Jo o ósmym tomie i wydarzeniach z Sali Śmierci! - J.K. Rowling

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 17
Administratorzy online: 0
Użytkownicy online:
Brak użytkowników online

Zarejestrowanych: 16,882
Najnowszy Użytkownik: Drizzt
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Jo o ósmym tomie i wydarzeniach z Sali Śmierci!

J.K. RowlingNa jednej z hiszpańskojęzycznych stron poświeconych tematyce Harry'ego Pottera, czyli Harry Latino zamieszczono fragment jednego z wywiadów, który autorka serii o Potterze udzieliła dla tamtejszych mediów. Tym samym możemy dowiedzieć się kilku ciekawostek, które JK Rowling zdradziła swemu rozmówcy. Jedną z nich są kolejne informacje dotyczące ósmego tomu, tak bardzo pożądanego przez wielu fanów, ale i którego pojawienie się wciąż stoi pod dużym znakiem zapytania. Jo, przyznała, że istnieje jeden główny powód, który w pewien sposób odstręcza ją od opisywania przygód kolejnej generacji hogwartczyków, w których tym razem poznawalibyśmy perypetie Albusa Pottera i jego przyjaciół. Tym czymś jest... Quidditch:

To, co trzyma mnie z dala od Hogwartu, to sama myśl o potrzebie powrotu do Quidditcha w następnym pokoleniu. Chyba, że postanowię iż mój bohater nie będzie miał okazji by zagrać w tę grę. W takim razie, mógłby przeżywać jakieś przygody, podczas gdy inni graliby w Quidditcha.

Rowling wyjaśniła także jedno zdarzenie, które miało miejsce w Harrym Potterze i Zakonie Feniksa. A mianowicie, rzuciła odrobinę więcej światła na wydarzenia, które rozgrywały się w Ministerstwie Magii, a dokładniej Sali śmierci, gdzie zza zawieszonej na starożytnym łuku zasłony, dochodziły stłumione szepty. Dlaczego nie wszyscy obecni mogli je usłyszeć? Jo wyjaśnia:

Chciałam poruszyć temat trzech głównych bohaterów (gdy ci przybyli do pokoju w którym czarodzieje poznawali tajniki śmierć w Ministerstwie Magii). Hermiona, racjonalna i sceptyczna do końca, nie słyszała niczego za zasłoną i to ją przerażało; Ron stał się spięty: On nie jest kimś, kto chciałby stawić czoło nieznanemu i trochę głębiej w to wnikać, gdy ma możliwość uniknięcia tego; Harry z kolei zaakceptował to, i w tym momencie jest on trochę nierozważny, ponieważ Harry nie ma pojęcia jak niebezpieczny dla nastolatka może być urok śmierci.

Artykuł w całości, z którego możecie dowiedzieć się wiele więcej, niestety jedynie w j. hiszpańskim znajdziecie tutaj!

Źródło: SnitchSeeker.com
Marcin86 dnia 26/03/2008 16:10
Niech napisze 8cz. było by fajnie poznali byśmy troche pary Harry+Ginny i Ron+Hermiona oraz było by fajnie móc t ojeszcze raz przeczytać ( tego Harrego)smileysmileysmiley
Wielka Wielbicielka Syriusza B dnia 26/03/2008 16:18
taaksmiley Mogłaby napisać jeszcze tą jedną część...smiley Bardzo ciekawy artykuł.. Tylko szkoda, że orginalny wywiad jest po hiszpańsku...smiley

A może znacie hiszpański??? Przetłumaczylibyście..smiley
Gaabrysia dnia 26/03/2008 16:25
Fajnie było by, gdyby powstała 8 część Harrego Pottera. Mam nadzieję, że tak się stanie. smiley
chicken7 dnia 26/03/2008 16:34
a ja nie chce 8 czesci, nie i juz, moglaby napisac jaki epilog i wyjasnic kilka spraw np.co sie stalo z Durslejami ale nie kolejna czesc!uwielbiam H.P ale to bylaby przesada...
ginny_basiecza dnia 26/03/2008 16:40
Fajnie jakby była 8 część Ale wolałabym gdyby było dalej o Harrym. Np. o jego pracy Może nie było by takie ciekawe.. ale cóż.
paxon132 dnia 26/03/2008 16:59
zgadzam sie z chicken7 dla mnie kolejna czesc to przesada powinni napisac jakis epilog i wszystko wyjasnic a nie ciągnąc to cały czas!!!!smileysmiley


taki epilog około 300 stron xD!!!
ginny_potter92 dnia 26/03/2008 17:03
Oby napisała ósmy tom.Będę się o to modlić.Chciałabym poczytać o życiu Albusa Pottera albo kogoś innego.Życie bez czekania na kolejny tom jest takie jakieś nudnawe trochesmiley
Fidelisa dnia 26/03/2008 17:14
No tak, długo się zastanawiałam, czy chciałabym, żeby powstała kontynuacja HP. W końcu wszystko, co dobre, kiedyś się kończy... Ale chyba jednak wizja stania o północy pod księgarnią, perspektywa odwiedzania "świata realnego" przez kolejne parę dni tylko przy okazji posiłków, a do tego powód do zadowolenia dla mojej bardzo wymagającej wyobraźni wygrały smiley
isabelle99 dnia 26/03/2008 17:17
Chciałabym żeby to było po polsku... A i oczywiście mam nadzieję doczekać się ósmego tomu smileysmiley
madziawisnia dnia 26/03/2008 17:36
Nie, uważam, że 8 tom jest zbędny. To już nie byłaby opowieść o Harrym Potterze, ale o nowej generacji, a to przecież nie to samo. Dla mnie to byłoby raczej coś w stylu fanfiction. Ja rozumiem, że wielu z Was przywiązało się do tych książek (ze mną włącznie), do tej historii, pokochało klimat w niej panujący, ten inny świat, tę magię, ale powstanie kolejnej książki będzie według mnie robotą na siłę. Co za dużo to nie zdrowo. Jest duża szansa, że kontynuacja tej historii z innymi bohaterami, może nas nie usatysfakcjonować. Ja chciałabym, aby Rowling dalej tworzyła, napisała coś nowego, ale innego niż Harry Potter, chętnie przeczytam inną książkę jej autorstwa. Wiadomo, Harry Potter, to jej debiut i wprost fenomenalny, światowy sukces, pewnie nie jest w stanie wymyślić już nic równie świetnego, ale kto wie, może nas zaskoczyć. Co do możliwości napisania epilogu-może przydałaby się jakaś dodatkowa książeczka z jakimś rozwinięciem tego końca, ale czy to ma jakiś sens?
Krzychu_110 dnia 26/03/2008 17:48
Ósmy tom miał być w stylu encyklopedii, a tymczasem tutaj Yo mówi no normalnej książce z przygodami, lecz w której było by więcej wyjaśnień niż w poprzednich, ale jak dla mnie to lepiej..
piiotrek dnia 26/03/2008 17:51
Że jak? co? Gdzie? 8 część?? Uuu, jak miło. Mi jakoś 'kwitkicka' nie będzie brakowało...
Safiram dnia 26/03/2008 18:08
Nie. Żadnej ósmiej części. Stracę do niej szacunek, jeśli zrobi ósmą część.
Ale czymś w rodzaju "Dumbledore vs. Grindelwald - 1945" bym nie pogardził smiley
Co do Zakonu Feniksa - więcej takich wypowiedzi pani Rowling proszę smiley
jedrois dnia 26/03/2008 18:08
ja bym chcial zeby Rowling opisała wydarzenia tuż po tym jak skończyła 7 część, a epilog jakoś wpleść w ksiażke...książka mogłaby opisywać te 19 lat między książka a epilogiem;]
Klaudia@Harry Potter dnia 26/03/2008 18:11
Ja bym chciała żeby była 8 część. Byłoby super.
Ja wiem, że nie którzy uważają, że jest zbędna. Nawet gdyby nie była o Harry'm to czy by nie było fajnie znów przenieść się w świta magii.smiley Ja jestem za 8 tomem.smiley
Cassidy dnia 26/03/2008 18:18
Tak jak się spodziewałam. Mi ósmy tom przygód Pottera wydawałby się trochę naciągany zwłaszcza po rozdziale "Dziewiętnaście lat później". Bo niby o czym Rowling mogłaby pisać w ósmym tomie? Chyba tylko o życiu Albusa i trochę nudnym Harrym, który ma już swoje lata. Harry schodzi na emeryturę! Owszem przydałaby się mała encyklopedia. Choć może z czasem połakomiłabym się na zupełnie inną książkę o Albusie (pt. Albus Potter i Jego Fani).
Ewelka dnia 26/03/2008 18:34
Szkoda, że nie będzie kontynuacji. No ale prawda wtedy to nie byłby już Harry Potter tylko, np. Albus Potter. Ciekawe dlaczego Rowling nie lubi tak Quidditcha czy też za nim nie przepada.
Hermiona xD dnia 26/03/2008 18:36
fajnie by było gdyby jo napisała ósemkeeeeeee nom ale to tylko od niej zależy... ale w sumie pomysł chickena7 żeby napisać epilogsmileysmileysmiley
Vulpa Lind dnia 26/03/2008 18:37
Najważniejsze jest to żeby wogóle pisałasmiley
Good Yaxley dnia 26/03/2008 18:40
Mam nadzieje ze może napisze 8 tom ale napisze wszystko o innych bohaterach wyjaśni co sie z nimi stało. Bo epilog w 7 części był mizerny
DVD dnia 26/03/2008 18:46
Heh, plotki nic wiecej. Moze to wyglada fajnie i rozowo, ale nie ma zadnej nadziei na ósmy tom. Rowling nie jest na tyle glupia zeby zrobic z dziale swojego zycia jakis niekonczacy sie tasiemiec. Encyklopedia i to wszystko jezeli chodzi o Harrego. Smutne ale prawdziwe.
stryjek dnia 26/03/2008 19:07
Mam nadzieje ze może napisze 8 tom ale napisze wszystko o innych bohaterach wyjaśni co sie z nimi stało. Bo epilog w 7 części był mizerny masz rację good yaxley w 7 części epilog był straszny
ulan1989 dnia 26/03/2008 19:12
bardzo ciekawy artykuł, to świetny pomysł na ósmy tom opowiadający o nowym pokoleniu! módlmy się, aby j.k. rowling znalazła w sobie siłę do napisania kolejnej książki! i dobrze terz jest dowiedzieć się czegoś na temat tej kurtyny, sam się na tym już wcześniej zastanawiałem
cho_chang1514 dnia 26/03/2008 19:25
Pomysł o tym aby napisać 8 tom jest wspaniały, ale żeby napisać o dzieciach Harry'ego to jakaś pomyłka.! Nie chcę czytać o Jakimś Albusie Severusie.! Ja jestem fanką Harry'ego a nie jego dziecismiley I nadal nie rozumiem dlaczego ona nie chce pisać o Quidditch'u...
Hermiona_Hermioneczka dnia 26/03/2008 19:36
DVD, ona może przecież napisać o jego dzieciach, w których będą przeżywały różne przygody, a po za tym zawsze jest jakaś nadzieja
to_be_like_Ginny dnia 26/03/2008 19:50
Jak zobaczyłam słowo 8 część aż mi ciśnienie podskoczyło xP. Naprawde byłoby super gdyby napisała. Chociaż niebyłby on tak fajny, bo przecież dzieci bohaterów przeżywały by pewnie podobne przygode. Jednak mogłaby przybliżyć nam troche życie jak to było przez te 19 lat xD.
chicken7 dnia 26/03/2008 20:02
paxon132
dzieki za poparcie czuje sie doceniona smiley
Czarownica17 dnia 26/03/2008 20:04
Ja uważam że Jo mogłaby napisać encyklopedie i dać sobie spokój z Harrym Potterem(wiem że wszyscy kochamy hp ale ile można???I o czym by pisała???8 część to przesada.Osobiscie sądze że Rowling powinna napisać jakąś całkiem nową czarodziejską opowieś.
chicken7 dnia 26/03/2008 20:04
naprawde to bylaby przesada mimo iz pomysl samego H.P jest genialny nie podpisze sie pod pomyslem napisania 8 czesci kobieta ponizylaby sie...
paula50 dnia 26/03/2008 20:05
fajnie by było gdyby napisała8 część nie musi być filmsmiley
Martussxd dnia 26/03/2008 20:14
Zgadzam się z ginny_potter92. Życie bez pczekiwania na Harrego jest takie jakieś dziwne...Nie ma tych emocji, któte towarzyszyły wydanią tych książek. Będę się szczerze modliła o to żeby pani Rowling napisała ósmy tom ( chociaż jeste niewierząca)
chicken7 dnia 26/03/2008 20:17
to fakt cos minelo, zawsze czlowiek mial te swiadomosc ze czeka, czytal, szukal kiedy bedzie kolejna jaki tytul itd, ale cos sie skonczylo to nie "moda na sukces"
to_be_like_Ginny dnia 26/03/2008 20:26
No w sumie do mnie też dotarło,że to bez sensu. Wolałabym,żeby napisała coś nowego, fantazy ale,żeby była w niej taka magia jak w Harrym Potterze.
Hermiona Grenger 14 dnia 26/03/2008 20:35
Trochę popieram to_be_like_Ginny ale marze o 8 tomie Pottera i jednak będe Boga prosić o ten tomik(żeby miał jakieś 1000 stron).smileysmileysmileysmileysmiley
Nacia1234 dnia 26/03/2008 20:36
Jaka znowóżże ósma część? Dajcie spokój. A jeszcze bez Quidditcha? Litości! Same nudy. Nie, nie, nie.
nimfadoratonks94 dnia 26/03/2008 20:37
a ja nie wiem przeczytałam wszystkie części harrego ale dopiero przy 7 dostałam cholernej mani ale jak pewnie większość osób marzę żeby był tom 8
Patrycja_Pajor dnia 26/03/2008 20:44
Dlaczego quidditch odciąga ją od pisania? Nie rozumiem tego
Ale nie chcę, żeby pisala jakiś ciąg dalszy, bo to nie będzie już to samo....no i Voldemort zniknął smiley
Agnieszka_Potter dnia 26/03/2008 20:51
Niech napisze 8 tom! Wszystkie 7 tomów sagi o Harrym Pottrrze przeczytałam z zapartym tchem i az zal mi sie zrobiło, ze nie będzie więcej tomów!
Luna12 dnia 26/03/2008 21:14
Ja również jestem za 8 tomem HP bo epilog w 7 cz. mnie załamał smiley
Gizmolina dnia 26/03/2008 21:26
Ja chcę 8 tom HP!!
Tylko jedna rzecz mnie zastanawia- dlaczego Jo nie chce już pisać o Hogwarcie ze względu na Quidditcha? Może ma już za mało pomysłów, ale... smiley
BeLLaBLack dnia 26/03/2008 21:29
Oby się pojawił ten 8 TOM!!!!! byłoby EXTRA XDsmiley
MarlenQa dnia 26/03/2008 21:41
Uwielbiam HP, ale mimo wszystko uważam, ż Rowling nie powinna już pisać więcej części. Ta książka przecież opowiada jak sam tytuł mówi o Harrym Potterze, a nie o Albusie Potterze. jak dla mnie napisanie 8-go tomu nie ma sensu xP
juleczka dnia 26/03/2008 23:04
Epilogu składającego się z 300 stron(jak ktoś napisał) bym nie przeżyłam ale ósmą część przygód pod zmienionym troche tytułem by mnie zadowolił....to zależy jak kto lubi...Ja się nie narzucam ale twierdze że w książce będzie wszystko lepiej opiane niż epilogu...Chyba że się myle to prosze mnie poprawićsmileysmiley
Black_Luna dnia 27/03/2008 06:04
szkoda, że nie wspomniała nic o Syriuszu ... Mam mimo wszystko nadzieję, że pojawi się 8 tom
KochankaVoldemorta dnia 27/03/2008 12:06
ech... szkoda że tylko w języku hiszpańskim, bo bym sobie chętnie przeczytała
rita_sketer dnia 27/03/2008 15:24
Z jaką nadzieają czeka się na tom 8... Zaiste napisze go, gdyż fani nie dadzą jej spokoju... Och... Jak wspaniale było-by znów powrócić do Hogwartu i cieszyć się urokami szkoły... I zapewne by nie zmieniła filcza Filcha więc było by naprawdę zabawnie-... Hehehehehe.
Mila dnia 27/03/2008 16:32
Ajjj, zaraz go przetłumacze i wrzuce na strone, bo kawałek o ósmym tomie nie został przetłumaczony w newsie, tak patrze:/:/:/ Ja tez nie jestem za 8 tomem, tym bardziej jeśli ma to byc historia Albusa. To przecież Harry Potter nie Albus Severus...
megkibicf1 dnia 27/03/2008 16:48
ja szczerze to sama nie wiem co bym chciałasmiley. z jednej strony Rowling zostawiła sobie kilka(ale dosyć znaczących)furtek podczas ostatnich dwóch czy chociażby tylko 7 części. ma możliwość napisania 8 cz. ale prawda-byłoby to "trochę" naciągane.
zgadzam się z tymi którzy piszą o jakiejś innej książce-uważam to za świetny pomysł ale jak to napisała :to_be_like_Ginny-powinna być w tym dziele jakaś magia-bo w końcu ma coś w sobie co bądź co bądź przyciąga czytelnika
Carmen Lowell dnia 27/03/2008 17:03
Ja uważam, że fajna byłaby książka o tej Sali Śmierci i Zasłonie.Jo powinna wytłumaczyć po co to w ogóle znajduję się w Ministerstwie i co się stało z tymi, którzy za nią wpadli, bo ja nie wierzę, że całkiem umarli.W końcu jakaś ich cząstka musiała ta pozostać.Przeciez Harry słyszał ich głosy i Luna chyba też chociaż już nie pamiętam dokładnie.No więc myślę, ze pomysł ogólnie dobry tylko, że...nie o Albusie.Myślę, że Rowling w epilogu w 7 tomie za bardzo wybiegła w przeszłość.Gdyby tak ukazała świat 4-5 lat po pokonaniu Voldemorta to możnaby jeszcze opisać Harrego ale 19 lat??
Carmen Lowell dnia 27/03/2008 17:04
Przepraszam w przyszłośćc.
harry_potter123 dnia 27/03/2008 19:02
Ja też uważam że głupie to by było 19 lat później kiedy Harry to jakiś stary facet. Z drugiej strony fajnie się czegoś dowiedzieć o tej zasłonie.
dedalus14 dnia 27/03/2008 20:01
DOBRZE!!
Niech napisze 8 tom. Fajnie będzie zobaczyć dalsze losy słynnej trójki i ich dzieci! smileysmileysmileysmiley
Kristel dnia 27/03/2008 20:33
Fajnie, żę coś się w końcu wyjaśniłosmiley A ja nie chcę 8 tomu, jeśli już to napisany przez Rowling, ale na pewno nie przez kogoś innego(nie przeczytałabymsmiley). Ja czekam na tą encyklopedię, chociaż do końca nie wiem, o co z nią chodzi xDD
panna-granger dnia 27/03/2008 21:47
Bardzo ciekawe z tym HPiZF. Jo nie lubi sportu?! smiley Bo Quidditch to taki Hogwarcki football. smileysmileysmiley
Nimfadora777 dnia 29/03/2008 09:43
Jak taka książka na serio wyjdzie, to muszę, muszę ją mieć! Nie mogę się doczekać! To będzie prawdziwy hit! Wreszcie dowiemy się co się działo w życiu Harry'ego. No i jeszcze nurtuje mnie pytanie czy Hermiona odnalazła swoich rodziców.
Zoxks dnia 30/03/2008 13:37
Tylko ciekawe kiedy ona wyjdzie.Ale mam nadzieję że w konću wyjdzie.
Tom-Marvolo-Riddle dnia 30/03/2008 16:09
niech napisze 7 tom!! Nie wytrzymam bez HP! Nawet jak bedzie denny i nudny jak flaki z olejem to i tak bede czytalasmiley
Black_Luna dnia 03/04/2008 16:26
Ja nie dam rady, musi napisać ! Qudditcha niech już nie będzie, tlyko niech napisze smiley
pani_weasley dnia 05/04/2008 21:06
Jejku smiley ja sie już nie moge doczekać 8 części Harrego Poterra mam nadzieje ze wogóle ona bedzie bo co ja biedna będe czytała. Fajnie by bylo poczytac o Harrym i Ginny, Hermionie i Ronie i ich dzieciach bo w 7 częsci nie było prawie nic o nich napisane. Mam nadzieje że nie bedzie pisała za dużo o Quidditchu bo książka byłaby zbyt nudna. Moim zdaniem bedzie jej trudno napisać cos po tak długiej przerwie w przygodach Harrego Pottera ale mam nadzieje że napisze coś równie fascynującego smiley
nevina dnia 31/07/2008 23:39
W ósmym tomie już by Snape'a nie było, a dla mnie Hogwart bez Snape'a nie istnieje xD

Szkoda, że wywiad tylko po hiszpańsku...Ciekawa jestem dlaczego Jo nie chciałaby pisać o Quiditchu ^^
krysiaa2204 dnia 25/08/2008 15:53
jestem przeciwko napisaniu Ósmej części, moim zdaniem Historia Harry"ego powinna się już zakończyć, to byłoby robienie kasy na siłę. A o młodszym pokoleniu nie ma co pisać, to przecież nie Harry a przecież chyba o to nam wszystkim, użytkownikom tej strony chodzi.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:51
To trzymaj sie, pa.

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:48
aaaa smiley ja idem czytac ^^ jak mi sie uda oderwac to jutro wpadne i wymienie z toba rewelacje xd
a teraz zabieram sie za czytanie, branoc :*

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:47
Jakos za niedlugo. W drugim juz bodajze.

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:45
nie moge sie doczekac ;d w ktorym rozdziale pojawia sie Edward?

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:44
3 czesc. Tam tak strasznie pociaga Edward, ze mmm... xD

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:43
to rozdzial czy ktoras czesc? ;d

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:42
E tam, pozniej nie jest dziecinnie. Ogolnie najbardziej lubie "Zacmienie".


Archiwum
Przyjaciele
Kamień Filozoficzny, Zakon Feniksa, Czara Ognia, Książe Półkrwi

Harry Potter Slovenia - HpSlo.com

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia

Emma-Watson-Fans.net
Emma
Watson
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter