R.A.B. nie istnieje? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

R.A.B. nie istnieje?

Wyobraźmy sobie taką sytuację: ktoś dostał się do jaskini, w której Voldemort ukrył medalion Slytherina, pokonał przeszkody, przebył jezioro, wypił eliksir i zaczynają go atakować inferiusy. Znajduje się w mrocznej jaskini, na środku ogromnego jeziora, zewsząd zbliżają się straszliwe trupy, a na dnie misy pojawił się madalion. O czym może mysleć taka osoba? Brać horkruksa i uciekać!!! Tak samo postąpili Harry i Dumbledore - nie było się nad czym zastanawiać. Trzeba było uciekać.

Możliwe, że Voldemort zabezpieczył swojego horkruksa w jeszcze jeden sposób, bardzo prosty, ale potencjalnie znakomity. Wyobraźmy sobie, że w jaskini, pod dnem misy znajduje się skrytka, coś w rodzaju podwójnego dna. Można ją odkryć najprostszym nawet zaklęciem, tylko komu przyjdzie do głowy szukać czegoś w kamiennym postumencie, jeśli medalion już się pojawił, a zewsząd nadciągają inferiusy? Wyobraźmy sobie, że w tej skrytce znajduje się prawdziwy horkruks - medalion Slytherina. A jeśli liścik, który znalazł Harry w fałszywym medalionie był napisany przez Voldemorta, a R.A.B. nie istnieje? Nawet jeśli komuś udałoby się odnaleźć jaskinię, wejść do środka, przepłynąć jezioro, wypić eliksir... to i tak nie zdobyłby horkruksa, bo ten spoczywałby spokojnie w skrytce pod misą. Dzielny zdobywca cząstki potrzaskanej duszy Voldemorta byłby przekonany, że horkruks został zniszczony.

Teoria wydaje się zbyt banalna? Ale przecież najprostsze sposoby są często najskuteczniejsze. Jeśli jest tak, jak napisałem, to nawet potężny Dumbledore i Harry Potter dali się nabrać na podstęp Voldemorta. :)
R.A.B. nie istnieje?
TomV 18/01/2007 21:58
Czytano 1301 razy
Liczba komentarzy - 46
Narcyza Malfoy dnia 19/01/2007 09:47
No czy ja wiem
hermiona22 dnia 19/01/2007 09:53
niewiem fajnie napisanesmiley
agutka dnia 19/01/2007 10:54
Bardzo fajnie napisane, ale ja myślę, że R.A.B istniał naprawdę.
James_Potter dnia 19/01/2007 12:43
hmmm moze tak byc ale pewien nie jestem
hermionka12 dnia 19/01/2007 13:33
no masz racje bo pzeciez voldermort jest sprytny i nie da sie tak zrobic
Pawel_155 dnia 19/01/2007 13:54
Fajna teoria ale mi sie zdaje ze raczej R.A.B istnieje i zniszczyl ten horkus
monika_black dnia 19/01/2007 14:18
Też mi się wydaje, że on istnieje. Ciekawa teoria. TomV, piszesz dobre arty, wiesz?
Zajac dnia 19/01/2007 15:31
Hmmm... zobaczymy ale jeśli twoja teoria się sprawdzi mojim zdaniem Voldemort będzie nie pokonany bo nikt o tym jedynym horkruksie nkie będzie wiedział...
Mila dnia 19/01/2007 15:56
Fajny art Tom, skąd Ci to przyszło do głowy??? różnie może być. ale ja jednak uważam że to był prawdziwy medalion
Scheu tajemniczy_przybysz dnia 19/01/2007 16:53
Tak, zgadzam się. R.A.B. równie dobrze może być wymysłem jakiegoś śmerciożercy, który spiskuje przeciwko Voldmortowi.
A zwolennikiem tej teorii, jak pamiętacie, jestem zagorzałym.
Emita dnia 19/01/2007 17:03
Największemu czarodziejowi mogą zdarzyć się wpadki, ale uważam, że Dumbledore przemyślał wszystko i podejrzewam, że powściągnął wszelkie wątpliwości co do tego horkruksa. Nie widzę sensu w tym, że R.A.B miałby nie istnieć. Fajny artkuł - daje do myślenia.;]
Ginny336635 dnia 19/01/2007 17:27
Ciekawa teoria, ale nie wiadomo, czy to prawdasmiley smiley.
melancholia dnia 19/01/2007 18:11
Jak na moje, to zabardzo naciągane. Mogłoby równiez być tak, że mta cała czara z tym eliksirem jest dla pisu, a prawdziwy horkruks jest np przyczepiony po ławczeka w łódce:> Bez sesnu, jak na moje i po drugie po co Voldek miałoby cos takiego robić? nie był idiota:/ A jeszcze jedno, jesli ktos przed Dumblem i harrym wykradł horkruksa i wtedy (podczas kradziezy prawdziwka) w czarze był juz ten eliksir, to musiałyby być conajm,niej dwie osoby, skoro Dumbel nie dałby rady bez Harrego, to wątpliwe ze ktos inny dalby...
Syriusz Black dnia 19/01/2007 18:49
R.A.B to Remulus Alastor Black brat Syriusza który zniszczył Voldemortowi horkruks i podstawił podróbke.To moje zdanie.smiley
TomV dnia 19/01/2007 18:50
Nie zgadzam się, że Dumbledore przemyślał wszystko. Dumbledore nie wiedział przed wyprawą jak wyglądają zabezpieczenia Voldemorta, jak wygląda jaskinia, ani co bedzie musiał zrobić. Dałem w arcie wyraznie do zrozumienia, że gdy kogos atakują setki inferiusów nie ma on czasu na przemyslenia.
TomV dnia 19/01/2007 18:58
Sorry, że piszę to w drugim komencie pod rząd, niech nikt sie nie czepia, nie robie tego dla pkt :/
Hej, ten pomysł z ławeczką w łodce jest niezły. smiley Naprawdę! Ale lepiej by było przyczepić medalion pod dnem łódki, wtedy już naprawdę nikt by go nie znalazł.

Po co Voldemort miałby tak robić? No jakto po co? Jeszcze jedno zabezpieczenie, podstęp, zmyła... wiadomo. Zapytasz kto by się tam na nabrał? Odpowiadam: np. Dumbledore

Dumbledore nie dałby rady bo ma uczucia, potrafi kochać. Z tego co mówił pijąc straszliwy eliksir widział tortury albo cos takiego na swoich bliskich. Może czuł też, że to jego wina, nie wiem. W każdym razie Voldemort, albo ktoś inny, zły pozbawiony skrupułów, sumienia, uczuć nie miałby problemów z eliksirem. Może tylko trochę by go osłabił.
Cho Chang2 dnia 19/01/2007 19:58
Eh Tom twoje teorie...Nie ktore oczywiscie sa fajne..ta taka sobie...
melancholia dnia 19/01/2007 21:04
TomV Ty i te twoje teorie, które tylk ty rozumiesz mnie powalają normalnie na kolana... tak juz wymyslasz... byle byc w centrum uwagi userów na tej stronie :]
PietroX dnia 20/01/2007 06:32
Taak, ciekawy artykul, ale takze mysle, ze R.A.B. istnieje naprawde (najprawdopodobniej Regulus Aphard Black, a jesli nie to Rudolf and Bellatriks...
Scheu tajemniczy_przybysz dnia 20/01/2007 09:19
Rudolf może, ale Bellatriks na pewno nie, bo wg mnie Voldemort ją zabije. Jest zbyt niepewna.
A R.A.B. może nie istnieć. Jak mówiłem, może to być element czyjegoś planu.
paulah88 dnia 20/01/2007 14:29
nie sadze... To juz by bylo za wiele.. miec tyle pecha. Voldioz w ogole nie myslal ze ktos tam bedzie szukal i ze w ogole ktos znajdzie ten medalion takze nie sadze zby musial dokonywac az tylu zabezmpieczen..
Lily dnia 20/01/2007 18:27
a dlaczego nie? pomysł fajny, tylko że nie jestem pewna czy Voldek na niego wpadł
Asiula dnia 20/01/2007 19:15
No fajnie, fajnie. Ja mysle, ze jednak ten R.A.B istnieje/istnial...chociaz, moze Voldemort nie byl taki glupi i cos wymyslil.
TomV dnia 20/01/2007 22:13
ja cie nie mogę, melancholio! Czemu zawsze musisz sie czepiać? Kiedyś mi się nie spodobał twój art o adresach aktorów i teraz mi dogryzasz. "Teorie, które tylko ja rozumiem" ???
Dzieciaku, czego ty tu nie rozumiesz????? smiley
A na kolana to mnie powalają twoje komentarze. "byle być w centrum uwagi" LOL
Ja pisze, bo lubię ksiązki Harry'ego Pottera, a nie żeby być w centrum uwagi. "tak już wymyślasz" Wymyślam bo mam wyobraźnię, zazdrościsz????

Jeśli ktoś nie zrozumiał, to w arcie nie chodziło mi o to, że horkruks znajduje się w jakiejś tam skrytce po misą. Chodziło mi o to, że RAB i jego list mogą być podpuchą Czarnego Pana i choć może się to wydawać banalne to okazało się skuteczne. I nie ważne w tym momencie czy medalion Slytherina znajduje się pod misą, na dnie jeziora, czy pod ławeczką na łódce. Podałem tylko taki przykład.
melancholia dnia 20/01/2007 22:54
TomV po pierwsze nie dzieciaku, bo własnie mnie tym wkurw****. Po drugie, czego mam ci zazdrościć? Nazbyt wybujałej wyobraźni?
Dalej. Czepiam się, bo jest czego! Gdzies już pisałam, że nie rejestrowałam się tutaj tylko poto, aby słodzić użytkownikom. A że nie ma kogoś kto pod krytycznym kątem oceniałby arty, to chyba mogę zając to stanowisko:>? No chyba, że masz cos przeciwko, ale to by sie wiązało z tym, że nie potrafisz przyjąć krytyki innych:] I wcale się nie czepiam, bo na takie rzeczy jestem za stara:]
prawie_jak_Emma dnia 20/01/2007 22:55
hymm...
troche za bardzo "mroczne" to podejrzenie
Zdaje mi sie ze zniszczyli wlasciwego horcrucsa
melancholia dnia 20/01/2007 22:56
Sory, miało być tak: I wcale się nie odgryzam, bo na to jestem za stara:]
TomV dnia 21/01/2007 13:25
pojedynek:
melancholia vs TomV
uznaję za zakończony. Fajnie było, krytykę przyjmuję, ale się nią nie przejmuję. Wynikiem niech będzie remis... ze wskazaniem na mnie, bo tobie pierwszej puściły nerwy smileysmileysmiley
Darkon dnia 21/01/2007 13:59
Ja myśle że to całkiem możliwe gdyż Rowling powiedziała że wystarczy przyczytać książke by dowiedziec sie kim jest tajemniczy R.A.B a może on naprawde nieistnieje bo ja czytałem te ksiązke no z 1000 razy i nikt mi nieprzychodzi na myśl wątpie by był to brat Syriusza bo jaki miał by w tym interes pomścić brata wątpie!A czytam o przebiegłości Voldemorta może rowling wlaśnie o to chodzilo żeby wpaśc na pomysł że R.A.B to nie ktoś inny a zmyślone imicjały lorda Voldemorta!Ja też mysle podobnie Tom V!!
Black Lilly dnia 21/01/2007 16:11
Jak przeczytałam ten tom od razu mi się wydało jasne że to był brat Syriusza Regulus Black... Tylko zastanawiające jest to A w środku. Niegdy nie było podanie czy ma drugie imie czy tez go nie ma.
TomV dnia 21/01/2007 22:09
Regulus Aphard (chyba) Black
- to też było moje pierwsze podejrzenie, no ale trzeba myśleć dalej, rozważać inne opcje smiley
emma_13 dnia 22/01/2007 14:27
niesamowicie ciekawa toeria
Tiara dnia 22/01/2007 14:38
Ładnie, wasze komentarze to istna wojna, a mi artykuł bardzo się podobał
Natalka184 dnia 01/02/2007 22:33
Fajne i bardzo prawdopodobne. Zobaczymy...
R-A-B dnia 07/02/2007 19:45
troche naciągane.
Peeves dnia 10/02/2007 23:08
nigdy nie pomyslalabym o takiej mozliwosci ktora wydaje mi sie prawdopodobna jak wiele innychsmiley
Syriuszka dnia 25/02/2007 23:15
Ja uważam ze teoria moze i nie jest zła i ktoś normalny by tak zrobił...ale pomyślcie sobie...Jesteście Lordem Voldemortemi dzielicie sobie dusze bla bla bla każdy znas zna ta historie tylko
1. Mało kto wogóle ze świata czarodziejów wie o horkruksach
2. nikt nikogo nie uczy historij życia toma riddla i mało kto wie ze on sie tak nazywał(przynajmniej mi sie tak wydaje)
3. trzeba sie nieźle nagłowić zeby dojść gdzie Voldi ukrył Horki pozatym zauważcie jeszcze jak dobrymi zakleciami zabezpieczył miejsca ich ukrycia pozatym łódka mogła przweieźć tylko jednego czarodzieja w mniemaniu Voldiego(czyli dorosłego) do których Harry sie nie zalicza jeszcze.
Po prostu popatrzcie na to z perspektywy Voldiego. On do siebie nie dopuszcza myśli ze który kolwiek jego Horek zostanie znaleziony wogóle wierzy w to ze nikt poza kilkoma wybranymi przez niego osobami (jeśli wogóle takie są) nie wie o tych Horkach a wielu czarodziejoi pewnie nawet nie wie co to jest a już napewno nie wyobrażaja sobie że mozna mieć ich więcej niz jeden.

Takie jest moje zdanie. Według mnie Voldemort jest za bardzo zadufany w sobie by dpouścić do siebie myśl ze ktoś moze odkryć jego sekret.
wigglesik dnia 18/03/2007 17:52
Przykro mi - medalion został znaleziony w czasie sprzątania w domu syriusza w HPiZF (tylko nikt o tym nie wie)
Shaman dnia 08/04/2007 10:20
Trochę naciągana ta teoria ale za dobre chęci dam P
Cedryk Digory dnia 06/05/2007 14:28
Naprawdę dobry art. dałabym więcej niż W
CiastkO dnia 06/05/2007 17:43
Bardzo możliwe!!smiley
Harter dnia 11/05/2007 19:33
no chyba mnie przekonałeś smiley a poza tym świetny art.
oswald dnia 12/05/2007 16:47
ciekawy pomysł ale gorsze wykonanie
kajablack dnia 17/05/2007 17:43
Własnie jak to mozliwe ze RAB sam wydobył ten medalion,skoro nawet Dumbi nie byłby samw stanie tego zrobic
kajablack dnia 19/05/2007 11:31
a ja powiem tak jak wiekszosc,to okaze sie w 7 tomie,a.szczerze mowiac nie interesuje mnie RAB a raczej zasłona za która wpadł Syriusz
Alastor Szalonoki Moody dnia 07/02/2008 17:39
fajny artykuł ale radzę go usunąc...jest nie aktualna...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 58% [7 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 8% [1 Głos]
Zadowalający Zadowalający 0% [Żadnych głosów]
Nędzny Nędzny 8% [1 Głos]
Okropny Okropny 25% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

jetinajt
(Pracownik Ministerstwa Magii)
19/11/2008 23:10
[LINK]
dziale koncerty smiley

Dobra tez ide spac, jutro o 6 wstaje smiley

PS. Claire napastuj Kriko o dzial muzyka XD

Claire
(Dark Vampire)
19/11/2008 23:07
No, pewnie czuje, moge zapytac mame, czy pojedzie : D

jetinajt
(Pracownik Ministerstwa Magii)
19/11/2008 23:06
Hmm, e tam z twilightem xD Nic nie przebije tego klimatu zadymionej knajpki, gry pijany facet z gitara spiewa Bona Dylana smiley Zapytaj sie mamy ona pewnie czuje klimat smiley

Serea
(Szef działu)
19/11/2008 23:05
Dobranoc ishar ^^

Claire
(Dark Vampire)
19/11/2008 23:04
Ja nie z Krakowa, Kaczmarskiego raczej lubi moja mama, a w grudniu jaram sie tylko premiera Twilight : D

jetinajt
(Pracownik Ministerstwa Magii)
19/11/2008 23:04
hehe

jetinajt
(Pracownik Ministerstwa Magii)
19/11/2008 23:04
Do zobo xD


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter