Yates, Heyman i Robinov o zmianie daty premiery - Książe Półkrwi

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 13
Administratorzy online: 0
Użytkownicy online:
Brak użytkowników online

Zarejestrowanych: 16,746
Najnowszy Użytkownik: lucas
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Yates, Heyman i Robinov o zmianie daty premiery

Książe PółkrwiW sieci pojawiły się komentarze dotyczące zmiany daty premiery filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi" na 17 lipca 2009 roku. Możemy wysłuchać co maja na ten temat do powiedzenia: prezes Warner Bros. - Jeff Robinov, producent filmów o nastoletnim czarodzieju - David Heyman oraz reżyser szóstej części David Yates.

Jeff Robinov:
"Zmiana daty premiery filmu nie zmienia harmonogramu produkcji tego oraz przyszłych filmów. Post-produkcja "Księcia Półkrwi" została ukończona na czas. Decyzja studia nie będzie miała żadnego wpływu na daty premier obu części filmu "Harry Potter i Insygnia Śmierci". Wiemy, ze fani Harry'ego Pottera nie mogą się doczekać ostatnich rozdziałów książki przedstawionych za pomocą filmu. W rzeczywistości są to bardzo dobre wieści dla potteromaniaków, gdyż różnica dni pomiędzy "Księciem Półkrwi", a pierwszą częścią "Insygniów Śmierci" została skrócona".

David Heyman:
-Jeff Robinov wyjaśnił nam jakie są powody uzasadniające przesuniecie daty premiery filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi" na lipiec 2009. Będziemy mogli w pełni wykorzystać potencjał filmu i dotrzeć do możliwie jak największego grona odbiorców. Jestem bardzo dumny z prac nad tym filmem, działalności Davida Yatesa oraz całej obsady. Nie możemy doczekać się już podzielenia się filmem z widzami na całym świecie, nawet jeśli musimy poczekać na niego nieco dłużej".

David Yates:
"To była ogromna radość pracować nad filmem "Harry Potter i Książę Półkrwi". Dan, Rupert oraz Emma oraz pozostała cześć naszej młodej obsady w niezwykły sposób rozkwitła. Pojawiły się również nowe postacie, które nadały całej produkcji nowych barw i powiewu świeżości w Hogwarcie. Zakończyliśmy już prace nad tym filmem, jednak jesteśmy już na początku przygotowań do dwóch ostatnich części, do których zdjęcia ruszają w lutym przyszłego roku".

Źródło: Harry Potter's Page
catalina92 dnia 16/08/2008 10:24
No tak nic konkretnego nie powiedzieli. I dla nich to dobra wiadomość, ale tylko dla nich smiley I znowu tak bezsensowny argument " Będziemy mogli w pełni wykorzystać potencjał filmu i dotrzeć do możliwie jak największego grona odbiorców." że aż żal.
Minerva Dumbledore dnia 16/08/2008 10:34
No po prostu tak się ucieszyłam z tych ich "dobrych" wiadomości, że nie mogę w jednym miejscu wysiedzieć! Oni określają czas ośmiu miesięcy jako "nieco dłużej"! Przecież to jest nienormalne! Sami powiedzieli, że film jest gotowy, więc na co czekają?! Teraz też są wakacje... Jak wreszcie wyświadczą nam tę łaskę, że będziemy mogli obejrzeć w końcu "Księcia", to pewnie zrobią już połowę pierwszej części "Insygniów"!!! Ale mi to pociecha, że będę krócej czekać na siódemkę po premierze szóstki... łoj normalnie jestem mega szczęśliwa!!!! Na prawdę, to jest chore!!!
Rohas dnia 16/08/2008 10:45
Żenada. Już bym wolał czekać 2 lata do Insygnii niż teraz 2 lata do Księcia Półkrwi. A te ich wypowiedzi - krótkie i denne. Mówili już to wiele razy. Liczyłem, że powiedzą coś więcej. Że-na-da _/
izka_cz dnia 16/08/2008 10:50
Te ich wymówki są tak banalne, że żal d... ściska. Może i czas pomiędzy VI i VII częścią się skróci, ale za to wydłuży się pomiędzy V i VI. Wolałabym, żeby nie kombinowali i nie zmieniali daty premiery, bo zależy im tylko na tym, żeby jak najwięcej zarobić. Egoiści smiley
gosiahp dnia 16/08/2008 11:07
NiECO DŁUŻEJ? czy ich pogieło? To jest 11 miesięcy (RÓWNE!) Ciekawa jestem co na ten temat aktorzy... pewnie są zachwyceni... I co z tego, że krócej będzie do insygniów! Debilizm... aż mi ich szkoda...
krysiaj23 dnia 16/08/2008 11:10
To śmieszne, jak to przeczytałam to aż mi słów zabrakło. Prawdziwy fan przyjdzie nawet w zamieć do kina, i ja do nich nalezę. Te ich brednie, że skróci się czas oczekiwania, to jest tylko w jedną stronę, tak jak pisze izka_cz. Jak im się fani wzburzą to od razu premiera będzie w listopadzie !
OLCIA dnia 16/08/2008 11:11
Po prostu to nieco dłuzej jest najlepsze!!! zrobili nas w konia, a ja juz myslalam ze w listopadzie zabiorę mojego radusia na premiere. porażka
krzysiek-potter96 dnia 16/08/2008 11:22
K***a. Spoko ale co nam do tego ze bedzie krutszy czas między Księciem a pierwszymi Insygniami. Jak i tak przedłuzóm premiere Insygniów o jeszcze duzej i tak bedzie.
emigratka dnia 16/08/2008 11:23
Oni są po prostu śmieszni. Myślą, żę te ich argumenty wyjaśnią wszystko. Normalnie idioci. No, ale cóż bądźmy optymistami i poczekajmy sobie "nieco dłużej", bo będziemy mieć bliżej do następnego filmu o.O.
LunaLovegood95 dnia 16/08/2008 11:41
"W rzeczywistości są to bardzo dobre wieści dla potteromaniaków, gdyż różnica dni pomiędzy "Księciem Półkrwi", a pierwszą częścią "Insygniów Śmierci" została skrócona" - ale wymyślił.
Może uważa, że powinniśmy mu za to na kolanach dziękować? Phi!
Nacia1234 dnia 16/08/2008 11:50
Jak będę chciała wiedzieć, co będzie na końcu Księcia Półkrwi, żeby różnica zostałą skrócona, to mogę sobie jeszcze raz Księcia Półkrwi oglądnąć. Na oczątku myślałam, że przesunięcie to kilka dni, ale litości, przecież to rok od zakończenia produkcji!
Magdalena dnia 16/08/2008 12:13
Ja się już na ten temat nie wypowiadam i tak mi wystarczy jaka jestem na to wściekła. Wypowiadaam się na wszystkich stronach o HP na których jestem zarejestronana.
Kinga21041993 dnia 16/08/2008 12:21
Jak dla mnie 8 miesięcy to nie jest "nieco dłużej" , to prawie rok.
I niech się już więcej nie tłumaczą, bo im tylko o kase chodzi, a nie o dobro fanów. Znajac życie to pewnie 1 cz Insygniów też dadzą dopiero 2 lata po HPiKP, gdyż wtedy bd mniejsza różnica pomiędzy 1 i 2 cz Insygniów.
Julia91 dnia 16/08/2008 12:21
Co to w ogóle ma być?! " W rzeczywistości są to bardzo dobre wieści dla potteromaniaków, gdyż różnica dni pomiędzy "Księciem Półkrwi", a pierwszą częścią "Insygniów Śmierci" została skrócona". Dobra wiadomość? I jeszcze do tego się przyznali że o kasie myślą, HA! Aha, i to 8 miesięcy, to jest TROCHĘ dłużej? nie no oczywiście. Czyli wychodzi na to że to MY FANI jesteśmy jacyś "nie tego" bo się złościmy,bo powinnyśmy tańczyć z radości.... żal
Horion dnia 16/08/2008 12:24
Czego to sie nie zrobi dla kasy .o mam pomysł moze zbiją większą kase jak podzielą 7 część na 4 części w odstępach co 5 lat podział 7 części nie ma przynieść więcej kasy a przesunięcie 6 części na okres przyszłych wakacji przyniesie więcej kasy jak mogli nam to zrobić wszyscy poteromaniacy już odliczali godziny do filmu nie ufam im pewnie 7 część też przesuną zdąrze sie przez nich postarzeć zanim obejrze całą sege filmów o harrym poterze
karolakhp dnia 16/08/2008 12:55
O trochę dłużej... ;/. To jest jakieś 8 miesięcy. Moim zdaniem to głupi pomysł. Nie rozumiem po co przesuwać datę o tyle miesięcy. Rozumiem żeby to były 2 miesiące a nie ponad półtora roku.
Jak się wkurzyłam... wrr... .
Mam nadzieję że film jest warty przesunięcia terminu.
FankaHP-Kasioola dnia 16/08/2008 13:16
Buhahaha! Nieco dłużej... no rzeczywiście...jedynie 11 miesięcy czekania... Według mnie mogliby od razu wystrzelić, że film będzie 17 lipca 2009 roku, zanim podali datę 21 listopada 2008... Jestem wściekła że stać ich na coś takiego.
fred12 dnia 16/08/2008 13:37
Ale z tym powtarzaniem, że to lepiej dla nas, bo jest później krótszy okres czasu do premiery 7 części to mnie nieźle denerwują. To przecież żaden argument a dodatkowo jeszcze wkurza ludzi
krystek1233 dnia 16/08/2008 13:56
Słyszeliście podobno gra ma wyjść w ustalonym terminie a jak nie podobno EA grozi sądem ponieważ ze względuna kase.
Oby tak było to moze premiera wroci na swoje miejsce smiley
Shasa_Malfoy_Halliwel dnia 16/08/2008 14:11
Nie no to jest skandal.! ,,... jeśli musimy poczekać na niego nieco dłużej" żenada.! To jest aż 8 miesięcy i to ma być ,,nieco dłużej".! Przecież w listopadzie obejrzałoby go o wiele więcej osób niż w wakacje gdzie większość ludzi wyjeżdża.!
Albo to, że czas między filmami jest skrócony, przecierz to będzie połowa książki, a na następną także będziemy musieli czekać niewiadomo ile.
Potteroholiczka dnia 16/08/2008 14:55
Pfff... I to ma być wytłumaczenie?! Niech lepiej powiedzą, że chcą jeszcze bardziej nas trzymać w niepewności, bo wtedy więcej osób pójdzie na premierę. Chociaż moim zdaniem na film pójdzie dużo mniej osób w lipcu, niż by poszło w listopadzie...

Ale z drugiej strony wyobraźcie sobie ile zdjęć z filmu ujrzy światło dzienne zanim pojawi się film!! x]
mimid dnia 16/08/2008 15:45
A niech spadają. Chciałam iść na premierę... Nie zależy mi jakoś bardzo na filmie, jednak jestem ciekawa, czy tym razem będzie lepszy itd^^. Mogli by sobie darować. Jeśli będę chciała obejrzeć jeden film po drugim to tak zrobię - wielki mi problem. Ale ludzie, nie musicie tak przeżywać, jednak to tylko film^^. Przekleństwa, pełno emot po co to? Chcecie pokazać jakimi jesteście fanami, jak to się zdenerwowaliście tą wiadomością? Żałosne...
michael112 dnia 16/08/2008 16:26
Skróci się czas oczekiwania pomiędzy Księciem a Insygniami I? Akurat!
Pierwsza część Insygniów też miała być w listopadzie. Znów powiedzą, że listopad to nie jest tak dobry czas na premiery, jak lato. W dodatku będą mieli jako argument fakt, że pierwsza część będzie integralną z drugą i że w pół roku pomiędzy tymi częściami to za długo (z czym się zgadzam, ale o tym powinni od razu pomyśleć) i w końcu przesuną datę premiery Insygniów I do Insygniów II, albo oba na lato 2011.
kalina0707 dnia 16/08/2008 16:52
'...NIECO DŁUŻEJ...' - Aha! Co to za różnica 2 miesiącie , a 8 miesięcy?? Nie chce mi się, aż komentować!! Popieram poprzedników! Czytając te ich tłumaczenia można usnąć. Głupoty gadają!
Magnus Walter dnia 16/08/2008 16:53
Skoro OSIEM MIESIĘCY to tak KRÓTKO to dlaczego "Książę" nie wyszedł w marcu - "nieco wcześniej"? Skoro użył wyrażenia "nieco" (= prawie nic) to znaczy, że i na marzec, by się wyrobili.

Popieram Nacię. Jakbyśmy chcieli to moglibyśmy sobie obejrzeć przed "Insygniami" "Księcia" w domu, czy nawet pójść raz jeszcze do kina.

Tak, tak, panie Yates. Niech pan nam jeszcze powie, że to Potteromaniacy tak usilnie pana błagali, by premiera "Księcia" została przesunięta! Nie pojadę do kina i wzywam wszystkich, by zrobili to samo. Niech Yates (czy jak to woli Wsmiley się przekona, iż nie warto sobie robić żarty z nas - z nas, którzy ich ich utrzymują.
Aga93 dnia 16/08/2008 17:11
No Naprawde milo sie zrobilo jak na 3 miesiace przed dlugo wyczekiwana premiera czlowiek sie dowiaduje ze jego najbardziej wyczekiwany film spozni sie z premiera o 8 miesiecy czyli "nieco dluzej "
voille_de_mort dnia 16/08/2008 18:49
Nie pojadę do kina i wzywam wszystkich, by zrobili to samo. Niech Yates...

Jak najbardziej popieram, poczekam do edycji DVD. Chyba, że przywrócą poprzednią datę. Takie posunięcie ze strony dyrekcji WB jest ewidentną antyreklamą - otwarcie przyznają się, że liczą się dla nich wyłącznie jak największe zyski. Ciekawe, co by zrobili, gdyby największe światowe strony o HP zebrały podpisy osób, które do kina się nie wybiorą - to by było dopiero "dotarcie do możliwie jak najmniejszego grona odbiorców". Jednak z jedną rzeczą w komentarzu Magnusa nie mogę się zgodzić: David Yates nie jest odpowiedzialny za przesunięcie premiery. Jego dochody z filmu określane są w kontrakcie, więc sukces, bądź porażka produkcji nie mają na nie wpływu. Za te "niewielkie" opóźnienie odpowiedzialna jest dyrekcja WB i producenci filmu.
Lady_Black dnia 16/08/2008 19:26
Avada im w oko!
Mam nadzieje, że film wycieknie do sieci wcześniej (choć nie wiem, czy jest to możliwe). Piractwa nie popieram, ale to, co zrobili, przekroczyło wszelkie granicę przyzwoitości i jeśli taka możliwość się nadarzy, ściągnę film w ramach protestu. Do kina nie pójdę i już. Trwale zniechęcili mnie do tej produkcji. Kulturalnie to wszystko zbojkotuje.
Pozdrawiam wszystkich zbulwersowanych bardziej bądź mniej.
Carrigana dnia 16/08/2008 19:45
Jestem zdruzgotana!! Tyle radości, czekania legło w gruzach! Jak dość często ostatnio popieram wypowiedzi voille_de_mort , bo to nie od Davida Yatesa pochodzi ten "cudowny" wprost pomysł I jeżeli mam czekać do połowy przyszłego roku na edycję HPIKP, to poczekam jeszcze trochę na wersję DVD, a do kina zaciągnąć się nie dam.
Magnus Walter dnia 16/08/2008 19:45
voille, dopisałem, że "jak kto woli to WB". Dobra, dobra. Warner Brothers (które założyli... Polacy! - a przynajmniej tak jest w Wikipedii) jest za to odpowiedzialne, ale nikt mi nie wmówi, że Yates i Heyman nie mają wpływów i nie mogli znacząco wpłynąć na te decyzję.

PS - zaraz ktoś pewnie napisze, że WB proponowało jeszcze późniejszą datę i Yates z Heymanem uzgodnili lipiec. Już w to wierzę, choć jest prawdopodobne.
horwacy dnia 16/08/2008 21:51
Żałosne jest przesuwanie daty premiery filmu po to by zarobić jeszcze więcej, ale jeszcze bardziej żałosny jest PLAGIAT do którego dochodzi na tej stronie.
Ten news został napisany przez serwis Departament Tajemnic

[LINK]

A to nie jest pierwszy plagiat na tej stronie! Pfff ...
HermionaBlack dnia 16/08/2008 21:51
I gdzie jest to wyjaśnienie, faktycznie to tylko wypowiedzi bez większej wartości. Ale mi pociecha-skróci się czas między VI a VII, dajcie spokój. Nie dodam nic więcej, wczoraj wystarczająco wyczerpująco się wypowiadałam, szkoda kolejnych słow na nich ;/
severus_snape dnia 16/08/2008 21:53
ściągnięte z DT. Nie umiecie pisac sami newsów?
Magnus Walter dnia 16/08/2008 23:58
horwacy i severus_snape - jeśli udowodnicie, że na DT nie ma żadnego newsa skopiowanego stąd to wtedy wnoście skargi. Admini nie znają wszystkich stron o Potterze, a czasem nie przyjdzie im do głowy sprawdzenie akurat tej i szukanie w historii. Jeśli wy tak robicie to poklaski.
horwacy dnia 17/08/2008 11:43
Magnus Walter nie chodzi o to, czy na stronie DT nie ma żadnego newsa stad, bo przy systemie wysyłania newsów przez użytkowników zawsze się to zdąża, ale o to jak reagują admini na wiadomość o tym! Kiedy na DT się o tym dowiadują, news jest natychmiast kasowany i pada słowo PRZEPRASZAM, na dodatek użytkownik dostaje bana. Admini HP.net.pl, kiedy się im pisze ze doszło do plagiatu, nic sobie z tego nie robią, ani nie kasują ani nie przepraszają, ani nie banują. Według Ciebie tak powinno być?
Magnus Walter dnia 18/08/2008 00:59
horwacy, pisałeś na PW? A wiesz, że skrzynka ma na tej stronie małą pojemność i może być zapchana? Poza tym, akurat ten Admin, do którego wysłałeś skargę może być na wakacjach...
severus_snape dnia 18/08/2008 07:49
Wiesz co, ten cały wasz seris to jedna wielka "kopia" i klamstwo, Probujesz jdynie bronic swojego serwisu, zeby cos na tym ... zyskac? i ukazac sie w lepszm swietle w administracji? chyba zartujesz.

Niejednokrotnie pisalo sie do administarcji tej strony. Jednak bez wieksych zmian. Inne serwisy HP przyjmuja wiadomosc na temat plagiatu z pokorą i przepraszaja. Nie tak jak ten serwis
Safiram dnia 18/08/2008 22:07
Ale co Yates powiedział o przesunięciu premiery? Nic. On ciągle tylko pieprzy jaką mu radość sprawia praca przy HP i jakich to ma uzdolnionych młodych aktorów...
A wypowiedź Heymana to już jest zwykłe dno. Niech nie biadoli o tym, że "będą mogli w pełni wykorzystać potencjał filmu", bo tego nie zrobią...
horwacy dnia 18/08/2008 23:06
Magnus Walter pisałem na meila i z pewnością nie jest to kwestia wakacji, gdyż do takich sytuacji dochodzi od kilku[nastu] miesięcy.
Anusia-001 dnia 19/08/2008 18:22
No jo zawsze musza cos wymysliuc!! Ja tez niepojde do kina tylko kupie sobie DVD
Harry652 dnia 20/08/2008 10:46
Heh... Nie wtrącam się do tej kłótni...

Moim zdaniem pomysł "strajku" nadawałby się na czołowych amerykańskich i angielskich stronach o Harry'm Potterze, bo taki David Yates na pewno nie zagląda na takie mało znaczące polskie strony... Myślę też, że warto by było napisać do kogos, kto ma na to wpływ o ilości głosów sprzeciwu w innych krajach.

Jeśli chodzi o przesunięcie daty premiery, to jestem oburzony i zawiedziony, tym bardziej, że dzisiaj skakałem po różnych stronach kin z zamiarem sprawdzenia, jak najwcześniej można by rezerwować...
Halszka_ dnia 20/08/2008 20:03
trochę takie mydło i powidło. Nic konkretnego... skoro przesuwają film (i to sporo) mogli by powiedzieć szczerze - robimy to dla większych zysków.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 01:08
Ide, bo mi glowa peknie. A moze juz jutro bedzie "Zmierzch" w sieci xD. Pa:*

Serea
(Szef działu)
22/11/2008 01:02
Dziwne sny to czasem blogoslawienstwo xD

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 01:01
Zaraz zasne... Glowa mnie boli po tych 4 piwach. Przegielam. Teraz bede miala dziwne sny o Edwardzie xD.

Serea
(Szef działu)
22/11/2008 00:59
Nie jestes! Masz racje xD Ksiazki nalezy polecac.

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 00:53
Chyba nie xD.

Jesli lubisz romantyczne historie, to zdecydowanie polecam "Zmierzch".

Ja to wszystkim polecam, jestesm straszna xD.

Serea
(Szef działu)
22/11/2008 00:48
"Romea i Julie" kocham. A jesli mowisz, ze to rzeczwysicie tak wspaniale... Chyba nic sie nie stanie jesli po skonczeniu "Ptaska" zajme sie lektura nieobowiazkowa? ^^

Claire
(Dark Vampire)
22/11/2008 00:46
Zmierzch to kopalnia cytatow. Drugie "Romeo i Julia", mozna z tego tworzyc kartki walentynkowe xD. To piekne jest: "You're like my own personal brand of heroine".


Archiwum
Przyjaciele
Kamień Filozoficzny, Zakon Feniksa, Czara Ognia, Książe Półkrwi

Harry Potter Slovenia - HpSlo.com

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia

Emma-Watson-Fans.net
Emma
Watson
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter