Premiera "Księcia Półkrwi" przesunięta na lato 2009! - Książe Półkrwi

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 20
Administratorzy online: 0
Użytkownicy online:
Brak użytkowników online

Zarejestrowanych: 16,920
Najnowszy Użytkownik: sosha
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Premiera "Księcia Półkrwi" przesunięta na lato 2009!

Książe PółkrwiWarner Brothers ogłosiło dziś, że premiera filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi" zastaje przełożona na lato 2009. Przypuszczalna data to 17 lipca 2009.

W komunikacie prasowym wymienia się dwa powody:
Po pierwsze, studio mówi, że lato jest lepszym czasem dla spędzania go w gronie rodzinnym. Ostatni film o nastoletnim czarodzieju "Harry Potter i Zakon Feniksa" miał premierę w lecie, co zagwarantowało mu drugi wynik wśród filmów o Harrym Potterze.
Po drugie, w dalszym ciągu odczuwają efekty strajku scenarzystów, który zmienił obraz kinematografii i plany konkurencji na rok 2009 i oferuje nowe możliwości, które chcą wykorzystać.

Jeff Robinov, prezes WB's Motion Picture zapewnił, że nowa data premiery nie zmienia harmonogramu produkcji dwóch ostatnich filmów o Harrym Porterze. Zdjęcia do pierwszej części "Insygniów Śmierci" rozpoczną się w lutym.
"Dobrą wiadomością dla fanów będzie, że zostanie teraz skrócony czas między "Harry Potterem i Księciem Półkrwi" i pierwszą częścią" Harry Potter i Insygnia śmierci"".

Całe oświadczenie znajdziecie tutaj.

Należy dodać, że na oficjalnej stronie filmu widnieje już nowa data.

źródło: SnitchSeeker
paradoksalna dnia 15/08/2008 10:01
Hmm. Moim zdaniem, nie postąpili fair wobec fanów. Nawet ja się rozczarowałam - ja, co filmy oglądam tylko po to, żeby wytykać błędy i niedociągnięcia... ;p
Tak, czy inaczej, ciekawa filmu byłam (jestem?). Dwa razy musiałam przeczytać newsa, zanim w to uwierzyłam. Jak dla mnie, to przesadzili... Rozumiem, żeby przesuwać o 2, 3 miesiące. Ale o ponad pół roku?
Taa, niech się tłumaczą. Przykro mi, ale, mimo, że chcę ich zrozumieć i być obiektywna, to podane powody wcale do mnie nie przemawiają i wydają się naciągane do granic.
To tyle z mojej strony, żegnam.
nevina dnia 15/08/2008 10:26
Może sobie tylko jaja robią z fanów O.o Byłoby miło. No, ale w końcu co nas nie zabije, to nas wzmocni xD Też bardzo liczyłam na listopad, który osłodziłby mi jakoś pierwsze miesiące w LO, ale mówi się trudno. A zresztą przeważnie tak jest, że jak się na coś dłużej czeka, to potem jest większa radość, jak się w końcu to coś dostanie smiley Chociaż nie zaprzeczę, że to trochę nie fair wobec zapalonych Potteromaniaków.
mateusz698 dnia 15/08/2008 10:36
Mam mieszane uczucia... z jednej strony cieszę się że będę mógł potem sobie w krótkim czasie obejrzeć te dwa ostatnie filmy. Ale do cholery jasnej to po co nam robili chęci, że niby w listopadzie, że będzie bardzo dobry film, a tu wyskakują ze scenarzystami znowu. Ciekawe czy gra też się opóźni. Wg mnie to Emma jest w ciąży smiley No i tyle smiley
Collony dnia 15/08/2008 10:43
beznadzieja. tylko o kasie myślą. jakoś nie chce mi się wierzyć, że przesunęli bo w lecie zarobią więcejsmiley
Collony dnia 15/08/2008 10:49
tylko jeszcze pytanie, co z grą? też opóźnią?
catalina92 dnia 15/08/2008 10:50
Jak mogli ? Jak oni mogli ? A w ogóle to co to za agrument że "lato jest lepszym czasem dla spędzania go w gronie rodzinnym" To juz sie nie liczy ze fani z oczekiwaniem wyczekują premiery tylko to ze przybedzie im wiecej kasy. Jak ja ich nienawidze !!
McGonagall Minerwa dnia 15/08/2008 10:59
KURDE!!!!!!! jak oni mogli! Mamy czekać do 17 lipca 2009?? Przecież podali już daty na całym świecie to po co to zmieniać, film już jest dawno gotowy, a oni na co czekają?? już nawet teraz mogłaby być premiera. Oburzające!
Minerva Dumbledore dnia 15/08/2008 11:02
Czy ludzie już do końca powariowali?! Ja do listopada nie mogłam wysiedzieć, a co dopiero prawie rok jeszcze czekać! To nie fair! Szczerze mówiąc, to oni, za przeproszeniem, mają nas równo koło tyłka. Rozumiem, jakby na grudzień przełożyli to dało by się jeszcze przeżyć, ale na wakacje przyszłego roku! Tak po prostu nie można! Co to za pociecha, że będziemy od premiery Księcia czekać krócej na Insygnia. No po prostu nie mogę ze szczęścia w jednym miejscu siedzieć! Ładnie nas WB wykiwało, ładnie. Pogratulować im pomysłowości.
fred12 dnia 15/08/2008 11:05
Bez komentarza. Normalnie ręce opadają. Ciekawe po co tydzień temu publikowali daty filmów na całym świecie? I jak zwykle stwierdzili, że latem zarobią więcej kasy. Wszystko tylko dla pieniędzy.
Martie dnia 15/08/2008 11:11
Wszystko na tym świecie robi się dla pieniędzy...
Ale głupio, że zmienili datę smiley
Rohas dnia 15/08/2008 11:13
NIe wierze. No po prostu nie wierze. Coś mi tu śmierdzi. Rok czekać żeby premiera była? nI to dla kasy tylko? NIe, to nie możliwe.
Tonks10 dnia 15/08/2008 11:38

Nie to niemożliwe. Ja już miałam taką radochę z tego,że obejrzę sobie w listopadzie filmsmiley a tu wyskakuje z czym takim ;/
i tak na premierę zawsze chodzę sama.w kinie fajnych ludzi się poznajesmiley
nie po prostu nie mogę w to uwierzyć...trzeba cały rok czekać na nową część.
foch.z przytupemsmiley
herma_007 dnia 15/08/2008 11:39
Jakie zasrane cioty! Nie mogę no, dla nich liczy się tylko kasa, teraz jest dowód na to, że świat kręci się wkoło tego, i tylko tego ...
Fakt, na pewno w wakacje więcej zarobią, no ale kurczę bez przesady. Ile można czekać? Nie pomyśleli o tym, że w szkołach na początku roku (np. listopad) jeździ się do kina klasami i na pewno nie jeden raz, któraś klasa by pojechała na ten film ...
Po co ten cholerny teaser puszczali? Teraz na normalny trailer poczekamy z jakieś 8 miesięcy.
Przez to mam ich głęboko w d... tak jak oni nas!
baranek95 dnia 15/08/2008 11:46
Nie to nie jest sprawiedliwe już sie nastawiałam że w listopadzie pojadę na Harry'ego Pottera tu lipa....
sielankowa dnia 15/08/2008 11:52
Oni chyba sobie z nas kpią ! Ja czekam na księcia półkrwi odkąd wyszedł zakon feniksa film. A tu taki cyrk odbierdzielają ja nie wytrzymam to jest chore.
LunaLovegood95 dnia 15/08/2008 11:58
Kpina!
Robią wszystko dla jak największego zarobku. Nie zważając w ogóle na fanów, którzy tyle czasu czekają na kolejny film.
Po co dawali do Internetu ten cholerny trailer?
RazorBMW dnia 15/08/2008 12:03
Tak to jest z komerchą.
Fani napalają się co najwyżej średni film...
Liczy się $$$ a nie fani.
Tak samo jest z grami o HP - EA to tylko $$$$ a nie fani. Ich gry są lipne. A dzieciarnia to kupuje...
paulka95 dnia 15/08/2008 12:09
Nie no, KURDE!!!
Tak czekałam na ten film!
To jest 'totalnie oburzające' jak to powiedziała kiedyś Hermiona!
No po prostu masakra!
Ja się załamie xD
Kate dnia 15/08/2008 12:09
Walca.
A już chciałam iść na premierę. Brak mi słów.
Lily_usia dnia 15/08/2008 12:10
My fani HP to sie nie liczymy najwazniejsza to dla nich jest kasa! tak jak to juz pisaliscie!!
Skandal!!!!
pomaranczaa dnia 15/08/2008 12:12
Niemożliwe! Nie pozwalam! Jak oni mogli! Cały rok czekać teraz po tych wszystkich nadziejach?! Nie... ;////
Klaudus dnia 15/08/2008 12:23
Kurde... ;/ Jak oni mogą, wszycy liczyliśmy przecież, że w listopadzie będziemy mogli zobaczyć film. To jest beznadziejne... WB sobie żarty stroi;/ ja nie moge tera jest sierpien a do lipca 2009... To prawie rok!
Liluchna dnia 15/08/2008 12:32
zgadzam sie z wami .oni to mają poprostu w nosie. Ja czekałam na Księcia odkąd wyszły insygnia.Już wtedy zapowiedziłam ze ide na ten film.Liczy sie kasa nie fani.Ciekawe co na to J.K Rowling.Ja tak na to czekałam.Myslałam ,że pomoże mi to przetrwać rok szkolny a ja ide akurat do 4 klasy. Co wy na to ,zeby zrobic cos wrodzaju petycji a pózniej ja wysłać do WB?
Kinga21041993 dnia 15/08/2008 12:34
Do d*py! Oni w ogóle nie liczą się z fanami!
Tak czekałam na ten film i znowu wielkie G.
Ale osobiście myślę i mam wielką nadzieję, że to tylko bardzo głupi kawał. No bo co to jest za wytłumaczenie, że w wakacje więcej ludzi przyjdzie do kina. A może akurat w listopadzie frekwencja była by lepsza i wiecej osób przyszło by żeby np. oderwac się od nauki i obejrzeć i tak długo wyczekiwany film.
nessa_czarownica dnia 15/08/2008 12:44
co!!!!!!!!!! najpierw czekałam na zwiastun a teraz na film chciałam przed premierą przeczytać książki o HP żeby wszystko porównać jak było w filmie po co ja się tak śpieszę z przeczytaniem OzN skoro mam jeszcze caaały rok na przeczytanie HPsmiley
mogli chociaż nie podawać tej pierwszej daty chociaż nie miałabym nadziejii
Kelsi_Lupin dnia 15/08/2008 12:46
to żart !?! ja już odliczałam dni do premiery [3 miesiące] a tu kurde w następne lato premiera !? czy oni się nie liczą z fanami ?
musiałam to przeczytać 3 razy zanim do mnie dotarło... no żal.
andzia93 dnia 15/08/2008 13:07
Jak oni mogli nam to zrobić ?? Normalnie się pytam jak ? Szok !!!
Czekamy na premierę już i tak długo a tu niespodzianka - jeszcze rok !!!
Jak tylko to przeczytałam to - zonk. Kopara mi odpadła. Jestem w szoku !!!
Nicole Patil dnia 15/08/2008 13:23
Już się cieszyłam , że film będzie niedługo , a tu guzik...
smiley
potter_17 dnia 15/08/2008 13:24
Spokomam nadzieje ze to tylko glupi zart
zejb dnia 15/08/2008 13:33
no kurde mać to jest okrutne!
jak można tak traktować fanów...
to przecież cały rok!
ileż można czekać...?!
Szara_Dama dnia 15/08/2008 13:39
CO?! po prostu brak słów, czekałam na 21 listopada, a teraz mam czekać do lipca? Ale mi pocieszenie,m że będę krócej czekać na 7 część.
Julia91 dnia 15/08/2008 13:55
O tym że HP ma być przesunięty natknęłam się już w nocy tylko że po angielsku. na początku podchodziłam do tego z rezerwą, gdyż nie miało to dla mnie najmniejszego sensu. NAJGORSZE chyba z tego wszystkiego jest to że nie podali nam ŻADNEGO konkretnego powodu (bo to co tu przeczytałam nie jest powodem). Dobra niech sobie przesuwają ale O ROK? W głowie się nie mieśći. Jedyne o czym teraz myślę to zrobić im na złość i pójść na Twilight (Ktorego POWINNI się obawiać smiley) 5000000 razy. Mam ogromną nadzieje że WB straci na filmie przez takie przesuwnie niecałe 4 miesiące przed premierą.
HermionaBlack dnia 15/08/2008 14:22
Nie wierzę! Nie mogliby nam tego zrobić smiley Dlaczego????smileysmileysmiley Jestem totalnie rozczarowana. I to jeszcze byłoby zrozumiałe, jakby po prostu nie zdążyli go nakręcić, ale przecież zdążyli. Ale mają powód, że lato jest takim"rodzinnym okresem"
Skoro jest, to trzeba było przyspieszyć i przesunąć premierę na obecne lato. Jestem zbulwersowana. Brak mi słów.
Roksia dnia 15/08/2008 14:22
Co?Ja już się nastawiłam i z kumpelą miałam iść do kina.Jestem w szoku,że o rok przesuneli tą premiere.
krystek1233 dnia 15/08/2008 14:29
To jest Kur** niesamowite . Przeciez to jest najbardziej oczekiwany film 2008 roku to wiadomo ze zyskali by kupe kasy w listopadzie jednym słowem żal
e-dytka dnia 15/08/2008 14:32
Oni sobie chyba żartują!!! to skandal. Rozumiem o miesiąc albo dwa le nie aż tak długo!! Mam nadzieję, że stracą na tym. dlaczego oni muszą wszystko utrudniać
Hermiona1334 dnia 15/08/2008 14:34
Wow!Akurat w moje urodziny będzie ta premiera.Fajny preznt!A co do tematu:wcale się nie złoszczę bo jak napisano w newsie:będzie można wykorzystać nowe możliwości.smiley
tonks87 dnia 15/08/2008 14:49
To jest niesprawiedliwe żeby latem to puszczać z powodu zysków bo latem wiecej !!!

I co oni wogóle sobie myslą zeby tak przesuwać date .

Mandlej dnia 15/08/2008 14:50
a gra kiedy wyjdize ??
agunia1233 dnia 15/08/2008 15:10
JA tak na to czekałam... eh... Niech moze zmienia na trailerze date premiery
cyziabella dnia 15/08/2008 15:27
AAAAA ja nie no przecież ja już miałam wszystko zamówione i w ogóle!!! nie no złe niesprawiedliwenoo..
Mortiana dnia 15/08/2008 15:37
Kiedy zobaczyłam na onecie news pt. 'Nowy Harry Potter za rok' byłam przekonana, że to już mowa o IŚ, a tu tak niemiłe zaskoczenie. Jestem naprawdę... wkurzona, inaczej się nie da powiedzieć. Wcale nie cieszę się dalszym oczekiwaniem, wystarczyłoby mi oczekiwanie do listopada. Jak ktoś wyżej powiedział, rozumeim pzełożyć o 2 lub 3 miesiące, ale nie o 8! Teraz, kiedy to policzyłam, wydaje mi się to jeszcze większym absurdem. Poza tym, film miał mieć premierę tydzień przed moją 18nastką i bardzo się z tego cieszyłam, że dostanę taki prezent i dodatkowo miałabym okazję oderwać się od rozmyślań nt. matury, chociaż przez te parę godzin na premierze. Zdjęcia ukończone dawno, film w montażu i to wspaniałe tłumaczenie strajkiem... Jest to mega nie fair wobec fanów - teraz mam ochotę nie pójść do kina w tym zakichanym lipcusmiley I chociaż filmy są dla mnie drugorzędną sprawą (zawsze na 1szym miejscu stawiam książki), to i tak czeka się z niecierpliwością na te ekranizacje. Aach, szkoda słów... Cały czas mam mimochodem przeczucie, że to jakiś prima aprillis czy chwyt marketingowysmiley Nadzieja matką głupich...smiley
Dobre pytanie Mandleja: ciekawe, czy gra wyjdzie normalnie; bądź co bądź, gra oparta jest w dużym stopniu na filmie i na 100% będą w niej filmowe spoilery;]
Ach, no cudownie po prostu;]
kalina0707 dnia 15/08/2008 15:45
NO NIE!!!! WB P0PROSTU POGRATULOWAĆ INTELIGENCJI!!!!!! W GRONIE RODZINNYM???? CO ONI MYŚLĄ, ŻE W LISTOPADZIE NIE MOGĘ IŚĆ Z RODZINĄ??? TEŻ POWÓD!!!! GŁUPSZY TO IM NIE WPADŁ DO GŁOWY???? JA DO LISTOPADA NIE MAGŁAM WYCZEKAĆ, A TU NIESPODZIANKA!!! CZEKAĆ DO LIPCA!!! ROZUMIEMN JAK BY FILMU NIE SKOŃCZYLI, ALE TAK!!!!! MYŚLAŁAM, ŻE ROK SZKOLNY MI TO JAKOŚ POLEPSZY!!! PO CO, W TAKIM RAZIE PUCZSZALI
ZWIASTUN????? "PRZYPUSZCZALNA data to 17 lipca 2009." W CZERWCU KAŻĄ NAM CZEKAĆ DWA LATA!! MUSIAŁAM CZYTAĆ PARĘ RAZY, ŻEBY UPEWNIĆ SIĘ, ŻE DOBRZE ROZUMIEM!!! CZY TYLKO KASA SIĘ TERAZ LICZY???????????
sowa152 dnia 15/08/2008 15:46
Zgadzam sie z Mortianą w tym ze to może być prima-aprilis. No, bo popatrzcie niedawno jakieś dwa tygodnie temu podali daty premier na świecie a przecież taka decyzja o przesunięciu daty premiery nie następuje z dnia na dzień wiec jak by to planowali juz wcześniej to nie podaliby tych dat światowych premier... Cos tu jest nie tak... Mam wielka nadzieje ze powrócą do wcześniejszej daty premiery.
Mortiana dnia 15/08/2008 15:55
Droga sowo152, miło mi, że się ze mną zgadzasz, a ja chciałabym, żeby to była prawda, choć fakty mówią same a siebie.
Moja znajoma stwierdziła jeszcze, że to może mieć związek z początkiem wystawiania Equus w NY.
Ech... W każdym razie, przynajmniej coś możemy zrobić:
tutaj: [LINK]
i tutaj: [LINK]
są petycje on-line w sprawie HP6.
Działajmy! Wszystkiego trzeba próbować...
Julia91 dnia 15/08/2008 16:00
Mimo tak mojego wczesnego oburzenia (patrz komentarz :rolsmiley, to gdzieś tam jeszcze u mnie w środku jest taka mała nadzieja, że CHODZIAŻ zmienią ten okres oczekiwań (styczeń, góra luty). GDZIEŚ CZYTAŁAM też że przełozyli premierę, bo podobno nie mają jakiś scen (m.in pocałunku rona z lavender). no ale na to nie potrzeba chyba 8 miesięcy
krystek1233 dnia 15/08/2008 16:02
Ale powiedzcie jaki to ma sens ... najbardziej oczekiwany film 2008 roku to ja nei wiem po chu** to przekładają
Mortiana dnia 15/08/2008 16:11
Jedna scena i 8 miesięcy? W kulki lecą i tyle. Już podawano newsy, że zdjęcia są ukończone, został montaż. Krystek ma rację: najbardziej oczekiwany film 2008 (co było oczywiste) i tu nagle WB sobie przekłada. Co tam fani, my mamy władzę! X_X
Tutaj jest cytat, która znalazła moja koleżanka, ponoć na serwisie IMDB (wybaczcie, nie tłumaczę):
A quote from the President of WB, Alan Horn, from MSNBC:

"The picture is completely, absolutely, 100% on schedule, on time. There were no delays. "I've seen the movie. It is fabulous. We would have been perfectly able to have it out in November."

EDIT: już wiem, o co z tym cytatem chodzi. Pan Horn użył tego jako swoistego wytłumaczenia, mówiąc, że lato to najlepsza pora na filmy dla rodzin (x_x), porównując to do sukcesu ZF (forsa, forsa) i wspominając o strajku scenarzystów; tych słów użył dla wyjaśnienia wątpliwości, że to film jest nieskończony. Według mnie, pogrążył się jeszcze bardziej, bo pokazał, że przekładają to tylko dla własnego widzi-mi-się, bo Harry Potter zawsze odniesie sukces. Obojętnie czy w listopadzie czy lipcu, większość fanów pójdzie do kina. Ale przekładanie premiery na 4 miesiące przed planowaną premierą i to o 8 miesięcy - to jest.. po prostu chamstwo.
krystek1233 dnia 15/08/2008 16:16
No i słowa mówią wszystko to jest niepoważne ...
lolass dnia 15/08/2008 16:24
Jestem wściekła i wkurzona na WB!!! Jak oni mogli zrobić coś takiego?!
Nacia1234 dnia 15/08/2008 16:30
Słucham? Nie, nie, nie! Przecież ja już umówiłam się ze znajomymi na wypad do kina, a kto wie, co będzie w lecie. Przecież ten film na swoją premierę będzie czekał rok? Nonsens ;/
Kristel dnia 15/08/2008 16:44
Wszystko to dla kasy;/ żal, teraz tak długo trzeba czekać
Cho Chang 321 dnia 15/08/2008 16:45
CO ZA GŁUPOTA TO DEBILSTWO PREZESÓWAĆ PREMIERĘ NIE ZNIOSĘ TEGO!!!! ROK CZEKAĆ NA FILM A NIE ZALEDWIE 3 MIESIĄCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Julia91 dnia 15/08/2008 16:47
Jedyne co trzeba robić to podpisywać się pod petycję, do której Mortiana dała linka (najlepiej do tej pierwszej bo więcej wpisów) jak do tej pory jest ponad 9 tysięcy smiley
krystek1233 dnia 15/08/2008 16:54
Ciekaw jestem czy to cos da...
Julia91 dnia 15/08/2008 17:02
no lepsze to niż siedzenie przed monitorem i klnięcie na WB i tych co się zajmują tą całą produkcją HP. Poza tym, JA osobiścię odrobinę lepiej się czuję jak widzę tak dużą liczbę wpisów + mój własny smiley
madziawisnia dnia 15/08/2008 17:03
Powiem tak: łatwo poszło. Bardzo szybko podjęli tak pochopną decyzję, bardzo nieadekwatną do poprzednich działań (tease trailer, oficjalne daty premier w poszczególnych krajach, nagłe ujawnianie wywiadów, relacji z planu). Ciekawa jestem czy podane powody są szczere. Wygląda na to, że faktycznie chodzi im wyłącznie o dochody i zyski. A może kryje się za tym coś jeszcze? To chyba jakaś telenowela. Czyżby ta produkcja miała się okazać pechową? Dla mnie taka właśnie jest.
Mortiana dnia 15/08/2008 17:09
Zawsze trzeba próbować.. Ja podpisałam się pod obiemasmiley
Ktoś fajnie stwierdził na pewnym portalu filmowym: "Na stronie zmienili datę na 19 July, ale na trailerze jest dalej November. Niedługo zrobią taki numer, że przesuną premierę na November 2009, bo nie ma roku w zwiastuniesmiley" - kto wie, czy WB nie zrobiłoby i takiego numeru. Jeszcze doczytałam się, że Kamień Filozoficzny, który ogólnie premierę miał na jesieni, zdobył największy dochód kinowy (nie wiem, czy tak dokładnie jest, ale tak gdzieś wyczytałam). Druga sprawa, mnie osobiście HP kojarzy się z zimą: premiery książek na zimę, większość filmów (tylko WA i ZF były w lecie), a w ogóle wolę do kina pójść w zimę, zwłaszcza kiedy chce się cosplayować postacie - w lato gryfońskiego szalika nie ubioręsmiley
I podpisuję się pod kolejnymi słowami znalezionymi w internecie: film nakręcony, poleży na półce w archiwum, bo tak. I uwaga, bo się wzruszę: będziemy mieli krótszy czas między KP a IŚ pt.1 - ojojoj, byłoby miło, gdybym nie miała świadomości, że KP leży sobie już zrobiony. Mam nadzieję, że podczas wegetowania tego filmu, ktoś go z WB wykradnie i stracą wielomilionowe zyski - bo tylko o pieniądze tu chodzi. Przypominają mi się słowa G. Oldmana nt. podzielenia Insygniów na dwa filmy... Ka ching! $_$
Po raz kolejny stwierdzam: głupota i tyle.
Julia91 dnia 15/08/2008 17:31
mnie osobiście również nie obchodzi czy lato czy zima, bo do kina i tak pójdę. najbardziej jestem zła na to że oni nie podają nam KONKRETNEGO powodu. niech napiszą że zabrakło im kasy na produkcję, lub że się boją konkurencji (Twilight) czy że im się kurde komputer rozwalił. chodziaż jak przypuszczam też byłabym zła i też klneła jak głupia. no ale przynajmniej wiadomo o co do cholery chodzi. ta tak. Kasa. ona ważniejsza od fanów. normalnie ma się aż ochote do nich napisać i niech nam normalnie powiedzą co się stało.
Caner dnia 15/08/2008 17:36
A ja i tak nigdy w kinie na HP nie byłam, zawsze kupowałam DVD. Powinni ich za to zlinczować
patryk1142 dnia 15/08/2008 17:59
moim zdaniem to żle że przełożyli premiere filmu wszyscy nie mogą się jej doczekać a oni takie cyrki odpalają
Shasa_Malfoy_Halliwel dnia 15/08/2008 18:21
Szlak człowieka trafia.! Nie mogę w to uwierzyć poprostu niemogę.!!
Jak oni mogą wogóle ich nie obchodzą fani HP którzy czekają na ten film.!!!! Dla fanów to i tak udręka czekać do listopada, a teraz.?! Każą nam beszczelnie czekać do lipca.!!!! Skandal przez duże S.!!!!!

Teraz to nie mam się co spieszyć z przeczytaniem 6 części.!!!! Zdąże ją przeczytać przez ten czas.!!!!!!:upset
FankaHP-Kasioola dnia 15/08/2008 18:30
Nie wierzę w to!! Trzeba działać! Jakkolwiek... szczerze, to nie wiem nawet...... JAK MOGą?! moja kuzynka chciała nam załatwić bilety na premierę! WISI MI TO że będzie krótka przerwa między szóstką a siódemką!! Powiększyli tym przerwę między piątką a szóstką!! Aktualnie topię się we łzach, czemu sprzyja deszcz za moim oknem.... NMie wierzę, że mogliby to zrobić ;// Jak zwykle chodzi o kasę, a nie o szczęście potteromaniaków !! Mam nadzieję że to pic na wodę.... Oby to odwołali!! SZYBKO!! Daję O
Snivellus dnia 15/08/2008 18:33
Bardzo śmieszne, bardzo.... A ja już się umawiałam z koleżanką do kina. Swietnie po prostu :/ Mam nadzieję, że to jakiś głupi żart!!
aga2519 dnia 15/08/2008 18:53
"Lato jest lepszym czasem dla spędzania go w gronie rodzinnym." Tiaa... Niech poprostu powiedzą, że chodzi im o kase i tyle.. Jestem gorzko rozczarowana.. Trudno.. Do lipca wogóle zapomnę, że film ma wyjść.. Tyle zdjęć już się ukazało, że trace ochotę na oglądnięcie filmu...
trayor dnia 15/08/2008 18:58
Cholera nie mieli czym luki zapełnić to wpakowali w nią Harry'ego ;/ no ładnie... Cóz trzeba będzie poczekać... niestety smiley
Julia91 dnia 15/08/2008 19:27
A, no i muszę jeszcze coś powiedzieć... "Lato jest lepszym czasem dla spędzania go w gronie rodzinnym." A czy przypadkiem to właśnie zima jest tym czasem? Wigilia, prezenty, choinka SPOTKANIE rodziny. Lato mi się kojarzy właśnie z.. hm... robieniem to na co każdy ma ochotę.
Anusia-001 dnia 15/08/2008 19:40
Kur.....de!!! Oni sa nienormalni!! Zrozuymialabym gdyby wystapily jakies problemy ale zeby z powodu scenarzystow i gflupiego miejsca na liscie przenosic film!!! Oni ten film robia dla nas czyli dla fanow i musza sie liczyc z naszym zdaniem!! Ja tego tak niezostawie!!!!
peter_potter dnia 15/08/2008 19:42
no nie!!!! a ja już się nastawiłem na jesień 2008! no ale niestety tak to juz bywa z tymi premierami... twórcy często przesuwają ich daty. teraz pozostaje nam mieć nadzieję że lipiec 2009 będzie ostatecznym terminem...
Katie91 dnia 15/08/2008 19:52
[LINK] to jest petycja jest juz prawie 12 000 podpisow fanow
7777777 dnia 15/08/2008 19:58
Podpisujcie się pod petycje:


1)
[LINK]

2)
[LINK]

3)
[LINK]


miejmy nadzieję
Mednay dnia 15/08/2008 19:59
Żal mi ich. A nie pomyśleli że niektórzy czekają na ten film i po takim czymś im sie odechce???
Jestem strasznie wkurzona <bulwers>
butelkowski dnia 15/08/2008 20:09
No naprawde świetny pomysł. Przenieśli premiere o tyle miesięcy to naprawde nie fair. Tak się nie moge doczekać na ten film a tu nagle takie coś
Martula dnia 15/08/2008 20:09
Niesprawiedliwość! Jestem wkurzona na maxa! Moja wakacje w Bułgarii totalnie zepsute! Jestem choler*** zła!
Anonimmm dnia 15/08/2008 20:22
Czy im na łep coś padło?! Może to jakiś żart?! KURDE, PRZECIEŻ WSZYSCY TAK NA TO CZEKALI!!!! Sorry, ale to już chamstwo i przegięcie.
Ginny_Harry_Potter dnia 15/08/2008 20:31
Czy oni są normalni? Cały czas czekałam na listopad. Idąc do szkoły we wrześniu cały czas miałam nadzieję, bo listopad wprawdzie niedaleko. Cały czas byłam przygotowana na listopad.
ONI SOBIE Z NAS ŻARTY STROJĄ! Kretyni kompletni. ;/
Przecież to, do cholery, prawie rok czasu! Nie no, fantastycznie. Zawsze nam Warner Bros musi wywinąć jakiś numer... ;/
HermionaBlack dnia 15/08/2008 21:01
Podpisałam się już chyba pod wszystkimi możliwymi ankietami, ale czy to w ogóle coś da? smiley Wątpie. Ale trzeba mieć nadzieję. No już tak mi się popsuł dzień, gdy przeczytałam tę wiadomość. Ciągle nie mogę w to uwierzyć smiley
Magnus Walter dnia 15/08/2008 21:08
Wakacje sprzyjają oglądaniu filmów w rodzinnym gronie? Przecież te filmy ogląda głównie MŁODZIEŻ, a co robi młodzież we wakacje? Spier**** od rodziców i rodziny, jak najdalej. Wątpię, by po klęsce "Zakonu" aż tyle ludzi przyszło do kina ze względu na sam tytuł. Phi!
Ale... dobrze. Przeżyję. I tak "Książę" byłby gniotem, nic nie wartym gniotem zniszczonym przez Dżatesa i jego ekipę w każdym calu. Dobrze.
TERAZ oczekuję, że filmie będzie KAŻDA kwestia, KAŻDA scena. CO DO WERSU. Mają czas. Film już przecież skończyli, wkomponowanie muzyki i innych rzeczy do filmu do zaledwie miesiąc-dwa. Jeśli tylko w nim zabraknie Dursleyów, Ministra, Smith, Gauntów, Czarki, Medalionu (prawdziwego) Slytherina, Billa i Fleur, wyników SUMów, choćby JEDNEGO wspomnienia Dumbledore'a, "przepowiedni" Sybilli o Wieży Rozjarzonej Błyskawicami, Rity Skeeter na pogrzebie, Przysięgi Wieczystej lub czegokolwiek innego to po prostu ŻAL mi Yatesa. Tak, Yatesa. Bo to tylko i wyłącznie Yates będzie za to odpowiedzialny. Nie Kloves, nie Heyman, nie Radcliffe - YATES! DAVID YAYES!
Nie pojadę do kina. Poczekam na DVD. I tak powinien zrobić każdy fan Pottera, by pokazać Dżatesowi, że może się wypchać tym latem. Jego zysk z tego filmu winien wynosić 0$, a ilość skarg i petycji 99999999999999999999999999.

Dziękuję za uwagę. Pluję na Yatesa i jego "Harry'ego" uproszczonego, zniszczonego, pozmienianego do granic możliwości.
Krico dnia 15/08/2008 21:33
A miało być tak cudownie... Harry Potter i Książe Półkrwi w Listopadzie... Pięknie to rozegrali: Przedłużyli czas oczekiwania, co przekłada się na możliwość serwowania większej ilości trailerów (zwiastunów), co ostatecznie przekłada się na zwiększenie ilości widzów, którzy w lato 2009 zasiądą w kinach podziwiać jeden z ostatnich filmów o Harrym Potterze.

Petycje? To nic nie zmieni.

Trzeba z tym żyć.

I czekać.
zejb dnia 15/08/2008 21:41
ej nie no to jest po prosty porażka!
bez przekładania termonu i tak zjawią sie tłumy!
Horion dnia 15/08/2008 22:09
To sie nazywa chamówa żeby za wszelką cene zbić jak najwięcej kasy teraz wrzucą nam fajną gre dzieki której zobaczymy jak będzie wyglądał film a to sprawi że po obejrzeniu w kinie chodźby i najlepszego harry'ego pottera nie sprawi nam zaskoczenia i wszystko bedzie do przewidzenia ŻAL !!! teraz sie zastanawiam czy kuopić gre teraz czy wraz z filmem
naciiia dnia 15/08/2008 22:25
beznadziejnie w ogóle nie szanują ludzi i w konia ich robią. jezeli film bedzie tak beznadziejnie nakrecony jak ZF to nie opłaca sie nawet isc. a jezeli mamy tyle czekac to powinien byc najlepszy
minimka15 dnia 15/08/2008 22:37
Czy oni oszaleli???!!! Jak można coś takiego zrobić... mnie nie przekonują te ich "argumenty" To czysta bezczelność wobec nas fanów tego filmu... Czy oni wogóle umią myśleć??? Do bani... Cały rok czekać na coś co było zaplanowane na za 3 miesiące...
tala19 dnia 15/08/2008 22:51
Nooo tak.... smiley Szkoda, że przesunęli premierę o caluteńki rok... smiley No ale i tak nic na to nie poradzimy, więc skoro poczekaliśmy jeden rok, to poczekamy drugi.
Pikstrik dnia 15/08/2008 23:21
Ehm.. ale lipa smileysmileysmiley
cocker dnia 15/08/2008 23:28
Nie wiem, czy jużktośto wcześniej napisał,a le moim zdaniem wszyscy fani z całego świata powinni nie pójść do kin w lipcu na znak protestu... chociażto pewnie strasznie trudno będzie......
Magnus Walter dnia 15/08/2008 23:31
Horion, myślisz, że oni TERAZ wypuszczą grę? Po to, by stracić zyski z filmu? Gdzie tam! Gra wyjdzie w podobnym terminie, co film, który, naciiio, będzie NAJLEPSZYM filmem z serii "Harry Potter", bo ŻADEN nie miał przełożonej premiery o ROK. Tłumaczę to sobie tak, że do Yatesa dotarło, iż jego poprzedni film o Harrym był totalną klęską i teraz chce pododawać sceny, które niewybaczalnie wcześniej wyciął, by zebrał jak najwyższe oceny u Potteromaniaków. Po prostu o to mu chodziło. Jestem pewien, że przez te osiem (czy Bóg wie ile) miesięcy zrobi ARCYDZIEŁO z tego filmu pod względem zgodności z książką, aktorszczyzny, efektów specjalnych, muzyki i innych czynników składających się na film.

EDIT: A jeśli film nie będzie ARCYDZIEŁEM to polecam wszystkim olanie "Insygniów", nie pójście do kina, bo jeśli Yates pomimo dodatkowych ośmiu miesięcy rozwali film... to jakie mamy mieć nadzieję, że z "Insygniów" (na które de facto będzie miał, pi razy drzwi, rok) zrobi coś porządnego? Jakie? Żadne. Poczekajmy do filmu. Jeśli go skopie to jest po prostu dnem i każdy jego kolejny film będzie porażką (choć nie chcę osądzać, każdy może mieć "lepsze dni" i być może JAKIŚ jego film będzie całkiem niezły, a może nawet wybitny).
7777777 dnia 15/08/2008 23:49
Oj żeby tak film przeciekł w listopadzie do neta...smiley odechciałoby im się na przyszłość drażnić fanów.

Szczyt chamstwa ogłaszać datę premiery, która jest za 3 msc. wiedząc ilu Poteromaniaków śledzi z wypiekami na twarzy każdy news o filmie a ty się trafia taka "miluteńka" niespodzianka.


Film skończony (potwierdzone przez reżysera w jednym z wywiadów) i ma sobie leżeć gdzieś na półce i czekać bo WB ma "za mało $$$"?- tyle co oni już zarobili to hoho...

Zapewne oglądają sobie 6cz. w domowym zaciszu gdzieś w super egzotycznych miejscach świata i śmieją się NAM "prosto w twarz"

Po co mamy wypuszczać film, niech sobie poleży a fani przecież i tak przyjdą w lipcu 2009!
Claire dnia 16/08/2008 01:27
Magnus, dlaczego w tym momencie wymagasz od Yatesa, żeby film był idealny? Co on ma z tym wspólnego i czemu jest winien? Przesunięcie daty premiery to "genialny" pomysł wytwórni Warner Bros, dla których Yates jest tylko kimś w rodzaju podwładnego, który musi się dostosować do ich decyzji.
pam dnia 16/08/2008 02:39
swietnie,poryczalam sie ze zlosci;/ w ogole cudownie,ze to zasrane WB sie z nami liczy.
jestem totalnie zalamana i mam depresje-.- chcialam oderwac sie od szarej rzeczywistosci (od szkoly najbardziej-.-),powzdychac nad draconem...
wszystko ch*j strzelił.
michael112 dnia 16/08/2008 09:11
nevina napisała:
"Może sobie tylko jaja robią z fanów O.o Byłoby miło. No, ale w końcu co nas nie zabije, to nas wzmocni xD Też bardzo liczyłam na listopad, który osłodziłby mi jakoś pierwsze miesiące w LO, ale mówi się trudno. A zresztą przeważnie tak jest, że jak się na coś dłużej czeka, to potem jest większa radość, jak się w końcu to coś dostanie Chociaż nie zaprzeczę, że to trochę nie fair wobec zapalonych Potteromaniaków."
Eee, nie licz na większą radość. Przecież oni chyba już skończyli ten film. A skoro yates (celowo z małej litery) to reżyseruje, to i tak będzie to dziadostwo.
Jeśli rzeczywiście od pewnego czasu film jest gotowy, to czemu nie zrobili premiery jeszcze w to lato? (a chociażby teraz)
dav_x3 dnia 16/08/2008 09:13
Na początku mną to wstrząsnęło ;]. teraz jakoś tak tego nie przeżywam, ale to co robi WB, dla kasy to pazerność (tak to się pisze? ;P)...Mają tyle forsy, i niech nie próbują wmawiać, że im mało, ale oni chcą więcej...
OLCIA dnia 16/08/2008 09:20
Zwykłe świnstwo, chyba nic więcej nie trzeba tu dodawać.
Panoramix dnia 16/08/2008 09:49
Film ma po prostu dużo niedociągnięc i dlatego przesunęli premierę o 11 miesięcy a nie dlatego, że przyjdzie do kin więcej ludzi w lipcu, moim zdaniem na wakacjach ludzie wyjeżdżają, wolą korzystac z długich ciepłych dni i mniej ich idzie do kina a w listopadzie raczej nikt już nie wyjeżdża i przecież w chłodny wieczór ludzie właśnie więcej idą do kina zamiast siedziec w domu.
Zgadzam się z opiniami, że jeżeli yates jest reżyserem to będzie równie beznadziejny film jak poprzedni.
Też mam nadzieję, że to tylko żart ze strony producentów, bo jednak mimo wszystko jestem ciekaw HP i KP.
tomcias10 dnia 16/08/2008 09:50
o_0 LOl ale shit. Nie no poprostu chamstwo :/
NA LATO 2009 to przegieli troche. ALe mnie trzepnęło jak to przeczytałem <wow>. Nie no chamstwo do kwadratu!!
7777777 dnia 16/08/2008 10:13
Panoramix "Film ma po prostu dużo niedociągnięć i dlatego przesunęli premierę o 11 miesięcy"

Nie zgodzę się z tobą. Yates potwierdził w tym samym dniu co wyszedł teaser zwiastun, że film jest skończony i czeka na wyświetlenie. Muzyka i Efekty specjalne zostały zrobione. A przez te 11 msc. nie będą szlifować "Pottera" bo po co jak zrobione...
nevina dnia 16/08/2008 10:16
Wiecie co, tak się zastanawiam nad tym od wczoraj i mam coraz więcej argumentów, które wskazywały by, że to tylko głupi żart.
1. Film jest na liście najbardziej wyczekiwanych, więc głupotą by było przesunąć premierę.
2. Dotychczasowe materiały promocyjne (plakaty, trailer) musiały by ulec zmianie przynajmniej daty.
3. Wierzyć mi się nie chce, że dopiero teraz doszli do tego, że film przyniesie większe zyski w wakacje.
4. A gdyby wiedzieli wcześniej, to nie byłoby trailera już teraz.
5. Wydaje mi się, że już za dużo tych wszystkich zdjęć przeciekło do sieci.
6. Przesunąć premierę - OK, ale aż o rok? To mi trochę podpada...

To te najważniejsza. Ale nie zaprzeczam, że mogę się zdziwić i film rzeczywiście wyjdzie w lipcu.
Sebastian10 dnia 16/08/2008 10:19
Co za ludzie. Na pewno teraz mniej ludzi pójdzie na ten film bo będą na np.wakacjach. Lepiej niech teraz go wydadzą!!!! Jestem wsciekły!!!!!!!!!!!!!
Panoramix dnia 16/08/2008 10:54
7777777 wierzysz we wszystko co napiszą? Przecież oni nigdy całej prawdy nie napiszą, co z tego, że napisali, że film jest już gotowy? Jak już napisałem film ma niedociągnięcia a to nie znaczy, że jest jeszcze nie nakręcony, mogą jeszcze robic poprawki itp. a po za tym trzeba dac efekty specjalne, zmontowac film i dac muzykę.
herma_007 dnia 16/08/2008 11:10
ak, Yatesa. Bo to tylko i wyłącznie Yates będzie za to odpowiedzialny. Nie Kloves, nie Heyman, nie Radcliffe - YATES! DAVID YAYES!
Nie pojadę do kina. Poczekam na DVD. I tak powinien zrobić każdy fan Pottera, by pokazać Dżatesowi, że może się wypchać tym latem.

Tłumaczę to sobie tak, że do Yatesa dotarło, iż jego poprzedni film o Harrym był totalną klęską i teraz chce pododawać sceny, które niewybaczalnie wcześniej wyciął, by zebrał jak najwyższe oceny u Potteromaniaków. Po prostu o to mu chodziło. Jestem pewien, że przez te osiem (czy Bóg wie ile) miesięcy zrobi ARCYDZIEŁO z tego filmu pod względem zgodności z książką, aktorszczyzny, efektów specjalnych, muzyki i innych czynników składających się na film.


Sorry, ale chyba muszę się Ciebie zapytać. Czy Ty jesteś jakiś upośledzony? Nie no, nie obraź się ale sprawiasz takie wrażenie ... Czy Ty myślisz, że wytwórnią WB rządzi Yates? Myślisz, że to on sobie zarządził przesunięcie premiery o niespełna rok by powklejać jakieś tam sceny? Jeśli tak uważasz to śmieszny jesteś ... On NIE MOŻE zmienić ot tak sobie scenariusza. Nie znasz się na tym, fakt, ja też ale nie zwalam winy na osobę, która jest reżyserem tego filmu. Nawet nie masz pojęcia kto zaproponował przesunięcie tej cholernej premiery ... Zresztą, dla prawdziwych fanów to i tak nie powinno stać na przeszkodzie, bo takie osoby film obejrzą bez względu na wszystko (nawet jeśli jest spóźniony o tok) ale i tak, z tego co pamiętam, najważniejsze chyba są książki!
McGonagall Minerwa dnia 16/08/2008 11:41
żenada!
Magdalena dnia 16/08/2008 12:15
To jest skandal żeby nas informować o zmianie daty premiery przed trzema miesiącami do końca, ja się z tym nie zgadzam
pam dnia 16/08/2008 12:34
ta,szkoda,ze jeszcze w dniu premiery nam tego nie powiedzieli-_-'
Kasza dnia 16/08/2008 12:51
Jak zobaczyłam nagłówek, to myślałam, że się popłaczę. Chcą w lato? Proszę bardzo. Teraz jest lato! ! ! Jeśli się okaże, że oni żartują, to nie ręczę za siebie......AAA i zgadzam się z pam .
Ginny_Potter-Weasley dnia 16/08/2008 12:54
Ej , no to jest nie fair! Przecierz ludzie na to czekaja !
Kasza dnia 16/08/2008 12:55
nevina prawie uratowałaś moje życie. Dzięki za otuchę.
Robotek dnia 16/08/2008 13:12
To niesprawiedliwie!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Folie dnia 16/08/2008 13:51
zaraz dostane ataku astmy przez nich...! dziady popaprane!!!!!!! czy ludziom w dzisiaejszych czasach chodzi wyłącznie o kasę??? mi sie wydaje ze zmienili zdanie po premierze mrocznego rycerza, który zarobil rekordową sume pieniedzy juz w ierwszym dniu wyswietlania. no, i zauwazyli ze premiera MR byla w wakacje. ale wedlug mnie wiecej zarobiliby w grudniu- swieta, wycieczki szkolne do kina itd. ludzie maja w swieta kupe kasy. zreszta sami na tym ucierpia, bo skoro film juz jest skonczony, napewno zajakis czas pojawia sie w sieci pirackie filmy Hp i KP, ludzie beda woleli sciagnac niz isc do kina i znowu bedzie afera.
daniel_potter dnia 16/08/2008 13:53
Ech...szkoda gadać.... To po prostu nienormalne. Ale teraz już nie warto się przejmować. Już po wszystkim, chociaż może ta petycja zadziała? Ja gdy się o tym dowiedziałem zbladłem i wściekłem się nienormalnie, ale po godzinie to ustało... Teraz mam czas na inne filmy....Przecież świat na Harrym się nie kończy prawda?smiley
emma2426 dnia 16/08/2008 14:33
Przeczytałam to wczoraj i do tej pory nie wierzę! Myślalm że może pojawią się jakieś informacje że to żart, ale widzę że się na to nie zanosi... . Ale ja bym mogła przeboleć, że to dopiero w lipcu 2009, ale tylko pod warunkiem że od paru miesięcy nie wyczekiwałabym tak tego listopada!! To jest okropne! Po co w takim razie podawali że premiera w listopadzie?? I do tego ten trailer i masa zdjęć - to wszystko zaostrzyło mój apetyt na film. A teraz muszę czekać rok, a nie 3 miesiące. Pomijając fakt że w listopadzie mam urodziny i to był mój wymarzony prezent... Teraz tylko się boję, że w czarwcu przesuną poremierę o kolejne 8 miesięcy...
ginny117 dnia 16/08/2008 14:38
Taa... mogłam się tego spodziewać. Zawsze mam takie zakichane szczęście. I jeszcze jak nas fajnie pocieszyli... "Dobrą wiadomością dla fanów będzie, że zostanie teraz skrócony czas między "Harry Potterem i Księciem Półkrwi" i pierwszą częścią" Harry Potter i Insygnia śmierci" No to jest po prostu żenada....
michael112 dnia 16/08/2008 16:31
Skróci się czas oczekiwania pomiędzy Księciem a Insygniami I? Akurat!
Pierwsza część Insygniów też miała być w listopadzie. Znów powiedzą, że listopad to nie jest tak dobry czas na premiery, jak lato. W dodatku powiedzą, że pierwsza część jest integralna z drugą i w końcu przesuną datę premiery Insygniów I do Insygniów II, albo oba na lato 2011, aby wydać je jednocześnie.
romek-ziomek dnia 16/08/2008 16:44
Osobiście bardzo mnie to zraziło. Chociaż i tak nie pójdę do kina... Chyba... Ale czekam na wersję DVD i jestem nieźle zdenerwowany całą sytuacją. Odwlekanie premiery nie przysporzy im fanów, ale raczej zrazi. A co do drugiego argumentu to się z nimi zgadzam, no bo jak chcą wykorzystać nowe możliwości to wykorzystają i pewnie film na tym skorzysta. Z drugiej strony to jednak nie fair no, wszyscy czekają na listopad a tu lato! Całe pół roku w plecy! Nie dość że w Polsce się na książki naczekaliśmy bo były tłumaczone to jeszcze filmy opóźniają. Ale trudno trzeba pozostać optymistą, w końcu "Co się odwlecze, to nie uciecze".
Irytek951 dnia 16/08/2008 17:15
DLACZEGO?!Te argumenty w ogóle do mnie nie dociarają!Przeciaż to,że film będfzie w lecie nie zwiekszy liczby widzów!!!Każdy może się wybrać wtedy na kolonie lub po prostu gdzieś wyjechać,a tam może nie być możliwości obejrzenia filmu!!!Tak czy inaczej-NIENAWIDZĘ WARNER BROTHERS!!!
Irytek951 dnia 16/08/2008 17:15
DLACZEGO?!Te argumenty w ogóle do mnie nie dociarają!Przeciaż to,że film będfzie w lecie nie zwiekszy liczby widzów!!!Każdy może się wybrać wtedy na kolonie lub po prostu gdzieś wyjechać,a tam może nie być możliwości obejrzenia filmu!!!Tak czy inaczej-NIENAWIDZĘ WARNER BROTHERS!!!
Charlus Potter dnia 16/08/2008 17:19
Dlaczego oni to zrobili... Widzę że teraz liczy się tylko kasa A te argumenty to chyba pięcioletnie dziecko pisało ŻAL..
Lotien dnia 16/08/2008 17:43
Filmy o Harrym Potterze to juz dno. Yates i cala reszta to wielka masakra. Czekac jeszcze rok na film. MASAKRA! Napewno nie wybiore sie na premiere, a taki mialam zamiar.

Sory, nie mam polskich znakow, bo pisze z Chorwacji.
Magnus Walter dnia 16/08/2008 19:41
hermo, w tym momencie chyba byłem. Nie mniej jednak, jestem pewien, że gdyby Yates się postarał to nie przesunęli, by tej premiery. Albo chociaż nie wypowiadał się jak idiota i nie pochwałał tego beznadziejnego pomysłu. Przecież te ich wszystkie wypowiedzi śmierdzą na kilometr i tylko obrażają Potteromaniaków.

Jestem prawdziwym fanem Pottera, ale - wybacz - nie zrobię Yatesowi (czy też, jak kto woli, Yatesowi i Wsmiley pożywki i nie dam im więcej $.
Carrigana dnia 16/08/2008 20:16
Ta wieść o przesunięciu premiery HPIKP spadła na mnie jak grom z jasnego nieba! Nie mogę uwierzyć, że WB nas wszystkich Potteromaniaków tak urządziła! Włączyłam sobie Mozarta - Carmina Burana - O Fortuna -co mi się zawsze z Harrym kojarzy i usiłuję za bardzo się nie wściekać
areczek38 dnia 16/08/2008 21:29
Co za trolle : /
lucaa15 dnia 16/08/2008 21:30
Pff... Wszyscy się nastawili na listopad a tu lipasmiley Trzeba czekać teraz prawie rok! A ja już dni odliczałam! To niesprawiedliwe! podpisałam się pod petycją! [LINK]
flitwick93 dnia 17/08/2008 11:50
Okropność, a tak czekałęm na ten film-teraz poczekam ale prawie cały rok
Pitera dnia 17/08/2008 13:00
ludzie sa strasznie skapi!! wszystko wyszlo na jaw
Horkruks 1212 dnia 17/08/2008 16:37
Jak bym ich dorwal to na strzepy bym rozerwal
Chetnie bym uzyl wulgaryzmu ale nie wypada
Kasa zacmila im mozg naprawde a jak to zart to ich !@#$%$%#
KaMcIa dnia 17/08/2008 20:33
No nieładnie, nie powiem. Zawiodłam się, i to cholernie. Ahh, już zaczęłam nawet odliczać dni do polskiej premiery... trudno. Trzeba rozpocząć odliczanie od nowa ^^.
Luke James Potter dnia 17/08/2008 21:23
to jest niesprawiedliwe...przesunęli go specjalnie,żeby zarobić więcej kasy.to jest wręcz żenujące.przecież i tak na niego przyjdą tłuny widzów.a tak będziemy musieli czekać jeszcze pół roku na premierę filmusmileysmiley
cichy2222 dnia 17/08/2008 23:27
no nie tego jeszcze nie było gra wcześniej od filmu co za idioci
agatqa92 dnia 18/08/2008 17:11
"Dobrą wiadomością dla fanów będzie, że zostanie teraz skrócony czas między "Harry Potterem i Księciem Półkrwi" i pierwszą częścią" Harry Potter i Insygnia śmierci".
Faktycznie bardzo dobrą. Tak czy siak, trzeba będzie czekać od jednej do drugiej częśi IŚ rok.
Nie podoba mi się to, że przesuneli ;/
Safiram dnia 18/08/2008 22:03
Co za żenada...
I niech mi teraz ktoś powie, że WB stara się zrobić filmy dobrze... :/
Panie Cuaronie! Ratuj!
JulitaK dnia 18/08/2008 22:14
To jest po prostu absurd !! Weszłam na harry-potter.net.pl po długiej przerwie, czytam to wszystko i nie wierzę!!! Ale ja Wam powiem o co w tym chodzi. WB dał do kin niedawno film pt. ,,Mroczny Rycerz". Przyniósł on niespodziewane dochody. Więc budżet na rok 2008 jest ok. Ale na rok 2009 nie mamy nic??? W takim razie wepchniemy tam HP. Po pierwsze kasa jest już na rok 2008 i 2009, a po drugie, co rok dajemy do kin coś super. O to właśnie chodzi. A to, że zawiedliśmy fanów? I co z tego? I tak wszyscy na ten film przyjdą. Jest takie przysłowie: ,,Jeśli nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniądze". I tak niestety było w tym przypadku.
Cho Chang 321 dnia 20/08/2008 15:58
TO JEST ZBRODNIATO POWINNO BYć KARANE DOżYWOTNIM WIęZIENIEM!!!!!!!!!!
Zona Valdzia dnia 20/08/2008 17:31
a już sie wszyscy naszykowaliśmy na premiere w listopadzie, i co? jajco, trzeba czekać do lipca żeby spędzić te chwile z Harrym w gronie rodzinnym ;//
Halszka_ dnia 20/08/2008 19:56
COO?! Rozumiem zyski, rozumiem porę roku, ale trzeba nad tym myśleć wcześniej! Może tak brać pod uwagę też fanów? W końcu to dzięki nim są pieniądze. Przepraszam bardzo, ale lato w tym miesiącu jest nie od dziś - trzeba było popatrzeć w kaledarz prze ogłoszeniem daty premiery.
Parvati_ dnia 22/08/2008 01:40
nie no! wszyscy się nastawili, że już niedługo będzie można obejżeć, a tu oczywiście zmiana! czy we współczesnym świecie ludziom zależy tylko na pieniądzach? nie no... to było nie fair
oliwkaxdd dnia 22/08/2008 12:27
ale chamstwo ;[
trzeba było wcześniej myśleć, przed podaniem światu daty 21 listopada... ja tu się już nastawiłam,że pójdę na premierę a tu niespodzianka - pół roku później premiera... super
Gillert Grindelwald dnia 23/08/2008 17:09
Głupie szumowiny nie wiedzą co robią! To skandal przesuwać premierę i to o kilka miesięcy! Nie o miesiąc, ale o 8 miesięcy!!! To niedopuszczalny i karygodny błąd. NIENAWIDZĘ ICH!!! I życzę, żeby wypchał się premierą w lato. Skoro tak to jest jeszcze miesiąc lata więc może w tym roku by zrobili??? Ale nie po co???!!!smileysmiley
fuerte dnia 23/08/2008 22:34
No nie, jak się okropnie wszyscy przejęli.
Niedobry Warner.
Weźcie przykład z fanów, którzy piszą petycję i robią strajk przed siedzibą Warnera. Chociaż wiecie, skoro nawet strajki nie pomogą, to Wasze jęki zawodu zapewne też nie. Ciekawe, czy bylibyście w stanie się poświęcić i nie pójść na film w lipcu, żeby nie dać im zarobić pieniędzy. Więc nie spinajcie się tak, bo to odrobinę żałosne.
danio66 dnia 27/08/2008 21:53
Kurdetak czekam na ten film, a tu patrze premiera filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi" zastaje przełożona na lato 2009. Przecież znowu czekać i to w dodatku jeszcze do lipca nie wytrzymamsmiley
Hermiona _ Granger dnia 29/08/2008 13:59
nie wierzę!! to wogóle nie ma sensu!!! to znaczy, że od Zakonu Feniksa do Księcia Półkrwi będą 2 lata przerwy!!! Jak już koniecznie chcieli, żeby to było w 2009r. to dlaczego nie w styczniu?? Przecież lipiec to już druga połowa roku 2009!! A oni się teraz podniecają zdjęciami i trailerami i myślą, że widzom to zastąpi film?? I to podobno najbardziej oczekiwany film roku??
Hermiona _ Granger dnia 29/08/2008 14:06
a fuerte: od tego jest możliwość komentowania newsów, żeby wyrażać swoje zdanie, prawda? Więc my właśnie wyrażamy nasze zdanie, a tak się składa, że nie jesteśmy zachwyceni zmianą daty premiery. Przyznaję: komentarze zdarzają się żałosne, nawet często, ale wtedy głównie chodzi o jakieś niesprawdzone plotki. Taka wiadomość to zupełnie co innego!
MissHermioneGranger dnia 08/09/2008 17:43
No nie!!!!! Szału można dostać.... aż ręce opadają... to nie fair!!!!! Teraz trzeba czekać prawie rok!!!!! I to jeszcze na dodatek w lipcu!!!!! A miało być w listopadzie 2008... ale beznadzieja....
Best of Gryfon dnia 16/10/2008 17:30
czemu oni to przelozyli to nie fair
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:18
Edwardowych snow ;*

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:17
i tak dobrze, ze przynajmniej wy nie musicie odpierdzielac calej roboty ;p

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 02:17
Dobranoc ;]

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 02:14
Najbardziej wkurzajace jest to, ze te newsy trzeba poprawiac. Naprawde, ludzie mogliby sie html nauczyc xD.

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:09
w sumie to poczytam sobie 15 minut i tez ide spac xd o 5:30 musze wstac, wiec to i tak za 3 i pol godxiny ;p

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 02:08
Jeszcze newsy sprawdzam xD.

agatqa92
(Szef działu)
05/12/2008 02:06
idziesz? nie wierze xd ja sie wezme za franca ;p

ja tam moge odwalac modlitwy, byle nie za glosno xd
(jeszcze 15 h i 53 min)


Archiwum
Przyjaciele
Kamień Filozoficzny, Zakon Feniksa, Czara Ognia, Książe Półkrwi

Harry Potter Slovenia - HpSlo.com

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia

Emma-Watson-Fans.net
Emma
Watson
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter