Jeszcze jeden horkruks! - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Jeszcze jeden horkruks!

Jako że siódemka jest najpotężniejszą magiczną liczbą, Voldemort postanował podzielić swoją duszę na 7 części tworząc 6 horkruksów. Jeżeli Dumbledore miał rację to ostatniego horkruksa zamierzał uczynić zabijając Harry'ego. Oznacza to, że zanim stracił moc miał 5 horkruksów. Gdy tylko otrzymał pomoc od Glizdogona, dzięki któremu odzyskał (małe, brzydkie i oślizgłe, ale zawsze) ciało, pomyślał zapewne o stworzeniu jeszcze jednego horkruksa. Wierzył, że ma ich 5 i szóstym uczynił najprawdopodobniej Nagini. Myślał, że jego dusza jest teraz w 7 częściach, choć wcale tak nie było...

Dumbledore stwierdził, że po tylu rozdarciach, jakich doświadczyła dusza Voldemorta, nie czuje on niszczenia cząstki, która tak długo przebywa poza jego ciałem. Voldemort wierzy, iż tylko on wie o swoich horkruksach i pewnie nie ma pojęcia, że ktoś ich szuka i próbuje zniszczyć. Czarny Pan wydusił z Lucjusza Malfoya prawdę na temat tego, co stało się z dziennikeim Riddle'a. Jak wiemy zniszczył go Harry Potter w II klasie, a więc 2 lata przed powrotem Voldemorta. Jeżeli rzeczywiście szóstego horkruksa próbował Czarny Pan stworzyć zabijąc Harry'ego Pottera, to po zamienieniu Nagini w horkruksa (jeśli oczywiście teoria Dumbledore'a jest prawdziwa) dusza Voldemorta była w 5 częściach. Ponieważ dziennik był już zniszczony, Czarnemu Panu brakowało 1 czarnomagicznego przedmiotu.

Podsumowując: Voldemort ma 5 horkruksów, traci moc, Harry niszczy dziennik Riddle'a zmniejszając liczbę horkruksów do 4, Voldemort powraca, tworzy horkruksa myśląc, że ma 6, choć w rzeczywistości jest ich 5. Następnie Czarny Pan dowiaduje się od Malfoya o stracie dziennika.

Czy więc Voldemort nie zechce stworzyć jeszcze jednego horkruksa? A może już go stworzył?

Jeśli tak, to sytuacja z horkruksami po 6 części HP wygląda następująco:
- jest ich 5 (Dumbledore zniszczył pierścień Marvola)
- lub 4 (jeśli R.A.B zniszczył medalion)
Jeszcze jeden horkruks!
TomV 18/01/2007 17:16
Czytano 1668 razy
Liczba komentarzy - 49
Lily dnia 18/01/2007 17:24
świetny art
moim zdaniem rab nie zniszczył horkruksa
Pawel_155 dnia 18/01/2007 17:37
Świetny artykul ale mi sie wydaje ze Voldemord stworzyl 7 horkusow ale to sa tylko moje przepuszczenia
Herma dnia 18/01/2007 18:11
Niezły art Tom
Mila dnia 18/01/2007 19:32
nie wiem czy juz pozniej mozna sobie jeszcze "dorabiac" horkruksy iak juz sie ktoregos straci. Bo Voldemort chcial podzielic swą duszę na 7 części, a jakby teraz, gdy juz wie o utracie jednego podzielil ja jeszcze raz to jego dusza bylaby podzielona juz na 8!!! co myślicie???
Mila dnia 18/01/2007 19:33
ale art jest super!!!smiley
hermiona22 dnia 19/01/2007 09:49
super art.smiley
agutka dnia 19/01/2007 10:57
A Malfoy powiedział Voldemortowi o tym dzienniku?Niekoniecznie...może bał się gniewu Czarnego Pana, przecież miał pilnować tego dziennika.
Nuda dnia 19/01/2007 13:30
fajney art
Nuda dnia 19/01/2007 13:30
chociaz nie za bardzo rozumiem wszystko xD
monika_black dnia 19/01/2007 14:09
dobry art.
hermionka12 dnia 19/01/2007 14:54
no masz racje mmi sie zdaje ze wlasnie tak byllilo i ze naprawde tak moze byc
Zajac dnia 19/01/2007 15:27
Dobry art naprawdę! Ciekawa teoria!
Emita dnia 19/01/2007 17:16
Ciekawa teoria. Wydaje mi się jednak, że byłoby wielkim posunięciem stwarzać horkruksa w żywym ciele. Przecież wszystkie inne horkruksy to przedmioty martwe. Uważam też, że Voldemort niebyłby do tego stopnia skłonny, aby poświęcić kawałek duszy żywemu organizmowi.
Ginny336635 dnia 19/01/2007 17:24
Dumbledore odradzał powierzenia duszy stworzeniu, które myśli i czuje, ale nie wiadomo, co zrobił Voldemort (chyba nikt nie wiesmiley).
melancholia dnia 19/01/2007 18:16
Szczerze? To nie rozumiem co miałeś na myśli... jakoś chaotycznie napisane...
TomV dnia 19/01/2007 18:32
Oj melancholio, melancholio... chyba się dobrze nie wczytałaś. Tego nie da się prosciej napisać, zrobiłem nawet takie "podsumowanie"-> tego tez nie rozumiesz???

Co miałem na myśli???????????
TO ŻE VOLDEMORT WIE, ŻE STRACIŁ HORKRUKSA I PEWNIE BĘDZIE CHCIAŁ STWORZYĆ SOBIE NOWEGO HORKRUKSA (ALBO JUZ TO ZROBIŁ), ABY MIEĆ KOMPLET!!!

JEST TO BARDZO WAŻNE, BO MOZE OZNACZAĆ ZE HARRY BĘDZIE MIAŁ DO ZNISZCZENIA O 1 HORKRUKS WIĘCEJ.

Jeśli nadal nie wiesz co mam na mysli, to ja ci nie pomogę... smiley
Mila dnia 19/01/2007 18:53
TomV ale on chcial podzielic swoja dusze na 7 czesci a nie na 8! bo to siudemka jest najpotezniejsza liczba!!!
Syriusz Black dnia 19/01/2007 18:53
Super artykuł.Lecz ja uważam że R.A.B(remulus alastor black brat syriusza) zniszczył to gó...
Mila dnia 19/01/2007 18:54
ja tez
Syriusz_Black dnia 19/01/2007 19:13
fajny art
ale jak Voldemort mógł stworzyć 7 horkruksa
jeśli podarł swoją duszę na 7 części a dusza w dzienniku Ridlle'a została zniszczona razem z nim!
TomV dnia 19/01/2007 19:16
No dobrze, ale pomyślcie co się stało z cząstką duszy która był w dzienniku Riddle'a i cząstką duszy, która była w pierścieniu Marvola. Zostały zniszczone, unicestwione. Nie ma ich. Mi się wydaje, że jeśli stworzę sobie 100 horkruksów, a ktoś inny mi je zniszczy, to moja dusza będzie w jednym kawałku, tym okaleczonym, który jest we mnie. Tak samo, jeśli Voldemort tworzy 6 horkruksów, a ktoś mu niszczy jednego, to jego dusza jest w 6 czesciach, nie w 7. I pewnie Czarny Pan stworzy sobie nowego...
TomV dnia 19/01/2007 19:21
Nie rozumiem cie Syriusz_Black, Voldemort podarł dusze na 7 czesci, dziennik zostal zniszczony i zostało mu 6 czesci, nie? to niby czemu nie moze sobie stworzyc nowego horkruksa? Czemu nie może od swojej cząstki duszy oderwać jeszcze kawałeczka i zamknac w jakims przedmiocie???
melancholia dnia 19/01/2007 20:58
TomV myśle, że za dużo rozmyślasz na temat RABa i horkruksów, daj sobie luz i pozostaw tez innym pole do popisu co:>?
PietroX dnia 20/01/2007 06:34
Fajny art, ale ja tez sobie mysle, ze za duzo rozmyslan o RAB'ie... Trzeba dac sobie spokoj i czekac na wydanie Deathly Hallows...
paulah88 dnia 20/01/2007 14:27
ciekawy art ale sadze ze on mial 7 juz wczesniej (znaczy sie z ta czastka co ma w sobie ) ale moze zle zrozumialam...
TomV dnia 20/01/2007 14:56
Oczywiście paulah88, nie wiadomo na pewno czy Voldemort oststniego horkruksa chciał uczynić zabijając Harry'ego Pottera. Jak napisałem jest to teoria Dumbledore'a, który, jak dobrze wiemy może się mylić. Bez względu jednak czy Czarny Pan miał komplet horkruksów przed stratą mocy, czy dorobił sobie jednego tuż po odzyskaniu mocy, nie ulega wątpliwości iż dowiedział się o stracie dziennika. To jest w moim artykule najważniejsze. Piszę już ostatni raz: Voldemort wie, że jego horkruks-dziennik został zniszczony i myślę że bardzo prawdopodobnym jest, iż stworzy/stworzył nowego horkruksa do kompletu.

Ten temat kończę, ale ogólnie z horkruksami nie skończyłem smiley
To bardzo interesujący, tajemniczy, czarnomagiczny temat i bardzo lubię snuć różne teorie. Niedługo pomysły mi się pewnie skończą, ale jeszcze nie dziś...

Strasznie trudno wszystkim dogodzić. Jak napiszę art o czymś normalnym, znanym to zawsze znajdzie się ktoś kto powie: "Przecież to każy wie" Oczywiście, że wie smiley Przecież nie wymyślę nie wiadomo czego o teleportacji, czy Ministerstwie Magii. Zwykle tylko przemyślenia mogą was czymś zaskoczyć. A tu koment: "Za dużo rozmyślasz na temat RABa i horkruksów"
Eee, tam to czym mam ci napisać? Te tematy są najciekawsze, najbardziej intrygujące. Będę pisał to co mi przyjdzie do głowy i tyle smiley
Asiula dnia 20/01/2007 19:10
Bardzo fajna teoriasmileymnie kiedys zastanowilo czy on sie nie dowiedzial, ze ktos zniszczyl dziennik i nie zrobil jakiegos jeszcze....no ale to by go jeszcze bardziej podzielilo [Voldemorta]
prawie_jak_Emma dnia 20/01/2007 22:51
art moze byc chociaz nie za bardzo to rozumiem bo to nieźle pokręciłeś
xDD.xD
ale tak to Ok!
Darkon dnia 21/01/2007 14:06
fajny artykuł chociaż troche sie poplatalem z tymi obliczniami hehe ogólnie zaje***!!!Tak trzymać!!
Black Lilly dnia 21/01/2007 17:30
Ciekawe. Faktycznie tak może być...
Więdząc że oprócz 7 części duszy tkwiącej w Voldemorcie jest jeszcze 6 z których 2 zostały zniszczone,a on wiedział o jednym zniszczeniu to faktycznie możliwe że utworzył jeszcze jednego zabijając Cedrika...
Ciekawa teoria i wielce prawdopodobna..
Mila dnia 21/01/2007 18:40
Wiesz TomV jak teraz o tym jeszcze raz mysle to to nie jest takie glupiesmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
emma_13 dnia 22/01/2007 14:22
cikawa teoria ale trzeba sie zastanowic nad jej tresia bo jest chaotycznie napisana
Lord Voldemord dnia 22/01/2007 17:37
no to et ciekawy artykuł mnie sie bardzo podoba ale hyba jest tylko 4 horkruksy
angie dnia 22/01/2007 21:30
hmm...Bardzo dobry artykuł!!!
Osobiście mi się wydaję,że owy r.a.b. zniszczył horkrus...Po co by przeceż dostawał się do tajemniczej hmm...'komnaty' gdzie został schowany horkrus...no cóż...prawdziwą wersję tych wydarzeń zna jednak J.K.Rowling...:/
smiley
SparklingAngel dnia 05/02/2007 12:49
ja myślę że RAB to brat syriusza i jak pamiętamy przez krótki czas był smierciożercom. Moim zdaniem został zabity za zdradę voldemorta. Myślę że on zniszczył jednak tego horkruksa
_Fleur_Delacour_ dnia 10/02/2007 17:44
TAk szczerze to nie za abardzo rozumiem ten art...smiley
Peeves dnia 11/02/2007 14:15
niewiadomo czy Lucjusz poinformował Voldemorta o zniszczeniu dziennika, jeśli tak to musiał mu powiedzieć jak został zniszczony a nic nie wskazywało, że niszcząc go wiadomoby było, że jest Horkrusem. Zresztą Voldi znany jest z łasnego narcymu i milości własnej myslę, że był już tak pewny zwycięstwa i dojścia kolejnego do władzy, że nie zadał sobie trudu z tworzeniem kolejnego Horkrusaw miejsce kolejnego.
Peeves dnia 11/02/2007 14:17
ale błędów narobiłam przepraszam napiszę jeszcze raz:
niewiadomo czy Lucjusz poinformował Voldemorta o zniszczeniu dziennika, jeśli tak to musiał mu powiedzieć jak został zniszczony a nic nie wskazywało, że niszcząc go wiadomo było, że jest Horkrusem. Zresztą Voldi znany jest z narcymu i milości własnej. Myslę, że był już tak pewny zwycięstwa i kolejnego dojścia do władzy, że nie zadał sobie trudu z tworzeniem kolejnego Horkrusa w miejsce zniszczonego
jeszcze raz sorry
TomV dnia 13/02/2007 18:02
peeves poltrgeist, WIADOMO, że Voldemort wydusił prawde z Malfoya o zniszczeniu dziennika Riddle'a. Jest o tym napisane w VI tomie, Dumbledore mowi o tym Harry'emu.

Lucjusz oczywiscie nie wiedzial ze dziennik ktory posiada i ktory potem dal Ginny, co spowodowalo otwarcie Komnaty Tajemnic jest horkruksem Czarnego Pana.
OlEsKa14 dnia 14/02/2007 22:18
Very good artsmiley
Salazar dnia 19/02/2007 13:36
super art
RiotGirl dnia 01/04/2007 16:07
Nigdy nic nie wiadomo... Mysle ze Voldi nie był na tylo głupi zeby nie zorietowac sie ze ktos bedzie chcial teraz zniszczyc jego horkruksy i stworzyl jeszcze jednego o ktorym nikt nie wiedzial...
ron93 dnia 05/04/2007 14:24
Trochę pogmagwany ten artykuł
kajablack dnia 08/05/2007 15:41
pogmatwane troche,chyba sam sie w tym pogubiłes juz;p
szczurek_13 dnia 03/07/2007 13:25
Chyba jednak nie masz racji. Ale dam Z
Filemona dnia 17/07/2007 09:49
Jak dla mnie to R.A.B. zniszczył horkruks. Daję PO.
gurti dnia 08/08/2007 13:58
Voldemord raczej nie może twożć Horkruksów w nieskączoność, gdyby tak było stwożyłby ich tyle że niedałobysię wszystkich zniszczyć
Aurror Moody dnia 06/01/2008 21:03
mysle ze rab to jeden z smierciozercow moze karkarow art na P
Hermionna dnia 23/01/2008 12:51
Fajne, ale wątpie, że R.A.B zniszczył horkruksa. Pewnie go trzyma i to jest broń, by Vold-śmieć go nie zakatrupiłsmiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 45% [5 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 36% [4 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 18% [2 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 20:29
Ta, tez chcialam to powiedziec, ale juz sobie odpuscilam.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:28
Hm... Ty chyba nic nie czytasz. Tak patrzac po interpunkcji.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 20:28
Cos Ci ta "kontrowersja" nie wyszla.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:27
Sa ludzie i parapety, nie? smiley

Drizzt
(Mugol)
01/12/2008 20:27
zal mi sie robi ale ok naapewno czytaliscie wiedzmina to ze znacie ksiazke z powodu gry to nie ze ja czytaliscie eragon to przyklad wiem ze czytacie ale chcialem wzbudzic kontrowersje zeby zobaczyc re

Her-mio-na 13
(Szef działu)
01/12/2008 20:26
Mirru, tu chodzi o to, ze porzadna fantastyka to ta fantastyka, ktora sie koledze wypowiadajacemu podoba.

Mirru
(Uczeń Hogwartu)
01/12/2008 20:24
Mnie prywatnie "Eragon" znudzil smiertelnie. Jesli to jest porzadna fantastyka, to ja nie chce czytac nieporzadnej.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter