Miłość w "Harrym Potterze" zaczęła sie rozwijać dopiero w szóstej części "Księciu półkrwi", kiedy to Harry zaczął chodzić z Ginny. Także w życiu Lupina wystąpiła Tonks, która wyznała mu w jakiś sposób swoja miłość. A co można powiedzieć o Ronie i Hermionie? Ona w trzeciej części poznała Wiktora Kruma, z którym pewnie (choć nie było to jasno powiedziane) zaczęła chodzić. On natomiast w "Księciu..." całował sie z Lavender. Ale czy tak naprawdę nie było to widoczne, że coś ich łączy? Że robią to sobie na złość? Na te pytania postaram się odpowiedzieć w tym artykule. Wszystkie te pary (poza Ronem i Hermioną) były dla nas zaskoczeniem. Nikt by przecież nie powiedział, że Ginny będzie z Harrym. Albo Lupin z Tonks. Dla każdego czytającego książkę, było to ogromne zaskoczenie! Przyszłość ich wszystkich stoi pod wielkim znakiem zapytania. Postaram się zbliżyć wam ich związki i odpowiedzieć na pytania. Czy ich życie będzie długie i szczęśliwe? A którym z nich wróżę niechybny koniec...
Miłość w historii Harrego Pottera potrafi naprawdę przetrwać wszystko...
Harry i Ginny
Poznali się w "Komnacie Tajemnic", kiedy to Harry uciekł do Nory z domu Dursleyów. Ginny podkochiwała sie w nim, ale na początku nie zamieniła z nim ani jdnego słowa. Dopiero później stała się odważną, wrażliwą i utalentowaną czarownicą. Od początku czuła do Harry'ego coś niezwykłego... Harry, jako wybraniec, także odważny, wierny sobie i swoim przyjaciołom. Jest przekonany, że to on musi zniszczyć horkruksy. Oboje znają się od dawna. Ich miłość to dojrzałe uczucie, które jest oparte na zaufaniu i odpowiedzialności, świadczy o tym zerwanie związku przez Harry'ego. W końcu dlaczego to zrobił? Aby chronić Ginny! Mozna być przekonanym o wierności obojga. Pomyślmy... Ginny kocha Harry'ego. Tego jestesmy pewni. Pewne jest też to, że nie zostawi Harry'ego! Samego w wyprawie po horkruksy, a on zapewne będzie jej bronił przed dementorami i Voldemortem. Ich miłość może przetrwać. W końcu zerwali ze sobą...skąd ta pewność, że któreś z nich nie zginie w ostatniej części? Jedyną przeszkodą dla tej miłości jest śmierć. czeka na nich w końcu tyle niebezpieczeństw, ale najbardziej niebezpieczny jest Voldemort! A nawet gdyby przezyli... to czy taka dumna dziewczyna jak Ginny, będzie chciala byc z chłopakiem, który zostawił ją tak po prostu?
Lupin i Tonks
Wiemy napewno, że Nimpfadora Tonks kocha Remusa Lupina, jednak nie wiemy co mysli i czuje on... Jest wilkołakiem, co nie jest żadną tajemnicą. Jednak wbrew temu jest człowiekiem spokojnym. Trzeba przyznać, że młody to on juz nie jest... ale także raczej nie bogaty, trzeba przyznać: jest biedny. Jest także członkiem Zakonu Feniksa, tak samo jak Tonks. Ona, natomiast jest zdrową utalentowaną, młoda aurorką. Od urodzenia jest morfomagiem, raczej należy do szczęśliwych ludzi, jednak ostatnio bardzo posmutniała... I jeszcze jedno: Kompletnie zakochana w Lupinie. Mówiąc szczerze niewiele rzeczy wróżę tej parze dobrze. Ale jednak...Tonks kocha Lupinam czy z wzajemnościa nie wiemy jak to jest...wiemy tylko, że on widzi wiele przeszkód na drodze ich związku, martwi się, że nie zapewni jej dobrych warunków, a w najgorszym wypadku zarazi ją wilkołactwem. Czy ta troska wynika z miłości? A może Lupin próbuje wszelkimi sposobami odsunąć os siebie Tonks? Na te pytania odpowiedzi jak narazie nie znamy, dowiemy sie dopiero za kilka miesięcy. Raczej im sie nie uda, choć pewnie wielu potteromaniaków chciałoby tego. Lupin nie ma zamiaru ozenic się z kimkolwiek, a juz tym bardziej z Tonks, która według niego zasługuje na kogos lepszego niż podstarzały wilkołak bez grosza przy duszy... Widać jasno, że ten związek nie ma przyszłości, ale każdy z nas wierzy w niego głęboko. W większości takich związków świat jest przeciwko. W tym przypadku to jedna ze stron jest problemem. Wszystko tak naprawdę zalezy od Lupina. Jednak na dzień dzisijeszy jest zbyt wiele argumentów na "nie".
Ron i Hermiona
Ten przypadek jest chyba najbardziej śmieszny i zagmatwany. Ron jako niedojrzały uczuciowo chłopak, jednak na kilometr widać, że czuje cos do Hermiony. Ona, jako najinteligentniejsza dziewczyna w szkole, zawsze najgrzeczniejsza i najlepsza. Od niedawna widać jej zainteresowanie Ronem. Oboje zrozumieli już, że są dla siebie szczególnie bliscy. On przestał traktować pocałunki jako pokaz, ona ma już za sobą narzekania, jaki jest on nieczuły, dziecinny i głupi. Każdy z nas musi czekać, aż wyznają sobie uczucie i będą razem. Najgorsze co mogło ich spotkać mają już za sobą. Możliwe, że oboje nie zdążą powiedzieć "kocham" zanim nie trafi w nich smiertelne zaklęcie, ponieważ nigdy nie opuszczą Harry'ego, który idzie na smierć, jednak może sie jej przeciwstawić. Jeśli Rowling ich nie uśmierci to mają przed sobą świetlaną przyszłość. Znają sie od zawsze, nie muszą się ponownie schodzić. Ta para według mnie ma największe szanse na przetrwanie
Te związki są najbardziej widoczne w całej historii Harry'ego...
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 16:18 Przeciez HP... już w 5 częśći chodzi z cho !! xD
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 16:19 Ale się namenczyłaś daje P
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 16:21 ale jasno nie było powiedziane, że HP jest z Cho, oni sie tylko pocałowali! A pocałunek nie oznacza bycia z kimś, czyż nie?
demelza_robinsdnia 25/02/2007 16:21 doceniam to że tyle napisałaś,ale...ostatecznie może być
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 16:21 no tak ale się spotykali ze soba i w ogóle !!
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 16:23 ale w tym art chodziło mi o prawdziwe miłości, a Cho nie była miłościa harrego, było to tylko zauroczenie! Ginny go kochała i to oni ze soba byli, nie mozesz zaprzeczyc :]
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 16:24 oczywiście że nie ale i tak się to wszystko skonczyło
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 16:27 jeszcze nie wioadomo...jak napisałam watpie, żeby Ginny zostawiła Harry'ego tym bardziej w takim momencie... jest to moje zdanie, Ty jak i inni możecie miec inne zdanie i ja to szanuje :]
Veela15dnia 25/02/2007 16:37 A mi się podoba ten art. Wydaje mi się, że Harry będzie z Ginny, bo może niektórzy z was wiedzą, ale jest ona podobno obdarzona wielki mocami. Jest bowiek siódmym dzieckiem Weasley'ów, a jej matka była siódmą córką swoich rodziców... A liczba "7", jest najpotężniejszą ze wszystkich w świecie magii. A Harry tez jest potężnym czarodziejem, więc moze TO ich ciągnie do siebie..
kanadnia 25/02/2007 16:47 TAK to całkiem możliwe Veala15 i skoro rowling o tym wspomniała to nie nadarmo co nie ;p
kanadnia 25/02/2007 16:48 Aha arta oceniam na "P" jest ładnie na[isany dobry dobur słów ale mam wrażenie ze gdzies to czytałam
Draco Malfoydnia 25/02/2007 16:51 Może być chociaż nie wszystko się zgadza. Może byc. Bym dał Z.
Moony Alexdnia 25/02/2007 17:00 Gdzie tam związek Tonks i Lupina nie ma szans. Ja mam szczerą nadzieję i głęboko wierzę w to, że będą razem. Sądzę, że Remus darzy Nimfadorę uczuciem, jednak boi się o nią. Ona jednak kocha go prawdziwą miłością i w końcu zdoła go przekonać. W końcu ona jest aurorem, nieźle zarabia zapewne. A Remus na czas przemiany może przecież tak jak do tej pory zamykać się w odosobnionym pokoju, piwnicy, teleportować się do wrzeszczącej chaty. Prawdziwa miłość pokona wszystkie przeciwności losu i bardzo, bardzo, bardzo wierzę, że taka łączy Remusa i Tonks i mimo wszystko zwycięży. Oni się znakomicie uzupełniają i jak dla mnie są dla siebie stworzeni. To moja ukochana para i z całego serca życzę im jak najlepiej . Harry i Ginny też życzę najlepszego. Ron jednak nie pasuje mi do Hermiony. Pannę Granger chętnie zobaczyłabym z Wiktorem Krumem, a Weasley'a? Może z Lavender... Bo Lunę przeznaczam Neville'owi. Takie są moje odczucia .
ksiezycowadnia 25/02/2007 17:09 tiaaaa... Bosch ale nuuudzisz!!! przeciez kazdy wie kto z im jest... :/
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 17:14 jak Cię jdzi to nie czytaj innym sie podoba, zaleyz od gustu
Peevesdnia 25/02/2007 17:29 całkiem fajny arcik, kilka błędów, kilka oczywistości. ale za to ładny styl i sporo włożonej pracy...
Lavandadnia 25/02/2007 17:34 zgadzam sie z Moony Alex co do Lupina i Tonks Ron i Hermiona??? nieeeeee.... ja bym Rona widziała z Luną a Hermionę z Cedrikiem jakby żył...
Cho Chang2dnia 25/02/2007 17:46 Nie napisałas wiekszosc par i tak ogolnie Harry juz w 5 czesc CHODZIL z Cho...
Ginny Potterdnia 25/02/2007 18:02 arcik mi się podoba chociaż mam pewnie zastrzeżenia..... daje P
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 18:04 z Chęcia wysłucham waszego zdania na temat mojego artu. Zapraszam na gg : 5515694
Ginny Wesleydnia 25/02/2007 18:08 Ron i Hermiona rzeczywiście do siebie pasuja od poczatku o tym wiedzialam
Ginny_Weasley12dnia 25/02/2007 18:09 hermiona poznala krma w czwartej czesci a nie w trzeciej. poza tym troche bledów, ale treść jest oki.
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 18:14 oj sorry, masz racje Ginny, pomyliło mi się...mój błąd...szkoda, że nie moge go poprawić... Przepraszam za błędy!
Lunkadnia 25/02/2007 18:25 No może być.....Nawet ciekawe.
fati166dnia 25/02/2007 18:25 Fajnie,że wpadłaś na napisanie takiego artu.Jest-spox.<mała poprawka-Hermiona poznała Kruma w 4 części>Moim zdaniem Harry i Cho to nie był przelotny romans<już coś zaiskrzyło między nimi w 3 części,kiedy to rywalizowali ze sobą o puchar qudditha,a później to uczucie się powiekszało>Acha,Lupin z Tonks byli już chyba parą pod koniec 6 części.Przyszli razem na pogrzeb,trzymali się za ręce,a Tonks wyglądała na szczęśliwą!!Ale art jest spoko!!
Miladnia 25/02/2007 18:51 Tak jak napisała fati166 Harry'ego zaczęło już coś ciągnąć do Cho w III tomie. W IV było to juz coraz silniejsze uczucie, a ją, choć była z Cedrikiem, też wideć było że do niego ciągnie. W V tomie oni BYLI PARĄ! Nie można temu zaprzeczyć. Napisałaś, że się tylko pocałowali. Ale przecież się ze sobą spotykali. I to nic, że nie było tekstu w stylu: Cho, będziesz ze mną chodzić? Do Ginny Harry też nic takiego nie mówił. Ale wiedomo, że już z nią nie będzie, bo sama Jo powiedziała: "nigdy nie byliby szczęśliwi będąc razem". A Harry pewnie już zostanie z Ginny, bo nie będzie więcej książek. Ale ja osobiście Ginny nie lubię. Bardziej go widziałam z Cho.
Co do Tonks i Lupina. Czemu piszesz: "Widać jasno, że ten związek nie ma przyszłości"? Bo co? Bo on jest biedny? Bo los go tak skrzywdził, że jest wilkołakiem? To wszystko nie znaczy, że nie ma prawa do szczęścia. Ona go kocha i on ją też. I na koniec VI tomu już ze sobą byli. I ja trzymam kciuki, żeby Rowling jednak oszczędziła Remusa w VII tomie. Może jednak zmieniła zdanie?
A co do Rona i Hermiony to nie wiem. Zobaczymy
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 18:56 ja tez mam nadzieję, ze Remus nie zginie, bo jest naprawde sympatyczna postacią. i Nie mówiłam o tym, że on jest wilkołakiem, to nie ma prawa do szcześcia...po prostu sam mówił, Tonks, ze nie moga być razem, bo juest dla niej za stary, więc...? Ale może zmienił zdanie, bo na pogrzebie Dumbledora trzymali sie już za recę...a to chyba cos oznacza...mam nadzieję, że Rowling nie zabije wszystkich przyjaciół James'a jak i jego syna Harrego...
ginny92weasleydnia 25/02/2007 18:56 HARRY I GINNY RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Natalka184dnia 25/02/2007 19:09 Błąd, Hermiona poznała Kruma w czwartej części... namęczyłaś się nieźle, bardzo dobry art.
paulah88dnia 25/02/2007 19:10 hmm..nie wiem dla mnie to hermiona i ron juzbeyli razem od dnia pogrzebu. Chyba rowling nie musi pisac wszystkiego doslownie! art takie sobie. nameczylas sie faktlae napisalas tak oczywiste rzeczy ze az trudno cokolwiek powiedziec! poprostu opisalas zwiazki (cjoc wszystko wiedzilismy wiec mozna tego nie liczyc) a opinie zajely Ci jedno zdanie. wiec daje p ale nie widze wiekszego sensu tego atykulu
Nimfadora Thonksdnia 25/02/2007 19:13 Harry i Ginny - oczywiście są bardzo piękną i kochającą sie z odwzajemnieniem parą . Moim zdaniem Lupin i Tonks powinni bra przykład z Billa i Fleur . Ona mimo iż Bill stracił urodę ona nadal go kochała i się nim opiekowała . Lupin powinien da szanse Tonks . Moim zdaniem Ron i Hermiona do siebie nie pasują . Powinni nadal zostac przyjaciółmi , Oni w końcu terz znajdą swoją prawdziwą miłośc z odwzajemnieniem .
Nudadnia 25/02/2007 19:47 O M G!!!!!!!!!!!Co za artykul, jak dla mnie zenujacy!!!Nie wiem po co on tu jest.Jak ja nienawidze takiego gdybania!
hermiona22dnia 25/02/2007 19:59 dużo błędów art fajny ale mam pare uwag.
paulinkazgedyminkadnia 25/02/2007 20:09 ja Cho twoich artykułów nie obrażam, ale dzięki, ze wyraziłas swoje zdanie
Kate_Luisdnia 26/02/2007 08:09 taki art już był... o parach w HP. Tylko twój jest dłuższy trochę a miłość w Harrym ukazuje sie już w 4 części, bo przecież tam Cho chodzi z Cedrikiem
ginny-potterdnia 26/02/2007 08:31 art fajny. Ja chciałabym zeby wszystkie te pary które tu opisałas pod koniec były razem, a szczególnie Ginny i Harry....
Lilusiadnia 26/02/2007 12:31 a czemu nie napisałaś pary takie jak kiedyś były ????? no i czemu nie napisałaś harry i cho
oni razem też chodzili, no i niewiadomo czy hermiona i ron będą razem artykuł jest bez sensu
Roonil Wazlibdnia 26/02/2007 15:28 mam dobry humordaje WYBITNY
Lily Evans-Potterdnia 26/02/2007 17:08 Mooooże być....Choć nie jest to arcy,
zgredek324dnia 27/02/2007 15:13 art taki sobie ale może być
Moonydnia 20/03/2007 15:28 Najbardziej trzymam kciuki za Lupina i Tonks! I to nie tylko dlatego, że Lupin jest moją ulubioną postacią. Po prostu mam wrażenie, że pani Rowling strasznie się uparła, żeby pozabijać wszystkich Huncwotów, a ja mam wielką nadzieję, że może chociaż jemu uda się przeżyć i los się w końcu do niego uśmiechnie.
talka12dnia 22/03/2007 16:37 Hermiona poznała Kruma w czwartej części
adrian33ddnia 16/04/2007 16:53 Boże coza świetny artykuł !!! Ja jestem w 1000% za Ronem Hermą
kajablackdnia 17/05/2007 17:57 szkoda ze Syriusz nie mógł znaleźć sobie swojej drugiej połowy;(
Kotdnia 20/05/2007 19:34 Nie! Poprotu nie!!!! Ja się nie zgadzam na to aby Remus był z tą idiotką ( to znaczt z Tonks)! Ona jest lekkomyślna, kto wie czy Remus jej się nieznudzi. A Remus zasługuje na kogoś lepszego, wiem że mówiłam to już wiele razy ale to prawda! Ona może go zranić! A tak wogóle może on jej poprostu niekocha, może dlatego nie chce z nią być. może Remus tak naprawdę kocha kogoś innego, a ten ktoś kocha jego, a Tonks tylko wydaje się, że go kocha? Remus zasłużtł na kogoś lepszego k, kogoś kto zrobił by dla niego wszystko!
Kotdnia 24/05/2007 14:47 Nienawidze Tonks! tak poprostu ona na niego nie zasługuje !!!!!
kasiunia149dnia 26/06/2007 13:33 tam takie przemyślenia kto ma największe szanse najpewniejszą parą jest Bill i Fleur heh
wszystkiego się dowiemy w VII tomie
Mateusz Dumbledorednia 10/01/2008 19:14 Fajny art, choć Harry już w ZF chodził z Cho, a wcześniej też zdarzały się jakieś pary np. Percy z Penelopą.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter