Zgredek jednak pojawi się w Insygniach. - Insygnia Śmierci

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 39
Administratorzy online: 1
Użytkownicy online:
Esey (Abhorsen)

Zarejestrowanych: 26,072
Najnowszy Użytkownik: Izabeluna
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

pogoda dlugoterminowa karpacz
Przyjaciele
Wszystko o Harrym Potterze

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia
Puchar Domów
Aktualnym mistrzem domów jest  RAVENCLAW!
Gryffindor
Punktów: 1064
uczniów: 71
Hufflepuff
Punktów: 974
uczniów: 27
Ravenclaw
Punktów: 2453
uczniów: 19
Slytherin
Punktów: 1604
uczniów: 43
Losowe Zdjęcie

Zgredek jednak pojawi się w Insygniach.

Insygnia ŚmierciWe wrześniu ubiegłego roku, producent filmów o Harrym Potterze - David Heyman powiedział, że ma zamiar całkowicie wyciąć z filmu wzmianki o elfach domowych. Wiele sprzeciwów budziła wiadomość, że miałoby nie być śmierci Zgredka, nie mniej jednak wczoraj, The Telegraph ogłosiło, że Toby Jones wkrótce pojawić się ma w studiu nagrywania do następnego Harry'ego Pottera, aby użyczyć głosu Zgredkowi. Jest to naprawdę dobra wiadomość, ponieważ, koniec końców, Zgredek odgrywa dość ważną rolę w siódmym filmie.

Aby przeczytać więcej na ten temat, klikajcie tutaj.

Źródło: TLC: klik.
Katreena dnia 10/01/2009 14:21
Super, nie wyobrażam sobie tej części bez postaci Zgredka, tym bardziej, że ma w 7 części swoje zasługi ,no nie wyobrażam sobie filmu bez jego śmierci i pogrzebu! Te sceny powinny tam być. smiley
Ginny Lovegood dnia 10/01/2009 14:27
W Harrym Potterze nie ma elfów domowych tylko są skrzaty domowe! Popieram Katreene.
kingkong dnia 10/01/2009 14:36
fajnie ze Zdgedek pojawi się z 7 cz. smiley jest taki fajny smiley smileysmileysmileysmiley
FiRenZo dnia 10/01/2009 14:42
No mają szczęście !!! Już sięchciałem do nich przejść... Jak dla mnie to w tym filmie mogłoby zabraknąć Snape'a, albo Voldemorta... ale Zgredek musi być!!!
Martucha01994 dnia 10/01/2009 14:55
Nie wyobrażam sobie siódmej, ostatniej części bez Zgredka!
Mają szczęście, że jednak się pojawismiley.
Claire dnia 10/01/2009 15:01
Ginny Lovegood dnia 10/01/2009 14:27
W Harrym Potterze nie ma elfów domowych tylko są skrzaty domowe! Popieram Katreene.

Skrzat domowy - ang. House Elf.
Katarzyna Antosz dnia 10/01/2009 15:02
Nie wiem jak oni mogli o czymś takim pomyśleć 7 część bez Zgredka?No ale na szczęście zmądrzeli.
W_D dnia 10/01/2009 15:10
Jedna rzecz więcej w filmie, akurat ta jest dość istotna, a wahali się czy ją wprowadzić, więc ogarnia mnie przerażenie ile ważnych rzeczy pominą bądź w straszliwy jak to się im dotychczas zdarzało pozmieniają.
Hermiona_fanka4 dnia 10/01/2009 15:17
No tak zawsze zmieniają to co było w książce... niestety, w poprzednich częściach też wiele pomineli, wiem bo czytałam wszystkie części i oglądałam wszystkie które nagrali.
Nanevil dnia 10/01/2009 15:17
Zgredek w 7 tomie odegrał naprawdę bardzo ważną rolę, nie mogli go ot tak wyrzucić ! smiley
Mam nadzieję, że nie odbiegną za bardzo od fabuły w 7 częsci zwłaszcza, że film podzielą na 2, ale skoro planowali ominąć starego dobrego Zgredka to licho ich wiesmiley
Luna Pomyluna dnia 10/01/2009 15:21
Jak oni chcieli nakręcić scenę ucieczki z domu Malfoy'ów bez Zgredka?!smiley I co to jest ELF DOMOWY?!
Fred-Weasley dnia 10/01/2009 15:30
to obużające żeby nie było zgredka jak by zrobili scene jak i uwalnia z dworu?? brakowało by mi tego tekstu smiley "Jestem Zgredek Domowy Skrzat Zgredek" smiley
LepszaFeltonka dnia 10/01/2009 15:38
Jakby Zgredka nie było no to tak troche dziwnie, jakby samego pottera tam nie było dla tych co nie przeczytali Insygniów no to by nie wiedzieli jak przyjaciele uciekli z tej piwnicy, więc OBOWIĄZKOWO powinien być ten skrzacik smiley
Fleur D dnia 10/01/2009 15:44
wolę okreslenie "Skrzat domowy" jej jak mogliby zrobić 7 cz bez Zgredka?
Emjot dnia 10/01/2009 15:49
Nie elf tylko skrzat. Dobrze, że będzie.
Kerle dnia 10/01/2009 16:04
Nie no, ja nie mogę, jak miało nie być Zgredka, to ja się po prostu boję tego filmu. Nie dlatego, że może być straszny (Choć szczerze w to wątpie, biorąc pod uwagę fakt, że KP nie jest straszny.), ale dlatego, że ,może to być totalny nie wypał. No bo jak niby mogłyby być Insygnia bez Zgredka? Kto by ich uwolnił, a po za tym tak czekam na scenę, kiedy jest pogrzeb Zgredka, jak Hary wykupuje mu dół, ciekawa jestem jak aktorsko poradzi sobie Radcliff (Czy jak tam się pisze to jego nazwisko...), jeżeli wogóle będzie ta scena. No właśnie, zgadzam się z Missiek123, sama nie wiem, co jeszcze można wyciąć, żeby to miało jakikolwiek sens. Chyba, że chcą już do końca oszpecić te filmy...
tomcias10 dnia 10/01/2009 16:07
To ja nawet nie wiedziałem że ma nie być zgredka
Przecież to jedna z ważniejszych scen w filmie będzie
Gizmolina dnia 10/01/2009 16:27
Uff... A jednak jest jakaś sprawiedliwość na świecie... xD
marta270 dnia 10/01/2009 16:41

Dobrze ze sie pojawi wkoncu uratuje im wszytskim zycie przenoszac ich do Muszelki smiley
Gucia dnia 10/01/2009 16:45
FiRenZo, przecież Snape jest jedną z ważniejszych postaci. Ani jego ani Zgredka nie może zabraknąć, chociaż jak słyszę o tych wycinkach to odechciewa mi się myśleć o 7 części filmowej :/
anka26 dnia 10/01/2009 16:58
Bardzo się cieszę , że Zgredek pojawi się jednak w Insygniach Śmierci , bez niego zabrakło by czegoś .smiley
Mikaaa dnia 10/01/2009 17:11
O cos pocieszającego smiley nie powinni nic wycinac ani nic dodawac bo to juz nie bedzie to samo.
katarzynka_granger dnia 10/01/2009 17:21
Fakt, bez Zgredka film byłby nieco pusty, cieszę się, że zmienili zdanie. Chociaż pewnie wiele ważnych scen będzie pominiętych, normalka.
Lunatyczka94 dnia 10/01/2009 17:23
Mają 5 godzin na zekranizowanie Insygniów. To bardzo dużo biorąc pod uwagę materiał na książkę. Zgredek jest bardzo ważny w ostatnim tomie, tak samo jak Stworek. Więc niby jakby miało ich nie być? Mam nadzieję, że będzie przynajmniej dużo scen z bitwy o Hogwart. Nie taka marna scenka jak w ZF w Ministerstwie Magii, tylko porządna scena. Ale i tak pewnie będzie to badziewne, za dużo chcą zaoszczędzić.
Goszka dnia 10/01/2009 17:34
Och, no i fajnie. Jestem na tak. Zgredek jak najbardziej powinien się znalesć w filmie. Bez niego byłoby, cóż, dziwnie i nieswojo. Zgredek w książce zrobił dla bohaterów wiele, więc nie powinni go pomijać z racji rzeczy.
zanusia555 dnia 10/01/2009 17:41
Bardzo się cieszę, że zgredek jednak będzie. W 7 tomie przecież pełnił ważną rolę.
Venly dnia 10/01/2009 17:42
Gdy ukazała się informacja, że 'Insygnia Śmierci' będą podzielone na 2 części, wszyscy zastanawiali się, jaki mógłby być moment je dzielący. Duużo osób strzelało, że byłby to pogrzeb Zgredka, symbolizujący przełomowy moment w tej części. Tymbardziej zastanowiło mnie, jak mogliby w ogóle Zgredka nie umieścić? Dobrze, że zmądrzeli smiley I mam nadzieję, że fabuła filmu nie będzie taka zupełnie oderwana od książki. I oby nie było nieporozumień, jak w 'Zakonie Feniksa' ->że to Cho zdradziła GD
Fleur13 dnia 10/01/2009 17:44
TaakGoszka ma racje. W 7 cześci Zgredek odegrał dużą role .Dzięki niemu możemy czytać dalej o Harrym smiley Ale się nad tym napłakałam hhe smiley Tak bardzo było bu dziwnie bez niego.
-_-ginny-_- dnia 10/01/2009 17:45
Bo,jak mogło by zabraknąć zgredka? Zgredek to standardowe wyposażenie każdego filmu smileysmiley
dorsz dnia 10/01/2009 17:51
Suuuper, przezież nie mogło by go nie być. Mam nadzieje że starczy im filmu na jego pogrzeb. Jedno mie tylko zastanawia:elfy domowe zamiast skrzatów?
annaluna dnia 10/01/2009 17:53
Ja też sobie nie wyobrażam HP bez niego!

Nie chcę się czepiać, ale... Czy to nie są przypadkiem skrzaty domowe, a nie elfy? smiley
Lamia Luna Lupus dnia 10/01/2009 18:17
To dobrze :]
Zastanawiałam się co będzie z postacią Zgredka.
Mam nadzieje, że będzie taki sam jak w części II.
Lavendii dnia 10/01/2009 18:43
Uwielbiam Zgredka!!
Nie wyobrażam sobie Insygniów bez Zgredka...
kamaaPotter dnia 10/01/2009 19:04
Świetnie . że Zgredek się pojawi smiley
Magdalena dnia 10/01/2009 19:14
Super że Zgredek będzie w ostatniej części HP, tylko będzie żal jak Zgredek zginie, to będzie straszna scena filmu,a chyba najbardzie będeę się trzęsła jak Harry będzie szedł do Zakazanego Lasu na spotkanie ze smiercią.
Goszka dnia 10/01/2009 20:03
LUDZIE ELF TO TO SAMO CO SKRZAT HOUSE ELF.


Może w twoim przekonaniu tak, ale w mym nie. Przeczytałam wiele książek. O elfach w tym. I nie wyobrażam sobie porównywania skrzatów domowych do jakiegokolwiek elfa. Ale ja się nie czepiam. Może faktycznie jest jakiś efl, który przypomina skrzata domowego.
Rofe dnia 10/01/2009 20:25
bardzo dobze ze bedzie zgredek ;];]
Smierciojadek dnia 10/01/2009 20:44
Sęk w tym, że elfy mają dokładnie taki sam zakorzeniony wizerunek w kulturze anglosaskiej: albo elfów tolkienowskich, albo drobnych istotek, czasem ze skrzydełkami, czasem złośliwych, czasem o spiczasto zakończonych uszach, ale z całą pewnością nie brzydkich brązowawych stworków jak u JKR. A zatem JKR łamie ten stereotyp, nazywając swoje stworki house-elves. Jedynie słusznym widzi mi się oddanie intencji autorki i przetłumaczenie house-elves jako elfy domowe, również łamiąc stereotyp.

...
danio66 dnia 10/01/2009 21:08
Gdyby nie Zgredek główni bohaterowie zginęliby w domu Malfoyów. Cieszę się, że Zgredek będzie w Insygniachsmiley Choć szkoda, że umrzesmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley
OLCIA dnia 10/01/2009 21:21
No i prawidłowo, jak by to było gdyby Zgredka nie było w Insygniach, przecież On odgrywa tam bardzo ważną rolę. Uwazam, ze nawet smierc Zgredka bardziej wzruszyłaby widzów niz jakiegoś innego czrodzieja.
Kaze dnia 10/01/2009 21:23
Na szczęście ^^ życie bez Zgredka to nie życie XP
PomyLuna__ dnia 10/01/2009 22:28
Zgredek odgrywa okropnie ważną rolę w Insygniach Śmierci, bo kto w takim razie miał by ich uratować z Dworu Malfoy'ów.

PS. To prawda. Skrzat domowy po angielsku to House Elf więc to bez różnicy czy powiemy skrzat domowy czy elf domowy(Choć skrzat ładniej brzmi smiley)
Gucia dnia 10/01/2009 23:26
Bardziej bym sie obawiała o to, jak będzie wyglądała scena ostatecznego starcia z Voldkiem. Znając ich możliwości mogą ją rozdmuchać do rozmiarów pojedynku wszech czasów i zredukować do minimum dialog pomiędzy nim a Harry'm.
xazez1234 dnia 11/01/2009 06:01
Było by głupio gdyby nie było zgredka w 7 części a tak ogólnie to niech przyspieszą premiere 6 części a nie biorą się za 7 smiley
Halszka_ dnia 11/01/2009 09:08
Oo, to świetnie, że Zgredek będzie w siódemce.
Przecież wątek z nim jest bardzo ważny.
Niby jak chcieli pokazać ucieczkę do Muszelki?
Katreena dnia 11/01/2009 10:18
Och, a ja się dziwiłam skąd się wzięło 258 komentarzy, a tu użytkownik hasc postanowił szybciej zdobyć rangę .

Halszka, może w ogóle nie byłoby tej sceny ucieczki, kto to wie, co oni jeszcze wycięli... A Zgredek im pomógł w ucieczce z dworu Malfoyów, nie z Muszelki!
kajah1 dnia 11/01/2009 10:32
Bez Zgredka nie było by najważniejszej sceny w Insygniach! Dobrze że w końcu się zdecydowali.smiley
Ginny1995 dnia 11/01/2009 11:52
No i prawidłowo...Zgredek musi byc w tym filmie! Przeciez to on ratował Harry'ego i spółkę przed Voldkiem!!!
Ginny1995 dnia 11/01/2009 11:53
Newsik jest świetny........Podnosi na duchu xD
Ginny1995 dnia 11/01/2009 11:54
Oczywiście daje W!!!!!
remuskaa dnia 11/01/2009 12:11
hej, mam pytanie do wszystkich czy snape w koncu ginie czy nie ? bo niedawno byl news ''Severus Snape(...). Postać książkowa nigdy nie umiera,'' więc jak ? smiley
RUBEUS dnia 11/01/2009 12:15
Fajnie, że będzie zgredek. Ja lubie zgredka.
Ciekawe jak będzie wyglądała jego śmierć.
bellatrix666 dnia 11/01/2009 13:09
remuskaa
dnia 11/01/2009 12:11
hej, mam pytanie do wszystkich czy snape w koncu ginie czy nie ? bo niedawno byl news ''Severus Snape(...). Postać książkowa nigdy nie umiera,'' więc jak
?
smiley
Jeśli chodzi Ci o to czy Severus ginie w książce, to oczywiście tak. Zostaje zabity na polecenie Voldemorta przez Nagini ( wąż Czarnego pana ). to ztwierdzenie było użyte wprzenośnni " postać książkowa nigdy nie umiera ".

Co do nesa to bardzo dobrze, że jednak Zgredek pojawi się w " Insygniach " Nie wyobrażam sobie jakby miała wyglądać ucieczka z dworu Malfojów bez jego udziału.
Shy dnia 11/01/2009 13:12
Elfy domowe? Chyba skrzaty. To fajnie, że się pojawi.
agatqa92 dnia 11/01/2009 14:07
Jak dobrze. Jest postacią, o której nie powinni zapomnieć, jak to zrobili np. w 5 części. Może i dużo nie wnosi, ale skoro zaczęli już jego wątek w 2 części i opisali to jak skrzat musiał być wierny dla swojego pana, a Harry go uwolnił, więc Zgredek był mu coś winny, to mogli kontynuować to i pokazać, że Zgredek mu się odwdzięczał za to co Harry dla niego zrobił (np. w 5 czy 7 części).
PS. Wiem, że niespójne i w ogóle XD
E-Vaire dnia 11/01/2009 14:10
hej, mam pytanie do wszystkich czy snape w koncu ginie czy nie ? bo niedawno byl news ''Severus Snape(...). Postać książkowa nigdy nie umiera,'' więc jak ?

To była przenośnia. Chodziło o to, że dla większości Severus Snape ciągle żyje - staramy się nie dopuszczać do siebie innej myśli. Nadal tworzone są fanficki z Severusem (i to ile!), a kiedy o nim mówimy, mówimy, że Severus 'jest', a nie 'był'.
Claire dnia 11/01/2009 14:29
Chodziło o to, że dla większości Severus Snape ciągle żyje - staramy się nie dopuszczać do siebie innej myśli. Nadal tworzone są fanficki z Severusem (i to ile!), a kiedy o nim mówimy, mówimy, że Severus 'jest', a nie 'był'.

Vaire, nie, chodzi o to, że postać książkowa zawsze żyje na kartach książki. Za każdym razem, gdy sięgniemy po daną powieść, ta postać wraca do życia, umiera, czytamy kolejny raz i znów wraca. Więc ciągle żyje, każdy czytelnik może ją wskrzesić, kiedy tylko chce ;]
Mortiana dnia 11/01/2009 14:58
Powiem tylko jedno: nareszcie słyszę coś, co napawa mnie optymizmem.
Śmierć Zgredka rozczuliła mnie najbardziej (może to dziwne, ale cóż, tak było) i gdyby zostało to pominięte w filmACH(smiley), to ostro bym się wściekła.
SabinaPotterKhan dnia 11/01/2009 15:49
Bardzo się cieszę smileysmileysmiley
Mopsik dnia 11/01/2009 17:52
to będzie straszny moment w insygniach - śmierć zgredka... A już go polubiłam
czarna_dalia dnia 11/01/2009 20:23
racja Zgredek MUSI sie pojawić w Insygniach. skoro będą dwie części filmu to chyba można umieścić scenę śmierci Zgredka i to jak pomógł Harremu i reszcie. jeszce się okarze , że usuną ważne rzeczy a zamiast nich pozmieniają (np ta scena w Norze na cholere ona?)
Kashia dnia 11/01/2009 21:10
Bardzo dobra wiadomość! smiley
Carbon dnia 12/01/2009 11:13
dobra wiadomość..., ja nie wyobrażam sobie VII bez Zgredka..., szkoda że nie pożył dłużej...smiley
MissPotter dnia 12/01/2009 17:42
to super, bez Zgredka i jego śmierci to nie było by to samo. To ważna, przynajmniej według mnie postać. Jego pogrzeb to na pewno będzie dobra scena. Ja czytając to w książce poryczałam się.
kakonus fanhp dnia 13/01/2009 18:28
Jak scena z tym Zgredkiem bedzie słaba to lepiej żeby go nie było ale myśle że bedzie dobra
Zsmileygred zawsze był fajny Czekam na film
gryzon0105 dnia 13/01/2009 20:10
no tak zgredek jest bardzo ważny w 7 części w ogole ten skrzat jest szalony a w filmach niestety nie zawsze go pokazywali ;/
kamilx98 dnia 14/01/2009 13:30
No to dobrze bo sobie nie wyobrażam 7 bez zgredka ma za dużą role zeeby nie grał smiley
agusia xd dnia 14/01/2009 21:31
Też sobie nie wyobrażam 7 części bez Zgredkasmiley Odgrywa ważną rolę, bo dzięki niemu Harry i reszta wydostali się z domu Malfoy'ów. Jak czytałam, że Zgredek umarł, to strasznie smutno mi się zrobiło, prawie się poryczałamsmiley
krysiaa2204 dnia 17/01/2009 17:51
j8
Wesola dnia 26/01/2009 15:01
jak by usuneli Zgredka to tak jakby usunęli połowe filmu
Pawlus Kulus dnia 23/04/2009 13:14
jak oni mogli chcieć go pominąć przecież to on uratował Harrego i innych to kluczowa postać
Hermi223 dnia 09/06/2009 13:20
Cztalam Insygnia :]
Niestety Zgredek... zginiesmileysmiley
pudzianek dnia 02/08/2009 09:16
Tak, Zgredek umrze,szkoda, bo taki śmieszny.
MissHermioneGranger dnia 04/11/2009 15:57
Nie wiem jak oni chcieli go wyciąć, wtedy film nie miałby sensu...
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 36% [5 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 43% [6 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 7% [1 Głos]
Nędzny Nędzny 14% [2 Głosów]
Okropny Okropny 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 15:43
Czesc, Kamil!

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 14:53
omgsmiley

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 14:52
Vo ;***

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 14:52
DIABEL!:*

diabel-z-piekla-rodem
(Prawdziwa osoba magiczna)
26/05/2012 14:33
Esey! ;D

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 13:45
elo!

En-Ki
(Ja latam...)
26/05/2012 13:44
pff smiley sie zobaczy, narazie uciekam, cya!


Archiwum
Najaktywniejsi
Na miejscu 1 jest:
Limonka
Avatar
Punktacja:
Ogólne: 28624
Bonusy: 0
Kary: 0

2) Isabelle (23923 pkt.)
3) Slayerka (10476 pkt.)
4) Esey (10156 pkt.)
5) alette (9418 pkt.)
6) Peeves (8997 pkt.)
7) Ginny_Weasley12 (7691 pkt.)
8) Venly (6419 pkt.)
9) lukasyno (6355 pkt.)
10) Andrea (6030 pkt.)

     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter