Severus Snape, Dumbledore i zapomniana Myślodsiewnia - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Severus Snape, Dumbledore i zapomniana Myślodsiewnia

No wiec na wstepie prosze o wybaczenie to mój pierwszy art tutaj i to jeszcze o tematach dość popularnych, ale...

No więc jak pisałam apropo SS juz kilka razy uważam ze jest on absolutnie po stronie zakonu a nie Voldiego dowodów na to mam kilka i są one równie silne i słabe zarazem jak te na Snapeya wine:

- kłótnia SS z Dumbim w zakazanym lesie i krzyki Severusa ze nie moze czegoś zrobić(jak to powiedział Hagrid Dumbledor chciał Snapeya do czegoś zmusić na co ten sie nie chciał zgodzić)

- opis rozmowy Harrego z Severusem podczas ucieczki snapeya z zamku"po wszystkim"...(niestety bedzie po angielsku bo polskiej wersij 6 cz. sie jeszcze nie dorobiłam) i wg mnie jest to jeden z lepszych argumentów...:

"DON'T - screamed Snape, and his face was suddenly demented, inhuman, as though he was in as much pain the yelping, howling dog stuck in the burning house behind them - CALL ME COWARD!

Mam nadzieje, ze wszyscy wiedzą o którym fragmęcie mówie a jeśli nie to chociaż mam nadzieje ze choć troche rozumiecie o co chodzi

I taki mój mały komentarz co do cytatu. Rowling chciała nam pokazać (przynajmniej ja to tak widze)poraz pierwszy swojego rodzaju cierpienie wymalowane na twarzy SS (jak wiemy Severus zazwyczaj sie złośliwie uśmiechał był zły wściekły pulsowały mu zyły na skroni-czyli cała gama odruchów mówiacych jestem zły) a tymczasem Harry go nazywa tchórzem a jego mina porównana została do wycia i skamlenia psa uwięzionego w płonącym domu. Z tad wnioskuje ze Severusa musiało duzo kosztować zabicie Dumbiego i uzewnętrznił to w momęcie kiedy Harry nazwał go tchórzem bo łatwo jest zabić kogoś kogo sie nienawidzi, natomiast żeby zabić przyjaciela trzeba nielada odwagi i poświecenia... Dlatego przychylam sie do teorii "Dumbi dał sie zabić dla dobra sprawy"

No i na koniec moja teza dotycząca myślodsiewni:

Czy sadzicie ze dowody uniewinniajace lub jak kto woli obciazające Severusa zostana znalezione w myślach dumbiego. Tak w sumie zauważyłamz e wszyscy o tej myślodsiewni zapomnieli a to jest jedna z ważniejszych "pamiątek" po Dumbim szczególnie jeśli znajdują sie w nij jego wspomnienia

Co o tym myślicie?
Severus Snape, Dumbledore i zapomniana Myślodsiewnia
Syriuszka 26/02/2007 00:15
Czytano 1441 razy
Liczba komentarzy - 47
Veela15 dnia 26/02/2007 01:07
Hmm, co do sensu wypowiedzi, to całkiem niezła. Podoba mi się. Lecz łatwiej by się czytał twoją pracę, gdybys poszczególne części zdania oddzielała przecinkami...
Veela15 dnia 26/02/2007 01:09
Sorry za pomyłki w komentarzu. Juz widze bledy..
Syriuszka dnia 26/02/2007 01:21
Widze ze musze przeprosić jeszcze za interpunkcje, ale nigdy nie była ona moja mocna strona, pozatym mam talent to budowania bardzo złozonych i zawiłych zdań na przyszłość bede pamiętać obiecuje;PP
Peeves dnia 26/02/2007 07:50
Art fajny, szczególnie spodobała mi sie część druga z myślodsienią, bo je też dużo się nad takim rozwiązaniem głowiłam
toma13 dnia 26/02/2007 08:00
noOm ale też może być tAK że Dumbledore zmienił swoją pamięci tak jak to zrobił tamten nauczyciel ale poco miałby im utrudniać sprawesmiley
ginny-potter dnia 26/02/2007 08:48
art spoko tylko ja wciaż mimo tych dowodów nie uważam ze severus jest po dobrej stronie
hermiona22 dnia 26/02/2007 08:57
art ok wątpie żeby on był dobry.
Moony Alex dnia 26/02/2007 09:35
Dobry artykuł, daję P. Też sądzę i mam nadzieję, że nasz Mistrzunio Eliksirów jest po stronie dobra. ^^
Lilly Malfoy dnia 26/02/2007 10:09
wiesz ja myślę że SS nie jest po stronie dobra on był śmierciozercą a nikt śmierciożercą nie przestaje może niech ciał zdradzać palnów ZF bo Dumbledor by odrazu wiedział co nie ? bo był śmierciożercą więc sory art fajny ale SS jest po złej stronie
kairi dnia 26/02/2007 11:21
Głupia teoria. Snape nie jest dobry. Jak można uwierzyć, że jest po prostu zwykłym czarodziejem pokrzywdzonym przez los i tak dalej?! Błędów tez dużo się znalazło.
Tiara dnia 26/02/2007 11:37
Niestety, wiem, że prosiłaś o wybaczenie, ale nie podoba mi się Twój artykyuł. Nie chodzi mi o Twoją teorię odnosnie bohaterów, ale tylko i wyłącznie o sposób pisania, błędy i jakąś dziwną narrację. Bardzo cężko się to czyta.
Lilusia dnia 26/02/2007 12:04
prawda nie przypadł i do gustu ten artykuł chcesz rzebym usneła
wiktor dnia 26/02/2007 13:53
eeee dla mnie nedzny art i akurat jest taka ocena
Nuda dnia 26/02/2007 14:22
Troche nudny artykul...
Iryt dnia 26/02/2007 14:29
"Harry nazwał go tchórzem bo łatwo jest zabić kogoś kogo sie nienawidzi, natomiast żeby zabić przyjaciela trzeba nielada odwagi i poświecenia... "
Za samą tą wypowiedź postawiłbym ci W.
Reszcie artykułu nic nie brakuje.
Natalka184 dnia 26/02/2007 15:01
Duzo błędów, ale teoria bardzo dobra, ciekawa, podoba mi się
Fleur-Delacour dnia 26/02/2007 15:02
Bardzo fajny artykuł....
naprawde ciekawe...
smiley
Roonil Wazlib dnia 26/02/2007 15:24
daje W mam dzisiaj dobry humoreksmileysmileysmiley
wojob3 dnia 26/02/2007 15:34
nędzny art z błędami
CzarnyPan dnia 26/02/2007 15:38
LOL ale dziwny art... daje Z
Lukas Snape dnia 26/02/2007 16:11
Ja uważam że jest po stronie dobra i nie piszcie "SS" tylko Severus Snape i nie "Dumbi" tylko Daumbledor. OK?
demelza_robins dnia 26/02/2007 17:10
art jest OK
milena dnia 26/02/2007 17:37
W życiu nie uwierzę w to, że Snape zabił Dumbledora dla sprawy i że tak naprawdę jest po stronie Zakonu. Co za bzdury!!!
PoLa HeRmiOnKa dnia 26/02/2007 19:12
Bardzo fajny art... daje duuużo do mysleniasmiley smiley
Syriuszka dnia 26/02/2007 19:53
No cóż przepraszałam juz za błędy następnym razem postaram sie pisać bardziej przejrzyście i tak zeby łatwo było zrozumieć moje zawiłe myśli. Mam nadzieje ze mi wybaczycie
pitterek dnia 26/02/2007 19:59
ss nie jest postronie dobra
Dezerterka dnia 26/02/2007 21:11
A ja uważam, że SS jesdnak jest dobry...
Myślę, choć nie wiem czemu, że t Dumbledore kazał SS żeby go zabij w razie potreby...
Taka śmierć dla wyższych celów...
Myślę, też, że SS zginie na końcu... smileysmileysmiley
toma13 dnia 27/02/2007 11:00
severus Snape jest dobry ale sie na niego chyba każdy wkurzył ale zrobił co mu kazał Dumbledor a zresztą gdyby nie on kto inny by wykończył dumbledora!! a on by go nie obronił chyba .. a gdyby to straciłby ZAUFANIe sami wiecie kogo .. czyli Voldermorta
TomV dnia 27/02/2007 13:16
Artykuł mi się spodobał, w przeciwieństwie do niektórych komentarzy. Pewne osoby zachowują się jak małe dzieci, "Snape jest ubrany na czarno i jest brzydal, a w dodatku nienawidzi Harry'ego więc ja go nienawidzę. I jeszcze zabił Dumbla!! On jest zły, bardzo zły, nienawidze go, jak można pissć, że jest dobry!!!" Może lekko przesadzam, ale odebrałem to własnie w ten sposób. Ludzie!!! Zanim jeszcze raz skrytykujecie taką teorię, przeczytajcie argumenty! Bo to naprawdę jest prawdopodobne! Nie ograniczajcie się do myślenia: Snape - zlosliwy - zabił - sluga Voldemorta. A jeśli nawet nie uwierzycie, ok, nie ma sprawy, ale nie piszcie "co za bzdury!!!" (tak ktos napisał), tylko, że po prostu nie przekonuje was ta teoria. Wracając do artykułu: słuszne spostrzeżenia, zarówno z porównaniem Snape'a do Kła, jak i myślodsiewnią. Oczywiście nie wiadomo, czy Dumbledore zostawił po sobie jeskieś wspomnienia, ale warto byłoby to sprawdzić. smiley
dementor dnia 27/02/2007 13:16
art jest spokosmiley
Ginny Potter dnia 27/02/2007 14:26
art mi się podoba ale błędy....KATASTROFA!! dlatego daje P
Cho Chang2 dnia 27/02/2007 14:57
Artykuł taki sobie... Też chce zeby on byl po stronie zakonu. A co do myślodsiewni to ja moge podac kilka podbnych pytan dlaczego nie zrobili tego, a to takie oczywiste...
lookash dnia 27/02/2007 15:03
Wiesz, co do myśloodsiewni. W niej znajdują się tylko wspomnienia, które się do niej "wlało". Zauważ, że Dumbledore wlewał je z flakoników, które niewiadomo gdzie trzymał. Ogólnie artykuł dobry, lecz jest sporo błędów ortograficznych.
Lunka dnia 27/02/2007 17:07
Artykuł może być.......
CzarnyPan dnia 27/02/2007 17:22
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Mila dnia 27/02/2007 17:42
Właśnie w to wierzę! Że Dumbledore miał taki plan z Severusem. Jakby nie było innego wyjścia, to Snape miał go zabić. I tam gdzie napisałaś, że Hagrid mówił, że się kłócili, to myślę, że Snape powiedział dyrektorowi, że złożył Przysięgę i Dumbledore mu mówił, że jak będzie musiał to niech go zabije.
Ja wierzę w tą teorię i zgadzam sie z Tomem, żebyście nie pisali, że to wszystko bzdury itp jak nie udowodnicie, że to nie jest prawdopodobne!!!
paulah88 dnia 27/02/2007 20:32
trudno bylo ci przetlumaczyc?? ten cytat? dziwne to troche ale coz. Pozatym skoro czytalas ksiazke po ang to moze powiesz mi co to za forma Snapeya? bo jak juz to Snape' a... Art sredni. Prawie o wszystkim bylo..procz myslodewni, ktora oczywiscie popadla w zapomnienie bo sadze ze wzraz ze smiarcia wlasciciela wspomnienia poproatu gina!
Authvrennil dnia 27/02/2007 20:37
co za bzdury!!!" - specjalniedla toma V czytalas mala 6 czenc od deski do deski?/?? chyba nie! zanim wezmiesz sie za pisanie przeczytaj
Authvrennil dnia 27/02/2007 20:37
co za bzdury!!!" - specjalniedla toma V czytalas mala 6 czenc od deski do deski?/?? chyba nie! zanim wezmiesz sie za pisanie przeczytaj
Cho_13 dnia 27/02/2007 20:51
średni... trochę mi się nie chce w to wierzyć...
Zajac dnia 28/02/2007 12:26
Kiedy czytała twój art. NAsnueła mi się pewna myśl. Otóż. Keidy HArry czwiczył Oklumencje ze Snapem Snape odkładał na bok (myślodolewnie) wspomnienie związane z Jamesem Potterem. Snape bał się iż Harry je zobaczy. A jesli Harry'emu udałoby się odeprzeć atak Snapea i wedrzeć się do mózg miestrza eliksirów. PRzecież na ten wszelki wypadek Snape usuwał z głowy to wspomnienie. Więc do czego zmierzam. Jeżeli Sanpe byłby po stronie zła to ukryłby wspomnienie związane z szpiegowaniem Dumbledora i tym ze ma zabić dyrektora. Więc ja zgadzam sie z twoja teorią. Snape jednak jest dobry. Mimo ze to szuja. I patafian smiley
zgredek324 dnia 28/02/2007 14:57
snape dobry czy zły tego dowiemy się w VII tomie
Moniczka99 dnia 09/04/2007 21:31
SS jest dobrysmiley Jest na to dużo argumentów. Rowlling próbowała nas oszukać pokazjuąć Snapa tylko w złym świetle. no może nie tylko ;p ale głównie ...art spox
chochang12 dnia 10/04/2007 10:41
Eeee.... nie wiem co o tym mysleć, ale uważam że SS może być tak jakby podwójnym agentem czy coś w tym rodzajusmiley
tmr-hp dnia 17/04/2007 14:08
Dobry art!! i popeiram twoja teze!! smiley
CiastkO dnia 06/05/2007 17:46
Zastanawiające;//
oswald dnia 12/05/2007 16:53
myśloodsiewnia napewno odegra jakąś rolę
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 4% [2 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 10% [5 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 4% [2 Głosów]
Nędzny Nędzny 82% [42 Głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

KatieSparrow
(Charłak)
05/12/2008 11:55
Hay ;p

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:52
O fajnie, ok pa.

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:52
Nie, film dotyczy tylko pierwszej czesci. Nakreca najprawdopodobniej wszystkie czesci.

Ide sie zrobic na bostwo, pa ;]

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:50
czyli ten film to jest sklejony z tych wszystkich czesci ksiazki, czy tez beda czesci?

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:49
I tak chyba najlepsza jest trzecia czesc ;] A przynajmniej ja tak uwazam.

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:49
dzieki bo wlasnie bede wiedziec czy ta ksiazka jest w bibliotece?

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:48
Stephenie Meyer.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter