Luna Lovegood - dziwaczka, czy zło wcielone? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Luna Lovegood - dziwaczka, czy zło wcielone?

W związku, z kontrowersjami, jakie wywołała teoria o zdradzie Hermiony i argumentami przeciw, zmuszony jestem przedstawić kolejne fakty.

Cały czas jestem zdania, że kiedy Snape uciekał z zamku, nie zabił Hermiony dlatego tylko, że z nim współpracowała. Nie wierzę też, aby była tak sprytna, ab za każdym razem, bez jego wiedzy mieć dostęp do eliksirów. To zbyt podejrzane. Ale inaczej byłoby to zbyt banalne.
Była wtedy z Luną... Może Luna zna prawdę? Chociaż sprawia wrażenie nierozgarniętej, nie wydaje wam się dziwna jej osoba? Pojawiła się zupełnie znikąd w piątym tomie i ni z rego ni z owego została przyjaciółką Harry'ego, chociaż wcześniej nie było o niej ani słowa. Ma znajomości w prasie, więc może także gdzie indziej? Zastanówcie się.

Wróćmy do Snape'a. Istnieje teoria, że nienawidził Jamesa także dlatego, bo był zakochany w Lilly. Tamten mu ją odebrał. Harry'ego nienawidzi z kolei dlatego, że o wszystkim mu przypomina. A taka Hermiona na pewno doskonale by go zrozumiała. Może nie tylko Hermiona, ale one dwie są zdrajczyniami, przecież finał ma przysporzyć Harry'emu wielu nowych wrogów, tych których nie znał, albo wydawało mu się, że znał. Co o tym sądzicie?
Luna Lovegood - dziwaczka, czy zło wcielone?
Scheu tajemniczy_przybysz 15/12/2006 21:01
Czytano 1150 razy
Liczba komentarzy - 40
E-Vaire dnia 15/12/2006 21:24
Ale dlaczego Hermiona miałaby współpracowac ze Snape'm? I co ktoś taki dla niego znaczy? Precież to tylko uczennica!
Zajac dnia 15/12/2006 21:56
ucznenica własnie wiele by zanczyłą bo byłaby blisko nawet bardzo blisko harrego ale ona mu pomagała pokonać Voldemorta!
nimfadoraxD dnia 15/12/2006 21:59
hym teori nie popieram! Ale E-Vaire, to że jest uczennicą o niczym nie świadczy, przypominam, że Lord Voldemort na zabójcę Dumbledora wybrał Drakona<czyli też ucznia>
prawie_jak_Emma dnia 15/12/2006 22:10
odważna teza
nie przezylabym chyba gdyby hermiona byla zdrajczynia
ale luna...
moze...
nimfadoraxD dnia 15/12/2006 22:12
Snape też ratował Harry'ego w pierwszym tomie! <podczas meczu>
E-Vaire dnia 16/12/2006 11:37
nimfadora to już się wyjasniło w Księciu. Nie czytałaś? ;/
kamciok dnia 16/12/2006 22:35
według mnie to nie możliwe by Hermiona mogła zdradzić, od początku jest związana z Harrym
Lord Voldemord III dnia 17/12/2006 18:10
artykuł jest spoko
Lily dnia 17/12/2006 19:27
oni są przyjaciółmi! ta książka by straciła sens gdyby wszyscy po kolei byli zdrajcami, Hermiona nie może być w spisku!
HP-maniaczka dnia 18/12/2006 15:02
Brednie! Po pierwsze: Dlaczego akurat Hermionę miał zabić Snape? Po drugie: Ona miała ze wszystkich dziewięciu przedmiotów Wybitny! I jest inteligentna! Acha i jeszcze jedno :
NAZYWASZ "PRASĄ" ŻONGLERA??!!
HP-maniaczka dnia 18/12/2006 15:03
Coś jeszcze: Snape nie nawidził ludzi, którzy nie są czystej krwi!
mruzka dnia 18/12/2006 17:05
KIEDY UMIERA HERMIONA??? O CO TUTAJ CHODZI????????
Zucher dnia 18/12/2006 20:02
ten artykuł jest załosny ... niewiem jak dla was ale dla mnie te podejrzewanie Hermiony jest Do bani ...
monika_black dnia 19/12/2006 13:10
Zucher - . Także mi się to nie podoba. Ty masz coś do Hermiony, czy co? Niby dlaczego uczennica, która tyle razy dała dowód swojej przyjaźni i oddania Dumbledore'owi miałaby nagle zdradzić tych, którzy tak bardzo jej ufali? Uważam, że to jest pozbawione ładu i składu. Wiem, że to tylko twoje przypuszczenia, ale moim zdaniem są to bzdury wyssane z palca!
Scheu tajemniczy_przybysz dnia 19/12/2006 17:52
Ale chwileczkę... Ja nic nie mam do Hermiony. wiem, że jest bardzo \do Harry'ego przywiązana, co widać na kązdym kroku, że wiele razy im pomogła, ale nie zapominajcie, że w bardzo wielu innych historiach złem okauje się ta najmniej spodziewana osoba. Nikogo więc nie można wykluczyć jako zdracjy.
A oddanie Dumbledore'owi? Nie zapominajcie, że Snape też dawał mu dowody swojego oddania i kim tym czasem sie okazał? Dla własnych zysków ludzi robią różne rzeczy.
Zgadzam się jednak, że podejrzewać należy także innych...
HP-maniaczka dnia 20/12/2006 15:53
Pierwsze co, to poderzewałabym Ciebie o rozdwojenie jaźni!!
James_Potter dnia 26/12/2006 09:25
sape ja nie zabil bo mu sie odsunela z drogi gdyby nie odsunelyby sie zabil by ich jednym machnieciem rozdzki
oizz dnia 04/01/2007 16:32
smiley
Pawel_155 dnia 08/01/2007 20:42
Czy ty powariowales Hermiona zdrajczynia ty chyba juz napewno na glowe upadles predzej Newille by pokonal Czarnego Pana niz Hermiona zdradzila
Cho Chang2 dnia 12/01/2007 19:16
Zgadzam sie z Gwiazda i Jamsemsmiley
paulah88 dnia 13/01/2007 19:44
heheh fajna teoria... niemozliwa ale fajnasmiley bardzo masz ciekawe pomysly musze Ci powiedziec.. A jezeli chodzi o zdrajce to jak juz to Ron. On wiecznie zazdroscil Harremu. Moze nienawisc do Voldzia to tlyko przykrywka? <joke> ale skoro mamy fanazjowac to czemu nie!! A wy wszyscy nie bierzcie tego tak smiertelnie powaznie!! jejku.... WYBITNY dla ciebiesmiley
paulah88 dnia 13/01/2007 19:45
czmeu nie mozna dodawac ocensmiley??????????!!!!!!!
Darkon dnia 14/01/2007 15:27
Nie no z tą Hermiona przesadzacie bo ona no zawsze kochała Harrego moze nie miłościa taka jaką ma do Rona ale przyjacielską tak mi sie wydaje i wątpie zeby przyłączyła sie do zła!!A Luna no właśnie czemu w innych częściach jej nie było!I tak z nikąd pojawiła sie w 5 części i została ich przyjacułką!Niewiem ale to wszystko jest dziwne!!!
Natalka184 dnia 01/02/2007 22:00
To jest niemożliwe. Tacy przyjaciele którzy pójdą za sobą w ogień nie mogą się zdradzić...
Black Lilly dnia 07/02/2007 16:15
Natalka184 faktycznie, ale w życiu różnie się zdarza. eoria na temat Hermiony ma 50% uzasadnionych podejrzeń. Snape tez był oddany, był w Zakonie pomagał im. a jednak okazał sie zdrajca ktory cały czas przekazuje informacje drugiej stronie. Nie wiadomo,ale jedno co jest pewne to to że Rowling potrafi szokować.
Peeves dnia 11/02/2007 13:24
najbardziej niedorzeczne co do tej pory tu przeczytalam... moze zgredek tez jest po stronie ciemnosci... albo nie Ron... nie wiem to na pewno Harry współpraacuje ze Snape'm
Ludzie weźcie siza coś porzytecznego
OlEsKa14 dnia 14/02/2007 22:57
Moim zdaniem za dużo myślisz i juz głoupoty piszeszsmiley
Ashley Pink dnia 17/03/2007 22:15
A czy on wogóle chciał zabic Hemrionę?
demelza_robins dnia 22/03/2007 17:40
BZDURY!!!
gimikis dnia 22/03/2007 17:44
To Hermiona nie żyje??? Coś tu jest nie tak, w ogóle nie rozumiem tego artykułu. Luna jest niewinna.
RiotGirl dnia 01/04/2007 16:21
Luna jest seryjnym zabojca, Hermiona zdrajczynią a Dumbledore tak naprawde zawsze stal po stronie złe.! Co jeszcze wymyslicie ;/
Hermiona-Granger dnia 11/04/2007 14:30
To jest bezsensu !
Bzdury jak nic !
asia15963 dnia 19/04/2007 16:05
w książce nie ma wogóle nic, na temat chęci zabicia hermony przez snape'a!!!!! coś cie się pokiełbasiło jak nic, poza tym jest przyjaciółką harry'ego OD PIERWSZEJ KLASY I WIEMY, żE SNAPE NIENAWIDZIł HERMIONY!!!!!!!!!!!!!!! zgadzam się tylko z tym, że snape mógłłby być zakochany w Lilly...
kajablack dnia 09/05/2007 16:02
bardziej dziwaczka,ale za to jaka sympatyczna.Bardzo lubie ta postac i na bank nie jest wcieleniem zła,juz bez przesady;p
oswald dnia 11/05/2007 14:41
zucher pozwól że zacytuje ,,ten artykuł jest załosny ... niewiem jak dla was ale dla mnie te podejrzewanie Hermiony jest Do bani ..." zgadzam sie z toba
dlamniekonkretxd dnia 14/07/2007 18:53
Hermiona zdrajczynią ? ee.. nie sądze xD.
zbyszek158 dnia 24/08/2007 09:08
no niewiem hermiona na bank nie jest zdrajczynia ale prawie na 100% snape kochał lily
Diana_Di dnia 12/10/2007 15:27
możliwe jest tylko to że Snape kochał Lily, ale co do Luny i Hermiony to całkowicie się z tobą nie zgadzam
emce danicel dnia 28/02/2008 22:01
Według mnie piszesz tylko dla punktów bo nikt by nie pomyślał tak o Hermionie czy Lunie. A Luny po prostu nie było poniewarz (być może) autorka dopiero podczas pisania tej części wpadała na pomysł Luny Lovegood. Ja lubie Lune najbardziej ze wszystkich dziewczyn z HP (no może obok HermionyxD)
___Tonks___ dnia 08/06/2008 21:09
Szczerze mówiąc,to co do Lyli i Snape zgadzam się,kochał ją,ale,że coś łączy Lunę z jakimś złem,to co do tego muszę się sprzeciwić
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Fler12
(Skrzat Domowy)
08/01/2009 21:49
co robicie?

Syriusz Potter Black
(Mugol)
08/01/2009 21:20
siema

E-Vaire
(Ruthless Vampire)
08/01/2009 21:12
Emjot, albo nie dotarl albo zostal odrzucony ;p Ale jesli to drugie to powinienes otrzymac pw ^.-

E-Vaire
(Ruthless Vampire)
08/01/2009 21:08
Coz, chyba nie bezpodstawnie ci komentarze usunieto, nawet w ostatnich 10-ciu widac tekst: "Superr"

Rogogon Wengierski
(Spamer)
08/01/2009 21:00
Ja jak jeszcze tu wchodzilem mialem jakies 2000 postow i teraz jestem spamerem wiec sie nie dziwxD

Fler12
(Skrzat Domowy)
08/01/2009 20:53
czesc

Emjot
(Prefekt Naczelny)
08/01/2009 20:52
E-Vaire, mam pytanie. Czy moj art dotarl do was??


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter