Horkruks - Magiczne przedmioty

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Jak Ci się podoba zwiastun filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi"?

Jest świetny! Zapowiada się, że ten film będzie najlepszy!

Podoba mi się. Taki mroczny i tajemniczy.

Zaskoczył mnie. Nie spodziewałem/am się akurat takich scen.

Średni. Mam nadzieję, ze film będzie się lepiej prezentował.

Jak dla mnie nudny. Czekam na kolejne, lepsze, zwiastuny.

Nie zachęcił mnie. Mogli umieścić w nim berdziej emocjonujące sceny.

Jest straszny! Jak mogli coś takiego zrobić?

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Horkruks

Horkruks to słowo oznaczające przedmiot, w którym ktoś ukrył cząstkę własnej duszy. Jeśli ciało zostanie zaatakowane, nie można umrzeć, bo część duszy pozostaje na ziemi nieuszkodzona. Rozszczepienie jest to atak "gwałtu", to coś sprzecznego z naturą, czyli poprzez morderstwa. Tom Riddle jako Lord Voldemort rozszczepił swoją dusze (jak przypuszczał Dumbledor) 7 razy, gdyż jest to liczba najpotężniejsza w świecie magi. Dowiedział się o horkruksach(ja bardziej wole moją własną nazwę horkulusy) od profesora Slughona(Riddle był jego ulubieńcem). Według Dumbledora Voldemort pozostawił cząstkę swojej duszy w pierścieniu swego dziadka Marvola. Albus znalazł go w starym domu Marvola(przypuszczam, że przez ten pierścień Dumbledor miał martwice ręki) i zniszczył. Drugi horkruks(lub horkulus) był w dzienniku Toma, jak wiadomo Harry go zniszczył w II części. Ostatni horkruks jest ukryty w samym Voldemorze. Trzeci ukryty został w medaliku, który Harry i Dumbledor rzekomo odnaleźli. Trzy inne znajdują się (jak podejrzewa dyrektor szkoły) w wężu Riddla Nagini, czarce należącej do Hufflepuff oraz w jakiejś własności należącej do Ravenclaw lub Gryffindor. Harry chcąc zabić Voldemorta musi na początku zniszczyć wszystkie jego horkulusy(a raczej horkruksy), aby na końcu móc zabić Voldemorta.
Mam jedno pytanie czy wolicie nazwe horkruksy czy horkulusy? (Doctor Evil)

Horkruks
icoja 05/03/2007 15:08
Czytano 5436 razy
Liczba komentarzy - 156
Sabrina dnia 05/03/2007 15:17
cytat: "(przypuszczam, że przez ten pierścień Dumbledor miał martwice ręki) " - LOL i wszystko jasne

jaaaaa no patrz nie wiedziałam........
Veela15 dnia 05/03/2007 15:28
Yy..ee... nie chcę Cię źle oceniac. Miałas dobre chęci, pisząc tego arta. Jednak trzeba byc przygotowanym tez na te negatywne komentarze. Ja jednak tak nie zrobię, poniewaz pomimo iż nie wniosłas nic nowego, to zrobilas małe podsumowanie o horkruksach Woldemorta smiley Dam Ci "P" . smiley
Veela15 dnia 05/03/2007 15:30
ReGs ona napisała "horkulusy", ponieważ sama tak na nie mówi. Ja to traktuje na zasadzie "jak kto woli". Pozdrawiam.
demelza_robins dnia 05/03/2007 15:31
nie pisze się Dumbledor, tylko Dumbledore
Veela15 dnia 05/03/2007 15:32
EthacridiniLactas tu jest tak dużo artów, że czasem brakuje pomysłu o czym mozna pisac. Myśle, że dlatego on sie tu znalazł.
Lunka dnia 05/03/2007 15:49
Był już taki artykuł.Ale nic z tego.Daję Z lub N.Nie warto papugować.
TomV dnia 05/03/2007 16:04
"jest ukryty w samym Voldemorze"
chyba "w Voldemorcie", prawda?

"Trzeci ukryty został w medaliku"
To był wielki, gruby medalion! Medalik to się przed komunią dostaje smileysmileysmiley

Poza tym to to jest drugi art o nazwie "Horkruks", w dodatku gorszy od poprzedniego!!! Proponuje żeby przy nicku AUTORA artykułu był też nick ADMINA, który to zatwierdził, żeby wiedzieć kogo jeszcze z błotem zmieszać
Natalka184 dnia 05/03/2007 16:05
Artów już takich było mnóstwo, a w tym jest dużo błedów jednak nie będę go negatywnie oceniać, ale po co pisać art dla 100 punktów na odwalonego...?
Tiara dnia 05/03/2007 16:18
och TomV czyżbyś chciał dziękować adminowi, który będzie puszczał twoje art.?
ginny92weasley dnia 05/03/2007 16:27
duuzo błedów, taki art juz był i w ogóle do bani...
ksiezycowa dnia 05/03/2007 16:28
nuuuuudy...a poza tym zgadzam sie z ginny92wesley
misiekjpk dnia 05/03/2007 16:36
Takich artukułów było już mase kto go przyjął?? smiley
Asiula dnia 05/03/2007 16:43
E....horkulusy? Nie odpowiem na pytanie zawarte w arcie bo jest ona totalnie bez sensu... skad to horkulusy....:/ takich okreslen to sobie w domu uzywac ! smiley
EthacridiniLactas - tiaaa to smieszne jest smiley
Sally Snake dnia 05/03/2007 17:00
No cóż...poziom istotnie wysoki. Normalnie zatrważająca.
Tiara dnia 05/03/2007 17:01
Może art. nie jest za ciekawy, ale kto za to odpowiada...chyba autor, no nie..?
vampir dnia 05/03/2007 17:24
Ile razy to si.e będziep owtarzało. Moze Admini za spamowaniec wprowadzili by jakies kary, wtedy nowi korzystali by z opcji SZUKAJ.
Anitka dnia 05/03/2007 17:37
O proszę.

Hrobuksy ,horkumsy,horturksy,horoburksy,-KRICO KTO TO TU WSTAWIŁ?
Blonda528 dnia 05/03/2007 17:52
Ja wole prawdziwą nazwę - horkruksy . Ale horkulusy też nie są złe smiley
Lily Evans-Potter dnia 05/03/2007 18:03
Ja wolę oryginał:horcrux. Niezłe ale....ee...no właśnie.KTO TO TU WSTAWIŁ?????Nie jestem szefem,ale.......
Herma Granger dnia 05/03/2007 18:29
czytałam, ale dam P na zachętę.
Ginny_Weasley12 dnia 05/03/2007 18:42
wole to piwerwsze, ale harry i dumbledore nie znalezli medalionu, tylko jego podrobke. chyba ze chodzilo o cos innego, a ja nie wyczytalam... wybaczcie, jesli tak jest. art oczywisty i anitka pewnie postawilaby mi O za to, ale dla ciebie moze zlagodzi kare.
Gryfonka dnia 05/03/2007 19:12
Aaaaaaa czemu ludzie jestescie az tak durni!
Był juz artykuł to po co pisac kolejny taki sam!!
Horkruksy- temat wykonczony!!
tina ledung dnia 05/03/2007 20:03
nie jest najgorszy ten art. nawet mi się podoba. mi to tam bez różnicy jaka nazwa.
oliffka dnia 05/03/2007 20:23
mi tez obojetnie jaka nazwa wazne ze wiadomo o co chodzi smiley
ladyAlex dnia 05/03/2007 20:45
Stanowczo wolę nazwę horkruksy ;>

Co do artykułu. Mogłeś/łaś wypisać te horkruksy ;P
A i jeszcze jedno. Riddle nie dowiedział się o nich od slughorna. On tylko potwierdził to, czego Voldi się domyślał. Sami-wiecie-kto zapytał konkretnie co to są horkruksy i już wtedy miał pomysł, ze warto stworzyć ich aż 7

Z ukłonem - lady Alex smiley
Peeves dnia 05/03/2007 20:57
w sumie art taki przeciętny, jakby tu coś dodać tu oddjąć tu zamienić, ogólnie podszlifować byłoby extrasmiley
paulah88 dnia 05/03/2007 21:34
art do bani! chcialas byc madra a zrobilas z tego arta szmatlawiec! medalik? martwica reki? co do nazwy to musze Ci przyznac ze na poczatku czytajac ta nazwe po raz pierwszy wydawalo mi sie ze sa to horkulusy!smiley i czytalal mtak przez pol ksiazki bo wydawalo mi sie ze jest dobrze (jak szybko czytam - a chcialam przeczytac ksiazke jak najszybciej- to czesto przekrecam nazwy( rozne dys. )). Wiec wole nazwe Horkulusy.
Ginny Potter dnia 05/03/2007 21:39
art do bani.. złości mnie to troche że tak wiele osób pisze o tym samym dlatego daje O
ShadowCat dnia 06/03/2007 09:42
Powiem, że ciekawe smiley Ale mi nigdy nie jesteśmy do konca pewni co siedzi w głowie naszej J.K. Rowling smiley Musimy poczekać, aż pojawi się 7 cześć
Dorcas_Black dnia 06/03/2007 10:45
wiesz wymysl lepiej jakis inny temat .. bo o horkruksach ja wiem chyba juz wszystko !!
LadyGray dnia 06/03/2007 13:09
boze ile już jest artów na ten temat? No ile do cholery?! Masakra...
Mila dnia 06/03/2007 17:17
Eeee dziwne troszku... A słowa horkulusy w życiu nie słyszałam... Skąd to wzięłaś? Bo chyba sama nie wymyśliłaś... Może od Luny Lovegood???smileysmileysmiley Ona to zawsze coś wynajdzie
Cho Chang2201 dnia 06/03/2007 17:56
fajny artykuł mądre słowa
cath riddle dnia 06/03/2007 20:06
Ech... najbardziej szmaciany art, jaki w życiu czytałam... Szmelc!
Po pierwsze; przeciez to jest oczywiste... po co??
Po drugie: horkulusy? Mogłaś chociaz wyjaśnić skąd to wzięłaś.
Mam wrażenie, że napisałaś to tylko dla tych 100 punktów...
ginny-potter dnia 06/03/2007 20:31
O rany znowu definicja horkruksa.. to nudne juz sie powoli robi
Irytek94 dnia 09/03/2007 13:47
fajny art smiley Ja jednak wole tą pierwszą nazwe
uosiu_potter dnia 31/03/2007 09:49
Źle napisałas Dumbledore aogólnie bardzo średni ten artsmiley
herma_78 dnia 31/03/2007 14:44
Super artykuł!!!smileyObie nazwy mi się podobają, a artykuł jeszcze bardziej!!!smileysmiley
Macho320 dnia 06/04/2007 19:44
nawet fajny ale czegoś tu brakuje tylko nie wiecz czego
Kilerka dnia 09/04/2007 10:42
mnie się podoba ten artykuł.
może wyłączając te horkluksy czy jak je tam nazwałaś.trochęto przeszkadza...
Lestrange dnia 14/04/2007 21:01
Niezły art tylko naprawde czegoś brakuje. No dam ci Z.
Dezerterka dnia 20/04/2007 18:43
Holkulusy?? xD No tego jeszcze nie słyszałam... :/
Art... nieciekawy...
denny
inny dnia 22/04/2007 08:47
czegos tu brakuje, czegos...
lola241 dnia 22/04/2007 14:57
hmm ...czemunie mieci takiego hiorukusa umiarasz ,a jednak ndal zyjesz .super!
alishia179 dnia 24/04/2007 08:40
No tak super mieć horkruksa ale najpierw trzeba kogoś zabić a to nie jest chyba fajne?

Swietny artykuł
kajablack dnia 28/04/2007 15:36
bezsensowne pytanie na koncu przeciez wiadomo ze mowi sie horkruks a nie jakis horkulus
paniNorris dnia 28/04/2007 22:27
takie arty mi się podobają : krótkie zwięzłe i na temat daje wybitny
mateuszek dnia 30/04/2007 09:14
zgadzam się z paniąNorris ale co do oceny daje P za nazwę horkluks czy jakośtam...smiley
martuniapotterolog dnia 30/04/2007 19:02
wolę horkruksa
Pikasi dnia 04/05/2007 16:02
spoko art... osobiście wole określenie horkruksa smiley daje Z
Patrryk Snape dnia 05/05/2007 12:35
juz gdzieś czytałem taki artukuł ale ten tez jest fajny, lubie arty o horcruxach
NimfadoraTonks dnia 07/05/2007 13:56
Chciała bym mieć horkoruks, bo była bym prawie nieśmiertelna .
Yacik dnia 07/05/2007 19:22
po cholere ta nazwa horkulusy skoro i tak się poprawiasz ,,a raczej horkruksy" LOL

ja też bym chciał mieć horkruks ale nie chciał bym kogoś zamordować
oswald dnia 14/05/2007 19:52
zgadzam się z Yacikiem
Potter Harry dnia 16/05/2007 18:56
Ciekawe jak Harry rozwali horokrus wewnątrz Toma Riddle A załatwić dziennik wcale nie było łatwosmiley
Demon dnia 23/05/2007 09:43
No, no... Fajny artykuł... Potterze Harry - Harry rozwalając niezapisany dziennik sprawił, że z dziennika wlpłynął atrament.... To znaczyło rozwalenir horkruksa. A za artykuł Z
Bratek1 dnia 30/05/2007 08:45
horkulusy... ciekawe
Minek dnia 02/06/2007 18:31
horkruksy sie ciezko pisze wiec wole horkulusy
Herma95 dnia 08/06/2007 11:04
Spox. Wolę horkruksy, bez urazy. Daję POsmiley
pioma dnia 08/06/2007 16:37
wole nazwe horkruks..................
Gruba Dama dnia 11/06/2007 15:19
No tak...zacznę od tego, że Dumbledore na pewno miał martwicę ręki przez ten pierścień, bo jak sam mówił strzegły go straszliwe zaklecia. Oni nie znaleźli rzekomo żadnego "Medalika" bo to nie był medalik - jako zawieszka na łańcueszek tylko Medalion. A to jest różnica, nawet duża... Jest tutaj również dużo błędów.
Nie chce być niemiła ale Twoja nazwa "holkuluksy" jest troche beznadziejna.
Ogólnie art mi sie nie podoba.
hermoina529 dnia 20/06/2007 19:12
nawet niezłe, daję Z
nazwa horkruksy w ogóle mi nie odpowiada, ale horkulusy jest jeszce gorzej to mi sie kojarzy z czymś w stylu herkulesysmiley
maLUNA dnia 25/06/2007 16:02
wolę żeby to były horkruksy... chociaż za pierwszym razem w ogóle nie mogłam zapamiętać jak to się czyta smiley
Syriusz__Black_ dnia 25/06/2007 22:00
dusze rozczepil 6 razy przedmioty plus jego dusza (6 przedmiotow) wiec szesc razy popelnial gwalt swojej duszy! art krotki wiecej trzeba bylo napisac
Lucyoo7 dnia 27/06/2007 14:56
Trochę krótkie a na ten temat mozna się rozpisać
mikolaj95 dnia 27/06/2007 22:13
popieram Lucyoo7
zuza_ dnia 30/06/2007 18:25
nawt ok artukuł smiley
to sa raczej HORKRUKSY...wg mnie.
dam "P"
Mistrz Quidditcha dnia 01/07/2007 20:55
Ludzie litosci...przeciez tu az powiewa checia latwego zdobycia 100 glupich pkt...
Hagrid640 dnia 04/07/2007 07:54
ciekawe. pisz horkruksy tak jest orginalnie
Marvolo Gaunt dnia 05/07/2007 22:17
Artykuł całkiem,całkiem myśle że zasługuje na Powyżej Oczekiwań
mylene dnia 07/07/2007 09:59
Nie za dobry ten artykuł. Dlaczego? Bo jest nieuporządkowany: najpierw piszesz ostatni horkruks, a zaraz potem trzeci horkruks. Ale za to, że nie mija się z prawdą, daję Z.
Evan_Rosier dnia 08/07/2007 23:14
Bardzo fajny opis horkrusa, daję P smiley
Filemona dnia 14/07/2007 22:13
Daję PO. Lepiej horkruksy!
Luni Kate dnia 19/07/2007 21:41
Jakis maly... Krótki sie znaczy...
Aryaa dnia 20/07/2007 10:06
Ja wole horkruksy. Nawet dobry art, więc dam W.
DamianSikora100 dnia 21/07/2007 21:09
ja wole horkruksy daje o
Marsjanin dnia 24/07/2007 16:29
nie dobrze daje O. nienawidze horkruksów
_Cho_Chang_14_ dnia 29/07/2007 21:28
Przestańcie się już czepiać! Mi się podoba daję P smiley
TomMarvoloRiddle dnia 30/07/2007 13:29
Artykuł w porządku tylko trochę nie poukładany. Daje Z
Hermiona_granger_hogwart dnia 30/07/2007 16:59
a wiecie, że wcześniej o nich nie słyszałam?
Lady_Sybill dnia 01/08/2007 12:57
Ojejuuu! Jaki chaos panuje w tym artykule!!!
neiwiem dnia 01/08/2007 23:27
fajny artykul smiley szczegolnie ze zagadnienie horkruksow moze byc niezrozumiale dla niektorych smiley
>W<
Hermiona95 dnia 09/08/2007 22:51
raczej HORKRUKSY smiley
fajny art ;]
Raziel dnia 11/08/2007 22:42
Mnie zastanawia to ze jak zabije sie Voldemorta Avadą to czy wskrzesi sie tak poprostu czy bedzie musiał wychodzić z garnka a może poleci do najbliższego horkurusa [wolne nazwe horkurus]
Lord Voldamort dnia 14/08/2007 14:21
duzo wiecie na ten temat ale ja wiem wiecej wkoncu je stworzylem
leon1502 dnia 15/08/2007 12:45
ja bardzie horkruksy smiley
IceLady dnia 18/08/2007 20:23
Horkulusy??? Napewno NIE! Art niezły ale te horkulusy-no coments.
Kitty dnia 27/08/2007 12:41
Fajny art, ale z tymi horkulusami?... daje Z
Harry-James-Potter dnia 31/08/2007 21:34
slaby art a tak wogule to tego horkruksa nie znalezli bo byl tam przednimi jakiś R.A.B.
remuslupin35 dnia 01/09/2007 12:29
ja bym nie chciał porozrywać swoją dusze na kawałki tak jak Voldemort
Kuba006 dnia 02/09/2007 22:15
słaby art. nieciekawie napisane. znajdz wiecej informacjii i idopiero napisz.
Alex Madison dnia 09/09/2007 12:57
Horkruks to okrutna rzecz. Żeby rodzierać sobie duszę... Łeee
Alex Madison dnia 09/09/2007 13:04
A wiecie, może tą osobą był Regulus Black? Nie było podane jego drugie imie...Ale no wiecie. Do CZARNEGO PANA, a HArry powiedział do Snapa, że tak nazywali Voldemorta śmierciożercy. Odkrył tajemnicę. Prze ten tydzień, który przeżył po porzuceniu smierciożerców mógł coś zrobić. A gdy się dowiedział, co ma zrobić przestraszył się. Może uznał, że to JEST okrutne i postanowił się jakoś zrechabilitować. Syriusz mówił, że jego rodzice, gdy dowiedzieli się co Voldemort tak naprawdę zamierza zrobić, przestali go otwarcie popierać...
_Cho_Chang_14_ dnia 23/10/2007 16:16
fajny arcik. jest dużo teori na temat kto to R.A.B ale najbardziej prawdopodobna to oczywiście Regulus Black
MAJCIA707 dnia 28/10/2007 19:13
I to bedzie Regulus Black.Horkruksy mnie przerażają...
weasley1 dnia 09/11/2007 23:41
ta pewnie najpierw amelia bones a teraz regulus black kto moze jeszcze Harry ? eheheheh
PanSmierci666 dnia 13/12/2007 08:50
Fajnie!
Remus Lupin12345 dnia 17/12/2007 18:27
fajny art ale medalion znaleziony przez harrego i dumbledore'a byłfałszywy dajeP
morenol dnia 27/12/2007 17:15
Hmm wiem dobrze co to horkruksy ale wątpie że horkruks w bańce Sami-Wiecie0-Kogo zostanie zniszczony , poniewaz wtedy stracilby niesmiertelnosc
morenol dnia 27/12/2007 17:16
Hmm wiem dobrze co to horkruksy ale wątpie że horkruks w bańce Sami-Wiecie0-Kogo zostanie zniszczony , poniewaz wtedy stracilby niesmiertelnosc
Mavia dnia 27/12/2007 21:32
Całkiem niexle, łatwo się czyta, ale wkurza mnie ta ciagła zmiana nazwy: horkrusy, horkulusy... Z
nimfadora21 dnia 28/12/2007 12:52
Dziewczyno!!!!!!! Przecierz musiałaś czytac książke jeżeli napisałaś ten artykuł!! I nie było mowy o żadnych horkulusach!!! XCO najwyżej horkruxy1smiley
Profesor-Snape dnia 05/01/2008 22:56
to jest...smiley suuuuuuuper nigdzie nie widzialem tak dobrze zrobionego opisu horkuksow daje W
zuzanka dnia 12/01/2008 14:35
Voldemorze?chyba Voldemorcie]
areczek38 dnia 17/01/2008 23:20
Dziwnie numerujesz. Według ciebie najpierw był pierścień, a potem dziennik? Nie mieszaj w to jakichś głupich horkulusów, bo to bezsensu. Widocznie boisz się nazywać rzeczy po imieniu. Z tym podejrzewaniem, że przez pierścień Dumbledore miał martwicę ręki muszę przyznać, że jesteś bystr/y, a.
zuzanka dnia 18/01/2008 21:45
właśnie.całkowicie sIę Z TYM ZGADZAM.
Rothus dnia 21/01/2008 14:42
no rzeczywiście długgi i dooooooooobrze napisany artykuł
Sarcia_Klara dnia 23/01/2008 22:49
Świetny artykuł. Ciekawe te horkruksy. A co do nazwy to obojętne. I tak fajowo
Martussxd dnia 02/02/2008 11:27
Poprawna nazwa to horkruksy. Tego wszystkiego można dowiedzieć się z książek ale za to że napisałeś/aś dam Z.
alastor mody dnia 04/02/2008 10:36
nagini to nie horkruks ale nieważnewole nazwe horkrukssmiley
Bartek Black dnia 06/02/2008 13:25
Nagini to był horkruks, a ostatnim byl Harrysmiley
wiktorian12 dnia 16/02/2008 09:19
ja tam wszystko wiedziałem
Patrryk Snape dnia 16/02/2008 10:36
art moze nawet byc tylko po co caly czas te horkulusy?
Hermiona_2311 dnia 16/02/2008 18:08
Jest to naprawdę fajny i żeczowy artykuł. Trzymaj tak dalej smiley
Bartolian21 dnia 16/02/2008 22:44
dno. Chyba, że pisałeś to rok temu
Ankasweets dnia 16/02/2008 23:50
Jak wiadomo 7 horkruksem był Harry smiley no i oczywiscie wszystko sie zgadza. Mozna dodać, ze ten brakujący to diadem, ale to w obecnej chwili wszyscy wiedzą smiley ciekawa nawa te horkuluksy, ale lepsze horkruksy pozdrawiam smiley
paulka95 dnia 23/02/2008 16:03
Niezły art, ale nie zachwycający... Liczą się dobre chęci... smiley A co do horkruksów to są okropne i ciekawe zarazem... okropny jest sposób jakim sie je wytwarza a ciekawe są bo ...eee... sama nie wiem ale ciekawią mnie.
Harry Potter487 dnia 11/03/2008 16:20
przecież Harry był 7 horkruksem a nie Voldemort
Harry Potter487 dnia 11/03/2008 16:21
a zapomniałem art spoko daje P
Quirrel dnia 20/03/2008 21:24
bardzo slaby tekst nie bede wymieniac bledow ale jeden wymienie: wiadomo ze dumbledore zakladajac pierscien ulegl klatwie ktora na nim ciazyla ale przeciez wyjasnial ze nie mogl sie pohamowac bo wiedzial ze to kamien wskrzesznia a potem bardzo poraniony i ledwo zywy(mysle ze tylko jego niesamowite zdolnosci pozwolily mu sie wyrwac z chaty Gauntow i wrocic do Hogwartu) narazie O pocwicz
Gaabrysia dnia 21/03/2008 13:30
Nawet fajny srtykuł. Ja wolę nazwe "horkruksy".
Ginny_-_Weasley dnia 24/03/2008 13:27
okropne.smiley co to w ogóle jest.. Horkruksy to prawidłowa nazwa więc taka powinna być używana a nie jakieś horkulusy..
nie podoba mi się
ocena: O
rafcio012 dnia 25/03/2008 13:54
śrredni ale ocenie ana pw
Agnieszka_Potter dnia 27/03/2008 15:19
Za art daje Z. I o wiele bardziej wolę nazeą horkruks niz jakis horkulus! Przecież to nie ma sensu!
Susan Thomas dnia 27/03/2008 15:30
Horkruksy a nie Horkulusy to dziwnie przmi Ale daje Zadawalającą ocene
JackobMalfoy dnia 28/03/2008 08:56
Nic nowego daję Z
ginny_basiecza dnia 03/04/2008 15:04
Fajny art. Daję PO.smiley Ja wolę zdecydowanie horkruksy.
Barry Potter dnia 05/04/2008 11:34
Każdy to wie. Z
natulka dnia 08/04/2008 17:54
te HORKRUKSY kojarza mi sie z konkusami
ExpectoPatronum dnia 09/04/2008 20:27
Może być alle podoba mi się ze wprowadzona przez ciebie została twoja własna nazwa. Daje ,,P"
EWA dnia 22/04/2008 09:19
1 horkruks-pierścień MArvola,
2 horkruks-pamiętnik TOMA,
3 horkuks-wąż Nagini(napsiane w 7 tomie)
4 horkruks-medalion(znaleziony i zniszczony w 7 tomie)
5 horkruks- puchar huffelpuffu(znaleziony i zniszczony w 7 tomie)
6 horkruks-diadem ravenclavu(znaleziony i zniszczony w 7 tomie)
7 horkruks- HARRY POTTER(część jego duszy, znisczony rez VOLDEMORTA )
voldi16 dnia 11/05/2008 14:08
fajna rzeczsmiley
LoveMalfoy dnia 16/05/2008 13:19
fajny artykuł mogłam się czegoś więcej dowiedzieć
beatka97 dnia 17/05/2008 15:39
ciągle prawie : hyba , albo, moze ? ale fajne
Marek190395 dnia 21/05/2008 19:47
Do niczego każdy to wie kto czytał wszystkie siedem części
Funia dnia 24/06/2008 12:39
fajne. Wole horkruksy taką nazwe. smiley
Ginny200 dnia 05/07/2008 10:53
art do bani! chcialas byc madra a zrobilas z tego arta szmatlawiec! medalik? martwica reki? co do nazwy to musze Ci przyznac ze na poczatku czytajac ta nazwe po raz pierwszy wydawalo mi sie ze sa to horkulusy! i czytalal mtak przez pol ksiazki bo wydawalo mi sie ze jest dobrze (jak szybko czytam - a chcialam przeczytac ksiazke jak najszybciej- to czesto przekrecam nazwy( rozne dys. )). Wiec wole nazwe Horkulusy.
1 horkruks-pierścień MArvola,
2 horkruks-pamiętnik TOMA,
3 horkuks-wąż Nagini(napsiane w 7 tomie)
4 horkruks-medalion(znaleziony i zniszczony w 7 tomie)
5 horkruks- puchar huffelpuffu(znaleziony i zniszczony w 7 tomie)
6 horkruks-diadem ravenclavu(znaleziony i zniszczony w 7 tomie)
7 horkruks- HARRY POTTER(część jego duszy, znisczony rez VOLDEMORTA )
Ewakam dnia 12/07/2008 12:46
Trochę to było nudne.Nazwa horkulusy jest bez sensu.I dawno to wszystko wiedziałam
Scorpion22 dnia 12/07/2008 20:48
Nawet spoko artykuł smiley
HARRY POTTER HP dnia 18/07/2008 10:19
KURDE NIEZBYT FAJNY
HARRY POTTER HP dnia 18/07/2008 10:19
A co do arta Z
dawid1992 dnia 18/07/2008 23:46
artykul troche nudny, ale zawiera kluczowe informacje. daje Z
Gwenog_Jones dnia 23/07/2008 23:26
Duzo informacji i wole nazwe horkruksy
Siwann dnia 04/08/2008 20:31
Art mógł być lepszy, ale usprawiedliwiam to tym, że pisałaś go zanim wyszły IŚ, w których dowiadujemy sie wszystkiego horkruksach. Dlatego też jak na tamte czasy, art posiada odpowiednie wiadomości. Co do nazwy, to wolę jednak tą pierwotną, a więc horkruksy. Daję Z.
mukler dnia 07/08/2008 19:25
A voldemort najlepszy 7 horkrusouw smiley
igusia66 dnia 23/08/2008 01:32
Horkruks lepiej.Harry też był horkruksem(do 7 części).
igusia66 dnia 23/08/2008 01:37
Quirell, ty taki mądry, bo już przeczytałeś 7 częśc, a jak ona pisała ten art, to jeszcze nie było ostatniego tomu! Nie bądż konsekwentny!smiley
igusia66 dnia 23/08/2008 01:42
Nimfadoro Tonks, chciałabyś kogoś zabic? A jeśli nawet byś nie musiała, to by i tak było to straszne, bo gdy ktoś cię zabił, to zostajesz na ziemi jako najmarniejsze widmo...
igusia66 dnia 23/08/2008 01:44
Wiedziałaś Ewakam, bo przeczytałaś 7 częśc. I się tak nie chwal, bo ja też czytałam i tu wszyscy też czytali.
igusia66 dnia 23/08/2008 01:55
Ginny200, każdy to już czytał i wie, jakie są horkruksy, więc nie musiałaś się wysilac.
A Harry to miał trochę jak z tym horkruksem, bo gdy Voldemort rzucił na niego śmiertelne zaklęcie, on powrócił, bo na ziemi pozostała jego krew, która była przesączona ofiarą jego matki. Ta krew oczywiście się znajdowała w Voldemorcie. Tak jak z horkruksem, tylko że lepiej, bo Voldek musiał się panoszyc na świecie jako najmarniejsze widmo, dopóki się nie odnowił, a Harry tylko wrócił.smiley
Ale nie wiedziałam, dlaczego Voldemort nie mógł Harry'ego storturowac potem. No wiecie, wtedy, kiedy wrócił(Harry). Ale teraz chyba już wiem; dlatego, że Czarna Różdżka była JEGO i nie słuchała zbytnio Voldemorta, bo była oddana tylko swojemu prawowitemu właścicielowi?
igusia66 dnia 23/08/2008 01:57
A ten spis horkruksów to ściągnęłaś od Ewy, Ginny:/
igusia66 dnia 23/08/2008 02:02
A ty Marsjaninie, za to, że nie lubisz horkruksów, nie powinnaś się czepiac
igusia66 dnia 23/08/2008 02:05
Siedem razy, kochany Syriuszu__Blacku_ , bo siódmym był Harrysmiley
igusia66 dnia 23/08/2008 02:09
Gryba Dama jak gryba, to gruba, i jeszcze wredna.
Osobiście nie lubię tego LOL, bo myślę wtedy, że to pisze jakaś puściara:/
A ja na początku mówiła horkrusy, ale lepiej brzmi horkruksysmileyzamiast bezoar mówiłam beozar, ale lepiej beozar.
igusia66 dnia 23/08/2008 02:14
TomieV, ty się czepiasz, że napisała medalik, a nie medalion. To tak samo jak ty; powinieneś napisac Voldemort a nie Tom, bo on gdy był zły, już Tomem siebie nie nazywał tylko "Lordem Voldemortem".
igusia66 dnia 23/08/2008 02:15
horkulusy kojarzą mi się z tańcem hula-hula
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 28% [27 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 21% [20 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 24% [23 Głosów]
Nędzny Nędzny 7% [7 Głosów]
Okropny Okropny 20% [19 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:34
Nie zauwazylam tego "nie".^^

Claire_
(Szef działu)
13/10/2008 22:33
No nie przemienia, nie zgodzil sie.

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:32
Przemienia ja?

Claire_
(Szef działu)
13/10/2008 22:31
Ona chce zostac wampirem, on sie nie zgadza i wyjezdza.

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:31
Pierwsza. xD

Slayerka
(Peeves Slayer)
13/10/2008 22:30
Pa Lady. ;* Namowie kogos, by CI esa wyslal. xD

Claire_
(Szef działu)
13/10/2008 22:30
Ale cala saga czy pierwsza czesc?


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi, Deathly Hallows
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter