Harry Potter - ostrokrzew i pióro feniksa, 11 cali, ładna i giętka.
Lily Potter - wierzba, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków.
James Potter - mahoń, 11 cali, bardzo poręczna, znakomita do transmutacji.
Ron Weasley - wierzba i włos z ogona jednorożca, 14 cali.
Rubeus Hagrid - dąb, 16 cali, nieco wygięta.
Tom Marvolo Riddle (Voldemort) - cis i pióro feniksa, 13 i pół cala, duża moc.
Cedrik Diggory - jesion i włos z ogona jednorożca, 12 i jedna czwarta cala, rozkosznie giętka.
Wiktor Krum - grab i włókienko ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, sztywna.
Fleur Delacour - różane drzewo i włos z głowy wili, 9 i pół cala, niezbyt giętka.
Neville Longbottom - czereśnia i włos jednorożca.
Jak widzicie różdżki są różnych rodzaji. Kiedy kupuje się różdżkę, to ona sama wybiera sobie właściciela. Najlepszym producentem różdżek jest pan Olivander.
Jedni myślą, że Harremu trafiła się różdżka z piórem feniksa tak jak Voldemortowi. Jednak ja myślę, że Tom Riddle próbując zabić Harrego Pottera i nieświadomie przekazując część swoich umiejętności sprawił, że druga różdżka wybrała właśnie Harrego.
Są na to różne teorie.
A jak Wy o tym myślicie? Wasze opinie piszcie w komentarzach.
Proszę o wyrozumiałość - to mój pierwszy artykuł.
Pozdrawiam.
misiekjpkdnia 06/03/2007 22:52 Też tak uważam. Artykuł przedstawia ciekawie i jasno to, co było i jest. Różdżki to podstawa w magicznym świecie. Popieram twoją teorię na temat różdżki Harry'ego. Tak samo jest z językiem wężów. Daję P.
Peevesdnia 07/03/2007 00:19 Jasno, zwięźle i na temat, zastrzeżeń nie mam, choć osobiście bardziej przemawiają do mnie artykuły, w których autor pisząc daje coś z siebie w swą pracę.
icojadnia 08/03/2007 22:23 Skąd masz takie informacje dotyczace różdzek Lili i Jamesa? Było w jakiejś książce? Artykuł choć bez inwencji własnej to bardzo fajny, gdyż nie przedstawia kim był James Potter...
Dostajesz P!
Miladnia 09/03/2007 18:48 Świetnie jak na pierwszy art! A co do tego, że różdżka sama wybrała Harry'ego to myślę, że to było spowodowane wydarzeniem z przeszłości. Po tym jak Czarny Pan "naznaczył go jako równego sobie".
Magda Grangerdnia 01/08/2007 22:57 Ja już dawno wiedziałam o tym, że Voldzio przekazał mu nieświadomie część swoich mocy. To było napisane w którejś części, więc pewnie dlatego mieli podobne różdżki.
Daję za artykuł P.
Harrypotterjdnia 30/12/2007 12:53 Różdżki to podstawa w Hogwarcie potem się dopiero naucza zaklęć jaka jest wasza ulubiona lekcja??? bo moja Obrona przed Czarną Magią a jaki jest wasz ulubiony nauczyciel z Obrony przed Czarną Magią??? bo mój Remus Lupin, a wasz?
Naprawdę, nie trzeba było rozbijać takiego komentarza na 5 mniejszych. Masz możliwość edycji, więc z niej korzystaj! Poza tym staraj się, by Twoje wypowiedzi były bardziej na temat...
Edit by Isa
Mateusz Dumbledorednia 20/02/2008 18:45 Art bardzo dobry, włożone jest dużo pracy, choć jest krótki, ponieważ czasochłonne jest wyszukiwanie informacji z książki na temat różdżek.
Moim zdaniem, Voldemort przekazał Harremu część mocy, i dlatego Harry miał bliźniaczą różdżkę.
haryy95dnia 27/03/2008 13:19 chciabym zdobyc jakoms rozdze pozdro jc che ktos pogadac ale poklikac o harym to 3336336 Gg
Agnieszka_Potterdnia 27/03/2008 15:35 Super art! Daję P a ta hipoteza z Harrym może być całkowicie trafna! Pozdra dla wszystkich
ginny555dnia 29/05/2008 17:52 bardzo dobry art! zgadzam sie z twoja opinia na temat rozdzki Harryego daje W
Ginny 13dnia 19/07/2008 21:29 Myślę że ten artykuł jest bardzo dobry, zwłaszcza że to twuj pierwszy.Włożyłaś w to dużo pracy i twój artykuł nie jest za długi, daję Ci W.A co do różdżki Harr'ego to zgadzam się z tobą
Fleardnia 03/08/2008 15:03 Chyba ktos zapomniał o paru rózdzkach?!
No ale jest nie zly. Pynajmniej nie jest dlugi
Siwanndnia 05/08/2008 12:00 Fajnie, że podałaś kto jaką różdżkę posiadał, bo nie muszę teraz szukać po książce. a co do różdżki Harry'ego i Riddle'a, to według mnie jest tak jak napisałaś, Voldemort przekazął Harry'emu część siebie przez co różdżka bliźniacza do jego wybrała Harry'ego za swojego właściciela.
Gwenog_Jonesdnia 09/08/2008 16:09 Pierwszy artykul a taki dobry.. Masz glowe! Bylo duzo artykolow o rozdzkach, jednak nie opisy! Tak trzymaj!!
Susan Blackdnia 10/08/2008 18:18 Krótko i zwięźle fajnie ,że napisałaś tego arta przynajmniej wiem kto ma jaką różdżkę - bez zaglądania do książek i wertowania ich milion razy . Zostawiam ocenkę - W ,może pomyślisz o napisaniu następnego arta?
agunia1233dnia 19/08/2008 14:39 uważam dokładnie jak ty. Chodź z tym ze różdzka sama wybiera sobie właściciela to nie do konca - musiałabym sie troche rozpisać
ILoveHarryPotterxDdnia 09/11/2008 14:26 Fajny artykuł Chociaż o różdżkach było napisane w książkach,ale jeśli komuś nie chciało się szukać to fajnie ,że nie musiał xD No cóż lekko zagmatwany tej mój komentarz ,ale zgadzam się z Tobą (jeśli chodzi o przekazanie mocy przez Voldemorta Harry'emu itd.)
_George_kongo_dnia 24/01/2009 10:51 Krótko i na temat. bardzo ciekawy art. Zgadzam się z tobą o przekazaniu mocy
lucas1998dnia 08/02/2009 18:38 Ten artykuł jest przepisany z Magicznego portalu literatury młodzierzowej
Lunkadnia 10/02/2009 20:31 Lucas1998-->Jeśli myślisz, że został on przepisany to muszę stwierdzić, że wiekszych głupot nie słyszałam. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że Twój komentarz jest niestosownyi bez sensu, ponieważ sam byś takiego nie napisał!Szukanie informacji w książce zajęło mi około 2 godziny!
Seforadnia 24/05/2009 13:07 Artykuł świetny i dalabym PO, ale dlatego, że kocham różdżki to dam W
Mary Kate Nilsendnia 27/07/2009 20:57 Moim zdaniem różdżka Lorda Voldemorta jest taka sama jak Harry'ego.Różdżka piórem feniksa wybrała Harry'ego,bo miał w sobie cząstkę duszy Lorda Voldemorta. Ciekawe informacje o rożdżkach innych.Daję P.
Gryfindor Harry Potterdnia 29/07/2009 09:33 Ja bym chciał mieć to różdżke co Harry
ostrokrzew i pióro feniksa, 11 cali, ładna i giętka...
OrderofPhoenixdnia 29/08/2009 19:48 Różdżki to super rzecz, ale szczerze bardziej mi sie podobały (w filmie ) te proste bez rękojeści pojawiające sie w pierwszych częściach.
Luke James Potterdnia 30/08/2009 08:17 I mamy uzupełnienie poprzednich artukułów o różdżkach. Dobry spis.
zdolna czarownicadnia 24/02/2010 19:27 Czytałam podobny art. więc dam P
Ana_Blackdnia 23/03/2010 20:56 Fajny artykuł. Też uważam, że bliźniacza różdżka różdżki Voldemorta, wybrała Harry'ego, ponieważ miał on sobie cząstkę duszy Voldemorta. Moim zdaniem, gdyby Voldemort spróbował zabić Neville'a i by mu się to nie powiodło, przez co uczyniłby z niego swojego niezamierzonego horkruksa, zamiast Harry'ego (wszak przepowiednia mogła dotyczyć obu chłopców), to różdżka wybrałaby właśnie Neville'a.
Snakeeednia 02/05/2010 09:18 Jak na pierwszy artykuł to uważam, że napisany dobrze. Mi osobiście się podobał i nie zauważyłam żadnych błędów. Daję P.
Sectumsempra000dnia 07/06/2010 21:13 No, podziwiam, nie powiem... Jak ci się chciało szukać tych wiadomości to ja nie wiem... Brakuje mi kilku, ale data pisania artykułu wszystko usprawiedliwia( nie została jeszcze wydana ostatnia część cyklu).
hermi119977dnia 29/12/2010 13:11 No nie wiem do czego mi jest potrzebna wiedza o różdżkach. Ale artykuł nawet nawet więc daje tylko P.
filius3flitwickdnia 16/08/2011 11:28 Dość ciekawy art., daję P. Brakuję jeszcze Hermiony i Dumbledorea.
scorpiusdnia 23/05/2012 21:34 Daję zasłużone P.
Mam jakiś mały niedosyt może przez to że brak różdźek Dracona, Hermi, Glizdka i Bellatriks
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.
Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter