Harry Potter dziedzicem Godryka Gryffindora?? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o filmie "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II"?

Zdecydowanie najlepszy z serii!

Nie potrafię wybrać pomiędzy I a II częścią, film funkcjonuje najlepiej jako całość

Dobry, ale nie jest to moja ulubiona część

Spodziewałem/am się czegoś innego, zawiodłem/am się

Okropny!

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

aquariumhomecare.com

Harry Potter dziedzicem Godryka Gryffindora??

Dzisiaj pojawił się bardzo ciekawy art na temat najnowszej części HP. Ponoć autorka ujawniła fragment ostatniej części, w której Harry rozmawia z Godrykiem. W komentarzach pojawiły się teorie, jakoby HP miałby być potomkiem legendarnego Godryka.

Jednak nie byłabym tego taka pewna...Otoż w pierwszej części przygód Harrego podczas ceremoni przydziału tiara wyraźnie się wachała do którego domu go przydzielić. Jej decyzja był dom Salazara Slytherina, natomiast Harry na swoją wyraźną prośbę został w Gryffindorze. Więc tutaj pojawia się pytanie: Czy Tiara chciałaby go przydzielić do Domu Slytherina gdyby Harry był Dziedzicem Godryka? A może tajemna więź z Lordem Voldemortem (mowa wężów, pewnego stopnia przebiegłość i spryt) zaważyła na tym, że Harry ledwo uniknął przydzielenia do Ślizgonów.


Owszem wiem, że Tiara jest omylna, co sama przyznała w rozmowie z Harrym w 2 części, ale w przypadku np Dracona M. od razu wiedziała do którego Domu go przydzielic. Ledwie musnęła jego głowe. Więć dlaczego miałaby się wahać w przypadku Potomka Gryffindora??

Co o tym myślicie?
Harry Potter dziedzicem Godryka Gryffindora??
keyis 10/04/2007 20:26
Czytano 3821 razy
Liczba komentarzy - 65
E-Vaire dnia 10/04/2007 20:27
A ja wątpię, by tamten urywek był prawdziwy.

Dlaczego nie ma takiego newsa/arta na innych stronach? Ona to zmyśliła pewnie...
Dorcas Meadows dnia 10/04/2007 20:29
troche popieram E-Vaire ale ....właśnie ale
Cho Chang123 dnia 10/04/2007 20:31
moze..moze jest tym dzidzicem.
dowiemy sie jak przeczytamy ksiązkesmiley
Authvrennil dnia 10/04/2007 20:35
ja tez w to wątpie oni muszą robić cos by było ciekawie
Ginny Potter dnia 10/04/2007 20:35
czy ja wiem czy tamten news był prawdziwy.... nie wydaje mi sie by Harry był potomkiem Godryka.... daję PO
Inka dnia 10/04/2007 20:37
a skad wiedome ,ze Harry nie moze byc dziedzicem Slitherina i Gryfindora!!!!!smiley
bestia dnia 10/04/2007 20:41
Wogole czy ten kawalek (urywek) byl prawdziwy?
Novik dnia 10/04/2007 20:43
Może tiara o tym wie i chciała tak dla zmyłki??
Daje W\PO
Heidi dnia 10/04/2007 20:45
eee...ja popieram Ginny Potter daje P.
szopen14 dnia 10/04/2007 20:47
NIe wiem czy ten kawalek byl prawdziwy...szczerze w to watpie...ale to ze tiara sie wachala to nie oznacza ze nie jest potomkiem Godryka, bo Harry moze nim byc tylko, ze przez ta pamietna noc kiedy dostal czesc mocy od dziedzica slytherina (Voldemorta) moglo sie troche pomieszac
szopen14 dnia 10/04/2007 20:48
Osobiscie uwazam ze Harry nie jest potomkiem Godryka ale przekonamy sie jak przeczytamy ksiazke..za art. daje PO
zyrafa12 dnia 10/04/2007 20:51
może być tym potomkiem ale nie musi bo pojawiło się pytanie o dom Slytherina ale to pewnie tylko dlatego że ma w sobie mowę wężów
wszystko się okaże w 7 części(dopiero)smiley
Charlotta Jean dnia 10/04/2007 20:58
Ja sądze ze to nie on jest potomkiem a jezeli okaże się ze w przepowiedni ni chopdziło o Harry'ego tylko o Nevilla?? I może Nevill jest potomkiem
harietta ridle dnia 10/04/2007 21:02
ja popieram E-Vaire a za art daje p
Draco Malfoy dnia 10/04/2007 21:05
Podobnie jak harietta riddle popieram E-Vaire
Asiula_HP dnia 10/04/2007 21:06
nie wydaje mi sie żeby Harry był potomkiem G.G., myśle, ze Dumbledore by mu o tym powiedział wcześniej, bo to byłoby dość istotne...
Harry Potter2 dnia 10/04/2007 21:48
tego nie wiem ale bylo by fajnie gdyby Harry byl potomkiem Gordryka nawet bardzosmiley
keyis dnia 10/04/2007 22:04
niekoniecznie musiałby mu powiedziec, bo niby w tym tajemniczym urywku bylo napisane jakby "nie mial zdazyl mu powiedziec:...pytanie tylko czy to kaczka dziennikarska czy prawda
keyis dnia 10/04/2007 22:05
poza tym jak Harry moze byc jednczesnie dziedzicem Gryffindora i Slytherina??I jeszcze pewnie sie moze okaze, ze jego tatusiem wcale nie byl James Potter tylko LV...moze bez przesady!
majuneczka77 dnia 10/04/2007 22:15
Ja w tamten art nie wieze glupoty..:/
nindalf_black dnia 10/04/2007 22:58
Tamten art był strange...
cieszyniak dnia 10/04/2007 23:00
czy ja wiem, czy on jest dziedzicem. Dla mnie to absurd
Luna12 dnia 10/04/2007 23:15
Wiecie co,ja nie rozumiem w jaki sposób akceptuje sie arty..Wcale nie jest fajny!
Luna12 dnia 10/04/2007 23:17
Napisałam kilka niezłych art.ale żaden nie został przyjęty.
Sabrina dnia 11/04/2007 00:15
moim zdaniem to to, że harry jest dziedzicem godryka okaże się zwykłą plotką... zawsze robią dużo szumu na temat spekulacji co się wydarzy w następnym tomie... i mieszaja w glowachsmiley
R_Lupin dnia 11/04/2007 07:16
Ja sądzę że Harry nie może być dziedzicem Griffindora, a ten urywek, który czytała Rowling jest zmyślony.
Fleur007 dnia 11/04/2007 08:32
Ja popieram tych ktorzy mysla ze Harry nie jest potomkiem Godryka Griffindora.
Wood dnia 11/04/2007 09:28
popieram E-V ta relacja radiowa to wymysł... dlaczego pojawiła się tylko taka plotka, nikt więcej o tym nie wspomniał, żadna szanująca się radiostacja ani program telewizyjny...
Cho Chang2 dnia 11/04/2007 10:46
A kto powiedzial, ze on jest jego potomkiem, dziedzicem??? Jak wiemy tiara tez rodzinnie przydziela do domu, a tu byl jego tata itp. Dlatego chciala go przydzielic do Slytherinu, bo dostal od Voldka w "prezencie" troche cech ktore pasuja do tego domu.
gryfka dnia 11/04/2007 11:49
harry raczej nie moze byc potomkiem godryka gryffindora, jakby nim byl tiara od razu by go przydzieli da domu krewnego... tak mi sie wydaje, a jesli miala watpliwości to poprostu harry jest zwyklym uczniem a ne potomkiem zalozyciela hogwartu
lolass dnia 11/04/2007 13:31
jak juz to harry bedzie potomkiem slytherina.... smiley tak mysle
Hermiona-Granger dnia 11/04/2007 13:44
jak czytałeś HP i Komnata tajemnic to pod koniec Harry rozmawia z Albusem D. i on mu mówi, że tylko prawdziwy Gryfon mógł wyciągnąć z tiary miecz Godryka czy jakoś tak smiley
dementor dnia 11/04/2007 13:55
Harry nie będzie potomkiem.smiley
przeczytajcie jeszcze raz cykl i to porządniesmiley to zobaczycie, że to niemożliwe!
Gwarantuję, że Harry nie jest potomkiem Godryka ani Salazara.
DaRoN dnia 11/04/2007 13:56
nie mozliwe ze harry potomek godryka:/ ale za art daje P
Malinjaaa dnia 11/04/2007 14:41
hmm...moze tak byc...ale to nie jest prawdopodobne...raczej...
pawel1992 dnia 11/04/2007 14:48
wątpie żeby harry był dziedzicem Godryka...
Nimfadora Tonks dnia 11/04/2007 15:13
moim zdaniem wszystko jest możliwe
Daniel_R dnia 11/04/2007 15:25
może być potomkiem bo:
-Harry wyciągnął miecz Gryffindora
-Jego rodzice mieszkali w Dolinie Godryka (najprawdopodobniej Gryffindora)
-a co do tiary, może zaklęcie które Voldzi rzucił na Harrego aby go zabić, zmieniło trochę charakter Harrego i dlatego tiara się wahała???
Pawel_155 dnia 11/04/2007 15:26
Moim zdaniem ze istnieje pewne prawdopodobienstwo ze moze byc potomkiem godryka poniewaz jest spod znaku Lwa a to symbol Godryka jego iskry sa koloru czerwonego i co najwaznijesze wyciagnal miecz z tiary w drugiej czesci a Dumbledora mowil ze to moze zrobic tylko prawdziwy gryfon wiec harry zrobil to wiec moze jest Gryfindorem i cala jego rodzina byla w grifindorze i to by sie nawet zgadzalo ze potomek Salzara Slytherina walczy z potomkiem Godryga Gryfindora
fati166 dnia 11/04/2007 15:56
Ja osobiście nie wierze w tamten artykół-"Rowling czyta pierwszy rozdział".Ta pisarka dba o bezpieczeństwo tej książki jak o własne.Jeżeli byłaby to prawda(chociaż jest to minimalne)to przecież Tiara mogła sprawdzić Harrego.W części drugiej jest wiele argumentów potwierdzających tą teze.Popatrzcie jak by to wyglądało:"Ostatnie strarcie,Voldemord,potomek Slytherina,Harry potomek gryfindora."Coś w tym jest-obie te pary były zaciętymi wrogami.
Tonia dnia 11/04/2007 17:02
Fragmenty książki na pewno nie zostały ujawnione!!! Nie wierzę w ani jeno słowo tego arta. A tak poza tym to O
beatus dnia 11/04/2007 17:06
Co do Tiary, Dumbledore mówił, że sam fakt, że Harry wyraził swoją wolę odnośnie domu, w których będzie że tak powiem mieszkał, pokazał, ze jest prawdziwym gryfonemsmiley Poza tym po tym jak Voldemort próbował zabić Harry'ego oddał mu kawałek siebie, np. mowa wężów. Sam Olivander powiedział w pierwszej części, że ciekawym jest, że akurat Harry ma bliźniaczą różdżkę, która wyrządziła mu tenże znak. A w drugim tomie Harry w podziemiach Hogwartu dostał tiarę, z której wyciągnąl miecz Godryka... A czy to nie znak, że tira przydzieliła go do odpowieniego domu? Pozdrawiam i za odwagę daje Z smiley
znurb06 dnia 11/04/2007 17:14
Sam nie wiem, co o tym myśleć...Ale za arta dam Z
Druzgotka_ dnia 11/04/2007 17:41
dowiemy sie w lipcu czy to prawda ;PP
Ginny_Weasley_ dnia 11/04/2007 17:56
Może miałą by sie wahać dlatego ze gdy Voldemort própował zabić Harrego dał mu połowe swoich umiejetności. Czy miałby połowe z Slytherina a połowe z Griffindora. Ale poszedł do Gryfindora bo Voldemort nie zmienił serca Harrego. A tak wogle wedygł mnie Harry nie jst dzieciem Gryffindora. Wtedy musiał byc nim też jego tata bo mama pochodziła z rodziny mugolskiej.
Albus12 dnia 11/04/2007 18:08
Zgadzam się z Ginny i z innymi osobami, które uważają że Voldemort gdy rzucił na Harrego zaklęcie Avada Kedavra przekazał mu przy okazji część swoich mocy jak nap mowę wężów, spryt itp.
Moim zdaniem autorka nie ujawniałaby żadnego fragmentu książki, bo jak ktoś tu już napisał dba ona o bezbieczeństwo jej książki.
A Harry nie mógłby być dziedzicem Gryfindoru, gdyż nie był spokrewniony z Godrykiem, może nie odrazu spokrewniony tylko że Harry był mieszanej krwi z jednej strony mugol/czarodziej.

Dziękuje że mogłem się wypowiedzieć!

PS. Moim zdaniem , (także ) gazeta mogła oszukać, aby przyciągnąć czytelnika.

WSTRZYMAM SIĘ OD GŁOSOWANIA!!!
Lenusia15 dnia 11/04/2007 19:49
Zgadzam sie z Ginny
Albus_Dumbledore dnia 11/04/2007 21:03
Fajny Art, ale dowiemy się dopiero po przeczytaniu książki.
Ajsza dnia 11/04/2007 21:08
Jakoś nie wieże żeby ten urywek był prawdziwy,
Ale teoria że Harry jest dziedzicem Gryfindoru jest skompilkowana. Z jednej strony wyciągnoł miecz Godrika Gryfindora z Tiary ale posiada związek z Lordem Voldemortem więc się pomału gubiesmiley
herma_78 dnia 11/04/2007 21:26
Hmm...A może Tiara nie wiedziała o tym? Może to była tajemnica Godryka, że przyjdzie czas, kiedy jego potomek zmierzy się z potomkien Salazara? Taka wielopokoleniowa walka. Ale art suuupcio!!! Daje W!!!
keyis dnia 11/04/2007 23:40
zastanawia mnie jeszcze tylko jedna rzecz..skad pojawila sie ta informacja o urywku ksiazki?pomijajac art ktory sie pojawil nic wiecej nie ma na ten temat... czyli innymi slowy musial to byc jakis niewypal
Hermiona05 dnia 12/04/2007 10:56
Nie wiem czy jest dziedzicem ale to możliwe. Pamiętajcie że w drugiej części gdy miał walczyć z tą bestią z tiary wyłonił się miecz Godryka Griffindora.
ginny_potter dnia 12/04/2007 11:10
wszystko jest możliwe, Jo ze swoimi bohaterami może zrobić wszystko nawet zrobic harrego potomkiem godryka wszystko się okaże w 7 tomie poczekamy zobaczymy
asia15963 dnia 18/04/2007 14:32
phi!!! a to co??? niby harry potomkiem G,?Gryffindora???!!! mo.że o z mnim poroizmawia, ale żeby zaraz jego potomek??? niedorzeczne...
Dziedzic Slytherina dnia 27/04/2007 17:06
to może być prawda pamientacie co powiedział Dumbledor że nasze dojżałe decysje świadczą o nas. Godryk był podobny do Harr'ego. Może właście w krwi Harr'ego płynie krew Godryka. Ale wtedy dziedzic Gryfindora będzie musiał walczyś z dziedzicem Slytherina czyli Voldemortem i to będzie tylko walka o świat czarodziejów ale też o Hogwart!!!!!!!!!!!!!!!!! smileysmileysmiley
Syriusz__Black_ dnia 23/06/2007 15:02
jak mozna gadac z godrykiem przeciez on umarl bardzo dawno temu a tiara chciala go przydzielic do Slytha poniewaz Voldemort oddal Harremu zdolnosci i cechy (bynajmiej troche) ktore Salazar cenil i dlatego ona patrzyla na te czesci ale tiara przeciez mowila tez ze jest odwazny meski itd co jest cechami Godryka gdyby nie Voldi bez wachania przydzielilaby harrego to Gryffindorusmileysmiley
szczurek_13 dnia 03/07/2007 12:46
Już sam nie wiem co o tym myśleć... Jest dużo za ale i dużo przeciw. Cóż nie moge się doczekać książki.
Maugo777 dnia 06/07/2007 17:55
ciekawie by bylo, jakby sie okazalo to prawda...
Filemona dnia 16/07/2007 12:52
Nie wiem co o tym myśleć... Daję PO.
Diana_Di dnia 09/10/2007 15:08
W przypadku Malfoya Tiara się nie wahała bo Draco SAM zawsze chciał trafić do Slytherinu i posiadał wszystkie cechy ślizgonów. Harry natomiast był dobry i tylko jego tajemnicze połączenie z Voldemortem spowodowało wahanie się Tiary.
Fantasia dnia 28/12/2007 21:47
nie jestem pewna czy przypadkiem Harry rzeczywiście nie jest dziedzicem Godryka.
wiem na pewno, że jest spokrewniony z Voldziem, ale to baaaaardzo dalekie pokrewieństwo smiley
Fantasia dnia 28/12/2007 21:48
tzn. coś mi świta, że James Potter mógł być dziedzicem
emce danicel dnia 28/02/2008 21:55
Według mnie to dlatego że część duszy Voldzia została zamknięta w ciele Harrego dlatego te wachania Tiary
zuzka1528 dnia 29/12/2008 15:46
Harry na pewno nie jest dziedzicem Godryka, to by musiałoby byc ujawnione w ksiazce. Juz predzej po Voldemorcie to on zasługuje na bycie dziedzicem Slytherina ale tez nim nie jest RACZEJ.... Przecież tiara przydzieliła go do Gryfonów nie tylko dlatego że on tak chciał
lestrange-bellatrix dnia 23/11/2011 18:52
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 12% [3 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 68% [17 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 12% [3 Głosów]
Nędzny Nędzny 4% [1 Głos]
Okropny Okropny 4% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:39
Ani na fb ani na gg ani telefonicznie jej nie moge dorwac ;<

yersinia
(Ja latam...)
09/02/2012 19:35
alette, stalo sie co?

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:16
ale co sie stalo sie ? ;o

alette
()
09/02/2012 19:07
Nie ma i nie bedzie. Nie bede pisac juz newsow sorry. Siema

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:06
czesc gnebuszku.

anetta92
(Świetny czarodziej)
09/02/2012 19:01
Karolinaaaaaaaaaaaaaa! Ler ar ju ?

yersinia
(Ja latam...)
09/02/2012 17:09
[LINK]


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter