Znana oficjalna data premiery! - Deathly Hallows

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Statystyki
Gości online: 6
Administratorzy online: 0
Użytkownicy online:
Brak użytkowników online

Zarejestrowanych: 16,882
Najnowszy Użytkownik: Drizzt
Ankieta
Które zwierzę ze świata Harry'ego Pottera chciałbyś posiadać?

sowę

kota

ropuchę

szczura

hipogryfa

smoka

trójgłowego psa

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Znana oficjalna data premiery!

Deathly HallowsJuż od paru dobrych tygodni wszyscy wiemy, że Warner Bros postanowiło podzielić siódmą część przygód o małym czarodzieju na dwie części. Wywołało to wiele kontrowersji wśród fanów, chociaż większość i tak cieszy się z takiego obrotu sprawy. Wskazuje na to choćby nasza ankieta.

Otóż pierwsza część finałowego filmu ma już wyznaczony termin premiery - przypada on na 19 listopada 2010 roku. Termin premiery drugiej części Insygniów Śmierci nie jest nam jeszcze znany, aczkolwiek przewiduje się go początek maja 2011 roku.

No cóż... Jak na razie czekamy na szósty film. ; )

Źródło: snitchseeker.com: klik, comingsoon.net: klik.
Sunshine dnia 25/04/2008 16:01
Głupota. Może jeszcze ustalą datę premiery ósmej części, której jeszcze nie napisano? (I pewnie nie napisze ...)

Niech się zajmą księciem półkrwi, a nie wszystko inne dookoła ;p
adia94 dnia 25/04/2008 16:06
Według mnie premiery tych dwóch części powinny być powiedzmy... miesiąc po sobie?
Tak żeby nie zapomnieć co było w poprzedniej ; p
maggy297 dnia 25/04/2008 16:10
jeszcze nie wyszedł 6 film a juz jest data na 1 cz. 7 filmugłupota
Angel 95 xD dnia 25/04/2008 16:52
Zgadzam się z Sunshine i Maggy297. Niech wyjdzie film HP i KP, a potem będą pisać o premierze 7 części przygód o Harry'm Potterze.
nimfadoratonks94 dnia 25/04/2008 17:36
no dziewczyny macie racje powinien najpierw wyjść HP i KP a potem można zapowiadać następne ale poza tym o nie moge sie doczekać 6 części choć kiedy ją czytałam nie była aż taka fajna ale dibra buziam
SaraSnape dnia 25/04/2008 17:58
Oni oszaleli.... to może na euro 2012 dadzą premierę? No trudno..smiley
Claire dnia 25/04/2008 18:32
Nie rozumiem, w czym wam przeszkadza podanie daty premiery. Kiedy wiele milionów widzów oczekuje na film, wytwórnia podaje bardzo szybko konkretną datę. Można by się bulwersować, gdybyśmy nie wiedzieli, kiedy zobaczymy KP, a byłaby podana data premiery IŚ.
Kyinra dnia 25/04/2008 18:45
Beznadzieja. Jeżeli mają nakręcać w dwóch częściach, to niech je najpierw obie nakręcą i puszczą w jakichś mniej odległych od siebie terminach. Zanim w kinach pojawi się druga część, nikt nie będzie pamiętał co było w pierwszej. Nie no ludzie dajcie spokój, to jest jakiś absurd!
Verity dnia 25/04/2008 19:32
Będę wielce zaskoczona gdy się wyrobią
Martussxd dnia 25/04/2008 19:38
Zadzam się z adia94, filmy nie powinny być puszczane w takich odstępach, bo nic nie będziemy pamiętać z poprzedniego.
Black_Luna dnia 25/04/2008 19:49
Niech się oni Księciem Półkrwi zajmą. Najlepsza część ma być najlepiej (najdokładniej, najwierniej) zekranizowana.
Matilde dnia 25/04/2008 19:52
Ech... odstęp pomiędzy tymi częściami powinien być co najwyżej miesięczny. A tak to lipa
raszka14 dnia 25/04/2008 20:00
czemu mamy czekać tak długo??
isabelle99 dnia 25/04/2008 20:18
Hola, hola... już nie takim "małym czarodzieju".

A teraz wrócę do tematu.

Po pierwsze - chcecie, żeby odstępy między filmami były mniejsze - <cytuję z wcześniejszej wypowiedzi> miesięczne???
To wy chyba nie wiecie ile pracy, przygotowań aktorzy muszą włożyć do kręcenia jednej sceny! Nie wspominając już o choreografii, ludzi od rysunku, efektów specjalnych, czy nawet dźwięku, którzy wkładają mnóstwo wysiłku w to, żeby ten film wyglądał tak jak wygląda!

Po drugie - mówicie, że nic nie będziecie pamiętać. Myślę, że wszyscy <lub przynajmniej większość z Was> przeczytało już wszystkie książki o Harrym Potterze. I co, zapomnieliście to, co było na samym początku? Nie! Więc spokojnie, filmu też z pewnością nie zapomnicie.

Po trzecie - mówicie "po co podawać datę premiery?'' Po to, żeby po prostu się orientować jak sprawy stoją. A co, wolelibyście nie wiedzieć niż wiedzieć?
pani_weasley dnia 26/04/2008 06:54
6 część jeszcze nie wyszła a oni juz mówią o 7 po prostu głupota ;/
Mila dnia 26/04/2008 07:47
To nie jest głupota, ale też uważam, że odstępy mogłyby byc mniejsze... Mogliby wstrzymac się ze 2 miesiące z premierą HP7(1)... No ale cóż... będzie jak będzie... Cieszę się, że podzielili 7 na 2 części. I mam nadzieję, że wydanie DVD będzie kompletne, tzn 2 części HP7 na jednym DVDsmiley
OLCIA dnia 26/04/2008 08:20
No nieźłe, troszke sobie poczekamy tylko no właśnie najgorszy będzie ten odstęp! no cóż będę czekać z utęsknieniem
Antonio dnia 26/04/2008 08:56
Lepiej poczekać, niech przygoda z harrym tak szybko się nie kończy jak to w przypadku książki. Ja myślę osobiście, że 7 częsc powalczy w przyszłości o oskara!smiley
kulkawiusz dnia 26/04/2008 09:33
A to śmiech po co oni to planują równie dobrze mogą splajtować i dupa ale nie zmienia to faktu ze długo będziemy czekać
karolakhp dnia 26/04/2008 09:43
Wg mnie to dobrze że już podali daty filmów ale odstępy mogły by być mniejsze. I szkoda że dopiero za 2 i 3 lata będzie 7 część ;(. Ale wiem że to jest strasznie dużo pracy smiley.
Claire dnia 26/04/2008 09:52
A to śmiech po co oni to planują równie dobrze mogą splajtować i dupa

Kulkawiusz, tak, już widzę jak Warner Bros. plajtuje i nie zamierza wyprodukować ostatniej części HP xD Ta seria to żyła złota.
Magnus Walter dnia 26/04/2008 10:26
isabelle99
Po pierwsze - chcecie, żeby odstępy między filmami były mniejsze - <cytuję z wcześniejszej wypowiedzi> miesięczne???
To wy chyba nie wiecie ile pracy, przygotowań aktorzy muszą włożyć do kręcenia jednej sceny! Nie wspominając już o choreografii, ludzi od rysunku, efektów specjalnych, czy nawet dźwięku, którzy wkładają mnóstwo wysiłku w to, żeby ten film wyglądał tak jak wygląda!


Chyba nie rozumiesz. Wszystkim chodzi o to, że jest prawie sześć miesięcy przerwy, a przecież mogliby poczekać i w maju 2011 puścić dwie części od razu, aniżeli jedną w listopadzie 2010, a drugą w maju następnego roku.

Po drugie - mówicie, że nic nie będziecie pamiętać. Myślę, że wszyscy <lub przynajmniej większość z Was> przeczytało już wszystkie książki o Harrym Potterze. I co, zapomnieliście to, co było na samym początku? Nie! Więc spokojnie, filmu też z pewnością nie zapomnicie.

Film jest robiony dla Potteromaniaków i Potteromaniak nie zapomni, co było w pierwszej części IŚ, jednakże ten film będą też oglądać Nie-Potteromaniacy. Oni zapomną.

Po trzecie - mówicie "po co podawać datę premiery?'' Po to, żeby po prostu się orientować jak sprawy stoją. A co, wolelibyście nie wiedzieć niż wiedzieć?

Wyobraź sobie, że tak! Jak widzę, co oni robią (albo, czego nie robią ?) z Księciem to mnie szczyka jak mówią o Insygniach. Przecież to idiotyczne! Z Księcia robią dno i zamiast się zajmować właśnie Księciem, by go z owego dna wyciągnąć - to ci myślą o Insygniach. Coś tu nie pasi.

A co do samego newsa. No cóż. Wszystko jest powyżej.
Kyinra dnia 26/04/2008 10:46
Isabelle, na pewno żaden Potteromaniak nie zapomni co było w pierwszej częście filmu, lecz jak powiedział/a Magnus Walter, ten film obejrzą także Nie-Potteromaniacy. Oni nie znają książki, mogą więc zapomnieć wszystkie istotne momenty. Jednak nawet ja jako Potteromaniak (może nie tak wielki ale zawsze coś), dalej uważam, że te części filmu nie powinny być w tak dużych odstępach. Owszem, fabuły nie zapomnimy, ale czy pomyślałaś o tym, jak ważne są efekty specjalne tego filmu, które jednak nawet Potteromaniak przez ponad pół roku czasu może zapomnieć? Możesz zapomnieć jakie sceny zostały pominięte (o ile takowe będą - oby nie), jak zostały zagrane, co było zmienione, jak wyglądało otoczenie. To film, a na filmie nie liczy się tylko fabuła, bo resztę możesz sobie wyobrazić. Na filmie liczy się również obraz.

Ogółem w sumie w każdej sprawie podzielam zdanie Magnus Walter. Widzę, iż myśli jak ja ^^.
sweet_devil dnia 26/04/2008 12:08
Nie mogę się już doczekać tych ekranizacji. Ciekawa jestem, czy pan Yates znowu postawi na efekty specjalne, upraszczając treść filmu... Mam nadzieję, że nie. Ale póki co czekam też na VI ekranizację... smiley
Klaudia@Harry Potter dnia 26/04/2008 13:49
Za duża przerwa między I a II częścią. Ale jednak lepiej, że są II części bo Yates nie skróci filmu. xD Nie będe już powtarzać wypowiedzi innych ale całkowicie zgadzam się z Magnus Walter i Kyinra.
ulan1989 dnia 26/04/2008 13:51
może to i lepiej, że go podzielili, przynajmniej będziemy się mogli w niego dłużej i lepiej wkręcać, choć z drugiej strony chciało by się wszystko zobaczyć od razu i nie czekać rok żeby obejrzeć drugą część tego samego filmu
Potteroholiczka dnia 26/04/2008 16:42
Jak dla mnie to super że film bd podzielony na 2 części, ale trochę sie załamałam jak TO przeczytałam...pół roku przerwy??!! Zapomnieć, nie zapomnimy (chyba) co było, ale pół roku to za dużo czekaniasmileysmileysmiley no ale może się coś zmienismiley
globuss2 dnia 26/04/2008 18:07
a ja mam take zdanie co do tej premiery :
to jest glopota wyposcic odydwie czesci osobno bo jak juz wczesniej piasno mugole nic nie beda pamietac a kazdy kto czytal ksiaze ze zrozumieniem bedzie pamietal i sobie bedzie powoli przypominal co bylo wczesniej a tak nawiasem to jestem za zeby te dwie czesci puscili razem tzn zeby je skleili w jeden film ale np trwajacy 4 czy 5 godzin a nie w srodku akcji w jakims fajnym momencie zrobi sie czarny ekran i wyskoczy : ciag dalszy przygod za szesc miesiecy . To by bylo smieszne a po zatym i tak najpierw beda wszyscy ogladac wersje angielska ( przynajmniej ja bede wczesniej ogladal wersje angielska ) aco do daty premiery to niech nie ida tak naprzod bo sie potem nie wyrobia z ta czescia i beda tak odkladac na kilka dni i wtedy film nie bedzie tak dopracowany jak powinien a co do tego to niech sie raczej wezma za czesc 6 tzn HPiKP

to jest moje osobiste zdanie
Jasmin_Angel dnia 26/04/2008 18:11
Według mnie, i tak nawet zagłosowałam w ankiecie, podzielenie filmu na dwie części to świetny pomysł. Zbyt dużo akcji byłoby pominięte .

A co do daty premiery, to skandal dla nas, potteromaniaków, że trzeba będzie czekać okrągłe dwa lata od jednej do drugiej premiery... ;( Ale cóż, mus to mus. Jednak i tak nie zniechęcę się i rezerwuje chyba bilet już dziś smiley
klaudusiaaa dnia 26/04/2008 18:20
Według mnie, nie powinni rozdzielać filmu, no ale jak już rozdzielili, to, tak jak Magnus zauważył, powinni przedstawić obie części w podobnym terminie. Ogólnie to najbardziej ciska mnie, kiedy pomyślę o Księciu Półkrwi... Sr*ją się o te Insygnia, jakby mieli okres. Powinni zająć się wcześniejszą częścią!
niesmialek33 dnia 26/04/2008 20:43
Moim zdaniem powinna być krótsza przerwa między tymi dwiema częściami.
Gabriel dnia 26/04/2008 22:33
trochę poczekamy !! nie podoba mi się ta opcja z 2 częściami a jak już to powinny być w mniejszym odstępie czasowym ... zobaczymy jak to wyjdzie !!
to_be_like_Ginny dnia 26/04/2008 22:39
Jakoś nie wierzę,że już tak dokładnie i ostatecznie jest ta data ustalona. Jeszcze 6 nie skończyli,a mówią o 7 x/. No zobaczymy jak to będzie, a doczekać się narazie 6 nie mogę xD.
MarlenQa dnia 27/04/2008 17:15
Wow...ale duuża przerwa bd w HP...całyy rok...;/ To lepiej dla aktorów, ale nie dla nas...faktycznie, najgorsze jest to, że ten film, bd w dwóch częściach i człowiek ze słabą pamięcią, nie bd już pamiętał co tam było..Jak chcieli zrobić przerwe między dwoma częściami, to mógłby być to miesiąc..
Luna12 dnia 29/04/2008 12:13
I tak na pewno zmienią się jeszcze z 10 razy daty premier ostatniego tomu. Dobrze tylko, że ostatnia będzie w 2 częściach..bo jak coś kończyć to z rozmachemsmiley
Insygnia dnia 14/05/2008 21:24
No cóż wolałabym, żeby jednak to był jeden film ale podzielony na dwie części, ale cóż, będzie nad czym rozpaczać później. 8 część miała być, jako - że tak powiem: Książka przepowiedni, bo miały być tam zawarte wszystkie odpowiedzi na pytania, które niewątpliwie są i miała zawierać informacje co się stało z poszczególnymi bohaterami, no ale skoro ostatni dział 7 części był taki jaki był no to cóż... Raczej 8 części nie będzie, a szkoda. smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 57% [4 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 0% [Żadnych głosów]
Zadowalający Zadowalający 29% [2 Głosów]
Nędzny Nędzny 0% [Żadnych głosów]
Okropny Okropny 14% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:51
To trzymaj sie, pa.

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:48
aaaa smiley ja idem czytac ^^ jak mi sie uda oderwac to jutro wpadne i wymienie z toba rewelacje xd
a teraz zabieram sie za czytanie, branoc :*

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:47
Jakos za niedlugo. W drugim juz bodajze.

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:45
nie moge sie doczekac ;d w ktorym rozdziale pojawia sie Edward?

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:44
3 czesc. Tam tak strasznie pociaga Edward, ze mmm... xD

agatqa92
(Szef działu)
01/12/2008 23:43
to rozdzial czy ktoras czesc? ;d

Claire
(Dark Vampire)
01/12/2008 23:42
E tam, pozniej nie jest dziecinnie. Ogolnie najbardziej lubie "Zacmienie".


Archiwum
Przyjaciele
Kamień Filozoficzny, Zakon Feniksa, Czara Ognia, Książe Półkrwi

Harry Potter Slovenia - HpSlo.com

Harry Potter News

Hogsmeade.pl

Eragon Italia

Emma-Watson-Fans.net
Emma
Watson
     
 

Copyright © 2006-2007 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Tibia, Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter