Szmalcownicy na końcu "Insygni Śmierci" cz. I - Insygnia Śmierci

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 41
Administratorzy online: 0
Użytkownicy online:
apollo (Ja latam...)

Zarejestrowanych: 26,071
Najnowszy Użytkownik: RoxBloomo
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na weekend
Przyjaciele
Wszystko o Harrym Potterze

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia
Puchar Domów
Aktualnym mistrzem domów jest  RAVENCLAW!
Gryffindor
Punktów: 1093
uczniów: 69
Hufflepuff
Punktów: 974
uczniów: 27
Ravenclaw
Punktów: 2447
uczniów: 19
Slytherin
Punktów: 1672
uczniów: 41
Losowe Zdjęcie

Szmalcownicy na końcu "Insygni Śmierci" cz. I

Insygnia ŚmierciDocierają do nas informacje na temat podziału filmu "Harry Potter i Insygnia Śmierci". Udzielił ich Joshua Herdman. Mówi, że film ma być podzielony po scenie odnalezienia Harry'ego, Rona i Hermiony przez szmalcowników, a przed wydarzeniami w domu Malfoyów.
Oczywiście nie jest to jeszcze ostateczna (i oficjalna) informacja. Miejsce podziału może jeszcze ulec zmianie.
A co Wy sądzicie o podziale filmu w tym miejscu?

Źródło: DanRadcliffe.co.uk
Lillusskaa dnia 21/08/2009 21:27
Pierwsza! xD Hmm... myślę, że to i tak nie najgorsza opcja jaką wybrali. Mogło być gorzej, a tak przynajmniej pierwsza część zakończy się jakoś tak z dreszczykiem i "co będzie dalej?" jak w wielu serialach... chociaż szkoda, że musimy tak długo czekać żeby zobaczyć scenę walki w domu Malfoy'ów smiley
pudzianek dnia 21/08/2009 21:30
To nawet niezły pomysł według mnie, ale wolałbym gdyby film był jeden cały bez podziału.
E-Vaire dnia 21/08/2009 21:41
A wtedy narzekalibyście "No ale tylu scen nie było, żal.pl ;////".
Kubiszon dnia 21/08/2009 22:22
Podział super smiley mam nadzieje że film będzie...zawierał mniej więcej tyle treści co książka smiley taka żenada jak ZF nie ma prawa się powtórzyć ^^
Carrigana dnia 21/08/2009 22:38
Moim zdaniem - to cudowny moment podziału! Wydaje mi się, że oficjalne potwierdzenie tej sugestii znajdziemy wkrótce w mediach
szkarlatyna dnia 21/08/2009 23:38
Oh nie, przecież ja z kina nie wyjdę. Jeśli zamierzają skończyć w takim momencie, to muszą zrobić porządną scenę z Malfoy'ami, bo jak spaprają to się ludzie z miejsca zawiodą.
Dean Thomas dnia 21/08/2009 23:38
Najgorszy moment zeby przerwac, ja nie bede mogl zasnac poki nie zobacze co sie stalo w dworze malfoya
Muliness dnia 22/08/2009 00:04
Moim skromnym zdaniem scena w domu Malfoyów powinna byc zakończeniem pierwszej części . Przede wszystkim z uwagi , że moc scen trzymajacych w napieciu będzie przy okazji bitwy , w zakazanym lesie itd .
Jeśli dom Malfoyów znajdzie sie w drugiej częsci ekranizacji, będzie to ogromny skrót i z pewnością ucierpi na tym częsc pierwsza . Samo koczowanie w namiocie i dolina Godryka to troche za mało.
Zakończyłabym pierwszą częsc sceną teleportacji do Muszelki. smiley
francesco dnia 22/08/2009 00:05
Moim zdaniem powinni rozdzielić jakoś w połowie. Przed albo po Dolinie Godryka?
Muliness dnia 22/08/2009 00:24
W połowie ? oj nie ... do zdarzeń w dolinie Godryka dzieje sie za małosmileyUśniemy chyba , że każdy z fanów wybierze się z koszyczkiem na grzybki , zgromadzimy bohaterom zapasysmiley) Momentami odczuwali głód, będzie jak znalazłsmiley
Muliness dnia 22/08/2009 00:33
Doczytałam ,niestety sprawa jest raczej przesądzona smiley Nie ma co gdybać i tak zadecyduja za nassmiley
hermiona--granger dnia 22/08/2009 01:25
hmm.. wydaje mi sie ze odpowiednio to rozdzielili smiley boo prawie w połowie..
bo i tak w tych kilku ostatnich rozdzialach dzieje sie tyle rzeczy, ze trzeba to poprostu pokazac
Luke James Potter dnia 22/08/2009 08:43
Wreszcie coś konkretnego. Chyba dobrze podzielili ten film. Po złapaniu Harrego, Rona i Hermiony przez szmalcowników następują przygody w dworze malfoyów, pózniej muszelka i bank gringotta, od którego akcja przyspiesza. Zobaczymy, jak im to wyjdzie. Mam nadzieją, że Yates nie rozwali filmu, tak jak to zrobił z Księciem Półkrwi.
Christian dnia 22/08/2009 08:50
w ogóle to czemu ten yates jest dalej reżyserem 5 i 6 czesc nie była zbyt rewelacyjna, wiec nie sadze, zeby nagle zmienil styl i zrobil cos co sie nam spodoba. ale coz, dla wytworni itd. nie liczy sie nasze zdanie, lecz kasa jaka zarabia. a szkoda ;p


co do podzialu, to najlepiej po wydarzeniu na dworze malfoyow.
hagrid14 dnia 22/08/2009 09:33
jak dla mnie może być. ten podział wprowadzi napięcie dzięki któremu będzie się chciało pójść do kina na następną część. dla mnie jednak najlepiej byłoby gdyby nie było podziału.
aga_13 dnia 22/08/2009 09:36
bardzo dobry podział smiley po pierwsze dlatego że to jest to ok. połowy, a po drugie widzowie nie będą się mogli doczekać dalszej części smiley
HarryPotterKOKO dnia 22/08/2009 10:19
Według mnie podział jest spoko. Zgadzam się z hagrid14 i z aga_13 będzie ogromne napięcie smileysmiley
-_-ginny-_- dnia 22/08/2009 10:38
Jakoś tak czułam że podział będzie właśnie gdzieś obok tego momentu.
hagrid14 gdyby nie było podziału, to połowa książki by nie była pokazana
feniks144 dnia 22/08/2009 11:06
Myslę że to dobry moment. zbuduje napięcie i wogóle. Ale jednak szkoda że podzielili film na dwie części
aleksis dnia 22/08/2009 11:07
Podział jest dobrze usytuowany, jednak wolałabym żeby film był cały. Już przyżyła bym te 6 godzin w kinie smiley Z drugiej strony nie nagrają 6 godzinnego filmu to nie Bollywood
fred12 dnia 22/08/2009 11:29
Ciekawe po ile będą trwać te filmy? Mam nadzieję, że zrobią dwa filmy po min 2:25 godz. (a nie z powodu tego, że robią dwa tylko po 1:30 godz, bo to by było masakryczne!). A co do podziału, to uważam, że jest w właściwym miejscu (będzie jeszcze większe oczekiwanie - chociaż u mnie już teraz jest ogromne smiley)
Srebrnaa dnia 22/08/2009 12:04
Hmm, dla mnie mogą ten podział robić i w chwili śmierci Voldiego. I tak będzie niewypał.
kaktuS dnia 22/08/2009 12:10
no nie! akurat w najlepszym momencie !! =.= no ale cóż. druga część bardziej przyciągnie Potteromaniaków. smiley
Ginny_323515 dnia 22/08/2009 12:10
dla mnie to wogule mogliby nie robic podziału i by nie było problemu
A dla mnie to W ogÓle możesz nie pisać komentarzy.
Zwałaszcza z takimi bykami.
MC.
gemini dnia 22/08/2009 12:42
Ja nie wiem, ogólnie to całe dzielenie mi się nie podoba, więc nie mam jakiegoś wyrobionego zdania co do miejsca podziału
agata95 dnia 22/08/2009 13:05
Ja myślę, że zakończenie I części powinno być takie...eee... trzymające w napięciu. Bo jak widz czeka z niecierpliwością, co będzie dalej, a nagle film się zakończy, to na pewno przyjdzie drugi raz, żeby się dowiedzieć, jakie jest zakończenie, no nie?
alette dnia 22/08/2009 13:28
A ja zgadzam się z Muliness. Scena u Malfoy'ów powinna być jeszcze w pierwszej części. W II będzie wystarczająco dużo akcji, a w I jest zabraknie. koczowanie w lesie nie jest zbyt pasjonujące.
bellatrix666 dnia 22/08/2009 15:14
Tak podział całkiem możliwy, chociaż wg mnie lepiel byłoby, gdyby film zakończył się ucieczką z dworu Malfoj'ów i śmiercią Zgredka. Wówczas kolejna część rozpoczęłaby się rozmową Harry'ego z Ollivanderem i planowaniem napadu na Gringotta.
Ale zobaczymy jak naprawdę będzie smiley.
Pospoliciak dnia 22/08/2009 16:09
A ja bym jeszcze z tym podziałem tu zaczekała. Pierwsza część mogłaby się zakończyć na sztylecie włożonym w pierś skrzata przez Bellatriks. Takie to smutne... =(
OrderofPhoenix dnia 22/08/2009 18:13
Szmalcownicy to dobry moment. Lekko z dreszczem, ale nie jakis szalenie ważny, wiec nikt nie bedzie płakał, że "w najciekawszym momencie" przerwali. Lepiej tak bedzie ale to sie moze zmienic
Nigra dnia 22/08/2009 19:31
Według mnie to podzielenie filmu na dwie części to najlepszy pomysłsmiley Przynajmniej nie będzie rozczarowania że jakieś sceny zostały pominięte. A co do podziału ja bym jeszcze w pierwszej części dodała wydarzenia w Malfoy manorsmiley
dziobaczka89 dnia 22/08/2009 19:57
Może zrobią ztego Modę na suksces...obsadzą ta ruda, gruba Sally, Ridga, czy jak mu tam leci, Brooke I bedzie papu!
smiley hahah
Fred-Weasley dnia 22/08/2009 20:16
A to chyba znalezli ich śmierciorzercy a nie zmalcownicy. Moim zdaniem to jest dobre zakonczenie 1 cz. dla tych ktorzy nie czytali ksiazki bedzie tajemnica co sie z nimi stanie gdy ich znaleźli.
Vogue dnia 22/08/2009 21:52
Szkoda, że chcą zakończyć przed sceną w dworze Malfoy'ów, bo to jedna z moich ulubionych scen. Zresztą uważam, że powinni zakończyć pierwszą w innym momencie, ponieważ do czasu scen u Malfoy'ów w filmie będzie mało akcji ...
Tomek_Potter dnia 22/08/2009 22:31
Dla mnie extra z takim dramatyzmem się zakończy widzowie będą chcieli koniecznie obejrzeć jak się wydostaną!
inka1995 dnia 23/08/2009 10:19
Moim zdaniem kończą w momencie pełnym napięcia i każdy widz z niecierpliwością będzie czekał na kolejną część. Podział bardzo fajny
gosia1396 dnia 23/08/2009 11:53
ale troche głupio bo teraz to każdy bedzie czekał Kilka latsmiley na kolejną cześć ja tam wole obejrzeć całos razem
Woodmanka dnia 23/08/2009 15:32
Ja wolałam chyba ta pierwszą wersję podziału, tzn. po smierci Zgredka.. Jakos bardziej mi pasowało. Ale w sumie złapanie przez szmalcowników jest niewiele wcześniej od tej sceny, więc chyba moze byc.
Venly dnia 23/08/2009 16:11
Osobiście bardziej podobała mi się perspektywa rozdzielenia filmu w momencie choćby deportacji z dworu Malfoyów, śmierci Zgredka lub jego pogrzebu. Każdą z tych trzech możnaby fajnie zaaranżować.
Ale podział w chwili porwania przez szmalcowników nie jest taki zły, tylko bardzo mało akcji przedstawią w pierwszej części - swoistą pielgrzymkę. Za to w drugiej pewnie postawią na efekty specjalne, zamiast dodać tym wszystkim walkom trochę dramaturgii i włożyć w te sceny więcej dokładności, no ale cóż, ich wybór...
Kamil Potter dnia 23/08/2009 19:12
Mi osobiście to nie podoba sie juz sam pomysl aby podzielic te filmy, ale ja o tym nie decyduje i trzeba sie dostosowac, uwazam ze to dobry moment.
Josette dnia 23/08/2009 20:20
Wolałabym, aby film był cały, ale gdy go podzielą, będzie miał więcej szczegółów. Tak musiałby trwać z 5 godzin. Jednak podział mi nie odpowiada. Tak, szczerze, to nie wiem, gdzie umieścić ten podział. W każdym momencie wydaje się nie odpowiedni.
albus96 dnia 23/08/2009 21:17
Bardzo sensownie zrobią, jeśli to jest prawda! To jest wprost idealne miejsce! "Harry i jego przyjaciele złapani! Szmalcownicy zabierają ich do domu Malfoyów! Co się stanie? Obejrzyjcie drugą część!" To baner reklamowy (mojego wykonaniasmiley ) dla niefanów HP.
Jeszcze jedno miejsce mogło by być: kiedy odchodzi Ron. Ale to troche za wcześnie by było...
Szara_Dama dnia 24/08/2009 00:02
szczerze mówiąc to sama myślałam o przerwie albo w tym miejscu albo wtedy gdy Harry i reszta siedzą w tej piwnicy...
Stolorz dnia 24/08/2009 11:31
Zobaczymy jak im to wyjdzie
OneMoreDay dnia 24/08/2009 13:29
ja sądze, ze to swietny moment. bedzie trzymał w napieciu, bo wiadomo, kazdy bedzie ciekawy co zrobią z harrym, hermioną i ronem (i ta całą złapana reszta)
YudYta dnia 24/08/2009 22:18
Taak, ludzie będą bardzo ciekawi, co zrobią z HRH, szczególnie ci, którzy przeczytali książkę... xD
michael112 dnia 25/08/2009 19:59
Dla mnie najważniejsze są sceny z Hogwartu, dlatego podzieliłbym go dopiero po ucieczce z Gringotta. No ale spodziewałem się, że podział nastąpi wcześniej.
michael112 dnia 25/08/2009 19:59
(Przepraszam, niechcący wysłał mi się dwa razy ten sam komentarz, więc można usunąć.)
michcio1998 dnia 25/08/2009 20:35
moim zdaniem to nardzo dobry pomysł że zrobiono podział ja osobiście wolałbym żeby to zrobili w momencie teleportacji do Muszelki no ale dla tych osób co mówią że najlepiej by było żeby nie przerywali. Ludzie przecież nie zrobią 6 godzinnego filmu jak chcecie mieć w calości to mogą zrobić taki tylko że bedzie trwał 2 i poł godziny i bedzie tylko siedmiu poterów potem od razu ślub potem ministerstwo magi potem dolina godryka potem malfojowie bitwa i koniec chcecie zeby tak było bo ja nie!!!!!!!!!!!!!1
stella_orkan dnia 25/08/2009 20:38
Kiedy czytałam książkę, to to wyobrażałam sobie, że film powinien się skończyć właśnie na tej scenie. To odpowiednie miejsce moim zdaniem
Anix dnia 26/08/2009 02:02
I tak pewnie obydwa filmy prześpię xD na Insygnia wybiorę się tylko po to, żeby udawać, że interesuje mnie cukierkowe zakończenie cyklu no i załamać się kompletnie przy "Albusie Severusie" czy "Scorpiusie" i Malfoyu z łysiną. Wszystko mi jedno gdzie przerwą, jak dla mnie mogą zrobić ją po dramatycznej i jakże wzruszającej czytelnika śmierci Hedwigi.
Już sobie to wyobrażam: spadająca w spowolnieniu klatka, Hedwiga z wytrzeszczem, Harry wychylający się z motocykla z wyciągniętą ręką i taki przeszywający krzyk " Njjjjeeeeeeeeeee...!" po czym napis "To be continued" i napisy. *Anika usilnie stara się nie zakwiczeć ze śmiechu*.
Moja wina, że Insygnia nie są moją ulubioną częścią...? XD
malimka 12 dnia 28/08/2009 09:15
to podzielenie jest fajne bo dzięki temu film nie będzie aż tak krótki smiley
Dermiona dnia 30/08/2009 19:04
Podział dobry smiley
kalina0707 dnia 30/08/2009 19:34
Podział w tym momencie byłby dobry, ale wydaje mi się, że lepszy byłby w muszelce albo gdy Ron odchodzi od Harrego i Hermiony, bo co skończą w "napiętym" momencie, a fani będą czekać co najmniej rok (znając życie) na ciąg dalszy...
Marauder dnia 01/11/2009 19:15
To byłby moim zdaniem dobry podział przede wszystkim skończyło by się z napięciem i chęcią zobaczenia reszty. Jeśli film będzie doskonały i wciągający efekt przerwania w tym momencie będzie bardzo dobrym pomysłem i motywacją widzów by zobaczyć co dalej.
LadyofLake dnia 05/01/2010 21:14
Dla mnie to zła wiadomość, bo będę musiała dłużej czekać na sceny z Malfoyami. : ( Ale napięcie rzeczywiście będzie, więc ostatecznie... może być.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 63% [5 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Żadnych głosów]
Zadowalający Zadowalający 0% [Żadnych głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 38% [3 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:02
siema;p

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Pa ;]

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 01:01
Ja Was i tak kocham! ;*

xD

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 01:00
a to dlaczego?smiley i dlaczego dopiero teraz?

Smierciojadek
(Gotuj z Jadkiem jajka)
26/05/2012 00:58
Mam dosc loska po dzisiaj : (

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 00:56
Dobranoc! smiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 00:55
Pomecz Jadka, ona to lubi! :D

Branoc! ;]


Archiwum
Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
Limonka
Avatar
Punktacja:
Ogólne: 28624
Bonusy: 0
Kary: 0

2) Isabelle (23923 pkt.)
3) Slayerka (10476 pkt.)
4) Esey (10085 pkt.)
5) alette (9418 pkt.)
6) Peeves (8997 pkt.)
7) Ginny_Weasley12 (7691 pkt.)
8) Venly (6419 pkt.)
9) lukasyno (6355 pkt.)
10) Andrea (6030 pkt.)

     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter