Książe Półkrwi bez pogrzebu Dumbledora? - Książe Półkrwi

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 48
Administratorzy online: 1
Użytkownicy online:
Potter_H_2 (Mugol)
miszel14 (Szef działu)
Lucio (Pracownik Ministerstwa Magii)
rr (Prefekt)
Claire_ (Szef działu)
Nimbus Dwa Tysiace (Prefekt)

Zarejestrowanych: 16,370
Najnowszy Użytkownik: Magdalena7
Ankieta
Jak Ci się podoba zwiastun filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi"?

Jest świetny! Zapowiada się, że ten film będzie najlepszy!

Podoba mi się. Taki mroczny i tajemniczy.

Zaskoczył mnie. Nie spodziewałem/am się akurat takich scen.

Średni. Mam nadzieję, ze film będzie się lepiej prezentował.

Jak dla mnie nudny. Czekam na kolejne, lepsze, zwiastuny.

Nie zachęcił mnie. Mogli umieścić w nim berdziej emocjonujące sceny.

Jest straszny! Jak mogli coś takiego zrobić?

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Książe Półkrwi bez pogrzebu Dumbledora?

Książe PółkrwiNatalia Tena, aktorka znana nam z roli Nimphadory Tonks z ekranizacji książek autorstwa J.K Rowling, jest podekscytowana i roztargniona ze względu na walkę na miecze, która odbyła się na zlocie Florida SuperCon i przypadkowo ujawniła nam nową informacje. Jak sama powiedziała - najbardziej dramatyczna scena ze wszystkich części filmów - pogrzeb Alubusa Dumbledora została wycięta z Księcia Półkrwi.
Informacja nie pochodzi bezpośrednio od Warner Bros, ale Natalia daje słowo, że nowina jest prawdziwa, ponieważ jej postać miała odegrać epizodyczną scenę na pogrzebie. Po wyjawieniu 'tajemnicy', aktorka wydawała się być zaniepokojoną.
Mamy nadzieję, że jest to kolejna plotka spowodowana stresem, ponieważ pogrzeb dyrektora Hogwartu jest jedną z ważniejszych scen z całej serii, a najważniejszym momentem w szóstej części.

Źródło: Potterish.
Poetry dnia 28/05/2008 20:49
Nie wiem, co mam na ten temat tutaj napisać. Byćmoże, będzie wyglądało to w taki sposób, że wszyscy pokapują się, że dyrektor umarł, bez sceny jego pogrzebu.
Na samą myśl o jego śmierci robi mi się mdło
madziawisnia dnia 28/05/2008 20:51
No tak. Trudno ze spokojem słuchać takich informacji, rzekomych plotek, skoro wiele wcześniejszych absurdów i niedorzeczności dotyczących niezgodności akcji filmu z fabułą książki, potwierdziło się, niestety. Pogrzeb Dumbledora to przecież tak wzniosły, ważny i poruszający moment. To wtedy Harry podejmuje decyzję, której przebieg i skutki opisuje cały 7 tom. Toż to byłby kolejny skandal. Nie, to już przechodzi wszelkie pojęcie. To jest po prostu chore. Dawno nie narzekałam, więc proszę się nie buntować. MAM TYLKO OGROMNĄ NADZIEJĘ, ŻE TO PLOTKA.
Merkus dnia 28/05/2008 20:55
Jeśli ta informacja się potwierdzi to film jest spieprzony totalnie. Najważniejszy moment w KP, a tutaj to wycinają. Po prostu totalna paranoja. To samo było w ZF, ale niestety reżyser został ten sam więc co sie dziwić!smiley
Nacia1234 dnia 28/05/2008 20:56
Powiedzcie mi, że ona byla pod wpływem alkoholu. Że była bardzo podekscytowana tym co robiła. Ze miała dobry humor i żartowała. Że była ironicznie nastawiona C O K O L W I E K! Ja sobie nie wyobrażam tego filmu bez tego wątku. To jakaś parodiaaaa.
Vemyana dnia 28/05/2008 20:57
Jak nie wiesz to nie pisz . Może to jest kolejna plotka, ale po co Tena mówiłaby, że ta scena została wycięta? Śmierć jak i pogrzeb Dumbledore'a wydaje mi się najważniejszym momentem 'Księcia Półkrwi'. Nie tylko wydaje mi się, a jest. Cały film by zszedł na psy jakby ten moment wycięto. Cóż, zobaczymy na jesieni.
Hermiona_Hermioneczka dnia 28/05/2008 21:08
Mam nadzieję, że to kolejna plotka, przecież to właśnie zaraz po pogrzebie przy białym grobowcu Harry mówi co zamierza dalej zrobić, a Ron i Hermiona proszą go,by pozwolił im mu towarzyszyć. Chyba, że zrobią to w innej scenie, ale wtedy to nie będzie miało tego charakteru. Zgadzam się z Tobą Madziawisna to byłby kolejny skandal. Jeśli to jednak jest prawda to mam nadzieję, że nie wytną tylu kawałków co w piątej części HP, wtedy to bym już bym wyszła z siebie, a tak w ogóle to z niecierpliwością czekam na szóstą część przygód ,, troszkę już starszego'' czarodzieja.smiley
Fleksa dnia 28/05/2008 21:17
to niemożliwe, żeby wycięli tę scenę. Przecież jest ona tak znacząca dla reszty i dla następnej książki. Jeju, zawsze w tych filmach robią takie ,,odchyły" Oby było to jedynie plotką.
FankaHP-Kasioola dnia 28/05/2008 21:20
ja również uważam że jest to niemożliwe!! Jeśli to prawda to po wizycie w kinie będę ryczeć, ryczeć i ryczeć! nie wierzę, że mogliby to zrobić! ;/ stawiam na to, że to plotka! YHHHH
Ginny_Harry_Potter dnia 28/05/2008 21:41
Nie, nie nie ...
Po prostu nie mogą tego zrobić ...
Nie wyobrażam sobie filmu bez tejże sceny! Po prostu musi znaleźć się w filmie, jest bardzo ważna i wzruszająca. smiley Jeśli jej nie będzie, to film okaże się porażką ...
jedrois dnia 28/05/2008 21:44
A ja chcialem ocenic Yatesa wlasnie po tej scenie...jesli by udalo mu sie mnie wzruszyc to w porządku a jak by to zle zrobil niech spada. A jak to wytnie to tym bardziej
hermijonina24 dnia 28/05/2008 21:56
no nie jak nie będzie tej sceny to sie naprawde wkurzę. Najważniejsza scena z książki i jedna z najważniejszych z całej serii. Nie moga nam tego zrobić
hermijonina24 dnia 28/05/2008 21:56
no nie jak nie będzie tej sceny to sie naprawde wkurzę. Najważniejsza scena z książki i jedna z najważniejszych z całej serii. Nie moga nam tego zrobić
Lucio dnia 28/05/2008 22:28
No miejmy nadzieję, bo jest to jedna z ważniejszych scen w filmie. Nie mogą jej wyciąć, ona musi być- jest początkiem kolejnego tomu!
Woodmanka dnia 28/05/2008 22:48
Ej!! Niech sobie w kulki nie lecą, bo to ważna scena! Rzeczywiście jest początkiem następnej części, zaznacza to "coś" między Ronem i Hermioną, pokazuje jednak stanowisko centaurów, trytonów i wszystko. Niemoga tego wyciąć. Za żadne skarby.
kulkawiusz dnia 28/05/2008 22:54
NO bez pogrzebu Dumledora to się trochę mocno z książką rozjadą i skąd później lord weźmie różdżkę
Magnus Walter dnia 28/05/2008 23:04
Dobrze... całe swe zdenerwowanie już rozładowałem...
A więc tak. Nie będzie:

- Premiera mugoli,
- Ministra Magii (Rufusa) i jego doradcy (Korneliusza) ,
- Dursleyów
- Fleur Delacour,
- prawdopodobnie Billa Weasleya,
- Alastora Szalonookiego Moody'ego,
- Rodziny Gauntów (Pierścień Marvola),
- Chefeshiby Smith (Czarka Hufflepuff),
- Katie Bell (zamiast niej Cho Chang),
- Jęczącej Marty,
- teraz wiemy, dlaczego nie będzie Rity Skeeter,
- i przy okazji Dolores Umbrigde.

A ze scen...

- Gabinet premiera,
- dom Dursleyów,
- nauki u Dumbledore'a (prawdopodobnie),
- dom Weasleyów (skrócony do maksa),
- Sectumsempra (skrócone na maksa),
- pogrzeb Dumbledore'a,
- Hermiona szuka tajemniczego R.A.B'a (prawdopodobnie).

Oprócz tego:

- film ma być mniej (a znając Yatesa - wcale... chyba nie myślał, że "pociemniając" sceny film zrobi się straszniejszy...) mroczny,
- "Harry Potter" z komedią romantyczną w tle (albo odwrotnie).

Pewnie - albo nie, NA PEWNO - o kimś/o czymś zapomniałem (nie znam wszystkich newsów na pamięć), ale chyba każdy sobie może wyobrazić ten film... 120 minut kiepskiej aktorszczyzny i pewnie same denne efekty specjalne, i jeszcze denniejsze kostiumy. I pewnie, by zapełnić te "luki", Dżates chce się popisać jakimś newsem o obrazie na trzecim piętrze, czy wampirze na przyjęciu.
Safiramie... czy twój pomysł nadal jest aktualny? Może umówimy się na ten filmik w jakimś mieście?

EDIT: I jak jeszcze raz usłyszę, że "Yates się stara", "Nie może wszystkiego pomieścić w jednym 140-minutowym filmie" etc. to wyjdę z siebie i stanę obok. 236 minut "Władcy Pierścieni i Powrotu Króla". Da się? Da się. Po za tym chyba tylko kompletny imbecyl broniłby Yatesa, gdyby w "Księciu" zabrakło pogrzebu.
Serpensortia dnia 29/05/2008 07:21
Bua ha ha! Jeśli to prawda, to nie wiem na co pójdziemy do kina! Na HBP czy na jakąś komedię romantyczną! Żal, porażka i żenada! Panu Yatesowi , już po 5. części, serdecznie dziękuję...
Narcia1994 dnia 29/05/2008 08:53
Jak rzeczuwiście go wycięli to ich wszystkich uduszę tymi samymi rękami co to pisze!!!!
Narcia1994 dnia 29/05/2008 08:53
Jak rzeczuwiście go wycięli to ich wszystkich uduszę tymi samymi rękami co to pisze!!!!
catalina92 dnia 29/05/2008 09:12
No tak najlepiej powycinać wszystkie najwazniejsze momenty i powstawiac takie których Rowling nie opisala w swojej ksiazce.
A tak czekałam na ta scene. Byłam ciekawa jak bedzie przedstawiona.
Magdalena dnia 29/05/2008 09:19
To nie jest fer co do nas, jatak licxzyłam, w sumie nie tylko ja liczyłam na to że to zobaczę. co w tym filmie zostało jescze, QUIDDITH??, przepraszam ale to się robi śmieszne, jak według Yatesa ten film miał a raczej ma być mroczniejszy od pozostałych to ja jak narazie ni w nim nie widze. ONI NIE MOGĄ USUNĄĆ TEJ SCENY!!!!!! BO SCENA KTRÓRA MA MIEJSCE PO CZYLI ROZSTANIE HARRY'EGO Z GINNY, NIE MA SENSU.Takie jest moje zdanie.
Kashia dnia 29/05/2008 11:18
Jak oni mogli! Jeśli to prawda...to będę bardzo zdenerwowana. smiley
Angel 95 xD dnia 29/05/2008 13:19
Moim zdaniem powinni nakecić scene jak Dyrektor umiera. Przecież moim zdaniem to jest ważne.. Zapsuli juz film Harry Potter i Zakon Feniks to niech nie psują Księcia Półkrwi!! Tak to ten film będzie kiepski.. A zapowiadał się dobrze xD. No cóż pozostało nam myśleć, ze to tylko plotka. I dobrze by było jak by to była plotka.
ferayla dnia 29/05/2008 13:58
Zgadzam się z Magnusem Walterem.
Skoro Yates nie daje rady to jego problem, nie nasz.
Dla mnie im film będzie dłuższy tym lepiejsmiley
Ja od dawna uważam, że filmy z serii HP są beznadziejne.
Za dużo powycinane, zmienione itp.
Ale Książę Półkrwi bez pogrzebu Dumbledore'a to przesada. Duża przesada...;/
Ginny_-_ dnia 29/05/2008 14:15
Mam pytanko smiley . Co to jest ten Florida SuperCon?
A co do sceny z pogrzebem to zdecydowanie powinna być.
nb993 dnia 29/05/2008 15:45
Schrzanili by film gdyby nie dali pogrzebu Dumbledore'a. To prawie najważniejszy moment książki
xXxAniaxXx dnia 29/05/2008 15:45
Mam nadzieję, że to tylko plotka! Ta część filmu nie może się obyć bez tej sceny! Liczyłam na nią najbradziej! Chyba nie tylko ja smiley
Renaemma dnia 29/05/2008 15:52
Zaraz stanę obok. CZY ONI KOMPLETNIE POWARIOWLI? Ludzie! To jest (według mnie) jedna z kluczowych scen! A walić ile on czasu zajmie! Nim dłuższy - tym lepiej! W TYM FILMIE MUSI BYŚ POGRZEB DUMBLEDORE'A! Do kitu z Yatesem! Nie wybaczę mu (jeżeli to prawda) tej sceny. Tak samo jak spotkań Dumbledore'a z Potterem (którego prawdopodobnie nie będzie), płaczu Malfoy'a itede. Niech ten... ten... KTOŚ weźmie się do roboty i wysili się choć trochę by nakręcić JEDNĄ KLUCZOWĄ SCENĘ! Co jeszcze pominą? Miłość Ginny i Harry'ego? Masakra. Niech oni tylko nie zepsują tego filmu. Niech ta wiadomość okaże się plotką... co ja gadam? To MUSI być plotka!
Magnus Walter dnia 29/05/2008 16:06
Co jeszcze pominą? Miłość Ginny i Harry'ego?

Nie słyszałaś? Przecież ten film MA BYĆ GŁÓWNIE O MIŁOŚCI POTTERA I WEASLEY.
Sam Yates powiedział, że ta część nie będzie taka mroczna (jakby "Zakon" w jego wykonaniu był mroczny... pociemnione sceny to z deczka za mało). Po prostu - komedia romantyczna z "Harrym Potterem" w tle.
Gizmolina dnia 29/05/2008 16:39
Co??? Oni Chyba sobie z nas- wiernych fanów Pottera- jaja robią!! Jak można wycinać tak ważne momenty?? Przecież ten film bez większości istotnych scen, będzie beznadziejny!!
Zaczynam się poważnie zastanawiać, czy pójść na premierę do kina... smiley
Quidditch dnia 29/05/2008 17:18
Moim zdaniem przez wyciecie tej sceny caly film straci sens :rolsmileychyba wszyscy tak mysla)
nimfadoratonks94 dnia 29/05/2008 17:59
Według mnie to następna plotka bo z pogrzebem wiąże sie za dużo spraw i mam taką nadzieje smiley
Hermiona1334 dnia 29/05/2008 18:04
Jestem wściekła.Pogrzeb Dumbledora to jedna z przełomowwych chwil w książce.Sama ryczałam jak bóbr gdy czytałam jego opis,a oni go wytną!Przecież pogrrzeb Dumbledora to chyba najważniejsze wydarzenie w całej książce!Za dużo spraw z nim się wiąże.Mam nadzieję,że to tylko plotka i nie wytną tej sceny.Chociaż przyzwycziłam się do tego,że w filmach o HP przeważnie wycinane są najważniejsze sceny
Aberforth dnia 29/05/2008 18:25
Mam nadzieję że to tylko plotka, bo pogrzeb Dumbledora to jeden z ważniejszych momentów w książce.
teagan dnia 29/05/2008 19:46
Nie wierzę. Mimo wszystko trudno mi uwierzyć w to, że reżyser, nawet jeśli jest nim zakichany Yates pominie jeden z najistotniejszych elementów filmu. Nie uwierzę, póki nie zobaczę (a wtedy pewnie tym bardziej )
karolakhp dnia 29/05/2008 20:16
Już po woli odechciewa mi się iść i w ogóle czekać na ten film. Jak mam sobie pomyśleć że połowa scen dość ważnych ma być wycięta to . Rozumiem że nie darady wszystkiego zmieścić w 1 filmie ale ja mogę nawet oglądać 200 min żeby nie usuwali połowy scen. Jęczącą Martę jeszcze przeżyje i parę takich ale pogrzeb Dumbledore`a wrr... . Albo za miane Katie Bell na Cho Chang ;/. Mam nadzieję że już nic więcej nie wytną ani nie zmienią faktów.
P.S wiem że nie darady wszystkiego zrobić, i każdy film oparty na książce nie jest dokładnie taki sam. No ale i tak to jest bardzo wkurzające .
GinevraPotter dnia 29/05/2008 20:20
Ludzie, przestańcie histeryzować. Nie będzie tej sceny to trudno, świat się nie zawali, a wy piszecie tak jakby to była jakaś straszna tragedia. I żeby było jasne: ja też nie jestem z tego zadowolona, ale bez przesady. Być może to jedynie plotka.
fuerte dnia 29/05/2008 20:28
Tak niestety bywa, że z filmów wycinane są najlepsze i jedne z ważniejszych scen. Scena jest ważna, ale widocznie nie aż tak, żeby mogła znaleźć się w filmie.
kosi_kos dnia 29/05/2008 21:02
No nie, jeśli będzie tak jak pisze Magnus Walter to to będzie kolejny bezsensowny Harry Potter w reżyserii Yatesa. Spaprał poprzednią i spapra tę część.
Kurcze... A to jedyna szansa... Już sie nie powtórzy...
Co za kłęk...
kosi_kos dnia 29/05/2008 21:04
No i wycinana jest scena pogrzebu NIE śmierci - mam nadzieję...
Hermionka_a dnia 29/05/2008 22:23
musi byc choć urywek sceny z pogrzebu, bo głupio by bylo jakby np. puścili tylko jakąś dołującą muzykę i pokazali scenę 1 dzień pózniej ...
Askay dnia 29/05/2008 22:32
Zaczekam na wersję kinową, później DVD, a dopiero na końcu będę się wściekać. To jedyna scena w 6 części, na której uroniłam łezkę.
To ważna scena także dla ciągłości 7 części, ale ze scenarzystami nic nie wiadomo. Potrafią wszystko pozmieniać i wyjść na swoje.
ulan1989 dnia 29/05/2008 23:30
jeśli to prawda to jest to masakryczne przegięcie i powinni się ci cali reżyserzy i scenarzyści do dymisji podać,... ale wierzyć mi się nie chce, chyba coś się natalii pokręciło...
Agnieszka_Potter dnia 30/05/2008 08:33
Po prostu brak mi słów. Oni tam mają coś nie po kolei w głowie! Wycinać najważniejsze sceny?? Powinni robić sondy na temat filmów - np. jakie momenty w książce były najważniejsze i koniecznie trzeba je ująć w filmie a nie zawodzić wszystkich fanów. To jest po prostu skandal!!
Narcia1994 dnia 30/05/2008 12:43
No comments...jak można pominąć tak ważny fragment. Chyba to była najbardziej wzruszająca scena w całym filmie...no po prostu nie mogą tego zrobić!!!
luna203 dnia 30/05/2008 13:30
ciekawe
FleurEvans dnia 30/05/2008 15:00
Przecież pogrzeb nie jest taki długi. Robią film na dwie części i jeszcze ucinają tyle ważnych i ciekawych momentów. Bzdura...
Szalonooki_Moody dnia 30/05/2008 16:50
Oby to rzeczywiście była tylko plotka. Najważniejszą rzecz z filmu wytną. Co to takiego trudnego? Trzy dni roboty nad takim pogrzebem i chociażby z 2 minuty tego wyszło. Oj, to Warner Bros mnie w końcu wkurzy (jeśli to prawda).
Klaudia@Harry Potter dnia 30/05/2008 17:58
Omg! Już się boję co zobacze w listopadzie w kinie. Najbardziej wzruszającą i pożądaną przeze mnie scenę wycieli. Zamiast tych DODATKOWYCH SCEN Yates mógł nakręcić pogrzeb Dumbledore. Naprawde jestem przerażona co oni zrobią z tym filmem.
HermionaBlack dnia 30/05/2008 18:08
bez pogrzebu?przeciez to totalnie bez sensu. Pogrzeb jest baardzo istotnym elementem VI czesci. Jednym z najwazniejszych. Mam nadzieje,ze to tylko plotka. Bylaby to duza strata dla filmu ;/ Nie dosc,ze zawsze wycinaja tyle scen,to jeszcze cos takiego,TAKA scene? Juz bez przesady,przeciez nie straciliby tylu pieniedzy na ta jedna scene dodatkowo,w porownaniu z dochodem ze sprzedazy.
Nawet nie dopuszczam mysli,ze to prawda.
teagan dnia 30/05/2008 20:32
Histeryzowanie histeryzowaniem i owszem, świat się nie zawali, ale aż się serce kraja, że znowu ekranizacja na którą wszyscy od tak dawna czekali zostanie spartolona. Ja jednak, mimo wszystko, należę do tych indywiduów, które ciągle mają nadzieję... :]
cheese-mouse dnia 01/06/2008 19:21
no to ładnie sobie pogrywają...
ARIEL dnia 02/06/2008 17:06
Jeżeli to prawda to KATASTROFA!!!smiley
loona94 dnia 11/07/2008 10:44
Nie no, to już naprawdę przesada!!! I tak wycinają z tych filmów tyle fajnych monentów, to mogliby chociaż zostawić ten, TAK WAŻNY moment.
adrain severus snape dnia 31/07/2008 17:12
smileyNie wiem ale bezprzesady żeby takie rzeczy wyjawniać!!

Pzecierz bez tego film będzie do bani nie moge w to uwierzyć ale to nic mam nadzieje że to tylko plotkismiley
danielharry dnia 05/09/2008 19:10
nie no tragedia.. jeśli na prawdę nie będzie sceny pogrzebu to się zastrzelę, a potem tego tak zwanego reżysera, a jeśli to tylko takie plotki dla podkręcenia atmosfery w końcu Natalia jest aktorką mogła zagrać to zaniepokojenie, to i tak mnóstwo rzeczy zabraknie
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Lucio
(Pracownik Ministerstwa Magii)
07/10/2008 19:06
Hey ^
Kurcze skoro JIm ma to edytowac zastanawiam sie czy zaczac pisac ;|

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 18:01
Chryste, a jutro jest Historia Filozofii O.o

Pierwszy rok studiow to jakis sajgon.

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:59
*siedzi

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:58
No na historii zdecydowanie tak. Szczegolnie, ze jak siedzie 150 osob na auli, to mozna sie rozlozyc i nie zzwracac na siebie uwagi.

Vemyana
(Prefekt Naczelny)
07/10/2008 17:57
Az tak nudno na tych studiach?

Oo.

Claire_
(Szef działu)
07/10/2008 17:56
Ta, podobno tylko na dwie minuty, ale padlam.

Vemyana
(Prefekt Naczelny)
07/10/2008 17:56
Tak calkiem zasnelas?

=)


Archiwum
Przyjaciele
Kamień Filozoficzny, Zakon Feniksa, Czara Ognia, Książe Półkrwi

Harry Potter Slovenia - HpSlo.com

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia

Emma-Watson-Fans.net
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi, Deathly Hallows
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter