ONMS - co to? - Hogwart

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

ONMS - co to?

Co to w ogóle jest ONMS? Sam skrót dosłownie oznacza - Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami, ale co się za tym kryje? A więc jest to nauka wymyślona jako przedmiot wykładany w szkołach magii, na którym to uczniowie odkrywają tajemnice magicznych stworzeń. Próbują zdefiniować cechy i ogólne przystosowania zwierząt do środowiska w jakim żyją! Ktoś może pomyśli, że jest to taka biologia czarodziejska... Można powiedzieć, że ONMS jest jedną z dziedzin biologii czarodziejskiej... Kolejną dziedziną na pewno byłoby Zielarstwo. Ponieważ opisuje cechy roślin i ich przystosowań. Wracając do ONMS, to po co ono jest? A więc Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami zajmuje się poznawaniem wyglądu, pożywienia, cech i wszystkich rzeczy związanych bezpośrednio z magicznymi zwierzętami. Na lekcjach ONMS każdy znajdzie coś dla siebie! A najważniejsze jest to, ze każdy bezbłędnie będzie potrafił rozróżnić skrzata od gnoma...

Mam nadzieje że spodoba WAM się ten art.
Proszę o obiektywne oceny:)
ONMS - co to?
Dziedzic Gryffindora 09/05/2007 13:05
Czytano 4899 razy
Liczba komentarzy - 85
ChoCho999 dnia 09/05/2007 13:07
Ciekawe aczkolwiek mało rozwinięte.
Dziedzic Gryffindora dnia 09/05/2007 13:09
Co się stało że mój art został przyjęty.. WoW A nierozwijałem go dlatego że nie lubię czytać dużych artów, jeżeli chcecie moge zroobić podobny, lecz większysmiley
Selekcjonerka dnia 09/05/2007 13:10
Ekhem... ja się wypowiem i myślę, że sporo osób się ze mną zgodzi. Ten artykuł jest o NICZYM. Bezsensowne gadanie, niezawierające żadnych konkretnych informacji. Dlaczego nie jest nic napisane o nauczycielach? Podręcznikach? Przykładowych zwierzętach? Egzaminach z tego przedmiotu? Dam N, dlatego, że jest w miarę dobrze napisane. I nie radziłabym Ci, kochany autorze, porównywać swoich artykułów z artykułami Aniki, co od dłuższego czasu uskuteczniasz, twierdząc, że niesprawiedliwie odrzucamy twoją twórczość, a jej 'kiepskie' artykuły są od razu dodawane.
Anika dnia 09/05/2007 13:14
Dziedzic.... twój art jest strasznie krotki i do tego mało treściwy. Nie wnosi nic, bo... nie ma co w nosić. Fani Pottera dobrze wiedzą, co to ONMS... MMamy pakt o nieagresji, ale wybacz, nie mogłabym ci dać nic powyzej Nedznego... Lubię cię i to bardzo.... ale naprawdę... przepraszam...

Są małe, kwadratowe i przedstawiają Ruperta Grinta *galeria*
Dziedzic Gryffindora dnia 09/05/2007 13:21
OK, JUTTRO DOPRACUJE TEN ART, MYŚLAŁEM ZE KRÓTKIE JEST LEPSZE!!! ALE SKOROM WOLICIE DŁUGIE I ROZWINIĘTE OK!
chrapak_kretorogi dnia 09/05/2007 13:53
no ja tez uwazam je art jest ok smiley moze krotki ale tresciwy smiley
Nicolas Flamel dnia 09/05/2007 13:57
no niezły aczkolwiek bynajmniej mało treściwy bo jest o wszystkim i o niczymsmileysmileysmiley
zaneta dnia 09/05/2007 14:02
Moim zdaniem ten artykuł jest nieciekawy. Nic nowego sie nie dowiedziałamsmiley Od oceny sie wstrzymam.
Dzikimmzpl dnia 09/05/2007 14:53
zgadzam sie z Aniką i Limonką... ten art jest durny, beznadziejny i nie wiem o co w nim chodzi, a umiem czytać ze zrozumieniem.... Postaraj sie napisać coś ciekawego, a na pewno zostanie pozytywnie przyjęty przez wszystkich i nie bedziesz narażony na przykre uwagi innych
kajablack dnia 09/05/2007 15:23
art jak art,bywały lepsze i gorsze.Ja tam daje P- bo wiem,ze jest juz coraz mniej tematów do opisywania w artykułach,niektórzy tez maja opis lekcji w swych artach,wiec nie wiem dlaczego tak surowo oceniaja innych.Daje P
Karolcia89 dnia 09/05/2007 15:34
ten artykul wcale nie jest durny! po prostu opisuje ONMS! a co tam mozna bylo wiecaj napisac?!
Dziedzic Gryffindora dnia 09/05/2007 15:45
Od dziś zaczynam być surowy!! Ja specjalnie napisałem taki krótki art! Zobaczymy!
GinnyPotter dnia 09/05/2007 15:50
Nie wieim dlaczego wszyscy narzekają na krótkość arta. Mi tam wielkość (i nie tylko) się podoba, bo jakby było za dużo to wszyscy by się wynudzili
Draco Malfoy dnia 09/05/2007 15:53
To akurat wszyscy wiedzą, ale pofatygowałeś sie go napisac. Za to daje ci Z.
Asiula_HP dnia 09/05/2007 15:56
Ten art nie wnosi nic a nic... ale fakt nie liczy sie ilość, lecz jakość, ale w tym przypadku z ta jakościa tez nie jest najlepiej, ale dam Z
Lady Minionette dnia 09/05/2007 16:11
Art jest okropny, poprostu do bani, popracuj nad stylem
Smierciojadek dnia 09/05/2007 17:00
nie podoba mi się to w ogóle^^ co w tym arcie takiego jest? Wytłumaczone co kryje się pod skrótem ONMS? Bez sensu! Jak już zaczynasz pisać jakiś artykuł to weż się chłopie postaraj i ani mowy o jakimś porównywaniu z artami Aniki^^
MaTe dnia 09/05/2007 17:12
Mi takze sie nie podoba musialem go czytac 2 razy zeby tresc zrozumiec. I w zadnej ksiazce nie spotkalem sie z ONMS.
nindalf_black dnia 09/05/2007 17:44
Ee...ONMS jest przedmiotem dzięki, któremu JKR mogła "wkręcić" Hagrida jako profesora...smileysmiley
Wronski dnia 09/05/2007 18:20
Nie podoba mi sie ten artykuł.Nie wiem po co go w ogóle napisałeś, bo nie zawiera żadnej ważnej treści.Mam nadzieje ze następne twoje arty będą lepsze.
reformator dnia 09/05/2007 18:36
Krótko mówiąc BEZNADZIEJNY.
Gruba Dama dnia 09/05/2007 20:10
Krótki nie musi oznaczać, że zły...ale ten naprawde jest beznadziejny i nudny...eh.
beatus dnia 09/05/2007 20:23
hm niezbyt rozumiem temat... Nie powiem żeby był nudny, ale jak większość tu pisze tak naprawdę nic nie wnosi. Dam Ci Z na zachętęsmiley
luna_pomyluna dnia 09/05/2007 21:05
nawet fajne, ale troche krótkie i mało rozbudowane, mogłeś wspomniec o Hagridzie itp... daje Z
Kate dnia 09/05/2007 21:29
To jest okropne, Dziedzicu. Przykro mi, że się napracowałeś, ale zgadzam się.... cienkie jak... węża xD słynne powiedzonko xD
Ginny_Weasley_ dnia 09/05/2007 21:45
Nie no ale sie rozpisales xDD. Mogło byc o wiele wiecej
Hermionaa Granger dnia 09/05/2007 22:15
dzisaj dopiero sie zalogowalam i przeczytalam twoj art i jest tak nudny ze mozna zasnac rangom jestes juz tak wysoko ze nawet ci nie wypada pisac tak dennych art
gdyby byla ocena T napewno bys ja o demnie dostal ,ale niestety jej nie ma i dostajesz ode mnie O napisz ciekawy art a spewnoscia dam ci W a powazaniem ALUSI
fanka-ginny-weasley dnia 09/05/2007 22:30
Ja nic nie rozumiem... Kto przyjął taki beznadziejny art.??
Dlaczego przyjmują takie głupie arty??
Powtórzenia, nagłe zmiany tematów...
Stawiam O.
Peeves dnia 09/05/2007 22:43
Czyli jednak reakcja publiki na to coś udające arta była bardzo przewidywalna... no wiec, posłuchaj DG, ja od dawna wzbraniałam się przed dodaniem tego arta, jednak ty się upierałeś, teraz widzisz, że moja decyzja nie była spowodowana zazdrością czy zawiścią, jak niektórzy mi potem wypominali, a zdrowym rozsądkiem i chęcia polepszenia strony.... artykuł oceniam na N, przykro mi, ale nic więcej dać nie mogę :/
cho89 dnia 09/05/2007 22:49
hmm.. raczej mało treści, a jeszcze mniej spójności.. i na dodatek porównywałeś się do Aniki..
daję N - na zachętę, bo przeważa ocena O
Beasts dnia 09/05/2007 22:54
w sumie Limonka ma rację, trochę więcej rozbudowy smiley a od oceny się wstrzymam, nie wystawiam ocen poniżej =Z=.
cho17 dnia 10/05/2007 02:12
Temat ciekawy ale zbyt oczywisty. To wszystko można wywnioskowac z książki. Po za tym za mało rozwinięty.
Asiula dnia 10/05/2007 11:38
Nie podoba mi sie to. Gdybym nie wiedziała co to ONMS to z Twojego artykułu bym sie nie dowiedziała. Nie bede już wypisywac czego brakuje, bo myślę, ze Limonka wszystk owymieniła smiley Ode mnie dostajesz O...
asia15963 dnia 10/05/2007 17:47
no cóż... powiedziałabym, że niedopracowany z deczka ten art ;/;/;/;/;/ zgadzam się z limonką, bo ma w 100% rację, jak się pisze art na tą stronę, to uważam, że powinno się korzystać z różnych źródeł, a co do twojego artu to nawet po nim nie widać , żebyś się na czymś zawzorował. Nie mówię, że musisz wszystko zbijać z pomocy, ale widać, że się do tego arta nie przyłożyłeś... ;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/
a tak, żeby cię jeszcze bardziej nie pogrążać zostanę bez oceny XD
Woodmanka dnia 10/05/2007 18:04
srednie. ja tez nie mam wprawy w pisaniu artow (jeszcze zdanego nie napisalamsmiley) ale porownujac z innymi jest nie za bardzo... jak dla mnie N
lunka_pomylunka dnia 10/05/2007 18:29
Gdyby był bardziej rozwinięty... ale ogólnie lubię ONMS no i Hagridasmiley
Olympiaa dnia 10/05/2007 18:41
Baaardzo kiepski...O wszystkim i o niczym...
Beluss dnia 10/05/2007 20:26
krotki i taki.. troche bez sensu;/ opieka nad magicznymi stworzeniami jest potrzebna czarodziejom gdyz musza umiec sobie radzic ze zwierzakami, tymi bezpiecznymi jak i tymi troche mniej smiley
Avery dnia 10/05/2007 20:53
Za krótki bez sensu każdy kto przeczytał choć jedną część wie co to znaczy daje O
jjustyna dnia 10/05/2007 21:02
Nie no bez urazy ale art po pierwsze krótki po drugie nierozwinięty
Krzysiek312 dnia 11/05/2007 00:05
Artykuł wporzo!!!
Ja tam wole kródko, ale żeby było na temat!!
ginny-potter dnia 11/05/2007 08:44
Mi się nie podoba. Jest krótko i mało w nim informacji. Gdybyś się postarał znalazłbyś o Opiece Nad Magicznymi Stworzeniami dużo więcej Daje N
Meg Potter dnia 11/05/2007 13:11
uważam że art jest w ogóle nie interesujęcy pozatym to co zostało w nim zawarte każdy z nas dobrze wie i raczej nie jest w żaden sposób sensacją jeśli Opieka nad magicznymi stworzeniami polegała na opiece i poznawaniu magicznych stworzeń za art daję O
ola_potterka dnia 11/05/2007 16:04
Nie ma tu nic nowego. I ten art jest tak naprawde o NICZYM. Zgadzam się z Limonką! Nie ma nic o nauczycielach, podręcznikach, a nawet o zwierzętach! Co do oceny... przepraszam ale niestety N.
Cette Noire dnia 12/05/2007 16:35
,,ONMS - co to? " - dokładnie a to co to jest?Artykuł? Bez urazy ale watpie. I już wyjaśniem dlaczego , bys nie miał pretensji:

Na samym wstępie zaznaczę to co mi sie rzuciło
zanim zabrałam się do czytania tekstu. Czyli po pierwsze TYTUŁ. Po prostu <ściana><ściana> i jeszcze raz <ściana> inaczej się tego skomętować nie da. Chyba ,ze to był nagly napad amnezji, który sprawił,że zapomniałeś , iż tan artykuł chcesz zamieścić na stronie dla zagorzałych potteromaniaków ( no może z teraz odrobinę przesadziłam) , z których każdy wie co to jest ONMS ( zwłaszcza jezeli tak często była wspominana w książce)

Po drugie. Nie chce mi sie teraz sprawdzać ( leń to takie coś czego naprawdę trudno się pozbyć) , lecz na 99,(9)% jestem pewna ,ża zgodnie z zasadmi artykuł zawiera więcej niż jeden akapit. To cos powyżej prędzej nazwałabym notatką.

Po trzecie. Ciągnąc mysl z poprzedniego punktu. Notatką i to na dodatek niepełną. Nauczyciele, miejsce odbywania się zajęć, podręczniki , materiał przerabiany . . . Przyznasz,że jednak trochę tego jest. Nie?

Po czwarte. Ostatnia uwaga. . . . Ehh może bez komentarza?

Bardzo mi przykro. Nedzny.
doo_renstwo dnia 12/05/2007 19:59


To jest okropnie nudne, krótkie, nic nie wyjaśniające, bo chyba wszyscy wiedzą co to Opieka Nad Magicznymi Stworzeniami....a może Ci którzy przeczytali HP

W każdym razie dajęęę O !
Slughorn dnia 12/05/2007 21:08
mmm... wszystko stad wiedziałem nic nowego ale licza sie checi z ONMZ dostaniesz sumasmiley
Katie_14 dnia 12/05/2007 23:56
mnie krótki art nie przeszkadza ale mogłobyc coś wspomniane o nauczycielach DAJE Z
McGonagall dnia 13/05/2007 10:54
Jak juz wspomniała Limonka- ten artukuł jest o NICZYM. Nie ma żadnych przykładów i jest krótki. Przecież ONMS jest ciekawym przedmiotem i jest o niej dość dużo w książkach. Niestety daję N
Lincoln dnia 13/05/2007 12:30
Beznadziejne nudne. Wyjaśnia jakby tylko skrót nazwy i nic więcej. Daje N
Angela Davis dnia 22/05/2007 23:31
krótki i nie ma nic o nauczycielach, książach itp.
Syriusz__Black_ dnia 24/06/2007 11:54
Limonka zgadzam sie z toba w 100% art nudny a przeciez kazdy wie co to ONMS a co do tego ze to biologia.. jakos niezbyt przekonujacesmileysmiley
T_O_N_K_S dnia 25/06/2007 22:06
Strasznie chciałabym chodzić na zajęcia Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami, bo bardzo lubię zwierzęta.
doo_renstwo dnia 06/07/2007 17:53
Zupenie bez sensu ! Krótkie ! Mogłeś podać chociaż przykłady magicznych zwierząt ..
Jus-tynka dnia 21/07/2007 21:36
To przecież wszyscy wiedzą! To takie przecież oczywiste! Żeś się naprawdę namęczył...
Limonka dobrze powiedziałaś!
Nalezało cos jeszcze opisać... N niestety...
Zuzielik dnia 27/07/2007 13:38
No...Eeee... nie chcę krytykować, ale o tym chyba wszyscy Potterowcy wiedzą. No, suma byś nie zdała z moją oceną...
Marsjanin dnia 04/08/2007 07:08
Limonka to sie nie zna zobacz na slownictwo zawarte w arcie a po za tym to limonka potrafi tylko galerie dodawacsmiley to kiepski adminisrtator ale mamy przeciez moony alex ktora jest dobra i zna sie na rzeczysmiley Daje W
Dzieciol5 dnia 18/08/2007 20:02
hehe
stiffler dnia 30/08/2007 14:10
N. właściwie w art. jest wytłumaczony 1 skrót.. troche mało info.. art zasługuje jedynie na N...
Karciia dnia 01/11/2007 13:09
Eh ..
Ten artykuł moim zdaniem jest zabyt krótki i bezsensu .
Spróbuj popracować nad innymi artykułami , aby były lepsze od tego .
Fleuretta dnia 03/11/2007 18:43
rzeczywiście limonka ma racje art bez sensu mogłeś rozwinąć go bardziej i podać jakieś lepsze przykłady niż gnom i skrzat
Infernus dnia 05/01/2008 20:15
Muszę sie zgodzić z chyba większością ze art mało interesujący, jak wstawiać arta to poządnego...NO ale spoko że wogule coś Dziedzic coś wstawił, dam Ci tego zadowalącegosmiley
_Karna_ dnia 06/01/2008 20:43
Myślę że jest w sam raz ale mało w tym sie dowiedziałam więc zrobił mi mętlik w głowie.Ale już nic nie mówie
Kisiel12 dnia 11/02/2008 19:38
yyY... Bez sens :/ Daje N tylko dlatego bo mam dobre serce xD
dudziaczek dnia 13/02/2008 20:15
kto mugłby niewiedzieć co to jest ONMZ
dudziaczek dnia 13/02/2008 20:16
postawiłem na n
emce danicel dnia 28/02/2008 17:48
Daje O bo nic się nie dowiedziałem po pierwszym tomie tyle wiem
Potteromannka dnia 11/03/2008 11:30
Po prostu ohyda!!!!!!!! Kompletne nic!!!!smiley
Hermionka_Granger dnia 21/03/2008 15:27
Fajne, ale bardzooo krótkie ....
Trzeba było napisać kto uczy tego przedmiotu, czy są jakieś książki itp.
asusasus dnia 23/03/2008 13:14
Krótkie, ale dam Z, bo dość ciekawe
natulka dnia 08/04/2008 17:48
szkota ze u nas nie ma takiej szkoly
liska07 dnia 15/04/2008 13:30
takie pół na pół daje p
liska07 dnia 15/04/2008 13:30
takie pół na pół daje p
Santino dnia 11/06/2008 16:47
Bezsensowny i zupełnie niepotrzebny artykuł...Dam Nędzny, choć i to i tak jest zbyt wiele.
Acan dnia 06/07/2008 20:52
malo info, mogłeś napisać kto uczył tego przedmiotu i w ogóle wiecej trochesmiley
sunsil dnia 20/07/2008 17:02
Nie tak interesujace jak arty Aniki ale te tez moga byc. W koncu nie kazsdy ma taka zdolnosc 'dziennikarska' Daje Z ;]
Meduza113 dnia 31/07/2008 21:23
Fajny, ale dziwny moim zadaniem. tez daje Z
Kasza dnia 04/08/2008 09:50
Taki...hmm... no taki, takie pół na pół- jak to napisała liska07.
moniachang dnia 06/08/2008 10:23
Oceny nie wstawiam bo sama nie wiem czy dać N czy O czy Z. Ktoś już powiedział: Ten art jest o wszystkim i o niczym. I to jest prawda! Art jest bez sensu
Potterthebest dnia 07/08/2008 21:22
Pisze ten komentarz tylko poto żeby punkt zdobyć smiley
JoeMonster2008 dnia 19/09/2008 19:49
Moim zdaniem najlepszym nauczycielem do Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami był Hagrid.
Susan Thomas dnia 11/10/2008 11:45
Zgodze się z moim przedmówcą Hagrid był najlepszym nauczycielem Opieki Nad Magicznymi Stworzeniami w Hogwarcie smiley
Granger Hermionka dnia 30/10/2008 08:47
Trochę nudny ale OK. Co prawda prawie wszystko to wiem ale i tak daje Z
Rafi137 dnia 22/11/2008 12:20
Daję N, ponieważ z tego artykułu nie można dowiedzieć się nic ciekawego
KosaNS dnia 30/12/2008 11:36
Ten art jest Trochę za krótki a każdy kto przeczytał Harrego Pottera wie co to jest ONMS .DAJE : N
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 11% [10 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 6% [5 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 16% [14 Głosów]
Nędzny Nędzny 24% [21 Głosów]
Okropny Okropny 43% [37 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

E-Vaire
(Ruthless Vampire)
09/01/2009 21:41
Skopiowane artykuly sa teraz odrzucane bez czytania i latwo mozna dostac za to warna. Ale owszem, starsze artykuly czesto sa wyjatkowo krotkie albo zywcem z wikipedii zerzniete =D

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 21:39
Nie wiem, niektore osoby sie wysilaja i pisza po swojemu w oparciu o ksiazke..

_BadGirl_
(Mugol)
09/01/2009 21:15
wszystkie artykuly na temat bohaterow sa kopiowane z wikipedii?

tomcias10
(Prefekt)
09/01/2009 21:12
filmweb smiley

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 21:11
Uau, ale gdzie brales udzial w tym, ee, konkursie?

tomcias10
(Prefekt)
09/01/2009 21:09
a mi przyszedl mail z wiadomoscia ze wygralem film "James Bond Quantum of Solace" smiley

Hermiona_McColin
(Skrzat Domowy)
09/01/2009 20:46
Tia. ;D
A mnie sie nudzii xD


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter