Scena, której nie było, czyli David Barron o HPiKP! - Książe Półkrwi

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 32
Administratorzy online: 0
Użytkownicy online:
Brak użytkowników online

Zarejestrowanych: 26,071
Najnowszy Użytkownik: RoxBloomo
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

aktualna pogoda w karpaczu
Przyjaciele
Wszystko o Harrym Potterze

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia
Puchar Domów
Aktualnym mistrzem domów jest  RAVENCLAW!
Gryffindor
Punktów: 1093
uczniów: 69
Hufflepuff
Punktów: 974
uczniów: 27
Ravenclaw
Punktów: 2447
uczniów: 19
Slytherin
Punktów: 1672
uczniów: 41
Losowe Zdjęcie

Scena, której nie było, czyli David Barron o HPiKP!

Książe PółkrwiW sieci pojawiła się nowa informacja dotycząca powstającego właśnie filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi". Wielu z Was, którzy nie lubią gdy między książką, a filmem występują różnice, może się ona nie spodobać, bowiem takiej właśnie różnicy dotyczy. Z wywiadu, który udzielił dla Herald Sun jeden z producentów potterowych produkcji, David Barron dowiadujemy się o nowej scenie jaką zobaczymy w filmie, a która nie została opisana w książce. Choć dokładnych szczegółów tej sceny nie znamy, wiemy że będzie ona rozgrywać się w Norze. Pewnie w Waszych głowach rodzi się teraz pytanie typu: Skoro nie znajdują miejsca dla scen które znajdują się w książce, to w jakim celu wprowadzają nowe? David Burrow pośpieszył z wyjaśnieniami:

Dodaliśmy ją, ponieważ Jo (Rowling) mogła zamieszczać w dość rozległych momentach książki wątki, z których dowiadywaliśmy się o świecie zewnętrznym czarodziejów - występowali w nich ludzie czytający gazety i rozmawiający o tym, że czyichś rodziców zamordowano, albo że ktoś został zabrany ze szkoły, gdyż jego rodzice uznali, że Hogwart nie jest już bezpieczny.
I dzięki temu uświadamiamy sobie, że również świat mugoli spotykają katastrofy, o których nie wiedzą, że są działaniami Voldemorta. W książce roi się do takich momentów, ale niestety my nie mogliśmy tak łatwo umieścić ich w filmie. Dlatego ta dodatkowa scena ma miejsce gdzieś w środku filmu i to ona właśnie przypomina nam, że świat nie jest już tak bezpiecznym miejscem jak dotąd. Jak również to, że nawet w miejscu, które uważaliśmy za ostoję bezpieczeństwa, czyli w Norze, nikt nie może czuć się bezpiecznie.
Myślę, że się Wam spodoba. To całkiem efektowne.


Uzasadnienie brzmi całkiem sensownie. Z resztą wszystkie zmiany jakie wprowadziła ekipa pracująca nad Potterem, jak również i ta, są dokonywane za zgodą autorki - pani JK Rowling, a jej chyba możemy zaufać. ; )
Artykuł w całości przeczytacie tutaj!

Źródło: SnitchSeeker.com
ada667 dnia 21/02/2008 14:21
Pożyjemy to zobaczymy:smileyale uzasadnienie naprawde brzmi sensownie!!:-D
ginny_potter92 dnia 21/02/2008 14:29
zgadzam sie Z ada667 uzasadnienie jest sensowne.po za tym zrobili to za zgodą J.K. Rowling a ja mam do niej zaufanie jesli chodzi o takie sprawy
agatkapotter dnia 21/02/2008 14:56
Pomysł dobry.popieram. Przeciez to nie jest diametralna zmiana. Spoko loko pani Rowling czuwa.
Kashia dnia 21/02/2008 14:59
Tak, jesli Rowling dała zgode to mysle ze bedzie dobrzesmiley Na efekt trzeba poczekać smiley Pzdr.
mademoiselle-m dnia 21/02/2008 15:04
No jestem ciekawa o co dokładnie będzie w tej scenie poza tym uświadamianiem chodziło.
Hermiona_Hermioneczka dnia 21/02/2008 15:12
Dopóki nie zobaczę nie mogę ocenićsmiley, mam tylko nadzieje, że będzie fajna.
Pomyloona dnia 21/02/2008 15:13
No cóż, jeśli autorka czuwa nad filmem, to w porządku, nie zrobią z niego gniota. A przynajmniej taka mam nadzieję...
klaudusiaaa dnia 21/02/2008 15:13
Hmm, czy nie dałoby się zdobyć więcej informacji na temat tej sceny? Myślę, że ona zbytnio nie zamąci w filmiesmiley Przynajmniej mam taką nadzieję. A co do tego, to zobaczymy w kinie
Safiram dnia 21/02/2008 15:36
Myślę, że ta scena powstała z inicjatywy pana Burrowa (Nora w oryginale to "the Burrow"smiley smiley
Co do czuwania Rowling nad filmem - taaa, jasne... Yates i tak zrobi wszystko po swojemu (czyli koszmarnie źle smiley)...
No i nie przypominam sobie, żeby w książce ZF było napisane, że to Cho jest zdrajcą - a było w filmie? Było. Więc jestem do tego nastawiony negatywnie...
Isabelle dnia 21/02/2008 15:45
Yates i tak zrobi wszystko po swojemu (czyli koszmarnie źle)...

To, że fabuła Zakonu Feniksa została okrojona to nie tylko wina Yatesa, a także dużej części ekipy. Scenarzysty i producentów.
No i nie przypominam sobie, żeby w książce ZF było napisane, że to Cho jest zdrajcą - a było w filmie? Było

Tu raczej więcej "winy" jest po stronie scenarzysty. Z resztą w Zakonie Feniksa pojawia się dużo nowych postaci. Wycinając wątek z Mariettą (przynajmniej moim skromnym zdaniem) nie zrobili wielkiego błędu, a powiem nawet że wyszło mu to na dobre - oszczędzono trochę chaosu związanego z wprowadzaniem kolejnej postaci. Lepiej było przyłożyć się do bardziej istotnych wątków niż akurat temu. Trzeba pamiętać, że filmy te oglądają również ludzie, którzy w życiu nie czytali sagi Rowling! Dla nich ten film też powinien być "zrozumiały".

A co do tej "dodatkowej sceny" wydaje mi się, że to chyba całkiem racjonalne rozwiązanie. Poza tym niech robią co chcą, byle tylko żadnej ze scen z Draco Malfoyem nie pominęli. Nie miałabym też nic przeciwko, gdyby nawet jakieś dodali... xD
jadomcia dnia 21/02/2008 15:46
Uważam, że jeśli autorka zgodziła się, by w filmie wystąpiła taka scena, to jest ok xD A poza tym wytłumaczenie jak już wspomnieliście wydaje się sensowne smiley
Kasia93 dnia 21/02/2008 16:01
No jeżeli to ma nas uświadomić w tym jaka jest sytuacja w świecie mugoli to bardzo dobrze że dodają taką scenę. A jeżeli juz Rowling się zgodziła to nie powinniśmy mieć nic przeciwko
Luna_9 dnia 21/02/2008 16:08
Mnie się to nie podoba. To znaczy...na pewno wymyślili by coś lepszego, identycznego z książką.
Ale skoro Jo się zgodziła.... zobaczymy smiley
niesmialek33 dnia 21/02/2008 16:10
Niech robią tak, żeby było dobrze. Najważniejsze żeby film był ciekawy i nie odbiegał znacznie od treści książki. Ważne jest to, żeby nie pomieszali faktów, tak jak w ZF. A dodatkowa scena? Mamnadzieję, że zgrabnie im to wyjdzie:-)
_Skrzat_Domowy_ dnia 21/02/2008 16:30
mi też się to nie podoba ale to nie od nas zależysmileysmileysmiley
LordekVoldemortek dnia 21/02/2008 16:36
jezu tojest jakies chore
Jo dnia 21/02/2008 17:02
ciekawe czy będzie Fleur?? w filmie jak to w filmie napewno duzo pozmieniaja i ja tego sie spodziewan choc nie jestem zadowolona z tego;/
Klaudia@Harry Potter dnia 21/02/2008 17:08
Ja jestem przeciwnikiem dodawania albo usuwania ważnych scen! No ale ta scena będzie fajna!smiley
pocisk dnia 21/02/2008 17:35
Wiadome, że film nigdy nie będzie zgodny całkowicie z ksiązką. Musimy się zadowolić ich pomysłem na ekrniazację.
Jednak moim skromnym zdaniem, filmy powinny być trochę dłuższe. Wiem, że mogloby to zanudzić widza w kinie, ale dla nas fanów byłoby to znakomite.
hardodziobek dnia 21/02/2008 17:44
Hmmm.... Co do tego, że Rowling podobno czuwa nad filmem, to nie wiem czy ma to jakieś większe znaczenie i wpływ, bo to że jest świetną pisarką nie znaczy że umie robić filmy Ale uważam, że film może się trochę różnić od książki, jeśli tylko się nie utraci najważniejszych spraw. A z tą sceną to fajny pomysł
Dziedzic Gryffindora dnia 21/02/2008 17:46
Bardzo mi się to podoba. Odważna decyzja ekipy. I tak ma być, to jest film, ale nie idealne skopiowanie książki. Dodatkowo zmiana iście plastyczna, więc nam krzywda się nie stanie. Myślę nawet że wręcz przeciwnie.
voille_de_mort dnia 21/02/2008 18:14
Moim zdaniem ten pomysł jest doskonały. W książce wiele rzeczy na temat tego, co złego dzieje się w Hogwarcie oraz reszcie Szkocji i Anglii wprowadzał narrator, a w filmie jest to raczej niemożliwe, więc taka scena byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem, o ile zostanie dobrze nakręcona.
Ariana dnia 21/02/2008 19:11
rzeczywiscie uzasadnienie brzmi sensownie, ta scena moze byc bardzo ciekawa, przyznaje ze wiele momentow z ksiazki trudno by bylo przedstawic w filmie lub po prostu sie nie da, dlatego mysle ze danie takiej sceny dodatkowej w sumie z waznym watkiem jest jak najbardziej prawidlowesmiley
Luna_Ravenclav_15 dnia 21/02/2008 19:29
hmmm jak scena bedzie dobrze zrobiona to moze byc całkiem ciekawa smiley wiadomo ze film nie odda w pełni ksiazki wiec moze byc troche nowoscismiley
AngieMegEvans dnia 21/02/2008 19:39
dobrze sie wytlumaczyl, ale mam nadzieje ze za bardzo nie bedzie odchodzic od ksiazkismiley
harry_potter123 dnia 21/02/2008 19:43
No szkoda ale mam nadzieje że między książką afilmem dużych różnic nie będziesmiley
arkadiusz dnia 21/02/2008 19:55
fajnie ze bedzie nowa scena bardzo sie cieszesmiley
AngelX dnia 21/02/2008 20:00
to ze są w filmie sceny których nie było w książce to jeszcze nic złego byle nie było ich za duzo smileysmiley uzasadnienie jest sensowne i zapowiada sie dośćsmiley ciekawiesmileyprzekonamy sie w listopadziesmiley
panna-granger dnia 21/02/2008 20:38
Czyli mam rozumieć, że ta scena będzie o mordowaniu mugoli?! Beznadziejnie. Właśnie na takie wyjaśnienia ( które z niczym się nie wiążą ) poświęcają najwięcej czasu. Jak obejrzałam HP4 to nie wiedziałam jak Barty Crouch Jr. wydostał się z Azkabanu. Jak przeczytałam książke to wszystkiego sie dowiedziałam... Trzeba zmiecić tego reżysera i scenografa, bo nikt nic nie zrozumie!!!
ukochana Syriusza dnia 21/02/2008 21:12
Dla mnie nie ważne są takie drobnostki a po za tym takie coś było wspomniane w książce, ważne jest to aby całokształt filmu wyszedł swietniesmiley
Miss Weasley dnia 21/02/2008 22:01
Wychodzi na to że może być ciekawie.Umieram z ciekawości jak to wszystko wyjdzie.Tak daleko jeszcze do premiery buuuu
ulan1989 dnia 22/02/2008 08:53
i dobrze, że dodali taką scenę, urozmaica i wyjaśnia, a nie wpływa na treść filmu
pawelek dnia 24/02/2008 20:52
mi to wszystko jedno ale juz nie moge sie doczekac
LordekVoldemortek dnia 01/03/2008 15:50
uzasadnienie brzmi sensownie
Nimfadora777 dnia 16/03/2008 14:01
No ja też mam nadzieję że będzie fajna - mogli by tu jakieś wyjaśnienie zamieścić.smiley
Black_Luna dnia 16/03/2008 14:47
nam i tak zostaje tylko czekać .
sectumsempra91 dnia 22/03/2008 23:08
to sie zobaczy, szczerze nie jestem za tym aby wprowadzali coś nowego... wolał bym raczej, aby wprowadzili wiecej scen Z KSIĄŻKI, niż dodawali cos całkiem nowego....
mada133 dnia 23/03/2008 14:46
ooo.... ciekawe mam nadzieje ze bedzie to pasowac do całej fabuły filmu
draconka_ dnia 24/03/2008 11:43
w sumie dobry pomysł, bo dowiadujemy się czegoś jeszcze, że nie tylko u czarodziejów, dzieją się złe rzeczy. ale... po kij zmieniać to co jest w książce?
rowlingowa nie mogła wcześniej pomyśleć i zamieścić taką scenę w książce? O.O
Potter2008 dnia 23/07/2008 14:31
juz sie niemoge doczekac
annaluna dnia 22/12/2008 12:37
To i tak dobrze. Jeżeli nie kręcą scen "z książki" to dobrze, że chociaż coś dołożyli smiley
Mam nadzieję, że będzie dajna smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:02
siema;p

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Pa ;]

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Ja Was i tak kocham! ;*

xD

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:00
a to dlaczego?smiley i dlaczego dopiero teraz?

Smierciojadek
(Gotuj z Jadkiem jajka)
26/05/2012 00:58
Mam dosc loska po dzisiaj : (

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 00:56
Dobranoc! smiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 00:55
Pomecz Jadka, ona to lubi! :D

Branoc! ;]


Archiwum
Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
Limonka
Avatar
Punktacja:
Ogólne: 28624
Bonusy: 0
Kary: 0

2) Isabelle (23923 pkt.)
3) Slayerka (10476 pkt.)
4) Esey (10085 pkt.)
5) alette (9418 pkt.)
6) Peeves (8997 pkt.)
7) Ginny_Weasley12 (7691 pkt.)
8) Venly (6419 pkt.)
9) lukasyno (6355 pkt.)
10) Andrea (6030 pkt.)

     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter