Rupert jest "przerażony i czuje wstręt" do przyjaciela - Rupert Grint

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 35
Administratorzy online: 0
Użytkownicy online:
Brak użytkowników online

Zarejestrowanych: 26,071
Najnowszy Użytkownik: RoxBloomo
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na 16 dni
Przyjaciele
Wszystko o Harrym Potterze

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia
Puchar Domów
Aktualnym mistrzem domów jest  RAVENCLAW!
Gryffindor
Punktów: 1093
uczniów: 69
Hufflepuff
Punktów: 974
uczniów: 27
Ravenclaw
Punktów: 2447
uczniów: 19
Slytherin
Punktów: 1672
uczniów: 41
Losowe Zdjęcie

Rupert jest "przerażony i czuje wstręt" do przyjaciela

Rupert GrintJak donosi Thisislondon.co.uk w odpowiedzi na uwolnienie Joshuy Lodge, przyjaciela Ruperta, który został złapany na akcie płciowy z małoletnią dziewczyną na przyjęciu z okazji osiemnastych urodzinach Ruperta. Grint stwierdził, że jest "przerażony i czuje wstręt".

Powiedział: "W świetle tego werdyktu czuję się odpowiedzialny wydać następujące oświadczenie.

"Jestem całkowicie przerażony i czuję wstręt do czynów pana Joshuy Lodge`a. Jestem w stu procentach za ofiarą w tym przypadku i prawdziwie za wszystkimi, którzy padli ofiarami tego typu przestępstw."

19-latek został zwolniony za kaucją i po wpisaniu jego winny do rejestru Przestępstw Seksualnych ' na dwa lata.


Więcej na ten temat znajdziecie tutaj!
agatqa92 dnia 04/09/2007 14:32
i tak wlasnie jest na świecie.. zostal zwolniony za kałcą. Świetnie. Chociaż ta dzieczyna mimo iz jest nieletnia, powinna ponieść jakieś konsekwencje. W końcu to nie był gwałt. Przynajmniej nic o tym nie wiadomo.
Ashley_13 dnia 04/09/2007 14:43
Ale to jest wstrętne. Jak on mogł. To przeciez była osoba nie pełnoletnia. A jak to zrobi ponownie? I znów go wypuszczą za kaucją. Świat jest niebezpieczny
BlinkBlinkBoy dnia 04/09/2007 14:47
Biedny Rupert! Co może poradzić na to, że ma takiego znajomego. A wszyscy wiedzą, że bardzo obniżył się wiek inicjacji seksualnej na świecie - wszak to nie był gwałt...
olus_3 dnia 04/09/2007 14:56
Biedaczek...Rejestr przestępstw seksualnych...to debilstwo
Fawkess dnia 04/09/2007 15:08
albo jestescie nienormalnie albo nie wiem... innego wytlumaczenia nie znam. jezeli to nie byl gwalt a oan sie zgodzila... chyba nikt mi nie powie ze zamierzacie to zrobic dopiero po osiemnastce??!! ja nei amm zamiaru tak dlugo czekac... lol!!! dobrze chlopak zrobil!!! (jezeli to nie byl gwalt a ona nie byla pijana)
fanclub dnia 04/09/2007 15:44
takich zboczeńców powinno się karać dozywociem albo karą śmierci!nie no z tą karą śmierci to zartujesmileysmileysmileyWłaściwie Fawkess ma rację bo ja tez nie zamierzam czekac z TYM do ślubu...Ale Rupert tez powinien wybierać sobie ,,przyjemniejszych przyjaciół"
kasiarella dnia 04/09/2007 15:47
czekać do slubu to jedno, a drugie fakt ze on byl pelnoletni. jesli nie mialby skonczonej osienmastki to z prawnego punktu widzenia sprawa wygladalaby inaczej
mroq dnia 04/09/2007 16:04
Ja zgadzam sie stu procentowo z Fawkess'em.. W ogole co jest z tym prawem.. o0 jezeli ona chciala i nie wniosla oskarżenia to o co kaman.. ? za co ma byc ukarany ? a Rupert czemu jest przerazony..? moze boi sie ze bedzie nastepny..
Isabelle dnia 04/09/2007 16:25

Fawkess dnia 09/04/2007 15:08
(...) jezeli to nie byl gwalt a oan sie zgodzila... chyba nikt mi nie powie ze zamierzacie to zrobic dopiero po osiemnastce??!!

A jeśli zamierza to co? To jest sprawa każdego z osoba. A w świetle polskiego prawa, obcowanie płciowe z osobą poniżej 15 lat jest karalne, a w Wielkiej Brytanii jest podobnie. Więc skoro go zatrzymali, dziewczyna musiała mieć mniej niż 15 lat, a chyba przyznasz że to nie jest najodpowiedniejszy wiek na współżycie, co?
Rohas dnia 04/09/2007 16:42
Jesli sie zgodzila, to nie ma w tym nic zlego, a jezeli nie no to gwalt jest karany, ale...kasa zawsze wygrywa =/
P.S.
Z tego co wiem, to z osoba ponizej 16 roku zycia a nie 15 =P
Isabelle dnia 04/09/2007 16:53

Rohas dnia 09/04/2007 16:42
(...) Z tego co wiem, to z osoba ponizej 16 roku zycia a nie 15 =P

Przepraszam bardzo, ale jako świeżo upieczona studentka prawa, zanim sie wypowiedziałam, sprawdziłam to w swoim nowiutkim wydaniu Prawa Karnego - Art. 200. § 1. Więc Twoja sugestia jest niestety mylna. xP
ciacho dnia 04/09/2007 16:58
w sumie zgadzam sie z fawkesem .ale mozna to robic jak 2 strony sa niepelnoletnie nie jak jeden gosc
Kocham_Dana dnia 04/09/2007 17:40
Dla mnie to jest niewyobrażalne....
A co do Fawkess to powinnas się leczyć!!
Takich facetów jak on to tylko do kajstracji...
HPfanka dnia 04/09/2007 18:38
Biedny Rupert...
ehh to ochydna
skad sie biorą tacy nienormalni ludzie!!!!!!!!!;/
Asik dnia 04/09/2007 18:41
Straszne i niewyobrażalne. Jak tak wogóle można? i jeszcze go wypuścili, porażka...
Rohas dnia 04/09/2007 18:48
A skad wiecie, ze one tego NIE CHCIALA? Moze sama chciala sobie sprobowac, a jego za to wsaddzili. Nie macie pewnosi co do tego. I niby dlaczego wspolczuc Rupertowi? Moze mu sie cos stac? ...
*Isa~
Trudno się było dostać? ^^ tez chcialbym cos w tym kierunku (prawo), wiec mozesz powiedziec =S
Kristel dnia 04/09/2007 18:55
oh, ludzie chciała..., nie chciała..., to jest wstrętne i karalne... nie powinni go wypuścić Światem rządzą pieniądze...smiley Straszne, że Rupert miał takiego kumpla
Rohas dnia 04/09/2007 18:59
Omg, Kristel, to jest ZASADNICZA roznica, poniewaz jesli chciala, to chlopak jest niewinny robil to na jej (z braku lepszego slowa) prosbe -.-' A jesli robil to bez jej zgody, to jest to gwalt (karalny). Jednakze, jesli bylby to 1st przypadek, to troche staje po jego stronie ... Ale dziewczyn ponizej 18 roku zycia chce 'sobie sprobowa' i co? Kazdego faceta powinni za to wsadzic? Idiotyzm ... Mogliby przynajmniej OBOJE poniesc kare jesli juz
Kristel dnia 04/09/2007 19:01
I zgadzam się z Rupem, a Fawkess...
Rohas dnia 04/09/2007 19:03
*up
Uch, dobrze, ze to napisales/as bo bysmy sie nie zorientowali po twojej wczesniejszej wypowiedzi ....
Kristel dnia 04/09/2007 19:06
Co Ty wygadujesz Rohas?!? To jest karalne skoro nie była pełnoletnia... i to jego wina... ale w ogóle coś takiego na osiemnastce u kumpla??!!?? Przecież on też mógł mieć przez to kłopoty...
Kristel dnia 04/09/2007 19:11
Tak no jasne... smiley
Kristel dnia 04/09/2007 19:25
To dla takich osób, jak Ty, bo byś się mógł nie kapnąć A jestem dziewczyną
herma_007 dnia 04/09/2007 19:38
Ludzie no popatrzcie, jeśli to nie był gwałt i oboje tego chcieli to ok. ale jeśli ktoś doniósł policji to na pewno nie ten chłopak, tylko dziewczyna a jeśli doniosła to znaczy, że tego nie chciała czyli to był gwałt, ja tak bynajmniej uważam...
Aaronka dnia 04/09/2007 19:53
Ech! Co się na tym świecie dzieje. Kaucja? Pff. Pomysły ;|
Fawkess dnia 04/09/2007 20:15
zgadzam sie z Isabelle... w sumie zalezy jak an to patrzec.... jesli ona doniosla to niekoniecznie to byl gwalt... mogla chciec na poczatku ale kiedy juz skonczyli miala pewnie metlik w glowie i poszla na mendy... jesli oan doniosla to wian chlopaka ze nie pilnuje z kim idzie do lozka (czy gdzie tam oni to zrobili)
Isabelle dnia 04/09/2007 20:21

Rohas dnia 09/04/2007 18:48
A skad wiecie, ze one tego NIE CHCIALA? Moze sama chciala sobie sprobowac, a jego za to wsaddzili. Nie macie pewnosi co do tego (...)

Chciała, czy nie chciała, prawo to prawo i poniżej 15 nie wolno i basta. xP Dura lex sed lex. ;D Takie coś zalatuje pedofilią. I oczywiście, że mogła sie zgodzić, a wtedy to byłaby sytuacja łagodząca wymiar kary, ale mimo to, aki czyn nawet z "miłości" jest karalny - sądu to nie interesuje.

(...) Trudno się było dostać? ^^ tez chcialbym cos w tym kierunku (prawo), wiec mozesz powiedziec =S

9 osób na jedno miejsce... Więc zinterpretuj to jak chcesz... Przynajmniej na UMCS-ie
Fawkess dnia 04/09/2007 20:21
a moze ktos ich nakryl dlatego trafilo na policje hmm?? a rupert tez udaje takiego wystraszonego a napewno tez z niepelnoletnimi szedl do lozka... a wy to oceniacie takim schematem: "mi sie ot wydaje blee wiec ten ktory zrobil to tej dziewczynie jest zly" bez sensu!
k4r0tka91 dnia 04/09/2007 21:01
Sorryy ze tutaj piszę tego komenta smiley ale wie może ktoś kiedy będzie 7 część HP w języku polskim ??
dominika108 dnia 04/09/2007 22:12
tak jak zwykle, z pieniędzmi można wszystko...
Lara dnia 04/09/2007 23:06
Hah i wyszedl sobie ;] Norma....
lukasyno dnia 04/09/2007 23:52

Isabelle dnia 09/04/2007 20:21
Przepraszam bardzo, ale jako świeżo upieczona studentka prawa (...)

poważne studia wybrałaś... znów podziw, teraz przed tobą wiele nauki, co nie?

co do wybryku tego kolesia, no cóż jak sie nie umie siusiaka utrzymać na wodzy, to tak się to kończy... jak by nie mógł znaleźć starszej... albo po pijaku zatarły mu sie wiekowe różnice i myślał ze jest starsza... to nie był gwałty tylko obustronna zgoda, wiec niewiedze zastrzeżeń dlaczego nie miał by wyjść na wolność... wpiszą do kartoteki i tyle... a później ojciec tej dziewczyny za**bie tego kolesia i będzie to jabłkach... nie to ostatnie po żart
Lady_Doom dnia 05/09/2007 08:05
Zgadzam sie w 100% z Isabelle. Każdy to robi jak jest na to gotowy. Zamierzacie to robić po 18??? a co w tym dziwnego? To jest straszne ze malolaty daja dupy...a skoro jest napisane ze ta laska byla ofiara to nie wiem czy tak chciala
olus666 dnia 05/09/2007 08:41
Jak się idzie do łóżka z małolatą, to trzeba brać pod uwagę, że może wkroczyć do akcji prokurator. Jedno jest pewne: trzeba się dobrze nawzajem znać, jeśli, póżniej mogą być takie konsekwencje. Chyba, że ma się lata odpowiednie hehe. A jak to nie był gwałt, to po prostu chłopak miał pecha, że się jej odwidziło.
volta dnia 05/09/2007 10:29
śmieszne. a co miał niby Rupert powiedzieć? musiał to jakoś prasie przedstawić, bo inaczej by go zlinczowali.
że idol nastolatek sieje zgorszenie itp.
prawda jest taka, że podobnie wygląda każda impreza. to normalne. nie wiem skąd to wielkie halo. brukowce zawsze wszystko wyolbrzymiają :]
Hermiona000 dnia 05/09/2007 14:33
wiecie co to jest po prostu chore bo jak mozna takie zeczy robic na niepełnoletniej dziewczynie i potem jeszcze wychodzic na kaucją ze tacy lidzier nie maja wogle godności........
JLB dnia 05/09/2007 14:59
jak to jak ? TAK /\ a wogle to lolsmiley
miszel14 dnia 05/09/2007 19:20
biednu Rupertsmiley
Rohas dnia 07/09/2007 14:50
Ale pier*****ie. To, ze sprawa trafila na policje, to nie znaczy doniosla dziewczyna -.-' Jak kto tu pisal wyzej, mozliwe, ze ktos ich nakryl (moze Rupert i nie chcial miec problemow) i zglosil to na psy. Ech, ja i tak uwazam, ze skoro tego chciala, to juz nie ON powinien poniesc wine tylko obydwoje. Z reszta szkoda gadac. Wyszedl i koniec tematu.
Isa~
Widzialem niedawno 20 osob na miejsce wiec 9 to nie tak zle =S
Hermiona161 dnia 08/09/2007 22:57
Niezłego ma przyjaciela....
Askay dnia 11/09/2007 11:57
Widzę, że kwestia odpowiedzialności za swoje czyny i za drugiego człowieka jest tutaj niektórym obca. Wielka szkoda...i przypominam, że nieznajomość prawa nie zwalnia od odpowiedzialności karnej.
Rohas dnia 12/09/2007 10:51
*up
Widać, że Polska. Mamy takie prawo, że szkoda gadać.
Inna sytuacja:
Sąd przyznał prawa rodzicielskie matce, jednak ojciec zabrał dziecko do siebie i nie chciał go oddać przez 6LAT!! pomimo interwencji policji, której po prostu.. nie wpuścił do domu ;> Po tych 6 latach, sąd orzekł, że dziecko mieszkało dłużej z ojcem i jet bardziej przyzwyczajone do niego, więc zostanie z nim.
Jaki wniosek? Nasze prawo jest DO DUPY. Tutaj rządzi prawo silniejszego -.-'

I takie to nasze prawo piękne? Brak mi słów ...
Isabelle dnia 15/09/2007 16:45
Oj Rohas ale się uśmiałam, przy Twojej wypowiedzi. xP Nie znasz chyba naszego prawa... (A tak na marginesie wydarzenie w newsie jest o prawie brytyjskim, nie polskim) Skąd wytrzasnąłeś tą historyjkę? Jest strasznie niewiarygodna...

(...) pomimo interwencji policji, której po prostu.. nie wpuścił do domu ;>

Naprawdę myślisz, że w takich sytuacjach policja stałaby pod drzwiami i czekała, aż ich wpuszczą?xP Jak mają nakaz sądowy to wywarzają drzwi i tyle. W ogóle cała ta Twoja opowieść jakaś śmieszna i nierealna ^^
A co do naszego prawa, to cóż, lepsze takie niż żadne. smiley Poza tym jest coś takiego jak PRAWO MORALNE (słyszałeś o czymś takim?) i to właśnie o takie chodzi w tej sprawie. Ale widać niektórzy tego nie rozumieją i dlatego tak się denerwują w takich sytuacjach. Poza tym skoro wcześniej mówiłeś, że chcesz iść w tym kierunku to nie rozumiem dlaczego go teraz krytykujesz...
Karciia dnia 04/11/2007 17:27
Och ..
To co zrobił ten gościu to jest odrażające ..
Eh . Jak wogóle można .. ;/
Demon dnia 14/11/2007 19:22
Łooo... On to ma kolegów... W sumie trzeba sobie lepiej przyjaciół dobierać... Karciia zgadzam się z Tobą w 100%!!! To jest odrażające!!!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:02
siema;p

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Pa ;]

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Ja Was i tak kocham! ;*

xD

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:00
a to dlaczego?smiley i dlaczego dopiero teraz?

Smierciojadek
(Gotuj z Jadkiem jajka)
26/05/2012 00:58
Mam dosc loska po dzisiaj : (

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 00:56
Dobranoc! smiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 00:55
Pomecz Jadka, ona to lubi! :D

Branoc! ;]


Archiwum
Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
Limonka
Avatar
Punktacja:
Ogólne: 28624
Bonusy: 0
Kary: 0

2) Isabelle (23923 pkt.)
3) Slayerka (10476 pkt.)
4) Esey (10085 pkt.)
5) alette (9418 pkt.)
6) Peeves (8997 pkt.)
7) Ginny_Weasley12 (7691 pkt.)
8) Venly (6419 pkt.)
9) lukasyno (6355 pkt.)
10) Andrea (6030 pkt.)

     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter