Jak Voldemort dostał się do Sletherinu? - Postacie

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Jak Voldemort dostał się do Sletherinu?

Tiara Przydziału mówi nam w 5 części przygód o młodym czarodziej (Harry Potter i Zakon Feniksar1)

Slytherin przyjmuje takich,
Co mają czystą krew,
Co mają więcej sprytu
Od uczniów domów trzech

Jak wszyscy wiedzą matka Lorda Voldemorta, Meropa Gaunt, była czarodziajką czystej krwi, a jego ojciec, Tom Riddle, był mugolem. Jak więc Voldemort dostał się do Slytherinu?

Choć musimy przyznać, że Tom Marvolo Riddle był bardzo zdolny, pełen uroku osobistego i sprytny (jako młody czarodziej stworzył Komnatę Tajemnic, ktorej nikt nie mógł odnaleźć) to jednak czarodziejem czystej krwi nie był i nic tego zmienić nie mogło. Komunikuje to Harry'emu w czwartej części (Harry Potter i Czara Ognia) mówiąc że jego własny ojciec był mugolem i głupcem.
Czy więc J.K.Rowling zapomniała o tym co napisała wcześniej? Czy może będzie coś o tym w ostatniej juz części książki?

Musimy czekać i mam nadzieję, że Rowling przybliży nam okoliczności dostania się Voldemorta do antymugolskiego Slwtherinu.
Jak Voldemort dostał się do Sletherinu?
ags 01/03/2007 19:51
Czytano 1901 razy
Liczba komentarzy - 76
HP-maniaczka dnia 01/03/2007 19:52
Odpowiedź jest prosta - Lord był już tak bardzo przesiąknięty złem, że nie nadawał się do innego domu.smiley
Moony Alex dnia 01/03/2007 19:54
Komnatę Tajemnic wybudował Salazar Slytherin ^^. Młody Voldemort ją tylko otworzył, odkrył co tam jest i wypuścił w celu zamordowania czarodziejów z mugolskich rodzin. Ano, ale spostrzeżenie ciekawe. W związku z tym, nasuwa się również pytanie, jakim cudem nasz Książę Półkrwi znalazł sie w Domu Węża.
Gryfonka dnia 01/03/2007 19:56
hehe HP-maniaczka, dobry koment
Ja osobiście nie mam żdanej teorii na ten temat, nie mam zielonego pojęcia i wcześniej nie zwróciłam wgl na to uwagi w książce.
Podoba mi sie twój art, jest przemyślany i ciekawy
Hmm daje W
Lilly Malfoy dnia 01/03/2007 19:57
wiesz tom był zły o prznikliwy i sprytny snap tez jest pół krwi dowuadujemy sie tego w 6 tomie . i tom nie stworzył komnaty tajemnic zrobił to jeden z załozycieli hogwartu salgazm slitherin
z@bol1294 dnia 01/03/2007 19:57
slytherin wybudował komnatę ale też zastanawiającesmiley
pitterek dnia 01/03/2007 19:57
bardzo dobry i bardzo ładnie napisany art pozstaje sie zastanawiać jak się dostał
Dorian_Voldemort dnia 01/03/2007 19:58
zgadzam się z HP-maniaczkąsmiley
Cho Chang2 dnia 01/03/2007 20:01
Możliwe, ale pamietajcie, że Harrego też chciała umiescic, a on do konca nie byl czystej krwi...
Lilusia dnia 01/03/2007 20:05
normalnie takie to dziwne
ginny92weasley dnia 01/03/2007 20:11
narmalna rzecz dla mnie oczywista nie dam więcej niż N...smiley
Ginny_Weasley12 dnia 01/03/2007 20:11
to voldemort stworzyl komnate? myslalam ze slytherin. art jest dobry, ale zgadzam sie z HP-maniaczką.
Skrzacik dnia 01/03/2007 20:16
Ciekawy artsmiley
milena dnia 01/03/2007 20:57
Voldemort dostał się do Slytherinu bo był ostatnim żyjącym potomkiem Slytherina!!!
Herma Granger dnia 01/03/2007 20:58
ta, zgadzam się z HP-maniaczką.
Herma Granger dnia 01/03/2007 20:58
ta, zgadzam się z HP-maniaczką.
paulah88 dnia 01/03/2007 20:59
mysle ze dlatego ze byl potomkiem samego Salazara! jaby to bylo jakby nie trafil do domu swego wlasnego pradziadka!? to byloby bez sensu! i wydajnie mi sie ze to wystarczy..
Authvrennil dnia 01/03/2007 22:07
nudny ten artykuł i be sser wszytko co tu pisze mozna samemu sie domysle...
Mila dnia 01/03/2007 22:08
Tak, zgadzam się z paulah88. Ten argument wystarczy. A tak samo z Harrym. Też nie jest czystej krwi a Tiara chciała go wsadzic do Slytherinu. Więc to nie tylko chodzi o czysta krew
Wood dnia 01/03/2007 22:12
no racja jest... jak narazie to na pomyłke wygląda...
Peeves dnia 01/03/2007 22:14
Gdy przytoczy się przykład Harry'ego połączonego subtelną więzią z czarnym Panem, który tylko dzięki niej miał więcej niż szansę na dostanie się do Slytherinu, to wydaje się oczywiste, że Voldemort tam właśnie się dostał. Zresztą wyobrażacie sobie potomka Slytherina w Gryffindorze albo w Huffelpufie
misiekjpk dnia 01/03/2007 22:18
Ja myślę, że dostał się poprzez dziedzictwo Slytherina. To było dominującym powodem. A Komnaty nie zbudował Voldemort, tylko Slytherin. Voldi ją otwarł...
ginny-potter dnia 01/03/2007 22:29
Wszystko ok prócz tego że to nie tom zbudował komnatę tajemnic, zbudował ją salazar slytherin..więc coś ci się pomieszało trzeba czytac uważnie...
wojob3 dnia 02/03/2007 07:46
dziwne to takie
cath riddle dnia 02/03/2007 07:47
Dla mnie odpowiedź jest prosta.Zgadzam sie z Paulah88, przecież Tom byl prawnukiem Slitherina. Dlaczego miałby się nie dostać do domu dziadka??
Ewelina dnia 02/03/2007 09:47
Wydaje mi sie, że tiara zrobiłą wyjatek dla Toma bo on był przecież potomkiem załozyciela Slytheriusmileyjeśli się powtarzam to sorry
-Liska- dnia 02/03/2007 10:16
Zgadzam się z Eweliną
Nuda dnia 02/03/2007 13:24
dziwny artykul.Niezaintersowal mnie.
weronika_151 dnia 02/03/2007 13:37
Tom trafił do Slytherinu bo ostatnim członkiem z rodu Salazara jednego z założycieli Hogwartusmiley
Iryt dnia 02/03/2007 15:12
1. Nie zwracajcie uwagi na spamera nademną.
2. KrzysiekSnape 5: napisałeś najdłuższy komentarz jaki widziałem, ale TO SĄ TYLKO 2 ZDANIA CAŁY CZAS KOPIOWANE I WKLEJANE W 3 KOMENTARZACH!!!
3. Komnaty nie stworzył Riddle, ale Salazar Slytherin! Jak mgłeś coś takiego przeoczyć!
Natalka184 dnia 02/03/2007 16:28
Pewnie dlatego, że był potomkiem Slytherina, ja bym się bardziej zastanowiła nad tym dlaczego Snape dostał się do tego domu skoro był szlamą
vampir dnia 02/03/2007 16:37
ehhh I ta strona ma 1000 osób więcej!!! trzebab y zrobić chyba jakis przedzaił wiekowy smiley
Lunka dnia 02/03/2007 17:38
Voldamort był już na tyle złym, że nie nadawał się do innego domu.
werka dnia 02/03/2007 18:09
Voldemort był jest i będzie zły do szpiku kości. To prawda Voldemort był pół krwi, ale Severus snape też jest Pół krwi.Daję psmileysmiley
Zajac dnia 02/03/2007 19:24
Gauntowie to wielki starożytny ród czarodzieji czystej krwi! A po za tym Tom był dziedzicem. Więc nie było możliwości żeby nie był w Slitherinie
lily vel ruda dnia 02/03/2007 19:35
tom byl dziedzicem wiec logiczne ze musaial byc w tym domie
demelza_robins dnia 02/03/2007 19:51
też się nad tym zastanawiałam...
69Lady_LaLa96 dnia 02/03/2007 20:48
Trochę możliwe, a trochę nie. A wiesz, dlaczego tak myślę? Bo Voldemort był potomkiem Salazara Slytherina, więc bz przesady jakby trafił do innego domu... A poza tym to Meropa miała się nie spotykać z muglem, ale serce nie sługa...
Cho_13 dnia 02/03/2007 22:41
Nie zwracałam na to uwagi, ale daje to dużo do myślenia. Trafne spostrzeżenie.
wigglesik dnia 21/03/2007 17:44
Voldemort jest prapraprapraprapraprapraprapraprapraprapraprapraprapraprapraprapra
praprapraprapraprapraprawnukiem Slytherina!
BIG DARO dnia 23/03/2007 15:30
Dam Z...On jest głupi...
zyrafa12 dnia 10/04/2007 16:55
może dlatego że już dawno był zły lub nie pasował do innego domu
cieszyniak dnia 18/04/2007 21:29
moze , albo raczej to bliska rodzina salaza sliterina.
Lord Voldemort 007 dnia 19/04/2007 20:40
Boże, człowieku komnatę tajemnic stworzył Salazar Slytherin!!!
tia dnia 20/04/2007 18:23
ja też nie zwruciłam na to uwagi no cuż mam dwie teorie
1skoro ten którego imienia nie wolno wymawiać jest najpotżniejszym czarnoksiężnikiem świata(oprucz Dambeldora) tomugł oszukać i tiare
2 Tom Lidre był dziedzicem sliterina to musiał się dostać do jego domu
Slayerka dnia 22/04/2007 19:40
Moim zdaniem dlatego, że był dziedzicem Slytherina smiley
inny dnia 23/04/2007 09:44
jest do bliska rodzina sliterina!
kajablack dnia 30/04/2007 16:01
dostał sie bo tiara wyczuła co w nim drzemie-innego wytłumacznia nie ma
LunaLoveGood dnia 01/05/2007 22:45
po prostu, voldemort był jego potomkiem i dlatego dostał się do jego domu
Gruba Dama dnia 06/05/2007 13:40
No i wszystko jasne...jak krewny Slytherina miał dostać się do innego domu ? eh.
Karol_raider dnia 08/05/2007 21:13
zrobiłeś błąd Voldermort nie stworszył komnaty tajemnic!
Artur dnia 15/05/2007 17:41
Może dostał się za spryt, inteligencję, a może tak jak Harry mówił sobie: "Do Slytherinu, do Slytherinu". Kto wie? Właśnie
Bratek1 dnia 31/05/2007 12:52
Myślę że Artur ma rację,art nawet fajny
abra_kadabra dnia 21/06/2007 10:35
Tak podsumowując:
1). Nie on wybudował Komnatę Tajemnic tylko jako dziedzic Slytherina otworzył
2). Trudno żeby będąc jedynym potomkiem (biorąc pod uwagę, że Morfin już nie żyje) Salazara nie trafił do jego domu
3). Wyobrażacie sobie Lorda Voldemorta w np. Hufflepuffie? Tiara ledwo dotknęła jego głowy, krzyknęła SLYTHERIN więc Voldzio nawet nie miał czasu prosić jej (jak Harry) o zmianę decyzji. Był taki Slytherinowaty, że bardziej nie można
3). Snape? Tiara wyczuła co z niego za ziółko wyrośnie i nagięła regułe.
T_O_N_K_S dnia 28/06/2007 11:28
Gdyby nie to, że Komnatę Tajemnic nie wybudował Voldemort tylko Slytherin to byłoby fajnie
Harry Potter23 dnia 29/06/2007 13:13
Mi się zdaje że on dostał się do Slitherinu bo był jego potomkiem przecież pisało to w książce
haniak dnia 10/07/2007 12:13
No właśnie- Tom był potomkiem Slytherina, a tiara na pewno o tym wiedziała. Poza tym coś mi się zdaje, że Dumledore wspominał, że teraz do Slytherinu przyjmują już wszystkich... To tylko piosenkasmiley
voldelvlord dnia 09/08/2007 21:30
Zgadzam sie z hp23
KaJcIaAaa756 dnia 12/08/2007 14:48
Voldemort nie mógł trafić do innego domu skoro był dziedzicem Slytherina ! smiley) Poza tym jakoś nie wyobrażam sobie go w Gryffindorze .. Widzieliście tak złego czarodzieja w tak dobrym domu . ? Ale może będzie coś wspomniane z 7 tomie bo przecież musi mieć to jakiś sens xDd Za art daje P ! smiley
zbyszek158 dnia 26/08/2007 14:30
ej wy jestescie kolorowi przeciez do nie voldi załorzył komnate tajemnic tylko otworzył ja a do slytherinu poszedł bo był silnie powiazany ze salazarem był jego dziedzicem to cghyba jasne co nie???
anitek dnia 27/08/2007 19:52
ale byl potomkiem Slytherina i nic tego nie zmieni
anitek dnia 27/08/2007 19:58
Daje P bo.... juz nie wyrazilam
pakaszaka dnia 30/08/2007 14:15
taki czarny charakter w gryfinndorze tak dobrym domu napewno nie slytherin tylko tam mógł sie nadawać za art dam P
Alastor_Moody dnia 28/10/2007 09:23
Nawet fajny art
Fleuretta dnia 11/11/2007 19:18
przecież on był potomkiem Slytherina więc gdzie miał pójść ?
Grzesiek13 dnia 15/01/2008 14:58
Zgadzam sie. Lord Voldemort to potomek Slitherina
więc to proste że poszedł do Slitherina . Tak samo tiara przydziału chciała przydzielić Harr'ego do Slitherinu bo cała trójka (Harry , Voldemort , Slitherin) to jedna rodzina -tyle że odległa smiley.
pocisk dnia 16/02/2008 16:35
PRZECIEZ WSZYSTKO WYJAŚNIA SIĘ JUZ W CZĘSCI 2. VOLDEMORT JEST POTOMKIEM SALAZARA SLYTHERINA. DLATEGO BYL W JEGO DOMIE. PO ZA TYM, SNAPE TEZ BYL POLCZARODZIEJEM I BYL W SLYTHERINIE.
Gillert Grindelwald dnia 24/02/2008 13:01
Jest jedna odpowiedż. Gdzie trafi dziedzic domu Hogwartu? Do tego domu, gdzie jego przodek był założycielem.
max dumbledore dnia 08/03/2008 17:13
ale żęś sie wysilił to każdy wiesmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
sectumsempra91 dnia 11/03/2008 17:37
Tom STWORZYŁ Komnate Tajemnic, to oczywiscie przejęzyczenie, prawda smiley ?
Bellatriks_Lenstrage dnia 18/03/2008 16:56
vOLDEK był MESZAŃCEM.a wziął się w sliterinie bo od matki miał czystą krew i mama jego była potomkinią sliterina
Black_Luna dnia 02/04/2008 07:57
W Slytherinie zdarzały się wyjątki. Snape też nie był czystej krwi.
Rafal804 dnia 06/05/2008 00:00
Wyjątek potwierdza regułę.smiley
Her-mio-nina dnia 17/05/2008 09:03
To raczej nie jest pomyłka w książce... moim zdaniem, on miał tyle w sobie złej mocy, że tiara po prostu MUSIAŁA umieścić go w Slytherinie! Kto z was wyobrażałby sobie Lorda Voldemorta GRYFONEM?! Fajnie by to brzmiało: Lord Voldemort, największy czarnoksiężnik wszech czasów, morderca setki ludzi, założyciel grupy tak zwanych śmierciożerców - gryfonem?! Jak już wcześniej napisałam Tom Riddle miał tyle złej mocy, tak pragnął zemsty, że tiara nie miała wtedy wyboru!
karciaa11hpfans dnia 13/06/2008 21:41
Ponieważ był potomkiem Slitherinu;p (przepraszam za błąd ale nie wiem jak się pisze)
Lunatyczka95 dnia 16/06/2008 22:29
Artykuł słaby. Na dodatek Voldemort nie był jedynym czarodziejem półkrwi w Slytherinie. Kolejny taki przypadek to na przykład Severus Snape. Moim zdaniem do węży nie mogą dostać się jedynie osoby, których oboje rodzice to mugole. Czarodzieje półkrwi - owszem.
Martussxd dnia 09/07/2008 11:20
Voldemort był półkrwi czarodziejem. W Slytherinie byli nie tylko czrodzieje czystej krwi. Art słaby, i krótki. Dam Z.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 59% [27 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 13% [6 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 9% [4 Głosów]
Nędzny Nędzny 17% [8 Głosów]
Okropny Okropny 2% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 20:29
Ta, tez chcialam to powiedziec, ale juz sobie odpuscilam.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:28
Hm... Ty chyba nic nie czytasz. Tak patrzac po interpunkcji.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 20:28
Cos Ci ta "kontrowersja" nie wyszla.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:27
Sa ludzie i parapety, nie? smiley

Drizzt
(Mugol)
01/12/2008 20:27
zal mi sie robi ale ok naapewno czytaliscie wiedzmina to ze znacie ksiazke z powodu gry to nie ze ja czytaliscie eragon to przyklad wiem ze czytacie ale chcialem wzbudzic kontrowersje zeby zobaczyc re

Her-mio-na 13
(Szef działu)
01/12/2008 20:26
Mirru, tu chodzi o to, ze porzadna fantastyka to ta fantastyka, ktora sie koledze wypowiadajacemu podoba.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:24
Mnie prywatnie "Eragon" znudzil smiertelnie. Jesli to jest porzadna fantastyka, to ja nie chce czytac nieporzadnej.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter