Ostatnie
Artykuły Fan Fiction

I ty możesz zostać c...

Kategoria: Świat magii
Autor: Quatromondis

Przygody Harry'ego Pottera przeczytane kilkunastokrotnie, filmy obejrzane, a gry przegrane. Mam t...
>> Czytaj Więcej

Nie lubię cyklu ksią...

Kategoria: Teorie, przemyślenia...
Autor: Infans secundo generationis

Gdyby nie rozkoszne dementory - naprawdę przemiłe stworzonka - pół-światek Harry'ego Pottera byłb...
>> Czytaj Więcej

Prorok Niecodzienny ...

Kategoria: Prorok Niecodzienny
Autor: Prefix użytkownikaPaulaSmith

Wydanie stworzyli: Nedelle, Shanti Black, CoSieDzieje, Nieoryginalna, Syriusz32, Aneta02, Takoizu...
>> Czytaj Więcej

Harry Potter and the...

Kategoria: Recenzje
Autor: Prefix użytkownikaAnastazja Schubert

Subiektywna recenzja i przemyślenia po obejrzeniu filmu o Harrym z pistoletem.
>> Czytaj Więcej

Ranking momentów z E...

Kategoria: Materiały z Pottermore
Autor: Prefix użytkownikaSam Quest

Tekst jest tłumaczeniem rankingu zamieszczonego w serwisie Wizarding World.
>> Czytaj Więcej

Q&A z J&O Phelps

Kategoria: Wywiady
Autor: Prefix użytkownikaSam Quest

O&A z Jamesem i Oliverem Phelpsami przeprowadzone przez serwis Wizarding World.
>> Czytaj Więcej

Evanna Lynch

Kategoria: Aktorzy
Autor: Prefix użytkownikaAnastazja Schubert

Krótka biografia, opis kariery i ciekawostki o filmowej Lunie
>> Czytaj Więcej

>> Więcej artykułów! <<

[NZ]Czająca się groza

Tytuł: Czająca się groza
Seria: Dziki pyłek
Gatunek: Przygodowe
Autor: Prefix użytkownikaKlaudia Lind

W tym rozdziale dowiadujemy się o planie wskrzeszenia dwóch potężnych czarnoksiężników. Rozdział ...
>> Czytaj Więcej

[NZ]Rozdział 6 - Po...

Tytuł: Rozdział 6 - Ponowne spotkanie
Seria: Zaginiony Miecz
Gatunek: Przygodowe
Autor: Prefix użytkownikaNedelle

Przyjaciółki zdobyły potrzebne lekarstwo. W tym rozdziale ponownie spotkają się ze starymi znajom...
>> Czytaj Więcej

[NZ]Więzień

Tytuł: Więzień
Seria: Zemsta jest najgorszym napędem
Gatunek: Obyczajowe
Autor: Prefix użytkownikaKrnabrny

Dalszy losy Michaela...i Alie.
>> Czytaj Więcej

Miała być zabawa

Tytuł: Miała być zabawa
Gatunek: Drabble
Autor: Prefix użytkownikaSam Quest

Jest to drabble.
>> Czytaj Więcej

Parry Hotter

Tytuł: Parry Hotter
Gatunek: Poezja
Autor: Prefix użytkownikaNquus

O Harry&#8217;m krótko i na temat
>> Czytaj Więcej

[NZ]Rozdział 5 - W ...

Tytuł: Rozdział 5 - W szpitalu
Seria: Zaginiony Miecz
Gatunek: Przygodowe
Autor: Prefix użytkownikaNedelle

Tanya, Lilianna i Niorginalle musiały opuścić dom Szarców. Potrzebowały natychmiastowej pomocy Uz...
>> Czytaj Więcej

[NZ]6. Nowy profesor

Tytuł: 6. Nowy profesor
Seria: Rozkwit odwagi (Courage Rising)
Gatunek: Przygodowe
Autor: Prefix użytkownikaNicram_93

Harry, Ron i Hermiona wyruszają pociągiem do Hogwartu, nie spodziewają się, że w trakcie podróży ...
>> Czytaj Więcej

>> Więcej fan fiction! <<
Statystyki
Online Statystyki
Goście online: 37
Administratorzy online: 0
Aktualnie online: 0 osób
Łącznie na portalu jest
47,349 osób
Ostatnio zarejestrowany:

Rekord osób online:
Najwięcej userów: 250
Było: 16.01.2020 20:17:01
Napisanych artykułów: 1,085
Dodanych newsów: 10,414
Zdjęć w galerii: 21,446
Tematów na forum: 3,828
Postów na forum: 318,203
Komentarzy do materiałów: 221,382
Rozdanych pochwał: 3,290
Wlepionych ostrzeżeń: 4,162
Puchar Domów
Aktualnym mistrzem domów jest  RAVENCLAW!

Gryffindor
Punktów: 1001
uczniów: 3832
Hufflepuff
Punktów: 1030
uczniów: 3776
Ravenclaw
Punktów: 1816
uczniów: 4418
Slytherin
Punktów: 683
uczniów: 4029

Ankieta
Admini uwięzili Cię w najnudniejszym dziale na forum i nie puszczą, póki nie odpowiesz na pytanie: Który konkurs jest Twoim ulubionym?

Turniej FF/Fan art, nie ma artysty, który mógłby się ze mną równać
22% [2 głosy]

CKM w nowej formule, uwielbiam podążać tropem zbrodni
0% [0 głosów]

Stary CKM - burza mózgów w dormotorium to coś, za czym tęsknię!
0% [0 głosów]

Szukanie ukrytych obiektów na stronie bo nic się przede mną nie ukryje!
33% [3 głosy]

Konkurs na memy, nic tak nie poprawia humoru w tych dziwnych czasach jak śmieszne obrazki z kotkami!
0% [0 głosów]

Quiz, w końcu nikt nie wie o stronie tyle co ja!
11% [1 głos]

Quiz wiedzy o Harrym Potterze! Pokażę wszystkim, że jestem największym potteromaniakiem!
11% [1 głos]

SUMy lub OWUTEMy - nie chodzę do własnej szkoły, to chociaż poczuje stresik egzaminów w Hogwarcie ;)
22% [2 głosy]

Ogółem głosów: 9
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 02.03.21

Archiwum ankiet
Ostatnio w Hogwarcie
Ravenclaw[P]Nastya Lantsov ostatnio widziano 02.03.2021 o godzinie 22:51 w Ruchome schody
RavenclawJeff Craven ostatnio widziano 02.03.2021 o godzinie 22:24 w Ruchome schody
Ravenclaw[P]Nastya Lantsov ostatnio widziano 02.03.2021 o godzinie 21:26 w Ruchome schody
RavenclawJeff Craven ostatnio widziano 02.03.2021 o godzinie 21:06 w Ruchome schody
Ravenclaw[P]Nastya Lantsov ostatnio widziano 02.03.2021 o godzinie 18:42 w II piętro
Ravenclaw[P]Nastya Lantsov ostatnio widziano 02.03.2021 o godzinie 18:31 w Ruchome schody
Potterofobia tuż, tuż!!
Insygnia ŚmierciNa portalu internetowym gazety wyborczej ukaza? si? artyku? o... potterofobii. Jest to nazwa "choroby" zwi?zanej, jak ju? ka?dy si? domy?li?, z naszym Harry Potterem. Nick Britten - angielski psycholog mówi:
Rodzice strze?cie si? po 21 lipca. Kilka dni po tej dacie mo?ecie mie? problem w postaci za?amanego, pogr??onego w ?a?obie dziecka.

S? tam równie? informacje jak post?powa? z dzieckiem po przeczytaniu 7 tomu i wiele innych, ciekawych rzeczy, które mo?ecie przeczyta? tutaj.

Wa?ne - mo?na przy tym dosta? niez?ego napadu ?miechu...

Podziel się z innymi: Delicious Facebook Google Live Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
avatar
Herma33  dnia 10.07.2007 21:20
Oby to nie była prawda. Fakt, że niektóre dzieciaki mogą bardzo przeżyć ostatni tom, ale żeby posunąć się aż do samobójstwa? Ciekawe czy Jo zdaje sobie z tego sprawę?
avatar
Renaemma  dnia 10.07.2007 21:22
Też się uśmiałam. Nie mają czego wymyślać. Że też im się chce coś takiego dać. Po prostu śmieszne. A przy okazji. Niezłe mają miny gdy trzymają różdżkę.:smilewinkgrin:
avatar
lemietka  dnia 10.07.2007 21:26
No to wychodzi na to, że jestesmy chorzy ;)
avatar
dylkaa_emma  dnia 10.07.2007 21:34
czytałam kozackie
avatar
Herma Granger  dnia 10.07.2007 21:36
tak, a ja mam obsesję...
avatar
Michal  dnia 10.07.2007 21:40
Jeśli naprawdę Harry umrze to chyba każdy potteromaniak sie popłacze, nie?

A w ogule Herma 33 - "Masz racje. Rowling może mieć kłopoty"
avatar
adrian33d  dnia 10.07.2007 21:45
Hehe ja napewno trafie do psychologa z załamaniem nerwowym
avatar
Prefix użytkownikaMoony Alex  dnia 10.07.2007 21:48
Wiecie, ja jestem dzieciak, bardzo wrażliwy, bardzo przeżywający i mający obsesję, więc... Jeśli zdarzyłby się taki wypadek, że z Remusem stanie się To, Co Się Stać Nie Może, to ja się nie zdziwię jak ktoś mi zaproponuje psychologa albo psychiatrę. Ale spoko, nie popełnię samobójstwa, jak się otrząsnę to nie uznam ostatniego tomu albo jego fragmentów... xD
Po prostu są osoby, które bardzo przywiązują się do postaci książkowych...
avatar
franiakluska  dnia 10.07.2007 21:54
Mi na pewno będzie szkoda, ale przecież można zacząć czytać wszystko od początku - nie załamie się do tego stopnia aby wylądować u psychiatry.
avatar
ciacho  dnia 10.07.2007 22:02
mysle ze nie zalezy sie tak przejmowac dla mnie wiekszym powodem do rozpaczy byla by smierc Hermiony:D
avatar
Goosiiaa  dnia 10.07.2007 22:02
O nie ! Jeszcze nie powiedziałam rodzicom, aby zapisali się na wizytę u psychologa, żeby im doradził co robić jak przczytam 7 część HP.
Będzie ciężko ;D
avatar
jadziulka18  dnia 10.07.2007 22:03
buahahahahha
no ładnie czuję się uzależniona
ale nikt nie zaprzeczy że większośc ludzi lubi heppy endy więc J.K.R. myslę że da odlot zakonczenie
avatar
Mati_HP_  dnia 10.07.2007 22:05
HAHAHAHA

Ale tak na serio Harry Potter bardziej wciaga niz narkotyki ;)B)
avatar
Lady_Doom  dnia 10.07.2007 22:15
ja sie straszliwie załamałam po smierci Dumledora,a po smierci Harrego to totalna depresja kurcze na całe życie...tylko ja sie chyba do kategorii dzieci nie zaliczam,wiec rodzicow do psychologa nie zapisza:(
avatar
Prefix użytkownikaAngelina  dnia 10.07.2007 22:16
Czytałam już coś podobnego ale myślę, że jakoś poradzę sobie bez porad z psychologiem ;)
avatar
salcella  dnia 10.07.2007 22:24
jaka szkoda ze to juz bedzie ostatni tom.. pamietam jak zawsze wyczekiwalam nastepnego, ale teraz troche sie boje co bedzie dalej:). moze Rowling napisze cos w rodzaju 8 tomu? nadzieja
avatar
Numetalica  dnia 10.07.2007 22:25
Żal mi będzie jeśli Harry umrze, ale psycholog to już 'lekka' przesada.
avatar
Lady Minionette  dnia 10.07.2007 22:48
to napewno powstrzyma fale samobójstw:lol:
avatar
Jake  dnia 10.07.2007 23:01
Przedostatnie zdanie mnie powaliło na nogi!!!
avatar
kamil2013  dnia 10.07.2007 23:48
To którego jest premiera siódmego tomu w Polsce????
avatar
babilon  dnia 11.07.2007 03:03
mam prawie 20 lat ale czuje ze zalamka mnie zlapie,po dumbledoze z 2 dni chodzilem nie w sosie, trzeba bedzie kupic ziola herbaciane :)
avatar
agaa_21  dnia 11.07.2007 08:54
naprawdę nie mają już co wymyślać :D.
avatar
Prefix użytkownikaClover  dnia 11.07.2007 09:12
Wiecie co...oni rzeczywiście nie mają co wymyślać...no ale cóż...przynajmneij mozna sie z czegos pośmiać xD.
avatar
Pawel_155  dnia 11.07.2007 09:17
Jak by nie mieli co robic tylko mowic ze dziecko sie zalamie po przeczytaniu tej ksiazki. I 21 lipca nikt sie nie zalamie napewno ani 22 bo nikt by nie zdazyl tyle tego przecztac cala ksiazke w dwa dni bez przesady
avatar
Prefix użytkownikaDziedzic Gryffindora  dnia 11.07.2007 09:25
Jestem ciekawy mojej reakcji, po przeczytaniu tej książki..:)
avatar
touch_me  dnia 11.07.2007 10:05
pewnie kazdy z nas popadnie odrazu w deresje:lol:
avatar
milena  dnia 11.07.2007 10:19
Hmmm, zdaje mi się, że już pisałam newsa na temat tych rad...
avatar
Emma Watson Super Girl  dnia 11.07.2007 10:34
ciacho ma absolutną rację, co będzie jak moja ukochana Hermiona umrze? Chyba bym się popłakała!!!! :uhoh: Ale nie byłoby tak źle zemną żebym musiała iść do psychologa!!!! :D
avatar
Rohas  dnia 11.07.2007 10:51
hahahaha, ten news mnie rozwalil xD a najbardziej: 'jak postępować z dzieckiem po przeczytaniu 7 tomu' asashash do psychiatryka xDD <own3d>
avatar
Herma  dnia 11.07.2007 11:19
Dla mnie powodem do rozpaczy byłaby śmierć mojego Severusa. Hmm może nawet potrzebna by mi wtedy była pomoc psychologa? xD

avatar
Prefix użytkownikaE-Vaire  dnia 11.07.2007 11:26
Jasne. Niech Harry umiera 100 razy, błagam. Wkurza mnie xD Kocham mojego Severusa <3 ale nie jestem aż tak wrażliwa, by płakać nawet po NIM ^^ Tylko głupie dzieci, które faktycznie mają ogromną obsesję, będę płakać, bo:

1. Harry umrze (Och, jaka szkoda... xD)
2. Rowling już nie będzie pisać

A przecież to tylko głupia książka. Płakać to ja mogę tylko w baaardzo nielicznych filmach. A i to nie jest płacz tylko łzy w oczach xD

Pawel_155 tak myślisz? Ja Księcia przeczytałam w jeden dzień.

Ten artykuł jest żałosny. I jeszcze coś. Ktoś tu jest naprawdę głupi. Otóż końcówka fobia oznacza lęk, strach przed czymś. Np. aerofobia lub klaustrofobia. To pierwsze oznacza strach przed wiatrem, a drugie chyba każdy zna. Jest to lęk przed małymi, zamkniętymi pomieszczeniami np. windą.
Tak więc Potterofobia nie może oznaczać nic prócz jakimś lękiem przed HP. Ale to jest bezsens. A jeśli dzieci boją się śmierci postaci, końca książki to dlaczego nie nazwali tej 'choroby' jakoś inaczej? xD Ta cała choroba to bzdury.
avatar
dorisq  dnia 11.07.2007 11:40
uahaushauhs no jest coś dobrym ! hahaha
avatar
Luna-pomyluna  dnia 11.07.2007 12:08
ja to ze Harry prawdopodobnie zostanie uśmiercony bede przezywać przez wiele tygodni...a wiadomo jest tez ze w 7 tomie maja zginąć 2 ważne postacie wiec nie wiem jak przyjme to do wiadomości
avatar
ewella  dnia 11.07.2007 12:38
Ten artykuł na stronie wyborczej jest po prostu śmieszny. nieźle sie uśmiałam. Oni wmawiają rodzicom, żeby nie pozwolili swoim dzieciom przeczytać siódmego tomu. Chore. Sami wymyślają i prowokują.
P.S> Ja już zamówiłam terapie u psychologajezyk
avatar
herma_007  dnia 11.07.2007 14:56
Nie no mi zostaje się tylko powiesić jak Harry umrze,ale powiem o tym rodzicom i niech przeczytają te 3 rady to na pewno mi odradzą:smilewinkgrin::smilewinkgrin:
avatar
Prefix użytkownikagryfka  dnia 11.07.2007 15:20
pewnie ze wszyscy beda zalamani koncem przygog naszego ulubionego bohatera, ale bez przesady...:/
avatar
doo_renstwo  dnia 11.07.2007 15:31
Oj tak ! Można ;D
avatar
michalowska1  dnia 11.07.2007 15:52
wiecie co? ale jazda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nie maja juz co pisac ale jako zart to.... przyjmuje:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
avatar
michalowska1  dnia 11.07.2007 15:53
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
avatar
Asiula_HP  dnia 11.07.2007 16:00
hmm... no to kiedy umawiamy się na zbiorowe samobójstwo??? jezyk
nie no przesadzają!! bez przesady, ale chyba 12 latek zdaje sobie sprawę z tego, że to jest fikcja!!!:rol:
avatar
zuzka2112  dnia 11.07.2007 17:42
Jeśli Luna lub Ron umrze - zarezerwujcie mi wizytę u psychiatry!
avatar
Prefix użytkownikadanythomas  dnia 11.07.2007 18:50
To racja że niektóre dzieciaki wczówają się w role, ALE ŻEBY PSYCHIATRA!?!?!?
P.S Osobiście uważam że było by lepiej gdyby nie zginął harry ani ron ani hermiona.
P.S2. Mam nadzieje że nikt nie zginie:confused::confused::confused:
avatar
Prefix użytkownikadanythomas  dnia 11.07.2007 18:52
Ten artykuł is GŁUPI I NIEPRAWDZIWY. Z moich żródeł (nie pytajcie) wynika że zginie hermiona:(:(:( i hagrid:confused::confused::confused:
avatar
Lonald  dnia 11.07.2007 20:38
Wpadnę w stan krytyczny, jak nie będzie już kolejnej części i H.P zginie, albo Hermi...
Będę żyła w stresie<ha ha> będę mówiła we śnie: Harry nie umieraj Hermi uważa, jakiś gumochłon za tobą!!! Ron masz brudny nos!!!
To będzie okropne, też rezerwuję psychiatrę!!
avatar
buffy92  dnia 11.07.2007 21:39
Po Potterze to ja raczej płakać nie będę. Gorzej z Draco, no cóż, ale każdy ma swoją obsesję ;D. Oj, płacz będzie po panu M. xD Mam nadzieję, że do jego śmierci nie dojdzie. Ale samobójstwo po śmierć ulubionego, książkowego bohatera to raczej nie jest dla mnie. No cóż, ale każdy mówi za siebie.

Ja cierpię na Malfoyfobię... chociaż jak dobrze napisała E-Vaire, fobia to jest lęk. Więc może Malfoyówka? xD
avatar
Prefix użytkownikaPoznaniaczek  dnia 11.07.2007 22:06
A ja mam nadzieję że Draco w ogóle się nie pojawi w 7 tomie, bo co niby by miał tam robić.
Nie ma szkoły nie ma Draco no chyba okaże się że Albus żyje i Draco jest ukrywany ale to i tak nie zmienia postaci że nie ma dla niego wiekszego zadania w 7 tomie.
avatar
Malinjaaa  dnia 12.07.2007 11:27
Buhahaaah czy oni ogłupieli?! hahah wskazówki jak postepowac z dzieckiem po przeczytaniu ostatniej czesci Harrego Pottera buhahaha leje ze smiechu xD
avatar
harry mtrx1994  dnia 12.07.2007 14:40
Mam nadzieję że po tej książce nie będę chciał popełnić samobójstwa:rip:
avatar
paranormal  dnia 17.07.2007 13:24
nie no dobry ten artykuł ;D usmiałam się po pachy
avatar
Prefix użytkownikafuerte  dnia 24.07.2007 20:17
hahaha dobre dobre, ale sie posmialam xP
avatar
bellatrix_lestrange  dnia 22.08.2007 20:21
hahahahahaha! niema to jak fala samobójstw wśród 12-latków:D
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Instagram
Facebook
Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Niezwyciężony mag
02.03.2021 23:15
A jednak już kończę pisać, nieźle poszło xD

Praktykant w Ministerstwie Magii
02.03.2021 22:29
Stanęło na B Smarcie z Longerem. Podrożały od kiedy byłam ostatnio :(

Oscypek
02.03.2021 22:26
CoSieDzieje, ale jak jutro nie, to się zdenerwuje

Niezwyciężony mag
02.03.2021 22:25
Angelina, wyślę jednak newsa z podsumowaniem jutro :(

Oscypek
02.03.2021 20:52
Anastazja Schubert, i co zamówiłaś? Ja tam najbardziej lubię mega pocketa ;D

Współpraca
Najaktywniejsi

1) Prefix użytkownikaAlette

Avatar

Posiada 59604 punktów.

2) Prefix użytkownikafuerte

Avatar

Posiada 56577 punktów.

3) Prefix użytkownikaKatherine_Pierce

Avatar

Posiada 45466 punktów.

4) Prefix użytkownikaShanti Black

Avatar

Posiada 43877 punktów.

5) Prefix użytkownikaSam Quest

Avatar

Posiada 41604 punktów.

6) Prefix użytkownikaania919

Avatar

Posiada 37824 punktów.

7) Prefix użytkownikaulka_black_potter

Avatar

Posiada 36617 punktów.

8) Prefix użytkownikalosiek13

Avatar

Posiada 33845 punktów.

9) Prefix użytkownikabatalion_88

Avatar

Posiada 31890 punktów.

10) Prefix użytkownikaMarcus Clinton

Avatar

Posiada 30892 punktów.

Losowe zdjęcie
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2021 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Theme by Andrzejster
Copyright © 2006-2015 by Harry-Potter.net.pl
All rights reserved.
Wygenerowano w sekund: 3.10