Ostatnia Bitwa - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Ostatnia Bitwa

W 7 tomie ma dojść do walki Harrego z Woldemortem. Ale gdzie?


1. Ruiny domu w którym zgineli rodzice Harrego i Voldemort.

2. Cmentarz na którym pochowano rodziców Harrego.

3. Hogwart.

4. Dom Gauntów.

5. Jakeś nowe miejsce.


Bardziej twierdzę że to Dom w którym umarli rodzice Harrego i Voldemort. Cmentarz nie pasuje, ponieważ w 4 tomie doszło już do pojedynku na innym cmentarzu. Ale najbardziej twierdze, że to jakieś nowe miejsce.

Być może Hogwart! Ale dla mnie nie pasuję! Dom Gauntów? Być może?

Czekam na waszę teorie!!!
Ostatnia Bitwa
Lord Ridlle 29/03/2007 20:12
Czytano 1188 razy
Liczba komentarzy - 62
wiktor dnia 29/03/2007 20:14
A może gdzieś na ulicy pokątnej? Albo aleja jakaśtam
DJParzysz dnia 29/03/2007 20:15
ja myślę że 3 i 1 ale najpewniej 5
Albus12 dnia 29/03/2007 20:16
dom Potterów
albo ruiny Hogwartu tak można odczytać z okładki amerykańskiej
Krico dnia 29/03/2007 20:16
Na okładce książki "Harry Potter and the Deathly Hallows" widać Harry'ego wraz z Voldemortem na tle czegoś w rodzaju Koloseum. Dlatego śmiem przypuszczać, że to właśnie w tym miejscu będzie mieć miejsce pojedynek...

"Amerykańska (okładka) ilustruje scene ostatecznego starcia dwóch sił, co widać dokładnie, kiedy spojrzy się jednocześnie na przód i tył książki. Widoczne po obu stronach kurtyny przywodzą na myśl scenę teatralną (czyżby chodziło o ostatni akt, ostatnią odsłonę serii?), co dodatkowo wzmacnia tło przypominające arenę walki - rzymskie Koloseum. Nad sceną góruje niebo w apokaliptycznych czerwono-pomarańczowych barwach..."
Draco Malfoy dnia 29/03/2007 20:23
Z tego co wynika z szóstej części Dom Gauntów jest mały więc odpada. To na pewno jakiess nowe miiejsce.
demelza_robins dnia 29/03/2007 20:29
Skłaniam się do teorii 1 lub 5.Całkiem fajny artykuł.
HermionaXXX dnia 29/03/2007 20:40
Myśle, że będzie tak jak w punkcie 5.
paulah88 dnia 29/03/2007 20:40
beznadziejny art pod wzgledem poprawnosci jezykowej! "bardziej twierdze" ,"najbardziej twierzdze","pasuję"(do 1 os. l. poj?? ), a mowisz ty czasem po polskiemu? tak, bo ja tego nie widziec, ty chyba cos pomylic...chyba kraj!!! Woldemort? chyba sobie kpisz;/ Strasznie to krotkie! i zgadzam sie z rezta to bedzie jakies koloseum...moze przeniosa sie na psutkowia grecji aby walczyc na osobnosci?smiley
Feniks-Ginny dnia 29/03/2007 21:03
Dom potterów wybuchł jak powiedział Hagrid a więc byc nie może
Hermiona Weasley dnia 29/03/2007 21:08
Ja stawiam na 5
cieszyniak dnia 29/03/2007 21:29
wedugł mnie zaraz po tym jak harry potter zniszczy ostatniego horoklusa (czy jakos tak)
illmonte dnia 29/03/2007 21:34
Zaciekawił mnie komentarz Krico. Myslałam, że premiera 7 tomu będzie 21.07.2007 w Wielkiej Brytanii...?
No, ale czegóż Ci Amerykanie nie wymyśląsmiley

Temat ciekawy choć absolutnie krótki i temat też krótki, no boo mozna odpowiedziec to czy tamto, i koniec.

Byłabym za domem Potterów, gdyby nie wybuchł... (no ale może domy czarodziejów są także "żywe" jak chociaż fotografie, więc sam dom - hmmm - jakoś się "wziął w garść"?)

Ale także skłaniam się do tego, że spotkań krótkich czy dłuższych z Voldemotetem może być więcej i to ostatnie może być w całkowicie prozaicznym miejscu.

Choćby dla podkreslenia (po raz n-ty hipernaturalizmu jaki w większej części tomów widzę.
Sponsi dnia 29/03/2007 21:51
2. Cmentarz na którym pochowano rodziców Harrego. ja tam mysle
Dziedzic Slytherina dnia 29/03/2007 22:12
myśle że ostateczna wolka odbędzie się w hogwarciesmiley
Peeves dnia 29/03/2007 22:40
Nie mam jakiś sprecyzowanych poglądów na ten temat, bo nigdy się nad tym jakoś bardzo nie zastanawiałam... Hogwart i dom Gauntów raczej wykluczam, Dolina Godryka jest według mnie miejscem jednych z początkowych scen nie końcowych, dlatego najbardziej skłaniam się ku pomysłowi nowego miejsce najprawdopodobniej miejsca ukrycia ostatniego horkruksa, ale tego nie mogę być pewna
olus666 dnia 30/03/2007 06:16
nie no... trochę przesadziłeś. Hmm takie gdybanie i to na dodatek bardzo krótkie, trochę za mało jak na art. Chyba czas, żebym się wzięła za pisanie.
Ale jestem za jakimś nowym miejscem.
Daję N
Tom dnia 30/03/2007 06:49
Art zbyt krótki... Nawet komentarz Krico jest ciekawszy od tego arta... Temat fajny, ale źle napisane...
fati166 dnia 30/03/2007 07:51
Cmentarz odpada,bo już był w czarze ognia,ministerstwo magi też odpada.Osobiście uważam,że to może być Hogwart albo nowe miejsce-może nim być miejsce gdzie Harry znajdzie ostatniego Horokrusa.
Dziedzic Gryffindora dnia 30/03/2007 08:21
Dobry news.. Ja osobiście myślę że będzie to jakieś nowe miejsce chociaż... Kto Wie?? Daje P!
Ginny Potter 2 dnia 30/03/2007 10:37
ja myślę że 3 i 1 ale najpewniej 5
Kate dnia 30/03/2007 11:00
A może nie dojdzie do tej walki? Ale jeżeli już, to chyba w innym miejscu. Z.
Dumbledore99 dnia 30/03/2007 11:00
ja myślę że nr 5
rafalek06 dnia 30/03/2007 11:03
to ja podam w %

1-20%
2-5%-było juz na cmentarzu....
3-10%-Harry ma juz nie wrócić do Hogwartu wiec co tam bedzie robił....a Voldi by najpierw musiał wyzabijac wszystkich nauczycieli
4-10%-po co harry miał by tam wracac(był juz tam w myslodsiewni)
5-55%-mysle ze bedzie to miejsce o którym nie było mowy w książc
Sponsi dnia 30/03/2007 12:11
ale nie moge sie doczekac tej bitwy!!!! ale dopiero sie dowiemy w styczniu 2008r jak wejdzie w Polsce!!! chyba ze jakis piraty bedziemy czytac!!!!smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
zgredek324 dnia 30/03/2007 13:15
a ja myśle że w dolinie Godricka
herma_78 dnia 30/03/2007 13:33
Wszystko jest moim zdaniem prawdobopodobne, tylko nie Hogwart. Lecz tego przekonamy się czytając 7 część!!!smiley
Krzyychu dnia 30/03/2007 13:43
sądząc po okładce (www.harrypotter.pl [media rodzina]) to walka toczyć się będzie na arenie
blyskawica dnia 30/03/2007 14:46
ja mysle ze w jakis nowym miejscusmileysmiley
emilcia1994 dnia 30/03/2007 14:51
Ja myślę, że to nowe miejsce. Ale na okładce jest jakieś...jak to nazwał Krico Koloseum. Możliwe
McGonagall dnia 30/03/2007 14:57
przeczytałam połowę komentarzów i zauważyłam że jadna osoba, czyli paulah88 pisała że nie znasz chyba języka polskiego, ale dlaczego ona napisała "po polskiemu?"? przecież takie słowo w j. polskim nie istnieje, jeśli coś to "po Polsku" a art krótki i chyba każdy sie zastanawiał gdzie bedzie mieć miejsce ta "ostatnia" walka. A z reszta to chuba to koloseum
tmr-hp dnia 30/03/2007 14:59
moin zdaniem to okladka amerykanska przedstawia hogwaqrt tylko ze poprostu oczami mugola smiley przeciez hermiona w ktoryms z tomow mowila ze mugol zamiast hogwartu widzi tylko jakies ruiny i znak ostrzegawczy
Magdalena dnia 30/03/2007 15:37
Ja też stawiam na teorie 1 lub 5, zobaczymy
gimikis dnia 30/03/2007 15:55
Na cmentarzu na pewno nie, może w jakimś nowym miejscu, chociaż trochę wątpię w to, żeby mieli walczyć w zupełnie nowym. Może na Grimound Place? Naprawdę nie wiem..
michcio dnia 30/03/2007 16:10
może 5
lavender-brown dnia 30/03/2007 16:15
nie wiem...
toma13 dnia 30/03/2007 16:48
NApewno 5 raczej smiley
Majka dnia 30/03/2007 17:26
chyba 5
Zmorek dnia 30/03/2007 17:27
a ja myśle ze wogole nie dojzie do walki tylko voldek popelni samobojstwo! smiley
Krzyychu dnia 30/03/2007 17:33
Zmorek jesteś genialny! hahahaha!
Tom dnia 30/03/2007 17:39
Zmorek daję Ci W za Twój komentarz...
xXxHERMIONAxXx dnia 30/03/2007 17:48
To jest artykól?? Tiaa... A ja jestym Hagrid... Nie było krótszego???
xXxHERMIONAxXx dnia 30/03/2007 17:49
ode mnie masz O!!!
milena dnia 30/03/2007 17:49
Ja myślę, ze to będzie w ruinach domu rodziców Harry'ego. Jo bardzo lubi symbole, a to byłoby bardzo znaczące - tam wszystko się zaczęło i tam też się skończy.
xXxHERMIONAxXx dnia 30/03/2007 17:53
A co do tematu, to myślę, że to będzie dawny dom Harry'ego, który on odbuduje. Wkońcu na końcu 6 tomu sam mówi, że wraca do początku...
Tom Ridle dnia 30/03/2007 18:07
ja myśle że na błoniach hogwartu w pobliżu grobu Dumbledore'a
Ginny Potter dnia 30/03/2007 18:42
skłaniam się do punktu 1 i 5 ale koloseum moim zdaniem ma oznaczać zamknięte pomieszczenie, walka będzie się toczyć sam na sam. w mitologii koloseum oznacza walkę 2 osób a wokoło nich widownia. może to oznaczać że gdy dojdzie do ostatecznego pojedynku ci którzy przyjdą na pomoc Harremu oraz Śmierciożercy zostaną w jakiś sposób odcięci od tego świata lecz nie całkiem by móc obserwować walkę.
Ginny Potter dnia 30/03/2007 18:43
PS: za wysiłek (jeśli można to tak nazwać) daję Z
Ginny_Weasley12 dnia 30/03/2007 19:06
jamysle ze bedzie to cos, czegos jeszcze nie wymienilas/es. mpoze jakies nowe miejsce np...czyis dom? moze kwatera glowna smierciozecow, jesli taka jest. a za art to dam Z bo średnio sie wysilas/es.
Lord Voldemort 007 dnia 30/03/2007 19:34
W ogóle na Nokturnie.
Cassidy dnia 30/03/2007 20:16
Tak to prawda. Na okładce Amerykańskiej widać jakby kurtynę, arenę i zamazane postacie. Czy to ma znaczyć "Ostatnie starcie"? Tak mi się zdaję. THE END. I tyle, ale autorka może zrobić niespodziankę. Nigdy nie wiadomo jak to jest z książkami.
artgryfon11 dnia 30/03/2007 20:49
TO BĘDZIE DOLINA GODRYKA!!!smileysmiley
gwiazda dnia 30/03/2007 21:23
ale by było fajnie jakby w 1 ale może w tej jaskini co rab zostawił podróbę co? ale 3 może też... hogwart? cool ale ciągle to samo? już3 raz? 5 napewno. Jaka wasza ulubiona część? moje 3,4,5,6 trochę dużo wiem... my best is ZF
gwiazda dnia 30/03/2007 21:28
och zamiast 3 chodziło o 4 o fu ciekawe czy tan 90 LETNI wąż wciąż jest tam przybity? VOLD MA 70 LAT!!! w siódemce bedzie miał 71 raju... staruch z niego smileysmiley jak 1 raz czytałam KF to myślałam że 40 czy coś... jej pozdro
nikka dnia 30/03/2007 21:30
moim zdaniem ruiny domu harrego odpadaja bo to raczej bedzie na poczatku ksiazki,cmętarz tez raczej odpada bo bezie na poczatku a poza tym cmetaz juz pojawiał sie w hp i co,moze byc to hogwart chociaz harry ma tam nie wracac ale moze byc tak ze bedzie chciał uratowac kogos z przyjaciół(moze ginny??),dom gauntów też moze być ale raczej nie,moim zdaniem najbardziej odpowiada jakies inne miejsce,napewno zwiazane z harrym lub voldemortem(byc moze miejsce znalezienia ostatniego horkruksa bo harry ma z nim walczyc na rownych szansach,kiedy voldemortowi zostanie ostatnie zycie)
Adelaidis dnia 30/03/2007 23:00
Jestem stuprocentowo pewna, że ostateczna walka rozegra się w Koloseum. (Ale z Rowling nigdy NIC nie wiadomo!) Ogólnie artykulik taki sobie, przede wszystkim biorąc pod uwagę błędy stylistyczne. Adelaidis
pausia dnia 30/03/2007 23:00
to niekoniecznie musi byc nowe miejsce uwazam ze bedzie ono mialo jakies znaczenie dla harrego i Voldemorta a takim miejscem sa wlasnie ruiny domu potterow(doszlo tam do piewszego starcia to i moze dojdzie do ostatniego
Vanila2 dnia 02/04/2007 18:17
Myślę, że będzie to nr 5, ponieważ najbardziej według mnie pasuje. Coś trochę krótki art.
Słabo Z.
kajablack dnia 18/05/2007 16:47
szczerze móiwc to wszytskie miejsca sa mozliwe,a jezeli mamy sie sugerowac okładka 7 tomu,to chyba w Rzymie;p
Herma95 dnia 06/06/2007 18:01
Jak w domu, w którym umarli jego rodzice, skoro Jagrid powiedział, że dom został rozwalony i wydobył go z ruin
szczurek_13 dnia 03/07/2007 21:06
ja myśle że jednak to będzie Azkaban. nie wiem czemu tak myśle
Harry Potter23 dnia 07/07/2007 16:56
Ja myśle że do ostatecznej bitwy dojdzie w Dolinie Godrykasmileysmileysmiley
krychu1991 dnia 18/07/2007 15:16
Zgadzam się z Harry Potter23.To może ogólnie powiedziane,ale walka nie musi sie zakończyć na jednym starciu.A poza tym,wiecie - Godryk vs. Salazar.A poza tym jest bardzo prawdopodobne,że potyczki mogą sie odbyć w miejscu,gdzie był dom Potterów (na pewno Czarny Pan przewidzi zamiary Harry'ego)albo na cmentarzu(powszechnie wiadomo,że Voldi ma za nic śmierć i myśląc z jego punktu widzenia,będzie chciał,żeby Harry miał bliżej do miejsca ostatniego spoczynku...)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 4% [1 Głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 8% [2 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 56% [14 Głosów]
Nędzny Nędzny 28% [7 Głosów]
Okropny Okropny 4% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

fuerte
(Prefekt Naczelny)
10/01/2009 00:24
Przyszlam z chlebem i sola, Claire.

E-Vaire
(Ruthless Vampire)
09/01/2009 21:41
Skopiowane artykuly sa teraz odrzucane bez czytania i latwo mozna dostac za to warna. Ale owszem, starsze artykuly czesto sa wyjatkowo krotkie albo zywcem z wikipedii zerzniete =D

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 21:39
Nie wiem, niektore osoby sie wysilaja i pisza po swojemu w oparciu o ksiazke..

_BadGirl_
(Mugol)
09/01/2009 21:15
wszystkie artykuly na temat bohaterow sa kopiowane z wikipedii?

tomcias10
(Prefekt)
09/01/2009 21:12
filmweb smiley

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 21:11
Uau, ale gdzie brales udzial w tym, ee, konkursie?

tomcias10
(Prefekt)
09/01/2009 21:09
a mi przyszedl mail z wiadomoscia ze wygralem film "James Bond Quantum of Solace" smiley


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter