Wczoraj (a właściwie dzisiaj w nocy) ja i babilon odbyliśmy rozmowę na shoutboxie (kto nie wierzy zapraszam do archiwum) na temat wizerunku ideału, pozytywnych newsów, budowaniu wzorców... babilon zgodził się, aby umieścić tę rozmowę tutaj - tym sposobem dowiemy się co tak na prawdę myśli na ten temat społeczność strony. Proszę tylko umieszczać konstruktywne, budujące komentarze, ponieważ rozmowa była na poziomie i mam nadzieję, że komentarze również będą na poziomie.
babilon 01:52
Powiem wam cos,te ksiazki i te filmy wyciagnely mnie z narkotykow daly mi sile i wzur ze nakro mi nic nie da mozna zyc pozytywnie a jak czytam te niusy to mi sie znowu w glowie przewraca,nie mieszajc
babilon 01:54
zadnych plotek na tej stronie bo to dla naprawde prawdziwych wielbicieli . lamie wszystkie zalety jaka dala im ksiazka i film,ja osobiscie rezygnuje z tej strony bo boje sie ze przeczytam jakis smiesz
babilon 01:55
nius w waszym wyokonaniu i bedzie zle, to miala byc stronka o tresci harry-potter anie co jaka postac robi osobiscie w zyciu to jej sprawa i nie wpir,,, sie w ich zycie, takie moje zdanie
Krico 02:00
Strona jest o wszystkim co jest związane z książkami z serii "Harry Potter", więc nie ograniczamy się do pisania o samej książce...
babilon 02:06
nie ogarniam was ,ale to nie moja www wiec zegnam i radzil bym to kazdemu bo to nie jest juz o ksiazc tylko oczernianie za plecami ,peaka
babilon 02:08
wybieracie jakies wypociny ,bo niemacie czym zapelnic niusow i tyle proste robienie rogow bo tamty teg nie widza zalosne a zarazem sprytne
Krico 02:08
Hehe, cóż... nie sądze, abyś znalazł stronę, na której pisze się tylko o samej książce... większość serwisów wychodzi z założenia, że warto informować ludzi o rzeczach z poza książki
babilon 02:09
takie niusy nie powinny w trafic na ta www tylko dla mlodych fanow psujecie wizerunek ideala
Krico 02:10
O co ci chodzi? Niedoinformowany/(na) jesteś? Przecież jest wiadomome od dawna, że Daniel Radcliffe występuje w takiej,a nie innej sztuce
Krico 02:11
A kto powiedział, że strona jest dla młodych fanów? Strona jest dla wszystkich fanów Harry'ego Pottera, ot co.
babilon 02:14
czlowieku zrozum ze takie strony to sa dla dzieci,i one powinny czytac niusy budujace ich wzorce anie jakies artkuly ze jego ideal jara szlugi
babilon 02:13
a niech wystepuje gdzie chce , ale gdy mlody wejdzi ei odrazu przeczyta niusa ze jego harus szlugi kopci to odrazu pomysli ze ten jego ideal to dno, i poco zyc spokojnie jak mozna zacpac morde i ty
Krico 02:15
Daniel Radcliffe tylko wciela się w postać Harry'ego Pottera. M.in. jednym z powodow, dla których wystąpił w Equus był fakt, że nie chce być cały czas utożsamiany z Harrym Potterem.
Krico 02:16
Zresztą o jakich ty dzieciach piszeż... większość widzi różnice pomiędzy filmem, a książką...
babilon 02:17
To nie chodzi teraz o tego Daniela tto chodzi o to ze powinniscie dodawac niusy pozytywne ,anie wypociny ze daniel pali szlugi,i pomysl co mlody pomysli ? "to ja tez se bede palic" pomysl a
Krico 02:19
Jeżeli taki dzieciak przeczyta news od początku do konca to zrozumie, że palenie jest na potrzeby sztuki
babilon 02:19
czy tobie tzreba tlumaczyc jak dla nie ogarnietego,takie www powinno dawac przyklad a nie wypisywac jakeis wypociny kto sie rozbiera a kto pali:/
Krico 02:21
Wiesz... jesteś pierwszą osobą, która myśli inaczej niż wszyscy
babilon 02:23
wkoncu ktos ci to napisal bo to jest smieszne moze tu zbieraja sie sami mlodzi i nikt nie widizw tym nic zlego
babilon 02:24
ale pomysl realnie jaki ta strona daje przyklad
babilon 02:25
czlowieku mam 18 lat i mam dziecko 1 roczne, czytam mu te ksiazki z mysla ze moze zalapie jakis ideal choc jest jeszce malutkie
Krico 02:25
Żadnego przykładu nie daje. Informuje tylko o zdarzeniach powiązanych z HP
Krico 02:26
Ksiązka to jest jedno, rzeczywistość to jest drugie... nie można jednego łączyć z drugim
babilon 02:26
Chcem ci dojsc do umyslu ze takie www powinno dawac przyklad a nie majtac mlodym w glowach
babilon 02:28
jak bmym liczyl tylko na rzeczywistosc to moje skarbus by wyladowal jak ja ,zli ludzie dragi feta
babilon 02:28
a ztego nie latwo wyjsc
babilon 02:30
ta kasiazke zaczolem czytac w szpitalu,zaduzo pigul zjadlem ledwo mnie wyratowali,i to ona dala mi do swiadomosci
Krico 02:30
To wegług Ciebie o czym mielibyśmy informować innych jak nie o tym, co się dzieje w rzeczywistości?
babilon 02:32
malo sie dzieje wokul filmu ? a poco wchodzic komus w zycie? to jest strona o hp a nie o poszczegulnych postaciach i ich planach na zycie
babilon 02:33
powiedz mi co ma zwiazek, rozbieranie sie daniela w innym filmie do hp ?
Krico 02:34
Postacie są powiązane z filmem, jeżeli piszemy o filmie to i także o postaciach trzeba wspomnieć
Krico 02:35
Daniel grał Harry'ego... rozbieranie ma to do tego, że potrafi pokazać siebie z drugiej strony... nie tylko jako czarodziej, ale także jako aktor na scenie
babilon 02:35
kolego mylisz sie to nie ma nic wpsulnego do siebie
babilon 02:36
to spoko ale to jest strona o hp a nie czego on potrafi po za filmem a czego nie
Krico 02:39
Emma Watson, Rupert Grint, Daniel Radcliffe- o nich zawsze będzie głośno, nieważne co będą robić... ich udział w filmach z serii Harry Potter odcisnął znaczące piętno...
babilon 02:39
Same foto z tej sceny wywoluje tu na stronie negatywne opinie, psujes zim wizerunek dobrego tej postaci,a polowa ztych osub nie ma wiecej niz 14 lat
Krico 02:42
Zgadzam się, ale co z tego, że na tej stronie nie byłoby zdjęć, jak na pierwszej lepszej by były?
Krico 02:43
Nawet największe strony o HP nie ukrywają tajemnic, a wręcz przeciwnie...
babilon 02:43
moga byc ale jakies okreslone dla tej strony ,to nie strona z hardcorowa tylko strona dla mmlodych luzi
Krico 02:45
Jak nie znajdzie informacji na tej stronie, to znajdzie na innej, a wszystkim nie powiesz, żeby nie pokazywali tego, co złe
babilon 02:47
a czy wy musicie by tacy jak inni ? nasladowac ich postepowania ?
Krico 02:48
Nie... jednak strona jest dla wszystich i o wszystkim co jest z Harrym Potterem związane
Krico 02:49
Także nie widzę wystarczających powodów, dla których napływ informacji ze świata zewnętrznego miał być ograniczony
babilon 02:51
ta rozmowa nie ma sunsu,ze strony robicie komeryjne dno,
...
...
...
babilon 02:57
przepraszam za ortografie ale to przez to ze cale zycie zmarnowalem doszczetnie, i zapuzno zrozumialem co robie
Kate_Luisdnia 25/02/2007 09:38 Yyyy... nie chciało mi się tego czytać... i nie rozumiem jaki sens umieszczania tego tu.
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 09:49 Matko 1
kolo ma problemy !
a tak w ogóle to przecież... Tu są sami własnie 13, 14 ,15, 16 i jeszcze wyżej latkowie a nawet jak jakies dzieciaczki... To chyba trzeba ich uczyć odrużnaiać
świat fantastyczny od realnego...
pani Norrisdnia 25/02/2007 09:49 zgadzam się z Kate_Luis, ja nie widze sensu w tym artykule jeżeli kogoś ta rozmowa interesuje niech zajrzy na archiwum...
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 09:51 I chyba.... fajnie mieć informacje o aktorach...
grających głównych bochaterów....
A on ma roczne dziecko i czyta mu HP...
Bardzo ciekawe....
Później się dziwią czemu dzieciaki z okien skaczą... jak myślą że są czarodziejami trzeba im cały czas tłumaczyć co to jest film lub ksiązka.. Zgadzam się całkowicie z Krico
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 09:54 Krico chce się dowiedzieć co my o tym sądzimy czyli czy ma pozwalac na takie newsy !!
Cho Chang2dnia 25/02/2007 10:10 Ja tam do tych newsów nic nie mam... Czy on nie przesadza???Nikt nie go nie przymusza do czytania... Ciekawa rozmowa.
Fleur-Delacourdnia 25/02/2007 10:11 Gabrielle Delacour ( tu nie chodzi o to czy mu się coś nie podoba czy podoba...
On podał argumęty... tylko że czepił się tego że dzieci będą naśladowali '' Harrego''... z tymi papierosami a własnie trzeba ich uczyć... że Film czy ksiązka różni się od świata realnego... I tu chyba nie ma takich małych dzieci...
Asiuladnia 25/02/2007 10:38 Ciesze sie bardzo, ze zostalo to tu zamieszczone. Kazda opinia jest wazna nie koniecznie ta dobra.
Ale tak sobie mysle, ze tez dobrze iz ten news o Danielu w Equus sie ukazal zeby ludziom uswiadomic, ze Daniel nie jest taki super swietny jakby sie wydawalo - ja to tak odebralam i moje nastawienie do Dana tez sie zmienilo: na gorsze oczywiscie. Chociaz ja go i tak zawsze traktowalam tak jak wszystkich innych aktorow. No ale obrzydzenie mnie wzielo.
Taka natura ludzka, ze nas wszystko interesuje wiec takie newsy sa zamieszczane
Jeszcze chcialabym zauwazyc (chociaz juz inni pisali), ze na strone wchodza ludzie z ktorych wiekszosc ma od okolo 13 lat w zwyz.
Asiuladnia 25/02/2007 10:53 Zapomnialam dodac, co do tego palenia.
Powszechnie uwaza sie, ze autorytetem kazdego dziecka sa jego rodzice - i to prawda. W wielu rodzinach przynajmniej jedno z rodzicow pali. I jakos nie dzieje sie tak aby dziecko tez palilo. Wiadomo zdazaja sie wyjatki dosc czsto ale jest to mniejsza grupa. I to zapewne nie za sprawa rodzicow a juz napwno nie jakiegos Dana.
IWec watpie, ze jesli ktos przeczytal iz Daniel bedzie na scenie palil odrazu polecial do sklepu czy do kolegow zeby sobie tez zalatwic:/
Takie jest moje zdanie.
Black Lillydnia 25/02/2007 11:21 Asiula zgadzam się... W prawie każdej rodzinie któres z rodziców pali. Np. mój tata. Wypala paczkę dziennie, ale ja przyrzekłam sobie że nie pójde w jego ślady (nie dałabym rady. Od samego dymu robi mi się niedobrze). I dla mnie to obojętne czy jakiś mój idol pali czy nie. Każdy normalny człowiek który ma swojego idola i widząc że ten idol niszczy sobie życie narkotykami, fajkami czy piciem potrafi powiedzieć NIE i nie bedzie robił tego samego. Jakbym chciała robić wszystko co moi ulubieni aktorzy pisenkarze i tak dalej, to bym wylądowała w psychiatryku. Po swoich idolach można brać przykład: jak się ubierać, jakieś odzywki, sposób chodzenia uczesania i tak dalej. Ale nie wolno brać przykładu z ich sposobu bycia! No może trochę ale jeżeli ich sposobem na życie są narkotyki to dlaczego ja miałabym się w nie wplątać jeśli widzę że on się niszczy? Przecież nikt kto zna skutki palenia i narkotyków czy alkocholu, nie bedzie sie chciał w to wplątywać!
Niech se robią co chcą to jest ich życie! Ale przeciez my nie musimy tego kopiować co do każdej kwestii!
To moje zdanie... sorry za wywody ;]
Asiuladnia 25/02/2007 11:36 Black Lilly zgadzam sie z Toba i milo mi ze Ty zgadzasz sie ze mna. A tak ogolnie gdybym miala brac dobitmy przyklad z moich "idoli" to musialabym zacpac sie na smierc 2 razy... bo ich bylo az dwoch . (Kurt i Rysiek)
Lavandadnia 25/02/2007 11:48 zgadzam się w zupełności z Black Lilly!!! masz absolutną rację ja jakbym naśladowała moich idoli z ekranu to już by mnie tu nie było- już bym sobie fruwała między chmurkami...
Kate_Luisdnia 25/02/2007 11:49 no widzisz Krico nie tylko ja uważam, że nie ma sensu ten art. więc może do nich też napiszesz miłą WP?
Miladnia 25/02/2007 11:55 Zgadzam się z Asiulą i z Black Lilly.
Mój tata też pali. Nie dużo, ale to zawsze jest palenie... I dla mnie jest to po prostu OBRZYDLIWE! Nie wiem, jak to inaczej określić. Ten dym i tem zapach... blee! I tak jak napisały dziewczyny- dla większości to rodzice są wzorami do naśladowania. Ja szanuję moich, ale nie będę zaraz palić, tak jak mój ojciec! Umiem odróżnić dobro od zła.
Z drugiej strony po części zgadzam się z babilonem w tym, że mogą znaleźć się osoby, które aż tak uwielbieją HP, że mogą miec ochote robienia tego, co on. Ale dobrze wychowane dzieci, którym poświęcano dużo czasu, żeby nauczyć co jest dobre, a co złe wstrzymają się i nie siegną po fajki.
I popieram Krico- to jest strona, na której umieszcza się wszystki, co jest związane z HP. Czyli też takie newsy jak: Daniel nie chce już być ciągle kojarzony wyłącznie z Harrym Potterem. I każry potteromaniak chętnie przeczyta o tym, co robią takie osoby jak Dan, Emma, Rupert czy inni.
To jest moje zdanie.
Asiuladnia 25/02/2007 12:11 Zebys zobaczyl/a, ze nie wszystkim sie pdooba co jest zamieszczane na tej stronie Powinnismy przyjmowac krytyke, a nie tylko pochwaly
Ginny_Weasley12dnia 25/02/2007 12:45 nie czaje tego artu calkowicie, tak jak ksiezycowa. ale myslalam ze tu sa 7,8 góra10-latkowie. ale ja jestem starsza oczywiscie. jednak gdybyscie popatrzyli na wszystkich dane to z pewnoscia bylby jakis 8latek.
to co robi daniel to jego sprawa. pali czy sie rozbiera... i tak przecierz sie z nim nie zakumpluje, nie? nie mam na niego zadnego wpływu. ja nie chce zeby tak robił, chce zeby sie zmienił, ale czy on posłucha jakiejś tam dziewczyny z biednej polski? ja na jego miejscu raczej nie. on ma tyle fanow, ze musialby ich przyjmowac chyba z pół roku be przerwy. nie zmienimy daniela, chocbysmy chcieli. to zalezy tylko od niego.
Peevesdnia 25/02/2007 13:04 Tak się akurat składa że babilon miał w niektórych sprawach słuszne poglądy, ale nie zauważył, że jego pomysły są awykonalne nie tylko dla tej wytryny dla każdej... Osobiście cieszę się, że HP ma taką siłę przekonywania, iż potrafii skłonić do żucenia nałogu. Ale mówimy wtedy o ście skrajnym przypadku, ludzie potrafią sami myśleć, nie trzeba ich do tego namawiać. Choć tego rodzaju newsy interesuja mnie trochę mniej niż te związane bezpośrednio z książką to czytam je równie chętnie, pewnie z powodu wrodzonej ciekawości. I nie zgodzę się na ich wyżucenie, bo sa pewnie tacy co przychodzą na stronę tylko dla takich wiadomości... Może nie byłam zbytnio doinformowana, ale nie zdawałam sobie do końca sprawy, że strona ma użytkowaników po niżej dziesiątego roku życia, lecz nie oszukujmy sa i tacy w moim wieku i starsi
Natalka184dnia 25/02/2007 15:07 Babilon poprostu jak sam mówi zmarnował sobie życie i chce ustrzec innych przed takim losem, a wiemy że wiele osób nie odróżnia fikcji od rzeczywistości, szczególnie dzieci, dla których bohaterowie ksiązek czy filmów są czasami bardzo ważni. Dlatego próbując ich naśladować robią sobie krzywdę. Ale nie mam nic przecowko umieszczaniu takich newsów...
Lily Evans-Potterdnia 25/02/2007 16:11 Tak.Trzeba umieć rozrożniać jedno od drugiego.Matko....ale rozmowa.To wiadome,że trzeba wiedzieć o aktorach coś więcje!!I każdy wie,że Dan będzie palił na potrzeby sztuki...
paulah88dnia 25/02/2007 17:33 na shoutboxie w nie w, nie wierzy osobno, jak juz to konstruktywne a nie kontruktywne, A co do tej rozmowy to, to ze jakis psychiczny cpun ma problemy i nie wyleczyl sie do konca (bo gdyby sie wyleczyl do konca to, to ze Daniel pali papierosy nie kojazylo by mu sie od razu z braniem) to juz nie masz problem! nech sobie zalozy storneo Harrym dla cpunow torzy musza uwazac na wszystko! a to ze czyta malemu dziecku ksiazki i chce zeby tak nabralo idealow to wg. mnie swiadczy tlyko o tym ze jest zwykym dzieciakiem ktory wcale sobie nie poradzil ze swoimi problemami! bo dziecko uczy sie idealow poprzez zycie i wpaja mu sie je na podstaie danych sytuacji a nie liczy sie ze jak przeczyta Harrego to juz nie wdenie w narkotyki! i niech mi tutaj chlopak nie sciemnia ze Harry od razu go wyleczyl! n leb mu cos padlo i tyle! sorry ze sie unosze ale gada od rzeczy i sam chyba nie wei co! moja przyjaciolka 5 lat brala a 2 latawychodzila z nalogu i wiem ze przeczytanie Harrego ma tyle wspolnego z wychodzeniem z nalogu co wiadro z wiatrakiem!
Kricodnia 25/02/2007 18:18 Ok, dzięki za te uwagi, paulah88. Rano nie byłem jeszcze do końca przebudzony... =P
paulah88dnia 25/02/2007 18:55 sorry za unoszenie sie ale to co ten chlopak wygaduje to jakis nonsens! jestem oburzona, szczegolnie ze w newsie o paleniu jest napisane ze nikt tego nie popiera i jest o organizacji "nie" papierosom i w ogole...
HP-maniaczkadnia 25/02/2007 21:37 Ok Krico. Chcesz znać danie każdego na ten temat to poznasz i moje. Nie zamierzam Ci się podlizywać, ani nic w tym rodzaju, wiec moja wypowiedź będzie szczera. Wybacz, ale mówisz o rozmowie, którą przeprowadziłeś z pełnoletnią osobą, która już posiada dziecko i nieciekawe przeżycia. Czy ta osoba powiedziała Ci, że jej "sukcesy" w dotychczasowym życiu spowodowane były przeczytanie jakiekolwiek książki? Jeżeli tak, to ja bym poradziła jej częste wizyty u pedagoga/psychiarty/psychoterapeuty. To, od czego zależał jej postępowanie nie leży w książkach, mogę Ci to powiedzieć nie znając zupełnie tej osoby. Taka sytuacja, w jakiej ta osoba się znajduję, nazywa się patologią, a Ty mówisz o "rozmowie na poziomie". Te newsy, jakie są umieszczane na tej stronie - ok, nie zawsze mi się podobają, czasem są o niczym, czasem są niesmaczne, ale napisane są w sposób zazwyczaj obiektywny. Autorzy tych newsów starają się zachować jakiś zdrowy dystans do całej sytuacji. W czym problem? To TYLKO od nas i od tego, jak jesteśmy wychowani zależy nasze postępownie. To od nas zależy od kogo bierzemy wzór. Sądzę, że newsy nadal powinny tu być, chodźby ze względu na to,, że każdy chce się wypowiedziec na dany temat. No... jeżeli przeczytają dany news/art w całości. Przepraszam, może kogoś uraziłam, z pewnością nie specjalnie. Po prostu tak śadzę i tyle.
Arayadnia 25/02/2007 22:52 Nie rozumiem Waszego problemu. Przecież to OCZYWISTE, że na stronie o Harrym Potterze znajduje się wszystko, co jest z nim związane - zarówno z książką, jak i z filmem, aktorami. Tak więc nawet fałszywe plotki mogą się tu pojawiac - chociażby po to, żeby uświadomic wszystkim, że nie ma w nich ani krztyny prawdy. Jeśli chodzi o tę rozmowę, to przyznaję, że nie wszystko da się zrozumiec (mam na myśli wypowiedzi Babilona). Ale szkoda mi tego chłopaka - wszyscy go teraz potępili, a on przecież się zmienił. Wyszedł z nałogu i stara się poprawic. Zaskoczyła mnie ta informacja o rocznym synku w wieku osiemnastu lat, ale chyba muszę się przyzwyczaic, że teraz miec dziecko w nastoletnim wieku to nie jest żaden wyjątek... Wierzę, że są na świecie (i na tej stronie też) takie osoby, które są święcie przekonane, że Harry Potter to w każdym calu ideał. Wiele ludzi utożsamia Daniela z Harrym, dlatego mogą wzorowac się na jego postępowaniu. Liczę jednak, że istnieją też mądre osoby, które są w stanie odróżnic dobro od zła i mimo wielkiego podziwu dla Daniela nie gubią się w fanatyźmie i nie nasladują jego niewłaściwych zachowań.
Tiaradnia 26/02/2007 13:03 To jakaś paranoja, jakiś nieudacznik próbuje nieudolnie udowodnić, że ta stronka i jej podobne nie mają sensu. Dla mnie jego argumentacj nie masensu, to były żałosne wypociny niedojrzałego dzieciaka, ani słowo do mnie nie przemówiło.
Lilly Malfoydnia 26/02/2007 13:30 TEN KOLO MA NAPRAWDE RONLEM ja chcę wiedzieć co robą aktorzy którzy graja główne role hp lubie czytać news jak i o ksiązce i filmie tu wchodzi młodzież w wieku 13,14 itp może ta rola na scenie daniel nie był udana ale cuż
Ginny Potterdnia 27/02/2007 14:55 a ja sie zgadzam z Asiulą i Kate_Luis a ten kolo ma chyba coś nie tak w głowie to chyba przez te narkotyki jeżeli to prawda że brał.......
gimikisdnia 19/03/2007 18:34 To racja, że te newsy są coraz częściej denerwujące, ale jeżeli komuś nie podobają się takie strony, niech założy swoją i umieszcza tam tylko fragmenty książki, albo coś w tym stylu. Też chętnie wyrzuciłabvym z potterowskiego życia tych wszystkich aktorów, mnie w ogóle nie podobają sie filmy, bo uważam, że za bardzo upraszczaja te książki. Ale można sobie coś obejrzeć od czasu do czasu. Konkurencję też trzeba kontrolować. Jak komuś sie nie podoba, to niech założy coś swojego - powtarzam.
Katednia 19/03/2007 20:31 jestem pod wrażeniem tego artykułu. dziwię się pierwszej osobie, która tutaj się podpisała. pozdrawiam.
beatusdnia 21/04/2007 22:02 Fakt osoba, która się tu pierwsza wpisała w ogóle nie wiem p co to zrobiła, jeśli nie przeczytała, ale musiała umieścić tu tą wiadomość, bo dla mnie jej komentarz nic nie wnosi do rozmowy jaka została przeprowadzona powyżej.
A odnośnie rozmowy jestem pod wrażeniem szczerością tych wypowiedzi. Fakt niektóre newsy są beznadziejne, w ogóle nie wnoszą nic do tej strony, tak samo z artykułami, pisząc je niektórzy w ogóle się nie starają, ale zapisując się tutaj, wiedziałam, że może coś takiego się zdarzyć, że nie wszystko będzie idealnie napisane, temat powoli się kończy i nie ma potrzeby pisania tego samego po raz wtóry.
Ale odnośnie babilona, nie mam zamiaru Go krytykować, wyraził swoje zdanie po części jak już napisałam się z nim zgodziłam, ale z drugiej strony uważam, że niektórym potrzebna jest większa wiedza na temat poszczególnych osób. lubią się wypowiadać na różne tematy i to jest piękne, aczkolwiek jak czytam niektóre komentarze to aż mnie ściska. A na koniec napiszę, że w 100% zgadzam się z gmikis PZdr
Filemonadnia 30/11/2007 18:20 Ten babilon jakiś dziwny. Co mnie obchodzi to, że był w szpitalu, albo opowieści o jego synu? Z jednej strony pisze, że HP pozwoliło mu wyjść z odwyku. A potem pisze, że niepotrzebne są wątki o aktorach. Ale przecież każda szanująca się strona o HP zamieszcza o tym newsy! Nie rozumiem jego problemu. Niech se sam założy taką stronę i nie pisze o aktorach, zobaczymy, czy będzie lepsza!
fuertednia 12/05/2008 20:21 Jeżeli jest to strona o HP, to normalne, że pisze się tutaj nie tylko o książce.
Radcliffe, to przecież człowiek, jak każdy inny. Nie widzę powodu, żeby jakoś zatajać jego wady itp.
Strona jest po to, żebyśmy dowiadywali się, co robią bohaterzy książek/filmów o HP.
I potrafimy dostrzegać różnicę między realnym światem, a fantastyką. Dobrze, że zostało to tutaj umieszczone.
Pozdrawiam.
Kiara_01dnia 04/08/2008 13:41 ta rozmowa nie ma nic wspolnego z HP wiec po co tu ja dawac nie ma w niej nic ciekawego ...
A w końcu o co mu chodzi że Dan nie gra tylko Harrego przeciesz dobrze że próbuje czegoś nowego ...
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter