W kilkumilionowej, zatłoczonej stolicy Grecji, metro to podstawa. Korzysta z niego codziennie, multum zabieganych Ateńczyków, dla których czas to pieniądz. Aby urozmaicić swoim klientom podróż, metro utworzyło gazetę, w której zawarte są najważniejsze informacje z kraju i ze świata: readmetro
Otóż dnia 12 Kwietnia br. w greckim wydaniu gazety "metro" pojawiła się zaskakująca wiadomość:
Czy to prawda, że mają ukazać się nowe przygody Harry'ego Pottera?
A jednak! To prawda! Nasz ukochany uczeń magii i czarodziejstwa w Hogwarcie ma być po raz kolejny razem z nami poprzez najnowszą książkę, pióra J. K. Rowling!
Autorka pojawiła się ostatnio na uroczystości, na której czytała fragmenty z pierwszego tomu opowieści o Harrym Potterze i gdy zapytana, czy przeczytamy jeszcze coś nowego o sławnym czarodzieju, uśmiechnęła się i odpowiedziała, że dostaniemy pisemną odpowiedź dużo szybciej, niż się tego spodziewamy! Przygotujcie się więc na dużo więcej Hogwartu...
nymphadora_xddnia 16/04/2010 22:58 och oby to była prawda!
niby mówiła, że rozstaje się z Harrym , niby i ja pożegnałam się z przygodami Hogwartu... ale! oby to była prawda! media pewnie znowu coś wyolbrzymiają... ale
Eseydnia 16/04/2010 23:04 Hmm coś mi się nie chce w to wierzyć, sam nie wiem..Nawet nie wiem czy coś takiego chciałbym przeczytać..Miało być 7 tomów i tyle jest, Voldemorta nie ma, więc po co ciągnąć dalej? Może jakby to był Prequel....hmm.
Olbrzymdnia 16/04/2010 23:14 Ja też bardzo, ale to bardzo chciałbym, żeby to była prawda!!! Zawsze sądziłem, że nawet ona nie zdoła tak naprawdę rozstać się na stałe z Harrym. Kolejne przygody... Może Dumbledore coś przeoczył, może Voldemort sięgnął jeszcze dalej i nadal żyje, może...... Oby była następna część! Bardzo tego chcę!
bellatrix666dnia 16/04/2010 23:19 Zastanawiam się czy to nie jest czasem kolejna medialna plotka. Nawet jeżeli to prawda, to sama do końca nie jestem pewna czy to taki dobry pomysł. Coś mi się wydaje, że historia stałaby się zbyt naciągana, zważywszy na ten okropny epilog do siódmej części. No ale czas pokaże...
VOLDEMORT XDdnia 16/04/2010 23:49 To może być już o dzieciach Harrego w Hogwarcie.To już nie będzie takie fajne.A co gorsza nie będe już miał miejsca w swojej szafce z książkami!
Foszekdnia 17/04/2010 00:39 Dopóki nie dostanę książki w łapy, twierdziła będę, że to jakiś kit. Nie ukrywam, że z chęcią wróciłabym jeszcze raz do dzieciństwa i Harry'ego, ale jeżeli powstanie kolejny tom, to Rowling wiele straci w moich oczach. Okaże się kolejną komercjalistką piszącą dla kasy.
Venlydnia 17/04/2010 07:25 Założę się, że to albo wielki fake z tą jej wypowiedzią, albo chodziło jej o Encyklopedię albo może o kolejną historię (tak jak tą o Jamesie, na licytację). Z resztą po premierze 7. części, kiedy cała seria się kończyła, dałabym wiele, żeby dostać jeszcze jedną część. A teraz nie bardzo wiem, czy chcę. Zburzyłoby to wg mnie całą fabułę i wyszłoby na to, że pisze dla kasy - miało być 7., uległa namowom i napisała kolejną, bo wiedziała że się sprzeda? Oj nie.
KrzychuPotterdnia 17/04/2010 08:58 Oby to była prawda! Gdy wejdzie do sklepów to odrazu idę ją kupić!!! SUPER... ale żeby to była prawda...
HermionaGranger2010dnia 17/04/2010 09:08 Tak, tylko nie mamy pewności, czy tego przypadkiem nie pisała Rita Skeeter . Ale jak to prawda, to zaraz lecę do księgarni. Ale oczym będzie? O dzieciach głównych bohaterów?
Socheckdnia 17/04/2010 10:02 Jesli to jest prawda to zgadzam sie z Esey ze prequel bylby najlepsza mozliwoscia nie za duzo wiemy co sie dzialo wczesniej
katarzynka_grangerdnia 17/04/2010 10:02 Tak, gdyby wróciła do przeszłości i opowiedziała nam coś, co wydarzyło się przed tym, jak Harry poszedł do Hogwartu, to chętnie po to sięgnę. Ale dalsze losy? To chyba raczej nie wchodzi w grę. Co jeszcze mogła by napisać, żeby nas zadziwić tak bardzo, jak to zrobiła tymi siedmioma tomami? Nie wiem. Może się przekonamy, może nie...
Vicdnia 17/04/2010 10:03 Ja się z wami nie zgodzę.
Owszem - lubię Harry'ego, i jego przyjaciół, przygody... Ale myślę, że Rowling napiszę tę książkę bardziej dla pieniędzy. Poszperałam w internecie, i okazało się, że akcja będzie się dziać
DZIEWIĘTNAŚCIE lat po bitwie o Hogwart, a głównym bohaterem książki ie będzie HARRY!!!
Przepraszam bardzo, ale jeżeli to będzie o Albusie Severku, albo pseudo-Jamesie, to ja wysiadam. Jakby nie było już tylu bzdurnych ficków na ten temat...
Słabo przetłumaczone, ale jest.
Nagini składa jajo... Heh, może jeszcze jakaś córka Voldemorta...?
To taka sama sytuacja jak z filmem "Piraci z Karaibów" - do tej pory nakręcono trzy części, i większość uważa, że tak powinno zostać, a tu jak na złość kręcą czwórkę...
Ok, jeżeli pojawi się ósemka, to mam chociaż nadzieję, że Rudy Paszczór (Czytaj : Ginny, lub Bonnie Wright) wykorkuje. Aha - no i, że ktoś łaskawie wskrzesi mojego ulubieńca Snape'a.
I żeby rodzice Pottera ponownie mu się nie ukazali gratulując dzieci, czy coś takiego... --"
Taaak... Treść moim zdaniem idealna.
Co do artykułu - Krótki, ale dobry
KaMcIadnia 17/04/2010 10:24 Kurczę, jestem baardzo ciekawa czy to prawda. Okaże się w przyszłości. ;) Nawet jeśli, to sama nie wiem czy to dobry pomysł, by to kontynuować. Raz już to zakończyła, więc po co zabierać się za to po raz kolejny? Zwłaszcza, że wg mnie koniec był idealny...
Z drugiej strony troszkę tęsknie za nowościami ze świata Pottera - ale to da się przeżyć. A gdyby tak Rowling faktycznie wzięła się za kolejną część, która okazałaby się porażką (czym raczej by była) too... byłoby już troszkę gorzej. ;]
Gwenog_Jonesdnia 17/04/2010 11:37 Niby powinnam się cieszyć.. Ale skoro Harry nie będzie głównym bohaterem To już nie będzie to samo, bo przygody Harrego to całe moje dzieciństwo.
Elainednia 17/04/2010 12:09 To będzie skończony niewypał. Żenada. Porażka. Kit. Nazwijcie to jak chcecie. Miałaby opisywać rozterki Harry'ego jako ojca i męża(czyżby Ginny go zdradzała?)?? że szef chce go zwolnić??? Syn wpadł w kłopoty w szkole? Nie wydam już ani grosza na kolejną książkę pani Rowling. 7 tomów wystarczy.
Olbrzymdnia 17/04/2010 12:41 Hmm ja zgadzam się z Ven. Może byłby to niewypał Rowling, ale nadal jestem ciekaw co by było gdyby i co stałoby się dalej. Chętnie ją przeczytam, jeśli (mam nadzieję) to nie jest ani ta zapowiedziana encyklopedia o HP, ani kłamstwo mediów . Co do newsa Ven, przetłumaczyłem wszystko co było choć sam chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej.
EDIT: A i chciałem jeszcze dodać, że jednak nie wszystkie wątki zostały zakończone, nie na wszystkie pytania została dana odpowiedz. Zawsze ciekawił mnie również fakt dziewiętnastu lat - dlaczego akurat tyle? No i to co znalazła Ven (mam nadzieję, że prawdziwe): [LINK] . Co do Rowling, myślę, że ona mając już takie zyski z HP, napisze kolejną część tylko dla fanów. Bo mając już sposobność kupienia wszystkiego co za pieniądze można kupić, po co jej więcej hajsu?
Tak na przyszłość - używamy opcji edytuj. Mim.
No właśnie! thx
turop2000dnia 17/04/2010 14:37 Co będzie to będzie, dowiemy się jak się pokaże cała książka. Ale to dobrze że Jo nadal pisze może po ósmym tomie napisze dziewiąty w którym będzie opisywała wydarzenia z przeszłości.
adelahpdnia 17/04/2010 17:55 bosko! na pewno będę czytać!!
ale żeby nie wyszło z tego coś beznadziejnego, bo co za dużo to nie zdrowo. oby było tak dobre jak pozostałe siedem cześci i oby to nie były plotki
HAPPY
parvati_patil1dnia 17/04/2010 19:54 Och, no sorry. Jak to ósma część? A co? Później dziewiąta, dziesiąta, jedenasta, aż w końcu stanie się to tak interesujące, jak "Moda na sukces".
Oczywiście, że będę czytać. Jeśli takowa część będzie oczywiście.
Nie byłabym sobą, nie czytając jej. Choć i tak tego nie rozumiem.
Olbrzym: Książka, która jest skończona bez tajemnic? Co to by była za książka?
Miało być siedem, niech siedem zostanie. Ja stoję za tym.
Olbrzymdnia 17/04/2010 20:17 Chodzi mi o to, że właśnie przez to, że są jeszcze wątki otwarte lub nowe (co nie zdarza się parvati_patil1 zawsze ) jest szansa - jak dla kogo - na pojawienie się kolejnej części. Podtrzymuję swoje poprzednie zdanie: myślę, że jeżeli następny tom powstanie, Rowling zrobi to tylko dla fanów, a nie z powodów komercyjnych. buziak :*
kalina0707dnia 17/04/2010 22:06 Oj, super by było . Myślę, że książki dużo zmieniły w jej życiu, pewnie tęskni za pisaniem. Jeżeli książka byłaby dobra, nie naciągana, to jak najbardziej jestem za. Czy dla kasy? Nie sądzę, ma już wystarczająco dużo. Co by z nią robiła? Dałaby pieniądze może na rzecz charytatywną...
anetta92dnia 18/04/2010 11:01 No tak. Można było się tego spodziewać. Rowling chce zarobić kasę dla swoich prapraprawnuków.
Jeżeli coś takiego wyjdzie no to kupię i przeczytam, ale czy z takim samym zapałem jak pierwsze 7 części ? No nie wiem. Co jeszcze można dodać do tego co już mamy ? Chyba jakiś wątek typu "Moda na Sukces" -.-
Pożyjemy, zobaczymy.
Elainednia 18/04/2010 14:35 Och, no sorry. Jak to ósma część? A co? Później dziewiąta, dziesiąta, jedenasta, aż w końcu stanie się to tak interesujące, jak "Moda na sukces".
parvati_patil1 kocham Twoją wypowiedź
jest jak najbardziej adekwatna do kolejnych tomów HP.
Alia Biancodnia 18/04/2010 20:41 Dlaczego wy tak na nią naskakujecie!!!!!!!! Moim zdaniem jakl chce mieć więcej kasy to dobra a wy nie chciały byście być boagate? Jak chce wydać nową to supper. Ja się już teraz deklaruję że kupię dwa wydania: orginalne (angielskie) i polskie.
Olbrzymdnia 18/04/2010 22:11 Oh ja też wcale nie pogardziłbym kolejną częścią Alia zgadzam się z Tobą. W końcu na świecie wszystko jest możliwe, więc dlaczego kolejna część HP dająca radochę fanom nie?
Alysdnia 19/04/2010 15:25 Oby to była prawda! Oby to była prawda! Taak ja go kocham, proszę, błagam aby to była prawda xD Zastanawia mnie tylko o czym by była...? Może dowiemy się nowych rzeczy o Voldemorcie? A może będzie ona opowiadała historie młodego Toma z czasów Hogwartu? OBY!
Ginny_Weasley12dnia 19/04/2010 22:10 A ja się bardziej godzę z ludźmi, którsy uważają to za "Modę na Sukces". Albo za Rowling, która chce mieć JESZCZE więcej kasy i zabezpieczyć swoje wnuki, żeby nie musiały chodzić do pracy, tylko się spaść przed TV. ;]
Trochę przereklamowane. Harry Potter to dobra książka, ale nie jest moją ulubioną. Jest mi to raczej obojętne, czy powstanie, czy nie, tylko - jak tu ktoś wcześniej powiedział - Rowling straci w moich oczach bardzo wiele. Chciałabym, żeby tego nie robiła.
Luuunadnia 20/04/2010 18:48 Och... mam nadzieję że to prawda, ja chcę więcej Harry'ego Pottera. TO są świetne ksiżąki i nie wiem o co niektórym chodzi.
narcyza27dnia 20/04/2010 21:25 Hmm ciekawe co miałoby być w kolejnym tomie... Jakoś mnie się nie chce wierzyć, ale jak pani Rowling napisze kolejny tom przygód HP to super !!!
potterologdnia 23/04/2010 11:49 Mam nadzieję,że nie opisze w niej losów dzieci Harrego, ale jego życie dorosłe. Fajnie by było przeczytać o pracy aurorów xD
pudzianekdnia 24/04/2010 07:31 Świetnie! Wiedziałem, że na Rowling można polegać, dzięki niej nie zapomnimy o naszym bohaterze z dzieciństwa, mowa tu o Harrym Potterze i jego przyjaciołach!
Mortianadnia 30/04/2010 23:49 A ja się modlę, żeby napisała tą encyklopedię! To jest książka, którą naprawdę chciałabym mieć - kompendium HP napisane przez samą autorkę ^^
SMeyer chyba potwierdziła coś takiego, nawet projekt okładki gdzieś widziałam (bodajże Amazon.com), z takim puzzlem.
Ale fanką Zmierzchu nie jestem, więc to mnie nie interesuje ;D
I zgadzam się z komentarzami pt."robienie z HP Mody na Sukces". 7 tomów to wystarczająca ilość. Tak postanowiła od początku.
Nie zrozumcie mnie źle, kocham sagę 'HP', mogę śmiało stwierdzić, że są to moje ulubione książki (zresztą ostatnio stwierdziłam to bez bicia na jednym wykładzie), ale gdyby JKR zaczęła ciągnąć to dalej, również uznałabym to jako ruch 'mam mało $$$'.
A losy dzieci Pottera (czy też samego Pottera i spółki) możemy sobie w FF rozwijać. Oto zresztą chyba JKR chodziło - widoczne jest to choćby w tym, iż nie zdradziła domów, do których trafiło całe Next Generation.
AngelinaJohnsondnia 28/06/2010 16:58 jedno jest pewne - jeśli to wyda ja to przeczytam .
tylko moim zdaniem lepiej by było gdyby napisała coś nowego. coś co by nie było związane z HP . Ale oczywiście magia musiałaby być .
a dzieci Harrego ? Czemu nie ? bardzo chętnie bym przeczytała chociażbym wolała żeby wszyscy "żyli długo i szczęśliwie .
Pożyjemy zobaczymy
AngelinaJohnsondnia 28/06/2010 17:00 jedno jest pewne - jeśli to wyda ja to przeczytam .
tylko moim zdaniem lepiej by było gdyby napisała coś nowego. coś co by nie było związane z HP . Ale oczywiście magia musiałaby być .
a dzieci Harrego ? Czemu nie ? bardzo chętnie bym przeczytała chociażbym wolała żeby wszyscy "żyli długo i szczęśliwie" .
Pożyjemy zobaczymy
carmelkadnia 09/08/2010 12:26 ale że niby co? Voldemort pokonany, a w zakończeniu VII części Harry jest już dorosły ma żonę i dzieci (!), więc mimo, że bardzo chciałabym poznać kolejne przygody Harry'ego to wolalabym, żeby zostało tak jak jest.
hermiona 713dnia 20/08/2010 17:19 Bombaa ! ;D
Oby to była prawda. Ale mam nadzieje że taak ! ;D
Kocham przygody Harry'ego i jego przyjaciół <3 I w ogóle cała seria o Harrym Potterze rządzi !! ;D
krzysiu1121dnia 23/08/2010 22:51 kolega kiedyś mi wspominał, że ma być nowa część ''Harry Potter i Zemsta Śmierciożerców'' lecz wyśmiałem go :D Gdyby taka była, pewnie byłaby bez sensu... po co ciągnąć dalej coś co się skończyło ?
ElectroVipdnia 12/07/2011 02:39 Dla mnie może pisać jak najwięcej. Każda książka o HP jest dobra. I to nie prawda, że ta może nie być bo BYĆ MOŻĘ straciła wenę. Bzdura. Jak można stracić wenę w 3 lata. Bez przesady.
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter