Pieniądze to nie wszytko! - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które z opowiadań z "Baśni Barda Beedle'a" spodobało wam się najbardziej?

"Czarodziej i skaczący garnek"

"Fontanna Szczęśliwego Losu"

"Włochate serce czarodzieja"

"Czara Mara i jej gdaczący pieniek"

"Opowieść o trzech braciach"

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Pieniądze to nie wszytko!

Pieniądze to nie wszystko!

Ile sławnych osobistości w pełni daje sobie radę okiełznać swoje bogactwo? Zapewne wiele. Taka mania opanowała także J.K. Rowling. Kiedyś nie była ona nikim wybitnym, ale jej życie zmienił jeden mały pomysł. Odrobina kreatywności sprawiła, że dzisiaj pani Rowling pławi się w bogactwie i ono nad nią panuje. Pewnie niektórzy powiedzą: "Bullshit!", ja jednak twierdzę, że tak właśnie jest. Spróbuje to wyjaśnić i zaargumentować.

Gdy Harry Potter stał się bestsellerem i opanował cały świat, od Tokio, poprzez Warszawe, aż po Los Angeles, pani Rowling postanowiła to wykorzystać. Zatrudniła szereg specjalistów mających na celu wypromowania wszystkiego, co z jej wytworem się kojarzy, oraz w celu zapobiegnięcia promowania bez licencji. Z tymi ludźmi agenci pani Rowling byli i są bezlitośni. Dlaczego kolejne części Harrego mają w innych krajach takie opuźnienie? Wiadomo, że tłumaczenie i reszta zabiegów wydawniczych trwają, ale czy aż pół roku? To śmieszne. Amatorzy tłumaczący Harrego na swoich blogach robią to szybciej. Jej specjaliści od promocji robią to specjalnie. Gdy ludzie czekają na bestseller, decydują się nawet na inne wersje językowe. To zresztą nie głupi pomysł, gdyż pani Rowling tworzy w języku angielskim, który jest najlepiej znanym językiem na świecie. Wiadomo, że promocja jest najlepsza. Więc dlaczego by nie wypuścić reklam książki czy filmu rok wcześniej? Wszyscy się "napalą" i więcej szmalu dopłynie na konto pani R. Oczywiste, że to są podstawowe zasady marketingu, ale bez przesady.

Filmy. Ekranizacje. Adaptacje filmowe. Wywołują wiele kontrowersji. To jasne. Dla kogo są one tworzone? Dla zagorzałych fanów, pragnących zgodności z tekstem czy dla całego świata pełnego potencjalnych klientów kin, pragnących zwykłej produkcji na temat? To ważne pytanie, gdyż pani Rowling zdecydowała się na drugie rozwiązanie. I znów górują pieniądze! Pierwsza części nagrana perfekcyjnie. Żadnych zniekształceń. Tak samo zresztą jak druga. Trzecia - wiadomo - delikatnie dłuższa, ale już pogmatwana, wymyślone zupełnie nowe sytuacje. Część czwarta. Zupełna porażka. Z książką wspólne miała tylko bohaterów i miejsca. Noi turniej trójmagiczny. A gdzie niepokojące mordy, zaginięcia, zdrady i mistyfikacje. Gdzie szkoła? Gdzie nauka i perypetie uczniów? To smutne, aby tak oddawać się mediom. Strach pomyśleć, co pani Rowling zrobiła z piątą ekranizacją. Jak można było usunąć sceny z Quidditchem, tak pięknie opowiedzianą historię kariery sportowej Ronalda? Miejmy nadzieje, że dała chociaż uciec Weasley'om!

Reasumując, żal d*** ściska, jak pomyśle co Aśka zrobiła ze swoim dziełem. Oceńcie sami, jak to przyjąć. Być może sądzicie zupełnie inaczej, ale to nie moje poglądy należy oceniać, ale pracę. Pozdrawiam, Janek.

Pieniądze to nie wszystko!
Pieniądze to nie wszytko!
bochcikov 12/04/2007 22:10
Czytano 1303 razy
Liczba komentarzy - 63
adrian33d dnia 12/04/2007 22:14
No rzeczywiście pieniądze szczęścia nie dają !!! Artykuł na PO
Ginny Potter 2 dnia 12/04/2007 22:43
pieniądze to nie wszystko jakie ciekawe a zresztą Rowling bogaci się daje PO
Aevenien dnia 12/04/2007 22:45
super artykuł masz rację w 100% P z dużym plusem smiley
Harry Dawid Potter dnia 12/04/2007 22:47
Przecież Rowling nie była na początku bogata tylko biedna jak mysz kościelnasmiley
Luna12 dnia 12/04/2007 23:02
Mogłeś sam to wymysleć szybciej i nie potrzebna bylaby Rowling
A dalsze częsci..przecież wiadomo że nie da ująć się wszystkiego
cieszyniak dnia 12/04/2007 23:18
zgadzam sie z tym co napisałeś. artykół oceniam na W ale treśc i sens na o czyli Z
bochcikov dnia 12/04/2007 23:19
Harry Dawid Potter wiem ze byla biedna. apropo dalszych czesci to na pewno na harrym promowanie nazwiska sie nie skonczy...smiley
keyis dnia 13/04/2007 00:22
moze nie uda sie ując wszytskiego z filmie, ale 4 czesc pominela tak wiele waznych momentow...ok wiem ksiazka byla dluga..ale lepiej byloby zrezygnowac z 20minutowej walki ze smokiem i przeznaczyc ten czas na to co bylo wazne w ksiazce..a tak po filmie spedzilam pol godziny na tlumaczenie mojej kolezance o co chodzilo w tym czy w tamtym (jak sie domyslacie ksiaki nie czytala)
olus666 dnia 13/04/2007 00:43
Cóż za naiwny artkuł. Ile Ty masz lat. Taaak, nie ma to jak frazesy typu " pieniądze to nie wszystko". Ja tam doskonale rozumiem Jo. Nie wiem czy zdążyła(e)ś zauważyć, ale większość filmów, książek itp napisanych przez zagranicznych artystów zazwyczaj ma swoją premierę w Polsce odrobinę lub bardzo późno. Nie ma się czemu dziwić. Oczywiście też chciałabym jak najszybciej " rzucić" się na książkę, ale potrafię to zaakceptować nie manifestując swego oburzenia na temat jej przebiegłości w sprawie kasy. Nie wiem, może i robi to wyłącznie dla kasy, a może nie. To nie moja sprawa, bo nie znam kobiety. Bez oceny, ale szczerze powiedziawszy ten art. mnie zniesmaczył.
Draco Malfoy dnia 13/04/2007 06:45
4 częśc to naprawde porażka
chochang12 dnia 13/04/2007 07:46
masz rację. Są nawet pogłoski że Rowling jest bogatsza od królowej. Ale przecierz jak by nie były promowane różne rzeczy z Hp to kto by o znał? Reklamy tez są ważne. Oczywiście że kasa to nie wszystko, ale jest potrzebna do życia. Jeszcze nad tym pomyśle, narazie nie daje oceny.
Hermiona Weasley dnia 13/04/2007 07:50
Ta kobieta i tak w zyciu sie nacierpiala i mysle ze nikt nie powinien miec juej za zle ze probuje duzo zarobic.Gdybys ty mogl zarobic wiec tez bys korzystal z takich chwytow.A co do powiedzenia ,,Pieniadze szczescia nie daja" dla mnie to bzdura wciskana malym dziecia ktore chca dostawac wieksze kieszonkowe.Przepraszam moze jestem materialistka ale takie jest moj zdaniesmiley
fati166 dnia 13/04/2007 07:52
Czepiasz się Rowling o filmy.Przecież ona nie ma z nimi dużo doczynienia.To nie ona usuneła te sceny,tylko scenarzysta i reżyser.A tak wogóle to ona była za tym by pokać w filmie sceny z Quidditcha!I znowu nie mów,że jest łapczywa na pieniądze bo dużo w życiu przeżyła i pieniądze nie robią na niej takiego wrażenia jak na Paris Hilton.Wspomaga ona mnustwo organizacji charytatywnych,i daje pieniądze na trzeci świat-Afryke.P.S.-Redakacja i inne instytucje też zarabiają na tych książkach,więc to może oni to tak przedłużają.Daje-Z
Cho Chang2 dnia 13/04/2007 09:15
Kogo to obchodzi czy ona jest bogata czy nie???
Oczywiscie jest, ale to juz jej sprawa. Moze jestes zazdrosny??? Jak sadzisz, ze "pieniadze to nie wszystko" to po co to piszesz? Wszyscy (chyba) o tym wiedza...
Silver dnia 13/04/2007 09:23
yyy... ale mi sie chyba wydaje ze to nie pani Rowling robi te filmy, prawda ? to jaki film jest dlugi i co jest z niego wyciete zalezy od wizji rezysera ale przede wszystkim od pieniedzy jakie na owe dzielo zostaly przeznaczone przez producentow i wytwornie
Lilusia dnia 13/04/2007 09:28
Poruszyłeś bardzo mądry temat niby troche nie związany z harrym potterem ale fajny.
Dumbledore99 dnia 13/04/2007 10:27
ile osób "pracuje" za pieniądze
Ps.Rowling nie robi filmów Silver.
uosiu_potter dnia 13/04/2007 10:36
Filmy staja sie coraz gorsze moze chodzi o objetosc stron
Albus12 dnia 13/04/2007 12:15
Ja bym chciałbyć biedny, ale nie wyobraźnią!!
R_Lupin dnia 13/04/2007 13:00
Masz rację. Sława i pieniądze opanowują prawie wszystkich bogaczy, to jest nie do uniknienia, a szkoda, Artykuł jest fajny i całkiem sensowny, więc daje P
coral dnia 13/04/2007 13:16
Ja się zgadzam z R_Lupinem... bo rozumuje zupełnie tak jak ja...Tylko że ja dam ci W bo ten art wniósł coś do mojego życia...
Wood dnia 13/04/2007 13:25
a co jak wymyśliła całą Potter'owską sagę to nie ma prawa do zarobienia na tym? Ty pewnie zrzekłbyś się całej kasy
Daniel_R dnia 13/04/2007 13:53
Mogli by zrobić Filmy z HP w 2 lub 3 częściach (kazda ok 2,5h) ale żeby w każdym filmie było wszystko co było w książce.
HP_HG_RW dnia 13/04/2007 14:48
Nie mam swojego zdania na ten temat ale troche przesadziles!!!
emilcia1994 dnia 13/04/2007 14:56
Hmmm... nie wiem jak wy, ale ja mam inne zdanie na ten temat. Jeśli ktoś jest najmądrzejszym człowiekiem świata to może przetłumaczy książkę w jeden dzień, ale ludzie: czemu za wszystko obwiniacie Rowling? Ja bym jej podziękowała za tyle tomów Harry'ego Potter'a. Co do komentarzy, to Daniel_R na pewno zna się na filmach i potrafi stworzyć film, w którym wszystko się zgadza z książką. Moim zdaniem Rowling zasłużyła na te pieniądze. A artykuł mi się nie podoba.
McGonagall dnia 13/04/2007 15:01
Zaczełam czytac i... nie skończyłam- Rowling wcale nie opanowało bogactwo!!! Jest ona tylko pisarką (a książek nie pisze sie dla siebie tylko dla innych, byśmy mogli zatopic się w nich i nie pamiętac o Bożym świecie), a większośc ludzi wie ze pieniądze to nie wszystko. powstrzymuje sie od oceny artu bo uważam że przesadziłeś
Lenusia15 dnia 13/04/2007 15:18
Popieram poprzedniczkę, nie doczytałam do końca smiley
nindalf_black dnia 13/04/2007 15:30
Pięniądze nie dają sławy...są tylko drogą do sławy...Pieniądze to nie wszystko?A jak zamierzasz przeżyc bez pieniędzy?
PIter dnia 13/04/2007 16:23
no jakbym nie wiadział?
na ale ogólnie fajne
kajablack dnia 13/04/2007 16:35
Osobiście sądze,ze powinniśmy zachować szacunek do Jo nawet pomimo tego ze jej zachowanie moze nam sie teraz nie podobać.Pomyślcie tylko-gdyby nie ona to nie czytalibyśmy przygód Harrego,nie istniałoby mnóstwo stron zwiazanych z Potterem.To tylko dzieki niej mozemy teraz dyskutwać o tych ksiażkach,wiec nie do końca sie z toba zgodzę.
bochcikov dnia 13/04/2007 17:13
olus666 - niesmaczny to jest twoj nick ktory wszystko o tobie mowi... ile ja mam lat? widocznie tyle aby zrozumiec co jest wazne...
Hermiona Weasley - widocznie jestes ta materialistka
fati166 - tylko ze ona daje na wszystko pozwolenia!
Wood - bez komentarza
Daniel_R - dokladnie tak powinna zrobic
nindalf_black - a jak ty zamierzasz przezyc ze swoja glupota? moze powiedz mi jaka jest matka i czemu swojego 1 meza opuscila hm?
ŻAL WAS! A za pozytywy dziękuje...
Poza tym przekonalem sie na wlasnej skorze ze hajc to nie wszystko... Amen
majuneczka77 dnia 13/04/2007 18:10
Eche.. co do filmów to się zgodzę. Ale może wejdź sobie na MóJ artykuł znajdujący się w Postacie>str.8>art. Cieżkie, a zarazem szczęśliwe życie J.K.Rowling. to moze przestaniesz glupoty w pierwszej czessci swojego art. wypisywac daje Z (i az Z..smiley )
fati166 dnia 13/04/2007 18:17
O co ci chodzi wyraziłam swoją opinie i przypuszczenia!!I nic nie pisałam na temat "pieniadze to nie wszystko"-Bo może tu się zdziwisz ale wiem,że forsa nie daje szczęścia.Acha nie tylko ty obrywasz w komentarzach!!P.S.-Jak cie uraziłam to sory!
NATAGRANGER dnia 13/04/2007 18:43
wiadomo że kasa nie jest najważniejsza w życiu a założę się że Rowling nie wiedziała że będzie taaaka bogata
zyrafa12 dnia 13/04/2007 19:17
artykuł fajny i szczerze mówiąc to zgadzam się z nim to zaczyna być wkurzające czekać ponad pół roku dłużej żeby przeczytać to co od dawna mają Anglicy to nie możliwe czemu nie dadzą tego wszystkiego w tym samym czasie nie było by problemów z tym że ktoś musi kupić książkę po angielsku lub w innym języku aby to w końcu przeczytać
Asiula_HP dnia 13/04/2007 19:53
Nie zgadzam sie z tym artem... owszem pieniądze zmieniaja ludzi, ale wydaje mi sie , ze Rowling nie bardzi sie zmieniła pod ich wpływem... a zresztą to nie jej (JKR) wina, że filmy sa takie, a nie inne i to nie tylko ona decyduje o terminie wydania ksiażki...
Hermiona-Granger dnia 13/04/2007 20:16
Rowling z początku była biedna smiley Pozyczła od ludzi pieniądze dzięki HP jest bogata
Pawel_155 dnia 13/04/2007 20:23
Naprawde ciepiasz sie jezeli ludzie czytaja HP to naturalne ze naplywaja do niej pieniadze i przeciez wiesz ze byla strasznie biedna i pozyczala i prawie sie nie zmienila dalej pisze znakomite ksiazki
bochcikov dnia 13/04/2007 21:10
fati166 - poprostu ludzie co nie pisza artow i nie potrafia sklecic 3 zdan na temat swojego podejscia do sprawy pisza te komentarze. nic nie szkodzi
ludzie po co to piszecie? myslicie ze nie nauczylem sie na pamiec historii jkr zanim to napisalem?
Ginny_Weasley_ dnia 13/04/2007 21:20
Nie tak ostro może Rowling dałą zgode na film ale nie od niej zależało jaka bedize trećś filmu. ale w jednym sie zgadzam z toba. Ekranizajca 4cz-kompletna porażka. Książka 100000x lepsza
ladyAlex dnia 13/04/2007 23:21
Hm. Chyba nie zrozumiałam przesłania. ;> To strona dla fanów pottera nie tych, co krytykują... A rowling - niech pisze i robi co chce smiley
bochcikov dnia 13/04/2007 23:39
Jezu słodki! Mam głęboko w dupie ile kasy ma pani Rowling, ale obchodzi mnie to jak olewa fanow i robi dla publiki ktora przyniesie wieksze zsyki!
olus666 dnia 14/04/2007 00:36
Czy wiesz co oznacza przymiotnik niesmaczny? Co jest niesmacznego w moim nicku? Jest kompletnie przypadkowy, więc jeśli łączysz trzy szóstki z czymś czego nie powinnaś/ nie powinieneś to nie masz racji. Bardziej chyba nie na miejscu jest to, że oceniasz kogoś na podstwie nicka. Tak to napisała(e)ś.
Herma23 dnia 14/04/2007 10:03
Artykuł jest świetny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smiley Wyrarzasz swoje poglądy na ten temat, zgadzam sie z toba, artykul ma bogate słownictwo, i jest ciekawysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley Co do oceny to daje Ci bardzo mocne Wsmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
beatus dnia 14/04/2007 11:39
Niestety nie zgadzam się z Tobą, fakt wyraziłaś swoje zdanie i za to doceniam, ładnie napisane i w ogóle daje W. Ale przedstawię Ci swoje zdanie, fakt filmy są zrobione nie do końca z sensem połowa fabuły nie została zawarta, w ogóle źle to było zorganizowane, ale zrozumiałaś o co chodzi w takim zestawieniu. Co do namieszania w głowie przez pieniądze, tu mogłabym się pokłócić. A te cele charytatywne? Cały dochód z książek nie idzie do kieszeni Rowling. A co do Twojej postawy do komentujących, skoro zamieściłaś tu tego arta, to pozwól, żeby inni się wypowiadali na ten temat w taki sposób jaki im się podoba. Pozwól wyrazić im swoje zdanie a nie się czepiasz tego, że myślą inaczej niż Ty. Napisałaś, tu zacytuje: "nindalf_black - a jak ty zamierzasz przezyc ze swoja glupota? moze powiedz mi jaka jest matka i czemu swojego 1 meza opuscila hm?"- jeśli przeczytałaś jej biografię to powinnaś się dowiedzieć, że za dobrze z tym pierwszym mężem nie miała, po co miała się męczyć, a zresztą co to ma do macierzyństwa? Ja mam rodziców po rozwodzie i moja mama się mną opiekuje i nie wyrosłam na żadnego bałwana i wiem, że czasami jest mieć rodziców rozwiedzionych, niż żeby się męczyli ze sobą. Ale Ty tego najwyraźniej nie rozumiesz. A co d olewania fanów i robienia wszystkiego pod publikę całkowicie się nie zgadzam. Pzdr i jak mówiłam za sam artykuł masz u mnie W, ale za resztę spadłoby strasznie, ale przymknę oko. Pzdr
Ginny_Weasley12 dnia 14/04/2007 12:14
beatus, szczerze ci współczuje. naprawde.i zgadzam sie z tobą po trochu. al za art dam P. oczywiście pieniądze to nie wszystko, ja osobiście nie mam ich dużo podobnie jak moja rodzina, ale nie narzekam. co z tego ze nie mam orgynalnych butów, jak to ma moja koleżanka z klasy? wcae sie tym nie przejmuje i szczerze mowiąc, nie chciałabym byc na miejscu Rowling. wszyscy ją znają ma pieniedzy tyle, ze nie wie, na co wydać... bez przsady. ja lubie byc w centrum, ale w centrum klasowny, albo rodzinnym, ale nie na cały swiat. jeszcze raz mowie daje P.
bochcikov dnia 14/04/2007 14:22
olus666 - ta na pewno przypadkowy... ale jak ktos pisze w swoim nicku znak szatana to cos juz oznacza...
Herma23 - ty jedyna oceniasz to co powinnaś - dzięki!
beatus - zapewniam cie, ze KAŻDA gwiazda na świecie ma swoje tajemnica, ktorych ujawniac, szczegolnie swym fanow, nie chce...
Znam sie troszke na poligrafi dziewczynko...
A poza tym to mam prawo bronic moich pogladow.
bochcikov dnia 14/04/2007 14:35
olus666 (Szef departamentu) dnia 04/09/2007 23:33
hmm przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać. Te dziwne sensacje kojarzą mi się tylko z biegunką. Jak cały ten artykuł. Daję N.

I kto tu jest niesmaczny?
Sabrina dnia 14/04/2007 16:14
Ojeja. Na tym polega zarabianie pieniędzy poprzez reklamę smiley Trzeba to poprostu zaakceptować i cierpliwie czekać. smiley


Ta 4 część była tragiczna, naprwade...
No ale trudno. Zrobili to co musieli, inne wyjścia tj np serial byłyby jeszcze gorsze wiec nie można sie denerwowac. Z reszta od czego jest książka? smiley
Sweet Luna_xD dnia 14/04/2007 16:39
pieniadze to nie wszystko, ale do autora/autorki tego arta=
kazdy ma prawo myslec i pisac inaczej niz ty, nie denerwuj sie z tego powodu
nie postawie oceny
hermiona zona rona dnia 14/04/2007 18:01
fajny art ale nie wszystkim aktorom odbija na punkcie kasy i własnie dlatego nie zgadzam się z tobą
Miriel dnia 14/04/2007 18:04
Ja uważam, że się Rowling należy! Zgoda kasa uderza do głowy, ale ona na to zapracowała! Nie musiała wydawać HP! A jak chciała wszyscy to odrzucali. Ona próbowała aż do skutku. Kobieta się starała i nie można mieć do niej o to żalu!
Zenek13 dnia 14/04/2007 18:50
Hmmm... Pieniądze to nie wszystkio , one szczęścia nie dają !!Ja uważam, że się Rowling należy! Zgoda kasa uderza do głowy, ale ona na to zapracowała! Nie musiała wydawać HP! a co by było gdyby nie wydała HP????smiley
piotro_09-100 dnia 14/04/2007 19:39
,,Pieniądze to nie wszystko"krecimy filmsmileysmiley
zgadnijcie co to jest te 09-100

daje w

czy czytaliście już książkę harrego pottera?
ja mam 3 książki.

Powiem wam jedno.-piszę te rużne żeczy dla punktów.No...i to by było na tylesmileysmileysmileysmileysmileysmiley

zgadnijcie co to jest te 09-100

daje w...ciekawe czemu to daje 3 punkty

Nie które wiadomości dają też trzy ale gdybym pisał te daje w,p,z,n,o czy coś takiego przez całe trzy dni to...(przykład)457636
beatus dnia 14/04/2007 22:02
do bochcikov. a nie napisałam, że nie możesz wyrażać swoich poglądów. Cenię zdanie każdej osoby i chce żeby uznano moje. To wszystko. pzdr
bochcikov dnia 14/04/2007 23:08
Sweet Luna_xD nie denerwuje sie. nigdy nie bylem tak spokojny.

piotro_09-100 - nie spamuj

beatus - święta prawda. masz w 100% racje. dlatego ja nie komentuje szorstko czyis pogladow tylko tekst. bo przeciez to mamy oceniac.

I po co wogule kłócić sie z kims i udowadniac mu ze jest glupi i jego poglad jest denny?

Pozdrawiam, Janek.
olus666 dnia 15/04/2007 08:41
wiesz co bochcikov.. Jak to mówią- głodnemu chleb na myśli. Zresztą. Znów mi nie odpowiedziałeś. Bo nie uważam, że dodanie mojego komentarza jest odpowiedzią. Wtedy napisałeś o moim nicku, który podobno sam w sobie jest niesmaczny. Widzę zresztą, że nie ma z kim rozmawiać, bo żadnych konkretów nie podajesz komantującym. Sprawiasz wrażenie bardzo pewnego siebie. Tylko nie jestem pewna dlaczego.
Bez odbioru.
Lily-Evans dnia 15/04/2007 12:49
Artykuł jest bardzo ciekawy i interesującu
dam ci ocene na którą zasługujesz czyli P
Bialy Wilk dnia 15/04/2007 14:44
Nic nie mogę innego powiedzieć jak ,,Zgadzam się z tobą''

Daję P
Lady Minionette dnia 15/04/2007 18:53
Sodówka jej do głowy uderzyła???? Niestety muszę się z tą teorią chyba zgodzić
Salazar Slytherin dnia 15/04/2007 20:23
A co może zrobić J.K Rowling??? Przecież Ona nie decyduje o selekcji scen i ich wyglądzie.Wydaje mi się że odrobinkę przesadziłeś.Choć z tym opóźnieniem co do wydania się zgadzam.smiley
jedyny dnia 19/02/2008 18:13
Trzeba przyznać, że z książki na książkę poziom się obniżał. Następne części coraz bardziej były pisane dlatego, ( a w każdym razie tak to wyglądało) bo autorka nie mogła przestać, a fani Pottera zmusili ją do wysiłku intelektualnego jakim jest napisanie książki.
Emma Danee dnia 22/04/2008 07:40
A znasz takie powiedzenie: Nie oceniaj ludzi nie znając ich?
Znasz ją osobiście, że w ten sposób się o niej wypowiadasz? Nie kłują mnie artykuły które mówią coś dobrego o człowieku którego się nie zna, a nawet, gdy go tyochę skrytykują. Ale gdybyś to napsał do gazety i przeczytałby to ktoś, kto w ogóle nie wie o istnieniu takiej książki jak "Harry....." (bo są tacy ludzie) i o istnieniu autorki tej książki, to pomyśleliby, że to wszystko zrobiła dla kasy, napisała książkę, może jeszcze sama chciała żeby w ruch prodyukcyjny weszły gażety z Harrym. To śmieszne. Ani jednego dobrego słowa. A przecież ona nie wiedziała że jej książki aż tak spodobają się ludziom, jak zaczynała je pisać, a z resztą ona mogła co najwyżej wydać pozwolenie na produkcję gażetów.
Artykuł oceniam na N.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 28% [7 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 40% [10 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 24% [6 Głosów]
Nędzny Nędzny 8% [2 Głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

E-Vaire
(Ruthless Vampire)
09/01/2009 21:41
Skopiowane artykuly sa teraz odrzucane bez czytania i latwo mozna dostac za to warna. Ale owszem, starsze artykuly czesto sa wyjatkowo krotkie albo zywcem z wikipedii zerzniete =D

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 21:39
Nie wiem, niektore osoby sie wysilaja i pisza po swojemu w oparciu o ksiazke..

_BadGirl_
(Mugol)
09/01/2009 21:15
wszystkie artykuly na temat bohaterow sa kopiowane z wikipedii?

tomcias10
(Prefekt)
09/01/2009 21:12
filmweb smiley

Hermi-ona-nina111
(Prefekt)
09/01/2009 21:11
Uau, ale gdzie brales udzial w tym, ee, konkursie?

tomcias10
(Prefekt)
09/01/2009 21:09
a mi przyszedl mail z wiadomoscia ze wygralem film "James Bond Quantum of Solace" smiley

Hermiona_McColin
(Skrzat Domowy)
09/01/2009 20:46
Tia. ;D
A mnie sie nudzii xD


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter