Tajemniczy R.A.B... - Teorie, przemyślenia...

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Tajemniczy R.A.B...

Chciałabym się z wami podzielić moimi przemyśleniami o "R.A.B."

Z tego co wyczytałam w wielu artykułach z innych stron, a także na kilku forach, J.K.Rowling przyznała, że osoba ukrywająca się pod inicjałami R.A.B. pojawiła się już w dotychczasowych częściach Harrego Pottera. Ale skąd pewność, że R.A.B. to postać... ? Równie dobrze, może to być skrót nazwy jakiegoś stowarzyszenia albo to jest jeszcze coś zupełnie innego...

Możliwe też (jeśli to są rzeczywiście inicjały), że R.A.B. jest to Regulus Alphard Black - brat Syriusz, lecz ta postać wg. mnie zupełnie nie pasuje do tej całej historii z horkruksami. Możliwe, że się mylę - bo przecież nie mamy praktycznie żadnych informacji o Regulusie i jego przeszłości (oprócz niedokładnego zarysu jakim uraczył nas Syriusz w V części).

Na końcu książki "Harry Potter i Książe Półkrwi" Hermiona znajduje w bibliotece dwa "R.A.B.'y" , czyli Rozalind'e Antygon'e Bungs i Rupert'a Axebanger'a Brookstanton'a, aczkolwiek w kontekstu listu wynika, że to raczej mężczyzna. Lecz tutaj znowu, z mojego punktu widzenia wyżej wymienione osoby zupełnie nie pasują, zresztą skoro wg. Rowling R.A.B. się już pojawił, to nie przypominam sobie żadnej Rozalindy czy też Ruperta w dotychczasowych książkach...

Zauważyłam jeszcze jedną możliwość... chociaż może najbardziej wydumaną.Voldemort w mlodosci zabrał do jaskini dwójkę dzieci: chlopca i dzieczynkę. Wiecie jak nazywala sie ta dziewczynka? Amy Benson =A.B. Zbieg okolicznosci? Możliwe, lecz w dalszym ciągu nie mam pomysłu na brakujące 'R'. Może to w tym przypadku np. tytuł który Voldemort jej nadał...

Tak naprawdę, to nikt na razie nie może powiedzieć kto jest R.A.B. , z wyjątkiem samej J.K.Rowling.

Wiem jedno. Rowling uwielbia zaskakiwać...
Tajemniczy R.A.B...
alex1 31/01/2007 01:05
Czytano 1010 razy
Liczba komentarzy - 33
vampir dnia 31/01/2007 08:21
Kiedy skończyłem czytać 6 tom, też mnie to zastanawiało, jednakże nigdy nie wpadłem na jakiekolwiek wskazówki dotyczące tych że inicjałów. Mogą oznaczać dosłownie wszystko i wszystkich. Ale trzeba było by się nad tym dobrze zastanowic, Albus poleciał sobie daleeeeeko kiedy dostał klątwą, i wylądował obok wiezy z pewnym świstkiem papieru w dłoni.Rzeczywiście zastanawiające. Bardzo spodobał mi sie ten artykuł
hermiona22 dnia 31/01/2007 09:26
ja też jak czytałam 6 książkę to się nad tym zastaniawiałam i nic mi do głowy nie przyszło a co do artykułu to jest ok i zadałeś dobre pytanie ale nie znam odpowiedzi
Lily dnia 31/01/2007 09:55
o tej Amy Benson nic nie wiedziałam... ona może mnieć jakieś znaczenie
ale myśle, że R.A.B. to napewno nie będzie Regulus... ale też się moge mylić
Natalka184 dnia 31/01/2007 10:08
Ja utrzymuję że jest to jednak brat Syriusza, bo był śmierciożercą, a tylko oni nazywają Voldemorta "Czarnym Panem"...
Tiara dnia 31/01/2007 10:09
Zgrabnie napisane, ale właściwie to zgadzam się z dwoma ostatnimi zdaniami:tylko autorka wie kim jest RAB. Skoro Rowling chciała utrzymać tozsamość tej postaci w tajemnicy, to na pewno nie jest nią, łatyw do rozszyfrowania, brat Syriusza.
Asiula dnia 31/01/2007 10:28
Jak przeczytalam VI czesc myslalam o tym, ale jakos nie myslalam o rozwiazywaniu tej zagadki, wszystkiego dowiemy sie w swoim czasie. Dobrze, ze ujelas to iz tylko Rowling to wie. Ogolem art. dobry smiley
Cho Chang2 dnia 31/01/2007 10:55
Wątpie, zeby to była Amy Bensos, bo to przecież mugol, i w ogole skad wiedziala o jego czastkach duszy??? I, że jest w medalionie?? Art nawet...Moja ocena to zadawalający...
Mila dnia 31/01/2007 12:57
Jak zobaczyłam tytuł arta od razu pomyślalam ze napisał go TomVsmileysmileysmileyhehe zgadzam się z Natalką184- tylko smierciozercy nazywali Voldemorta CZARNYM PANEM. Wiec nie sadze zeby horkruksa zakosil jakis mugol... Ale słowa w liscie R.A.B'a: "Wiem, że zanim to odczytasz, będę juz dawno martwy(...)Zmierzę się ze śmiercia w nadzieji..." Co oznaczały te słowa? Czy R.A.B juz wtedy wiedział, że Voldemort go zabije?
Michal dnia 31/01/2007 14:51
wow. Jeśli chodzi o Regulusa Blacka, on nie żyje! Pamiętacie, drzewo genealogiczne w domu Syriusza. Jest tam napisane, data jego urodzin a potem data śmierci. Regulusa Blacka... "...zamordował goVoldemort, lub ktoś na jego polecenie, bo nie sądze by był aż tak ważny by Voldemort zamordował go osobiście" - Syriusz Black, moja ocena: zadowolający
Ginny336635 dnia 31/01/2007 15:00
Chciałabym jeszcze wspomnieć, że w nagłówku listu było napisane "Do Czarnego Pana", czyli myślę, że to MóGłBYć śmierciożerca. Choć może być inaczej....
lily vel ruda dnia 31/01/2007 15:09
black jakos mi tu nie pasuje... z ta dziewczynka fajny pomysl. Ale moze byc i tak ze nie znamy tego czlowieka pod tymi inicjalami w koncu kto wiedzial ze snape jest ksieciem polkrwi? moze te inicjaly to pseudonim...
Madzia_lily dnia 31/01/2007 18:13
spoko art.
Jeśli chodzi o treść, to powiem tylko tyle: Regulus Black pasuje do tej historii- był śmierciożercą (słowa czarny Pan), nie żyje, inicjały pasują...
jeśli chodzi o tą dziewczynkę, to jak ona mogła się dowiedzieć, że Riddle jest czarodziejem??? Ona była mugolką, skąd mogła wiedzieć o horkruksach itp.???
Jakoś mi ona nie pasuje do tej historii...
Madzia_lily dnia 31/01/2007 18:13
Zapomniałam dodać buźkę...
Mila dnia 31/01/2007 18:51
Michal my wiemy ze Regulus nie zyje... Ale co wspólnego ma twoj komentarz z artem? Chyba nie zrozumiales jego sensu...
paulah88 dnia 31/01/2007 22:12
Czytalam dzis wywiad w ktorym Rowling przyznaje sie ze R.A.B to Black. wiec mozecie skonczyc domyslysmiley to chyba bylo oczywiste... A co do art. jest bardzo ladnym jezykiem napisany i to mnie niestety upowaznia troche...za przerposzeniem i bez urazy... do posadzenia ciebie o skopiowanie. Znam twoja pisowanie z komentow i piszesz m.in. mUj itp. wiec nie sadze ze z tak podstawowych bledow jak pisowania slowa MÓJ przeszlas na ten dosc elokwetny jezyk. Wybacz. Daje Z
melancholia dnia 01/02/2007 14:33
Przecież i Rozalinda Antygona Bungs i Rupert Axebanger Brookstanton, zostali wymienieni w książce, tzn pojawili sie w niej i to powinno wystarczyc, aby ich wziąć pod uwagę :]
TomV dnia 01/02/2007 15:26
Myślę, że Rozalinda i Rupert odpadają, Amy też bo to mugolka i nie dałaby rady pokonać zabezpieczeń Voldemorta.
monika_black dnia 01/02/2007 15:46
Dobry artykuł. Sama się nad tym zastanawiałam. Też twierdzę, że R.A.B. raczej nie jest Regulus Black. Daję P.
Scheu tajemniczy_przybysz dnia 02/02/2007 11:14
Wiecie, co uważam? Już mnie nudzi ta teoria z Regulusem, choć jest możliwa.
A może R.A.B. jest tak naprawdę zły, jest wrogiem i Voldemorta i sił jasnych, a w dodatku przebywa w otoczeniu Harry'ego lub Zakonu Feniksa.
wiktor dnia 02/02/2007 14:20
ja nie bede nic komentowal.dam W. i chyba wszystko jasne...
dementor dnia 02/02/2007 15:15
nie mam pojęcia o tym kto jest tym R.A.B.
Peeves dnia 10/02/2007 22:36
dziewczyna byla mugolka ale nie wiemy w jakim byla wieku moze pozniej tak jak Tom zostala czarownica... choc i tak uwazam teorie za naciaganasmiley
Veela15 dnia 25/02/2007 18:24
Hmm... ja nadal uważam, ze to Regulus..I to raczej nie Amy Benson, bo przecież ona jest mugolem, a list jest napisany w formie męskiej.
Dezerterka dnia 27/02/2007 14:59
Dobry art siostrzyczko smileyP
Daniel_Gryffindor dnia 25/04/2007 10:40
Amy Benson jest mugolką!
Dlatego że Dumbledore nic o niej nie wspominał a ni w poprzednich częściach nic nie było , ale gratulacje za mocne argumentysmiley
Avery dnia 11/05/2007 21:05
dobry artykuł
oswald dnia 14/05/2007 18:13
r mogłoby być z rabbit co oznacza zająca, o ile się nie myle właśnie zająca on powiesił w sierocińcu
kajablack dnia 17/05/2007 16:45
RAB- nie dowiemy sie kim on jest dopóki nie zobaczymy 7tomu=)
OLCIA dnia 21/06/2007 14:54
wszystko sie samo wyjaśni
Syriusz_Harry_Remus_ dnia 23/06/2007 14:06
myślę że R.A.B'em może być Regulus Alphred Black bo to on się sprzeciwił Voldemortowi i myslę że wykradł horkruxa i dlatego voldi go zabiłsmileysmiley
Maugo777 dnia 29/06/2007 11:48
zaskakująca teoria z tą dziewczynką, muszę przyznać, że w swoich rozważaniach ją przeoczylam...
remuslupin35 dnia 06/08/2007 12:41
no ciekawe kto to ten R.A.B.
Potter 11 dnia 02/07/2008 14:57
Rab to Regulus A black
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 27% [3 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 36% [4 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 36% [4 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 13:06
ide skoczyc z balkonu(4 pietro)
narasmiley

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 13:05
wlasnie

OLCIA
(Pracownik Ministerstwa Magii)
05/12/2008 13:03
A widzisz zeby cos sie dzialo? wieje nuda.

speeader6666
(Uczeń Hogwartu)
05/12/2008 13:02
elo ^^ przed chwila wlazlem

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 12:57
co slychac
jest cos ciekawego?

Albus-Brian-Animag
(Mugol)
05/12/2008 12:53
siema, wlasnie weszlem na kompa

KatieSparrow
(Charłak)
05/12/2008 11:55
Hay ;p


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter