Harry Potter horokruksem ? NIE! - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Harry Potter horokruksem ? NIE!

No więc tak moim zdaniem Harry Potter nie może być horokruksem ... O to moja teza :D

Oto fragment przepowiedni :

"I JEDEN Z NICH MUSI ZGINĄĆ Z RĘKI DRUGIEGO"

Skoro Harry miał by być horokruksem musial by sie poświęcic i zginąć? Ale to nie jest możliwe bo kto by wtedy zabil Czarnego Pana ? Przepowiednia mówi ze albo Harry zabije Czarnego Pana albo Czarny Pan zabije Harrego !

Chyba że Lord.V zabije Harrego a potem ktoś inny zabije Czarnego Pana w co wątpie ! Bo nie wiadomo znalazł by się wtedy ktoś taki kto był by w stanie zabic Czarnego Pana :) A wiec Harry Potter nie jest horokruksem ? :O Duża role moze tutaj odegrac także R.A.B :)

Sorrka to moj pierwszy artykuł może nie jest wspaniały ale chciałem wam przekazać moje przemyślenia :P Pozdrawiam XaRT =)
Harry Potter horokruksem ? NIE!
Xart 13/03/2007 12:40
Czytano 1507 razy
Liczba komentarzy - 76
demelza_robins dnia 13/03/2007 12:45
mózg mi się lasuje.Ale namieszane!
demelza_robins dnia 13/03/2007 12:48
,,pozdrawiam Xart".Pod spodemsmileyodała Xart.Sam(a) siebie pozdrawiasz?
TomV dnia 13/03/2007 13:17
Niiiiiiic nowego! To wszystko jest proste, oczywiste i krótkie.
Poza tym "horkruks" zamiast "horOkruksa"
Lily Evans-Potter dnia 13/03/2007 13:31
Ech..to jasne jak słońce.Nie podoba mi soę wybacz.Wiadome jest to co napisałaś.Nie można najpierw zostać zamordowanym,a później zabić.To jasne. Sorki
Gryffindor dnia 13/03/2007 14:09
Jak na pierwszy raz nie jest źle. Daję T smileysmiley
ksiezycowa dnia 13/03/2007 14:19
no zgadzam sie z LiLy...A wogole za bardzo skomplikowanie napisalas..
olus666 dnia 13/03/2007 14:29
jeden wielki chaos
Pawel_155 dnia 13/03/2007 14:40
zgadzam sie z toba ze ze harry nie moze byc horkusem bo jak voldemord by chcial zabijac wlasnego horkusa sam siebie uniczestwic to by bylo bez sensu
ada1 dnia 13/03/2007 14:42
wiesz co to jest całkim niezle
vampir dnia 13/03/2007 15:01
ile razy mozna ????smiley Ja się pytam. nie kto inny tylko ja VAMPIR!!!! To isę zacyzna robić żenujące ;/
pani Norris dnia 13/03/2007 15:05
ja też nie wierze w to, że Harry jest horkruksem... Ale na ten temat było już mnóstwo artów więc mogłeś wymyślić coś nowego.... mimo to nie jest żle
Harry_Potter1200 dnia 13/03/2007 15:25
To już było.Ale nie wpadłem na to...
Madzia_lily dnia 13/03/2007 15:38
Żeby cię nie dołować, to nie skomentuję długości i błedów. Napiszę coś na temat treści:
Nie wierzę w to, że Potter miałby być horkruksem, bo jest to nierealne. jednak jeśli miałoby tak być, to moja wersja historii: Potter niswzczy wszystkie horkruksy, a pózniej sam zabija siebie. Voldiego zabija Neville.
Lavender_Martusia dnia 13/03/2007 15:48
w sumie to malo zrozumialam ale jak na 1 art nie jest zle ;p daje Z smiley
ags dnia 13/03/2007 15:48
po co Voldemort mialby z Harry'ego horkruksa skoro sam ma go zabic????????????
ags dnia 13/03/2007 15:49
mialby niszczyc swojego horkruksa??
wojob3 dnia 13/03/2007 16:02
troche namieszał w tym arcie ale mi sie podoba
Peeves dnia 13/03/2007 16:05
tya... powiem krótko błędy, nudne, krótkie, monotonne, wtórne i niestrawne... jestem na nie xD
KaMcIa dnia 13/03/2007 16:10
to przeciez wiadome...
oliffka dnia 13/03/2007 16:10
juz kiedys byl podobny art...ale jak na pierwszy jest ok.
Szary mag dnia 13/03/2007 16:34
Dumbledor powiedział że zna dwóch ludzi którzy się wtedy urodzili jest to Nevill i Harry.A może Nevill zabije Lorda V [choć to mało prawdopodobne]
Krzyychu dnia 13/03/2007 16:36
ten art jest bez większego sensu, ale na zachętę daje Z
You know who dnia 13/03/2007 16:53
Nevill nie może zabić Voldemorta, ponieważ, "JEDEN Z NICH MUSI ZGINĄĆ Z RĘKI DRUGIEGO", a na tego "jednego", Voldemort wybrał Harrego, nie Nevilla.
Co do artu to, jak dla mnie głównym dowodem na udowodnienie Twojej tezy jest to, że jeśli Harry byłby horkruksem to Voldemort nie polowałby cały czas na niego, no bo jeśli by go zabił, zniszczyłby część swojej duszy. Daję Z ale na wyrost.
ginny-potter dnia 13/03/2007 17:04
rany ciągle to samo! powtórki! ludzie jak coś piszecie to wymyslcie chociaż coś nowego!
Xart dnia 13/03/2007 17:07
Przepraszam za wszystkie błędy ... itd smiley Wiem że troche namotałem ale tak jakoś wyszlo smiley Ciesze się że co niektórym sie podoba smiley Dziekuje za wszystkie oceny smiley Krytykom także dziękuje będę sie starał nie popełniac takich błędów na przyszłość smiley
mruzka dnia 13/03/2007 17:07
Nie był to rewelacyjny artykuł! Ale jak na pierwszy raz to całkiem niezły!
Natalka184 dnia 13/03/2007 17:26
Art krótki, a temat przewałkowany, ale jak na pierwszy nawet spoko tylko błagam już więcej o tym nie piszcie... chyba że macie jakieś nowości na ten temat...
Lunka dnia 13/03/2007 17:34
Jeśli to pierwszy artykuł to może być.
Daję P.
Pozdrawiam.
Magdalena dnia 13/03/2007 17:52
Zgadzam się z tym, Harry nie może być hortkruksem, dam ci Z
Fleur007 dnia 13/03/2007 18:02
art jest taki sobie, no ale moze bycsmiley
Anitka dnia 13/03/2007 18:51
Masz rację najlepszy to on nie byl!Na zachetę dam Z.ale nastepnym razem gdy tak glupio napiszesz nie będę tak a laskawa.
Xart dnia 13/03/2007 18:53
Anitka przepraszam ale nikt ci tutaj nie mówi zebyś dawała Z ... Jeśli ci sie naprawde nie podoba daj poprostu N albo O smiley Ale i tak dziekuje smiley
Authvrennil dnia 13/03/2007 18:56
może być... u mnie masz dwa razy w.... wreszcie ktos mądry....
Cho Chang2 dnia 13/03/2007 19:22
Troche literowek i ile mozna to samo pisac????
Nie jestem do wszystkiego zgodna co napisałes....
Cho Chang2 dnia 13/03/2007 19:24
a i Authvrennil widac, ze jestes nowa.... BYlo o tym tyle artow...hehe szkoda słow...
malenstwoo dnia 13/03/2007 21:11
NIe wierzę, żeby Harry miał być horkrukem, ale osobą mogąc zabić Czarnego Pana może być równie dobrze Newille smiley
Tonia dnia 13/03/2007 21:30
Harry Potter BYŁ horkruksem- Voldemort zabrał z niego swoją duszę w 5 części!Tak więc wychodzi na to, że zostały tylko 3- Czarka, Nagini i Medalion...
Nuda dnia 13/03/2007 21:31
Ludzie!Ja naprawde myslalam, ze juz sie wam znudzily te raby i horkruksy!I te emotki... one sprawiaja jakbys napisal ten artykul na odwal...przynajmniej ja tak mysle.
Carola3000 dnia 13/03/2007 21:55
Dużo już czytałam takich artykułów..... Trochę się pogubiłam...... Może przestańmy już domniemywać i zaczekajmy na książkę, co??smileysmiley
milena dnia 14/03/2007 11:59
Ludzie, naprawdę nie macie innych tematów na artykuły??? Bo to już kolejny na dokładnie ten sam temat...
Dezerterka dnia 14/03/2007 12:07
Nienawidze tych ostatnich artow... :/

Poza tym, myśle , że Potter 'zabije' 'żywego Voldemorta i uświadomi sobie ze sam jest hork. po czym podetnie sobie żyły xD
Dumle-dore dnia 14/03/2007 14:28
ej sory że się wtrącę ale jak Dumbeldore powiedział
to ża Voldemort nie usłyszał całej przepowiedni czyli nie usłyszał że: "I JEDEN Z NICH MUSI ZGINĄĆ Z RĘKI DRUGIEGO" to skąd miał by wiedzieć że w końcu Harry albo on umrze
Alexxia dnia 14/03/2007 14:52
art taki sobie, ten temat był rozpatrywany miliony razy... Następnym razem sprawdź przed pisaniem, czy takowy artykuł nie został juz napisany, gdyż jest to po prostu nudne... Naprawdę nie ma już innych tematów?
paulah88 dnia 14/03/2007 15:53
oczywiscie to juz bylo sto razy... a co do twojej teorii to nie pomyslalas o newillu? mozr to o niego chodzilo a nie o Harrego?
MrozkaHeo dnia 14/03/2007 16:18
Juz sama niewiem co o tym sądzić...........
gimikis dnia 14/03/2007 17:23
Harry rzeczywiście nie może być Horkruksemsmileysmileysmiley
Hermiona_xD dnia 14/03/2007 17:45
Ja na razie nie mogę ocenić bo jestem właśnie w trakcie czytania tej cz. smiley
PoLa HeRmiOnKa dnia 14/03/2007 18:37
HARRY NIE EJST HORKRUKSEM. TO BYŁO BY NIELOGICZNE!!!
Irytek94 dnia 14/03/2007 19:35
krótki srcik ale spoko smiley
paulah88 dnia 14/03/2007 20:29
no tak ale moze to taki trik? Ze Harry zabije Voldka a kawalek duszy w Harrym zamieni sie z powrotem voldka i ktos bedzie musial zabic Harrego?? Sami zobaczcie! to byloby najinteligentniejsze. Voldek walczylby sam przeciwko sobie, takze czy umrze Harry czy on to i tak przezyjesmiley mialby kawalek duszy po obu stronach barykadysmiley
Kate dnia 14/03/2007 21:04
Ja uważam, że jak najbardziej jest horkruksem, chociaż twierdzi się, że Człowiek raczej nie może być horkruksem...
SySia dnia 15/03/2007 09:58
Możliwe, że Harry jest (był) horkruksem. Jeżeli tak jak piszecie Harry musiałby zabić siebie, bo dowiedziałby się, że jest ostatnim horkruksem Voldemorta, to kto zabiłby wtedy już śmiertelnego Lorda V. ? Przecież Jo pisząc książkę, może ,,przenosić się" w czasie, więc mogłoby być tak, że Harry w końcu ożenił się z Ginny, za kilka- kilkanaście lat mają dziecko - chłopca. I wtedy Harry dowiaduje się, że jest tym horkruksem. Zabija siebie, a jego syn za parę lat zabija Voldemorta(wtedy już śmiertelnego). Ale nie wiem, czy to byłoby sensowne... Jednak nie pasowałoby mi takie zakończenie smiley bo skoro Harry zaginie nie na końcu ksiązki tylko np. w połowie to czy tytuł ,,Harry Potter i..." miałby sens?? A może ta książka miała by tytuł: ,,Harry Potter i jego syn" HeHe smiley Ok kończe już pisać, bo widze, że coraz większe głupoty mi z tego wychodzą... Lepiej już chyba poczekać na książkę, wtedy wszystko się wyjaśni...
Pozdrawiam smiley
goldynka dnia 15/03/2007 13:46
Według mnie to dość oczywiste, że Harry nie jest horkruksem.. jest to pierwsza notaaa, ale mimo to dałam N pzdr smiley
paulinkazgedyminka dnia 15/03/2007 16:52
Daje Z na poczatek, art nawet taki sobie...
Ginny_Weasley12 dnia 15/03/2007 17:13
ja tez mialam swoj pierwszy raz. tylko ze takich tematow bylo juz duzo mimo ze nie jestem tu "emerytka" (znaczy ze nie jestem tu dlugo). ale sie starales wied dam Z
Draco Malfoy dnia 15/03/2007 19:37
Art.moze byc. Z niektorymi zeczami sie nie zgadzam ale ogolnie jest ok
toma13 dnia 16/03/2007 06:11
spoko art. zgadzam sie ze Harry nie jest horokuksem smiley ale też sie zastanawiam na R.A.B ciekawe kto to taki ?
Sonia Escarton dnia 16/03/2007 13:36
Czemu Lorda Voldemorda nazywasz Czarnym Panem tylko śmierciożercy go tak nazywają. ale za art daje Z - 1p =N
Mila dnia 16/03/2007 16:31
Także sądzę, że Harry nie jest horkruksem. Ale ludzie, przestancie w kółko pisać o tym samym!!! Były już takie arty!!!
Krum1 dnia 16/03/2007 17:05
smileysmileyniezły artykuł jak na pierwszy raz
Artur Weslay dnia 16/03/2007 19:03
SySia czemu uważasz że Harry ożeni się z Ginny, przecież jemu od zawsze podoba się Cho
Olgaa dnia 16/03/2007 19:22
daje "P"!
pitterek dnia 16/03/2007 20:36
kolejny bzdetny art na ten temat już chyba z 20!!!!!!!!! Daję "o"
Ashley Pink dnia 17/03/2007 22:10
Fajny art
wigglesik dnia 21/03/2007 18:18
Szkoda że RAB nie żyje :-( smiley
Eileen Prince dnia 31/03/2007 15:08
spokojnie! mi też się zdaje że harry nie jest horkruksem! ;]]
pozdrawiam.
RiotGirl dnia 31/03/2007 23:41
Spoko Art.smiley Wszystko Sie Wyjasni smiley Poczekajmy jeszcze troche smiley
Filemona dnia 16/07/2007 13:41
Byłą już taka teeoria opisana kilka razy i ja też się z nią podzielam. Daję Z.
millena dnia 31/07/2007 12:51
ojj... nie do konca...
Harry jest horcrucsem wg mnie, bo przeciez voldi stworzyl sobie horkrucs przed uderzeniem na harry'ego - teoria dumbla... grunt w tym, tylko jak sie to ma do przepowiedni...
voldi naznaczyl harry'ego jak rownego sobie. sam dumbi powiedzial ze przepowiednia nie ma wiekszego znaczenia. nieprzypuszczal ze lilly odda za niego zycie i stworzy bariere obronna w postaci milosci. wedlug mnie, w ten sam sposob harry zniszczy voldzia. bedzie chcial sie poswiecic, skoro dowie sie ze jest horcruksem, i to poswiecenie, tak jak to lilly stworzy pewnego rodzajau moc, niszczac horkrucs i voldiego. ale to tylko teza smiley
nameless dnia 03/08/2007 15:48
harry jest horcrucsem smiley
Aryaa dnia 07/08/2007 10:52
Ja sama nie wiem czy Harry jest horkruksem, ale jeśli tak to możliwe, że Harry zabije Voldemorta, a ktoś inny zabije Harry'ego. Ludzie myślcie! W końcu pamiętając słowa Dumbledor'a z 5 czy 6 części, to Voldemort postąpił weług przepowiedni, a przecież nie każda przepowiednia się spełniła z Sali Przepowiedni w Departamencie Tajemnic. Kilka może tak, ale czemu akurat ta miałaby się spełnić?
Marvolo Gaunt dnia 03/10/2007 23:04
Jeśli ktoś nie wie lub sie nie domyślił R.A.B. to Regulus Black brat Syriusza jest o nim wspomniane w tomie V gdy Harry przyglądał sie drzewu Geanelogicznemu rodu Blacków jak i również w tomie VI gdy Slughorn mówi Harremu że Syriusz trafił do Gryffinodru a jego brat REGULUS do Slytherinu i według mnie Voldek usunął Horkruxa z Harrego w 1 tomie gdy po śmierci Quirrela zamienił się w zjawe i "wleciał" w Harry'ego w tym momencie Harry poczuł straszny bół spowodowany prawdopodobnie przez zniszczenie Horkruxa również w części V jest wzmianka jak Voldek wlatuje w Harrego i mówi Dumbiemu "Jeśli chcesz zabić mnie musisz zabic chłopca jeśli jesteś na tyle odważny" lecz Harry pokonuje ból i "wygania" Lorda ze swojego ciała siłą woli smiley i w tedy Voldzio mógł również zniszczyć Horcruxa
Royal dnia 09/01/2008 19:18
Ciekawy artykół.... Pełen Informacji
Daje P =)
Lenusia15 dnia 02/02/2008 23:24
SPOILER


a jednak nim był x.X
buch dnia 11/02/2008 21:35
hehe ja teraz jak <cwaniak> pisze że jednak się myliłeś hehe...w książce ciekawe rozwiązanie było tego "problemu"...i sądze że udało się to wspaniale J.K.ROWLING...
klaudusiaaa dnia 07/05/2008 11:49
Ekhem, no więc tak, nie mówiąc o błędach typu "musial by", każdy kto przeczytał ten "art"(ja bym nazwała to coś, hmmm, no na pewno nie artem) zauważył, że jest w nim strasznie namieszane. Nie oceniam, bo nie ma czego.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 11% [4 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 11% [4 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 31% [11 Głosów]
Nędzny Nędzny 23% [8 Głosów]
Okropny Okropny 23% [8 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

tonks19
(Prefekt)
21/11/2008 14:59
skoro nikt nie chce gadac to trudno xDD ;PP

tonks19
(Prefekt)
21/11/2008 14:49
ejj jest SmierciOjadek?; xDD;*

tonks19
(Prefekt)
21/11/2008 14:49
hejjka wsyztskim ;D dawnO mnie ytu nie bylO cO tam u was?

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 10:14
ja tez z takiego zalozenia wychodze i tak wiem, ze nie pojme tego sama takze po co za to sie brac.
ide na sniadanko. Ogladam te zdjecia i konca nie widac.

Claire
(Dark Vampire)
21/11/2008 10:09
*nauczymy

Ja juz to odpuszczam,i tak nie dam rady tego pojac w godzine.

Claire
(Dark Vampire)
21/11/2008 10:08
W ogole fajnie, odeslali nas do podrecznika i zapowiedzieli na za tydzien kolokwium. Oczywiscie, jak sie nie naczymy. Jak sie naczymy, to nam nie zrobi =.=

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 10:06
No ja na niedziele mam tez cos z rachunkow i za kij tego nie pojmuje takze nie wiem co to bedzie.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter