Przeszlość Voldemorta - Świat magii

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda dla narciarzy

Przeszlość Voldemorta

Chcialem sie podzielic wiedza o przeszlosci Voldemorda i o tym napisac bo nie ma na tej stronie o tym artykulu

Tom Ridlle urodzil sie w sierocincu urodzila go Meropa Gaunt ktora wyszla za maz za Toma Ridlla. Ten ja zostawil na pastwe losu bo nie chcial uwierzyc ze Meropa urodzi mu syna. Zaraz po urodzeniu Meropa zmarla zdazyla tylko powiedzec jak ma sie nazywac chlopiec i zmarła.

Tom wychowywal sie bez matki ojca zaprzysiagl zemste za to ze jego ojciec sie nim nie zainteresowal. Póżniej pod czas wycieczki do wioski Tom zabral dwoje dzieci do jaskini i pewnie tam uzywal wobec nich jakis czarow cieszyl sie ich cierpieniem i strachem. Pozniej przyszedl Dumbledora i oznajmil mu ze jest czarodziejem ten w podnieceniu powiedzial mu ze moze sprawic ze zaboli jego ofiara tak bardzo jak ze chce czy cos takiego.

Pozniej pierwszego wrzesnia przybyl do hogwardu z szatami z drugiej reki od razu zainteresowal soba grono pedagogiczne. Tiara rozpoznala ze do szkoly wrocil prawowity wlascicel slytherina. Wzbudzal on podziw wsrod uczniow pewnie za swoje zdolnosci i za dar rozmawiania z wezami co nie docieralo do uszów nauczycieli. Przeszukiwal stare zapiski uczniow ktorzy przybyli do szkoly zeby znalezc cos o swoim ojcu. Po nieudanych probach musial przyznac ze zaden Tom Ridlle nie uczescial do tej szkoly i musial przyjac do widomosci ze jego matka Meropa Gaunt byla czarownica a warto wspomniec ze odrzucil ze ona moze byc czarownica.

W czwartej klasie otworzyl Komnate Tajemnic i bazyliszek zaczal atakowac ludzi w koncu jedna usmiercil slynna jeczaca marte w lazience. W szostej klasie probowal zdobyc informacje o horkusach od profesora slughorna kiedy to mu sie udalo obiecal sobie ze uczyni sobie takie horkusy.

W wieku siedemnastu lat opuscil sierociniec i wyruszyl odnalezc swego ojca. Trafil do rodziny gauntów tam spotkal swego dziadka Morfina Gaunta wypytal sie go o wszystko o jego ojca i dziadka i co najwazniejsze o swoja matke. Kiedy sie wszystkiego dowiedzial oszolomil go uzyl jego rodzki poszedl do domu Ridllów tam zabil wszystkich domowników i wszczepil falszywe wspomnienia Morfinowi zostal on zeslany do azkabanu, a Tom zabral pierscien Morfina i uczynil go horkusem.

Wrocil do hogwardu zdal sumy na wibitny spytal sie Armanda Dipetta wtedy dyrektora czy moze zostac nauczycielem obrony przeciw czarnej magii ten mu powiedzial zeby przyszedl za pare lat kiedy nabierze doswiadczenia. Zatrudnil sie u Borgina i Brukesa jako lokaj ktory naklanial ludzi do pozbywania sie swoich dobr. Podczas jednych swoich odwiedzin u pewnej staruszki ktora byla zaduzona w nim pokazala mu dwa najceniejsze swoje skarby jakie miala czyli symbol Rawelncalu borsuk poniewaz byla ona jego potomkinia i weza symbol Slytherinu ktorego odkupila od Borgina. Voldemorda zabil ja ukradl dwa cenne trofea i i wsciepil falszywe wspomnienia skrzace bujdce.

Po jakis paru latach wrocil do Hogwartu z prosba o posade nauczyciela obrony przed czarna magia. Dumbledora stanowczo mu odmowil bo uznal ze nie jest godny tego. Voldemord zaczal pozniej dysponowac pokazna armia olbrzymami smierciozercami i wieloma innymi groznymi stworami spod ciemnej gwiazdy.

Kiedy dowiedzial sie od Snape o przepowiedni zaczal scigac Lily i Jamesa. Glizdogon zdradzil mu miejsce pobytu potterow ten od razu sie tam uddal. Najpierw zabil Jamesa Lily probowala oslonic Harrego ale ja pozniej zabil a nastepnie probowal Harrego gdy wypowiedzial klatwe ta zamiast zabic Harrego odbila sie od niego i ugodzila Voldemorda ktory zostal pozbawiony swoich mocy. Po trzynastu latach wrocil do zycia z pomoca Glizdogona i mlodego Bartego Croucha. Probowal uslyszec o przepowiedni ale niestety smierciozercy zawiedli.

Piszcie szczere komentarze zebym wiedzial co poprawic. I nie sciagnąlem go ze strony o HP
Przeszlość Voldemorta
Pawel_155 27/03/2007 22:18
Czytano 2006 razy
Liczba komentarzy - 39
Krico dnia 27/03/2007 22:26
Jeżeli chodzi o samą treść to nie ma większych zastrzeżeń... Jednak musisz popracować nad formą wypowiedzi, bo aktualna pasuje bardziej do języka mówionego, a nie pisanego. Interpunkcja jest na marnym poziomie...

"Voldemord"? "Howard"? "Ridlle"? Bez komentarza...

Warto jeszcze przypomnieć sobie, że jest możliwość używania polskich znaków... (autor artykułu o tym ewidentnie zapomniał)

Podsumowując, jeszcze jest dużo do dopracowania...
Limonka dnia 27/03/2007 23:21
Jak bym była adminką, to bym tego nie zaakceptowała. Czytało mi się strasznie nieprzyjemnie. Później... Później...Później ... Polskich znaków brak, wielkich liter nie ma, o przecinkach również się zapomniało, literówek cała masa ;/. Co do samej treści... wielu informacji brakuje, wiele można by jeszcze dopisać. Nie podoba mi się i będę wstrętna - daję N.
Zona Valdzia dnia 27/03/2007 23:23
No to żeś chłopie pare byków walną...''Voldemord''...daj ty spokój...bez komentarza...
Hermiona Weasley dnia 28/03/2007 07:41
Szczerze mowiac czytalo mi sie beznadziejnie. Masz straszliwie male slownictwo ten sam wyraz jest co dwie linijki.Z interpunkcji nie wspomnesmiley
Albus12 dnia 28/03/2007 08:03
Zgadzam się z Limonką i Kricko !!
Ja też bym tego nie zaakceptował i wogóle!!
"Howard"?? DO BANI!!
Ginny Potter 2 dnia 28/03/2007 09:06
Dziadek Riddla to był Marvolo a Morfin to był wujek
Magdalena dnia 28/03/2007 09:14
Wcale nie jest ciekawe, przykro mi ale daję N
ksiezycowa dnia 28/03/2007 09:45
omg!!! jeszcze takiego beznadziejnego rto.nie widzialam!!! ty wogole czytales ksiazke??
wigglesik dnia 28/03/2007 11:19
Może być... Mnie się nawet podoba i daje Z
Krzyychu dnia 28/03/2007 11:58
za dłuuugi! komu chce się to czytać... (nie mwiąc o pisaniu)
Dark Lord Voldemort dnia 28/03/2007 12:05
Ha! Dobrze napisane...Kazdy kto czytal ,,Ksiecia Półkrwi" moze sie tego dowiedziec. Szkoda, ze Voldemort nie stworzyl wlasnych zaklec
Lilusia dnia 28/03/2007 12:25
fajne nikt przecież nie jest idealny
TomV dnia 28/03/2007 12:34
Nikt nie jest idealny, ale żeby pisać artykuły trzeba znać podstawy ortografii, gramatyki i interpunkcji.
emilcia1994 dnia 28/03/2007 14:23
Żeby pisać artykuły trzeba znać podstawy ortografii, gramatyki i interpunkcji jak ktoś już wspomniał. Art wydaje mi się dobry, jednak zdanie o treści: "Zaraz po urodzeniu Meropa zmarla zdazyla tylko powiedzec jak ma sie nazywac chlopiec i zmarła." Powtórzeń jest sporo. Nędzny ten arcik, nędzny...
Cho Chang2 dnia 28/03/2007 14:37
Zgadzam się w 100% z Krico. Mam jeszcze takie zastrzezenie, ze n p
"Tom Ridlle urodzil sie w sierocincu urodzila go Meropa Gaunt ktora wyszla za maz za Toma Ridlla. " To zdanie powinno byc w formie 2 zdan i znalazlam troche wiecej takich zdan.
Ja tez nie pisze idealnie arto i ja to wiem. Z tresci Twoj art jest fajny. Wiesz tez chcialam o tym napisac, ale mi sie nie chcialo..hehe
Limonka dnia 28/03/2007 14:55
Ja tylko dodam, że przeszłość Toma Riddla była już opisana w arcie 'Lord Voldemort' ;P
Lukas Snape dnia 28/03/2007 15:19
Ale czy otworzył na czwartym roku czy na piątym? Mi się zdaje że na piątym
OlEsKa14 dnia 28/03/2007 16:19
Literówki, ortografy, przecinki... Radzę abyś poświęcił więcej czasu na pisanie artów i użyj do tego słownika albo wogóle ich nie pisz...
Cassidy dnia 28/03/2007 17:10
Hm... Artykuł jest bardzo dobry, ALE zawiera ogromną ilość błędów, literówek. A szkoda, bo czytałoby się o wiele płynniej i lepiej, gdyby nie było tych Byków. Mogłaś trochę bardziej się przyłożyć. Powstrzymuję się od oceny.
Vanila2 dnia 28/03/2007 18:04
Wszystko jest w HP i Książe Półkrwi, ale art moze być. Daje Z
demelza_robins dnia 28/03/2007 18:16
To stwierdzenie faktu, czyli to co każdy wie.Ale i tak mi się podoba smiley
tmr-hp dnia 28/03/2007 18:55
daje ci az nedzny za to chciaz starales sie opowiedziec historie voldzia lecz napisales to na poziomie ... nie powiem jakim ale popracuj nad swoja forma wypowiedzi pisemnych a bedzie git ! smiley
McGonagall dnia 28/03/2007 19:02
Zabrakło według mnie najbardziej ważnej infirmacji, czyli że Voldemort nie przypuszczał że jego matka mogła być czarownicą bo umarła i chyba to ukazuje że zawsze uważał że śmierć jest najgorszą rzeczą. No i jeszcze zapomniałeś dodać że matka Voldemorta użyła na jego ojca czaru lub eliksiru miłosnego,a tego Dumbledore nie ominął więc i ja nie omijam, a tak wogóle to bardzo skrótowo smiley
Lord Voldemort 007 dnia 28/03/2007 19:23
Ale byki.Następnym razem uważaj na ortografię i interpunkcję no i stosuj polskie znaki.A poza tym bardzo ciekawy artykuł.
Kasiunia dnia 28/03/2007 19:33
Dziedzic Sliterina, a nie właściciel sliterina, a w dodatku wszysto z małej i jakoś tak streszczone. Zdania do bani! Czy ty wogule kropek i przecinków nie uwzględniasz?? Beznadziejnie się to czyta i z tymi hokurusami pokręciłaś. On miał już pierścień, kiedy się o nie pytał ( Przynajmniej tak mi się wydaje)
Coś bardzo ci się śpieszyło przy pisaniu tego arta.
Authvrennil dnia 28/03/2007 19:57
żle mi sie czytał więc w połowie skończyłam, i czy ty chodzisz do szkoły a szczególnie na lekcje polskiego
Dziedzic Slytherina dnia 28/03/2007 23:01
straszną miał przeszłości
Hermiona94 dnia 29/03/2007 13:17
Hey!! Ja ci zadam tylko takie pytanie ile ty masz lat?? Artykuł napisałeś jak dzięwięciolatek. Bez obrazy, ale to jest prawda. Daje O
illmonte dnia 29/03/2007 17:43
Ci jakiś czas zdarza Ci się po swojemu trochę "upraszczać" (hmmm, może złe słowo), raczej "szybko interpretować" to, jak fakytycznie w książkach jest opisane. Np. nic nie znalazłam na temat tego, że Tom Riddle (senior- ojciec Voldemorta) "nie chciał uwierzyć, że ta urodzi mu syna", itd.
Ale za trud pisania, wysiłek, pochwalam.
kajablack dnia 05/05/2007 09:49
fajnie,tylko to wszytsko jest w książce...
pawel1992 dnia 13/05/2007 10:18
Dziadek Riddla to był Marvolo a Morfin to był wujek szkoda ze to wszystko mozna znależć w ksiażce
Lord Voldamort dnia 14/08/2007 14:39
wszystko to co dumbledore przekazal harremu nic nowego nie wnosisz na moj temat kolego nie wysililes sie daje O
stiffler dnia 01/09/2007 19:27
daję Z. brak wysiłku.. 0 po prostu..
martynkaaa dnia 26/11/2007 19:26
raczej sie nie przylozyles..
Royal dnia 09/01/2008 16:40
niepostarales sie ...... N
lopsik dnia 12/01/2008 09:05
Nie za bardzo... ale dam Z
voldi16 dnia 11/05/2008 13:00
nic nowego
Alaan dnia 12/02/2009 14:17
Opowieść nawet nawet ale jest dużo błędów ;P
Ana_Black dnia 03/05/2010 12:44
Całkiem nieźle, ale to bardziej pasuje na język mówiony niż pisany. Morfin był WUJKIEM Voldemorta, nie DZIADKIEM! Po opuszczeniu sierocińca w wieku SIEDEMNASTU lat, zdaje SUMy? Chyba powinno być Owutemy... smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 4% [1 Głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Żadnych głosów]
Zadowalający Zadowalający 26% [7 Głosów]
Nędzny Nędzny 48% [13 Głosów]
Okropny Okropny 22% [6 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:02
siema;p

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Pa ;]

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Ja Was i tak kocham! ;*

xD

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:00
a to dlaczego?smiley i dlaczego dopiero teraz?

Smierciojadek
(Gotuj z Jadkiem jajka)
26/05/2012 00:58
Mam dosc loska po dzisiaj : (

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 00:56
Dobranoc! smiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 00:55
Pomecz Jadka, ona to lubi! :D

Branoc! ;]


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter