Gdzie się podział Slytherin? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Gdzie się podział Slytherin?

Salazar Slytheryn - jeden z wielkich założycieli Hogwartu, a zarazem jeden z najpotężniejszych czarodzieji w historii świata magii. Jak pamiętamy to on własnie zapoczątkował podział czarodzieji i czarownic na tych "czystej krwi" i na szlamy,czyli tych gorszych. To własnie bylo powodem tego, że opuścił Hogwart - uczyły się w nim dzieci pochodzące z mugoslkich rodzin,co było karygodne dla Slytherina. Tyle wiemy z ksiązki, ale nie znamy dalszych losów Salazara, mozemy sie tylko domyślać, że jego dalsze zycie mogło być związane z czarna magią. I własnie tutaj zaczyna się ta właściwa część artykułu - co mógł zrobic założyciel Hogwartu po opuszczeniu szkoły?

Pojawiło sie kilka teorii na ten temat, jednak dla mnie najciekawszą i być moze najbardziej realną było to, że Slytherin założył swoja własna szkołę, w której uczyły by sie tylko dzieci z czarodziejskich rodzin. Wiadomo o jakiej uczelni mowa - o Durmstrangu. To własnie w tej szkole nie uczyła sie ani jedna "szlama", to w tej szkole uczono sie czarnej magi, a nie obrony przed nią.

Według mnie bardzo prawdopodobna jest teza, że to własnie sam Salazar Slytherin jest załozycielem szkoły w Bułgarii, która odzwierciedlała jego wymagania co do studentów i wykładanych przedmiotów. To sa jednak tylko domysły. Zastanówcie się nad tym i sami powiedzcie, czy taka teoria moze być prawdziwa? Czekam na komentarze =)
Gdzie się podział Slytherin?
kajablack 14/04/2007 21:09
Czytano 1897 razy
Liczba komentarzy - 97
Krzyychu dnia 14/04/2007 21:20
myślę, że taka teoria jest bardzo możliwa... i być może jest prawdą, ale my się tego pewnie nigdy tego nie dowiemy...
adrian33d dnia 14/04/2007 21:30
Może rzeczywiście salazar założył tą szkołę !! Ale nigdy się ( chyba ) tego nie dowiemy !! Artykuł jest dobry !! Nie będe sie wymądrzał!! Dostałeś się !! Więc jest ok!!
Silver dnia 14/04/2007 21:35
jak dla mnie malo prawdopodobne. a z tego co pamietam to durmstrang nie jest szkola w bulgarii bo w tym kraju jest raczej cieplo a z tego co pamietam to uczniowie durmstrangu przyplyneli z poludnia bo mieli "takie grube futra"
Charlotta Jean dnia 14/04/2007 21:42
Fane to jest xD
w Bułgarii jest zimno chyba ale Durmstrang jest w Bułgarii napewno więc tam musi byc zimno. Ale mi to sie kojarzy z ciepłym krajem ale jednak chyba jest inaczej
zyrafa12 dnia 14/04/2007 21:46
to bardzo możliwe zresztą sama jestem ciekawa co się stało z tą super 4 magów a twoja teoria jest bardzo możliwa
Charlotta Jean dnia 14/04/2007 21:48
Teraz przeczytałam ze oni nie wiedzą gdzie jest ta szkoła ze moze byc w jakiej tam czesci Rosjii ale nie było tam mowy o Bułgarii więc sie myliłam. A w Bułgarii masz racje jest raczej ciepło. Więc gdzie jest ta szkoła mozemy się jedynie domyslac
beatus dnia 14/04/2007 21:51
No ciekawa teoria... Pewne jest, że miał rodzinęsmiley Bo skądś musiał się wziąć Voldemortsmiley Daję W, za taki trafny pomysłsmiley
Sweet Luna_xD dnia 14/04/2007 21:52
Tak, tak, twoja hipoteza być może jest prawdziwa, ale jak to powiedziali juz moi poprzednicy, zapewne się tego nie dowiemy. Masz racje, w tej szkole nie było ani jednej szlamy. Cieszę się, że na koniec dodałeś, że to są tylko twoje domysły. Za sam pomysł i styl pisania postawie PO, nie mogę postawić W, ponieważ na W trzeba mnie naprawdę mocno zaskoczyć smiley
Belatrix Black dnia 14/04/2007 22:07
z jednej strony to jest bardzo możliwe ... dobrze ze ktos w końcu daje nowe tematy do pomyślenia
cieszyniak dnia 14/04/2007 22:10
czy ja wiem.... 2 szkoły?
to troche dziwne.
Ginny Potter dnia 14/04/2007 22:11
no no no w końcu pojawiły się nowe tematy. Twoja teza jest bardzo prawdopodobna. Dam PO/W jeszcze się zastanowię xD
zazuzizazuza dnia 14/04/2007 22:33
Bardzo fajny artsmiley Masz racje, były wzmiance w ksiązce dążeące od tego. A zresztą Malfoy chciał żeby jego syn chodził do dumrstangu...smiley
Lily 6 dnia 14/04/2007 22:36
hmm, mi się wydaje że Durmstrang by wiedział kto go założył, chociaż kto wie...
lordMatysek dnia 14/04/2007 22:53
nom to moze byc serio prawdasmileyspx masz u mnie Wsmiley
paulah88 dnia 14/04/2007 23:13
nom czemu nie? w koncu nie bylo mowy kto zalozyl szkole wiec moze Salazar powedrowal do Bulgarii (jest tam cieplo, dla tych ktorzy pisza ze bulgaria to zimny kraj- troche geografii...) Ale w gorach jest ciegle snieg co moze byc powodem tych futersmiley Tylko jak pisali poprzednicy, raczej nie dowiemy sie czy to prawda! chyba ze Rowling nam to zrdadzi, ale niestety obawiam sie ze bedzie to dla niej malo istotny fakt wiec o nim nie napiszesmiley
hermi166 dnia 14/04/2007 23:20
co do atrkul jesz swietny a co do tej terio to moz jest prawdzim bo czlowieki zak uczcy sie na blodecz i umira gulupi i mi i tak nigdy niedomy sie wszystkiego co bysa my chcile bo i tak nie da sie rady
Luna12 dnia 14/04/2007 23:56
Utworzył też Komnatę Tajemnic..
A skąd wiesz, że Durmstrang jest czysty od szlam? Nie przypominam sobie, ale pamięć nieraz zawodzi..
Za NOWOSĆ daję W!
keyis dnia 15/04/2007 00:53
jak ie jest w bulgarii?? a krum dokad zapraszal hermione? na sybir? a artyluk jest bardzo ciekawy, choc przyznam ze strednio mnie obchodzi co sie stalo z salazaremsmiley
Miriel dnia 15/04/2007 07:17
Ciekawe, ciekawe...mnie też nie obchodzi co się stało ze Slytherinem, ale to nie zmienia faktu, że ten art jest bardzo ciekawysmiley
Luno12: Durmstrang jest w Bułgarii i nie ma tam ani jednej, jak to powiedziałaś, "szlamy". Chyba nie czytasz za uważnie książek. Miłej, ponownej lektury!
Daniel_R dnia 15/04/2007 08:40
Być może Slytherin założył tę szkołę... ciekawy art, daję W
Gin dnia 15/04/2007 08:59
Ciekawa teoria ale nie ma dowodow ze prawdziwa. Art dobry PO.
Fred Weasley dnia 15/04/2007 09:14
czy ja wiem? Może i tak sam miałem takie podejrzenia.Ale przeciez Dumbledore by to odkrył albo Hermiona by to znalazła w książce o innych szkołach którą czytała
H@rry Potter dnia 15/04/2007 09:24
Wedlug mnie jest to bardzo prawdopodobne zreszta nigdy sie nie dowiemy czy ta hipoteza jest prawdziwa chyba ze JK Rowling wspomni cos o tym w VII czesci HP. Ale to jest bardzo prawdopodobne. Zreszta dyrektorzy szkoły w Bułgarii tez byli czystej krwi tak jak dyrektor wystepujacy w HP i Czara Ognia (zapomnialem jak sie nazywal) ktory byl smierciorzerca

smiley W smiley
kajablack dnia 15/04/2007 09:27
Napisałam,ze Durmstrang znajduje się w Bułgari,ponieważjak pamietacie Krum grał w barwach narodowych Bułgarii i zapraszał tam Hermione,stądwłasnie takie przypuszcenie=)
Cho Chang123 dnia 15/04/2007 09:55
mozliwe,mozliwe ale kto wie?smiley
Malinjaaa dnia 15/04/2007 09:58
tak podoba mi sie art. moze masz racje
Harry Dawid Potter dnia 15/04/2007 10:04
Teoria jest prawdopodobna może Salazar założył szkołę w Bułgarii ale nic nie wiemy o tym!!smiley

P.S. Fajny artykuł smileysmileysmiley
PomyLuna dnia 15/04/2007 10:08
bardzo możliwe....choć książka nie mówi o tym nic... za artykuł daję W, jest świetnysmiley
toma13 dnia 15/04/2007 10:23
nom bardzo możliwe żeby w Bułgarii założył szkołe smiley
wiktor dnia 15/04/2007 11:16
Możesz mieć rację. Przecież wystarczy nawet popatrzeć na dyrektora- były śmierciożerca. Nie myślałem nigdy o tym. Daję W. Bez cienia wątpliwości.
nindalf_black dnia 15/04/2007 11:16
Slytherin nie stworzył tej szkoły... Nie była mu potrzebna jeśli w Hogwarcie był dom o jego nazwisku gdzie nie były szlamy....
Albus12 dnia 15/04/2007 11:26
Moim zdaniem ta teoria jest prawdobodobnia, z uwagi na to że Salazar Slytherin nie chciał, aby w w jego szkole nie było tak zwanych szlamy i że chciałby nauczać czarnej magii a nie obrony przed nią...oczywićcie Salzar Slytherin mógł gdzieś się ukryć i nic nie robić!!!
Lily-Evans dnia 15/04/2007 12:53
Salazar to najgorszy z założycieli Hogwartu.
Co do artykułu jest niezły
Ginny_Weasley_ dnia 15/04/2007 12:53
Bardzo fajny art. Chociaz nie sądze ze tak było, ale nie mam własnej teorii. Myśle że gdzieś sie zawszył w góach itd. Pewnie sie nie dowiemy co sie potem stalo z Salazarem Slytherinem
bimber31 dnia 15/04/2007 13:24
taka teoria jest bardzo prawdopodobna (teoretycznie)smiley
Pawel_155 dnia 15/04/2007 13:58
Molziwe ze to prawda wkoncu taka szkole chcialby zalozyc Salzas Slytherin i Voldemord wiec moze to prawda
R_Lupin dnia 15/04/2007 14:05
To może być prawda, lecz chyba już więcej nie dowiemy się o Salazarze z książki
NATAGRANGER dnia 15/04/2007 14:07
ja też się na tym zastanawiałam ale żeby zakładał 2-ie szkoły ????
daje P
Draco Malfoy dnia 15/04/2007 14:19
Tak, to bardzo mozliwe
Bialy Wilk dnia 15/04/2007 14:39
Bardzo możliwe...
Jest tylko pytanie czy Bułgarski Minister Magii by się na to zgodził.

Dam ci P
geffer dnia 15/04/2007 15:31
To są tylko domysły ale moim zdaniem jest do w dużej wieże prawdopodobne smiley ale można zauważyć że ci którzy przybyli do Hogwartu byli przyjaźnie nastawieni do innych uczniów nawet szlam ponieważ Hermiona pochodziła z nie magicznej rodziny, a Krum się nią zainteresował ... I nie dlatego że za nim latała tylko dlatego bo dużo czau spędzała nad książkami smiley
Lady Minionette dnia 15/04/2007 15:35
Dość wątpliwa teza ale, byc może tak było. Rzeczywiscie tam uszą tylko ,, czystej krwi"
Olcik dnia 15/04/2007 15:37
Ta teoria możei jest prawdopodobna, ale wystarczy obejrzeć lub przeczytać część 4 HP. Wydaje mi się, że gdyby uczniowie z Durmsatngu( czy jak to się tam pisze) byli nastawieni pozytywnie do uczniów z Hogwartu, aprzecież tam jest duż szlam
Daje Z.
Cette Noire dnia 15/04/2007 16:04
Przypuszenie twoje jest jak najbardziej możliwe ( tzn. nie ma faktów , które mu przeczą) Z jednej strony mi to by nawet pasowało , chociaż za drugiej . . . nie mogę teraz tego uzasadnić , ale nie do końca. Fak faktem , artykuł jest w porządku. Powyżej oczekiwań.
rooney10 dnia 15/04/2007 16:10
Durmstrang nie lezy w Bułgari bo Bułgaria nie jest na pólnocy
fati166 dnia 15/04/2007 16:16
Jest to możliwe.Nic nie było w książce kto jest założycielem szkoły.A Slytherin nie toleruje "szlam".No ale raczej nie dowiemy się tego,bo wątpie aby Rowling uwzględniła to w książce-nie jest to takie ważne.
Cho Chang2 dnia 15/04/2007 17:07
Teoria warta rozwazenia. Artykuł fajny, dobrze sie czyta, i jest ciekawy. Mysle, ze to jest prawdopodobne i niegdy sie nad tym nie zastanawiam.
Nimfadora Tonks dnia 15/04/2007 17:13
Całkiem możliwe, bardzo prawdopodobna hipoteza....
chochang12 dnia 15/04/2007 17:42
Ta teoria jest możliwa. Bo to co jest napisane w tym arcie zgadza się z rzeczywistością, a twój domysł jest bardzo prawdobodobny. Uważam, że Salazar mugł założyć Durmastrang, przynajmniej tak mi się wydaje.
McGonagall dnia 15/04/2007 18:04
Bardzo ciekawa teoria... no i może prawdziwa... ale to tylko mały szczegół i prawie nie ważny... ale ciesze się że nie piszecie o Dumbledorze i horkruksach smiley daję P
Moniczka99 dnia 15/04/2007 19:28
aa ciekawa teoria;;Dnaprawdę ;p nie pomyślałam o tym ale bardzo dobry pomyslł
gratki ;p ;D daję W
Zmorek dnia 15/04/2007 19:36
hahah! Napewno tak niebyło ale ja bym nie wymyslilsmiley
Trzykropka dnia 15/04/2007 19:39
Ciekawa teoria. smiley
Może masz rację. smiley
Salazar Slytherin dnia 15/04/2007 20:13
Fajny .Możesz napisać również artykuły dotyczące późniejszego życia innych założycieli...IM Salazar Slytherin smiley
lunka_pomylunka dnia 15/04/2007 20:15
Sama nigdy nie zastanawiałam się nad tym gdzie podział się Salazar. Stwierdzam, że teoria jest nadzwyczaj ciekawasmiley
W
Kai dnia 15/04/2007 20:46
Ciekawe,możliwe że to prawda.
m4r1u5z dnia 15/04/2007 20:50
teoria teorią. jak jedna z wielu, to znowu jest tylko polaczenie pasujacych do siebie faktow. czy przekonujaca? moim zdaniem dosc. wszystko rzeczywiscie ladnie sie zazebia, ale czy to prawda? poczekamy, zobaczymy. jesli w ogole zobaczymy : )
NATAGRANGER dnia 15/04/2007 21:24
może poszedłsię czegoś napić tak jak Dumbledore i umarł ha ha !
Korneliusz Knot dnia 15/04/2007 21:30
Może i racja.Ale czy to ważne??
Carola3000 dnia 15/04/2007 21:37
Bardzo fajny pomysł na art!! Serio, serio bardzo prawdopodobnesmileydaję W a co mi tamsmiley
Hermiona-Granger dnia 16/04/2007 13:02
to całkiem możliwe daję W ale wątpię abyśmy się tego dowiedzieli smiley
Mrs_Snape dnia 16/04/2007 13:47
masz racje moze to byc i tak no ale czy jego potomkowie niezamieszkali by w tedy w bulgarii?? bo chyba nie katrolowal szkoly w dursmaku przez SMS-y ??
EMMA WATTSON dnia 16/04/2007 15:20
CIEKAWA TEZA
uosiu_potter dnia 16/04/2007 16:20
Ciekawa teoria na prawde
Inka dnia 16/04/2007 18:53
Ta teoria moze byc prawdopodobna i to bardzo!!!!smileysmiley
Asiunia1616 dnia 16/04/2007 20:47
Tez sie nad tym zastanawiałam ale wątpie czy to on był załozycielem tej szkoły. Sądząc po tym za miał jakiś potomków mosiała oznaczać ze założył rodzinie. daje Z
Authvrennil dnia 16/04/2007 21:22
Świetny nie oklepany temat ale ja nie jestem pewna co do tej tezy
skyblueangel dnia 16/04/2007 22:00
teza jest głupia Salazar nie był jedynym czarodziejem nie lubiącym szlam i mugoli
hermionaginny dnia 17/04/2007 11:05
Hi hi nawet fajna teoria ja myślę że Salkazar Slytherin mógł być potem śmierciożercą
dementor dnia 17/04/2007 12:49
no to mozliwe
ALE nie myślę, że jest to prawda
Mam inne zdanie na ten temat!smiley
dementor dnia 17/04/2007 12:51
Daję P bo teoria jest możliwa i do tego temat jest fajny!
Sweet Luna_xD dnia 17/04/2007 16:16
Nie chcę się wtrącać w role administratorów, ale jednak pozwolę sobie przypomnieć, że komentarze powinny odnosić coś do artukułu, a nie, że niektórzy piszą bezmyślne komentarze np. Fajny art, Daje W itp, tak jak to admini mówią jest to karane ostrzeżeniami aha i spam też nie jest mile widziany, bo uwierzcie admini naprawdę się starają oczyszczać ze spamów choć nie jest to takie łatwe jeśli ciągle pojawiają się nowe.
Hubi_x dnia 17/04/2007 17:47
Salazar Slytheryn - jeden z wielkich założycieli Hogwartu, a zarazem jeden z najpotężniejszych czarodzieji w historii świata magii. Jak pamiętamy to on własnie zapoczątkował podział czarodzieji i czarownic na tych "czystej krwi" i na szlamy,czyli tych gorszych. To własnie bylo powodem tego, że opuścił Hogwart - uczyły się w nim dzieci pochodzące z mugoslkich rodzin,co było karygodne dla Slytherina. Tyle wiemy z ksiązki, ale nie znamy dalszych losów Salazara, mozemy sie tylko domyślać, że jego dalsze zycie mogło być związane z czarna magią. I własnie tutaj zaczyna się ta właściwa część artykułu - co mógł zrobic założyciel Hogwartu po opuszczeniu szkoły?

Pojawiło sie kilka teorii na ten temat, jednak dla mnie najciekawszą i być moze najbardziej realną było to, że Slytherin założył swoja własna szkołę, w której uczyły by sie tylko dzieci z czarodziejskich rodzin. Wiadomo o jakiej uczelni mowa - o Durmstrangu. To własnie w tej szkole nie uczyła sie ani jedna "szlama", to w tej szkole uczono sie czarnej magi, a nie obrony przed nią.

Według mnie bardzo prawdopodobna jest teza, że to własnie sam Salazar Slytherin jest załozycielem szkoły w Bułgarii, która odzwierciedlała jego wymagania co do studentów i wykładanych przedmiotów. To sa jednak tylko domysły. Zastanówcie się nad tym i sami powiedzcie, czy taka teoria moze być prawdziwa?
Hubi_x dnia 17/04/2007 17:48
mi sie podoba
Lord Ridlle dnia 17/04/2007 19:12
no cóż raczej możliwe że sliterin założył dumstrang!
ale artykuł raczej kiepski!
daję N
SAPHIRA dnia 17/04/2007 19:57
MOZLIWE i CIEKAWE!smiley
tak..........mozliwe.....................
Krzysiek312 dnia 17/04/2007 20:10
Ciekawe! Możliwe, że to prawda, ale czy się dowiemy??
RiotGirl dnia 17/04/2007 20:45
Całkiem Prawdopodobne. To By pasowało do Salazara. I byłby 'szczęsliwy.^^ Good art.
zgredek324 dnia 18/04/2007 11:55
Pewnie tak było!!! to dość podobne do Slytherina
Judy Jade Bell dnia 18/04/2007 14:05
Slazar chyba był rasistą skoro miał bzika na punkcie czystości krwi!
my-lav dnia 18/04/2007 14:29
świetny art!!! ja sama się nad tym zastanawiałam jakiś czas temu
Cho Chang108 dnia 18/04/2007 18:16
możesz mieć racje i nawet to by pasowało...
Zenek13 dnia 18/04/2007 20:32
Bardzo możliwe...teoria jest możliwa i do tego temat jest bardzo fajny! smiley
Asiunia1616 dnia 18/04/2007 21:09
Rozśmieszył mnie komentaż o tym że Saltazaz był śmierciożercą. Przecież to nienożliwe! ile by musiał mieć lat!
olek23 dnia 18/04/2007 22:14
poruszyłeś niezłą kwiestie, niewiele razy się nad tym zastanawiałam, oczywiście Drumstrang można powiedzieć, że jest odzwierciedlieniem Shlyterina, ale wątpie, żeby to on założył tę szkołę... czego oczywiście nie można zupełnie wykluczyć...
fanka-ginny-weasley dnia 22/04/2007 19:50
Baaardzo , bardzo prawdopodobne.
To rzadko poruszany temat , więc miło , że go ktoś zaczął.
Madzia Lily dnia 23/04/2007 16:23
Salazar jako założyciel dwóch szkół? Tak mówiąc szczerze to uważam to za mało prawdopodobne... Dlaczego?
1. Gdyby założył Durmstrang reszta by się o tym dowiedziała, bo było ich trezch, a on tylko jeden.
2.Nie byłoby domu Slytherina, bo.. /patrz wyżej/
3.Nikt nie zostałby przyjęty do Slytherinu, bo dostawaliby listy z durmstrangu.
pottermaniak dnia 29/04/2007 19:12
według mnie założył rodzinę i rzucił jakieś zaklęcie aby wszyscy jego potomkowie znali język węży i przekazywał jak trzeba otwożyć komnatę tajemnic ale matce voldemorta nie chciał tego mówić
dziczek dnia 02/05/2007 10:18
Mojim zdaniem to mało przwdopodobne ale nie mowie ze niemożliwe daje Zsmiley
truskawka dnia 07/05/2007 20:00
według mnie mało prawdopodobna teza ale ciekawa! zresztą... nigdy nic nie wiadomo^^
anka_potteromanka dnia 16/06/2007 12:07
Zgadzam się z Madzią Lily. Twoja tez jest mało prawdopodobna.
kasiunia149 dnia 26/06/2007 13:10
być możliwe hehsmiley
Lord Razor dnia 10/07/2007 12:49
Możliwe , że Slytherin założył Durmstrang.
Filemona dnia 15/07/2007 17:24
Możliwe. Daję W.
paranormal dnia 17/07/2007 14:11
według mnie wyjechał daleko na wieś, założył rodzine i umarł w spokoju;D to moja teoria, ciekawa co nie;D
Razel dnia 14/08/2007 09:28
WOW!Sam na to bym nie wpadł ale Salazar może być założycielem Durmstrangu daje P
Royal dnia 09/01/2008 19:08
Ciekawy artykół.... Pełen Informacji
Daje P =)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 59% [26 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 30% [13 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 7% [3 Głosów]
Nędzny Nędzny 2% [1 Głos]
Okropny Okropny 2% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

tomcias10
(Prefekt)
08/01/2009 19:36
Usuwane poniewaz piszesz je bezsensownie smiley

Claire
(Dark Vampire)
08/01/2009 19:34
Widocznie sa usuwane Twoje komentarze.

Rofe
(Prefekt Naczelny)
08/01/2009 19:33
cisza xD

Rofe
(Prefekt Naczelny)
08/01/2009 19:32
i nie jestem prefektem naczelnym tylko prefektem

Rofe
(Prefekt Naczelny)
08/01/2009 19:32
ejj;/ czemu po raz 3 juz jak sie loguje to mi cofaja sie 6 pkt

Claire
(Dark Vampire)
08/01/2009 19:31
Wszystkie trzy widzielismy, sa od dobrych dwoch miesiecy.

zgredzio
(Uczeń Hogwartu)
08/01/2009 19:27
hej! widzieliscie nowy zwiastun hp i kp?? jest swietny:-)


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter