Kto jest "WYBRAŃCEM"? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Kto jest "WYBRAŃCEM"?

Oststnio myślałem troche nad przepowiednią z książki"Harry Poter i Zakon Feniksa". Jak wiemy przepowiednia ta stukła się w ministerstwie magii. Ale Harry poznał jej treść od Albusa Dumbledora. Oto treść przepowiedni: " OTO NADCHODZI TEN, KTÓY MA MOC POKONANIA CZARNEGO PANA... ZRODZONY Z TYCH, KTÓRZY TRZYKROTNIE MU SIĘ OPARLI, A NARODZI SIĘ, GDY SIÓDMY MIESIĄC DOBIEGNIE KOŃCA... A CHOĆ CZARNY PAN NAZNACZY GO JAKO RÓWNEGO SOBIE, BĘDZIE ON MIAŁ MOC, JAKIEJ CZARNY MAP NIE ZNA... I JEDEN Z NICH MUSI ZGINĄĆ Z RĘKI DRUGIEGO, BO ŻADEN NIE MOZE ŻYĆ, GDY DRUKI PRZEŻYJE... TEN, KTÓRY MA MOC POKONANIA CZARNEGO PANA, NARODZI SIĘ, GDY SIÓDMY MIESIĄC DOBIEGNIE KOŃCA...". Jak wiemy Harry urodził się w czasie który wskazywała przepowiednia. Jednak nie tylko on urodził się gdy siódmy miesiąć dobiegał końca. Urodził się też wtedy jego kolega z Gryffindoru, Neville Longbottom. Lord Voldemort jednak poznał część i chciał zabić Harrego, jednak nie udało mu się to. Ale czy "wybrańcem" nie może być Neville? Owszem może nim być, przecież rodzice Nevilla, aurorzy również oparli się Voldemortowi. Czy nie mogłoby być tak że chłopiec który jest totalnym fajtłapą(Neville) nagle stanie z Voldemortem twarzą w twarz i pokona go, odnajdzie w sobie tą wielką moc? Który z nich jest "wybrańcem" Harry, czy Neville?

Piszcie co o tym sądzicie. Proszę o obiektywne oceny.
Kto jest "WYBRAŃCEM"?
Dziedzic Gryffindora 09/04/2007 13:25
Czytano 730 razy
Liczba komentarzy - 36
GINNNY dnia 09/04/2007 13:35
też się nad tym zastanawiałam...i myślę żę z racji tego że to Harry stał się cele m Lorda to on jest wybrańcem...przecież tak wielki czarodziej nie pozwoliłby sobie na pomyłkę w tak ważnej sprawie
GINNNY dnia 09/04/2007 13:36
jednak to bardzo zagmatwana sprawa i ciężko tu coś konkretnego napisać
Dziedzic Gryffindora dnia 09/04/2007 13:41
Yhy, Dokładnie!
Charlotta Jean dnia 09/04/2007 13:46
To napewno bedzie Nevill J.K. Rowling lubi zwroty akcji ale szkoda że przez te 7 tomów opisywała Harry'ego i nagle nie wiadamo z kąd Nevill nam wyskakuje i oswiadacza: "TO JA JESTEM TYM WYBRANCEM A NIE HARRY" to by było straszne.
Bratek1 dnia 09/04/2007 13:46
No właśnie nawet Dumbi powiedział że to jego wybrał LV
Flegma dnia 09/04/2007 13:47
Mysle, ze jednak Harry jest wybracem, bo inaczej cala saga bylaby bez sensu... Ale tez sie zgadzam z GINNNY, ze jest to bardzo zagmatfana sprawa i nie mozna nic okreslic.. W koncu to jeden z najbardziej zagadkowych watkow ksiazki..
oliffka dnia 09/04/2007 13:50
hmm...tez sie nad tym zastanawiam i zgadzam sie z Ginny ale i tak pozostaje nam tylko czekac na wyjasnienie tej zagadki...
Hermiona 1000 dnia 09/04/2007 13:56
proste. Wybrańcem był ten, którego,,CZARNY PAN NAZNACZYŁ JAKO RÓWNEGO SOBIE'. Anaznaczył Harry-ego
Hermiona94 dnia 09/04/2007 13:56
HMYYY ... chyba zapominacie o 2 części przepowiedni .... Naznaczy go jako równemu sobie.... więc wybrał Harry'ego a nie Nevilla
Dziedzic Gryffindora dnia 09/04/2007 14:02
No, ale mógł się pomylić!... Może Neville ma w sobie wielką moc.. Rowling lubi zwroty akcji, ale to tylko teoria!smiley
Luna Pomyluna dnia 09/04/2007 14:05
Ale by było jakby w 7 części to nie Harry tylko Neville wykończył Voldka. Może i tak będzie, wszyscy się spodziewają ,że to Harry wykończy Voldemorta. Rowling może nas zaskoczyć. Tylko ,że sama chyba nie wiem co piszę.
Aevenien dnia 09/04/2007 14:08
tez się nad tym zastanawiałam myslę że morzesz mieć racje Duże P smiley
ron93 dnia 09/04/2007 14:09
No nie wiem, co o tym sądzić.. Według mnie to będze Neville, ale kto to będzie, to wie tylko Rowling.
Aniatka dnia 09/04/2007 14:11
Nie potrzebnie zadajesz sobie to pytanie...w książce było już na nie odpowiedź...Harry już pytał o to Dumbledorea, więc nie ma co się spodziewać ,że to Nevill stanie się bohaterem, bo wszystkie części stałby się bezsensowne...przecież to książki "Harry Potter i..." a nie " Nevill Longbottom i.." ....nie sądzisz? ale dam Z smiley Bo art fajny
bestia dnia 09/04/2007 14:14
hmmm. no nie wiem Neville? Cos w to wątpię
Musze przyznać ze twój artykuł jest godzien uwagi
Daje PO
rafalek06 dnia 09/04/2007 14:28
oczywiscie ze harry przciez było w tej przepowiednio ze voldemort naznaczy go sobie jako równego sobie! przeciez to harryego naznaczył
wiktor dnia 09/04/2007 14:37
Zdaje mi sie ze byl bardzo podobny artykul, i jakos nie jestem tym zaskoczony. daje N
TomV dnia 09/04/2007 14:37
VOLDEMORT NAZNACZYŁ HARRY'EGO BLIZNĄ!!!
Neville nie jest wybrańcem, zresztą głupio byłoby żeby drugo- czy trzecio- planowa postać stawła się na koniec sagi głównym bohaterem, a wielki Harry Potter zszedł na dalszy plan. Neville zapewne odegrs jeszcze jakąś ważną rolę, ale wybrańcem nie jest.
chochang1995 dnia 09/04/2007 14:42
myślę że wybrańcem jest Harry chociaż możliwe jest to że Neville jest wybrańcem
pawel1992 dnia 09/04/2007 14:54
przeciez valdek naznaczyl harrego jako wybranca
James_Potter dnia 09/04/2007 15:04
Neville jest urodzony 30 lipca Harry 31lipca a miesiacdobiega konca 31 lipca wiec to HArry a nie Neville jest wybrancem przynajmniej wdl mnie
Asiula_HP dnia 09/04/2007 15:12
zgadzam sie z tym, że to Voldemort wybrał przez naznaczenie Harry'ego go jako wybrańca!!! Być może miał nim być Neville, ale Voldemort wybrał Harry'ego, tak mysle... Ale to jest ciekawy temat..smiley
69Lady_LaLa96 dnia 09/04/2007 15:43
Artykuł nic nam nie udowadnia, wszyscy przecież wiemy jak to było. Oczywiście Harry jest Wybrańcem, ponieważ to Harry miał zostać zabity przez Voldemorta. Neville nie może być Wybrańcem, ponieważ Czarny Pan postanowił pozbawić życia Potterów. I co w tym art takiego? Na ten temat mamy bardzo dużo informacji, więc uważam, że to co próbowałeś nam pokazać jest zbędne. Czy Wy w ogóle rozumiecie coś z książek z serii Harry Potter?
P.S. - Voldemort się nie pomylił co się tyczy Dziedzica Gryffindora, ponieważ on zaplanował zabić Harry'ego. Jak Wy czytacie książki?
evans_ dnia 09/04/2007 16:13
Voldemort nie mógł sie pomylić. Ten którego wubrał autonomicznie stał się wybrańcem.to powinno być oczywiste....
R_Lupin dnia 10/04/2007 10:52
Zdaje mi się, że jednak to HArry jest WYBRAŃCEM ponieważ gdy Voldemort próbował go zabić to wtedy zaznaczył go równym sobie.

Art fajny, daje P
Ginny_93 dnia 14/04/2007 12:50
może masz rację,ale tam było że"CZARNY PAN NAZNACZY GO JAKO RÓWNEGO SOBIE"to mi się wydaje że Harry...
Fred Weasley dnia 15/04/2007 17:00
Volemort zostawił Harremu znak na czole sam Dumbledore tak mówił.
Asiunia1616 dnia 16/04/2007 20:31
Przepowiednia mówi: "A CZARNY PAN NAZNACZY GO RÓWMEMU SOBIE..." I jak powiedział Dumbledore Czarny Pan naznaczył go próbujac go zagić. Myśle, że co do tego, że HP jest "wybrańcem" nie powinno być wątpliwości. Jeśli jednak ktoś je ma to niech, podobnie jak autor tego art, przeczyta HP. Daje N.
Syriusz__Black_ dnia 22/06/2007 19:58
ale dumbledore to przeciez powiedzial ze i harry i neville moga byc wybrancami jednak harrego naznaczyl swoim wrogiem wiec jest juz przesadzone ze to harry jest tym wybrancem.. nie napisales nic czego bysmy sie nie wyczytali w ksiazce i napisales to tak jakbys nie czytal do konca harrego pottera bo jakbys czytal wiedzialbys ze to harry jest juz wybrancem i nie bylo by tego arta inaczej mowiac art nie potrzebnysmiley
Arthur Weasley dnia 25/06/2007 11:50
Ja myśle że Nevile bo autorka daje Harry`emu taką moc jakby był supermanem więc Nevillowi też się coś należy.
Filemona dnia 17/07/2007 10:48
Harry
Filemona dnia 17/07/2007 10:48
Daję W.
Raziel dnia 11/08/2007 22:22
Jeju wybrańcem jest ten którego wybierze Voldemort a wiadamo kogo wybrał nie?
Raziel dnia 11/08/2007 22:24
A jeśli chodzi o to że nevil jest fajtłapą to gdyby Voldemort dał mu swoją moc to harry mógłby by być fajtłapą
_Cho_Chang_14_ dnia 05/10/2007 14:48
Raziel to niby oczywiste że gdyby Voldemort przekazał Nevillowi swoją moc to Nevill nie byłyby fajtłapą, ale jakim sposobem Voldemort przekazał Harremu swoja moc? Chciał go zabic jednak zaklęcie ugodziło jego poniewaz Harrego matka oddała za niego życie. Skąd wiemy czy Matka Nevilla zdołałaby oddać życie za swojego syna?
Ethel_Hallow dnia 06/11/2007 23:46
Bardzo chciałabym by "wybrańcem" okazał się Neville - nawet mimo swej niezdarności.

Teraz już jednak wiemy, że nic się zmieniło co do największego przeciwnika Czarnego Pana: jest nim Harry Potter. I chyba dobrze, bo gdyby okazałoby się, że to HP nie jest "tym, który przeżył" byłoby to zaprzeczeniem całej sagi o małum czarodzieju.

Artykuł - wg mnie - bardzo dobry.
Moja ocena: WYBITNY
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 36% [5 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 14% [2 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 7% [1 Głos]
Nędzny Nędzny 21% [3 Głosów]
Okropny Okropny 21% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Fleur13
(Prefekt Naczelny)
05/12/2008 18:09
jESt witam wszystkie niegrzecznych ludzi ktorzy jutro dostana rozgesmiley

speeader6666
(Uczeń Hogwartu)
05/12/2008 18:09
ja jestem xDD

Namine
(Charłak)
05/12/2008 18:07
jest tu ktos w ogole? xD

Namine
(Charłak)
05/12/2008 18:07
hej

speeader6666
(Uczeń Hogwartu)
05/12/2008 18:00
Siema wszystkim smiley)

Goszka
(Szef działu)
05/12/2008 17:38
Hahaha xD Wlasnie sie zastanawiam, postawic na stare znajomosci i wgl, czy... zaczac wszystko 'od poczatku'. Co wybrac? xD

Tygrysek
(Mugol)
05/12/2008 17:30
Goszka, juz nie NicaTora? [;


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter