Historia - Hogwart

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Historia


hogwart






Szkołę Magii i Czarodziejstwa Hogwart założyło czterech najlepszych
czarodziejów: Godryk Gryffindor, Salazar Slytherin, Rowena Ravenclaw, Helga
Hufflepuff. Domy nazwali na podobieństwo ich nazwisk. Godryk został mianowany
dyrektorem i pozwolił uczęszczać do Hogwartu czarodziejom ,,brudnej krwi" co nie
podobało się Salazarowi. Wybudował sekretną komnatę tajemnic, która mógł
otworzyć tylko jego dziedzic. Tej strzegł potwór bazyliszek, ogromny wąż, który
uśmiercał wzrokiem. Salazar został wywalony ze szkoły. Nie można się tu
teleportować, a mugolskie (pozamagiczne) urządzenia tu nie działają. W 2004 roku
został urzadzony turniej magiczny, który miał na celu odbudować dawne więzi
miedzy szkołami. Co rok odbywają się rozgrywki w Quidditchu.




Historia
Krico 18/07/2006 14:14
Czytano 15266 razy
Liczba komentarzy - 84
Agatkkka dnia 06/12/2006 16:33
Tego jest stanowczo za mało! Ktoś tu powinien dokładniej przeczytać wszystkie tomy i wypisać choć część tego co mówiła Hermiona o Hogwarcie.
TomV dnia 27/12/2006 17:29
Wydaje mi się, że Turnij Trójmagiczny odbył się w 1994 roku, a nie w 2004. Turniej był jak Harry miał 14 lat, a on urodził się 1980r.
Peeves dnia 11/02/2007 14:53
Salazar wcale nie został wyrzucony po małej różnicy zdań, kłótni i walce pomiędzy nim a Godrykiem Gryffindorem. Po prostu sam odszedł!
Moony Alex dnia 25/02/2007 15:02
Jestem totalnie za tym, żeby Rowling napisała Historię Hogwartu smiley. I tak jak ktoś powiedział, Turniej Trójmagiczny odbywał się w latach 1994/95.
Jus-tynka dnia 21/07/2007 15:57
Tu jest tylko napisane przeważnie o dwóch założycielach - Salazarze i Godryku! Jest drobna wzmianka o Heldze i Rovenie... Jeśli się skupiamy na Hogwarcie, to należałoby z bliska przedstawić też innych przedstawicieli, a nie tylko dwóch...
Lady_Sybill dnia 31/07/2007 17:17
Parę rzeczy mi się tu nie zgadza: gdzie zostało powiedziane, że Gryffindor został dyrektorem? skąd wiesz, że Turniej Trójmagiczny odbył się w 2004 roku? przecież to kompletna bzdura... a jak już chcesz pisać artykuł, to nie pisz, że ktoś został wywalony, bo to zwrot używany w języku potoczym... i jak piszesz o historii to dodaj, że szkoła została zabezpieczona takimi i takimi zaklęciami, a nie, że nie można sie tu telportować... i z tymi urządzeniami mugolskimi to też bzdura - one nie działają z nadmiaru magii, zaczynają wariować, a nie bo nie mogą... i to jest strasznie mała cząstka historii, którą mieliśmy okazję przeczytać w książce, tam można się dowidzieć dużo więcej... jak się za coś zabierasz to rób to dokładnie i rzetelnie... marnie wygląda ten art...
LiDiablok dnia 29/01/2008 17:23
Tak. zdecydowanie za mało i za mało pomyślane. Można to zrobić dokładniej, choć oczywiście wymaga pracy trochę. Ale jak już coś robić to nie na odwal się. No pomysł niezły- by Rowling napisała historię Hogwartu... A najlepiej w ogóle Historię magii smiley ( a po niej wszystkie posręczniki, co pojawiają się w HP ^^ )
Ariana dnia 04/02/2008 18:46
cos malo tego...tutaj mozna by napisac duzo duzo wiecej.rozwinac to bardziej..szczegolnie ze historia Hogwartu jest bardzo ciekawasmiley
E-Vaire dnia 07/02/2008 16:09
Lol, beznadzieja. Okropne 'entery' cały czas, mało informacji... Nawet usunąłeś sobie ocenianie xD Boisz się, że będą' okropne'? Najlepiej sobie też komentowanie usuń, nikt nie będzie krytykował twojego artykułu.
rogogon25 dnia 16/02/2008 11:27
Krico to stanowczo za mało informacji o Hogwarcie. Na pewno mógłbyś napisać o wiele ciekawszą historię a jeśli masz książki to trzeba było z nich skorzystać. O Hogwarcie można by wiele napisać a zwłaszcza o historii.
Deathly dnia 28/03/2008 16:39
Jest trochę mało w tym newsie. Nie jest prawie w ogóle wspomniane o reszcie założycieli. Przypomina mi ten art trochę taką notatkę z encyklopedii. Zgadzam się z wypowiedzią jednego z użytkowników , że źle podałeś datę turnieju Trójmagicznego. I przyznam , że z książki można się dowiedzieć o wiele więcej niż z tego artykułu. smiley
Duvall dnia 22/06/2008 00:25
mało dopracowany artsmiley
moniachang dnia 23/06/2008 10:17
Czego tak mało przecież Hermiona dużo mówiła o Hogwacie . Tak kiepsko piszesz że jestem zmószona drugi raz wstawić ci N smiley
Potter 11 dnia 23/06/2008 21:15
Troche krótki daje Z
Nerwa dnia 25/06/2008 18:28
KRÓTKIE
Nerwa dnia 25/06/2008 18:28
KRÓTKIE
Martussxd dnia 27/06/2008 16:49
Art za krótki. I niby skąd wiedziałeś, że Gryffindor został dyrektorem? Przecież tego nie wiadomo. Po drugie, akcja książki rozgrywa się w XX wieku, więc skąd informacja że turniej odbył się w 2004 roku? Cały tekst został napisany chaotycznym językiem. Wedle mnie ten `artykulik` niepowinien zostać opublikowany. Zasługuje na Trolla.
Sol Angelika dnia 27/06/2008 18:51
To jest strasznie krotkie, dwuletnie dziecko napisaloby wiecej!!!!!!!!!!!!! Po prostu zenada
Cris Black dnia 30/06/2008 13:56
Co to ma być? Jeśli to ma być historia hogwartu
to ja jestem święty. Czy ty w ogóle czytałeś jakieś części Harrego oprócz pierwszej
magiczna_ dnia 02/07/2008 18:51
Strasznie krótkie ale fajnesmiley
magiczna_ dnia 02/07/2008 18:51
Strasznie krótkie ale fajnesmiley
magiczna_ dnia 02/07/2008 18:51
Strasznie krótkie ale fajnesmiley
Black Cat dnia 04/07/2008 13:24
Okropnie krótkie no i trochę mało informacji. Chyba poprzez wyśrodkowanie chciałeś zwiększyć pojemność artykułu. Ale logo Hogwartu mi sie podoba smiley
Only_girl_ dnia 04/07/2008 16:27
Nie podoba mi się. Każdy fan HP wie o tym wszytskim... ;/
lolekol dnia 08/07/2008 13:05
fajne godło, ale tekst nedzny i krótki a kto czyta ksiązki wie wszystko co tutaj napisałeś-aś
kasia granger dnia 08/07/2008 21:12
Krico powinieneś przeczyta chistorię Hogwartu
nessa_czarownica dnia 08/07/2008 23:07
to ja wiem bez czytania książkismiley
klaudia0901 dnia 11/07/2008 13:56
taaak ale dobre smiley
klaudia0901 dnia 11/07/2008 13:56
taaak ale dobre smiley
wiki3000 dnia 11/07/2008 21:23
Artykól nie zabardzo fajny
ale godło bajeranckie!!!

Scorpion22 dnia 12/07/2008 12:09
Artykół ktrótki i nie dorobiony
Harry89 dnia 14/07/2008 17:55
art dobry tylko że turniej trójmagiczny odbył się w 1994 roku a nie 2004
Wielki Inkwizytor Hogwartu dnia 15/07/2008 16:39
Mierny ten artykuł, historia hogwartu powinna być o wiele dłuższa.
sunsil dnia 15/07/2008 23:57
Art strasznie krotki. Moim dzaniem nalezaloby poswiecic wiecej uwagi pozaostalym dwom zalozycielom hogwartu. smiley
zizoupotter dnia 16/07/2008 19:21
krotkie ale na temat
anusia1493 dnia 16/07/2008 22:07
jest stanowczo za krotkie i malo w tym faktow ale najgorsze jest chyba to ze napisales/as ze torniej trojmagiczny odbyl sie 2004 roku bo chyba kazdy fan powinien wiedziec ze Harry rozpoczał nauke w hogwarcie w 1991 roku wiec torniej nie mogl sie wtedy odbyc
baranek_12 dnia 18/07/2008 17:12
Skoro szkoła ma CZTERECH założycieli, a uwagę poświęca się tylko DWÓM. No to znaczy, że cos jest nie tak .... A po za tym to wszystko dobrzesmiley
Cho Chang 321 dnia 21/07/2008 21:49
turnoiej odbył się w 1994 roku a nie w 2004!!!
A dlaczego Napisałeś/aś w większości zdań tylko o Godryku i Slazarze?? Ja bym dała Z=
emigratka dnia 22/07/2008 00:11
Po pierwsze to jest za krótkie. Po drugie nie ma tu zawartych wszystkich informacji. Po trzecie art skupia się na dwóch z trzech założycieli Hogwartu i po czwarte występują tu pewne nieścisłości (rok odbycia się Turnieju Trójmagicznego). To jest jeden z niewielu artów, który strasznie mi się nie podobał...
peter_potter dnia 24/07/2008 10:59
Dużo błędów stylistycznych. Art dość mocno nie trzyma się kupy i jest krótki. Można było napisać zdecydowanie więcej.
ginny_sectusempra dnia 24/07/2008 16:35
fajnie ale za mało zgadzam sie z Agatkkka...Hermiona naprawde dużo mowiła o tej cudownej szkole... więc moze warto jeszcze raz przeczytać te książki i wypisać te informacje... ogólnie art fajny bezbłedny więc daje Wsmiley
gurecki07 dnia 27/07/2008 12:48
Artykulik wręcz kieszonkowy, w którym jest wielen nie prawidłowości np: nie wiadomo czy Godryk Gryffindor zostrał dyrektorem nigdzie nie ma tak napisane, albo że Turniej Ttrójmagiczny odbył się w 2004 roku to kłamstwo, lecz nie wiem czy ty o tym wiedziałeś. Wydaje mi sie ze ty nie czytales ksiazek tylko ogladales same filmy bo w nich jest tak malo powiedziane o historii Hogwartu. Ten art zasluguje niestety na trolla sa takye błedz jeyzkowe takie jak yostał wywalony to jest blad bo po pierwsze Salazar sam odszedł a po drugie to nie jest poprawnz zwrot gdy sie pisze taki artykuł bo jego uzzwa sie w jezyku potocznym.
marcela dnia 27/07/2008 23:34
Tego jest zdecydowanie za mało i bardzo źle napisane. W ogóle nie trzyma sie kupy ten art.
Voldemort1993 dnia 30/07/2008 21:56
Taki dobry temat na artykul a Ty zmiesciles go w kilku zdaniach... wiesz troche zpasciles....
Hermiska dnia 31/07/2008 11:20
Noom malo..szkoda
Hermiska dnia 31/07/2008 11:21
mogloby byc wiecej bo juz sie wciagnelam a tam sie urywa
Hermiska dnia 31/07/2008 11:21
mogloby byc wiecej bo juz sie wciagnelam a tam sie urywa
Hermiska dnia 31/07/2008 11:22
A z kad wytrzasnęlas/es ten 2004 rok??
Hermiska dnia 31/07/2008 11:22
A z kad wytrzasnęlas/es ten 2004 rok??
Hermiska dnia 31/07/2008 11:22
A z kad wytrzasnęlas/es ten 2004 rok??
Hermiska dnia 31/07/2008 11:22
A z kad wytrzasnęlas/es ten 2004 rok??
Ginny_WeSley dnia 31/07/2008 11:30
zbyt mało...
Ginny_WeSley dnia 31/07/2008 11:31
zbyt mało...
Meduza113 dnia 31/07/2008 17:57
tak. za mało. Było tego duuuużo więcej.
Aleksandrcia dnia 02/08/2008 12:23
Turniej nie mógł się odbyć w 2004 bo harry urodził się w 1980roku. Zgadzam się z poprzednikami że za mało napisałeś
Już nawet po przeczytaniu pierwszego tomu dowiadujemy się więcej informacji
Ty czytałeś dokładnie tą książkę??
Kasza dnia 03/08/2008 09:03
Prawie nic tutaj nie pasuje. Tyle co napisałeś można by napisać na podstawie filmu.
alecia dnia 04/08/2008 11:56
zamało żeczywiście Aleksandrcia ma rację
miki poter5 dnia 04/08/2008 15:32
trochę nudne
epatsis dnia 05/08/2008 16:36
jak dla mnie to zbyt mało...;/
Siwann dnia 06/08/2008 10:33
Zdecydowanie za mało, zwłaszcza, że praktycznie w każdej części Harry'ego przewija się sporo ciekawostek na temat Hogwartu opowiedzianych przez Hermionę. Wystarczy trochę poszperać.
Cho Chang 321 dnia 08/08/2008 19:14
Tak zgadzam się z Siwann... Hermiona W każdej części coś o Hogwarcie smiley7
kalina0707 dnia 14/08/2008 11:13
To ma być historia Hogwartu????? Zdacydowanie za mało!! I błedy:

1."Godryk został mianowany
dyrektorem" - Skąd to?? W H.P. nic takiego nie było!!

2."pozwolił uczęszczać do Hogwartu czarodziejom ,,brudnej krwi"" - Co to za sformułowanie w historii Hogwartu?? Brudna krew, szlamowata krew, czysta krew - to są stwierdzienia potocznie!!!

3."Salazar został wywalony ze szkoły." - Salazar sam odszedł.

4." Wybudował sekretną komnatę tajemnic, która mógł otworzyć tylko jego dziedzic. Tej strzegł potwór bazyliszek, ogromny wąż, który
uśmiercał wzrokiem. " - coś więcej!! Gdzie była ta komnata?? Bazyliszek porusza się rurami, mogłeś to napisać

5."W 2004 roku został urzadzony turniej magiczny." - W którym roku??? W tym roku została wydana książka! A nie odbył ię turniej! Wystarczyło parę obliczeń!!

6."Co rok odbywają się rozgrywki w Quidditchu." - Nie odbywają się co rok, jak był turniej trójmagiczny to nie było rozgrywek!!

7. Jest tylko wzmianka o Rowenie i Heldze!!

Z tego mówiła Hermiona w każdym tomie można by zapisać parę tomów!!! Wystarczyło zajrzeć do którejkolwiek książki H.P..
GumaKulka dnia 20/08/2008 18:57
Trochę krótkie ...
bellatrix666 dnia 24/08/2008 11:52
za krótko. za krótko i jeszcze raz za krótko. Gdzie było napisane że Godrick był dyrektorem szkoły? po drugie Turniej Trujmagiczny nie odbywał się w 2004 roku.
twój język pisania jest jakiś dziwny taki haotyczny wiekle rzeczy na twojim miejscu zmieniłabym, przecież ta strona powinna podawać prawidłowe informacje, a tu jest masę niedociągnięć.
narcyza1117 dnia 27/08/2008 12:04
Troszkę to nie zgodne z prawdą
Carna Rozdzka dnia 30/08/2008 14:18
taki sobie ten artykuł.... z takim tematem jak historia Hogwartu mogłeś się popisać.... daje N na zachęte
JoeMonster2008 dnia 30/08/2008 21:57
strasznie krótkie, ale spoko
narcyza1117 dnia 01/09/2008 19:40
Beznadzieja daje O
katarzynka_granger dnia 04/09/2008 10:34
Ja również O, przede wszystkim za sposów pisania, pani polonistka to by się za głowę złapała...
HestiaGranger dnia 06/09/2008 22:18
Za mało informacji!!!
GAUNT dnia 16/09/2008 08:23
Artykuł mało interesujący, za krótki i za mało informacji.
OLCIA dnia 18/09/2008 12:12
Za krótki, za mało informacji, oglądając druga częśc filmu każdy moglby to samo napisać.
kamilm150 dnia 19/10/2008 14:44
Nędzny ten art. A pozatym tego jest za mało co zostalo podkreślone w 1 poście.
Glinek dnia 24/10/2008 15:17
trochę krótkie...
Fred-Weasley dnia 28/10/2008 22:30
Trochę krótki bo to przecierz każdy to wie!! Chyba że nie przeczytał wszystkich części
Deathly dnia 10/11/2008 10:02
Hm.. za krótki zdecydowanie, Salazar sam odszedł [ nie wywalili go - jak to napisałeś] można by napisać trochę więcej , bo w książkach Hermiona opowiada dużo o dziejach Hogwartu .
krumcio - pumcio dnia 10/11/2008 14:02
FAJNY ART ALE MOŻNA BY WIĘCEJ NAPISAĆ
VerNon dnia 11/11/2008 11:51
nie wydaje mi sie to bym to nazwał tak jak tu to zrobili bo napisali tak " Godryk został mianowany
dyrektorem i pozwolił uczęszczać do Hogwartu czarodziejom ,,brudnej krwi" co nie..."
wynika z tego że nie pozwolił uczęszczać do Hogwartu czarodziejom czystej krwi... mogli napisać wszystkim czarodziejom wraz z tymi z rodzin mugolskich czy cos takeigo
pysia42 dnia 12/11/2008 17:52
troche krótkosmiley
bankowozwladka dnia 13/11/2008 14:25
super mega fajny,bombowy artykółsmileysmileysmiley
mati90 dnia 19/11/2008 12:02
fajowski znaczeksmiley
MikoPotter dnia 20/11/2008 21:23
fajnie streszczona historia
Ja_aaa dnia 25/11/2008 21:39
znam to na pamięćsmileysmiley
mimo to tak baaaaaaaardzo chciałabymbyć uczenicą Hogwartu,że...ehhh
Gladius dnia 01/12/2008 22:37
Fajne logosmiley i ciekawie tekst uformowałeś smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:48
aaaa smiley ja idem czytac ^^ jak mi sie uda oderwac to jutro wpadne i wymienie z toba rewelacje xd
a teraz zabieram sie za czytanie, branoc :*

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:47
Jakos za niedlugo. W drugim juz bodajze.

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:45
nie moge sie doczekac ;d w ktorym rozdziale pojawia sie Edward?

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:44
3 czesc. Tam tak strasznie pociaga Edward, ze mmm... xD

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:43
to rozdzial czy ktoras czesc? ;d

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:42
E tam, pozniej nie jest dziecinnie. Ogolnie najbardziej lubie "Zacmienie".

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:41
ooo ;D wlasnie czytam 1 rozdzial. taki troszke... 'dziecinny'


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter