Wiadomość od Alana Horna! - Książe Półkrwi

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 43
Administratorzy online: 1
Użytkownicy online:
Ms_Starfire (Prefekt)
miszel14 (Szef działu)
Sunshine (Prefekt Naczelny)
ishar (Pracownik Ministerstwa Magii)
Nacia1234 (Szef departamentu)
Mistrzyni_Afrytow (Pracownik Ministerstwa Magii)
Lady Mary Jane (Pracownik Ministerstwa Magii)
Magnus Walter (Szef departamentu)
He who shall not be named (Prefekt)

Zarejestrowanych: 16,744
Najnowszy Użytkownik: teenager_91
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Wiadomość od Alana Horna!

Książe PółkrwiWitam, na stronie HarryPotter.com można przeczytać Wiadomość skierowaną do fanów Harry'ego Pottera z wyjaśnieniem dlaczego przenieśli film..

Oto przetłumaczona wersja:

Wielu z was pisało do mnie, by wyrazić swoje rozczarowanie na temat przeniesienia "Harry'ego Pottera i Księcia Półkrwi" na lato 2009r. Proszę być pewnym, że my dzielimy się waszym zamiłowaniem do Harry'ego Pottera i nigdy nie chcielibyśmy zrobić czegoś co by skrzywdziło jakiś film. Ponad to przeszło 10 lat kształciliśmy i chroniliśmy, każdy film i integralność książek na podstawie których są bazowane, najlepiej jak potrafimy. Decyzja o przeniesieniu "Harry'ego Pottera i Książę Półkrwi" nie była przyjęta lekko i nigdy nie była zamierzona by zdenerwować fanów Harry'ego Pottera. Wiemy że to wy budujecie te serie do tego czym są i dziękujemy wam za ciągły entuzjazm i poparcie. Jeśli mogę zaoferować coś: byłaby dwu-letnia luka między "Księciem Półkrwi", a najbardziej oczekiwaną pierwszą częścią "Harrego Pottera i Insygniów Śmierci", którego premiera będzie w Listopadzie 2010 r. Wiec chociaż jesteśmy zmuszeni poczekać trochę dłużej na Księcia Półkrwi to wyczekiwanie od tego filmu do Insygnii Śmierci będzie mniejsza niż 18 miesięcy. Przepraszam, że rozczarowałem was teraz, ale jeśli poczekacie trochę dłużej, to wierzę, że będzie warto na to czekać.
Alan Horn
President, Chief Operating Officer
Warner Bros."

Źródło: HarryPotter.com
Arry dnia 20/08/2008 20:26
Na jego miejscu nie obiecywałabym tak z tym "będzie warto na to czekać" Bo już samo myśl tego czekania jest dla wszystkich niefajna. Miała być premiera w listopadzie tego roku, a tu nagle BUM czekamy do lipca.
Poza tym to jest takie paplanie, gada po to aby poczuć się lepiej. Sądzi, że jak przeprosi, poda argumenty to będzie lepiej. Prawda jest taka, że jest to dla pieniędzy,a dopiero na drugim planie jest dobro filmu i czy ostatecznie oddaje książke. Ja i tak jestem zaażenowana.
agunia1233 dnia 20/08/2008 20:27
i znów to samo mniejszy czas miedzy KP a IS. dobijaja mnie. Ale z tym że chodzi im o pieniadze juz nie napisali
Luke James Potter dnia 20/08/2008 20:29
myślę,że sporo prawdy jest w wypowiedzi Alana Horna.projekt przeniesienia premiery HP i KP może okazać się dobrym pomysłem,ponieważ będzie mniejszy okres czasu między premierą HP i IŚ.myślę,że powinniśmy trochę wyluzować z naszymi emocjami odnośnie daty premiery HP i KP.przynajmniej ja tak uważam.smiley
Past Simple dnia 20/08/2008 20:39
Szczerze mówiąc już się przyzwyczaiłam z tym, że "Harry Potter i Książę Półkrwi" będzie miał premierę dopiero w lipcu przyszłego roku. Ale nadal nie rozumiem ich decyzji - co z tego, że zmniejszy się luka pomiędzy szóstą, a siódmą częścią, skoro będzie duża różnica pomiędzy "Zakonem Feniksa", a "Księciem Półkrwi"?
PS Poprawcie te "wieże" na "wierzę".
Pink dnia 20/08/2008 20:43
No mogliby już się nie ośmieszać i nie wyskakiwać z takimi gadkami... Ehh, szkoda gadać.
AveSatan dnia 20/08/2008 20:48
wieże że będzie warto na co czekać.
hm... może co najwyżej wierzyć, ale nie wieżyć
FankaHP-Kasioola dnia 20/08/2008 20:48
Byłam zła kiedy przeczytałam posta o przeniesieniu premiery... Ale teraz sądzę że wytrzymam jakoś te 11 miesięcy do filmu ;]. Z jednej strony wolałabym obejrzeć go jak najszybciej, ale z drugiej odpowiada mi trochę ta mniejsza różnica czasu między "KP" i "IŚ"... Chyba że wpadną na pomysł by przenieść mimo wszystko pierwszą część siódemki... No cóż...
Horion dnia 20/08/2008 20:50
Hurra !!! MOŻE przed 40 obejrze obejrze ostatnią część Harry'ego Pottera smiley
cyziabella dnia 20/08/2008 21:09
Ja już się pogodziłam z tym, że poczekam. Ehhh... może wyluzujmy co? przynajmniej im później będzie Harry tym dłużej będzie na niego szał a my fani będziemy mieli większe pole do popisu smiley
Carrigana dnia 20/08/2008 21:20
Nie zmieniam zdania, to całe zamieszanie wokół premiery HPiKP tak mnie zmęczyło, że na film do kina nie pójdę, ogłaszam strajk generalny, jak mam już czekać, to poczekam jeszcze trochę i kupię DVD, a co mi tam! Przeprosin Alana Horna nie przyjmuję, choć wiem, że to niczego nie zmieni na lepsze
moNICam dnia 20/08/2008 21:24
ta niezła wymówka mniejszy czas czekania od HP I KP jasne a jak podadzą juz datę premiery 1 części HP I IŚ to stwierdzą że lepiej będzie ją przesunąć na trochę później żeby znowu skrócić czas na oczekiwanie 2 części HP I IŚ i w taki otóż sposób ostatniego pottera oglądne w wieku 50 lat.
HermionaBlack dnia 20/08/2008 21:26
Już sama nie wiem co myśleć. Z jednej strony dowiadujemy się, że chodzi o "letnią rodzinną atmosferę", z drugiej podają " strajk scenarzystów", dalej "zbyt mała ilość obiecujących filmów na 2009r", a teraz " skrócenie czasu pomiędzy filmami". Można podsumować to przysłowiem " tłumaczy się winny". A WB z pewnością ponosi winę za tak wielkie rozczarowanie fanów i oby film, na który tak długo będziemy musieli czekać był wart czekania. Wierzę w to, gdyż został oparty na znakomitej książce, ale mimo takich silnych fundamentów również można popsuć efekt finalny licznymi zmianami i pominięciem ważnych scen. Cóż, pozostaje nam czekać i wierzyć, że w lipcu zobaczymy na ekranach najlepszą jak dotychczas ekranizację HP.
Viktor Krum dnia 20/08/2008 21:32
hahaahahahah ale sie uśmiałem a ile minęło i mnie od premiery zakonu feniksa także dwa lata i wcale nie był dobry szczególnie mówię tu o postaci zgredka który POWINIEN być!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
McGonagall Minerwa dnia 20/08/2008 22:43
bardzo szlachetnie postapił. postawił czoło fanom i zaczał z nimi rozmawiac. i to mi sie bardzo podoba. wytrzłumacztył moze nie podał zbyt "fajnego" wytłumaczenia ale i tak go podziwiamsmiley
Hermionina xD dnia 20/08/2008 22:49
Eee... nie dawno pisali że chodzi o letnia atmosferę a teraz pisza ze o zmniejsze odległosci czasu premiery Hp i KP od HP i IŚ... Dziwne to wszytko... ale chyba nic na to nie poradzimy.. Możemy tylkoc zekać na film i liczyć na to że nie przeniosą go na późniejszy termin oraz że bedzie świetny i nie okarze sie klapą jak Zakon Feniksa smiley
Hermionina xD dnia 20/08/2008 22:53
Zgadzam sie z tym że postąpił odpowiedzialanie i odważnie zaczynając rozmawiac z niezadowolonymi i rozczarowanymi fanami a nie po prostu olał ich listy...
klauds dnia 20/08/2008 23:25
Dobra, wybaczam wam wszystkim. Wszystkim z WB. Dosłownie wszystkim. Ale ostrzegam - jeśli jeszcze raz zrobicie nam taki numer to podłożymy wam bombę.

A tak serio to chciałam pochwalić za odwagę, bo ja nie wyszłabym do fanów Pottera, mówiąc, że przepraszam, ale tak będzie lepiej. Dzięki mu wielkie. Widać, że to odpowiedzialny człowiek. Już go lubię.

A na film i tak będę czekać. Choćby do końca świata!
7777777 dnia 20/08/2008 23:28
Hermionina xD - Gdyby olali Nasze (fani HP) listy to pogrążyliby się jeszcze bardziej. Teraz próbują ukręcić łeb sprawie gatkami szmatkami. Za 2 tygodnie będzie po wszystkim i premiera zostanie na stałe 17 lipca a fani pogodzą się z tą sytuacją. taka jest prawda smiley
Vayamess dnia 20/08/2008 23:32
Hermiona Black napisała:
Można podsumować to przysłowiem " tłumaczy się winny". A WB z pewnością ponosi winę za tak wielkie rozczarowanie fanów i oby film, na który tak długo będziemy musieli czekać był wart czekania. Wierzę w to, gdyż został oparty na znakomitej książce, ale mimo takich silnych fundamentów również można popsuć efekt finalny licznymi zmianami i pominięciem ważnych scen.

Dobrze napisane, w większości się zgadzam. W większości, gdyż ja tam nie wierzę, że po 5 filmach, które jak dla mnie były porażkami (jedynie trzeci były pół-porażką), WB mnie czymś zachwyci, a przynajmniej zadowoli. Nie wiem, skąd u mnie ten pesymizm, ale ostatnio często daje się we znaki xD.

I wreszcie został poprawiony ten rażący w oczy ortograf... Nie wiem, jak ktoś mógł go nie zauważyć, dodając newsa ^^.
Magnus Walter dnia 21/08/2008 00:09
Proszę być pewnym, że my dzielimy się waszym zamiłowaniem do Harry'ego Pottera


Coś tego nie widać po Waszych filmach.

i nigdy nie chcielibyśmy zrobić czegoś co by skrzywdziło jakiś film. Ponad to przeszło 10 lat kształciliśmy i chroniliśmy, każdy film i integralność książek na podstawie których są bazowane, najlepiej jak potrafimy.


Chyba jednak za mało się staracie, bo coś Wam to nie wychodzi.

Decyzja o przeniesieniu "Harry'ego Pottera i Książę Półkrwi" nie była przyjęta lekko i nigdy nie była zamierzona by zdenerwować fanów Harry'ego Pottera.


To akurat było wiadome. Gdybyście zrobili coś SPECJALNIE, by nas zdenerwować to mniej byście zarobili. Proste. Zrobiliście to, by zarobić więcej kasy. Mam nadzieję, że ten Wasz numer oraz nazwisko Yates przy słowie "Producer" skutecznie wszystkich odstraszy... a przynajmniej tych, którzy nie dadzą z siebie robić idiotów.

Jeśli mogę zaoferować coś: byłaby dwu-letnia luka między "Księciem Półkrwi", a najbardziej oczekiwaną pierwszą częścią "Harrego Pottera i Insygniów Śmierci", którego premiera będzie w Listopadzie 2010 r.


Dzięki Wam, o WB! Tylko w takim razie, po co te wszystkie zdjęcia, trailer itp.? A poza tym... czy przez to posunięcie nie będzie większa różnica czasu między "Zakonem", a "Księciem"?

Przepraszam, że rozczarowałem was teraz


Przepraszam, że robię z Was idiotów i podaję tak kretyńskie argumenty, obrażając Waszą inteligencję, zamiast powiedzieć wprost: chcemy więcej kasy, a Wy dajecie nam jej mnóstwo... miliony... miliardy dolarów na jednym filmie! Czy to nie zachęcające? Przecież dobrze wiemy, że nawet gdybyśmy ten film przesunęli o dwa lata to byście na niego przyszli, bo to "Haly Poter", Wasz kochany "Haly"

Chyba tak to powinno brzmieć.

jeśli poczekacie trochę dłużej, to wierzę, że będzie warto na to czekać.


Trzymam za słowo, choć dokłanie wiem, że "Książę" będzie klapą... lepszy niż "Zakon", ale gorszy niż, chociażby, "Kamień Filozoficzny".
96 Hermiona 96 dnia 21/08/2008 09:06
ja tam nic do nich nie mam... poczekam... nic mi sie nie stanie. Zreszta nawet jesli chodzi o kase (tego nie wiemy moze naprawde maja jakis inny powod) to maja takie prawo- w koncu z tego zyja a to ze maja na kontach miliony im wisi. Jakby premiera byla troszke wczesniej nic im by sie nie stalo... no ale coz...
kamilx98 dnia 21/08/2008 09:20
niech im nie będzie przykro z przesuniecia premiery przecierz to oni przełorzyli a teraz udawają greka film był by już za 3 mjesiące a przez nich tych kaloszy będzię trudno to powiedzeć bez blużnierstwa więc jajoś sie ppowstrzymałem ale to jest straszne najlepszy film o harrym potterze przesunąc o 8 mjesięcy to jest po prostu horesmiley
emma2426 dnia 21/08/2008 09:31
Teraz jak już mineły mi pierwsze emocje po zmianie daty premiery to muszę przyznać, że nie wiem co o tym mysleć. Z jednej strony nadal jest mi przykro, ale z drugiej cieszę się że między Księciem a Insygniami będzie krótka przerwa. Na zmianę daty nic już nie poradzimy. Trzeba się z tą myślą jakoś pogodzić...
Carmen Lowell dnia 21/08/2008 11:43
Wkurzyłam się.Brawo Magnus, świetnie napisany komentarz, zwłaszcza to, cytuję:

Przepraszam, że rozczarowałem was teraz


Przepraszam, że robię z Was idiotów i podaję tak kretyńskie argumenty, obrażając Waszą inteligencję, zamiast powiedzieć wprost: chcemy więcej kasy, a Wy dajecie nam jej mnóstwo... miliony... miliardy dolarów na jednym filmie! Czy to nie zachęcające? Przecież dobrze wiemy, że nawet gdybyśmy ten film przesunęli o dwa lata to byście na niego przyszli, bo to "Haly Poter", Wasz kochany "Haly"

Wiem, że i tak obejrzę ten film ale w co oni grają????

"Wiec chociaż jesteśmy zmuszeni poczekać trochę dłużej na Księcia Półkrwi to wyczekiwanie od tego filmu do Insygnii Śmierci będzie mniejsza niż 18 miesięcy."

A od ZF do KP???To co???To już było i się nie liczy???Tak??Zarobiliście kase na ZF i już was nie obchodzi.Nie my fani HP nie damy się robić w konia!!!

No dobra wyżyłam się trochę.Wiem, że już nic na to nie poradzimy ale cóż.
herma_007 dnia 21/08/2008 11:52
Z jednej strony oni mają rację, na to samo wychodzi ...
Różnica między 'Zakonem' a 'Księciem' jest kolosalna, bo to aż dwa lata. Ale, gdyby 'Książę' został wyświetlony w normalnym terminie to tyle samo czekalibyśmy na 'Insygnia'^^
Także nadal obracamy, i będziemy się obracać w tym samym czasie.
Charlus Potter dnia 21/08/2008 12:15
Cały czas piszą to samo...
flitwick93 dnia 21/08/2008 14:38
Ta jasne-obiecanki cacanki
Ginny_Potter-Weasley dnia 21/08/2008 14:41
Mi to tam obojetne, chociarz bardzo chcialabym zeby film byl wczesniej.Ale mam takie ciche obawy ze is tez przeniosa.
Hermiona465 dnia 21/08/2008 15:12
Bardzo chciałabym jak najszybciej obejrzeć ten film, ale cóż... co się stało, to się nie odstanie i zostało tylko czekanie.
Mrs H_Weasley dnia 21/08/2008 15:49
nie obchodza mnie jego wyjaśnienia! są bezsensowne! "Wiec chociaż jesteśmy zmuszeni poczekać trochę dłużej na Księcia Półkrwi to wyczekiwanie od tego filmu do Insygnii Śmierci będzie mniejsza niż 18 miesięcy." wolę czekać na IŚ niż długo już wyczekiwanego KP!
Albus_Dumbledore dnia 21/08/2008 16:02
Hmm.. Ciekawe, Lipa że przenieśli, mogli zostawić jak było... ale niestety będziemy czekać. xD
tonks87 dnia 21/08/2008 17:18
Wiemy że to wy budujecie te serie do tego czym są i dziękujemy wam za ciągły entuzjazm i poparcie.
e-dytka dnia 21/08/2008 17:37
Już pogodziłam się się z przesunięciem premier. W sumie dzięki temu skróci się czas oczekiwania na kolejna część. Tylko proszę nie przenoście premiery HP i IŚ na bardziej odległy termin
Hermiona1334 dnia 21/08/2008 21:33
A ja tam nie jestem rozczarowana,bo 17 lipca to moje urodziny-będę miała fajny prezent.Trzymam za słowwo Alana.
bellatrix666 dnia 22/08/2008 15:00
nie wiem ile jest prawdy w wypowiedzi tego gościa ale moim zdaniem to tylko tkie gadanie żeby usprawiedliwić się przed fanami. przecież po między poprzednimi filmami też była spora różnica. bardzo zaszokowało mnie to że przesunęli premierę aż o osiem miesięcy. no ale stało się i nic na to nie poradzimy.
Parvati_ dnia 22/08/2008 16:55
zgadzam się z Magnus Walter. oni naprawdę robią z nas idiotów! wszystko robią tylko i wyłącznie dla pieniędzy.
"Proszę być pewnym, że my dzielimy się waszym zamiłowaniem do Harry'ego Pottera" - przy tym fragmencie to się normalnie uśmiałam... w filmach było pominięte tyle faktów, a prawdziwy fan zauważa to od razu. wiem, że filmy nie mogą trwać w nieskończoność, ale jest wiele ważnych rzeczy, które trzeba pokazać, by wiedzieć o co chodzi.
Halszka_ dnia 22/08/2008 18:32
Dobra, wiemy, że to dla zysków^^. Ale może nie ma sięco denerwować - rzeczywiście luka pomiedzy dwoma filmami będzie mniejsza... Nic nie da się zrobić więc nerwy uważam za zbędne.
lubok dnia 22/08/2008 21:49
film się pogrąża jest coraz gorszy zmienia się w dramat a nie horror. A i aktorzy będą mieli 33 lata gdy nakręcą 7 część powinni się spokojnie wyrobić w rok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Anusia-001 dnia 23/08/2008 18:05
ble, ble, ble... takie glupie gadanie!! No chociaz przeprosil
Desdemonamelia dnia 27/08/2008 18:12
Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę. Fakt, 2 lata czekania miedzy szóstką a siódemką to długi okres.
Domisia122 dnia 30/08/2008 13:03
Gd usłyszałam tą fiadomość to sie wściekłam a moja koleżanka jeszcze baardziej... NIENAWIDZĘ ICH!!! TAKI NUMER ODWALIĆ WIERNYM FANOM
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Sunshine
(Prefekt Naczelny)
21/11/2008 21:35
Rumcaj, przeciez ja nie mam mozgu xd

ishar
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 21:35
ukrywalem? zartujesz sobie?smiley

Mistrzyni_Afrytow
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 21:34
Szkoda, ze niepotrzebnie to wszystko ukrywales. Wole zalatwiac takie sprawy bezposrednio, myslalam, ze Ty rowniez^^
Burzowa, a tak nienawidze angielskiego! Widzisz, do czego mnie ta rozmowa zmusza? ;

He who shall not be named
(Prefekt)
21/11/2008 21:34
Kochanie a co sie stalo z poprzednim?Znowuz uciekl?... ehh wredna bestia.

ishar
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 21:34
zalosne, masz calkowita racjesmiley

Mistrzyni_Afrytow
(Pracownik Ministerstwa Magii)
21/11/2008 21:33
Bylo, a ja nie rozumiem dlaczego taka, wydawalo mi sie inteligenta osoba, sobie na to pozwolila. Wybacz, ale obgadywanie dla mnie zawsze bylo zalosne.

Sunshine
(Prefekt Naczelny)
21/11/2008 21:33
oho, a Paluchowi anglik sie wlaczyl.. Helol, a mi pewnie zaraz mozg wyrosnie czy cus! smiley


Archiwum
Przyjaciele
Kamień Filozoficzny, Zakon Feniksa, Czara Ognia, Książe Półkrwi

Harry Potter Slovenia - HpSlo.com

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia

Emma-Watson-Fans.net
Emma
Watson
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter