Snape Straznikiem Tajemnicy? - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Snape Straznikiem Tajemnicy?

Ostatnio jak czytalem 6 czesc Harrego zauwazylem ze Snape mowi do Belli ze nie moze zdardzic miejsca ukrycia Zakonu Feniksa. Czyzby zmieniono Straznika Tajemnicy?? Czyzby Dumbledore wiedzial ze umrze?? Czyzby Dumbloedre ze Snapem juz wtedy to planowali?? Bardzo mozliwe. Czyzby Dumblodore zamienil sie ze Snapem?? To moze byc mozliwe. Gdyby juz przez wakacje wymyslily swingowanie (lub nie ) smierci Dumbledore i uznali ze zamienia sie rolami i ze Snape bedzie Straznikiem Tajemnicy Zakonu Feniksa. Jesli bylaby to prawda to wychodziloby na to, ze Sanpe jest dobry. Rowling stac na wszystko nawet na to. Wiec czemu Snape nie mogl wymowic miejsca ukrycia Zakonu?? Moze jest tak samo jak z Lily i Jamesem. Moze zdarzdic jak sie dowie ze Harry znalazl wszystkie Horkruksy jesli Snape jest po stronie zla. Ja jednak mysle ze moja pierwsza teza jest bardziej prawdopodobna.Gdyby jednak Snape celowo sie zamienil. Pamietajmy, ze jest mistrzem oklumencji.
Dzieki
Pozdrowienia.
Snape Straznikiem Tajemnicy?
James_Potter 16/02/2007 14:18
Czytano 1169 razy
Liczba komentarzy - 54
jimenez dnia 16/02/2007 14:23
Jakieś dziwne i nieskładne to jest... Nie będe oceniać, najwyraźniej jest to poprostu niezrozumiałe, albo jestem za głupi ażeby to pojąć... xD
Syriusz_Lapa_Black dnia 16/02/2007 14:25
To proste Snape nie mogl zdradzic miejsca ukrycia zakonu poniewaz NIE byl strznikiem tajemniec, to miejsce mogl zdrdzic tylko straznik- dumbledore.
Tiara dnia 16/02/2007 14:34
Trochę to pogmatwane, czyli Twoim zdaniem Snape był strażnikiem, tak?
James_Potter dnia 16/02/2007 14:41
nie nie byl najpierw byl Dumbledore a potem mieli juz ulozone ze snape go zabije i sie zamienili i potem Snape byl Straznikiem
buczacz94 dnia 16/02/2007 14:43
Super art. Podoba mi się tylko troche pogmatwany
TomV dnia 16/02/2007 14:47
Ok James, ale po co Dumbledore miałby czynić Snape Strażnikiem Tajemnicy???
ksiezycowa dnia 16/02/2007 14:48
tak d razu dumbledor to smierciozerca
TomV dnia 16/02/2007 14:50
No właśnie, po co? Snape strażakiem tajemnicy? Niee....
Fleur-Delacour dnia 16/02/2007 14:50
Ja nie rozumiem teraz kazdy ART jest o tym czy Snape zabił go czy nie i kazdy jest inny wezcie przestancie !!!

wiem ze to jest wazne ale nie mozecie ciongle o tym pisać !!
James_Potter dnia 16/02/2007 14:56
do TomaV on go uczynil bo wiedzial ze umrze moze mieli to juz zaplanowane kto to wie
ginny-potter dnia 16/02/2007 15:09
nie wydaje mi sie że snape jest strażnikiem ale przypuśćmy że jest dobry to czemu nie powiedział członkom zakonu gdzie ukrywa sie voldemort. troche ten twój artykuł nielogiczny
H_P dnia 16/02/2007 15:22
To po co Dumbledore miał by obdażyć zaufaniem byłego śmierciożerce i powieżyć mu taką tajemnice
kairi dnia 16/02/2007 15:31
Albo ja jestem glupia albo Ty zle myslisz. Snape nie byl Straznikiem Tajemnicy wiec nie mogl wypowiedziec nazwy miejsca Zakonu, tak musi dzialac te zaklecie.
Kate_Luis dnia 16/02/2007 15:43
albo ja mam downa albo cos jest nie tak... ja po prostu nic nie zrozumiałam z tego co napisałeś... smiley
Slizgon dnia 16/02/2007 17:04
"ciekawe bardzo ciekawe..."
Harry_Potter1200 dnia 16/02/2007 17:18
Snape nie był strażnikiem tajemnicy
Natalka184 dnia 16/02/2007 17:32
Snape nie jest strażnikiem dlatego nie może wymówić nazwy...
szymen dnia 16/02/2007 17:40
Słuchaj,trochę cię nie zrozumiałem.Powinieneś te zdania poukładać!
Lunka dnia 16/02/2007 17:56
Ten temat jest bardzo dziwny.Jak wiem to Dumbledore wie, że Snape jest śmierciożercą,jednak mu zaufał.Jak można żałować śmierci swojeo wroga (Snape-James).Snape zrobił to tylko poto żeby Dumbledore mu uwierzył.Ale to że Dyrektor Hogwartu mu powierzył mianu Strażnika Tajemnicy Zakonu Feniksa. Nie to nie może być prawdą!
TomV dnia 16/02/2007 17:58
Hm.. zacznijmy od tego:
Zaklecie Filiusa chroni dany obiekt przed wykryciem. Tymi czarami jest chroniona Kwatera Główna ZF. Nikt nie może jej odnaleźć, jeśli Strażnik Tajemnicy (tutaj Dumbledore) nie zdradzi mu jej położenia. Pytanie jakie powinniśmy najpierw postawić to: co się dzieje z czarami Zaklęcia Filiusa gdy Strażnik Tajemnicy umiera???
HP-maniaczka dnia 16/02/2007 18:13
Nic dodać nic ująć(chodzi o komentarze). Nabzdurałeś sobie coś, spisałeś na gorąco i wyszło z tego coś CAŁKOWICIE pozbawionego sensu. Myślałam, że po Tobie, jako administratorze mozna spodziewac sie czegos wiecej
Alexxia dnia 16/02/2007 18:19
przecież TYLKO strażnik tajemnicy może ją wyjawić! było to dokładnie opisane w 3 tomie! nikt inny nie może wymówić nazwy tego miejsca... art beznadziejny... napisany na siłe... żadnych przekonywujących argumentów...
Peeves dnia 16/02/2007 18:31
i w trzecim i w piątym tomie ludzie drążcie ten temat dalej a daleko zajdziecie, art że tao powiem zrobiony na odwal się
wojob3 dnia 16/02/2007 19:07
napewwno nie hahahahahahahahahaahahahaha
agiss dnia 16/02/2007 19:49
Strasznie zagmatwane, no nie?
Godric Gryffindor dnia 16/02/2007 20:14
Było napisane "Niemoge zdradzić tajemnicy gdzie jest ukryty Zakon Feniksa, ponieważ nie jestem strażnikiem tajemnicy"
Godric Gryffindor dnia 16/02/2007 20:16
Za to dał bym co najwyżej T czyli (Troll) bo ktoś chyba nie doczytał zdzania i już daje posta <lol>
Kamilmo dnia 16/02/2007 20:19
hehe... snape istrażnik hehe...
weronika_151 dnia 16/02/2007 20:27
Snape nie był strażnikiem i dla tego nie mógł zdradzić gdzie znajduje się Kwatera Główna Zakonu Feniksa!!!
Voldemort III dnia 16/02/2007 20:41
Ciekawa hipoteza, całkiem możliwe, że się zamienili, daję Z
paulah88 dnia 16/02/2007 20:45
Walsnie o to chodzi glabie!!! ze tylko straznik moze wyjawic nazwe a powiernicy kotrym straznik-TU- Dumbledore- ppowie prawde nie moga tego zrobic!! Snape jest powiernikiem, dlatego nie mogl wyjawic tajemnicy!!! nastepnym razem przeczytaj ksiazke zanim zaczniesz pisac artykuly! Boze, widzisz i nie grzmiszsmiley
James_Potter dnia 16/02/2007 20:48
a czy wy czytacie do konca?????? powiedzial tak belli ale mogl klamac!
Nuda dnia 16/02/2007 21:18
Artykul bardzo fajny , jedyne co mnie tu wkurza to "To moze byc mozliwe" i powtarzanie "czyzby".Pozdrawiam.
Mila dnia 16/02/2007 22:13
Dumbledore byl straznikiem temu Snape nie mogł powiedzieć! oto cytat: "Nie jestem Strażnikiem Tajemnicy, nie mogę wymówić nazwy tego miejsca." s. 39. To chyba juz wyjasnia wszystko...
luna lovegood dnia 16/02/2007 23:22
zgadzam się z Mila
snape nie był żadnym strażnikiem
paulah88 dnia 16/02/2007 23:34
no tak, to rownie dobrze moglabym napisac artykul o tym, ze np. Dumbledore powiedzial, ze reka mu zczerniala z powodu walki o horkruksa a moze klamal? Wtedy mozemy tworzyc najrozniejsze domyslenia swiata, sadzac, ze akurat w tym moemncie ktos sklamal... O jejkujs.
fati166 dnia 17/02/2007 10:43
Tylko Starażnik Tajemnicy może wyjawić tajemnice<w tym przypadku miejsce gdzie znajduje się siedziba Zakonu Feniksa>Dumbledore był Strażnikiem Tajemnicy więc tylko on mógł ten sekret wyjawić!!Snape nie mógł tego wyjawić bo by go "szlak trafił"!!Ty wogóle czytałeś wszystkie części??
Fleur3 dnia 17/02/2007 10:48
nie czaje tego artu.Jestem jaks chyba nienormalna
Cho Chang2 dnia 17/02/2007 16:45
Eh, troche błedów i artykuł średni.
Lily Evans-Potter dnia 17/02/2007 18:10
Ok art,ale wątpię.......
Lilly Malfoy dnia 17/02/2007 20:08
fajny art ale nie uważan żeby sNp był dobry ale fajny aart
Salazar dnia 18/02/2007 09:12
fajny artykuł ale snape nie jest dobry tego jestem pewien
TomV dnia 20/02/2007 14:48
Rzucając Zaklęcie Fideliusa czyni się jakąś osobę Strażnikiem Tajemnicy. Tylko Strażnik może wyjawić komuś Tajemnicę, której strzeże!!!
TYLKO Strażnik!!! Tak więc nawet jeśli Dumbledore powie 1 mln ludzi gdzie znajduje się Kwatera Główna Zakonu Feniksa to i tak ci ludzie nie będą mogli przekazać tych informacji komukolwiek innemu!!! Dowody? proszę bardzo: Kiedy postanowiono wtajemniczyć Harry'ego gdzie znajduje się Kwatera Główna, Dumbledore przekazał mu tą informację na skrawku pergaminu. Każdy z członków Straży Przedniej, która towarzyszyła tamtej nocy Harry;emu był członkiem Zakonu Feniksa i znał Tajemnicę!!! Ale żaden nie mógł mu jej zdradzić, ponieważ nie był Strażnikiem Tajemnicy!!! Harry poznał Tajemnicę dopiero wtedy, gdy przeczytał informację napisaną PRZEZ DUMBLEDORE'A!

Tak więc jeśli Snape nie był Strażnikiem Tajemnicy to nie kłamał! I wszystko jasne smiley
demelza_robins dnia 16/03/2007 12:48
Całkiem dobry art
blyskawica dnia 30/03/2007 15:14
bardzo,bardzo slabo
Majka dnia 30/03/2007 17:43
Zdeczka pogmatwane ale tak to fajny art
Dziedzic Slytherina dnia 01/04/2007 16:31
nie sądze
hermiona--granger dnia 18/04/2007 14:51
Fajny Art . To może być możliwe....choć nie wiadomo....
CiastkO dnia 08/05/2007 16:04
eee takie pogmatwane;/smiley
Harter dnia 11/05/2007 19:43
no takie niezrozumiałe... wstrzymuje sie od oceny
kajablack dnia 17/05/2007 17:22
Watpie zeby Dyrektor az tak bardzo ryzykował powierzajac mu "hasło" do zakonu,ale wszystko sie moze zdarzyc
Fred999 dnia 23/06/2007 10:20
super art
Marti15 dnia 07/07/2007 09:41
Snape nie mogl zdradzic miejscca ukrycia zakonu poniewaz NIE byl straznikiem tajemnicysmiley tylko Dumbledore mogl to powiedziec i baaaaaaaardzo watpie zeby sie z nim zamienil bo przewidzial swoja smierc N
Diana_Di dnia 26/10/2007 14:05
Chyba nie czytałeś dokładnie książki. TYLKO Strażnik Tajemnicy może wyjawić tajemnicę, którą mu powierzono. Osoba, która zna tajemnicę, ale nie jest jej strażnikiem nawet gdyby chciała nie może jej wyjawić. (Np. w HPiZF Wiele osób wiedziało gdzie jest kwatera Zakonu, ale tylko Dumbledore mógłby to wyjawić bo to on był Strażnikiem)
Niestety daję N
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 3% [1 Głos]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 3% [1 Głos]
Zadowalający Zadowalający 6% [2 Głosów]
Nędzny Nędzny 75% [24 Głosów]
Okropny Okropny 13% [4 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

KatieSparrow
(Charłak)
05/12/2008 11:55
Hay ;p

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:52
O fajnie, ok pa.

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:52
Nie, film dotyczy tylko pierwszej czesci. Nakreca najprawdopodobniej wszystkie czesci.

Ide sie zrobic na bostwo, pa ;]

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:50
czyli ten film to jest sklejony z tych wszystkich czesci ksiazki, czy tez beda czesci?

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:49
I tak chyba najlepsza jest trzecia czesc ;] A przynajmniej ja tak uwazam.

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 09:49
dzieki bo wlasnie bede wiedziec czy ta ksiazka jest w bibliotece?

Claire
(Dark Vampire)
05/12/2008 09:48
Stephenie Meyer.


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter