Grimmauld Place numer 12 - Magiczne miejsca

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Grimmauld Place numer 12

Dom jest niewidoczny dla mugoli: dla nich widoczny jest dom nr 11, a obok od razu nr 13.

Jego wygląd zewnętrzny nie prezentuję się dobrze. Czarna farba w wielu miejscach, złuszczyła się i poodpadała z drzwi domu. Srebrna klamka miała kształt wijącego się węża. Nie było dziurki od klucza, ani szpary na listy.

W środku było ponuro, wszystko było strasznie okurzone, z żyrandoli zwisały pajęczyny. Co prawda, odkąd dom stał się Kwaterą Główną Zakonu Feniksa, wszyscy jego członkowie ( i ci, którzy jeszcze nie są jego członkami np. Harry, Weasleyowie) starali się jak mogli, żeby doprowadzić dom do stanu używalności. Wszystkie gałki (klamki) w drzwiach, miały kształt głowy węża. W przedpokoju, wisiał wielki obraz matki Syriusza, który (jak się wydało głośniejszy dzwięk) wrzeszczał niezbyt ładne wyrazy. Niestety nie dało się go zdjąć, gdyż był przytwierdzony do ściany, za pomocą zaklęcia Trwałego Przylepca. Podczas sprzątania, okazało się, że w pokojach, jest dużo czarnomagicznych przedmiotów.

Wiele portretów, było starych, okurzonych i przytwierdzonych na zawsze do ściany. W holu, wisiały głowy skrzatów domowych, które kiedyś należały do rodziny. Na piętrze był pokój Regulusa i Syriusza. Pokój pierwszego, był w barwach zieleni i srebra, natomiast drugiego złota i szkarłatu. Zaraz jak się wychodzi z holu, jest kuchnia.
Od lat, służy tam skrzat domowy, o imieniu Stworek. Jest on już bardzo, bardzo stary.

___________________________________________

Mam nadzieję, że spodoba wam się opis. Proszę o szczerą krytykę ;)
Grimmauld Place numer 12
Alecto 19/02/2008 12:34
Czytano 3511 razy
Liczba komentarzy - 50
lily1600 dnia 19/02/2008 18:37
jak ktos się za to zabiera za opisywanie GP12 powinien troszkę sie postarać np. ja bym dokładniej opisała pokój Syriusza, a juz na pewno Regulusa, kuchnie, w której przeciez bohaterowie spedzali dużo czasu. warto by było też napisać jakie mniej więcej przedmioty miały te czarnomagiczna moc, a po prostu nie wyobrażam sobie by nie wspomnieć o drzewie rodziny Blacków...smiley
PanSmierci666 dnia 19/02/2008 18:42
Ekhm... Właściwie to po co ten artykuł? Przecież każdy o tym wie, nic nowego nie napisałaś... Wszystko było już w książce. A poza tym jest któtkie, mało rozwinięte i nudne - mogłaś dla ożywienia tekstu pisać w czasie teraźniejszym.
"dla nich widoczny jest dom nr 11, a obok od razu nr 13."
To zdanie dziwne brzmi - zły szyk. Jedyny dobry szczegół tej pracy to to, że nie ma praktycznie błędów ortograficznych - chociaż to! smiley
A ogólnie praca marna i tandetna szczerze mówiąc. I za takie "Coś" dostałaś 100 pkt.?! To jakieś nieporozumienue! Ta stronka schodzi na psy...
Daje N+
Czekam na Twoje inne prace i życzę powodzenia!
Pozdrawiam!

Po co ten artykuł? Po to, że jeśli się nie mylę jest to strona o tematyce potterowskiej i o WSZYSTKIM co się z tymi książkami wiąże. A wyobrażasz sobie stronę bez artykułu np. o Potterze? Przecież każdy wie kim on jest, więc po co w ogóle jego opis? (ironia) A co to by była strona bez artykułu na temat głównego bohatera? Th.
Pomyloona dnia 19/02/2008 18:53
Mam być szczera? Artykuł jest chaotyczny i napisany niezbyt interesująco... Przykro mi, ale bardzo średnio Ci to wyszło. Popraw trochę styl. Daję Z.
areczek38 dnia 19/02/2008 19:23
1.
Dom jest niewidoczny dla mugoli: dla nich widoczny
To nawet nie całe zdanie, ale warto podkreślić. Sens zdania nie ciekawy. Niewidoczny, potem widoczny takie ble smiley, już można było napisać jako mugole, że widzą jest tyle słów, że wszystko może być ładnie napisane.
2. Weasleyowie nie byli członkami Zakonu Feniksa? Nie wiedziałem. Może po prostu czegoś nie doczytałem.
3. Opis Stworka nie zbyt ciekawy, tak jak ogólnie domu. Mogłaś opisać Pokój Syriusza, naprawdę wiele można by dopracować.
4. Kolejny raz zwrócę się do PanaSmierci666, który pokazał się nie zwykła inteligencją. Chodzi mi o znajomośc wyrazów, a mianowicie...
A "hol" pisze się albo "Hall" albo Holl"
no więc, hall jest w słowniku języka polskiego, ale z małej litery. Jednak o hollu nic nie słyszałem. No a wracając do najkrótszej i najlepszej formy hol. Ta nazwa była użyta za blisko siebie. Można by było użyć... np. korytarz, albo coś takiego.

Powtórzę się. Nie jest źle, ale mogło być lepiej. I to nawet dużo lepiej. Ten opis to trochę taki... skromny. Postaraj się następnym razem.
looona dnia 19/02/2008 19:56
Mi też niezbyt sie podoba chociaż wiem że chciałaś dobrze Dlatego daje P na zachęte bo jest to w końcu coś nowego bo wydaje mi się że nie było jeszcze nic o Grimmauld Place

Jedna emotka wystarczy.
Alohomora dnia 19/02/2008 21:21
Po co pisać coś tak rzeczywistego? To już było w sksiążce, więc jak dla mnie to zwykła chęć zdobycia punktów...


Słońce, po pierwsze jezeli dobrze zrozumialam pierwsze zdanie to chyba powinno byc tam OCZYWISTEGO, a nie rzeczywistego.
Poza tym nasza strona jest swego rodzaju "encyklopedia" na temat ksiazek HP, wiec i takie arty maja sens. Kiedys mialam podobne zdanie do twojego, ale doszlam do wniosku, ze jednak nie mam racji. W koncu podobno tylko krowa zdania nie zmienia. Polecam zapoznac sie z wszystkimi artami na stronie, wtedy moze zobaczysz, jak wiele pracy zostalo wlozone w tworzenie strony. Poza tym, nie kazdy user przeczytal wszystkie czesci HP i moze nie wiedziec lub np. nie pamietac wszystkiego co mialo miejsce w ksiazce.
Etha.
jadomcia dnia 19/02/2008 21:26
Artykuł jak dla mnie zadowalający. Trochę chaotyczny i krótki. Wiele rzeczy można było opisać dokładniej, jeśli już się wzięło za napisanie takiego arta. W końcu o tym domu było w książkach dosyć sporo. No ale może być xD
Kristel dnia 20/02/2008 12:24
Jak dla mnie słaby opissmiley Na pewno można by napisać o GP12 coś więcej. A poza tym kupa błędów, np. wiele zbędnych przecinków i chyba nie ma słowa "okurzony", tylko "zakurzony". Zgadzam się z większością początkowych komentarzysmiley Życzę powodzenia w pisaniu kolejnych artówsmiley

Jedna emotka wystarczy.
Ginny Patka dnia 20/02/2008 15:38
ple ple.... tak ciężko byłoby opisać bardziej szczegółowo? opis pokoju Syriusza, Regulusa... w Insygniach wszystko było bardzo dokładnie opisane... jak dla mnie to naciągane Z
Gryfonka dnia 20/02/2008 20:12
Art nieszczególny. Pomijając błędy składnościowe bo przecież prawie każdy je robi, to mimo wszystko mi czytało się ten opis źle...

Brak ładu i składu, nic ciekawego, nic nowego.


Daje N
Feniks Fawkes dnia 20/02/2008 20:53
mało wyczerpujący... a tak wogóle to nie widzie sensu opisywania Kwatery bo jak juz tu było powiedziane chyba każdy z nas czytał juz ten opis w orginale. a jeżeli bardzo zalerzy ci na pisaniu takich aktów to opisuj je bardziej wyczerpująco
klaudusiaaa dnia 20/02/2008 23:17
Większość z was wyraża opinię "opisywanie Kwatery nie ma sensu". Otóż jak podkreśliła to (wydaje mi się) wystarczająco dogłębnie Etha zielonym kolorkiem, jest sens. A no tak, wracając do arta, więc elokwentny/a zbyt nie jesteśsmiley Można było więcej napisać, a skoro zdjęto zakaz spoilerowania, to również o odkryciach z 7 części. Opis domu bardziej szczegółowy^^ No taak, oceny raczej nie dam, ponieważ...hmm, nie wiem jakąsmiley

Jedna emotka wystarczy.
nimfadora21 dnia 21/02/2008 15:37
Powinieneś dodać, że w tym domu był pokój, w którym na ścianie mieściło sie namalowane drzewo Blacków. W tym arcie zabrakło, że w domu panował styl Slitherinu, co jest częścią charakterystyczną tego domu. Zgadzam się z Ethą, ta strona, to rzeczywiście jedna wielka Encyklopedia i twój artykuł sie do niej jak najbardziej zalicza. Ogólnie to daje Zadawalający, bo czegoś mi tutaj brakuje, ducha tego arta.
edytawollnik dnia 21/02/2008 20:14
Dobrze, że opisałaś to miejsce, nawet nie pamiętałam tylu szczeg[color=redó[/color]łów, którymi raczyłaś nas tutaj poczęstować, daję W.
bella dumbledore dnia 21/02/2008 20:20
Jeśli już przeczytałaś IŚ, to myślęPo co tu spacja?, że mogłaś napisać dużo więcej. Zgadzam się z nimfą, ten art nie ma w ogóle duszy. Brak w nim emocji, opinii...
martasy dnia 22/02/2008 20:10
Hm..._Rzeczywiście, mogłoby być lepiej._Za chwilkę spróbuję na podstawie książki opisać to jeszcze raz, dokładniej, uwzględniając uwagi innych._Pozdrawiam.
Marigold dnia 23/02/2008 18:13
Myślę, że admini z deka przesadzają z tą swoją perfekcją. Czepiacie się nawet o odstęp przed przecinkiem..._Wrzućcie trochę na luz. Rozumiem Po co tu dwie spacje? poirytowanie, gdy ktoś robi 3 błędy ortograficzne w jednym słowie, bo to kaleczy nasz język, ale błędy graficzne interpunkcyjne... moglibyście sobie podarować! A co do opisu..._Nie jest rewelacyjny, trochę sobie to źle rozplanowałeś/aś._Mogło się pojawić wyliczenie w postaci wypunktowania czy coś w tym rodzaju. Przyjemniej by się wtedy czytało.

Admin się nie czepia, admin dba o perfekcję strony. To nie nasza perfakcja, to WASZ wizerunek w Internecie! Ja relaksuję się przy muzyce, tu czuję się jak moja polonistka. Będzie się wam najwygodniej czytało, gdy nie będziecie popełniać błędów. A tak a propos, wolałbyś/-abyś, żeby admini nic nie robili i na stronie byłby, za przeproszeniem burdel i syf? Czy żeby admini, tak jak teraz, byli nadgorliwi?
z poważaniem, kilstrit the chepialski and nadghorlivy admin
magda96m dnia 23/02/2008 18:30
Fajnie że ktoś w końcu napisał coś o Siedzibie Zakonu Feniksa. Piąta część jest moją ulubioną bo właśnie tam jest więcej o Syriuszu i jego przeszłości, bo Syriusz to jest moja ulubiona postać. Daję P za małe błędy. A mnie trudno zadowolić.
Marigold dnia 24/02/2008 13:13
Do nieomylnego Admina: Nie, wolałabym gdybyście się tak nie popisywali swoją wszechwiedzą, erudycją i elokwencją. Acha i jeszcze zamiast poprawiania błędów na kretyński czerwony kolor, moglibyście je wyeliminować bez uprzednich docinków (tak niezauważalnie). I istnieją błędy graficzne np.właśnie podwójny odstęp, więc radzę poszerzyć wiedzę z tego zakresu. Z poważaniem chacha

Jeśli będziemy poprawiać błędy na "kretyński czerwony kolor", one będą was kłuły w oczy i będziecie starac sie robić ich jak najmniej. W przeciwnym wypadku uznacie, że admini to taka automatyczna naprwiarka postów/komentarzy. Cóż... o błędach graficznych rzeczywiście nie słyszałem, więc dziękuję za poszerzenie mojej wiedzy. Jak widzisz, admini nie są nieomylni.
PS. Nie, nie popisujemy się. Wręcz przeciwnie. Dążymy do tego, abyście to WY popisywali się swą wiedzą, pisząc poprawnie komentarze. Takie "popisywanie się" wyjdzie i wam, i nam tylko na zdrowie.

a taki jeden admin...
Aberrant dnia 24/02/2008 22:19
Srebrna klamka miała kształt wijącego się węża.

Przepraszam, ale zupełnie nie pasuje mi tu słowo wijącego. To dziwnie brzmi. Lepiej by było po prostu napisać, że klamka miała kształ węża.

Wszystkie gałki (klamki) w drzwiach, miały kształt głowy węża. W przedpokoju, wisiał wielki obraz matki Syriusza, który (jak się wydało głośniejszy dzwięk) wrzeszczał niezbyt ładne wyrazy.

To zdanie, mi się w ogóle nie podoba.
Niezbyt ładne wyrazy? Mogłaś po prostu napisac że obraźliwe - czy coś w tym stylu.

Nie mam więcej zastrzeżeń.
Ogólnie, to całość nawet ładnie się prezentuje.
Jest krótko, zwięźle i na temat.
Myśle że Z będzie w sam raz.
Poćwicz jeszcze a będzie dobrze ;]
Marigold dnia 25/02/2008 17:48
Aaa dobra ja już się nie odzywam. Stosujcie sobie te wasze pseudopsychologiczne taktyki smiley, ale naprawdę nie ukrywam, że mnie to denerwuje.

Oj, ale poprawnie to napisałam. Toż to szok! I ograniczyłam się do tylko jednej emotki. Powinniście mnie za to docenić. Chacha

Doceniamy. Ale po onomatopeji "Chacha" nie postawiłaś kropki.
: )
sev_machinegun dnia 29/02/2008 18:49
szczerą krytekę tak? Było za krótkie, za mało szczegółowe, i z błedami(pokoje Syriusza i Regulusa były na trzecim piętrze). Art zasługuje na N
Ana14 dnia 01/03/2008 09:48
Jejku jaki chaos panuje. Ciagle sie powtarzasz i w niektórych zdaniach to nie wiadmo o co chodzi. Jakby przeczytał to ktos nie znający Harrego Pottera to by sie nie płołapał o co tu chodzi. Za arekulik dostaniesz "Z". Jakos mi się specjalnie nie spodobał.
Ariana dnia 01/03/2008 14:07
troche za krotkie, za malo szczegolowe i drobne bledy ale jakos ujdzie daje Z
Asiula dnia 01/03/2008 14:32
Hmm... co pierwsze się rzuca w oczy?
Brak wstępu. Dla mnie to nie do pomyślenia. Wszystko zaczyna sie tak z środka. Zakończenia też nie ma. Zdania są dziwnie sformułowane, jest wiele powtórzeń. I to nagłe przeskoczenie z czasu przeszłego na czas teraźniejszy też mi się nie podoba.
'Co prawda, odkąd dom stał się Kwaterą Główną Zakonu Feniksa, wszyscy jego członkowie ( i ci, którzy jeszcze nie są jego członkami np. Harry, Weasleyowie) starali się jak mogli,'

I wiecej szczegółów by się przydało. Mozna było więcej napisac. smiley
Sandra1232 dnia 01/03/2008 14:46
Szczerze to moze byc. Powinno sie zwracać uwage na wiecej szczegółow. Np własnie pokój Syriusza, kuchnia i tp. Daje zadawalajacy.
Juju Potter dnia 02/03/2008 15:39
Tak szczerze to artykuł jest trochę chaotyczny, jak już piszesz o jednym to pisz do końca a nie wracaj póżniej do tego samego jak w przypadku zaklęcia Trwałego Przylepca. Ominęłaś wiele istotnych szczegółów jak drzewo rodziny blacków i jak dla mnie jeden najważniejszy: to w koncu w GP znajdował sie przez spory okres czasu horkruks Voldemorta! Jak można o tym zapomniec! No ale ogólnie nie jest aż tak źle, dam Z
Ewelka dnia 04/03/2008 17:36
Ponure miejsce. Nie chciałabym tam mieszkać. Co do artykułu to może być chociaż niczego nowego się niedowiedziałam. Ale za samo staranie daję PO. smiley
ginny-magda dnia 07/03/2008 18:31
artykul moze byc ale troche malo informacji i za krotki a mozna bylo wiecej napisac o tym tajemniczym domu daje Z
nimfadoratonks94 dnia 08/03/2008 04:43
A ja mam taką zagadkę małą jeśli ktoś czytał "Harrego Pottera" to wie kto był na obrazie w tym domy i gdy tylko zasłony sie odsuwały słychać było "szlamy, szumowiny plogawicie ten dom"
nimbus_10 dnia 09/03/2008 13:41
Uważam, że za mało opisów, czyli pokoju Syriusza i Regulusa, kuchni, jadalni, co sie działo na schodach, kim dokładnie był Stworek, i więcej o portretach. Dam : NĘDZNY
Nimfadora777 dnia 09/03/2008 18:52
masz tu trochę błędów.... i kilka niezbyt dobrze połączonych zdań... No ale to zawsze coś.. artykuł na poziomie zadowalającym.
Lucexide dnia 09/03/2008 19:19
Artykuł w porządku, ale zbyt mało szczegółowy. Mogłaś bardziej opisać pokoje Syriusza i Regulusa. Artykuł oceniam na Z.
jedrois dnia 09/03/2008 22:43
Ten artykuł mógłby zajmować 3 razy tyle miejsca. Jak już bierzesz się do piania to może zrób coś solidnie, a nie tak byle odwalić coś dla punktów. Dziwie się, że został przyjęty, bo powinien być napisany jeszcze raz. Artykuł jest poniżej moich oczekiwań i mnie nie zadowolił więc daje N (ale okropny to nie jest;]).
Fidelisa dnia 10/03/2008 17:47
Jak dla mnie odrobinę za mało informacji, chyba dałoby się ich uzbierać nieco więcej. Do tego trochę chaotycznie napisane, głównie przez pomieszanie czasów:
Jego wygląd zewnętrzy nie prezentuje się dobrze.(...)Srebrna klamka miała kształt wijącego się węża.

No i interpunkcja...
Ariana Dumbledore dnia 11/03/2008 18:18
Da sie to pisac o wiele bardziej szczegółowo. Choć zostały zawarte ważne informacje to pominięte zostały info z 7 części.
Wystarczy mała korekta (uzupełnienie informacji i poprawienie błędów) i gotowe!
Pozdrówka ;*

P.S. Do Ginny_9413: Choć częściowo masz rację to jednak nie jest to strona tylko dla zagorzałych czytelników. Moja młodsza siostra na przykład czyta różne informacje z tej strony, bo wciąż nie może zdecydować się czy przeczytać HP czy nie, bo nie wierzy w moje zapewnienia, że to książka naprawdę godna przeczytania.
JulitaK dnia 11/03/2008 19:09
Cóż... Nie jest to najlepsza praca jaką czytałam. błędów nie ma, ale jest bardzo krótka, a mogłaby być o wiele dłuższa. Z tego ca pamiętam Harry przebywał w domu Blacków przynajmniej ,,trzy rozdziały" więc jest o czym pisać. Nie wspomniałeś/aś o drzewie rodowym Blacków (co jest bardzo interesujące) i o wielu przedmiotach w tym domu. (Np. portret matki Syriusza) Moja ocena waha się pomiędzy N, a Z ale z tego co wiem, napisałaś chyba jeszcze inne prace, a ja umiem docenić trud, który musiałaś włożyć w to wszystko dlatego postawie Z, ale następnym razem postaraj się bardziej.
niutka dnia 11/03/2008 19:50
no może być ale rzeczywiśie trochę krótke to jest! ale nawet ujdzie .... na ja chyba dam z ale następnym razem się bardziej wysil i napisz coś lepszego!!!!! to dam więcej
lily1600 dnia 11/03/2008 20:25
Ty nie potrafisz pisać nic ponad " Napisz coś lepszego" ?? Może byś niutka napisała co według ciebie jest lepsze?? Albo mam lepszy pomysł. Sama napisz coś lepszego:upset::upset:

A może Ty, z łaski swojej napiszesz "coś lepszego"? Każdy ma prawo do własnej opini, również bez podawania argumentów.
PS. Wyłączam emotki - nie wstawiaj dwóch pod rząd, zwłaszcza identycznych
Aniuha dnia 11/03/2008 22:01
Gdybym ja opisywala GP12 zrobiła bym to dokładniej.
Ten dom ma w sobie tyle tajemnic, a ty praktycznie zadnej nie rozwikłałeś... No ale jak kto woli. Daje Z smiley
zaneta dnia 14/03/2008 20:33
..Art trochę za krótki. Nic nowego nie dowiedziałam się z Twojego artykułu.smiley Zgadzam się z innymi. Następnym razem jak będziesz pisać to bardziej się postarajsmiley To tyle jeżeli chodzi o moją opiniesmiley
Nie dam żadnej oceny.

Zbyt dużo emotek. Po co dwie takie same?
magdziak dnia 16/03/2008 11:25
Bardzo fajny art. Ciekawy, dobrze zbudowany. Opisałaś w nim dużo szczegółow. Pisz takich więcej.

Bardzo kiepski komentarz. Nudny, źle skonstruowany. Niczego w nim nie opisano. Pisz lepsze.
Ginny_-_Weasley dnia 17/03/2008 16:17
nie podoba mi się..
artykuł zbyt chaotyczny na tak obszerny temat..
całkowicie został pominięty temat obrazu Fineasa Nigellusa, który odegrał tak ważną rolę w historii tego domu..
Moja Ocena: N
Angelina Johnson654 dnia 18/03/2008 19:42
Jeżeli mam być szczera..............Mogłaś bardziej się postarać, ale nie jest źle
kate potter dnia 19/03/2008 22:37
moze byc ale ja bym opisala dokladniej pozdro
Kasia93 dnia 19/03/2008 23:16
Według mnie opis bardzo fajny. Co prawda można było dodac to i owo ale jest to napisane zgrabnie i krótko. Nie lubie zbyt obszernych tekstów a ten mi się podoba dlatego dam PO
kenio dnia 20/03/2008 12:41
Za mało o domie gdzie są informacje o pokojach suriusza i regulusa kuchnia i drzewo
viva586 dnia 12/05/2008 15:42
No może być... Dam ci Zsmiley
Susan Thomas dnia 11/10/2008 11:46
Nie jest zły ten artykuł daje tylko Nędzny
Best of Gryfon dnia 17/10/2008 15:32
troche za malo na temat GP12

ale powodzenia w przszloscismiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 6% [6 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 10% [9 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 57% [54 Głosów]
Nędzny Nędzny 21% [20 Głosów]
Okropny Okropny 5% [5 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

E-Vaire
(Ruthless Vampire)
08/01/2009 20:38
Moze po prostu nie wiesz, co nazywamy bezsensownymi? ;]

Harry3312
(Spamer)
08/01/2009 20:32
No za co Spamer Nie pisalem bezsensownych postow no ja nie moge

Harry3312
(Spamer)
08/01/2009 20:29
Siemka

karasiaa
(Skrzat Domowy)
08/01/2009 20:29
dzieki smiley

Missiek123
(Uczeń Hogwartu)
08/01/2009 20:25
xD

Kerle
(Prefekt Naczelny)
08/01/2009 20:25
[ url=link]klik[ /url ]

Tylko bez spacji^^.

Kerle
(Prefekt Naczelny)
08/01/2009 20:24
klik

Jak nie wiesz, jak sie robi link, to moze lepiej nie pisz tego newsa?


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter