dnia 08/02/2007 07:28
hmmm a Twoim zdaniem Harry Potter wieże ise z czym? Z magią, latajacymi miotłami, z czarodziejami... Gdyby miano tutaj pisac wyłacznie o samym potterze, to na pewno nie było tu tylu artów i userów. Każdy chce sie wypowiedzieć na swój temat, kazdy ma wybór, A co mamy pisać co roku , że dokładna data urodzin Daniela """""" jest taka a nie inna? Wkońcu by sie to znudziło. Poza tym, prawa sa po to, aby je łamać. Skoro jesteś tak dostosowana do praw i regulaminu o po co dodałaśdo tego "arta" wystawianie ocen? trzeba było to umieśćić gdzieś indziej;] To jest moje zdanie, że trzeba czytać regulamin ze zrozumieniem ;] |
dnia 08/02/2007 09:49
ehhh a to chyba postacie z ksiazek co?? moze powiesz jeszcze ze to z wladcy pierscieni |
dnia 08/02/2007 09:50
Po pierwsze to: ten Twoj art jesli wogole mozna to tak okreslic naprawde nie ma sensu, co do sensu arta np. o Percym nie mam watpliwosci. Zgodze sie, ze niektore arty nie maja sensu, ale to zadkosc
Po drugie to: wiekszosc komentarzy pod tym "artem" bedzie podobnych czyt. nie zgadzajacych sie z Twoja opinia.
Po trzecie to: na stronie jestes od wczoraj wiec mysle, ze zeby napisac cos takiego powinnas poobserwowac i poogladac strone przez troche czasu, a nie obrazasz ludzi, ktorzy wkladaja swoj trud w ta strone. Bo przeczytac 3 arty to nic trudnego.
Po czwarte to: raczej nikt tu ksiazek nie przepisuje.
Po piate to: gdyby nie te artukuly, ktore Twoim zdaniem nie maja sensu to ta strona nie mialaby sensu.
Po szoste to: moznabylo to wywnoskowac wyzej. Zueplnie sie z Toba nie zgadzam 
To CHYBA wszystko co oga tu powiedziec. |
dnia 08/02/2007 10:45
Niektóe arty nie maja sensu. Tu sie z Tobą zgodzę. Ale Precy jest artem odpowiednim na tej stronie. Jeśli jest to strona o HP to powinno być tu wiele artów ZWIĄZANYCH z całokształtem HP stworzenieami, postaciami, aktorami... itd. A po za tym jak tak czytam Twoją teorię nasuwa mi się na myśł że według Ciebie jeśli ktoś jest fanem HP (książki, tu mam na mysli) to może lubic tylko HArry'ego! Każdy lubi jakąś postać bardziej lub mniej. wybacz ale mojim zdaniem Twój artykuł jest bez sensu. Chesz nam pokazać jaka ta strona jest beznadziejna. TO po co na nią wchodzisz jak ci się nie podoba? Nie potrzebnie zmarnowałaś tu Swój cenny czas. Chyba nikt się z Tobą nie zgodzi. |
dnia 08/02/2007 10:51
A nie przyszło ci do głowy, że jeśli ktos jest fanem HP to lubi też inne postacie, a nie tylko głównych bohaterów? Chyba po to jest ta strona - żeby pisać na niej nie tylko o Harrym, ale również o innych osobach, czy rzeczach które nas w tych książkach fascynują. |
dnia 08/02/2007 11:07
Wydaje mi się, że HP to nie tylko tytułowy bohater ale i całe jego otoczenie, a właściwie cały świat magiczny. Rowling napracowała sie tworząc wiele postaci i wątków pobocznych, aby uczynić ze swojej historii coś więcej, niż tylko zapis losów młodego czarodzieja.
Ta strona poświęcona jest WSZYSTKIEMU co związane jest z Harrym, a więc logiczne są rozmaite kategoriie artykułów zamieszczanych na tej stronie.
Uważam, że z punktu merytorycznego, Twój artykuł nie wnosi nic znaczącego i właściwie jest dezcelowym atakiem, na zjawisko jakiego widocznie nie rozumiesz.
Prosiłaś o konkretne odpowiedzi, więc napiszę tylko, że jeśli nie zamierzasz poświęcać swojego cennego czasu na komentowanie zamieszczanych artykułów, to wiedz, że ja swój czas chętnie poświęcę, nawet na Twoje. |
dnia 08/02/2007 11:09
Muszę ci powiedzieć, że Twój art jest bez sensu... Tak w ogóle twój artykuł WCALE się nie wiąże z Harrym Potterem...I co sama złamas punkt... Na tej stronie są umieszczone KATEGORIE i jak w niej znajdują się postacie to chyba arty są ok...Bo po co innego była by ta kategoria???Dla widoku??? Na twoim miejscu nie liczyłabym na komentarze tego typu: "masz racje...My jeszcze nie jestesmy doswiadczeni...bo przeciez miesiac, rok itp to bardzo mało....Przepraszamy Cie...Już to wiecej sie nie powtórzy..." To chyba wiadome, że wszyscy będą uwazać, poprostu, że twoj artykuł nie powinien się tutaj znalezc... I jakby miały być artykuły twojego typu to było by ich strasznie malo i strona byla by nudna... Sorry taka prawda... |
dnia 08/02/2007 11:46
Jeżeli ten artykuł umieściłaś tylko po to by zarobić 100 pkt. to ci sie faktycznie udało. Ale w takim razie powiedz mi jedną rzecz. W jakim celu TY umieściłaś SWÓJ artykuł skoro on też nie ma żadnego związku z Harrym. No odpowiedz mi na to bardzo proste pytanie. Nic nikomu tu nie musisz uświadamiac bo nie ma co. Jęczoca Marta, Percy i inne postacie są częścią serii książek o Harrym i mają prawo pojawić się na tej stronie. To nie jest strona tylko o HArrym. To jest strona o wszystkim tym co dzieje się w świecie magi. Umieszczamy tu to co uważamy za konkretnie związane z książką, filmem, czy jakimiś wydarzeniami i postaciami. A twoj artykuł kompletnie nie ma sensu jeśli juz o tym mowa. Zaprzeczasz teraz sama sobie. Zastanów się kilka razy zanim coś wyślesz.
Artykuł warty usunięcia  |
dnia 08/02/2007 11:48
Własnie warty usuniecia....A czy tylko ja nie moge dodac oceny czy ktos jeszcze??? |
dnia 08/02/2007 12:17
Jesteś GŁUPIA jak but.
Sama piszesz że nie piszemy na temat a twój? jest w nim o hp? naprzykład jak piszemy o Ronie to jest na temat bo on występuje w hp a ty napisałaś o sobie niewiedziałam że występujesz w hp. nigdy nikogo tak głupiego na stronie nie mielismy wywalić ją!!!!!! |
dnia 08/02/2007 12:28
Chyba sie nie da dlatego, bo każdy dałby jej okropny....Poprostu przewidzieli... |
dnia 08/02/2007 12:54
co to mam byc za art jesli cos ci sie nie podboa wyraz to w komentarzach a nie nabijasz sobie punkt takim czyms art powinien byc usunięty i punkty odjęte |
dnia 08/02/2007 13:04
Zaczen od tego ze nie czytalam poprzednich komentwo bo sa za dlugie a ja nie ma zbytnio czasu a pokusa odpowiedzenia Ci byla tak duza ze pozwole sobie naskrobac szybciutko kilka słowek. Tak wiec:
1) uwazam ze art. o percym jest bardziej zwiazany z Harrym Potterem niz Twoj co chyba nie jest do podwazenia.
2) jw sama sobie zaprzeczasz lub sam sobie zaprzeczasz bo krytykujac nas krytykujesz sam sobie, w dodatku "jedziesz " na nas a sam pisze art kompletnie z innej beczki
3) piszac o samym harrym wykonczylisbysmy tematy w pierwszym miesiacu
4) sa ttuaj specjalne dzialy i np. Postaci nie oznacza samego gl. boh ale rowniez wszystkich uczniow itp. Z CALEJ sagi
5) Nikt nie przepisuje zywcem z ksiazki bo to przeciw regulaminom a o samym Harrym tez jest w tresci ksiazki wiec moglabys poweidziec to samo o wszystkich artach
6) przemyslenia to jedyne arty niezwiazane z trescia ksiazki (chodzi o to jest piszemy z wlasnej inwencji a nie na podstawie zrodel) ale alo ktory jest tylko na temat Harrego
7) reasumujac wg. Twoich kategorii zaden z umieszczonych ttuaj artykulow nie powinien istniec. Wiec i ta strona by nie istniala bo nikt by na nia nie wchodzil.
8) wcale nie uwazam ze jestes glupia itp. ale powinnas sama przemylec swoje poglady zanim zn9ow do nas apiszesz moze nastepnym razem artykul dla odmiany napisalabys o czyms zwiazanym z Harrym????
Dzieki i pozdroofka |
dnia 08/02/2007 13:27
Jaki ten artykuł ma sens?? Ja tu zadnego nie widze Jest to strona poświęcona fanom HP i piszemy różne art onim, o jego życiu, przygodach, ponieważ dla nas ma to sens a jeśli ciebie to nieinteresuje i ty nie widzisz w tym sensu to po co sie wypowiadasz na ten temat?? Takie art powinnaś zachować dla siebie a art o Percy'm Weasly'u jest naprawdę ok. Jeżeli masz zamiar nadal pisać takie rzeczy to sie nie udzielaj na tej stronie |
dnia 08/02/2007 13:27
Nie zauwazylam tego wczesniej, ale nie rozumiem dlaczego nie mozna ocenic tego "artykulu" ? |
dnia 08/02/2007 13:27
Zgadzam sie z paulah88 w 100%  |
dnia 08/02/2007 13:29
Zgadzam się. Ta strona poświęcona jest wszystkjiemu, co jest związane z Harrym Potterem. Artykuły, które wymieniłaś są zazwyczaj dobre, maja sens, czego brakuje twojemu artowi. Uważam, że taka krytyka jest niepotrzebna. Mogłabyś zachować swoje zdanie dla siebie, bo głosząc je tutaj łatwo możesz zranić uczucia innych osób. |
dnia 08/02/2007 13:39
Ale adres strony: harry-potter.net.pl wcale nie jest oznaką, że strona jest tylko o nim! Przecież na nagłówku obok niego widnieją też jego kumple. Więc nie masz żadnych podstaw aby sądzić, że ta strona jest poświęcona wyłącznie niemu. Książka też nazywa się Harry Potter i... ale pisze się w niej o wielu innych rzeczach. O jego nie zawsze szczęśliwych przygodach, walce z siłami ciemności i wszystkie komentarze będą takiej samej treści: !!!NIE MASZ RACJI!!! |
dnia 08/02/2007 13:55
aha... i ja mam jedno zastrzezenie doi ciebie. Wszystkim dajesz takie same komentarze. Nasze komenty sa oklepane? spojz na swoje moja droga Wszedzie wyliczasz bledy i krytykujesz. Jezeli chodzi o oryginalnosc komentarzy to nie jestes najlepsza. Latwo napisac swoja krytyki wymieniajac bledy. Trudniej zagl;abic sie w temat i dac ocene taka aby byla adekwatna. Ja tez bym mogla ciagle wymieniac bledy. Ale wg. mnie chodzi tu o to aby patrzec z optymistycznej strony i zastanowic sie nad zdaniem czy przemysleniami danej osoby anie tylko i wylacznie nad poprawnoscia jezykowa. Skoro az tak barzo Ci sie tutaj nie podoba to moze poproatu nie czytaj. Ja staram sie pisac dobre komentarze bo rozumiem ile trudu te osoby sobie zadaly. A nietety a moze i dobrze osoby tutaj sa w przedziale wiekowym o ktorym czesto wspominiasz i teog nie zmienisz! chyba nie beda sie postarzac. Ciekawe czy jak ty bylas w ich wieku to pisalas idealnie. Trzeba troche wyrozumialosci. Ja sie ciesze ze dzieci interesuja i pasjonuja sie ksiazkami. |
dnia 08/02/2007 14:25
jestem tu nowa wiec nic nie powiem ale ten art nie jest zbyt normalny.LECZ SIE! |
dnia 08/02/2007 14:35
prowokacja? słaba bo słaba ale w 100% udana. wszyscy o tym gadają |
dnia 08/02/2007 14:35
niech TO co pisało ten Art sie LECZY! |
dnia 08/02/2007 14:36
No to nie marnuj "swojego cennego czasu", czytając i komentując nasze "beznadziejne" artykuły. Większość osób lubi je czytać i dla nich pisanie ich ma sens. Sama lubię czytać artykuły o różnych postaciach. Gdybyśmy pisali tylko do kategorii "teorie, przemyślenia", zrobiłoby się to nudne. A tak na marginesie, to beznadziejny art. Niech się wpisują ci, którzy uważają, że zasługuje na O, bo nie wiadomo czemu nie można dodawać ocen. |
dnia 08/02/2007 15:01
Jednak jednego Ci zazdroszczę, jestes tutaj od wczoraj a jak na swój okropny " artykuł" dostałąs wiecej komentów, niz ktoś inny, w dodatku zdobyłaś popularnosć, tylko nei wiem czy na + cz - ;] |
dnia 08/02/2007 15:10
Bardzo się cieszę, że ktoś w końcu poruszył ten temat. Po części zgadzam się z autorem (lub autorką ) artu - mi też nie poboba się wiele artykułów (głównie te opisujące postacie, które każdy z fanów Harry'ego dobrze zna). Jednak nie mogę jednoznacznie stwierdzic, że te arty są niepotrzebne. Myślę, że są one w porządku, ale pod jednym warunkiem - muszą ujmowac temat w sposób ciekawy, nie mówic rzeczy oczywistych (np. "Dumbledore był dyrektorem Hogwartu", "Jęcząca Marta to duch" . Wszystkie arty na temat postaci powinny zawierac jakieś przemyślenia autorów artykułów i oczywiście... byc napisane bezbłędnie. I jeszcze jedno - widziałam sporo artów kompletnie niepotrzebnych i w związku z tym mam prośbę - NIE PISZCIE ARTYKUŁÓW TYLKO PO TO, ŻEBY ZDOBYC PUNKTY, bo to jest na prawdę żenujące i po prostu prymitywne. |
dnia 08/02/2007 15:25
Z tego co zauwazylam dodalam ten art do przemyslen, co wydaje mi sie nie zobowiazywac do pisania o HP. Poza tym prosilabym aby jezeli jest to mozliwe zacytowac czesc mojej wypowiedzi w ktorej napisane jest, ze macie piac tylko o Harrym i ze ja tylko jego lubie. Nastepnie nie interesuja mnie punkty jakie dostaje sie za cos co sie tutaj robi, nie po to zalogowalam sie na tej stronie. Kolejna sprawa strone sledze juz od jakiegos czasu, ale postanowilam zalogowac sie dopiero teraz, bo nie moglam wytrzymac psychicznie czytajac bezsensy tu zawarte. Nastepnie moim zdaniem to kto inny jest zalosny pozwalajac pisac na tematy, ktore powinny byc juz dawno tutaj zamieszczone przez tworcow strony. |
dnia 08/02/2007 15:26
A i gratuluje umiejetnosci liczenia bo z pisaniem wam jakos nie wychodzi. |
dnia 08/02/2007 15:32
Każdy fan Harry'ego Pottera posiada dużą wiedzę na temat książek Rowling. I nawet jeśli autorka powyższego arta wie o HP wszystko, to z pewnością nie wszyscy potteromaniacy mogą się tym pochwalić. Przyznam, że mi też się nie chce czytać artykułu na temat np. jakiejś postaci, miejscu ok którym wszystko (albo prawie wszystko) wiem . To nudne! Ale kategorie są, ludzie piszą i ktos to w koncu czyta. Wielu userów tej strony poszerza swoja wiedzę o HP czytając właśnie te nudne (ale nie "bezsensowne" jak to ujęłaś, nie powinnaś tak pisać, to, że wiesz wszytsko na jakiś temat i nie chce ci sie czytac o tym arta, ni znaczy, że jest on BEZ SENSU !!!) arty. Zauważ jeszcze jedno: TA STRONA STAJE SIĘ WIELKĄ ENCYKLOPEDIĄ WIEDZY O HARRYM POTTERZE! I chyba był to jeden z głownych celów twórcy(ów) harry-potter.net.pl. Jednakże...
...ta fantastyczna strona posiada też inne artykuły, które powinnaś przeczytać mimo iż wiesz wszystko (zakładam, że wiesz) o HP. Jest taka kategoria "Teorie, przemyslenia" (ok. 60 artów). Tam NA PEWNO nie ma nic przepisanego żywcem z książki...  |
dnia 08/02/2007 15:36
Oj walsnie rzozumialam ktore zdanie mogliscie zle pojac. "Jest to strona na temat Harrego Pottera w całokształcie(...)". Nie chodzilo mi tutaj tylko o HP, mialam na mysli, ze jest to strona o książkach "Harry Potter i...". Bardziej dobitnie nie da sie tego napisac. Poza tym kazdy wie kim jest Jęcząca Marta więc w jakim celu pisac, ze jest ona duchem, ze umarla (co pewnie wcale nie jest zwiazane z tym, ze ona jest duchem prawda?)itd. Przeciez wy jako fani KSIAZKI "HP i ..." powinniscie o tym wiedziec. Nie ma tam dodanych zadnych przemyslen na ten temat jest zamieszczona jedynie sucha informacja, dla mnie wlasnie to jest bez sensu!!
I jezeli chcecie to niechmi odejma punkty, na cholere mi one. Dla niektorych sa wazniejsze sprawy niz zdobywanie punktow za glupoty!!Chcialam zebycie zrozumieli na czym (wedlug mnie oczywiscie) polega wasz blad. BEZ SENSU JEST PISANIE INFORMACJI, KTORE KAZDY ZNA. DOPISUJCIE COS OD SIEBIE!!! |
dnia 08/02/2007 15:46
Zadałam sobie tyle trudu żeby przeczytać wszystkie komentarze i zagadzam się w 100% z nimi prócz ostatniego. Nie uważam żeby artykuły na tej stronie były niepotrzebne czy beznadziejne. Jest wiele kategorii, a ta strona jest tworzona przez samych użytkowników. Dlatego daję temu artykułowi Wielkie O, a następnym razem dobrze sie zastanów zanim cos napiszesz i kogoś obrazisz. Nie każdy ma czas aby czytac kilka razy książkę żeby "dokopać " sie do konkretnej informacji a ta stronka jest w tym bardzo przydatna. Widzę że wyznajesz zasadę "nie ważne jak o tobie mówią, ważne żeby wogóle mówili. Udało Ci sie! Tylko nie wiem czy ktokolwiek darzy cie teraz sympatią... |
dnia 08/02/2007 15:47
Ja na prawde nie kapuje o co ci chodzi... Wszyscy maja pisac to co ty uwazasz za sluszne?? przeciez ta strona nie jest jedynie dla ciebie... inni np. ja weszlam tu przez gogle bo ogladalam trzy czesci HP i chcialam sie dowiedziec mniej wiecej co sie bedzie dziac w innych czesciach... wiec jak bys chcialo wiedziec to te art. ktore dla ciebie sa nudne i bezsensowne mnie sie podobaja... jesli cie zle zrozumialam to przepraszam... ale to jest moje zdanie... |
dnia 08/02/2007 15:58
co ty myślisz że jakaś mis jesteś.
kto ten artykół tu umieścił??????
przecież to on nie ma sensu  |
dnia 08/02/2007 15:59
Natalka184
Mam w glebokim powazaniu co, jak i ile ludzi mowi o mnie. A jeszcze glebiej mam to czy ktos mnie tutaj dazy sympatia. Nie mam nic przeciwko wam. Ja poprostu krytykuje, a wy nie potraficie pogodzic sie z negatywna ocena. Dla mnie np. interesujacy byl temat o roznicach jakie byly miedzy filmem Czara ognia, a ksiazka. I to nie ja lecz ktos z wac ocenial ja nisko. Nie jestem tu po to zeby wam wszystkim dokopac, poobrazac i was zle oceniac. Musicie do krytyki jeszcze troche podrasnac.
Jezeli zas chodzi o obrazanie to zapraszam do arta RAB "Harry nie jest horkruksem" i polecam przeczytanie komentarzy RAB na moj temat. I kto tu kogo obraza?? |
dnia 08/02/2007 15:59
Tak uwazam ze jestem Miss-Wiem-To-Wszystko-Lepiej. Puknij cie chlopie |
dnia 08/02/2007 16:01
"Jeżeli podoba Ci się stroną o Harrym Potterze i chcesz, aby więcej osób ją odwiedziało, wystarczy, że zamieścisz na swojej stronie internetowej(...)" To znalazlam w penej czesci tej strony, wiec nie chwytajcie MNIE za slowa, bo inni rowniez uzywaja tego wyrazenia!! |
dnia 08/02/2007 16:01
Harry Potter to nie tylko on sam, ale także jego świat i to co się wokół niego dzieje, także sorry, ale chyba żle zrozumiałaś książkę J.K Rowling |
dnia 08/02/2007 16:03
Jezeli sie wypowiadasz Granger to przeczytaj rowniez komentarze w ktorych zamieszczal ewentualne sprostowania!! |
dnia 08/02/2007 16:06
NIE MA SPRAWY SKORO CHCECIE SIE TAK BAWIC TO SPOKO. MYSLALAM ZE LUDZIE TUTAJ SA NORMALNI OTWARCI NA ZDANIE INNYCH. JEDNAK SIE MYLILAM COKOLWIEK NEGATYWNEGO MOWIE NA TEMAT WASZ LUB WASZYCH ARTOW TO JESTEM GLUPIA. DOSZLAM WIEC DO WNIOSKU ZE ZAGRAM PO WASZEMU JAK TAK CHCECIE TO PROSZE BARDZO!!! |
dnia 08/02/2007 16:22
Pisałam juz koma ale napisze jeszcze raz... może i masz trochę racji, bo niektóre arty nie mają sensu, ale to nie znaczy ze sa złe. Kazdy kto je pisze stara się żeby sie innym podobało. A po za tym ja nie widze nic złego w opisywaniu postaci które według ciebie każdy zna. Ale jest taka kategoria więc to nie grzech ze sa takie artykuły |
dnia 08/02/2007 16:31
Myślę, że to nie ma sensu. Ty nie przekonasz nas do swoich racji a my Ciebie do naszych.
Może nie miałaś niczego złego na myśli tylko źle to wszystko się zaczęło.
Ale skoro tak mocno podkreślasz, że nie potrafimy przyjąc krytyki, to popatrz na własną postawę. Ty również nie jestes w stanie pochylić głowy i zaakceptować punkt widzenia większości userów i ich wypowiedzi (chociaż kilka faktycznie jest poniżej krytyki).
Myslę, że nie dojdziemy do porozumienia, a dalsze jątrzenie sprawy nic nie wnosi.
Sądzę, że jesteśmy otwarci na zdanie innych, ale nie ukrywam, że liczymy również na otwartość z drugiej strony. |
dnia 08/02/2007 16:36
Ja nie mam nic przeciwko krytyce ale jezeli uwaznie przeczyta sie moj art to wynika z niego, ze prosze o odpowiedz na pyatnie a ni takie komentarze jakie wlasnie sie tu znalazly. To bylo do przewidzenia i mnie serio ni obchodzi co wy o mnie myslicie czy piszecie. I mam w glebokim powazaniu to czy jestem wedlug was niedorozwojem czy szmata jak to nazmal mnie RAB!! |
dnia 08/02/2007 16:40
A po za tym na tą stronę wchodzą też ludzie którzy nie czytali wszystkich części Harry'ego Pottera więc mogą nie wiedzieć tylu rzeczy co ci którzy przeczytali wszystkie tomy, a z takich jak to ty nazywasz "bezsensownych" artykułów czegoś się mogą dowiedzieć. |
dnia 08/02/2007 16:41
EthacridiniLactas
nie denerwuj się zrób sobie listę osób, które NIE uważają, że jesteś głupia i dopisz do niej mnie!
Jeżeli uważasz, że arty takie jak "Jęcząca Marta" (od razu mówię, że nie oceniam tu tego artykułu bo go nawet nie czytałem) są bezsensowne i to strata czasu pisać coś takiego, to zauważ, że to nie TWÓJ CZAS i traci go AUTOR(KA) tego właśnie tekstu i po prostu go nie czytaj. |
dnia 08/02/2007 16:42
Dziękuje za uwagę... więcej się chyba tutaj nie wypowiem bo wszystko co chciałam już powiedziałam (chyba że mnie jeszcze coś nawiedzi) |
dnia 08/02/2007 16:51
Uważam, że RAB mocno przesadził, ale to temat na inną rozmowę,
Prosiłaś o odpowiedź jaki to ma sens, po co to piszemy- odpowiedź jest prosta-bo lubimy, fajnie się przy tym bawimi i mamy przyjemność z tego, że nasze teksty są na tej stronce.
Każdy ma prawo komentować i wszyscy poddajemy się krytyce- i Ty jak każdy masz prawo krytykować kolejne art. co jak widziałam robisz. I za to nikt nie ma pretensji( oprócz kilku indywidualnych przypadków czyt. RA . |
dnia 08/02/2007 17:00
Nie będę zostawiał w spokoju tego , że ktoś mówi do mnie "puknij się w głowe" , bo to ty powinnaś się puknąć . Może niektóre arty są tępe i niepotrzebny , ale twój na tej liście byłby na pierwszym miejscu . I więcej mnie nie denerwuj , bo trace czas I w stu procentach zgadzam się z Black Lilly . A krytykę zostaw tym , którzy się na tym znają . |
dnia 08/02/2007 17:07
Ja napisze tylko jedno. Czym dla ciebie sa książki "Harry Potter"? Czy to jest tylko książka o JEDNEJ osobie, bo ma tytuł głównego bohatera? Piszemy tu arty związane z cała ksiązką, a nie tylko z jedną osobą!!! Chyba nie rozumiesz, że strony o HP to nie są strony o jednej osobie, ale o WSZYSTKICH i WSZYSTKIM co jest w książkach!!!!!!!!!!!!!1 |
dnia 08/02/2007 17:30
Po raz kolejny prosze o przeczytanie moich komentarzy w ktorych zamiescisalm sprostowanie.
Czym sa dla mnie ksiazki HP?
Czy zdarza sie wam miec totalnie dosc wszystkiego?Szkoly, znajomych itp.
Ksiazki HP sa dla mnie odskocznia od codziennosci. Dzieki nim poznalam wspanialy swiat fantazji, magii i nie tylko. Ksiazki te zawieraja o wiele wazniejsze przekazy niz niektorym sie wydaje. Ucza nas tolerancji, ucza co dobre a co zle, ucza ze nigdy nie powinnismy sie poddawac, ze powinnismy ufac przyjaciolom i korzytsac z zycia. Ucza nas takze odpowiedzialnosci, bo dzieki przygodom Wielkiej Trojcy dowiadujemy sie ze za kazdym naszym czynem stoja nieodwracalne konsekwencje, pozytywne lub negatywne. Ja nie uwazam, ze te ksiazki to tylko Harry. Osobiscie za nim nawet nie przepadam. Moja ulubiona postacia jest Snape, wiec uzycycie przezemnie zwrotu strona o Harrym nie mialo na celu jakiegokolwiek klasyfikowania. |
dnia 08/02/2007 17:52
Więc może napisz jakiś artykuł o Snapie? |
dnia 08/02/2007 17:59
Umieściłem tutaj ten "artykuł", żeby zobaczyć jaka będzie reakcja po jego publikacji. Zablokowałem możliwość ocenianie, bo ocena nie jest tutaj najważniejsza...
Strona nie jest przeznaczona wyłącznie dla fanów Harry'ego Pottera. Właściwie kiedy można nazwać kogoś fanem? Kiedy skończyło się czytać książkę i zamierza znaleźć trochę więcej informacji o HP w internecie? Czy może już wtedy, gdy przeczytało się książkę?
Jak wyżej wspomniano, ideą tego serwisu jest między innymi stworzenie wielkiej encyklopedii, w której można by znaleźć ciekawe informacje i między innymi dlatego znajdują się tutaj takie artykuły, jak "Jęcząca Marta" czy "Percy Weasley". Nie każdy musi pamiętać kim był Percy Weasley, kiedy został prefektem, albo w którym departamencie pracował. Dzięki takiej encyklopedii można sobie odświeżyć informacje.
Jeżeli chodzi o artykuły, ich długość, sens itp... na stronie znajdują się gorsze i lepsze artykuły. Jedni piszą tylko po to, żeby coś napisać i dostać punkty, a inni na przykład po to, żeby podzielić się z innymi swoimi przemyśleniami i przeczytać komentarze na temat ich artykułu.
Jak zapewne zauważyłaś, różne osoby piszą różne komentarze. Niestety większość komentarzy jest w stylu "fajny art", "super", "extra" i nie są poparte żadnymi słowami krytyki. Takie komentarze zwykle piszą ludzie, którzy szybko chcą "zarobić" dużą ilość punktów. Ja traktuje te komentarze jako zwykły śmietnik, ponieważ nie wnoszą one nic nowego do artykułu i właśnie dlatego staramy się je usuwać. Jednak nie zostałoby wiele tych sensownych komentarzy gdybyśmy usunęli cały śmietnik...
Na końcu chciałbym dodać, że średnia wieku osób przebywających na tej stronie nie jest przybliżona do Twojego wieku (o ile nie skłamałaś podając wiek przy rejestracji =) ), więc miej też trochę wyrozumiałości.
Pamiętajcie: Strona jest tworzona przez Was i dla Was.
Enjoy your stay =) |
dnia 08/02/2007 18:33
bo RAB nie masz wlasnego zdania. Jedyne co potrafisz to obrazac innych w sposob, ktory moim zdaniem nie powinien byc tutaj dozwolony skoro jak wspomnial/a krico srednia wieku osob odwiedzajacych te strone jest nizsza nic 18 lat. |
dnia 08/02/2007 19:04
Co to ma być?I ty nam mówisz,że cie mamy nie obrażać.Powinni to wykasować,bo czegoś takiego nie można zamieszczać na tak pożądnej stronie.Tego sie można domyślić.Powinni to zamieścić na stronie [LINK] łupiegadkiiartykuly.pl
Chcesz tylko zarobić punkty pisząc takie bzdety.Miej trochę rozumu i nie pisz więcej czegoś takiego. |
dnia 08/02/2007 19:08
ja nic nie powiem bo zszokowły mnie te poprzednie wulgarne wyrazy. |
dnia 08/02/2007 19:10
A co do artykółów które wymieniłaś to w porównaniu z tym oceniłabym na 6.(wątpię czy któryś przeczytałeś)Dzięki Krico,że nie wstawiłeś\aś ocen bo byłoby to dodatkowym upokorzeniem dla EthacridiniLactas(kto wymyślił taką długą i beznadziejną nazwę,pisalam ją 3 minuty.) |
dnia 08/02/2007 19:18
Anitka.
1. czytam zawsze to co komentuje
2. mnie nie upokarza to ze wy robicie z siebie ludzi na nizbyt wysokim poziomie intelektualnym
3. Pisalas trzy minuty bo ciekzo chyba ci idzie z czytaniem.
Fleur3
W ktorym miejscu JA uzylam wulgarnych wyrazów?? |
dnia 08/02/2007 19:23
no tam u góry. |
dnia 08/02/2007 19:24
MOge prosic o cytat bo jakos nie moge sie tego doszukac?? |
dnia 08/02/2007 19:27
och.wiesz nie wiem to na ''sz,, |
dnia 08/02/2007 19:29
Gdybys przeczytala cala wypowiedz wiedziala bys ze sa to przytoczone przezemnie slowa RAB. Takimi milymi epitetami mnie okreslil. Ani razu nie uzylam w SWOJEJ wypowiedzi wulgaryzmu |
dnia 08/02/2007 19:41
Ja tez ale nie obchodzi mnie co sobie mysla inni wiec nie masz sie co przejmowac. Nie lubie tylko kiedy ktos mi wkalda w usta cos czego nie powiedzialam |
dnia 08/02/2007 19:55
Wiesz, troche wkurzyłas ludzi tym artem... Ale nie myśl, że wszyscy uważają cie za głupią...Ja myśle, ze jestes fajna, ale poprostu nie zgodze sie ze wszystkim co napisałaś. |
dnia 08/02/2007 19:58
ja tez tak mysle Cho. |
dnia 08/02/2007 19:58
Taki jest przywilej kazdego z nas... Nie mam nic przeciwko krytyce jezeli tylko jest konstruktywna |
dnia 08/02/2007 20:00
konstru co? |
dnia 08/02/2007 20:03
konstruktywna czyli majaca podstawy |
dnia 08/02/2007 21:04
jak taki jeden mał arcik potrafi namieszac nawet ja dałem wczesniej negatywny komentarz a teraz po wypowiedziach EthacridiniLactas moge powiedziec dzięki niej ze niech kazdy sobie pisze co chce a my sie nie czepiajmy tylko jesli sie nie podoba to poprostu nie czytajmy i wszyscy będą zadowoleni |
dnia 09/02/2007 08:14
Zostawmy To Bez Komentarza .... |
dnia 09/02/2007 08:27
wiesz co jestes dziwna skoro nie podobaja ci sie te artykuły to ich nie czytaj bo sa np. tacy co sa ciekawi co inni napisali.  |
dnia 09/02/2007 10:43
ludzie czesto uwazam ze artykóły są bezsensowne ale wiem że ktoś sie wysilił i szanuje to a słowa krytki pozola lepiej pisać następne artykóły uważam że powinnas za to dostać 0 pkt a dostałaś 100. Ten kraj schodzi na .......... ghule.  |
dnia 09/02/2007 10:44
po wypowiedziach i sprostowaniach EthacridiniLactas chcialabym dodac jeszcze jeden komentarz. Uwazam ze nie obrazilam Ciebie moimi wczesniejszymi wypowiedzialmi i czesciowo odpowiedzialam no Twoje pytanie. Ale skoro chcesz znac odpoweidz na pytanie JAKI TO MA SENS?? udzielam jej. Jak wspomnialam wyzej wchodza tutaj dzieci w wieku podstawowki i gimnazjum. Wiekszosc z nich czytala ksiazki, ale sa i tacy ktorzy dopiero dorastaja do kolejnych sag i chca poglebic swoja wiedze. To wlasnie dla nich rozne osoby opisuja kolejne postaci i czyny. Wg. mnie rowniez jest tutaj duzo bezsensownych artykulow, typu spis tresci czy dekrety. Ale opisy i zdjecia bohaterow sa jak najbardziej na miesjcu. Pomysl tylko jaki komfort czytania maja te dzieci dzieki takim stronom i artykulom! moga w kazdej chwili sprawdzic kim jest ten czy tamten bez powracaia do innych ksiazek. A jak widomo dzici nie wczytuja sie az tak dokladnie w ksiazke jak my. Rozumiem Ciebie bo sama, pewnie jak i Ty wychowalam sie na Harrym. od I do III tomu przeczytalam w podstawowce a reszte od razu w dzien premiery. Nie mialam konfortu zeby sprawdzic w necie przyszlych bohaterow... Ale pomysl, że te dzieciaki tak jak i my zyja ta ksiazka i dzieki takim stronom moga choc troche dowiedziec sie o reszcie tomow ktorych np. jeszcze nie zdazyly preczytac. Sama chodzilam do kafejek eby szukac czegos a temat V tomu Ja nie czytam zazwyczaj artykulow typu "druzgotki" ale jezeli ktos chce poszerzyc wiedze to czemu mialoby zabronic sie ukazywania takich tekstow. ma byc encyklopedia, czyli tak jak w encyklopedii trzeba zamiescic tutaj hasla tego typu. Kazdy we co to widelec ale i encyklopedii i tak znajdziesz takie opis. Mam nadzieje ze odpowiedzialam na Twoje pytanie
PS: Sama czytam prawie tylko artykuly zwiazane z rzemysleniami i Tobie tez tak radze |
dnia 09/02/2007 10:46
no dobra wysiliłaś się więc ocena N i nie licz na więcej |
dnia 09/02/2007 11:18
jak można dać jej N  |
dnia 09/02/2007 12:02
jak dla mnie to poczesci masz racje... mnie tez deneruja artukuly w ktorych jest napisne szyctko o czym juz wiem... ale coz kazdy moze napisac na taki temat... |
dnia 09/02/2007 12:24
TA STRONA JEST ZWIĄZANA ZE WSZYSTKIM Z HARREGO POTTERA , WIęC MOżESZ SOBIE NAPISAć NAWET COś O JEGO BABCI !!! |
dnia 09/02/2007 14:43
Zgadzam się z tobą ze niektóre arty sa tu w ogóle nie potrzebne. Ale opisy postaci powinny tu byc. Bo to strona o całym HP. I na koniec: też najbardziej lubię Snape'a  |
dnia 09/02/2007 15:37
Do nowych użytkowników (zwłaszcza):
PAMIETAJCIE O JEDNEJ Z NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD PANUJĄCYH NA TEJ STRONIE:
Wpisując w komentarzu długi ciąg znaków takich jak np. "!" czy "?" albo ciąg emotikonów rozciągacie stronę, przez co źle sie czyta artykuł i inne komentarze! Nie róbcie tego!  |
dnia 09/02/2007 17:16
Widze, że tu panuje coraz lepsza atmosfera i chyba wszystko zosatalo wyjasnione. Bardzo mnie to cieszy |
dnia 09/02/2007 19:06
ale sie rozciagnelo uchu huuu |
dnia 09/02/2007 23:15
Dzieki za wszystki "pozytywne" (czytaj: nie objeżdżające mnie od gory do dolu) komentarze. Z niektorymi osobami wytlumaczylam sobie pewne sprawy, z niektorymi pogadalam, musze przyznac bez bicia( co zapewne by mnie spotkalo przy blizszym spotkaniu z niektorymi) ze jest tu nawet milo. Zaskakuja mnie czasem teorie osob, sa jak najbardziej pozytywne i czesto niespotykane, co pozwala mi spojrzec na HP (calosc nie tylko Harry<-- dla niewtajemniczonych) pod innym katem. Ci ludzie maja po 12 15 lat i to wlasnie jest najbardziej zaskakujace. Niektorzy z nas tzn. ci strasi maja juz zbyt zawalone mozgi wszystkimi informacjami o HP (patrz wyrzej) zeby wymyslac cos tak nowatorskiego jak niektorzy uzytkownicy tej strony. Zdania mojego ogolnie nie zmienilam, jednak zauwazylam rowniez inne aspekty materialow zamieszczonych tutaj. |
dnia 10/02/2007 17:14
Moim zdaniem zamieszczanie artykółów o postaciach, atworzeniach, miejscach itp., które są opisywane lub tylko wspominane w książkach HP jest bardzo przydatne. Chociaż często informacje zawarte w artykułach są nam znane, ich autorzy dążą do tego (mam nadzieję że tak jest) by stworzyć opis wzbogacony szczegółami, które umykają nam przy lekturze lub wiadomościami, które nie są zawarte w książce, ale można odszukać je np. w mitach i legendach, gdyż na podstawie wielu przykładów sądzę, że nie raz rowling zapożyczała stamtąd różne nazwy, stworzenia, lecz nie opisywała ich dokładnie. Co do artykułów które nie zawierają rzadnych dodatkowych, nie zamieszczonych w książce informacji, one równiez są przydatne, ponieważ porządkują wszystkie informacje. |
dnia 10/02/2007 23:20
nie mozna tu niwelowac tych artykolow przydatnych dla tej mniej zapoznanej z saga rowling czesci internautow |
dnia 11/02/2007 13:19
Beznadziejny art I po co ty było pisać? Ty chyba nie zrozumiałaś regulaminu Jak sama twierdzisz 5 punkt regulaminu (a można to tak nazwać) mówi ze artykuły powinny mieć sens to czemu ty napisałaś artykuł bezsensowny?? Jeszcze raz powiem ze art jest nudny i beznadziejny Lepiej nie pisz więcej takich art tylko po to aby dostać 100pkt  |
dnia 12/02/2007 16:00
Nie czytałam wszystkich komentów, bo nie miałam tyle siły. Wystarczy, że zadałam sobie tyle trudu przy artykule pt. "moje zdanie". I owiem jedno: ten art jest napisany TYLKO I WYŁĄCZNIE po to, aby, po raz kolejny, wtwołac burzę w szklance wody, a autorka artykułu chciała tylko zdobyc "popularnośc". Mam prośbę - nie piszcie takich artów, bo to jest bardzo infantylne. |
dnia 13/02/2007 10:17
Araya:
Popularnosc jest przemijajaca, a co bardziej istotne nie jest najwazniejsza. Ja napisalam ten atr tylko po to abyscie poznali moje zdanie na dany temat. Nie byla to rowaniez prowokacja, poniewaz nie interesuje mnie polemika z osobami, ktore nie potrafia normalnie rozmawiac z kims, kto ma odmienne zdanie. Ja lubie kiedy ktos przekonuje mnie do swoich racji, jednak nie w sposob wulgarny czy infantylny. I nie uwazam za infantylne gloszenie swojego zdania, za takowe uwazam raczej arty typu "Spis tresci piatego czy szostgo tomu", czy tez "Dekrety edukacyjne". Najpierw przeczytaj te art ktore krytykuje a dopiero potem sie czepiaj mojej opinii.
Oleska14 Nie mam zamiaru pisac w TaKi sposob bo to jest smiesze, nie zabawne a smieszne):
Najpierw naucz sie czym jest wyrazanie WLASNEGO zdania a potem krytykuj innych. Pomysl na twoj art jest (mam nadzieje ze uzyje odpowiedniego slowa) sciagniety z mojego. Jezeli sama nie potrafisz nic wymyslic to nie pisz, bo to wlasnie oznacza ze twoj art zostal stworzony aby otrzymac 100 pkt. Po raz kolejny stwoerdze ze zaprzeczasz slonce sama sobie, gdyz "objezdzasz" moj art a sama piszesz to samo. ZASTANOW sie co robisz. A moze chcialas zdobyc popularnosc co?? Zauwazylam ze pod komentarzami innych sama napisalas :"Komentujcie dajel!!!". To dopiero jest zalosne...Zastanow sie dziecko nad swoim postepowaniem. |
dnia 14/02/2007 22:36
Po pierwsze nie jestem dzieckiem i nie mó do mnie tak jak byś była moją starą. Po drugie ja tak jak ty wyrażam moje zdanie na temat twojego art i napisałam moj art, w którym tak jak ty wyrażam swoje zdanie. Po trzecie nie zależy mi na popularności na tej stronce bo ja się ciekawie HP i właśnie dlatego tutaj jestem Po czwarte nie pisze tego samego bo dla mnie arty o HP i jego całym otoczeniu mają sens. Nie ściągałam mojego artu z twojego tylko po prostu go napisałam sama z siebie. Może nie był on moim największym osiągnięciem ale nie był też do dupy. Pisze "Komentujcie dalej!!!", poniewż ciekawi mnie opinia wielu osób i to wcale nie jest żałosnie. Jeżeli cię obraziłam moimi komentarzami to cię przepraszam ale niestety takie jest moje zdanie i trudno mi je zmieniać. |
dnia 14/02/2007 22:42
I jak sama twierdzisz popularność jest przemijająca , a co bardziej istotne nie najważniejsza. Nie czepiam się też twoich opinii bo wiem że tez masz swoje danie na niektóre poglądy i jest inne niz moje. Wg mnie twoje zdanie jest tak samo interesujące jak moje ale uważam że trochę .....(niewiem jak to określić niestety) wzięłaś się za przekonywanie innych o jego słuszności. Ale jeśli ty uważasz ten sposób za słuszny to działaj dalej |
dnia 14/02/2007 22:48
I jeszcze jedno jeśli będziesz chciala cos napisać o moich wcześniejszych komentarzach na temat twojego art i o terażniejszych to jak sama twierdziłam że trudno jest mnie przekonac do innych poglądów to uważam że trochęp rzekonały mnie twoje komentarze do innych i dlatego te ostatnie były nieco odmienne od poprzednich |
dnia 01/03/2007 20:11
Nie rozumiem ciebie:/ Piszesz ze arty takie jak np. Percy Weasly nie ma sensu a twój ma sens?? |
dnia 26/03/2007 22:05
Ja uważam, że to dobrze iż niektórzy odchodzą od głównego wątku książki i piszą o Jęczącej Marcie itp. Bo tak tematy na arty były by BARDZO ograniczone...
 |
dnia 09/05/2007 16:25
zgadzam sie z toba,niektóre arty sa zupełnie bezsensowne,wiem o co ci chodzi.Pozdrawiam |
dnia 14/06/2007 09:48
Ale te tematy sa zwiazane z Harrym Potterem wiec nie wiem o co ci chodzi |
dnia 13/07/2007 17:22
co to wogle mam byc ja pisze godzine artykol a potem mowie ze nie dadza bo nie jest SUPER, a ona se pisze takie cos i juz, co za glupek to przyjal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
dnia 25/11/2007 16:47
cozzz twój art tez NIEMA powiązania z Harrym więc nie obrażaj innych skoro sama nie jesteś lesza |
dnia 03/05/2008 23:54
A Twój art. ma duuużo do Harry'ego. A ta strona jest dla fanów książki, nie jednej postaci. A Marta, Percy itd. też wiążą się z książką. Nie podoba mi się art. Więcej, os sam nie ma sensu. |