylwia dnia 07/12/2009 22:14
OKROPNY i to nie tylko za treść ale również za długość
Gwynedd dnia 14/08/2010 16:09
Potter mógł rozmawiać z portretem Dumbledore'a w gabinecie dyrektora. Nędzny.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 29% [14 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 29% [14 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 29% [14 Głosów]
Nędzny Nędzny 2% [1 Głos]
Okropny Okropny 12% [6 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

losiek13
(I Love Helen)
23/05/2012 21:39
Fejsbuk...

Esey
(Abhorsen)
23/05/2012 21:37
NEVER

Nacia
(Varoffer)
23/05/2012 21:37
A, nie.

Nacia
(Varoffer)
23/05/2012 21:36
Czy mam rozumiec ze chat juz posty? smiley

alette
(*:)
23/05/2012 21:35
No tak, wszyscy rozumiemy - stare, dobre czasy itd.

scorpius
(Odrobina magii)
23/05/2012 21:34
Po prostu czytalem arty bez logowania sie

scorpius
(Odrobina magii)
23/05/2012 21:34
Po prostu czytalem arty bez logowania sie


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter