dnia 04/08/2007 08:57
To co napisałaś może być oczywiście pewnym pocieszeniem dla miłośników Harrego, ale mój problem polega na tym, że wszystkie osoby, dla których własciwie czytałam te książki zginęly w siódmej części. |
dnia 04/08/2007 10:10
Masz talent do pisania, bardzo mi się podobało, mimo, że art. tak jakby o niczym (bez obrazy) chodzi mi o to, że nic nowego nie wnosi ale jak już mówiłąm bardzo mi się podoba Twój styl pisania... |
dnia 04/08/2007 10:21
Od kiedy można na HPnet umieszczać Spoilery bez ostrzeżenia.
Nie czytałem książki a już wiem że:
- Harry przeżył
- Harry jest z Ginny i mają dzieci
- Snape kochał się w Lily
- istnieje wątek sporu miedzy Goblinami a Czarodziajami
- jest też jakiś wątek związany z Skrzatami
Krótko mówiąc: bardzo nie ładnie. Po co mam teraz czytać książke jak już wiem że Harry przeżył, co zapewne oznacza, że Voldemort zginął. |
dnia 04/08/2007 11:05
Cóż... zgadzam się z autorką arta xD choć niczego, oprócz Mody na Sukces, nie można ciągnąć w nieskończoność  |
dnia 04/08/2007 11:44
Hmm... niech Rowling nie probuje ciągnąć tego dalej! Tam nawet nie ma co ciągnąć, bo wszystko już jest zakończone. Życie Voldemorta się skonczyło, więc skonczył się sens pisania kolejnej części. Dla mnie to definitywny koniec, poprostu byłoby to nudne i na serio nie ma o czym pisać. Choć wymieniasz tu parę spraw, ale przecież w każdej części wszystko kierowało się do walki z Voldemortem, a tutaj nie byłoby z kim juz walczyć.
Fanficki - piszcie sobie ludzie ja i tak tego nie przeczytam i sama nie stworzę. |
dnia 04/08/2007 12:08
po przeczytaniu komentarzy wole nie czytać artykułu:/ lepiej poczekam na książke... |
dnia 04/08/2007 12:30
Ludzie na początku artykułu macie napisane, iż jak się nie czytało książki to lepiej go nie czytać... ;]
|
dnia 04/08/2007 14:04
Myslałam, ze takich artów się nie dodaje;/ Jak cos polskiej premiery jeszcze nie było;/ Nom, ale przynajmniej jest ostrzeżenie |
dnia 04/08/2007 14:56
Hhe no nie wiem ja z kumpelami się wygłupiałyśmy na temat Harryego Pottera że to nawet lepiej że to ostani to m chyba że chcecie że by ukazał się tom HP 94 Harry Potter i laska starości  |
dnia 04/08/2007 15:00
jak poradziłaś nie przeczytałam artykułu bo jestem w połowie książki po angielsku i nie chcę sobie zepsuć niespodzianek ale za podjęcie się tak trudnego tematu dam W |
dnia 04/08/2007 15:42
taaaa....też jestem smutna że to juz koniec nie wiedziałam tylko że w 7 tomie jest taki rozdział jak 19 lat pózniej troche to dziwne ale Harry przezyje i tylko to się liczy bo bedzie wtedy żył w mojej pamięci...tez tak jak ty nie mam zamiaru o nim zapomnieć i kiedys jak bede mieć dzieci to napewno bede z nimi czytać teę książke...ciekawe jakk to wtedy bedzie...przypomne sobie napewno wszystko to co teraz jest i napweno bede jeszcze pamietać że kiedyś kochałam ta książke ponad życie...a może nawet jak bede miała 70 albo i wiecej lat to możliwe że książki zostawie sobie a któregos dnia powróce do przygody z Harrym...która wypełniła większośc mojej młodości...HP jest poprostu cudowny i nikt napewno o nim nie ma zamiaru zapomnieć tak raz na zawsze |
dnia 04/08/2007 16:36
Cudowny art!!!!!!!!!!! Najlepszy na świecie!!!!!! Ja dzis skończyłam czytac Hp 7 tom(wczesniej czytała moja siostra) i ciesze sie ze Harry przezył i wcale nie uwazam tak jak niektorzy ze HP skonczył sie za rózowo bo lubię Happy ending!!!!!!!!!! Byłam przekonana ze Harry zginie,a tu takie cos!! Za to własnie kocham Rowling-potrafi zaskoczyć;) (NO dobra,nie tylko za to;) Mimo ze nie mogłam sie doczekac kiedy ukaze sie 7 tom teraz chce mi sie plakac ze to juz koniec,bo nie łudze sie ze to ostatni tom... chociaz jak mówiłam kochana Jo umie mile zaskoczyć!:) Kocham Hp i jestem fanką Harry'ego ,Rona,Hermiony,Ginny-ich dzieci,Albusa i Snape'a! jestem przekonana ze do konca życia HP będzie moją ulubiona powiescią(chyba ze Jo naskrobie cos jeszcze;). prawdziwych fanów Harry'ego prosze o kontakt,bo mam ochote pogadac. Mój nr gadu:4193066. No nie zaraz mi łzy polecą. To juz koniec sagi o kochanym Harrym-KONIEC. |
dnia 04/08/2007 16:43
Jestem zachwycona twoim tekstem, ale sie rozpisałaś ale bardzo dobrze, przynajmniej było co czytać.
Oczywiście ja też jestem za tym ze książki są lepsze niż filmy, to logiczne, no ale jak kto woli, bo na przykład Ja, niepójdę na film do kina jeśli wcześniej nie przeczytam książki, a potem wychodzę z kina z zawiedzioną miną że film nie był tak genialny jak książka ale szczeże mówiąc Zakon Feniksa mi sie podobał , no moze nie było jak książka wszystko tak strasznie szybko sie działo, ale było bardzo dobre. Kto jeszcze nie był, to polecam naprawde warto |
dnia 04/08/2007 17:11
zajefajny art ale szkoda że go przeczytałam bo nie miałam w rękach jeszcze 7 części teraz już wiem jak to sie wszystko skończy ale po prostu nie mogłam sie oprzeć żeby go nie przeczytać Oczywiście ciebie za nic nie winie bo sama powiedzialas że jak ktoś nie czytał ostatniej części HP to lepiej żeby tego nie robił No ale jak już mówiłam art jest super i daje W |
dnia 04/08/2007 17:46
ludzie!!!przecież na początku jest napisane: 'jeśli ktoś nie przeczytal jeszcze ostatniej części to odradzam czytanie tego artykułu' co nie?więc dlaczego niektórzy dodają komentarze typu:"od kiedy można na HPnet umieszczać spoilery bez uprzedzenia?" |
dnia 04/08/2007 17:52
Nie poowinno umieszczac sie takich artykułów przed polską premierą !!! Admini popełnii błąd sorry ale głupio wyszło ... przeczytałam tylko jeden komentarz i wiem co sie stanie nie czytałam art .... dla mnie to bez sensu |
dnia 04/08/2007 18:29
przeczytac... nie przeczytac, jednak chyba nie przeczytam... chociaz ahhh... jaka ja niezdecydowana nie no nie chce sobie psuc przyjemnosci poczekam do stycznia na polskie wydanie  |
dnia 04/08/2007 18:39
wiesz co ja na twoim miejscu poprosił bym o usunięcie tego artu. po co psuć innym zabawę z czytania samemu książki a nie od razu opowiadania co sie zdarzy na końcu książki. takie zachowanie jest karygodne. |
dnia 04/08/2007 18:43
Nie czytałem tego arta, i nie czytam waszych komentarzy, dalej ćwiczę silną wolę! |
dnia 04/08/2007 19:37
Dla mnie coś się skończyło i to zanim skończyłam czytać ostatnią część - mówię tu o śmierci Remusa. Wiem, że ta postać nie była głównym bohaterem ale poprostu wspaniała.... Dlamnie Harry mógłby zginąć nawet zjedzony przez Rona, gdyby Remus żył. Poprostu brakuje mi słów by opisać mój nastruj po lektóże tej książki |
dnia 04/08/2007 19:43
ja tam wlasnie oryginal przeczytalem ( po ang) dla mnie suuper tylko szkoda ze az tyle ludzi poszlo do piachu ( odnosnie polskiej premiery to se poczekacie prawie pol roku) |
dnia 05/08/2007 12:09
nie czytałam w raczej nie bedę czytać bo po co???? poczekam na ksiązke tyle juz wyczekałam to jeszcze te 170 dni nie stanowi wielkiej przeszkody |
dnia 05/08/2007 12:15
a no artykulik bardzo ladny, widac ze jestes przywiazana do HP jak kazdy chyba tutaj..
Mozna by zrobic jeszcze z 1, 2 max czesci Harrego, poprostu o jego dzieciach i o nim, jak pracuje w Ministerstwie, jak jego dzieci radzą sobie w Hogwarcie.. mozna by tez zrobic nowe przygody, Harrego, Giny, Rona i hermiony, np w jakiejs Albani albo gdzies jak szukają jakich tajemniczych przedmiotów... - pomyslow bylo by duzo, ale co z napisaniem ?? |
dnia 05/08/2007 12:37
Jaku przecież jest napisane u samej góry ze czytasz na wlasna odpowiedzialność prawda?? wiec nie rozumiem pretensji..
ja nie czytalam ksiażki jeszcze bo moj inglisz jest tragiczny i wole poczekac na oryginał
daje W i pozdrawiam  |
dnia 05/08/2007 16:31
Carola i pozostali wtedy kiedy ja czytałem ten art. nie było tego pogrubionego dopisku.
Dopisali go. |
dnia 05/08/2007 17:49
Jestem zszokowana Twoimi słowami, że Snape podkochiwał się w Lily! Ale z artykułu jestem zadowolona. W moim życiu Harry też odegrał ważną rolę. To właśnie Harry pomagał mi zapominać o codzienności szarego życia. Kiedy brałam do rąk którąś z części Harrego Pottera zapominałm o rzeczywistości. Czułam się jakbym istniała w jego bajecznym świecie... |
dnia 05/08/2007 21:07
Mnie nie podobają się filmy Harry Potter. Są bez sensu, ale i tak chodzę do kina bo jestem ciekawa jak to zrobią. Kiedyś moja koleżanka zapytała mnie po filmie co wycięli z ksiązki. Ja jej odpowiedziałam, że pytanie brzmi czego NIE wycięli. |
dnia 05/08/2007 22:45
Doskonaly artykuł zasługujesz na 300 punktów |
dnia 06/08/2007 00:20
Nie czytałam jeszcze siódmej części, zamierzam to zrobić:smilewinkgrin: (nawet po angielsku:P). Jestem straszną fanką HP, mam nawet stronke internetową o nim:) Wyprowaźcie mnie z błedu, ale jeśli sie nie mylę, to w HP7 umierają: Snape:), Colin Creevey:|, Lupin:(, Tonks:(, Fred:(:(:(, Moody:|, Glizdogon:), Bellatrix Lestrange:), Evan Rosier:) i Voldemort:lol:. Obiło mi się też o uszy, że giną także Zgredek:o (?) i Hedwiga:o (?). Czy to prawda??? Czy ktoś jeszcze umarł???:rip:
P.S. I podobno George stracił ucho przez Sectumsemprę Snape'a...;) |
dnia 06/08/2007 08:28
ano prawda prawda... ale skoro nie czytalas ksiazki to po cholere psujeesz sobie zabawe i czytasz kto umrze!! i czytasz art w ktorym wszystko jest powiedziane!! Ludzi opanujcie sie! to jest ostatnia czesc i ablo czytacie sami albo w ogole nie czytacie! ksiazka jest przetlumacznona na necie po polsku juz z tydzien najmniej wiec nie mowcie ze nie znacie anglika!(ja po ang. tylko 4 pierwsze rodzialy przeczytalam a potem jeszcze dwa ze srodka bo nie bylo tlumaczen jeszcze ) zawsze mozna isc na latwizne.. |
dnia 06/08/2007 11:33
alez ty pieknie piszesz!!pisz pisz i pisz dalej!!ten artykuł moglabym czytac godzinami....... mam nadzieje na nastepny tego typu artykuł!!pozdrawiam bardzo bardzo serdecznie!!:*:* |
dnia 06/08/2007 11:44
zginąć jeszcze Gregorovich - bługarski wytwórca rozdzek a co do artykulu, to rzeczywiscie fenomenalny =] |
dnia 06/08/2007 12:04
Nie przeczytam, bo nie chce wiedziec co się stanie w 7 tomie 
mini Ginni, ale masz problem z tym kompem ;( Nie wiem, co to moze być ;( |
dnia 06/08/2007 13:17
art wspaniały ale najbardziej mi sie podoba stwierdzenie ze wolisz ksiażki |
dnia 06/08/2007 13:26
a ja lubię i książki i filmy Po prostu uwielbiam wszystko co związane z HP |
dnia 06/08/2007 14:21
Mi filmy o HP STRASZLIWIE się nie podobają !
A 7 tom - wszystko ok , poza epilogiem. |
dnia 06/08/2007 15:47
Ja nie czytalem ang. wrsji wiec nie czytam twojego artu. I mi nie mowcie ze wszyscy jestescie takie kozaki i przeczytaliscie Harry Potter i Smiertelne Relikwie bo w to nie uwierzxe xD ;p ;d  |
dnia 06/08/2007 17:31
ja jestem straszna fanka HP!!zbieram wszystkie artykuły z gazet,mam wszystkie cześci jakie wyszły po polsku,mam wszystkie filmy na dvd(do 4 czesci i czekam na 5) i gry na kompa(do 4 czesci) pozdrawiam wszystkich potteromaniaków i całuje was mocno:*:*:* |
dnia 06/08/2007 17:31
Ja chcę być czarodziejką w prawdziwym świecie. Nawet nie wiecie ile tu jest magii  |
dnia 06/08/2007 21:45
No J. K. Rowling pisze stanowczo za chude książki. Bardzo bym chciała aby pani R. napisała jeszcze książkę o Harry'm Potterze chocby nie wiem ile miała na nią czekac. |
dnia 06/08/2007 22:41
ehh... dla mnie też zawsze jest mało... baaardzo nie lubię kończyć czytać książki, czy serii książek... bo zawsze pozostaje pewien niedosyt.
miejmy nadzieję, że JKR także zatęskni za HP i coś dla nas napisze  |
dnia 07/08/2007 09:37
Ja Śmiertelne Relikwie miałam po polsku 2 tygodnie po premierze angielskiej Przeczytałam w 2 dni... I wiele rzeczy mi się nie podoba np. śmierć Hedwigi, Zgredka, Freda, Lupina, Tonks... Lubię happyending  Ale w zamian mógł zginąć ktoś inny. Nie wyobrażam sobie Georga bez Freda :/:/:/ |
dnia 07/08/2007 12:43
Zaczełam tłumaczyć HP7, ale urwałam na zdaniu:"The high hedge curved withthem, running off into the distance beyond the pair of impressive wrough-iron gates barring the men's way."Prosze pomóżcie mi to przetłumaczyć. |
dnia 07/08/2007 12:45
To jest w pierwszym rozdziale.Po kiwnięciu Snaipa. |
dnia 07/08/2007 12:57
Nie potrzebnie ten artykuł znalazł się tu!!! moja ciekawość nie wytrzymała i przeczytałam go teraz wiem co stanie się w książce!!! nie ma dla mnie już sensu czytanie jej!!! |
dnia 07/08/2007 13:15
no to pisze przciez ze czytas zna wlasna odpowiedzialnosc .. ;] trudno jak przeczytalas - swiat sie nie zawali =] |
dnia 07/08/2007 14:34
Podobnie jak ty chciałabym dac Harry`ego Pottera do przeczytania swoim dzieciom. Kiedyś w przyszłości. Przyjemny powrót do lat młodości. Bardzo ciekawy artykuł. |
dnia 07/08/2007 20:31
Bardzo podobał mi się twój artykół. Oby tak dalej. Daje ci W.
Jeśli chodzi o 7 część to nie umiem czytać po angielsku ale nawet po przeczytaniu tego artykółu i wszystkich komentarzy na pewno przeczytam polskie wydanie. W końcu jak to mówiła Hermiona000 to tylko 170 dni.
Uważam, że JKR mogła by napisać jeszcze jedną lub dwie,a może trzy książki o moich ulubionych postaciach czyli o: Lupinie, Jamesowi, Glizdogonie i Syriuszu np. o ich młodości, sprzeczkach ze Snapem i o Lili. |
dnia 07/08/2007 20:39
Bardzo podobał mi się twój artykół. Oby tak dalej. Daje ci W.
Jeśli chodzi o 7 część to nie umiem czytać po angielsku ale nawet po przeczytaniu tego artykółu i wszystkich komentarzy na pewno przeczytam polskie wydanie. W końcu jak to mówiła Hermiona000 to tylko 170 dni.
Uważam, że JKR mogła by napisać jeszcze jedną lub dwie,a może trzy książki o moich ulubionych postaciach czyli o: Lupinie, Jamesowi, Glizdogonie i Syriuszu np. o ich młodości, sprzeczkach ze Snapem i o Lili. |
dnia 07/08/2007 20:42
Czy mógłby ktoś udzielić mi pomocy chciała bym z kimś pogadać a nie wiem jak to się robi. Jestem tu nowa.
Z ndzieją plapla |
dnia 07/08/2007 21:47
Super pozdro dla nadawcy !5 |
dnia 08/08/2007 09:28
Super ale poinformujcie mnie czy naprawde harry potter zginie w ostatniej częćci ja nie chce bardzo go polubiłem przez te siedem tomów |
dnia 08/08/2007 14:51
dosyć ciekawy tekst, nie powiem. z wszystkim co dobre, tak jest - kedyś się kończy. Muszę przyznać, ze nie chce więcej Harry`ego. 7 tomów to i tak duże naciąganie czytelników... większość tych książek jest jednakowa. Różną się tylko grubością. Nie zmienia faktu, ze są ciekawe i lekko napisane, co chwali się pani Rowling. Więc nie kupujemy kota w worku. Rozdział - 19 lat później pachnie mi happy endem w typowo amerykańskiem stylu. Wiem, ze to książka dla młodych-młodych, że zaczynają ja cytać dzieci, ale trzeba przyznać, ze ksiażka dorasta, razem z bohaterami.. no może nie bohaterami, bo oni wciąż tacy sami, ale z akcją... dlatego idealne szcześliwe zakończenie nie wchodzi m w grę. Pewnie mnei rozczaruje, chociaż spodziewałam się tego od dawna. |
dnia 08/08/2007 16:44
Książkę już przeczytałam chociaż faktycznie czegoś mi brakuje przed tym 19 lat później i coś mi sie widzi że by można tam dożo dopisać nawet jakieś 600 stron |
dnia 08/08/2007 16:55
Jak to Snape nie jest zdrajcą, przecież zabił Dumbledora? |
dnia 08/08/2007 19:00
art spoko mi się nie podoba zakończenie... Mimo wszystko wolałabym żeby Harry i Voldemort zginęli wtedy byłoby fajnie a tak to wszyscy żyją długo i szczęśliwie... eh szkoda że Rowling wybrała takie zakończenie  |
dnia 08/08/2007 19:01
owszem ale to ukartowali jak mnóstwo innych rzeczy i gruncie rzeczy Snape był na rozkazach Dumbledora a nie Czarnego Pana - reszty sie dowiesz z ksiązki. popieram ewelle - faktycznie - czegoś brakuje...a epilog tez troche krótki jest. no ale cóż. przez to mamy przez nastepne moze nawet kilka lat tematy do gdybania co robi Harry, Ginny, Hermieona, Ron... czym się zajmują itd. ale co do artukułu to bardzo fajny. faktycznie - pozostaje pewna pustka. przynajmniej w moim sercu. szcerze sie popłakałam w momencie gdy Harry zrozumiał że musi umrzeć... chociaż wiedziałam, że przeżyje... za dużo na necie spoilerów a moja ciekawość nie zna granic w każdyym razie smutno mi, że to już koniec i więcej nie przeczytam o Jego nowych przygodach bądź przyszłości... ale bywa. Wsyztsko ma sój początek i koniec jak już gdzieś wspomniałam.... pozdrawiam :* |
dnia 09/08/2007 08:24
Pani J.K Rowling moglaby wydac tom 8 i opisac w nim co sie stanie w przyszlosci jak juz będą dorosli ale art zajefajny dajeW |
dnia 09/08/2007 08:58
Nie umiem się doczekać 7 części i chcę żeby była 8,9,10,11,12,13,14...
To jest bestseller trzeba go kontynuować xD |
dnia 09/08/2007 12:15
hej, witam wszystkich,
jakos nikt poza jedna odoba nie zwrocil uwagi na ostatnie zdanie w ksiazce. ciesze sie ze to wszystko nie zakonczylo sie "i zyli dlugo i szczesliwie". jezeli bedzie kontynuacja to mam nadzieje ze podobnie jak cala seria ktora "rosla" wraz z czytelnikami, te nowe ksiazki beda dla "doroslych". harry bedzie musial walczyc z V. ktory bedzie jego synem, to bedzie jazda. |
dnia 09/08/2007 17:02
Hej a co powieci na 8 czesc Harrego Pottera?
Jestem osoba z wielk wyobra| nia i jak chcecie to streszcze Wam 8 czesc w moim wydaniu.Lubie pisac i lubie ksiaski HP dla tego pisze 8 czesc.Tytul brzmi "Harry Potter i zemsta Emmy." |
dnia 09/08/2007 17:07
Zawsze czytajac HP w glowie mialam pewna postac.To wlasnie Emma.Chodzi do Hogwardu i jest to corka Voldemorda.Dobre co?
Jak bede mogla pisac wlasne artykuly to napisze go wraz z 8 czescia HP.Jak ktos wie co musze zrobic by napisac wlasny artykol to prosze napisac.jestem w tym artykule. |
dnia 09/08/2007 18:29
Hmm świetny art zresztą ja już czytałam 7 cześć i bardzo mi się podobała - oprócz tych wielu śmierci - nie rozumiem dlaczego Rowling zniża się do poziomu pisarzy, którzy aby utrzymać poziom napięcia w książce uśmiercają bohaterów.
Naprawdę, sądzę że z jej talentem pisarskim, stworzyłaby klimat grozy i napięcia bez zbytecznych śmierci. |
dnia 09/08/2007 19:16
A mi najbardziej żal, że rodzice Teddy'ego zginęli. No i Zgredka szkoda. Reszta mogła zginąć |
dnia 09/08/2007 19:35
pity pitu, cos z niczego. nic wartego sle wyszedl ci spory artykul gratulati0ons |
dnia 09/08/2007 21:44
zawsze jest mało. Niestety, ale to przykra prawda. Ja też chciałbym więcej, ale cóż takie życie. (A ty syriusz_animag sam jesteś do dupy) |
dnia 09/08/2007 22:42
7 cześć to dno |
dnia 10/08/2007 09:47
tylko sobie punkty nabili tymi bezsensownymi wyupowiedziamia
!! syriusz animag!! skoro hp wedlug ciebie jest do dupy to co robisz na tej stronie!! |
dnia 10/08/2007 10:09
Te książki odmieniły moje życie, dlatego składam szczere podziękowania autorce, a także temu zgrupowaniu fanów Harry'ego, którzy stworzyli tą stronę. Smutno mi jest z tego powodu, że to już koniec serii książek |
dnia 10/08/2007 14:18
też uważam ze autorka hp powinna napisać 8 tom
fajny art |
dnia 10/08/2007 21:55
8 tom by się przydał,ale odnośnie do art,to hmm...taki sobie |
dnia 11/08/2007 10:48
Szkoda, że to już ostatni tom... Harry i Ginny mi do siebie nie pasują..a co wy o tym myślicie? |
dnia 11/08/2007 21:51
Moim zdaniem Harry z Ginny pasują do siebie bardziej niż Hermiona i Ron... |
dnia 12/08/2007 16:00
syriusz animag to jakiś naprawdę beznadziejny gość. lisiczka ma całkowitą rację |
dnia 13/08/2007 15:44
Szkoda mi Snape'a. Poza tym to ta cześć uważam za najlepsza z serii o HP. |
dnia 14/08/2007 08:23
Najlepsza cześć! Tylko epilog gówniany! |
dnia 14/08/2007 11:25
ja mam wszystko gdzieś napiszcie coś o ronie weasleyu |
dnia 14/08/2007 11:36
Ladny artykul To Prawda ze bedzie ciezko sie Roztac z Harrym Potterem 7 Tom byl naprawde swietny  |
dnia 14/08/2007 14:01
aphelia jak chcesz poczytac 8 tom harrego napisany nie przez Rowling wbij na [LINK]  |
dnia 14/08/2007 16:27
Chciałbym by 7 to nie był koniec |
dnia 14/08/2007 21:23
Zgadzam się z pool i Lapa_Rogacz. Jest to jedna z najleprzych części. Bardzo ciekawe. |
dnia 15/08/2007 09:25
Hm... Piszesz "świat toczy się dalej", nie dla mnie to koniec świata!!!
Jednak ciągle mam nadzieję, że JKR zmieni zdanie i będzie pisała dalej, bo jakoś wątpię by długo wytrzymała beż HP!!!    |
dnia 15/08/2007 13:03
denerwuje mnie jak ktos zdradza zakończenie - to jest poprostu bez sensu |
dnia 15/08/2007 13:11
ej ale jest ta nowa ankieta i może jak bedzie to pierwsze 100% to może harry będzie się ciągnoł w nieskonczoność     |
dnia 17/08/2007 13:07
moim zdaniem siódma część jest - tak jak wszystkie pozostałe - boska mimo lekkiego żalu, cieszę się, że jest ostatnia. jak coś się ciągnie zbyt długo, to po pewnym czasie staje się nudne. 7 części jest w-sam-raz i trzyma w napięciu.
co do wątków w deathly hallows: wiedziałam, że Snape jest dobry , sprawdziły się moje przypuszczenia co do RAB'a, wcześniej nie sądziłam że powtarzana w wielu ff teoria, że harry jest horkruksem okaże się prawdziwa, a jednak..; Ron jest słooooodki xD , ryczałam jak bóbr gdy w bitwie o hogwart zabili Freda był moją ulubioną postacią w całej serii...
daję P  |
dnia 17/08/2007 13:10
a ja już pprzeczytałam hp więc nie zaszkodzilo mi to ;D szkoda ze fred umarł. trudno mi sobie wyobrazić georga bez niego |
dnia 19/08/2007 17:02
Też przeczytałam książkę. Najbardziej podobał mi się rozdział "Opowieść księcia", dla mnie był po prostu GENIALNY bardziej niż sama walka później Harryr17;ego i Voldemorta...
Jestem jedną z fanek opowiadań Lily E. (ale nie tych powtarzajacych się głupich opowiastek o pięknej Lily i wspaniałym Jamesie i ich przekomarzaniach) i miałam nadzieję przeczytać coś na jej temat i był na to poswięcony cały rozdział i to jaki... szokujacy . Czytając to, przez chwilę wszystko stanęło w miejscu r11; walka jakby na chwile nie dotyczyła Harryr17;ego, bo nadszedł czas kiedy wyjaśniły się tajemnice dwóch najbardziej intrygujących mnie bohaterów r11; Snaper17;a i Dumbledorer17;a. Dumbledorer17;a, który wydawał się nie przejmować tym, że zadanie które powierzył Harryr17;emu miało doprowadzic do jego śmierci, był na to prawie tak obojętny jak Voldemort, gdy zabił Snaper17;a za pomocą Nagini. Snape już w ogóle stał się dla mnie inną osobą po tym rozdziale. Nieszczęśliwie zakochany, odrzucony przez Lily, Dumbledore też wydał mi się dla niego nieczuły i... wydał mi się taki żałosny, chociaz to może nienajlepsze określenie, gdyż poczułam do niego przez to wszystko ogromną sympatię. Wręcz poczułam żal, ze to James ożenił się z Lily, a nie Snape. Naprawde... ten rozdział był dla mnie szokiem, ale właśnie coś takiego miałam nadzieję przeczytać. Obawiałam się, że Rowling da mało zaskakujace zakończenie i poczułam wielką satysfakcję, ze jednak jej się udało.
Dla mnie też książka była zbyt krótka. Ale TA książka, nie żadna kolejna, bo właściwie nie chce czytać o Harrym jako o 27letnim ojcu! Dla mnie to tez było trudne do wyobrażenia, albo wręcz nie chciałam tego sobie wyobrażać... właściwie nie wiem dlaczego. Gdyby miała być napisana jeszcze jedna książka to dla mnie dotyczyć mogłaby tego co się działo zaraz po zwycięstwie Harryr17;ego, albo przeszłości związanej ze Snapem, Lily czy Huncwotami. Chociaż jeśli chodzi o wątek z Ginny rzeczywiście było go mniej niż mało, bo oprócz tego jednego pocałunku, brutalnei przerwanego przez Rona nie działo się nic, ani po 15 latach ani wcześniej.
A własnych wersji czytelników dotyczących tego co działo się z Harrym później, albo z Lily i Snapem (który teraz pewnie stanie się głównym bohaterem wielu opowieści, zakochanym wrażliwym i dobrym do przesady) będzie na pewno sporo.Nie przeszkadza mi to, chociaż wg mnie większosc będzie zupełnie beznadziejna
A na chwile jeszcze co do filmów... siódma częśc to z pewnością będzie porazka, jak reszta. Chciałabym by ludzie zostawili robienie flimu siódmej części w spokoju (ja bym to mogła zrobić ):]). Gdybym wcześniej nie przeczytałaa książek, po obejrzeniu filmów bym się na pewno za to nie zabrała. W tym temacie nie zgodzę się z nikim, że jest inaczej. Wiem, ze jestem teraz twardogłowa, ale filmy są dla mnie PERFIDNIE beznadziejne. Przykro mi, że nie umimem tego ukryć. |
dnia 19/08/2007 19:32
cos mi sie nie wydaje zebys czytała hp 7 ale mam pocieszenie nawet jak tam jest owy rozdział pt."19 lat puzniej" to nie pamietacie co sie moze stac?? hermiona w 3 tomie opowiesci uzyła zmieniacza czasu czy jakos tak... to co sie moze stac?? JK Rowling moze wpasc na pomysł napisania 8 tomu i wtedy nasi bochaterzy wrucli by do młodości wszystko jest mozliwe a propo 8 tomu... czy ty ne słyszałas ze J K Rowling miała usmiercic Harrego w 7 czesci?? ale teraz juz wiemy ze tego nie zorbila, A dlaczego?? bo jak sama powiedziała: "po co zabijac Kure znoszącą złote jaja" a nie słyszałas tez ze w ktoryms wywiadzie powiedziałą ze OSTATNIA część przygód Harrego ma sie zkonczyc słowem "BLIZNA"?? a wiec wiecie...trzymajmy kciuki |
dnia 19/08/2007 19:35
twoj art mnie natchnił i ide pisac art... dostajesz W dał bym ci drugie W za natchnienie ale sie nie da |
dnia 20/08/2007 10:52
A ja też bym chętnie przeczytała kolejne książki o Harrym. W |
dnia 21/08/2007 13:39
GomenD, że niby kto nie czytał?? ;>
a tak przy okazji, pragnę Ci przypomnieć, że w piątej części w ministerstwie Harry z ekipą zniszczyli wszystkie zmieniacze czasu 
prawda, Rowling zapowiadała, że 'blizna' będzie ostatnim słowem ostatniej części, ale było to w starych wywiadach. w nowszych wyjawiła, że zastąpiła ową bliznę innym wyrazem. aczkolwiek blizna jest w ostatnim ZDANIU, więc wiele chyba nie zmieniła |
dnia 23/08/2007 12:36
aledługie i treściwe o jejku az mnie ozcy rozbolały |
dnia 24/08/2007 10:19
Film byl kiepski to prawda |
dnia 24/08/2007 10:21
ksiazka jest najlepsza  |
dnia 25/08/2007 19:22
Przeczytałam jakiś miesiąc temu 7 część (przedpremierowy egzemplarz se ściągnęłam  ) i muszę powiedzieć, że czuję dokładnie to samo, co ty- MAłO, MAłO, MAłO!!!!!!!! po nocach czytałam, a jak skończyłam 3. dnia to miałam taki niedosyt, że mogłaby Joanne napisać coś też o dzieciach Harry'ego, jakie one "figle" robiły w szkole ^^. Może coś dopisze?  Świetny artykuł. I fajna skala ocen, jak w Hogwarcie daję W. Pzdr i powodzenia w dalszym prowadzeniu strony. |
dnia 25/08/2007 19:27
aa, właśnie, co do faktu, że Voldemort nie żyje: aaa tam, czepiacie się- jak się chce to wszystko można zrobić- jak kręcili 1 cz. "Obcy" to nie planowali drugiej, ale film był tak opłacalny, że odrodzili tego obcego za pomocą DNA czy coś takiego, chociaż nie twierdzę, że Voldemort miałby się odrodzić właśnie z DNA  ale może mieć jakiś wiernych przyjaciół, którzy nie pogodzili się z jego śmiercią i albo oni spróbują coś zamieszać z horkruksami (może znajdzie się w nich jeszcze odrobinka duszy ^^) albo sami zajmą jego miejsce, co? What do you think? |
dnia 27/08/2007 14:58
Snape zakochany w Lily? Nie mogę w to uwierzyć! |
dnia 28/08/2007 11:16
dobrze że jest ostrzeżenie;p;p;p art. bardzo fajny, bo podoba mi sie ten styl pisania. Oceniam na W. oczywiście  |
dnia 29/08/2007 21:41
siódma część jest super!!! Snape jest bomba          |
dnia 01/09/2007 16:04
Ładnie to napisałaś. Też mam takie odczucia. Mógłbym czytać w nieskończoność. Wcześniej czekałem, 5 tom, 6 tom i nagle ten ostatni. Cała seria bardzo mi się spodobała i nie wiem czy jeszcze znajdę taką fajną i ciekawą książkę  |
dnia 09/09/2007 21:58
Świetny artykuł! Tak jak napisałaś, jeszcze i do mnie nie dotarło, że to już jest KONIEC, że nic więcej nie będzie... Po lekturze ostatniej części doszłam do podobnego wniosku, co Ty: że trzeba troszczyć się o to, aby pamięć o Harrym Potterze przetrwała jak najdłużej, abyśmy my, współcześni fani, starali się zaszczepić Potteromanię w przyszłych pokoleniach. Daję W, jak najbardziej  |
dnia 19/09/2007 17:58
A ja chce dalej dlaczego Jo nie napisze dalej? W sumie na jej miejscu tez by mi się nie chciało, ale niech pomyśli o tysiącach, kurcze-milionach(!) ludzi którzy chcą więcej,którzy pozwolili jej się wzbogacić, którzy są oczarowani jej twórczością...niech nie będzie egoistką |
dnia 22/09/2007 21:41
Fajny artykuł. Ja też jestem za powstaniem 8 częsci  |
dnia 29/09/2007 21:03
Długi, świetny art! Ja też bardzo bym się ucieszyła z powstania ósmej części, lecz na początek muszę poczekać na tłumaczenie Polkowskiego, nie jestem dobra z angielskiego, no i przeczytać część siódmą. |
dnia 03/10/2007 12:52
mi też strasznie szkoda, że to już koniec, ale z drugiej strony wszystko się skończyło, Voldzio nie żyje, pomyślcie jak teraz tam jest nudno, każda kolejna książka była by tylko opowieścią o szczęśliwej rodzinie, która cieszy się każdym dniem spędzonym razem... |
dnia 16/10/2007 16:20
części jest za mało bo niestety hogward ma tylko 7
klas ale poza hogwardem niema co się dziać jak zadźgają voldemorta to po wszystkim a pozatym pani JKR niema zamiaru pisać jeszcze jednej części
po mimo to szkoda żę to jest taki krótkie(nieda się pisać książek w nieskączoność:upset |
dnia 18/10/2007 16:52
Napisałaś, że wksiążce nie było poruszonego watku miłosnego ( Ginny&Harry),że nie ma między nimi zażyłośći. Ale cz Ty, lub ktokolwiek inny, widząc, jak na całe 10 miesięcy wyjezdżaą Twoje dzieci myślałabyś o tym, żeby złapać swojego męza za rękę i okazać mu, jak bardzo go kochasz? A czy niewystarczająco JKR pokazała ich mlość na koniec 6 cześci, kiedyHarry zostawił Ginny by ją chronić? Ogólnie rzecz biorąc styl pisania masz dosyć ajny i ciekawy, chociaz zgadzam sę z tym, że takich artykulow nie powinnozamieszczać się przed polską premierą książki. Daje P i mam nadzieje, żenstępnym razem bedzie lepiej |
dnia 29/10/2007 00:27
Bardzo fajny artykuł. mnie prolog po prostu wkurzył. ale co ja będę sie rozpisywać dam W i po sprawie!
ps: to W to zasłużone!    |
dnia 01/11/2007 19:01
fajne troche za duzo sie dowiedzialam i nie bedzie niespodzinaki ale to na wlasna odpowidzialnosc daje W |
dnia 03/11/2007 17:13
Dobry art tylko że Sev troche głupio zrobił zaprzyjaźniając się ze śmierciożercami bo to go pogorszyło w oczach Lily. Daje W |
dnia 10/11/2007 19:28
harry potter jest najlepszyi autorka tej serii ksiazek nie moze przestwawac pisac |
dnia 28/11/2007 13:19
I teraz na potrzeby książki, powinno zmienić się tytuł artykułu na "Insygnia Śmierci" xD |
dnia 04/12/2007 10:18
właśnie teraz nie ma już ,,Relikwi śmierci" tylko ,,Insygnia śmierci''   
  |
dnia 11/12/2007 18:22
ja bym chciala zeby czesci bylo ze 15 ale patrzac realnie do tego co j.k.r. napisala w 7 czesci 8 czesci bylaby troche nudna...sa dorosli voldemort nie zyje i co dalej ... |
dnia 13/12/2007 02:34
gdzieś tam wyżej pojawiło się pytanie dlaczego j.k. rowling nie zabiła harrego??
moim zdaniem odpowiedz jest prosta, choć dość daleka od świata czarodziejów..
trzeba sobie uzmysłowić, że harry jest ważna cześcią życia tysięcy czy nawet milionów dzieci.
trzeba sobie wyobrazić jaką manią są zawładniete dzieci np. w wielkiej brytanii. tuż przed wydaniem 7 tomu w anglii otarte zostały linie telefonicznej pomocy psychologicznej dla nastolatków w depresji (spowodowanej rychłym zakończeniem sagi). Nie żartuję! Dzieciaki popadały w stany depresyjne.. i nawet nie dlatego, że harry umrze... ale dlatego, że to już koniec jego przygód..
moim zdaniem rowling nie miala wyboru... bo w 100% gdyby harry zginął były by przypadki czegoś wiecej niż tylko depresja... |
dnia 16/12/2007 01:37
good |
dnia 28/12/2007 13:06
Nie czytałam książki a wiem, że:
- Harry przeżył
- Harry jest z Ginny i mają dzieci
- Snape kochał się w Lily
Ten artykuł mi się wcale nie podoba. Zwróć uwagę na to, że jednak sporo osób nie czytało książki i nie zamieszczaj takich rzeczy. Napisałaś, że jak ktoś nie czytał książki to nie ma czytać tego art-u. To nie wystarczy. Jak byś napisała ten artukuł chociaż dzień po polskiej premierze to byłby o wiele lepszy( chociaż tekst by sie zmienił ) i przez to popsułaś mi trochę zabawę. Prawie się popłakałam. Nie wszyscy czytali angielską wersje. Daje ......( z resztą wiesz co) |
dnia 28/12/2007 13:07
A poza tym to się inaczej nazywa więc pisałaś ten art troszkę za wcześnie. |
dnia 28/12/2007 13:10
Książki są lepsze niż filmy oczywiście, ale ja i tak wiedzę jak płaczę na filmie nr. 6 i w ogóle, bo prawie zawsze płaczę pod koniec książki i filmu. Teraz to będzie rozpacz....... |
dnia 28/12/2007 14:11
ja to wszystko wiem, ale i tak daje W |
dnia 30/12/2007 19:30
Ej ludzie jacy niektorzy z was sa debilni.
Przeciez jak byk pisze ze ukaze sie tu to co ma byc w 7.
Mi sie podoba notka, [b]jesli ktos nie chce nic [b]wiiedziec niech dalej nie czyta[/b]
Snape zginal. To była moja życiowa tragedia. On nie mogł zginac, on powinien zostac i powiedziec harremu wszystko i harry by go pokochal jak syriusza.
Także dobil mnie fakt ze Bellatrix zmarla.
moja ulubiona postać!
Taka barwna i pelna nienawisci.Och. |
dnia 01/01/2008 12:11
Smutno. Dlaczego to się tak układa ? Jakaś babka wydała sagę która miała 47 części , a był taka sobie z tego co wiem i słyszałem , dlaczego Harry Potter nie może mieć tyle części ?
Jakby miała 100 , o to by było życie , żeby się nikt nie dowiedział chował bym się pod prześcieradła jak do tej pory po nocach i czytał bym z oczekiwaniem co się dalej stanie , nie martwił bym się o koniec bo by daleko do niego brakowało. No naprawdę szkoda. Przywiązałem się do bohaterów. I wogule, szkoda gadać.
     |
dnia 04/01/2008 14:59
art bardzo fajny mnie też dobiła śmierć severusa- mój ulubiony bohater poza bliźniakami smutno mi... |
dnia 17/01/2008 21:49
Czytalem juz 7czesc HP ale jak dla mnie trzeba bylo ostrzec ze zawiera zakonczenie ksiazki bo jak ktos nie czytal to mu zepsulas przyjemnosc ale fajny artykul daje W a tak apropos pisarka moglaby rownodobrze napisac cos o zyciu lily i jamesa przed smiercia juz czytalem pare takich powiesci na internecie i sa bardzo wciagajacie i ciekawe |
dnia 23/01/2008 15:14
Gdy tylko dowiedzialem sie z internetu, ze jest nowa czesc natychmiast zaczalem szukac czegos o niej!
I znalazlem wkoncu ja na allegro.pl wlasnie ja licytuje i mam nadzieje, ze wygram   |
dnia 27/01/2008 10:29
 Kiedy ja czytałam przeczytałam te książke chcialo mi sie beczec, bo wiem ze juz nigdy nie bede czekac na kolejny rom   |
dnia 31/01/2008 15:18
Fajny ten siódmy tom ale smutno; już nigdy więcej czekania na kolejną
Ale na razie możemy sobie zapełnić czas czekaniem na ekranizacje i objeżdżaniem ich a chyba będzie co objeżdżać... |
dnia 01/02/2008 16:45
Dobre podsumowanie jak dla mnie genialna Rowling może napisać książki niekoniecznie o HP, a tak będą wspaniałe. Nie zasmuciłabym się jednak gdyby za parę lat wydała jeszcze jakiś tomik o nim. Wspomnę też, że te nieszczęsne spoilery ominęły moje oczy w 98%! Unikałam ich jak ognia, ale warto było POZDRO DLA FANóW HARRY'EGO!!! |
dnia 02/02/2008 00:16
Hehe fajny art, milo sie czyta...i w3 sumi sie z toba zgadzam...Caly czas czekałam na jakąs szczera rozmowe zakonczona namiętnym pocalunkiem ginny i harrego a tu zamiast tego ron z hermiona zaczęli się lizać w najmniej oczekiwanym momencie a to prezciez Harry jest na pierwszym miejscu (niech mi nikt nie mówi że zachwyt Harrym Potterem jest dziecinne ;p ). No ale przeżyłam to jakos... |
dnia 02/02/2008 00:17
to 19 lat pozniej...jakby było dluzsze i z qwieksza liczba informacji to by jakos latwiej przeszlo...a tu tak hop siup i Harry z siedemnastolatka z którym wszyscy sie utozsamialismy stal sie ojciem trojosobowej gromadki...szok...ale to pewnie po to by JKR latwiej mogla sie pozegnac z mlodym czarodziejem...bo wkoncu juz nie jest taki mlody, a o 36-latku juz by sie pewnie tak dobrze nie czytało....eh...przemyslane....nie powiem - pozdrawiam i zostawiam W |
dnia 02/02/2008 23:20
przecież było napisane, że to spoiler. jak dla mnei to 19 lat... było dziwne. a to że voldi umarł mnie wystraszylo.!! Nie miało tak byc.!! Miały być zgony.!!!!!!!!! A ktos wie kto jest dyrektorem Hogwartu, po 19 latach.? bo tego wątku mi zabrakło ;P (w książce) |
dnia 09/02/2008 20:27
Ciekawy artykuł. Dokładnie, szok termiczny. To samo zauważyłem, jakoś moja wyobraźnia nie może sobie wpoić czułości Harry'ego i Ginny, nie było to tak przyswajane przez te lata nauki. Na pewno każdy się na początku spodziewał, że Harry będzie z Hermioną, ba, ja tak nawet myślałem do V części. A ja nie lubię mieć pola do popisu, muszę mieć czarne na białym co się jak zdarzyło np. na peronie a nie tak wszystko przez "mgłę" |
dnia 11/02/2008 16:36
kurczę, mi też smutno, że to już koniec. czytając poprzednie tomy miałam świadomość, że jeszcze mogę na coś czekać, a gdy skończyłam 7 tom, poczułam pustkę, że to koniec i na nic już nie mogę czekać. pocieszam się tym, że przeczytałam wszystkie tomy i że to było, mimo że się skończyło |
dnia 12/02/2008 18:30
świetnie to napisałaś naprawdę! ujełaś w słowa to czego ja nie mogłam i za to ci dziekuję |
dnia 12/02/2008 18:33
P.S. sorki że pisze jeszce jednogo koma ale zapomniałam dopisać żebyś się nie martwiła tymi zgryźliwymi komentarzami na twój temat bo przecież ostrzegałaś a jak ktoś czyta bez namysłu to niech później żałuje... |
dnia 15/02/2008 22:54
nie wiem czemu ale mam wrażenie że arytkuł jest pisany na spontan ale bardzo mi sie podoba                     tez mam ochotę na dlasze części ale wiadomo że nia zawsze mozna mieć to co się chce a "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" |
dnia 16/02/2008 12:21
Słowa pocieszenia przydały mi się bardzo, choc jeszcze bardziej przydał by mi się 8 tom. Tylko przygody 40-letniego Harrego to nie byłoby juz to samo. |
dnia 17/02/2008 00:07
Ja także nie mogę uwierzyć, że to koniec tyle lat z Harrym i co??? Wciąż mam w pamięci początek pierwszej książki. Zakończenie w ogóle mi nie pasuje, tak samo jak autorka, tak i ja nie mogłam sobie wyobrazić ich jako siwych ludzi... Nie wiem jak żyć z faktem, że nie będzie kolejnej części  |
dnia 26/02/2008 19:56
Praktycznie wychowywałam się z "Harrym Potterem", a teraz skończyła się seria.... Szkoda, szkoda i jeszcze raz szkoda. Ale musimy też postarać się zrozumieć autorkę. Musiała kiedyś to zakończyć, bo mogłaby przecież ciągnąć tę historię w nieskończoność... Chociaż bez Snape'a to niebyłoby już to samo... przynajmniej dla mnie. Za arta daję P. |
dnia 29/02/2008 18:01
świetny tekst, cała prawda. Chciałabym tylko dodać parę słów co do Harrego i Ginny. A więc. HArry wiadomo jako dziecko i nastlatek mało odczuwał miłości i szczęsia, więc myślałam że jak się zaocha w tej jedynej to bedzie za nią szalał i okazywał swoja miłosć jak szalony, wiadomo poświęcił się zrywjąc z nią zeby przypadkiem jej Voldi nie zabił, no ale przecież mógłby ją chronić itp. tej kwesti nie rozumiem. no i jescze jak byli w Hogwarcie to wtedy tez tam bardzo nie okazywał tej miłości do niej. nom.
a co do tego że to koniec. no niestety wszystko w zyciu się kończy, ale miejmy nadzieje że jescze cos Rowlingówna napisze |
dnia 01/03/2008 13:12
Zgadzam się z tobą w 100%. Ale osobiście nie sądze żeby to był koniec... J.K.Rowling zaskakiwala mnie już tyle razy, że nie sądze aby tak to zostawila mam pozytywne nastawienie... Jestem z tobą w przekonaniu, że to jeszcze nie koniec  |
dnia 11/03/2008 15:45
Ja jeszcze nie przeczytałam 7 tomu wiec nie przeczytałam ale i tak skomętuje<<<hehehe>>> |
dnia 12/03/2008 17:56
szczerze mówiąc nie podoba mi sie twój artykuł.. pisałaś tylko o tym jak to być może będzie bo ksiązki o Harrym się skończyły.. nie wiem czemu w ogóle napisałaś śmiertelne relikwie przeciez 7 częsc nazywa się "Harry Potter i Insygnia Śmierci".. |
dnia 16/03/2008 01:54
Pięknie piszesz. Padam do nóżek A tak na marginesie, Jaku, przecież Aphelia ostrzegała, że to spoiler. Ładnie to tak nie czytać uważnie, albo nie od początku, a potem komentować? No, daję W, oczywiście. I pozdrawiam. |
dnia 16/03/2008 02:02
MadziiaLL, ona musiała to czytać jeszcze przed polskim wydaniem 7 tomu HP. A poza tym, jeszcze coś, nie zgadzam sie z tymi, którzy uważają, że filmy są beznadziejne. Tak, to prawda, że nie dorównują książce, ale przecież nie są aż takie złe. Np. Więzień Azkabanu jest genialny i ma świetną muzykę. Pozdro |
dnia 24/03/2008 07:16
święta racja Moony z pozostałych przy życiu lubię najbardziej Potterów i George'a  |
dnia 28/03/2008 22:07
biedny Harry oskarżali go o coś czego nie zrobił |
dnia 05/04/2008 21:28
dla mnie to też : mało,mało,mało na potwierdzenie moich słów powiem że przeczytałem książkę (całą oczywiśćie) 2 dni po kupnie ... |
dnia 15/04/2008 14:46
Dziewczyno!! Ty masz talent do pisania... normalnie nie mogę jak Ty to wszystko opisałaś... ahh Troszkę mnie pocieszyłaś, ale i tak robi mi się smutno jak pomyśle, że to już koniec ;( no ale zawsze można czytać od początku ;P Daje W!!!! Szkoda że nie ma jeszcze wyższej oceny.... |
dnia 19/04/2008 01:15
Po pierwsze to pragnę się z wami przywitać bo jestem nowy. A ja co do joty zgadzam się z aphelią choć nie do końca z tymi filmami. Mnie drażni to iż reżyser chyba nie za bardzo czytał książkę i nie taka wyszła umbridge, moody, tonks i państwo wesleyowie a reszta postaci jest ok. Postacie do tego filmu powinny tworzyć dzieci ponieważ mają dobrze rozwiniętą wyobraźnie i ładnie odwzorowały by tych bohaterów. |
dnia 19/04/2008 22:36
Ja zawsze będę pamiętać dzień, kiedy zaczęłam czytać tą książkę, a tak w ogóle to... no po prostu brak mi słów, że to już koniec HP itd...
Stawiam W.   |
dnia 20/04/2008 17:41
Yyy...stawiam Z,
ale postawiłabym PO.
Wiesz, czemu?
Bo ostatni tom nie nosi tytułu 'Śmiertelne Relikwie', ale 'Insygnia Śmierci'... Chociaż może nie wiedziałaś o tym, jak to pisałaś?
Heh.
 |
dnia 20/04/2008 18:34
Mozna by zrobic jeszcze z 1, 2 max czesci Harrego, poprostu o jego dzieciach i o nim, jak pracuje w Ministerstwie, jak jego dzieci radzą sobie w Hogwarcie.. mozna by tez zrobic nowe przygody, Harrego, Giny, Rona i Hermiony, np ; jak sie woglole zyjw w Hogwarcie lub w dolinie Godrika |
dnia 24/04/2008 20:01
Zgadzam się z tobą globuss2 że jeszcze można by było napisać ze dwie części no ale trudno takie jest życie  |
dnia 04/05/2008 16:41
Wszyscy gina prawie w ostatniej czesci zenada |
dnia 08/05/2008 19:33
Może jednak Rowling napisze 8 część i będzie git  |
dnia 11/05/2008 23:52
Ja już zacząłem pisać fan ficka o tym co się działo jakiś rok albo dwa lata po pokonaniu Voldemorta . I coś czuję że J.K.Rowling coś jeszcze napisze. A jedyne filmy z HP który mi się podobały to właśnie Zakon Feniksa oraz trochę Kamień Filozoficzny. Czara Ognia była taka sobie a Więźnia Azkabanu tak poprzestawiali, że stworzyli inną fabułę. |
dnia 18/05/2008 14:18
Bardzo przyjemnie czyta się twój artykuł!
Naprawdę masz talent (oczywiście stawiam W).
Ja również nie mogę się pogodzić z tym, że jest to ostatnia część sagi o Harrym Potterze.
Czytając tą książkę zawsze z wielką przyjemnością przenosiłam się w świat magii! Mogłam na chwilę zapomnieć o otaczającym mnie świecie i o wszystkich problemach... Niestety trzeba się pogodzić z tym, że to już koniec Pozostaje mi tylko nadzieja że, pani Rowling po raz kolejny mile mnie zaskoczy!  |
dnia 19/05/2008 13:35
Możliwe  |
dnia 28/05/2008 16:14
Mi też nie podoba się ten artykuł.
Po pierwsze ta częsc nazywa się inaczej.
A po drugie słyszałem że Rowling ma napisać następną częsc HP, ale nie wiadomo kiedy.
Tak nawiasem mówiąc ostatni rozdział 7 częsci (czyli 19 lat póżniej)
dzieje się w 2016r. czyli w przyszłości.
A tak wogóle czemu nie można stawiać oceny "troll" przecież istnieje taka? |
dnia 15/06/2008 12:21
Myśle ze JKR napisała ''Dziewietnaście lat pózniej'' by ukazać że
1. Lord Voldemort juz się nie odrodził,czyli nie było więcej Horkruksów.
2.Harry Potter wiedzie szczęśliwe życie z Ginny, którego tak pragnął.
3.By ukazać co się mniej więcej st5ało z innymi bohaterami tej książki( Ron jest z Hermioną,Neville Longbottom jest profesorem w Hogwarcie) .
Według mnie artykuł jest nawet ok daje Z |
dnia 20/06/2008 13:19
Jak dla mnie, to Rowling zostawiła ten "obszar" dla wszystkich Potteromaniaków. Żeby każdy mógł, chociaż w pewnej mierze sam dokończyć książkę. Żeby każdy miał to, co chce.
Chociaż smutno, że to już koniec... |
dnia 24/06/2008 10:12
E, ja też nie lubię filmów. Wczoraj chwaliłam się przed koleżanką 7 częścią i razem oglądałyśmy 2 część (na kompie) a ja głośno podkreślałam to co mi się nie podobało czyli praktycznie cały film. xD |
dnia 24/06/2008 15:07
Nawet J.K.Rowling nie mogła ciągnąć przygód Harry'ego w nieskończoność . Siedem tomów jak na razie mi wystarcza . W filmach podobają mi się tylko efekty specjalne, których nie dostarcza mi moja uboga wyobraźnia . |
dnia 04/07/2008 10:55
Moim skromnym zdaniem historia Ho Harrym Potterze powinna zakończyć na siedmiu częściach. Szczerze nie wyobrażam sobie tej opowieści bez atmosfery panującej w zamku Hogwart a skoro Harry już edukację zakończył (7 lat 7 części) a Voldek został pokonany to nie widzę potrzeby ciągnięcia tego dalej. Trudno jest mi się pogodzić z faktem że to już koniec ale chciałabym żeby legenda o Chłopcu Który Przeżył została realna i czysta, nie skażona przez przesadną komercję... Bo na dalszych częściach wiele osób miałoby wielki zarobek (filmy-beznadziejne z resztą-gadżety itp.) a przecież nie oto chodzi. Najważniejszy jest zaczarowany świat tej baśni, jej cudowna atmosfera, jej czar przyjaźni i miłości oraz walka dobra ze złem. Dalsze części zniszczyłyby to. Takie jest moje zdanie. [LINK]
[LINK] |
dnia 04/07/2008 15:08
 |
dnia 07/07/2008 19:37
Według mnie pani JKR powinna w tym ostatnim roździale zawrzeć więcej informacji na temat tego jak potoczyły się dlasze losy bohaterów książki. Otrzymujemy tylko lakoniczne informacje o Harrym, Ginny, Hermionie, Ronie, Neville'u no i cokolwiek jest wspomniane o Malfoyu. Ja na przykład jestem bardzo ciekawy kto został nowym ministrem magii i jak potoczyły się losy pozostałych bohaterów.
Pozdrawiam wszystkich Potteromaniaków |
dnia 10/07/2008 13:11
no jasne ze w koncu to ejst jakies pocieszenie, ja tam sie nie pogodzilam do konca z tym, ze to juz koniec HP ale anszczescie ratuja mnie jeszcze filmy. przynjamniej na nie moge czekac z utesknieniem xD
ciekawy art xD   |
dnia 18/07/2008 23:22
Mi tez szkoda ze nie ukaze sie juz nastepny tom na ktory kazdy czekal z utesknieniem. Zostaly tylko miernie odtwarzajace ksiazke filmy. |
dnia 01/08/2008 13:23
Art W choc jesli o to chodzi to ja sie chyba nie pogodze z tym faktem że już nie bedzie 8 czesc o przygodach chlopca ktory przeżył powinna być jeszcze książka o jego przygodach gdy był dorosły nawet nie wiadomo kto był dyrektorem Hoghartu gdy jego dzieci szly do szkoly i nadal bede czekac w nadziei ze pewnego dnia wyjdzie 8 tom Harrego Pottera |
dnia 05/08/2008 19:55
Ja uważam, że Rowling nie powinna pisać dalszych części o HP. To by było za dużo! Naprawdę, mówcie, co chcecie, ale wg mnie siedem cz. wystarczy! |
dnia 06/08/2008 10:44
dla mnie nie wystarczy. Mnie wystarczyło by osiem, ale przyznaję, że to nie miałoby sensu trochę. Świetny art. Daję W. |
dnia 09/08/2008 21:19
No tak.. dla mnie to tez malo. No i 8 część by się przydała. Bo z 7 wiadomo tylko że Harry jest z Ginny, Hermiona z Ronem no i Nevil Longbottom jest nauczycielem zielarstwa. |
dnia 11/08/2008 14:15
Dlugi art, ciekawy dosyc I moim zzdaniem powinna byc osma czesc.. ze Harry ma syna... i niespodziewanie okazuje sie ze Voldemort tez go mial    |
dnia 15/08/2008 01:54
NoO bardzo ładny artykuł.
Ja chciałabym jeszcze conajmniej z 5 takich tomów HP , albo najlepiej jak JKR byłaby moją mamą.. to by było coś..... |
dnia 27/08/2008 12:07
Troszkę to beznadziejne |
dnia 29/08/2008 00:41
nawet fajne, dziewczyna pisze o swoich odczuciach... do mnie tez ledwie dochodzi ta wiadomość że to koniec... pamiętam moje pierwsze spotkanie za Harrym Potterem i pierwszą częścią jego historii... gdy przyjaciel podarował mi tę książkę bym ją przeczytała to wyśmiałam go, a teraz ostatnią część chłonełam całymi godzinami.... Ja też uważam że filmy z serii Harry Potter są obrazą dla dzieła JKR, wcale nie są porównywalne i wiele sytuacji jest całkiem przemienione ... |
dnia 06/09/2008 18:48
Ja tez uwazam ze mozna by przygody Harry'ego i jego dzieci rozwijac dalej ( Hmm.. dla tych co nie czytali jeszcze polecam ksiazke " Światy Chrestomanciego"
"Diana Wynne Jones jedna z najslynniejszych pisarek dla młodych czytelnikow, ktora na 20 lat przed Joan Rowling stworzyla swiat ludzaco podobny do Harrego Pottera" W Harrym bardzo duzo watkow jest zaczerpnietych z tych ksiazek. POLECAM !!!!  |
dnia 15/09/2008 10:16
Ciekawy artykuł. Dam "W" |
dnia 16/09/2008 15:42
Ja też dam W. |
dnia 12/10/2008 20:37
też mogłabym ciągle czytać o Harrym ! więc ogolnie powtarzam ciągle czytanie wszystkich części ;p ehh.. szkoda, że się skończył!
świetny artykuł daję W. |
dnia 15/10/2008 22:31
Świetny styl pisania! Wciągające i naprawdę fajne podziwiam! |
dnia 17/10/2008 13:16
Oczywiście się z tobą zgadzam. Ja też nie mogę się z tym pogodzić.     |
dnia 17/10/2008 21:44
Ja mogłabym tak jak douhgnut ciągle czytać i czytać.. P |
dnia 26/11/2008 15:53
Co do Ginny i Harrego masz całkowitą rację.. Nawet w ostatnim rozdziale nie czuć tej.. miłości? Co z tego, że mają dzieci.. No szkoda, że nie da się odczuć ciepła między nimi no ale w końcu to nie ich miłość jest najważniejsza w książce : ) |
dnia 28/12/2008 19:52
Trzeba przyznać że nieżle się narobiłaś więc daje W. Pamiętam że po przeczytaniu 6 części miałam juz ochotę na 7 wieć przeczytałam 6 tom jesze 2 razy. A 7 tom trochę wydrukowałam z neta, trochę na kompie czytałam( to były czasy hehe ) no a pózniej juz kupiłam książke i delektowałam się każdym słowem... Pamiętam że podczas czytania ostatnich dwóch rozdziałów miałam łzy w oczach ale nie ze wzruszenia tylko z tego że zaraz sie skonczą przygody z Harrym...to było smutne Ale teraz mi lepiej a książka SUPER!!! |
dnia 29/12/2008 15:39
Dobre podsumowanie smiley jak dla mnie genialna Rowling może napisać książki niekoniecznie o HP, a tak będą wspaniałe. Nie zasmuciłabym się jednak gdyby za parę lat wydała jeszcze jakiś tomik o nim. |
dnia 02/01/2009 10:37
Od kiedy można na HPnet umieszczać Spoilery bez ostrzeżenia.
Nie czytałem książki a już wiem że:
- Harry przeżył
- Harry jest z Ginny i mają dzieci
- Snape kochał się w Lily
- istnieje wątek sporu miedzy Goblinami a Czarodziajami
- jest też jakiś wątek związany z Skrzatami
Krótko mówiąc: bardzo nie ładnie. Po co mam teraz czytać książke jak już wiem że Harry przeżył, co zapewne oznacza, że Voldemort zginął. |
dnia 05/01/2009 18:20
nie czytalem calego art...nie sondze ze potrzebna by byla 8 czensc ksionzki moze co najwyzej pare rozdzialow do 7 czensci...gdyby Rowling rozpisala sie na 15 ksiązek to wkoncu ludzie by pomysleli ze ona psize czyjas biografie a zreszta i tak niektozy tak mysla...poprostu zrobilo by sier to nudne...to tylko moje zdanie |
dnia 05/01/2009 18:22
aaa sorki za spam ale (przemcio) przy tytule arta bylo napisane ze na wlasna odpowiedzialnosc i nie miej pretensji o to ze niedoczytales ;] |
dnia 07/01/2009 15:45
Art jest super. Ja już mam książki za sobą. Szkoda Jak narazie trzymam się tego, że JKR napisze VIII część sagi o Harrym Potterze. Czytając rozdział "19 lat puźniej" przeżyłam szok.... Ron i Hermiona razem? Nie to poprostu mnie zamurowało! Ale ja myślę, że z Malfoyem jest coś nie tak jak trzeba... Może w "ósemce" Harry trochę na nim poczaruje? Ciekawie by było. Choć uważałam zawsze, że Draco taki nie jest tylko udaje złego, wstrętnego, obrzydliwego dupka... bo ojciec chce żeby taki był. Mam nadzieję, że autorka jeszcze nam zaserwuje trochę emocji. Pozdrawiam... |
dnia 07/01/2009 17:30
cool |
dnia 14/01/2009 12:01
Bardzo fajny styl pisania, można się przyczepić tylko do jednego szczegółu. Może i wątek miłości Harrego do Ginny jest nieco zaniedbany, ale nie można się czepiać, że nie widać żadnej zażyłości pomiędzy nimi w rozdziale "19 lat później". Przecież to tylko 3 kartki, więc jak można tam pokazać w odpowiedni sposób uczucie?
Ale oprócz tego artykuł jest super. |
dnia 21/01/2009 16:34
moim zdaniem..jest co pisac...JKR mogłaby pisac o dzieciach Harrego i Rona i Hermiony ..Mogła by tez napisac ze powstał nowy czarnoksieznik i Harry Razem z przyjaciółmi i z dziecmi bedzie próbował bo pokonac...fajne by to nawet było..niewiem jak wy myslicie |
dnia 21/01/2009 16:35
moim zdaniem..jest co pisac...JKR mogłaby pisac o dzieciach Harrego i Rona i Hermiony ..Mogła by tez napisac ze powstał nowy czarnoksieznik i Harry Razem z przyjaciółmi i z dziecmi bedzie próbował bo pokonac...fajne by to nawet było..niewiem jak wy myslicie |
dnia 21/01/2009 16:35
moim zdaniem..jest co pisac...JKR mogłaby pisac o dzieciach Harrego i Rona i Hermiony ..Mogła by tez napisac ze powstał nowy czarnoksieznik i Harry Razem z przyjaciółmi i z dziecmi bedzie próbował bo pokonac...fajne by to nawet było..niewiem jak wy myslicie Daje Wybitny |
dnia 25/01/2009 15:04
ja się zagadzam z Dumbeldore_14PL  |
dnia 26/01/2009 17:08
Hmm... Dumbledore_14PL ja myślę, że lepiej już nie tworzyć nowych czarnoksiężników. Tylko dawnych bohaterów trochę podrasować. No to by było coś. No wiecie. Albo taki naprzykład Nevelle. Mógł by chcieć się zemścić na Harrym za to, że to On jest słowny, a nie Nev. No, ale to by chyba było jeszcze gorsze. No nie wiem, ale ja chcę więcej części. Strasznie mi brakuje małego Harry'ego. Szkoda, że jeden tom nie miał conajmniej po 2000 stron. Choć myślę, że i wtedy byśmy nażekali, że za mało! |
dnia 16/02/2009 01:32
Kobieto ! Zacznij pisać książki czy coś, bo ty masz WIELKI talent do pisania !!! Ale mnie ten artykuł wciągnął ! Kurde blaszka, miałam zamiar napisać o tym, jakie są moje odczucia wobec całej powieści HP, ale mnie wyręczyłaś  Najzwyczjniej nadzwyczjny SUPER ARTYKUŁ |
dnia 16/02/2009 09:04
Artykuł świetny, ja także zgadzam się, że JKR mogła dopisać jeszcze kilka tomów powieści, które przeczytałabym z nieskrywana ciekawością. Dla mnie także jest przygód HP zdecydowanie za MAŁO MAŁO MAŁO!! No cóż, my niestety nie możemy temu w żaden sposób zaradzić 
Za artykuł daje W |
dnia 16/02/2009 14:00
Fajny artykuł. Ja osobiście uwielbiam czytać jak umarł Zgredek. To jest takie smutne, że zawsze przy tym ryczę. Daję W. |
dnia 14/03/2009 13:53
Jaku czytaj uważnie ;|
Na samym początku jest napisane "Jeśli ktoś nie przeczytał jeszcze ostatniej części, to odradzam czytanie tego artykułu."
Art mi się bardzo podoba^^ |
dnia 16/03/2009 20:22
Super art. Mnie także brakuje kolejnych tomów o HP A co do tych, którzy mówią, że na hp-net nie można umieszczać spoilerówbez ostrzeżenia, to na samym początku jest,że
"(Jeśli ktoś nie przeczytał jeszcze ostatniej części, to odradzam czytanie tego artykułu. Na własną odpowiedzialność jeśli już xD)."
I to powinno zakończyć ten temat  |
dnia 17/03/2009 17:05
JA uwielbiam ubustwiam i kocham HARREGO powinny powstać tomy o pracy rodzinie i o dalszym życiu niech jkr pisze dalej i bez końca
HARRY POTTER JEST THE BEST TO SENS NIGDY NIE ZGINIE BĘDZIE ZAWSZE W NASZYCH SERCACH A ART.NAJLEPSZY Z NAJLEPSZYCH |
dnia 05/04/2009 15:18
Ja skończyłam czytać 7 część HP, ale zaczęłam od początku! I analizuję wszystko od początku A o samym artykule napiszę, że to jeden z najlepszych, jakie czytałam naprawdę, żadnych błędów się nie dopatrzyłam, a wczytałam się bardzo Podziwiam za optymizm i daję oczywiście W
pozdrawiam:* |
dnia 05/04/2009 15:18
Ja skończyłam czytać 7 część HP, ale zaczęłam od początku! I analizuję wszystko od początku A o samym artykule napiszę, że to jeden z najlepszych, jakie czytałam naprawdę, żadnych błędów się nie dopatrzyłam, a wczytałam się bardzo Podziwiam za optymizm i daję oczywiście W
pozdrawiam:* |
dnia 09/04/2009 17:11
ja 7 część przeczytałem ze 20 razy tak samo jak każdą poprzednią i dalej jestem w szoku, że to już koniec. |
dnia 13/04/2009 16:34
       Nie właśnie do mnie dotarło że Harrego Już nie będzie. Nie        |
dnia 16/04/2009 14:15
W moim życiu także Harry Potter odegrał duużą rolę. To była (i nadal jest) jedyna książka (a raczej 7 książęk) z którą mogła bym na bezludną wyspę wypłynąć! Dla tych książek mogłam poświęcić całe dnie i czytać,czytać,czytać! Nadal nie mogę się pogodzic ze świadomością ,że to już koniec  |
dnia 30/04/2009 18:57
Gdy czytałam ostatnie kartki to łzy napływały mi do oczu nie mogłam przyjąć do wiadomości, że to już koniec KONIEC. 8 część bardzo chciałabym aby powstała chociaż nie byłoby o czym pisać jak już wcześniej wspomniano. Chociaż gdyby Voldemort powrócił z piekieł to byłaby książka, która dech zapiera. |
dnia 30/04/2009 18:59
Gdy czytałam ostatnie kartki to łzy napływały mi do oczu nie mogłam przyjąć do wiadomości, że to już koniec KONIEC. 8 część bardzo chciałabym aby powstała chociaż nie byłoby o czym pisać jak już wcześniej wspomniano. Chociaż gdyby Voldemort powrócił z piekieł to byłaby książka, która dech zapiera. |
dnia 08/05/2009 19:24
troche dziwny ten artykuł. szkoda ze nie bedzie jeszcze dalszychczesci harrego |
dnia 16/05/2009 19:50
Ja z każdą kolejną stroną ostatniej części hp byłam w coraz gorszym nastroju. Szkoda, że to już ostatnia część, ale zakończenie było dość wyraziste, więc ósma część nie zrobiłaby furory. |
dnia 23/05/2009 09:43
Jaku, było sotrzeżenie, żę kto nie czytał HPiIŚ to czyta to na własną odpowiedzialność ... ale arr mi się baardzo spodobał, daję W |
dnia 30/05/2009 20:15
Świetny art. Cudo. Daje W |
dnia 18/06/2009 18:05
super art. też dam W |
dnia 21/06/2009 18:08
Wspaniały artykuł rol:  |
dnia 21/06/2009 19:35
fajny artykuł. |
dnia 27/06/2009 17:42
Moim zdaniem "19 lat później" to nie tylko wielkie wyzwanie dla wyobraźni, ale także bardzo przesłodzony epilog. Nie podoba mi się to. |
dnia 28/06/2009 18:49
Artykuł świetny daję W. Bardzo mnie ciekawi jednak jak będzie postrzegana cała seria HP za 50 lat |
dnia 12/07/2009 00:07
Interesujacy artykuł. Bardzo chcialbym aby powstal chociaz jeszcze jeden tom harrego, lecz kilku przedmowcow ma racje, voldemort zginal, "nastal pokój" niby wszystko zakonczone... Ale fanom trudno się rozstać z tą wspaniała serią ksiązek. Wydaje mi sie ze nawet za 50lat ta wspaniala seria zostanie jeszcze w pamięci wielu ludzi |
dnia 21/07/2009 16:53
bardzo będzie mi brak tych ksiązek. Chciałabym aby J.K Rowlin napisała kilka części Harrego ale to tylko marzenia NIESTETY |
dnia 22/07/2009 12:46
dla mnie to jest straszna wiadomość która nie chce do mnie nadal dotrzeć, bo posłuchajcie:
7 część HP jest częścią O S T A T N I Ą.
wyobrażacie to sobie? tzw. ja parę miesięcy temu była bliska rozpaczy. bo niby na co teraz czekać?
kiedyś było to "coś" co kazało mi czekać i stać w kolejce po HP, a teraz? jedynie mogę czytać je znów od samego początku. Dokładnie przemyśleć każdy szczegół ale to już nie to samo. jest wiesz co się wydarzy wiesz kto zginie a kto nie, kto ucieknie, kto odejdzie i już nie wróci.
Parę miesięcy temu słyszałam że autorka M O Ż E napisać 8 część, ale dodała że za jakieś osiem r11; dziesięć lat.
Moja nadzieja prysła, ale to nie znaczy że za te parę lat nie będę czekać wytrwale w kolejce, bo oczywiście że będę!
Będę starą babą ale będę czekać by móc jeszcze raz poczuć to rcośr1;, to nieznane rcośr1; co każe mi siedzieć całą noc i czytać by dowiedzieć się rco będzie dalejr30;r1;
pozdrawiam i daję W! |
dnia 26/07/2009 15:42
spoko art ale chyba troche dawno piany b jak wsyzscy wiemy 7część to nie śmiertelne relikwie a insygnia śmierci  |
dnia 21/08/2009 13:49
Artykuł może być. W niektórych miejscach zabrakło kropki czy dużej litery na początku zdania, ale ogólnie może być.
Tak samo jak Tobie, ja też czułem lekki niedosyt po VII części . |
dnia 22/08/2009 21:57
Ja tam nie wiem, czy chciałabym jeszcze jedną czesć Potter'a. Nie zrozumcie mnie źle - uwielbiam tę skiążkę, ale obawiam się, że kolejna część mogłaby być trochę nudna. Rzeczywiście, mogłaby zakończyć wszystkie wątki, ale co z jakąś akcją, przygodami? Rowling musiałaby wymyślić coś jeszcze, coś oryginalnego, co znowu zaciekawiłoby czytelników. |
dnia 25/08/2009 08:30
Fajnie to wszystko ujęłaś...Widac, że odczuwasz to samo co ja CZasami tez mi strasznie smutno,że skonczyla sie ta 7 czesc...Rzeczywiscie J.K.R. moglaby to troche dokladniej opisać..;p Czsami chcialbym zapomniec wszystko, co jest w tych ksiażkach, by móc je preczytać jeszcze raz, ale nie wiedząc, co się wydarzy.... za artykul daję W. |
dnia 12/10/2009 19:21
wow,aphelia! Super artykuł, na luzie, ciekawy, ogulnie super!!!! Ja po przeczytaniu HP byłam taka smutna, że zaczełam zasypywać się książkami (wbrew pozorom moi rodzice nie są zachwyceni, bo średnia troche mi spadła-troche bardzo ;]), ale ani jedna nie była taka ciekawa, jak Potter myślę, że wszyscy fani Harrego (i innych ;p) przeżywali to samo,ale jak już móiłam świetnie to podsumowałaś. Najlepszy artykuł jaki czytałam. Bez zastanowienia daję W.  |
dnia 21/11/2009 17:33
Za artykuł dam W.
Ale nie zgadzam się z pewną kwestią. O HP nie można pisać w nieskończoność, ten rozdział "19 lat później" miał na celu definitywne zakończenie tej sagi. Po prostu najważniejsza i najbardziej tajemnicza postać zmarła, tj. Voldemort. Moim zdaniem, książka skończyła się źle. Typowy Happy End, giną bliscy, ale główny bohater żyje, długo i szczęśliwie. Lipa. |
dnia 27/12/2009 18:52
Tak, mi też było bardzo przykro po przeczytaniu ostatnich stron 
Niestety wszystko się kiedyś kończy i HP też. Choć jak napisałaś mam nadzieje ze nasze dzieci i dzieci naszych dzieci będą jeszcze czytać tą wspaniałą serię i czerpać z niej wzorce do naśladowania.
Oceniam na W.  |
dnia 29/12/2009 17:36
Na początek chcialam zauważyć: o boże, ile komentarzy! Myślałam, że zabiorę się za przeczytanie do ciekawszych i dłuższych, ale chyba nie dam rady.
Hmm. Co do ostatniego rozdziału, to myślę, że pani Rowling już się nie chciało pisać. Po prostu chciała już zamknąć wszystkie wątki w jednym rozdziale, wydać tę pieprzoną książkę i dostać kolejne miliony dolarów. I myślę, że z tego samego powodu - lenistwa - nie napisze ósmej części. Może powodem jest nie tylko lenistwo, ale na pewno przyczynia się do podjęcia decyzji.
Oczywiście, każdy chciałby czytać i czytać dalej, o Harrym Potterze i Draco Malfoyu (xD), ale ludzie, cieszmy się, że taka książka powstała. Bez niej nie spotkalibyśmy się, nie gadalibyśmy teraz o tym...
Także chylę czółko przed panią Rowling, bo naprawdę dokonała wielkich rzeczy. Zjednoczyła młodzież! xD |
dnia 01/01/2010 11:45
ja nigdy nie zapomnie harrego ksiazki juz przeczytałam chyba ze 100 razy kazda i moge tak dalej .Tez bym chciała zeby JKR napisała co bedzie dalej z naszymi bohaterami . Jest mi naprawde przykro ze nie bedzie kolejnego tomu . |
dnia 01/01/2010 11:46
ja nigdy nie zapomnie harrego ksiazki juz przeczytałam chyba ze 100 razy kazda i moge tak dalej .Tez bym chciała zeby JKR napisała co bedzie dalej z naszymi bohaterami . Jest mi naprawde przykro ze nie bedzie kolejnego tomu . |
dnia 01/01/2010 11:47
ja nigdy nie zapomnie harrego ksiazki juz przeczytałam chyba ze 100 razy kazda i moge tak dalej .Tez bym chciała zeby JKR napisała co bedzie dalej z naszymi bohaterami . Jest mi naprawde przykro ze nie bedzie kolejnego tomu . |
dnia 01/01/2010 11:49
ja nigdy nie zapomnie harrego ksiazki juz przeczytałam chyba ze 100 razy kazda i moge tak dalej .Tez bym chciała zeby JKR napisała co bedzie dalej z naszymi bohaterami . Jest mi naprawde przykro ze nie bedzie kolejnego tomu . |
dnia 01/01/2010 11:49
ja nigdy nie zapomnie harrego ksiazki juz przeczytałam chyba ze 100 razy kazda i moge tak dalej .Tez bym chciała zeby JKR napisała co bedzie dalej z naszymi bohaterami . Jest mi naprawde przykro ze nie bedzie kolejnego tomu . |
dnia 24/01/2010 17:52
szkoda,że nie będzie następnej części ;( |
dnia 24/01/2010 21:56
Mnie też się wydaje że w 7 wszystko wyjaśniło się za szybko i że wiele wątków można by było pociągnąć... No ale cóż.. To wybór JR..
A co do artykułu moim zdaniem zasługuje na wybitny.. Bardzo przyjemnie śię czytało i nie przynudziłaś.. ;]]] |
dnia 08/02/2010 12:27
ja tam wole ksiazki czytac wszystkie HP przeczytalem i niewiem jednego ja czytalem ksiazke
Harry Potter i Insygnia smierci
co to sa insygnie kazdy wie Czarna rózdzka,kamien wskrzeszenia i peleryna niewidka jak ktos w swiecie HP zdobedzie wszystko moze stac sie panem smieci Harry mial i nie chcial zostac panem ale uzyl kamienia wskrzeszenia gdy szedl do lasu na walke z Voldemortem i chcial wskrzesic rodziców jednak zobaczyl tylko widma Dumbledore tez sie skusil i tez uzyl czemu kamiec nnazywal sie wskzeszenia kamienie gdyz nie wskrzeszał?? a i dlaczego 1 ksiazka ma tyuł HP i insygnia Smierci a druga HP i Smietelne relikwie?? |
dnia 03/03/2010 15:35
nigdy nie zapomnę emocji towarzyszących przy czytaniu tych książek. nie wyobrażam sobie by je odstawić na półkę i nigdy już ich nie dotknąć, przeczytać... może z wiekiem będę robić to coraz rzadziej ale obiecuje sobie, ze w wieku gdy jest się na emeryturze (xD) sięgnę po nie jeszcze raz. Harry nie umrze w sercach i umysłach jego fanów, nawet jeśli to koniec serii o nim. jednak nie narzekałabym gdyby okazało się, że na sklepowych pólkach pojawi się ósma cześć...
co do przeskoku o te 19 lat to nawet nie jestem zawiedziona. tak miło zakończone Happy Endem.
szkoda tylko że moi ulubieni bohaterowie (pomijając tych co przeżyli xD) umarli...
trochę to mnie dobiło no ale... xD |
dnia 07/03/2010 12:48
:Super art. Ale szkoda że nie będzie kolejnej części |
dnia 14/03/2010 00:28
Bez Harrego świat umrze więc nawet jeśli nie będzie kolejnych części to ja będę czytał te 7 na okrągło
W |
dnia 16/03/2010 19:26
No, w każdym razie świat wokół HP zaczyna się coraz bardziej kręcić, bo świat toczy się dalej, uważaj bo jeszcze z orbity wyleci. w ogóle ten art przypomina mi paplaninę niezbyt lubianej koleżanki-ufff. ochyda. za art daję N |
dnia 02/05/2010 19:52
bardzo mi się podobał Twój artykuł
ja w kółko od nwa czytam Harry'ego i nigdy nie mam go dość!! |
dnia 24/05/2010 13:50
W Insygni było wiele ofiar którzy zgineli w słusznej sprawi świetny art |
dnia 27/05/2010 15:42
masz rację nie powinno być tylko parę stron moim zdaniem powinno się zrobić dodatkową książkę
daję P |
dnia 29/05/2010 19:11
Super art może w przyszłości pani JKR napisze ósmą część przygód HP Pozdrawiam. Stawiam W.  |
dnia 01/06/2010 08:11
A od czego sa filmy, inne ksiazki (quidditch przez wieki), przerobki w internecie? jest tego duzo i nigdz sie nie znudza!  |
dnia 02/06/2010 16:10
Jak lamnie to się zgadzam z autorką ! Najpierw są dzieciakami a tu nagle wali nam epilog "19 lat później "! MASAKRA! Ten epilog był zbędny ! Mogła dalej opisywać jego (Harrego) losy a ja dalej bym się kłóciła z rodzicami by podwyższyli mi kieszonkowe bym mogła całą noc siedzieć przed księgarnią i jako pierwsza kupić tą książkę !
Ale się rozpisałam !
Pozdro!A i daje ... WYBITNY! Super art.! |
dnia 05/06/2010 12:21
Nie wiem jak wam, ale jak przeczytałem ostatnią stronę siódmej części to mi się zrobiło trochę ciężko na sercu i ogarnęła mnie taka bardzo silna depresja która trwała miesiąc, albo dłużej jednak kiedy dowiedziałem się o innych książkach pani Rowling o tematyce Potterowskiej od razu musiałem je mieć, (ściągnąłem z internetu) chodzi mi o:
- Baśnie Barda Beedle'a
- Quidditch przez wieki
- Niesamowite zwierzęta i jak je znaleźć
No dobrze nie będę się już więcej rozpisywał bo pewnie nikogo to nie obchodzi |
dnia 13/06/2010 20:56
Bardzo smutne jest to, ze przygody o Harrym się skończyły... ale jeszcze pozostaje internet, w którym zawsze (Dzięki Bogu!) można znaleźć pełno opowiadań o tej tematyce  |
dnia 14/06/2010 19:25
Też chciałabym przeczytać co dalej się działo. Przecież na końcu książki było tylko pare osób, a co z całą resztą... No ale taki wybór, trudno. |
dnia 30/06/2010 18:39
Ehh, filmy o Harrym Potterze są coraz gorsze, można to nawet zauważyć. Coraz mniej osób idzie do kin. |
dnia 16/08/2010 18:17
Jak dla mnie mogłoby być i 100 części HP Ciężko jest się pogodzić z tym, że ostatnia część już wydana, wszystko w miarę wyjaśnione itp. Masz rację, jak to tak? Po 19 latach i dalej jest tak samo? Bez żadnych zmian partnerów, tajemnych romansów (np. Harry z Hermioną;D) ? Za idealnie Jo! Jakiś dreszczyk emocji by się przydał. Ale jak droga autorko stwierdziłaś, nasza kochana Jo chciała dać polę do popisu fanfikszynom ;D Osobiście nie pisze owych, ale w głowie już ułożyłam chyba kilkadziesiąt niesamowitych scenariuszy, większość już zapomniałam  |
dnia 24/11/2010 17:37
Tak... można, by rzec, że art napisany "ku pokrzepieniu serc" pogrążonym w żałobie fanom. Wybitny. |
dnia 27/11/2010 22:29
Świetny artykuł. Myślę, że żaden prawdziwy fan nie może pogodzić się z tym,że to już ostatnia część.. Ale tak jak napisałaś "strony, blogi, dyskusje, filmy i wiele innych rzeczy jego dotyczących są nieśmiertelne" :* |
dnia 08/12/2010 12:04
Dobrze powiedziane. Przeczytałam, ba "pochłonęłam" książkę w jeden dzień. "Żałoba" po Harry'm wiąże się ze swego rodzaju obowiązkiem do napisania jakiejś kontynuacji w stylu fan fiction. Artykuł dobry, lecz zbyt chaotyczny. PO. |
dnia 20/12/2010 16:31
ciekawy art.... i zgadzam sie z z tym ze HP jest niesmiestelny |
dnia 22/01/2011 16:07
TO JEST NAJLEPSZY ART. JAKI NARAZIE CZYTAŁAM!! Najbardziej wszedł mi do głowy ten fragment :
W związku z tym chyba nie należy tak bardzo rozpaczać, bo świat toczy się dalej, nawet jeśli czas siódmej części już wybił i skończyliśmy czytać ostatnie kartki, ostatnie zdania tej przecudownej historii to.. nie martwcie się, o Harrym nikt nie zapomni i nie ma zamiaru zapominać, bo takie słowo jak 'zapomnienie' w ogóle w jego kwestii nie wchodzi w rachubę
I tez myślę,że wątek z Ginny był troche zaniedbany. ,, 19 lat później''-też ciężko mi było odrazu wyobrazic wszystkie postacie jako dorosłych!
Nie rozumiem, jak ktoś może dac za ten artykuł Okropny lub Nędzny, a nawet Zadowalający! Przecież ten art. zasługuje na W! 
GENIALNIE! |
dnia 11/02/2011 21:21
Ja się chyba rozpłaczę... Dlaczego Rowling mi to robi??? Ja też nigdy nie zapomnę o Harrym... ale przyznaję, że te wszystkie książki o nim są bardzo inspirujące... |
dnia 14/03/2011 19:23
Od kiedy można na HPnet umieszczać Spoilery bez ostrzeżenia.
Nie czytałem książki a już wiem że:
- Harry przeżył
- Harry jest z Ginny i mają dzieci
- Snape kochał się w Lily
- istnieje wątek sporu miedzy Goblinami a Czarodziajami
- jest też jakiś wątek związany z Skrzatami
Krótko mówiąc: bardzo nie ładnie. Po co mam teraz czytać książke jak już wiem że Harry przeżył, co zapewne oznacza, że Voldemort zginął.
Ale przecież napisano :
Parę słów ode mnie odnośnie ostatniego tomu i tego, jak staram się pogodzić, że to już koniec. (Jeśli ktoś nie przeczytał jeszcze ostatniej części, to odradzam czytanie tego artykułu. Na własną odpowiedzialność jeśli już xD).
;D
Artykuł b. fajny ;d |
dnia 25/03/2011 19:43
Oby nasze wnuki i dzieci wiedziały kto to jest Harry Potter. Kończąc tę sagę Rowling mnie skrzywdziła. Niech ona napisze jeszcze części. |
dnia 26/04/2011 20:16
Harry Potter zmienił moje życie... nauczył co to jest miłość, śmierć, przyjaźń... Kiedy czytałam ostatni rozdział to płakałam... Bo dlaczego to już koniec?! Dlaczego?! 
Najbardziej poruszyła mnie historia Severusa... Tyle się nacierpiał, tyle zrobił ale i tak umarł! Sev to moja ulubiona postać...
Ech.. ale masz racje trzeba żyć dalej... Będę przekazywać moim dzieciom historię Harry'ego i NIGDY go nie zapomnę... |
dnia 09/07/2011 16:54
spox ten artykuł
i popieram co do 8 książki |
dnia 11/07/2011 18:43
bardzo fajnie napisany artykul.A co do ksiazki tyle osob zginelo,wspanialych osob ze az ta ksiazka byla strasznie smutna.Nigdy nie lubilem Snape ale jak przeczytalem wyznanie ksiecia to ryczalem jak bobr.Tyle przezyl a i tak zginal i to tak bez sensu.Byl wielki chyba najodwazniejszy bohater. Moze 8 czesc ksiazki by sie przydala.Ale Rowling tak postanowila i przyjmuje to ze spokojem lecz ze smutkiem. Na co bedziemy teraz czekac. Harry Potter pozostanie ze mna na ZAWSZE... |
dnia 21/07/2011 13:32
Za każdym razem. gdy ginął ktoś z przyjaciół Harry'ego płakałam jak bóbr. Choć i tak najbardziej wtedy gdy zginął Dumbledore. Do dziś nie rozumiem po co Rowling uśmierciła tak wiele tak wspaniałych osób, a już w ogóle bezsensowna była dla mnie śmierć jednego z bliżniaków ;| Ale najważniejsze jest to, że wszystko kończy się dobrze, prawda? A książkę i film kiedyś na pewno pokażę swoim dzieciom Z nadzieją, że będą nią tak samo zafascynowane jak ja Choć 8 części chyba bym nie chciała, żeby przypadkiem czegoś tu nie popsuła... Artykuł ok  |
dnia 24/07/2011 11:36
Sądzę, że trochę za dużo optymizmu no, ale cóż zawsze przyda się taka osoba, a tak wgl. twierdzę, że możnaby napisać o Albusie Severusie Potterze, też by było ciekawie. |
dnia 24/12/2011 19:00
fajnu artykuł |