dnia 10/04/2007 14:51
jak już nie którzy piszą że to jego blizna jest horkruksem!!! |
dnia 10/04/2007 14:51
No nareszcie...! Ja np wiem, że Harry nie jest horkrusem, ponieważ gdyby blizna Harry'ego nim była, to Voldemort omamił by Pottera. Poza tym jak mógł włożyć do niego horkrus, skoro zamierzał go zabić? I czy w ogóle to byłoby normalne: umieścić horkrus w Harrym Potterze i chcieć go zabić?  |
dnia 10/04/2007 14:51
Daję O, a wiesz za co? Skąd wiesz, że Nagini to horkruks? Poza tym chyba nie ma artykułu, który mówi, że Harry to horkruks, tylko że horkruks to jego BLIZNA!!!!!!!! |
dnia 10/04/2007 14:53
Wiktor, jak możesz! Skoro nawet blizna Harry'ego byłaby horkrusem, to z pewnością cząstak ciała zamieszkałaby w Potterze! A poza tym to są przypuszczenia, nawet w KP o tym pisano... |
dnia 10/04/2007 14:54
Powtarzam: dowiemy się tego w 7 części |
dnia 10/04/2007 14:54
wiktor- w 6 tomie przygód Harrego Dumbledore PRZYPUSZCZA, ze Naginii to horkruks |
dnia 10/04/2007 14:59
zgadzam sie z tym artykółem, harry nie może być horoklusem, ale to nie oznacza ze jego blizna nie moze byc! |
dnia 10/04/2007 15:01
ale beznadzieja!!! ten "jedyny którego się bał" to Dumbledore a nie Harry ...glupi art...nie pisz juz wiecej takich szmatlawcow... |
dnia 10/04/2007 15:02
No pewnie, zgadzam się, Harry nie może być horkruksem
ZA art daje P |
dnia 10/04/2007 15:10
Horkrusa umieszcza sie ŚWIADOMIE w pewnych rzeczach, to p4zecież bardzo zaawansowana magia, voldemort nie mógł ot tak sobie umieścić go w Harrym...  |
dnia 10/04/2007 15:10
zgadzam sie, i moze twoj art wkoncu zskonczy te rozwazania... |
dnia 10/04/2007 15:11
Ostatnio czytalam na innej stronie identyczny artykul. |
dnia 10/04/2007 15:15
jego blizna jest horkusem |
dnia 10/04/2007 15:19
ja tam nie wierzę że Harry jest horkrusem |
dnia 10/04/2007 15:21
niemożliwe droga bestio napisalam ten art sama i napewno go nie skopiowałam...zreszta admin chyba by się skapnął^^ |
dnia 10/04/2007 15:21
Bestia sugeruje że to spam |
dnia 10/04/2007 15:24
jejku ludzie nie ma już o czym pisać tylko o tym czy Harry jest horxem czy nie. Moje zdanie jest takie: Harry MOŻE być horxem ponieważ sam Dumbledore powiedział ze Voldemort umieścił przez przypadek w Harrym cząstkę siebie. Jednakże może sie okazać zupełnie inaczej dlatego powstrzymujmy sie od komentarzy na ten temat i czekajmy na VII czesc HP. |
dnia 10/04/2007 15:24
Też kiedyś czytałem cos podobnego... |
dnia 10/04/2007 15:37
daję P bardzo ciekawe sprostowanie |
dnia 10/04/2007 15:52
kiedys pisałem ze Harry jest horkruksem w innych komentach ale zmieniam zdanie. w ksiażce przeciez pisało że dumbledore powiedział że voldemort nie jest w pełni sił bo podzielił sie na 7 części czyli Horkruksy i rozprzestrzenil je na całym świecie... |
dnia 10/04/2007 15:54
Nie podoba mi sie art. Jest pelno błedow i skad wiesz, ze napewno jest to cos od Godryka Gryfindora??? Oczywiscie to jest bardzo prawdopodobne, ale moze Rowling nas zaskoczy. Mysle jednak, ze harry nie jest horkruksem. |
dnia 10/04/2007 15:59
super art! rozwiałas wszelkie wątpliwosci! |
dnia 10/04/2007 16:02
nie wiem czy Nagini też ale popieram bo kiedy Voldemort miałby zrobiś horkruksa z Harrego i dlaczego miałby go potem zabijać pomyślicie głupoty i zaraz je wypisujecie daje W |
dnia 10/04/2007 16:18
Ja i tak zostanę przy swojej wersji. Jeśli się nie mylę wymieniłaś tylko sześć horkruksów. |
dnia 10/04/2007 16:40
Nie wiem co już na ten temacik sądzić. Ja myślę, że Harry nie jest horkruksem, że przeżyje, że Duml jednak żyje. KoNIEc |
dnia 10/04/2007 16:43
w końcu ktoś mądrze pisze! a co do tego, że blizna jest horcruksem - to bzdura!!! (ale bardziej się rozwinę na ten temat w arcie)
ogólnie to zostawiam W, za to że umiesz trzeźwo myśleć 
A poza tym, jeśli HP byłby horckruksem, to LV nie chciałby go zabić. |
dnia 10/04/2007 16:55
to było, jest i będzie wiadome... |
dnia 10/04/2007 17:12
nie bede komentowac tego art., poniewaz mam dosc czytania na ten sam temat |
dnia 10/04/2007 17:13
Przekonałaś mnie;p hm na początku uważałam, że on jest horkruksem, ale jak sobie przypomnę, to rzeczywiście Dumbledore jasno się wyraził mówiąc jakie podejrzewa, że są jeszcze horkruksy... Mądra i zarazem sprytna teoria Pzdr;* Daję W |
dnia 10/04/2007 17:26
No ja już mam dosyć tematów typu "Czy Harry jest horkruksem" to bez sensu Voldemort miałby stworzyć w Harrym horkruksa w osobie która chce zabić ?? bezsens 
Art. fajny daje W |
dnia 10/04/2007 17:30
Drążycie ten sam temat ciągle...Voldemort nie zdążyłby zrobic Harry'ego horkruksem bo to bardzo zaawansowana magia i potrzeba na nią czasu...nie zrobiłby tego także dlatego że próbuje zabic Harry'ego od pewnego czasu...miałby niszczyc częsc swojej duszy?Dobrze że ich zbeształeś... |
dnia 10/04/2007 18:17
No nie... przepraszam bardzo, ale gdzie pisze, że horkruksami są właśnie te przedmioty? I że to pewne, że jest ich tyle? |
dnia 10/04/2007 18:21
ja jeszcze raz mowie, ze nie mam na to zdania, ale mysle, ze harry nie jest horkruksem. art... kilka literówek, ale nie musisz sie o to martwic. dam W |
dnia 10/04/2007 19:03
Harry nie jest horkruksem ani jego blizna jak mysla niektorzy!!! art. ciekawy daje PO |
dnia 10/04/2007 19:07
O MATKO!! WEśCIE PRZESTAńCIE WKOńCU PISAć TE KOPNI ETE W GłOWE ARTYKULY ZE HORKRUKS TO ZE TAMTO!! Wszystkiego dowiemy sie w 7 części!! JAkie gluuupoty! Daje O i bez skrupulow. |
dnia 10/04/2007 19:14
jak zwykle to samo  przez ciebie usnelam przed kompem bo starał sie przeczytac cale zeby cie bezpodstawnie nie oskarzac ale ten art nic nie wnosi!!!!!!!!!!!!  |
dnia 10/04/2007 20:11
Cała sprawa wyjasniona!!!!!!!!Harry nie jest horokusem  |
dnia 10/04/2007 20:11
Cała sprawa wyjasniona!!!!!!!!Harry nie jest horokusem  |
dnia 10/04/2007 21:42
Lenusia 15...jak przy każdym arcie tak zasypiasz to lepiej idz spać i nie męcz się czytaniem. |
dnia 10/04/2007 21:43
Harry nie, ale jego blizna tak lub ma jakiś związek z horokruksem. |
dnia 27/04/2007 17:02
Zgadzam sie z toba w 100% Wiele razy powtarzaalam ze Harry nie jest horkruksem ale oni i tak gadaja swoje |
dnia 15/07/2007 20:54
Zgadzam się z tobą. Harry nie, blizna może... Daję PO. |
dnia 14/09/2007 20:13
UWAGA SPOILER!!
Fajny artykul, ale Harry JEST a wlasciwie byl horkruxem. Gdy Voldemort chcial go zabic uczynil go Horkruxem przypadkowo... I stad to pokrewienstwo miedzy nimi. |
dnia 09/01/2008 19:11
HArry jest Horkruksem i voldemort ktory trafil w niego Avada Kedavrą zabił cząstkę swojej duszy ... |
dnia 28/01/2008 17:55
Harry jest horkruksem...poprostu coś ci nie wyszło. Zdarza sie |
dnia 03/02/2008 17:02
ja jeszcze przed przeczytaniem 7 tomu wiedziałam że Harry jest horkruksem |
dnia 07/02/2008 17:57
Harry jest horcrucsem o ktorym Voldzio nie wiedział i koniec kropka finito! |
dnia 12/05/2008 20:09
na to, że Harry Potter jest horkruksem wskazywały fakty chociażby z tomu szóstego.
po wydaniu siódmego tomu, fakty te potwierdziły się ostatecznie.
no, ale cóż, niektórzy lubią szukać dziury w cały. (; |
dnia 21/05/2009 14:47
mi się wydaje, że Harry jest Horakrusem, ale przecież, żeby zrobić horakrusa trzeba zabić kogoś, tak myślę, ale w drugiej strony Vodzio zabił Lily i James'a to już nie wiem... |
dnia 16/06/2009 17:44
Ludzie wytłumaczę Wam to! Nie warto robić nowego arta, więc napiszę to tu. Harry był horkruksem. Aby stworzyć horkruksa należy zabić kogoś. To pasuje, ponieważ w pomieszczeniu w którym zginą Voldemort, zginęła również Lily. Po drugie: Oczywiste jest prawie dla każdego, że horkruksem może być tylko przedmiot, a nie żywa istota, która rozumie. Jednak wy źle to pojmujecie. Kiedy Czarny Pan rzucił zaklęcie uśmiercające na Harry'ego to odbilo się od chłopca i trafiło Voldzia. Jako, że stworzuł już 6 horkruksów jego ciało oddzieliło się od duszy. To znaczy, że ciało rozkłądało się, natomiast dusza trafiła do najbliższej, żyjącej osoby. Był nią Harry. Jednak nie on cały jest horkruksem. Jedynie jego blizna. Dlatego właśnie tak jak Salaz i jego jedyny, żyjący jeszcze potomek- Tom- był wężousty. Sam Hermiona wspomniała o tym w drugim tomie. Powiedziała do Potter'a, że jego dar jest bardzo rzadki. Posiadają go jedynie potomkowie Salaza. Harry zyskał umiejętnoś Voldemorta tylko dlatego, że był horkruksem. Voldzio nie miał jednak panowania nad Harrym tylko dlate, że był on rozumnym człowiekiem. Jednak chłopak gdy zbliżał sie do niego Voldemort czuł ból w miejscu blizny. Dumble dor powiedział mu, że jest to niezwykła więź między nimi i Voldemort nie celowo oddał mu część swoich umiejętności. Na cmentarzu (4 tom) różdżki Ślizgona i Gryfona złączyły się właśnie przez ta niechciana więź.
Teraz spytacie pewnie czemu Nagini była horkruksem. To też wam wytłumaczę. Nagini która okazała się 6 horkruksem jako żyjące zwierzę nie nie powinno nim zostać. Jednaże Tom był wężousty miał nad nia panowanie. Jest to wyjątek. Ten jeden. Horkruksem może zostac jedynie rzecz.
Mam nadzieję, że zrozumieliście coś z tego mojego monologu. Starałam się jasno wszystko wytłumaczyć.    |
dnia 16/06/2009 18:00
Chociaż rozpisałam sie wyżej to dodam coś jeszcze. Przeczytał pod tym artem komentarz Royal'a. Napisał w nim tak: ,,Harry jest Horkruksem i Voldemort, ktory trafil w niego Avada Kedavrą zabił cząstkę swojej duszy ...''.
Nie wiem dokładnie do którego momentu odnosi się ten komet. Czey do 1 części, czy do 7?
Jeżeli do pierwszej to jest na odwrót. Voldemort przez przypadek oddał cząstkę swej duszy, a w 7 tomie Voldemort zamierzał zabić Harry'ego tyleże Czarną Różdżką, która jak niektórzy wiedzą słucha tylk jednej osoby. Należy ją zabić, aby zyskać różdżkę. Voldemort myślał, że różdżka należała do Snape i go zabił. Jednak popełnił straszliwy błąd. Panem różdżki był Harry. Kiedy Tom rzucił zaklęcie uśmiercające na Harry'ego. Ono jednak odbiło sie od niego po raz drugi i uderzyło w Riddla. Zabiła tym samym cząstę duszy w Harrym nie należąca do niego jak również Voldemorta. Jako, że Tom nie miał już horkruksów umarł na zawsze. Jak zwykł człowiek umiera. To tyle. Pozdrawiam Was, a za artykuł z przykrością muszę dać O... przepraszam autora artukułu. |
dnia 05/08/2009 23:28
Ale pokrecilas...  |
dnia 29/01/2010 16:06
Harry jest horkruksem . Voldemort próbujac go zabic , nie wiedział , że Lily oddając życie za syna obdarzyłą go ochrona . Dlatego tez Voldemort ze tak powiem przekazał Harremu czastke siebie , nie wiedzac o tym . Przeciez nawet przepowiednia o tym mowi : Zaden nie moze zyc jesli drugi zyje czy jakos tak . Wiec to kolejny dowód ze harry nosił w sobie czastke Voldemorta . A zeby pozbyc sie złego , trzeba zabic Harrego . |
dnia 10/03/2010 14:43
Hary 100 procent jest horkruksem , jego blizna przynajmniej! |
dnia 27/06/2010 15:58
Po przez zamordowanie kogoś sposobem magicznym dusza mordercy ulega rozdarciu. - tak było i z Tym-Którego-Imienia-Niewolno-Wymawiać. Gdy zamordował matkę Harrego jego dusza została rozdarta a kiedy rąbną w Harrego zaklęcie odbiło się i ugodziło Voldemorta. Z niego prawie nic nie zostało a skrawek jego duszy który wbrew jego woli odłaczył się od niego i wstąpił w Harrego tworząc Voldemortowi nie chcianego horcruxa. |
dnia 06/07/2010 23:47
Święta racja jednak jak się okazało w 7 tomie horkuskem był |
dnia 13/07/2010 02:26
Jestem Ciekaw, czemu część z Was uważała, że horkruksem mogła być blizna Chłopca, który przeżył. Po opublikowaniu przez nasze redakcje ostatniej książki z serii "Harry Potter i..." dowiadujemy się, że Harry we własnej osobie stał się horkruksem. Kilka Waszych komentarzy dotyczyło faktu, że tylko rzeczy mogą stać się horkruksami.
Wiemy już, że horkruksem może stać się przedmiot bądź istota, choć, jak mówił Dumbledore, jest to bardzo lekkomyślne posunięcie. Voldemort uczynił swoim horkruksem węża Nagimi. Zrobił to najprawdopodobniej zaraz po zabiciu mugolskiego dozorcy w czwartej części. Chęć posiadania horkruksa w postaci węża zrodziła się poprzez pragnienie posiadania czegoś wyjątkowego, co utożsamiałoby Go z jego historią, czegoś, co pozwalałoby mu na większą kontrolę swojego środowiska.
A Blizna?
Jakoś trzeba było odróżnić Harry'ego Pottera od tych wszystkich, którym morderczego zaklęcia nie dało się przeciwstawić. |
dnia 02/08/2010 22:49
Po pierwsze sprawa już wyjaśniona w 7 tomie. Po drugie oni PRZYPUSZCZALI że jest 7 horkusów, o tym że jest ich 8 (czyli z Harrym) nie wiedział nawet Voldemort |
dnia 25/07/2011 22:01
Jesili masz wątpliwości:
PRZECZYTAJ!
Harry Potter stał się "niechcianym" horkruksem, o tym, że Harry był horkruksem nie wiedział nawet Lord Voldemort. |
dnia 30/08/2011 21:32
Harry jest horkruksem !!!!!!!! |
dnia 04/11/2011 16:09
Harry jest i zawsze był, i nikt nie powiedział że horkruksem musi zawładnąć jego twórca przecież Voldemort nie wiedział że tworzy tego horkruksa nigdy nie planował go stworzyć, medalion tak działał na innych ludzi przez klątwe na niego rzuconą a nie dlatego że był częścią Voldemorta |
dnia 23/11/2011 18:33
             |