HP v.s. Voldemort - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na jutro

HP v.s. Voldemort

Jakie szanse ma Harry... nad tym pytaniem głowię sie już od dłuższego czasu. Bo czy 17-letni chłopiec, który nie skończył jeszcze szkoły ma szanse na pokonanie najpotężniejszego żyjącego czarodzieja? Oto kilka argumentów potwierdzających moją tezę.

1. Voldemort z powodzeniem walczył z Dumbledorem i była chwila że dyrektor by zginął- na szczęście uratował go Fawkes. A musicie pamiętać że w HP6 kiedy Dumbledore przyszedł po Harrego do Dursleyów chłopak ledwo zauważył to, jak Dumbledore wyciąga różdżkę. Poza tym w ministerstwie walka była bardzo szybka- deportacje, zasłanianie sie posągami. Harry na pewno nie potrafiłby tak walczyć. Owszem, był szybszy od Malfoya (końcówka tomu 5) i większości swoich kolegów ale z Czarnym Panem na pewno nie może się równać.

2. Voldemort zawsze był silniejszy od Harrego nawet jako dziecko- jako 11-latek potrafił wykorzystywać swoje moce, by krzywdzić innych i zmuszać ich do spełniania własnej woli, podczas gdy Harry używał ich przypadkowo.

3. Voldemort nie będzie się już bawić z Harrym tak jak to miało miejsce na cmentarzu w czwartej części. Uświadomił on sobie, że Harry niesie ze sobą wielkie zagrożenie, i zwykle w krytycznych momentach ma wielkie szczęście (priori incantate, interwencja Dumbledora, Nagłe pojawienie sie szabli Gryfindoru, pomoc Fawkesa...). Jednak teraz Harremu nie pomoże już ani Syriusz ani dyrektor ani nawet połączenie różdżek (Voldemort jest na tyle inteligentny, że nie popełni po raz drugi tego samego błędu).

Reasumując, nie sadzę, by Harry, na chwilę obecną (czyt. Zakończenie szóstego tomu) miał jakiekolwiek szanse w bezpośrednim starciu z Czarnym Panem. Myślę że jednak będzie mógł się z nim równać, jeśli... Ale o tym w następnym artykule ;)



HP v.s. Voldemort
Gays from Mordor 29/03/2007 18:59
Czytano 2250 razy
Liczba komentarzy - 51
demelza_robins dnia 29/03/2007 19:02
No cóż, trzeba poczekać na 7 część, żeby się dowiedzieć kto wygra.Fajny artykuł.
Krzyychu dnia 29/03/2007 19:03
moim zdaniem to Harry nie może się narazie równać z Voldemortem... ale może Rowling zrobi tak: kilka lat później gdy Harry poznał silniejsze zaklęcia... to może być to... ale na pewno Harry w jakiś niesamowity sposób pokona Voldemorta!
Tom dnia 29/03/2007 19:06
Uwagi słuszne, ciekaw... Mam nadzieję, że się mylisz co do możliwości i szczęścia Harry'ego...
Art fajny... Daję, hmm... P
Limonka dnia 29/03/2007 19:08
Zgadzam się. Bliznowaty Czarnemu Panu do pięt nie dorasta. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli i LV uśmierci Pottera xD.

A artykuł bardzo dobry, przyjemnie i szybko się czyta; daję P =).
grzybi dnia 29/03/2007 19:10
smileysmileysmileysmileyDobre nawet ale Harry ma szansesmileysmiley
Peeves dnia 29/03/2007 19:17
nie wiedzieć czemu tego typu tematy mimo swojego ciekawego tematu... coraz mniej mnie interesują, są po prostu wtórne i nie wiele wnoszą do dyskusji na ten temat, zresztą i dyskusje zmienia się w mało ciekawą :/
cieszyniak dnia 29/03/2007 19:18
pozyjemy zobaczymy...
ale i tak bedzie wiecej ofiar napewno od niego i voldemorta.
Magdalena dnia 29/03/2007 19:23
Artykuł świetny, a na książkę trzeba poczekać
Madzia_lily dnia 29/03/2007 19:25
Według mnie Jka pisała Limonka "Bliznowaty Czarnemu Panu do pięt nie dorasta."
Potwierdzają to twoje argumenty, więc nie mam już nic do dodania oprócz tylko tego, że daję P.
Albus12 dnia 29/03/2007 19:28
Zgadzam się z Limonką i Madzią lily!!!
herma_78 dnia 29/03/2007 19:32
Sądzę,że Twoja teza jest słuszna, lecz trzeba wziąźć pod uwagę to, iż Harry jest zdolny. A poza tym czegoś już się nauczył w alce z Voldemortem i ma siłę determinacji, która napewno mu się przyda. Teraz jednak może poczekajmy na 7 część...smiley
Cho Chang2 dnia 29/03/2007 19:45
Artykuł mi sie spodobał. Moze nic nowego nie wniósł, ale jest ciekawy i ladnie napisany. Jednak jest pare błedów.
Dziedzic Gryffindora dnia 29/03/2007 19:46
artykul ogólnie ok! daje Z
Ginny Potter 2 dnia 29/03/2007 19:46
Harry ma większe szanse. Dlaczego? Ponieważ potrafi kochać a Voldemord nie. Voldemord potrafi zabijać ale zabić kogoś nie jest takie łatwe(np. Malfoy nie dał zabić Dumbledor'a) a Voldi ma strzaskaną dusze wiec mniej życia w nim zostaje!!!!!!!
Cho Chang2201 dnia 29/03/2007 19:51
Harry na pewno wygra jestem tego przekonana
Feniks-Ginny dnia 29/03/2007 19:59
daje p fajny artykuł gratuluje!smiley
Draco Malfoy dnia 29/03/2007 20:01
Harry na pewno nie będzie bez czynnie siedział w 7częsci. Napewno będzie sięszkolił trenował itp.
Feniks-Ginny dnia 29/03/2007 20:07
Harry ma Pewną przewage nad Czarnym Panem : wie o horokusach o całym jego zycu czego raczej nie spodziewa sie Voldemord. Mysle że członkowie Zakonu Feniksa pomoga Harremu się przygotowac do ostatecznego pojedynku-Remus mógłby nauczyćgo kilku zaklęć. Z drugiej strony nie oszukujmy się jedyne zaklęcie które udało się żucić Harremu z czarnej magii to nie grożny urok wymyslony przez Serwusa.
Flegma dnia 29/03/2007 20:11
uewazam ze harry zawsze mial szczescie i tyle, ale moze wiele sie nauczy? a po za tym probowal juz rzucac zaklecia niewybaczalne ( np. na Bellatriks), ale jak moze uzyc Avada Kedavra bez wczesniejszych cwiczen?
wiktor dnia 29/03/2007 20:13
Dobry artykuł smileysmiley W
paulah88 dnia 29/03/2007 20:31
to juz bylo i nie rozumiem po co dzielisz sie z nami swoimi odczuciami...jest kilka teorii i sa podzielone grupy ktore w nie wierza i po co walkowac te mozliwosc sto tysiecy razy? byly wymieniane kilka razy kilka bylo artow o nich (osobno o kazdej ewentualnoscismiley) wiec po co pisac w kolko otym samym...przeczytaj sobie stare arty zeby zobaczyc co myo tym myslimy bo trudno w kolko pisac ta sama odpowiedz...:/ irytuja mnie takie arty!smiley
olus666 dnia 30/03/2007 06:14
Hmm nie jest tu napisane nic nowego, ale właściwie sama prawda. Przynajmniej napisany składnie art. Daję Z, ponieważ temat już jest męczący.
fati166 dnia 30/03/2007 07:57
Był już taki art!!No więc skomentuje go jeszcze raz.Harry ma owiele większe moce niż Voldemord!!Harry potrafi kochać a ta pokraka??Sam Dumbledore podkreśla to w piątej i szóstej części.W Departamencie tajemnic jest jeden pokój w którego nie da się otworzyć-co mówił o nim Dumbledore??."W tym pokoju jest moc Której Voldemord wogóle nie posiada,a ty ją masz."
Dumbledore99 dnia 30/03/2007 10:40
dobre dobre i jeszcze raz dobre
Dumbledore99 dnia 30/03/2007 10:41
dobre dobre i jeszcze raz dobre [Yes] [Yes] [Yes] [Yes]
xXxHERMIONAxXx dnia 30/03/2007 12:52
Ja twierdze, że Harryu zwycięży z Voldemortem. Myślę, że moc miłości jego matki, która oddała za niego życie pomoże mu zwyciężyć. Albo może być tak jak wtedy, kiedy był mały. Może w 7 tomie Voldemort bedzie chciał zabić Harry'ego, ale zaklęcie się odbije i Voldemord odzyska moc dopiero za kilka lat, a wtedy Harry bedzie starszy i zwycięży z Voldemortem.
zgredek324 dnia 30/03/2007 13:11
jak już to voldemort jak był mały też używał swoich mocy przypadkowo!!!
herma_78 dnia 30/03/2007 13:36
Och przepraszam nie napisałm czy podoba mi się Twój artykuł czy nie. Więc jest bardzo fajniutki!!!smiley
McGonagall dnia 30/03/2007 14:47
Myśle że jednak Harry zwycięży z Voldemortem, choć nie ma wielkich szans. Moim zdaniem wiele z starożytnej magii pozna zwiedzając różne miejsca zaczynając od doliny Gordryka(nie wiem jak to sie pisze, ale miejsza z tym, jesli ktos nie rozumie to chodzi mi o miejsce gdzie sie wszystko zaczeło) a tak w ogóle to on ma najpotężniejszą moc- MIŁOŚĆ, a artykuł fajny smiley
Fleur007 dnia 30/03/2007 14:56
Art badzo fajny, ja tez uwazam podobnie jak tysmiley
blyskawica dnia 30/03/2007 15:00
niemoge sie doczekac 7cze.
TomV dnia 30/03/2007 15:37
Ja myslę, że to nie o to chodzi. Harry nie pokona Voldemorta jakimiś zaklęciami bo oczywiście jest za słaby. I nie chodzi tu wcale o to, że musi potrenować czy bardziej przyłożyć się do nauki. Np. Huncwoci byli prymusami (no, może pomijając Glizdę smiley), ale w starciu z Voldemortem żaden z nich nie miałby najmniejszych szans. Moim zdaniem Harry pokona Czarnego Pana w jakiś inny (nie mam pojęcia jaki) sposób, a główną rolę odegra miłość.

PS Szczerze mówiąc najbardziej spodobał mi się twój nick
Majka dnia 30/03/2007 15:47
Duzio argumentów, fajny artykół mi sie podobasmiley
milena dnia 30/03/2007 17:44
Też się nad tym zastanawiałam - Harry miał do tego wszystkiego trochę dziwne podejście, nawet kiedy już wiedział, ze będzie musiał się kiedyś zmierzyć z Czarnym Panem, nie przykładał się za bardzo do nauki ani do niczego innego, licząc nie do końca wiadomo na co. Na pewno go nie pokona. Pewnie znowu, jak zawsze, pomoże mu ktoś z zewnątrz - inaczej nie da rady.
toma13 dnia 30/03/2007 17:50
spox art ale trzeba czekać na następną część smiley
Tom Ridle dnia 30/03/2007 18:05
bardzo interesujący art. z niecierpliwościom czekam na część drugą
Ginny_Weasley12 dnia 30/03/2007 18:57
no wlasnie, na nastepna czesc. moglas/es to napisac w jedym arcie a nie w dwoch, ale to juz pomijam. a tak poza tym to art fajny, ale zgadzam sie z TomemV. Myśle ze główną rolę odegra miłość.
-Liska- dnia 30/03/2007 19:19
Dobry artykuł, daję W. Nic mnie nie przekona, że Harry ma jakieś szanse w walce z Voldemortem. Przecież on nie potrafi rzucić dobrze co bardziej znaczniejszych zaklęć! Chyba, że znowu będzie miał ogromne szczęście, albo wręcz stanie się cud.
-Liska- dnia 30/03/2007 19:26
Acha, zapomniałam dopisać, że zgadzam się z Limonką. Ona świetnie to ujęła - "Bliznowaty Czarnemu Panu do pięt nie dorasta."
ginny3 dnia 30/03/2007 19:35
myślę ze w ostatnim starciu nie będize chodziło o umiejętnosci. Dumbledore powiedział że miłośc to broń której nie ma Voldemort.

A co do umiejętności to raczej nie ma szans. Chociaż w zaklęciach niewybaczalnych trzba bardzo ich pragnąc. A po śmierci swoich rodziców, Syriusza i wkoncu Dumbledora (no i nie wiemy kto zginie w 7) Harry na pewno będzie chciał się zemścić.

Art bardzo ciekawy
artgryfon11 dnia 30/03/2007 19:51
MOIM ZDANIEM HARRY POKONA VOLDEMORTA GDYŻ MA TO CZEGO VOLDEMORT NIE MA ''MIŁOŚĆ'' NIE WIEM CO MU TO DA ALE UDA MU SIĘ PO TYM CO PRZESZEDŁ MUSI..........
Cassidy dnia 30/03/2007 20:21
Co do tego artykułu, to jeszcze chciałam wspomnieć o tym, że jest całkiem możliwa wygrana Pottera, artgryfon11 może mieć słuszne zdaniesmiley
Ajsza dnia 30/03/2007 20:26
Ja zgadźam się z Liomnką Potter Voldiemu do pięt nie dorasta
Harter dnia 11/05/2007 15:22
nom masz racje Ajsza... ale art świetny
Baron Zemo dnia 02/07/2007 12:47
Szanse są wyrównane"Niech zmierzy się moc Lorda Voldemorta,Dziedzica Salazara Slytherina,z mocą Harrego Pottera"smileysmileysmileysmiley
szczurek_13 dnia 03/07/2007 12:54
Art to kawał porządnej roboty. Co do tej akcji w ministerstwie to Dumbledore by może wygrał lecz musiał uważać na Harrego. Z
Harry Potter23 dnia 06/07/2007 22:19
ja tam wierze że Harry pokona Voldemortasmileysmileysmiley
Aaronka dnia 10/07/2007 13:58
wątpię, że Voldemort nie będzie się z Harrym "bawić". On zawsze chce pokazać swoją wyższośc np. jeśli harry leżał by bezbronny na ziemi Voldzio powiedziełby coś w stylu " teraz nadszedł koniec wbrańca", "teraz już nikt cie ie uratyje" i będzie pewnie mówć o tym jak bardzo harry mu przeszkadzał w osiągnięciu celu itp. to zawsze daje jakies szanse potterowi.
a zresztą dumbledore mowil ze nie zabije voldemorta bo jest cos o wiele gorszego od sm,ierci. moze hp ma go poonac miłoścą?...
Filemona dnia 16/07/2007 20:44
Art może być. Daję PO.
Elva112 dnia 01/01/2010 15:00
ciekawy art i pomysł jest fajny. Daję... Z smiley
Olgierdo dnia 05/08/2010 21:20
Osądziłeś wynik starcia na podstawie umiejętności bojowych obu przeciwników zupełnie zapominająć o tym że Harry nigdy nie wygrał z Voldemortem dzięki swoim umiejętnościom!Gdy był niemowlęciem przerzył atak Czarnego Pana dzięki poświęceniu swojej matki,Później dzięki temu że Quirrell nie mogł go dotknąć i interwencji Dumbledora,w komnacie tajemnic dzięki pomocy Fakwesa,a w czarze ognia dzięki bliżniaczym rdzeniom różdżek.No i mamy 7 tom w którym Harry zabija Voldzia tylko dzięki temu że berło śmierci odmówiła Czarnemu Panu posłuszeństwa ponieważ była własnością Harrego.Gdy by nie ta drobnostka voldzio zjechałby Pottera na luziesmileysmileysmiley





Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 13% [3 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 35% [8 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 43% [10 Głosów]
Nędzny Nędzny 9% [2 Głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Hadys
(Prawdziwa osoba magiczna)
24/05/2012 15:22
Siema.

Nacia
(Varoffer)
24/05/2012 15:06
Elo elo 320! smiley

Anne
(Różdżka w mojej ręce to patyk)
24/05/2012 14:58
gornego czy dolnego?

SirMateusz
(Uczeń czarodzieja)
24/05/2012 14:33
ELO

plona11
(Różdżka w mojej ręce to patyk)
24/05/2012 13:31
jest ktos ze slaska ?smiley

alette
(*:)
24/05/2012 12:55
Wrocila... xD

Hadys
(Prawdziwa osoba magiczna)
24/05/2012 12:48
o prosze A. wrocila ze spaceru.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter