dnia 13/08/2006 14:15
Moim zdaniem Harry, albo uda swoją śmierć, albo dostanie jakimś zaklenciem i bendzie wyglondał jak martwy. Możliwe jest też, że to była metafora. Życie jako dziecinstwo. Życie jako rodzina itp. Harry nigdy nie był naprawde szczęśliwy i to może oznaczać "poświęcenie życia", bo Harry musiał naprawde wiele poświęcić dla dobra innych.
Uff Ale się ropisałem. |
dnia 18/08/2006 14:36
Niezlą fotke mu strzelili! ja jestem fanem harry'ego potteraale czy harry moze zginąć mozliwe , ze jest horkruksem ale to nie jest pewne
a ty z kad iesz ze longbotton moze być tym z przepowiedni?? zaden z nas nie moze zyc poki drugi przezyje alez on sie tym zamartwial!
 luck jeszcze imperio czy imperius ale gra ktos w ogame?? |
dnia 17/10/2006 17:17
Myśle, ze z tą całą aferą o wybrańcu to bajka!! Mozliwy jest chwyt reklamowy. Nie wierze, ze ktokolwiek zrobił zdjęcie kilku zdaniom z ksiazki HP. Ale jeśli to się sprawdzi to musze powiedzieć, ze z jednej strony jestem niezmiernie zaskoczona, a z drugiej nie. Ale to niemozliwe!!!!!! W każdej częsci jest podkreślane jakim ofermą jest Neville. A Harry jest znakomity z obrony przed czarna magią!!! Ale w końcu Voldemort przekazał Harremu moc dlatego jest taki dobry!!!! Wiecie co ja juz sama nie wiem!!!! Jeśli ktoś chce o tym ze mną poklikać o Harrym to niech pisze na gg nr.7007647!!!
 |
dnia 17/11/2006 12:14
To niemożliwe! Książka nie jest nawet napisana w całości. To chore, że ludzie, którzy się dowiaduja o harrym wszystkich inf wierza w taka bzdure. A swoją droga to bardziej podobałaby mi się para Hraay-Hermiona niz H-Ginny. |
dnia 26/11/2006 09:57
Harry według mnie jest za słodki i za bohaterski gdyby nie jego przyjaciele już dawno by nie żył, niech im dziękuje za życie   
Wszędzie się wciśnie i wszędzie z niego wielkiego bohatera robią jakby był księciem    |
dnia 13/01/2007 11:23
Słuchajcie.... Neville faktycznie może być tym z przepowiedni , w końcu on też urodził się końcem lipca.... Ale nie wiem czy to by się zgadzało z treścią przepowiedni...
"Naznaczy go równym sobie. I żaden nie może żyć gdy drugi przeżyje"
Voldemort naznaczył Harry'ego równym sobie. Więc trochę te dwa fakty się sprzeczają...
Zobaczymy czy to się wyjaśni w kolejnym tomie... |
dnia 07/02/2007 00:28
Harry jest po prostu najlepszy po prostu wybitny. Nie mam nawet na niego słów.
Jest super świetny, extremalny i w ogóle jest to najfajniejsza postać (to oczywiste) |
dnia 10/02/2007 18:46
czy ja wiem bylo by bardzo ciekawi gdyby to Nevile nyl tym wybrancem to by mogla byc ta niespodzianka od Rowling przeciez rowling lubi zaskakiwac a to by zaskoczylo raczej wszystkich a poza tym Nevile juz raz zmiezyl sie z Czarnym Panem przeciesz on tez polecial do departamentu razem z cala GD i juz nie byl takim niezdara bo uczyl sie w GD |
dnia 01/03/2007 15:30
Tyle tu różnych opini i spekulacji czy Harry umrze czy nie... A ja jak zwykle mam inne zdanie. Według mnie to żeby wykończyć Voldemorta umrze Harry. Po prostu się poświęci. Już w szóstej części na końcu Harry jest taki dziwny. Jakby gotowy na wszystko <lol>. Jakby coś sobie obiecał. Harry zrozumiał, że ON jest Wybrańcem. Obiecal, że niezależnie od tego co będzie musiał zrobić to go zabije. A Nevill to też może odegrać ważną rolę. Jedno drugiemu nie przeczy. No bo pomyślcie tak jakbyście byli Rowling. Nie uśmierci Harrego, Wybraniec przezyje... I co dalej?? Koniec?? Poślubi Ginny, Hermionę czy Cho?? To będzie bez sensu. Historia jakby się nie skończy.
Tak mi się wydaje. Dla Jo lepiej by było gdyby uśmierciła Harrego.
Proszę nie linczujcie mnie za ten komantarz 
A co do artykułu to podziwiam. Jest pełny. No i w ogole. Spoko! Daje PO |
dnia 04/04/2007 10:40
Jeśli Rowling uśmierci Harrego w 7 części to cała seria straci najmniejszy sens. Nie lubię nieszczęśliwych zakończeń. Harry jako główny bohater jest strasznie nudny, ale przecież kiedy się pojawił , ludzie dostrzegli głębszy sens w czytaniu książek. |
dnia 23/04/2007 09:27
Szkoda, że Potter ni eistnieje naprawdę ale mamy J.K.ROWLING i DANIELA RADCLIFFE'A xD Może kiedyś przyjadą do Polski...No ale jak juz to do Warszawy ....Szkoda Lepiej, żeby do Białegostoku przyjechał     |
dnia 27/04/2007 16:05
Tak wiem, że to dziwne, ale wybitnie nie lubię tej postaci.
Jest w Harry'm coś co mnie po prostu irytuję...Nie zdradzę co to takiego. |
dnia 07/05/2007 21:07
Harry jest bardzo fajną postacią w tej książce chyba jedną z moich ulubionych...jedynie nie jest lepszy od Syriusza Blacka, jego nikt nie pobije |
dnia 17/06/2007 16:52
Powiem wam że on najlepiej wygląda w stroju od quidditcha.....nie żeby mi się podobał....jestem chłopakiem |
dnia 21/06/2007 08:55
jak jeszcze nie powstał film o harrym to miałam swoje wyobrażenie o nim ale jak wszedł film to trochę sie rozczarowałam bo ja wyobrażałam sobie troche inaczej ale juz sie przyzwyczaiłam |
dnia 01/07/2007 12:48
bardzo mnie się podoba ten artykuł ale niezgadzam sie z nicolacem poniewsz to jego matka dała mu tą tarczę w pewnym sensie. ale Miłość to jest to co Czarny Pan nie ma i to jest jego przewaga. |
dnia 02/07/2007 10:50
Trzeba mieć nadzieje że tak będzie!! a co tam ja w to wierzę miłość górą ale w sumie to dużą zasługę że Harry żyję mają jego przyjaciele i rodzice w szczególności  |
dnia 06/07/2007 11:44
mam nadzije ze to zdnai o z 7 czesci nie jest prawdziwe...cala seria dotyczyla harrego, wiec troche kiepsko by bylo gdyby na koniec okazalo sie ze neville jest wybrancem... |
dnia 06/07/2007 21:55
Harry to Harry... xD
Fajny gość 
Jego Fajny tekst? : (Czara Ognia) "Czy byś ze mną nie zechiała poszła na bal może" xD (film) <zapraszał Cho na bal> 'Chciałem tylko wiedzieć czy byś nie chciała wybrać się ze mną i pójść na bal ze mną" xD a jeszcze troche miał fajnych  |
dnia 07/07/2007 21:01
W sumie głupio by było jakby Harry umarł, ale z drugiej strony Rowling nie uwolni się od próśb o kontynuacje póki go nie uśmierci.... a Propo dzisiaj na onecie czytałam, że blizna jest jednymz koncowych wyrazów, ale nie ostatnim. |
dnia 08/07/2007 11:01
Bardzo dobry artykuł! A jeżeli chodzi o siódmą część, to nie będę na razie snuć domysłów na ten temat, bo nic jeszcze nie jest pewne. Prawdy dowiemy się w swoim czasie, chodź może być straszna. |
dnia 16/07/2007 18:05
wolałabym żeby Harry nie umarł :no wolę Happy Endy) ale cóż Deathly Hallows znaczy mniej więcej Śmiertelne Poświęcenie no nie??? Ale to może znaczyć , że Harry strasznie poświęci siebie i bliskich by zabić Voldemorta, ale to nie znaczy, że sam zginie i tak bym chciała. Bo przecież poświęci szkołę i miłość żeby zniszczyć lorda NIECH ON NIE UMIERA |
dnia 23/07/2007 11:53
Matka oddając za Harry'ego zycie ochroniła go przed smiercią, a tą tarczą, była- miłość! to prastara magia, której Voldemort nie zna i jej nie ma!
Ładny artykuł. To postać główna i, według mnie, najfajniejsza! Uwielbiam Harry'ego  |
dnia 24/07/2007 10:30
"Musimy to zrobić, Ron. Harry nie po to poświęcił
życie abyśmy teraz tak łatwo się poddali - powiedział
Neville Longbottom".
Uważam ze to moze byc prawda, bo sama autorka powiedziala ze usmierci harrego, ale nie powiedziala w jaki sposob...wiec nasuwa sie pytanie....czy to harry mial usmiercic voldemorta czy neville...oto jest pytanie, ale odpowiedz poznamy kiedy ukarze sie 7 czesc harrego pottera. a wiec porzyjemy zobaczymy no nie? |
dnia 24/07/2007 20:38
Dokładnie zobaczymy w 7 części HP... Teraz możemy się tylko domyślać co się stanie.
Ale tak osobiście mam nadzieję że jednak J.K Rowling zrobi nam niespodziankę i nie uśmierci Harrego Pottera, ale to on uśmierci Voldemorta. |
dnia 26/07/2007 13:28
Co do tego fragmentu na górze... to hm... a zresztą, przeczytacie, zobaczycie. Ja już to mam za sobą.
Co do Harry'ego- bardzo go lubię i szalenie się do niego przywiązałam.
Oprócz jego odwagi, bardzo podoba mi się także to, że on naprawdę potrafi wybuchnąć (pierwsze sceny z Ronem i Mioną na Grimmauld Place 12 w tomie 5, na przykład).
Co tu dużo mówić? Harry po prostu nie da sobie w kaszę dmuchać i kropka!
Ma u mnie drugie miejsce.  |
dnia 30/07/2007 02:56
Niech już ten Harry umrze, czarne moce,siły itd wygraja, zapanują nad swiatem i wszytskich nas wyje**bią w kosmos. Fajnie, harry potter to super ksiązka, gratuluje autorce pomysłu, (szkoda tylko,że to już ostatnia część)ale nie podniecajcie sie tak . Niech sie cos dzieje w tej książce,a nie zawsze taki sam schemat, harry wygrywa i jest wspaniały. Jego rodzice też byli dobrzy, a umarli. Ludzie. Niech mu coś wreszcie nie wyjdzie. |
dnia 30/07/2007 20:30
Harry James Potter to bohater serii książek Harry Potter. Gdy Harry miał około roku, jego rodzice zamordowani zostali przez Lorda Voldemorta. Voldemort podjął także próbę zamordowania Harryr17;ego, jednak zaklęcie odbiło się i trafiło w Voldemorta. |
dnia 03/08/2007 18:06
Harry to jeden z moich ulubionych bohaterów. Szkoda że polska wersja 7 tomu a zarazem ostatniego bedzie dopiero w styczniu...chciałabym juz poznac dalszy ciag przygod chłopca który przeżył Fajnz art |
dnia 09/08/2007 19:27
[u][u]świetny art tylko szkoda ze seria przygód czarodzieja Harry'ego pottera kończy się na VII tomie chcialbym jescze poczytac kilka jego przygód no ale cóz o tym zdecyduje Rowling pozdrawiam pisz wiecej bo piszesz ciekawie podoba mi sie   |
dnia 16/08/2007 06:54
HeRka harry zabije mnie n ie Longbiotton ten nieudacznik ale najpierw ja zabije jego jak to mozliwe wszystkiego sie dowiecie jaki przeczytacie |
dnia 20/08/2007 12:58
EE no wiadomo że to jest najlepsza postać!!
Najbardziej lubiłam Harry'ego od 3 części wzwyż bo już tak fajnie staił się Dursley'om i sie ich nie bał.
W piątej części strasznie sie na wszystko ciskał.
Choć według mnke jest trochę za mrukliwy i młomówny. |
dnia 31/08/2007 23:27
harry będzie horkruksem więc nie umrze kiedy voldemort będzie chciał go zabić. w ten sposób czarny pan zniszczy tylko horkruksa ale harry nie umrze |
dnia 18/09/2007 12:15
Potter wymiata Jest po prostu genialny Tylko niestety taki troche nieszczęśliwy, ale ma świetnych przyjaciół na których zawsze może liczyć |
dnia 22/09/2007 09:57
Matka Pottera rzuciła na pottera zaklęcie bloodblons bądź Mythal to z pradawnych zaklęć jest |
dnia 13/10/2007 13:37
Zgodzę się z Tonks... Tylko Daniel ma do tego"żyłkę". Jest stworzony dla tej roli... Art jest ok! |
dnia 27/10/2007 18:01
Lubie Harrego przede wszystkim że jest taki przyjacielski Czasami ma humory ale kto ich nie ma... |
dnia 17/11/2007 23:33
Fajny artykul, dlugi ale bardzo ciekawy ;D Wybitny xD B.lubie Harrego ;D |
dnia 20/11/2007 15:47
naprawde świetny artykuł chodź zgadzam się z HarryPotterWybraniec14 |
dnia 29/11/2007 12:56
Czytałam 7 część i Harry nie zginie i to on zabije Voldemorta a nie Nevill on tylko zniszczy Horkruksa ;] |
dnia 03/12/2007 17:07
o ile dobrze pamiętam jeszcze nie ma polskiej wersji PaniPirat więc skąd to wiesz? No chyba że czytałaś 7 częśc wersje angielską |
dnia 10/12/2007 13:48
ostanie wydanie książki hp jest super , chciałbym sie z potkać z Danielem  |
dnia 13/12/2007 19:05
Sam mój link wskazuje na to, że uwielbiam Harry'ego!!!!   
No ale jak można go nie lubc? |
dnia 17/12/2007 12:49
Herka lepiej jest przeczytac 7 czesc niz wymyslac wydarzenia na podstawie jednego zdania...a w 7 czesci jakos nie widzialam takiego zdania...to jakas glupota!! |
dnia 17/12/2007 13:23
duzo nazmyslalas ale moze byc |
dnia 28/12/2007 14:15
Harry jaki jest każdy widzi... nie jest szkarada, ale przystojny też nie jest...
Nie czytam książek o nim bo jestem fanką samego Harrego. Ja jestem fanką jego przygód, a to już zmienia postać rzeczy |
dnia 16/02/2008 17:23
W sumie co do arta...
Niby fajny, ale już od początku czułam, że gdzieś już tę treść widziałam. Niestety nie pomyliłam się. Przykro mi, ale art nie jest fajny, ponieważ uważam, że jeżeli już taki się pojawia jest napisany własnoręcznie a nie na zasadzie skopiuj-wklej. |
dnia 23/03/2008 20:14
Harry, dość ciekawa postać, lecz czasem mnie najzwyczajniej irytuje. ktoś tam wyżej dobrze napisał. 'robi z siebie bohatera na siłę', chce ratować świat, tylko dlatego, bo Voldemort zabił mu rodziców. no halo! Voldemort zabił rodziców setek dzieci, a żadne z nich później nie chciało ocalać świata... tylko On, bo została mu jakaś śmieszna blizna. |
dnia 16/04/2008 18:55
To byli jego rodzice! To normalne, że szukał zemsty!
Twierdzisz, że nikt nie chciał ratować świata. A Neville? On sam buntował się w 7 klasie i organizował akcje przeciw śmierciożercom! A kot miał ratować świat jak nie Harry? Przecież to on zyskał moc! Piszesz "śmieszna blizna", a to dzięki niej i poświęceniu matki zyskał siłę, która może zniszczyć Voldemorta! I on wiedział, że MUSI go zabić. Bo tylko on mógł tego dokonać! Musiał najpierw sam zginąć, aby móc tego dokonać! |
dnia 20/04/2008 07:35
Harry Potter rządzi |
dnia 20/04/2008 07:35
daje ci W |
dnia 21/04/2008 14:04
fajny artykuł daję W  |
dnia 21/04/2008 14:05
to znaczy artykuł na W  |
dnia 25/04/2008 15:21
art na W |
dnia 26/04/2008 13:57
fajne nawet nawetale tak po prawdzie to wyjątkowe supernackie, zajefajne supcio, normalnie świetne fantastyczne niepowtarzalne        |
dnia 29/04/2008 15:30
Lubię Harry'ego jest spoko. I jest jedną z moich ulubionych postaci. |
dnia 30/04/2008 16:34
Dla mnie Harry to taka łamaga. O wiele bardziej wolę Dracona. Artykuł jest spoko. |
dnia 01/05/2008 07:36
Art fainy. Harry był dobrze opisane pomimo tego nie było dużo błędów. Podobało mi się choć też najlepszy nie był. |
dnia 05/05/2008 00:15
Również kolejny doskonały dobrany aktor do opisu J.K Rowling. Brawo. |
dnia 06/05/2008 12:12
Trochę mi Harrego szkoda. Miał bardzo trudne dzieciństwo i dojrzewanie. Artykuł powalający. |
dnia 06/05/2008 18:28
Zgadzam się z "ulik" i z "Minerwa McGonagall" ten tekst był super ;];] to Harry zabije Voldemorta, a Nevill zniszczy jednego z horkrusów.Artykuł dość fajny dałabym PO. A tak nawiasem to jakie są wasze ulubione momenty?? |
dnia 06/05/2008 18:34
Mój ulubiony jest z HP i ZF jak Harry wchodzi do myślodsiewni Snepa. A moja ulubiona postać to sama nie wiem czemu ...ale jest Bellatriks Lestrange Chyba nikt jej nie lubi. Ja nie wiem czemu ale lubie ja bardzo... |
dnia 07/05/2008 21:10
Pamiętam czasy gdy dopiero co wyszła pierwsza część. Wówczas nie było jeszcze tej strony.
Stare dobre czasy. A teraz ? Przeczytałem wszystkie części o HP.
Tamtec powyższe zdjęcie jest chyba z drugiej części o młodym czarodzieju ... |
dnia 10/05/2008 15:27
Bardzo lubię jego postać... Ciekawy artykuł.. Wciąga  |
dnia 11/05/2008 13:21
nienawidzę go.......zabił moją najulubieńszą postać |
dnia 14/05/2008 18:53
on jest nawet nawet ale wole i tak malfoya     |
dnia 16/05/2008 18:37
Baaaaaaardzoooooo lubię Harry'ego!!!!! Przecież to główna postać książki więc jak można jej nienawidzieć?? A co do artykułu jest spoko |
dnia 19/05/2008 14:57
Harry jest super bardzo go lubię Ma bardzo fajny charakter i jest zdecydowany to w nim lubię  |
dnia 23/05/2008 14:13
super |
dnia 23/05/2008 19:25
fajny art,daje W |
dnia 04/06/2008 15:57
Zdjęcie pięknie ) Naprawdę mi się podoba, to chyba z "Czary Ognia", czy się mylę?   |
dnia 05/06/2008 07:35
Najpiękniejszy uczeń w całym Hogwarcie
hhehe |
dnia 06/06/2008 12:06
fajna fotka |
dnia 09/06/2008 16:23
Super artykuł,fajne zdjątko,opowieść... życzę eszcze wielu,tak samo fajnych artykułów   |
dnia 10/06/2008 09:58
dobre że ktoś to napisał |
dnia 11/06/2008 12:17
Super |
dnia 12/06/2008 15:46
Świetny artykuł Bez niczego daję W. |
dnia 12/06/2008 15:49
Świetny artykuł Bardzo mi się podoba |
dnia 17/06/2008 20:31
Swietne bąbowe po prostu W      |
dnia 19/06/2008 09:27
fajny artykulik...jednak moglabys napisac dlaczego zaklecie odbilo sie od HARREGO POTTERA
wiec zrobie to za ciebie ...zaklecie zucone przez Lorda Voldemorta odbilo sie (tak jakby) dlatego ze w jego krwi plynela milosc ktora dala mu matka...
    |
dnia 26/06/2008 11:55
Wszyscy w komentarzach tylko go wychwalają. Lubicie go jako postać książkową, czy jako postać filmową?  |
dnia 27/06/2008 16:19
Uwielbiam Harry'ego, przeczytalam i posiadam wszystkie ksiazki o Harrym, no i mam kilka dodatkowych, acha i fajny artykul |
dnia 05/07/2008 14:40
Uwaga!Czytacie ten komentarz na własne ryzyko!Zawiera spoilery!
To Potter jest Wybrańcem.A Naprawdę przepowiednia to nie do końca prawda.Gdy Voldemort żyję,Harry też musi żyć.Voldemort użył krwi harrego.Krwi,w której płynie tarcza miłości Lily.Więc gdy Voldemort rzuci Avade Kedavre na pottera,to wyniszczy horkruksa żyjącego w harrym,pod postacią blizny.Neville w końcu też będzie bohaterem,bo reaktywował
GD,walczył w obronie Hogwartu i zabił Nagini,węża i horkruksa Voldemorta.Wiem to wszystko,bo czytałem 7 część !Więc jak macie pytania na temat siódemki,to zgłaszajcie na tych komentarzach |
dnia 06/07/2008 16:54
Artykuł fajny, w sumie bez błędów, przejrzysty, przecinki i.t.d. Ale zabrakło mi jednej rzeczy - mianowicie charakterystyki Harry'ego, czyli, że ma czarne włosy, jest dość chudy w stosunku do swoich rówieśników... Ale ogółem jest dobrze napisany, miło się czyta, fajnie, że wkleiłaś zdjęcie.
Harry Potter - główny bohater, zarówno jak i w książce, filmie i w prawdziwym życiu fenomenalny. Postać (na szczęście, wielkie dzięki Rowling) nie cukierkowa, ma swoje wady, popełnia błędy, bezniteresowny chłopak. Przeżył wiele, miał styczność z dwoma światami, poznał różnych ludzi, zasmakował wielu smaków życia, tych słodkich i gorzkich. Znajdywał się w wielu trudnych sytuacjach, nie zawsze wychodził nie tknięty. Harry Potter to interesująca postać. Harry Potter to coś więcej niż przeciętność. Harry Potter to dobro. Harry Potter to Harry Potter. Po prostu Harry Potter, nazywając rzecz po imieniu. |
dnia 13/07/2008 04:47
W tej ksiazce harremu wszystko wychodzilo fuksem, np: w pierwszej czesci, czwartej czesci, piatej, szustej , siodmej ...... i jeszcze smierc voldemorta..... odbite zzaklecie usmiercajace przez jakies glupie expeliarmus |
dnia 22/07/2008 01:25
Żal mi Harry'ego. Moze nie tyle ze względu na to, że w tak młoodym wieku stracił rodziców, co dlatego, że gdy tylko ktoś stawał się mu naprawdę bliski, gdy chłopak poczuł, że ma rodzinę zostawało mu to brutalnie odebrane. Najpierw rodzice, następnie Syriusz, Dumbledore, przyjaciele, którzy zginęli w walce o Hogwart... Harry musiał być naprawdę silny, żeby udżwignąć ciężar jaki na nim spoczął gdy Vlodemort poznał część przepowiedni i zaatakował Potterów.
Sądzę, ze Dursleyowie wychowując młodego Pottera w cieżkich dla chłopca warunkach nieświadomie wyświadczyli mu ogromną przsługę. Dzięki temu Harry wyrósł na normalnego chłopca zdolnego do wali z Czarnym Panem, a nie na zarozumiałego, rozpuszczonego "księcia" zdychajacego do swojego odbicia w lustze. |
dnia 26/07/2008 21:51
cxghery |
dnia 28/07/2008 14:05
Artykuł nawet spoko  |
dnia 29/07/2008 14:26
harry to fajna postać
podoba mi się jego miotła błyskawica
a wogule to artykuł na sto dwa.           |
dnia 29/07/2008 21:00
może byc |
dnia 30/07/2008 22:12
mati90 poświęć troszkę czasu na słownik ;D ortograficzny !!! mnie to razi a o Harry'm trochę mało napisali... A GDZIE O GINNY!! |
dnia 03/08/2008 11:28
Harry jest fajny,ale ten artykuł troche za krótki |
dnia 04/08/2008 17:00
Harry <zakochana>    ale jak dobrze że o ginny nie napisali  |
dnia 04/08/2008 17:00
Harry <zakochana>    ale jak dobrze że o ginny nie napisali  |
dnia 06/08/2008 18:35
fajnie |
dnia 06/08/2008 19:36
harry, harry... moja mama mowi, ze ja sie w nim zabujalam! O.o OMG! nie moja wina, ze ja te ksiazki (dobra, niektore filmy tez) po prostu KOCHAM! to nie to, że aktor... lol. mi się w hp nikt nie podoba xp. ale nie będę nawijac o... tym czymś. potter... no co? pasuje do gin. ^^ trochę mu współczuję, że rodziców nie ma... biedne dziecko z chorobą downa (hehe, żart xD). co jeszcze? aa... zdziwiło mnie jak rowling napisała w 7-emce, że ON JEST HORKRUKSEM vodzia! oo... wtedy, z tego co pamiętam, zasnąc nie mogłam. xd. i... i to chyba tyle. ^^ |
dnia 08/08/2008 16:47
Na szczęscie Harry przeżył i dobrze i zabił Voldzia   |
dnia 11/08/2008 11:57
Ciekawy artykuł.Sam to pisałeś??? |
dnia 11/08/2008 13:20
Nienawidzę Pottera... Bohater za dychę, zwycięzca z przypadków, gapa i przeciętniak... Ale za art dam P. |
dnia 12/08/2008 16:19
Artykuł taki sobie. Nic specjalnego.
Gdzieniegdzie blędy stylistyczne. Trochę mało z fabuły książki i stosunków Potter-Weasley Potter-Chang, Potter-Weasley, Potter-Granger, Potter-Neville, Potter-Dumbeldore, Potter-Snape.
Jak dla mnie artykuł zasługiwałby na ocenę Nędzną. |
dnia 15/08/2008 09:42
Artykuł jest beznadziejny.... Bardzo rozwinięte niektóre wiadomości, a reszta - która według mnie powinna się tutaj znaleźć, jest po prostu pominięta! |
dnia 15/08/2008 19:44
harry zginie czy nie w hp i insygia śmierci chyba wszystko nię wyjaśni |
dnia 15/08/2008 20:42
Harry Potter jest "nie do opisania"  |
dnia 17/08/2008 10:05
Art. nie pełny, wiele można by pisac o Harrym(Rita napisałaby wiecej niż 20 stóp pergaminu) |
dnia 17/08/2008 10:49
Szkoda że jest tak mało części przecież powinni pisać aż do śmierci Harrego , a nie do tego , że ma dzieci i żone właśnie to jest fajne ma dzieci , żone powinni to jakoś rozwinąć . |
dnia 17/08/2008 13:32
Super Harry z Ginny mają dzieci ciekawe jak Harry umrze to też powinni napisać lub pokazać.  |
dnia 17/08/2008 15:20
Świetny artykuł godny uwagi  |
dnia 19/08/2008 22:10
Nszczęście wszystko się dobrze skończyło ) |
dnia 26/08/2008 11:53
Harry z Ginny są małżeństwem, napoczątku miałam wrażenie że ożeni się z Cho Chang, ale potem mi to przeszło.
Ron z Hermioną... do tego nie miałam wątpliwości.
Ciekawe z kim ożenią się ich dzieci.  |
dnia 28/08/2008 03:37
Jak podaje autorka-Rowling Harry rzeczywiście urodził się 31 lipca 1980 roku. Voldemort zaś przybył do domu jego rodziców w Halloween następnego roku, co oznacza, że Harry miał dokładnie rok i miesiąc. |
dnia 04/09/2008 21:21
Przydałby się dalszy ciąg... Np. jak poznaje Syriusza, zakochuje się w Cho... Ale ogółem bardzo ok    |
dnia 09/09/2008 10:16
Pełny obraz sytuacji, dla osób dopiero poznających Harrego taki opis wystarczy, duże W  |
dnia 11/09/2008 16:52
krótko ale na temat |
dnia 15/09/2008 15:42
Nawet, nawet ten opis. Podoba mi się |
dnia 27/09/2008 14:14
Jakby przemyśleć, to nie Harry' a jego matka skasowała Voldemorta - w końcu to jej życie odbyiło zły urok... |
dnia 29/09/2008 20:38
Ja g        okocham |
dnia 29/09/2008 20:38
Ja g        okocham |
dnia 14/10/2008 20:22
Harry jest spoko chociarz czasem dziwnie się zachowuje |
dnia 28/10/2008 22:12
HARRY POTTER ROX!!!!!!       |
dnia 31/10/2008 15:55
No spoko koko                   .. |
dnia 02/11/2008 20:45
zgodze się Lachus kto mugby zastompic Daniela nik xd |
dnia 04/11/2008 20:32
Nawet fajnie, że nie zginął w 7 części. Harry jest nawet spoko, tylko czasami jest denerwujący. |
dnia 09/11/2008 22:33
 |
dnia 12/11/2008 11:42
świetny artykół... Dobrze napisany i wszystko mówi co ważne o Harrrym Potterze... |
dnia 14/11/2008 16:14
 |
dnia 14/11/2008 16:14
  |
dnia 14/11/2008 16:14
  |
dnia 14/11/2008 16:14
   |
dnia 14/11/2008 16:14
   |
dnia 14/11/2008 16:14
  |
dnia 14/11/2008 16:14
  |
dnia 14/11/2008 16:14
   |
dnia 16/11/2008 09:00
no nasz główny bohater;p    |
dnia 16/11/2008 19:30
HARRY POTTER jest wielki |
dnia 23/11/2008 09:33
Gdybym był taki jak Harry. |
dnia 25/11/2008 21:05
jednym słowem - Harry rządzi! 
Ale można było go opisać trochę lepiej..... |
dnia 26/11/2008 20:15
Powiem krótko: z jednej strony nie zrobisz całego jeg opisu, a tym bardziej tylko kopiując, bo jest słowo w słowo prawie z Wikipedii. Można więcej opisać!   |
dnia 29/11/2008 17:35
daje W |
dnia 04/12/2008 16:41
hehe lol pokonał malfoy'a chyba bo tak dziwnie wyżedł;
ale ogółem fajny opis
pozdr  |
dnia 04/12/2008 16:46
stylistycznie jest ok tylko szkoda że wszystko skopiowałaś. ojjjj o naszym Harrym można napisać o wiele więcej i o wiele ciekawiej poszłaś po najmniejszej lini oporu, no ale każdemu się to zdarza... tak ogółem to art sprawia nawet niezłe wrażenie i gdybym miała oceniać to dałabym " P " pomimo że to z wikipedi  |
dnia 08/12/2008 17:49
Ja dałabym N, bo wszystko skopiowane_ ..._Mogłaś się lepiejbardziej postarać..._Poza tym nie lubię Harry'ego Potter'a....._wolę inne postacie, w ogóle nie lubię "Świętej Trójcy" ...
E-V. |
dnia 14/12/2008 12:42
Wszystko super tylko...."Po chwili wahania zgadza się wyruszyć z Hagridem do Londynu na ulicę Pokątną, by zakupić przedmioty niezbędne do czarodziejskiej edukacji."...nie można kupić przedmiotów....ale to tylko takie drobnostki.. |
dnia 20/12/2008 17:53
Ogólnie artykuł ok
Co do Harry'ego... Jak dla mnie za grzeczna i idealna postać. Wole np. Draco i ten jego zadziorny charakterek^^ |
dnia 21/12/2008 19:18
Harry Potter (jak dla większości) jest moją ulubioną postacią. a art jest spox.  |
dnia 23/12/2008 17:51
dobrze że żyje   zle że koniec książki     |
dnia 23/12/2008 18:05
jednak harrego łaczylo cos z lordem to i tak dał se z tym rade aby pokonac wiele pokos i przeszkod ktore napotkaly go w glownej roli harrego pottera  |
dnia 27/12/2008 13:42
Spoko art , ale myślę że wszyscy na tej stronie wiedzą kto to Harry Potter . Dość fajny art. Mam pytanko. Dlaczego tu nie ma ocen? |
dnia 27/12/2008 13:49
No właśnie, szkoda, że seria się już skończyła.
Harry jest świetny, co tu dużo mówić, tyle razy pokonał Voldemorta, wielki czarodziej. |
dnia 27/12/2008 18:34
Najważniejsza postać Mogła by być 8 część przygód o HP, aby np. bronił swoje dzieci przed Voldemortem hehe |
dnia 27/12/2008 20:14
Bardzo dobry tekst, krótko i na temat. Ode mnie dostaniesz 50 punktów  |
dnia 27/12/2008 21:51
Fajnie, fajnie, ale dla mnie tak jakoś za sucho, bezbarwnie |
dnia 28/12/2008 16:38
uwielbiam HARREGO |
dnia 28/12/2008 16:39
Ja bym chcial aby Voldemort umarl przez Harrego |
dnia 28/12/2008 16:41
tylko jedno mnie denerwuje Harry musi przezyc nie moze umzeec tak wlasnie napisala wszystkie czesci J.K Rowling |
dnia 28/12/2008 16:50
a jak Harry jest w Hogwarcie to nie ma super zaklec a jak wlczy z Voldemortem to ma najlepsze |
dnia 29/12/2008 20:49
hary umiera to prawda ale po rozmowie z dambyldorem w jakby to powiedziec ...niebie wraca na ziemie i ostatecznie pokonuje voldemorta wiem bo czytalem 10 razy zeby to dokonca zrozumiec |
dnia 30/12/2008 15:59
powiem tylko jedno słowo : BOSKIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!                  |
dnia 31/12/2008 22:22
Artykuł jest naprawdę dobry |
dnia 02/01/2009 00:04
Niesamowite ze taki maly chlopak zabil najwiekszego czarnoksieznika na swiecie |
dnia 02/01/2009 10:26
Jeśli Rowling uśmierci Harrego w 7 części to cała seria straci najmniejszy sens. Nie lubię nieszczęśliwych zakończeń. Harry jako główny bohater jest strasznie nudny, ale przecież kiedy się pojawił , ludzie dostrzegli głębszy sens w czytaniu książek. |
dnia 02/01/2009 10:27
wyglondał jak martwy. Możliwe jest też, że to była metafora. Życie jako dziecinstwo. Życie jako rodzina itp. Harry nigdy nie był naprawde szczęśliwy i to może oznaczać "poświęcenie życia", bo Harry musiał naprawde wiele poświęcić dla dobra innych.
Uff Ale się ropisałem. |
dnia 02/01/2009 11:23
uważam że trzeba troche ten art. zmodernizować ale to nie moja wola tylko tak uważam po dokończeniu sagi |
dnia 04/01/2009 18:23
A mi artykuł się podoba |
dnia 07/01/2009 16:05
Dla uściślenia wiadomo ile Harry miał lat. Ponad rok, a dokładnie rok i 3 miesiące. Bo Harry urodził się pod koniec lipca, a jego rodzice zgineli w noc duchów. (Wigilia Wszystkich Świętych-31 październik) |