Żona Dracona - Postacie

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o filmie "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II"?

Zdecydowanie najlepszy z serii!

Nie potrafię wybrać pomiędzy I a II częścią, film funkcjonuje najlepiej jako całość

Dobry, ale nie jest to moja ulubiona część

Spodziewałem/am się czegoś innego, zawiodłem/am się

Okropny!

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

Żona Dracona

Wzmiankę o żonie Dracona Malfoya znajdujemy dopiero w epilogu, gdy wraz z mężem żegna syna Scorpiusa, wsiadającego do pociągu Hogwart Express. Rowling nie zamieściła nazwiska owej kobiety. Dzięki jednemu z wywiadów przeprowadzonych z Rowling wiemy jednak, że ta szczęściara nazywa się Astoria Malfoy (niegdyś Greengrass).
Tylko raz spotykamy się z nazwiskiem "Greengrass" w całej sadze HP. Podczas SUMów Dafne Greengrass, starsza siostra Astorii, zostaje wezwana na egzaminy razem z Hermioną Granger.
Astoria Greengrass urodziła się w roku 1982 i uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart w latach 1993-2000.
Zarówno Astoria, jak i Daphne były Ślizgonkami i należały do grona wielbicielek Dracona Malfoya, któremu przewodziła Pansy Parkinson.
Żona Dracona
Ginny_Kitty 08/05/2009 16:08
Czytano 9490 razy
Liczba komentarzy - 77
Mambozza dnia 08/05/2009 16:23
Krótki art (znowu). Wiem, że więcej informacji nie dało się wydobyć, ale marnie to wygląda (jak notka, a nie art). Mimo wszysto ciekawe, dlatego dam P.
Ginny_Kitty dnia 08/05/2009 16:25
Krótki art (znowu). Wiem, że więcej informacji nie dało się wydobyć, ale marnie to wygląda

Wiesz, Mambozza, dla mnie też to marnie wygląda, ale cóż zrobić, jeśli na tym portalu jest zero informacji o Astorii, a wiemy o niej tylko tyle, ile powiedziała nam Jo w jednym z wywiadów...
Mambozza dnia 08/05/2009 16:32
Wiem. Liczę na to, że następnym razem napiszesz art na taki temat, że nie braknie inf. A swoją drogą ciekawe dlaczego Draco nie ożenił się z Pansy?
Nanevil dnia 08/05/2009 16:37
Art krótki, ale treściwy xD. Właściwie jedyne, co do tej pory wiedziałam o żonie Dracona to jej imię i nazwisko. I też jestem ciekawa czemu nie poślubił Pansy. Domyślam się, że to pewnie ona za nim szalała bardziej niż on za nią xD.
Amidala dnia 08/05/2009 20:08
To ma być artykuł? Nie rozśmieszajcie mnie... 7 zdań, to chyba trochę za mało na arta, ale cóż czego się nie robi dla punktów^^.
Swoją drogą, jeżeli nie było więcej informacji na ten temat, to po co w ogóle o tym pisać? Jak dla mnie ten cały "artykuł" mógłby być częścią arta o Draco. Teraz pewnie wszyscy będą pisać 5-zdaniowe arty, bo po co się wysilać, jak takie też zostają przyjęte.
Zgredek1997 dnia 08/05/2009 21:08
Podzielam zdanie, krótki art. Można było się spodziewać, że były ślizgonkami. Tylko trochę nie wiem skąd się wzięło greengrass czyli zielona trawa... To prawda trochę szkoda że niema więcej o Astoriismiley
Rzaki Pak dnia 08/05/2009 21:20
Amidala - zauważ, że w tym przypadku temat został wyczerpany, a arty o draco są już na stronie (jeśli się nie mylę). Ginny po prostu wybiera nie omówione tematy, o których jest mało napisane. I tak dobrze się spisuje wyławiając jakieś ciekawostki z gazet itp. Według mnie ten art nie potrzebuje żadnych sztucznych wydłużaczy. smiley

Daję W : D
Irith dnia 09/05/2009 16:23
Daję W, ponieważ art ciekawy i jak wspomniała Rzaki Pak nie potrzebuje sztucznych wydłużaczy
; ).
_Lunia_Lovegood_ dnia 09/05/2009 16:28
Krótki art, wygląda jak notka i na dodatek o nic nie znaczącej postaci. Po co w ogóle to napisałaś?
Invisible dnia 09/05/2009 16:40
Gdzieś już o niej czytałam. Tylko zapomniałam jak się nazywa. Cóż, skleroza nie boli. Mimo to muszę zgodzić się z moimi poprzednikami: artykuł, pomimo tego, że jest dosyć ciekawy, jest stanowczo za krótki. Z.
Noruj dnia 09/05/2009 19:05
Mogłabyś połączyć kilka takich drobnych informacji i zrobić jeden duży art, ale też jest ok. Zadowala mnie
bellatrix666 dnia 10/05/2009 12:22
tak artykuł krótki, ale bardzo dobrze się spisałaś. Jak to powiedział Rzaki pak "temat został wyczerpany". Zebrałaś wszystkie znane informacje i świetnie je połączyłaś. I co najważniejsze wybrałaś temat, którego jeszcze tu nie było ( no przynajmniej ja takiego nie widziałam)
nic dodać nic ująć daję W
Alec dnia 10/05/2009 12:52
sama Rowling poświęciła na jej temat mniej niż jeden akapit. Wyluzyjcie ludzie. Nie ma co narzekać, ważne, że choć te pare słów Ginny znalazła. W za chęci.
SelenEllectoXentia15 dnia 10/05/2009 15:39
Krótkie to było, ale przynajmniej wiem, kim było żona Draco. Przyznam, że ta kwestia zastanawiała mnie już od jakiegoś czasu.
Daję W- za poskromienie mojej ciekawości.
smiley
nb993 dnia 11/05/2009 18:17
Zarówno Astoria, jak i Daphne były Ślizgonkami i należały do grona wielbicielek Dracona Malfoya, któremu przewodziła Pansy Parkinson.

Gdzie można było znaleźć coś o tym jakoby Astoria i jej siostra były fankami Malfoya?
To, że (Astoria) za niego wyszła nie znaczy, że wodziła za nim cielęcym spojrzeniem jak to robiła Pansy.
Krótki artykuł zdobyty tylko dla punktów. [Upset] Daję niestety O. [No]

Krótki, powiadasz? A co można więcej na ten temat napisać? Spekulacje, co najwyżej.
Tak jak fragment z "gronem wielbicielek Dracona".
Jak dla mnie, o tej postaci wiadomo zbyt mało by cokolwiek pisać.
Black Lilly dnia 11/05/2009 21:06
fajnie że ktos jeszcze potrafi znaleźć jakies ciekawe i nieznane nikomu info ;D

Może i krótkie i fakt bardziej jak nota..
ale co tam ;D
ważne że udało jej to wyłapać i że z nami się tymi informacjami podzieliła.
Ginny_Kitty dnia 12/05/2009 20:14
Gdzie można było znaleźć coś o tym jakoby Astoria i jej siostra były fankami Malfoya?
To, że (Astoria) za niego wyszła nie znaczy, że wodziła za nim cielęcym spojrzeniem jak to robiła Pansy.

Wiesz, przecież napisałam tam skąd są te informacje. Z wywiadu.
nb993 dnia 13/05/2009 14:10
Wiesz, przecież napisałam tam skąd są te informacje. Z wywiadu.

No właśnie, nie bardzo. Owszem napisałaś, ale odnosi się to do jej nazwiska.
Następnie są informacje z książki. I dopiero tam uwzględniłaś, jakoby należała do grona wielbicielek Malfoy'a. Tak jakby można było to znaleźć w książce.
Jeśli piszesz o wywiadzie, to powinnaś to uwzględnić w tym samym akapicie.
ginny135 dnia 13/05/2009 17:56
Art krótki, treściwy. Nie można się uskarżać na mało wiadomości, bo i tak sukcesem są już uzyskane infy.
Daję Z
Hermiona 003 dnia 15/05/2009 13:44
Fajne imię =]
Ale co do artykułu to jest SUPPER =P
Mimo, że jest krótki to można się wiele dowiedzieć =]
Herma123 dnia 15/05/2009 15:24
A ja cały czas myślałam, że jego żoną będzie Pansy ;PP
no ale widocznie Rowling chciałą inaczej ;D
gratulacje, że zdołałaś coś znaleźć na jej temat, bo ja bym pewnie nic nie wynalazła ^^
czysta krew dnia 15/05/2009 17:26
To jest bardzo króciutkie. Mogłaś to dać jako notatkę albo coś ale nie jako artykuł. No ale jest dobre. Dla mnie to dużo informacji bo ja bym nie wynalazła ani jednejsmileysmileysmileysmiley
emcia99 dnia 15/05/2009 19:09
Uf, nawet nie wiecie jak mi ulżyło że żoną Dracona nie jest Pansy. Nienawidziłam jej z całego serca, za mopsowatą twarz i jej beznadziejne odzywki do innych Gryfonów.

Co tam że krótki, ważne że treściwy i ciekawy [niż co poniektóre...]
Wybitny, wybitny i jeszcze raz wybitny. ;-)
Endymion dnia 15/05/2009 19:12
Moim zdaniem ciekawe, ale szkoda że więcej nie wycisnąłeś lub wycisnęłaś smiley Pozdrawiam!
LaLuna dnia 15/05/2009 19:28
Podczas SUMów Dafne Greengrass, starsza siostra Astorii, zostaje wezwana na egzaminy razem z Hermioną Granger.

Hmmm... ciekawe spostrzeżenie.
GinnyPotter97 dnia 16/05/2009 13:13
Ja zawsze sądziłam, że Draco ożenił się z Pansy i moi zdaniem tak powinno być.No i w książce powinna być jakaś wmianka na ten temat.Po za tym spoko art.Chociaż trochę za krótki.Czy mogłabyś napisać, gdzie znalazłaś coś o tym wywiadzie w którym J.K.Rowlng mówi, jak się azywa żona Dacona?Po za tym daję P
kasieq_HP dnia 16/05/2009 17:54
Ja myślałam, że takiego zgorzkniałego chłopaka nikt nie będzie chciał a tu proszę. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona, mimo, że art krótki, ale mi się podoba ;D
Charllotte dnia 16/05/2009 21:07
Pansy naprawdę pasowała do Draco...smiley
No cóż... Ale tak poza tym, imię Pansy
kojarzy mi się z szympansem Dam powyzej oczekiwańsmiley
Pozdrawiam
M_Malkin dnia 19/05/2009 22:57
A mnie się wydaje że po ostatnich wydarzeniach w ksiżążce i po tym jak Lucjusz stracił swoją silną pozycję na liście śmierciożerców oraz po tym jak Harry 2 razy uratował mu życie, Drako zmiękł smiley Niech sobie ma fajną żonkę, a co. Jakoś mam słabość do niego smiley
Sefora dnia 23/05/2009 16:38
Artykuł jest ŚWIETNY! Krótki, fakt, ale nie znamy innych informacji.. Zasługujesz na W! W końcu dowiedziałam się czegoś o jego żonie..smiley Dziękuję!
Demelza1997 dnia 24/05/2009 12:52
Ciekawy art, krótki, ale jestem pewna, że więcej informacji nie dało się zdobyć. Daję W, bo na nie zasługujesz i mi się podobałosmiley. To co zebrałaś może się przydać np. do jakiegoś ff. Ogólnie super, że ktoś pamiętał o Astorii i o niej wspomniał, a tak z ciekawości to skąd wiedziałaś, w których latach uczęszczała do Hogwartu? A zresztą nieważne, uważam, że się postarałaś i lepiej być nie może.
szkarlatyna dnia 24/05/2009 18:20
@Demelza1997

[LINK]

może stąd. trochę zerżnięte ;]
Mambozza dnia 25/05/2009 07:26
wychodzi na to, że jedno jedyne zdanie od siebie dodałaś, (odnośnie SUMów) a resztę jak słusznie zauważyła szkarlatyna "zerżnęłaś" Nie dość, że art składa się z kilku zdań to tylko jedno jest tak naprawdę Twoje cofam swoją ocenę póki czas. Na przyszłość pamiętaj, że prawda zawsze wyjdzie na jaw. Żenada
Sefora dnia 26/05/2009 14:43
Ej.. To ze sa podobne to nie znaczy od razu ze skopiowane;/ Sa rozne zrodla.. I niektore "mowia" podobnie..

Ale ja tam w to nie wnikam czy skopiowane czy nie.. Podoba sie, wiec daje taka ocene.. I mam gdzies czy skopiowane.. Dowiedzialam sie czegos nowego? Tak, dowiedzialam, co zadko sie zdarza w kwestii Harrego Pottera.. Moim zdaniem zasluguje na W i tyle.. ;]
Hermiona002 dnia 26/05/2009 20:01
Jeśli nie wie się dużo o danej osobie, to wydaje mi się, że wiadomo z góry to jakiej dlugości będzie artykuł. O Astorii wiemy tyle co o Yeti, więc
co możemy powiedzieć? Daję N.
ukochana Syriusza dnia 27/05/2009 17:26
Jak dla mnie ciekawe choć zastanawia mnie czemu Malfoy nie poślubił Pansy?
agata95 dnia 27/05/2009 20:42
właśnie! (odwołuję się do komentarza zamieszczonego powyżej): dlaczego Malfoy nie poślubił Pansy? przecież to ona go wielbiła nade wszystkosmiley
chociaż... dobra, już nie będę mieszaćsmiley
Pospoliciak dnia 27/05/2009 21:00
Mi się ta informacja bardzo podoba, bo Dracona lubię strasznie, a informację o żonie szukałam od dawna. Miło. smiley
Fiflak dnia 28/05/2009 19:30
Krótki artykuł ale za info i tak można dac P. Po za tym i tak cieżko to znależć szkoda własnie ze J.K.Rowling nie informuje o innych osobach troche bardziej.
Ginny_Kitty dnia 29/05/2009 15:49
Mambozza dnia 25/05/2009 09:26
wychodzi na to, że jedno jedyne zdanie od siebie dodałaś, (odnośnie SUMów) a resztę jak słusznie zauważyła szkarlatyna "zerżnęłaś" Nie dość, że art składa się z kilku zdań to tylko jedno jest tak naprawdę Twoje cofam swoją ocenę póki czas. Na przyszłość pamiętaj, że prawda zawsze wyjdzie na jaw. Żenada

Mambozza. Nie jest zerżnięte. Gdybyś umiała czytać, zauważyłabyś, że zdania zostały przeredagowane. Właśnie dlatego. Powiedz mi, czy miałam wymyślić coś o Astorii? Informacje czerpałam z dwóch źródeł, najpierw znalazłam je w wywiadzie z Jo. Potem było to z tym linkiem.
Diana_Di dnia 30/05/2009 11:53
I znowu mi się bez podoba. Bez niepotrzebnego lania wody smiley
Hermi223 dnia 30/05/2009 12:13
Myślałam że Draco ożeni się z Pansy :/
Hermiona-666 dnia 30/05/2009 15:09
Moim zdaniem Draco powinien ożenić się z Pansy a tak pozatym niezbyt lubie Draco.smiley
Ollunia dnia 31/05/2009 13:34
Króciutkie, ale przemyślane
Hermiono-666, ja też uważam, że Malfoy powinien się ożenić z Pansy , ale jak nad tym pomyśleć, to do siebie nie pasowalismiley
Daje W
Protazja dnia 02/06/2009 15:37
A mi się tam podoba smiley . Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej Astorii . Pewnie mało było o niej informacji , dlatego twój artykuł jest taki krótki , więc dziwię się, dlatego inni się tak oburzają smiley . Jeśli chodzi o te punkty , to pewnie rzeczywiście kierowałaś się tym , żeby więcej dostać tych punktów , ale z drugiej strony kto by tak nie postąpił ? smiley
Mambozza dnia 02/06/2009 17:02
Ginny_Kitty. Przeredagować to nie to samo co poprzestwiać przecinki, więc nie nadużywaj tego wyrażenia. Bez względu na to co myślę Ty wiesz jaka jest prawda (Twoje sumienie dziewczyno)
Zastanawia mnie jednak jedna rzecz. Nie ja odkryłam, że "inspirowała Cię cudza praca", więc dlaczego mnie się czepiasz? Z resztą każdy mądry ma linka podanego i sam oceni Twoją "autorskość" Śmieszna jesteś, a najbardziej bawi mnie jak reagujesz na krytykę Trzeba Ciebie częściej krytykować, bo bez psychologa się nie obejdzie, jak tak dalej pójdzie z poważaniem
Mambozza
Ginny_Kitty dnia 02/06/2009 19:52
Przeredagować to nie to samo co poprzestwiać przecinki, więc nie nadużywaj tego wyrażenia. Bez względu na to co myślę Ty wiesz jaka jest prawda (Twoje sumienie dziewczyno)

Nie rozumiem ciebie. Piszesz, że przeredagować to nie to samo, co poprzestawiać przecinki, a sama nie widzisz, że ja ich nie poprzestawiałam... Och, masz rację, ja wiem, jaka jest prawda. Moje sumienie... Od opublikowania tego arta co noc śnią mi się koszmary, gdzie goni mnie Mambozza Wielka z siekierą, drąc się "Zerżnęłaś arta!" (choć prawdą to nie jest).
Mambozzo, mam pytanie. A czy przy pisaniu twojego arta o mandragorze nie korzystałaś z ŻADNYCH źrodeł? Wymyśliłaś to?
Zastanawia mnie jednak jedna rzecz. Nie ja odkryłam, że "inspirowała Cię cudza praca", więc dlaczego mnie się czepiasz?

Porównaj wypowiedź swoją i osoby, która odkryła, że "inspirowała mnie cudza praca" (śmieszne, śmieszne).
Śmieszna jesteś, a najbardziej bawi mnie jak reagujesz na krytykę Trzeba Ciebie częściej krytykować, bo bez psychologa się nie obejdzie, jak tak dalej pójdzie

Wiesz, co mi się najbardziej podoba w tym zdaniu, Mambozzo? To, że myślisz, że jak to czytam, to jest mi strasznie głupio, że mi "pojechałaś". Nie wyszło ci.
Jeśli sądzisz, że to było śmieszne, pozwól, że cię uświadomię.
To było żałosne. Zresztą jak wszystkie twoje komenty pod tym artem.
Jak reaguję na krytykę? Krytykuj, ile wlezie. Tyle że ja mogę sobie na tą krytykę odpowiedzieć. Ktoś sądzi, że ściągnęłam - tłumaczę mu, że tak nie jest. Jakbyś mi wytknęła błędy itd. nic bym do tego nie miała. Ale chyba mogę coś sprostować?
Bez psychologa? Pewnie masz rację, znasz się na tym.
I jeszcze jedno: po co tak dużo emotek? Przez te tło i tak dostaję oczopląsu.
Mambozza dnia 03/06/2009 15:37
Oczopląs jest u Ciebie wskazany: przynajmniej nie masz możliwości pisać głupot typu ww
Renesmee Cullen dnia 05/06/2009 09:09
Rzeczywiście, trochę krótkie.Ale niestety nie ma więcej informacji na ten temat. Rowling mogła podać więcej ciekawostek. Artykuł i tak ciekawy.Dlatego dam W
Ginny_Kitty dnia 07/06/2009 13:27
Oczopląs jest u Ciebie wskazany: przynajmniej nie masz możliwości pisać głupot typu ww

Trochę jaśniej: "głupot typu ww...". Ja takich głupot nie znam, mogłabyś mnie uświadomić? I pisz sobie te emotki, jeśli nie możesz się inaczej wysłowić.
rudaweasley dnia 07/06/2009 15:12
dzienkuje temu kto to napisał bo teraz już wiem kto poślubił Dracona.smiley
Nerwa dnia 08/06/2009 16:05
Ginny_Kitty, Mambozza-wasze głupie przepychanki kompletnie popsuły ten art.
Uważam, że art chociaż krótki to ciekawy, bo przecież wywiad o którym w nim mowa nie jest zbyt powszechny. Dam P.
Graupka dnia 08/06/2009 16:06
krótkie, ale wiecej informacji na ten temat już sie zapewne nie znajdzie ; ) .
Ginny_Kitty dnia 10/06/2009 22:13
Ginny_Kitty, Mambozza-wasze głupie przepychanki kompletnie popsuły ten art.

Zepsuć - nie zepsuły, ale masz rację, Nerwo. Offtopujmy gdzie indziej, Mambozza.
Choco xd dnia 14/06/2009 13:56
Dziewczyny, a nielepiej napisać do któregoś z Adminów o usunięcie tego 'artykułu'? Tak będzie lepiej, oszczędzicie sobie nerwów i innym także.
Mam być szczera? 'Artykuł' kiepski, ale jest jeden plus, że nie zmyśliłaś niczego i trzymałaś się faktów, które skopiowałaś z innej strony i trochę zmieniłaś, a to aż prosi o pomstę do nieba.
Dobra rada: następnym razem [jeżeli on nastąpi] nie radzę kopiować niczego ;].
DenahiSile dnia 14/06/2009 15:43
Po trochu mało tego, ale więcej informacji nie ma. A czy nie lepiej nie kopiować? Oj. ^^ A właśnie, co z Pansy?
Vivianne111396 dnia 14/06/2009 18:32
daję Z
ciekawi mnie bardzo ciemna strona książek o HP dlatego trochę mi smutno że taki krótki art
kubab979797 dnia 15/07/2009 23:36
niedawno natknąłem się na artykuł gdzie jej imię zaczynało sie na literę c i było napisane że jest córką voldemorta
pudzianek dnia 03/08/2009 14:00
Ja nie lubię krótkich artykułów, ponieważ szybko się je czyta, a ja lubię rozważać i pogłębiać temat. Ja rozumiem, że więcej wiadomości nie udało się zdobyć. Ale bardzo ciekawy artykuł, więc trochę się dowiedziałem. Dzięki za artykuł i za wiadomości zawarte w nim!smileysmiley Dam P- powyżej oczekiwań.
Luke James Potter dnia 11/09/2009 06:01
Co za imię dla dziecka. Draco myślał, że będzie wzbudzało respekt u innych uczniów?? Co za debil.
pomyluna1999 dnia 13/09/2009 16:33
No, cóż raczej to wygląda na notkę a nie ART. Ale w końcu liczy się treść prawda? No ale treść też nie jest za ciekawa. Ale rozumiem że więcej informacji nie udało się zdobyć dlatego dam Z zamiast N
Elva112 dnia 12/12/2009 19:12
Nie łapię zastosowania w tym arcie słowa "szczęściara". Czyżbyś zazdrościła...?
Sam art spoko, ale krótki...
Daję Z
olga786 dnia 11/02/2010 12:01
ja jakoś specjalnie jej nie zazdroszcze i nie chciała bym być nią. art krutki ale dam P
xszaroburoiponurox dnia 15/02/2010 12:31
Właśnie , że nie można jej nazwać szczęściara . Bo co z tego , że miała Malfoya ( któy nie ukrywam był przystojny ) z męża . Tak sam jakbyście mi zazdrościli chłopaka . Pff . Art krótki ale ciekawy . Daje P .
Ana_Black dnia 19/02/2010 17:56
Krótki i ciekawy art. Ale nie rozumiem tego szczęściara, ja nie widzę powodu by jej zazdrościć.

Co za imię dla dziecka. Draco myślał, że będzie wzbudzało respekt u innych uczniów?? Co za debil.

To oczywiste - Draco - smok, wąż, Scorpius - skorpion. Czyli zwierzęta, które na swój sposób kojarzą się ze Slytherinem. smiley
Elaine dnia 26/02/2010 14:12
Super że udało Ci się odszukać taki szczegół. Ana_Black-szczęściara to ironia. kto by chciał takiego Malfoya... Niestety wg mnie art na W jest trochę za krótki, dlatego daję PO
pannamalfoy dnia 01/05/2010 23:38
artykuł krótki, ale też ciekawy.
mnie osobiście zdziwiło to że to nie Pansy została żoną Draco... smiley
zuza878 dnia 19/06/2010 16:14
Artykuł za krótki. Wiem, że jest mało informacji na ten temat, ale nie trzeba wtedy o czymś takim pisać. Lepiej wybrać coś innego, na temat czego jest więcej informacji.
Ginevra_Ginny dnia 24/10/2010 16:26
Eee... Sorry, ale dlaczego mam Droco tej żony zazdrościć? Wybacz, ale nie rozumiem. A art krótki, chociaż ja bym go nie napisała. Nie miałam pojecia o żonie Draco. Zawsze myślałam, ze to będzie Pansy.smiley Za artykuł dam ci P.
pomylusia dnia 10/12/2010 16:56
No artykuł rzeczywiście nie za długi, ale cóż. Lubię Draco, ale charakter ma nie najlepszy, więc nie ma czego Astorii zazdrościć.
Paulina Black dnia 11/12/2010 18:48
Podoba mi się ten art z powodu konkretnych informacji smiley. Przecież wiadomo, że nie mógł być dłuższy skoro o tej postaci tak mało wiemy. Daję W smiley)
moody7 dnia 28/04/2011 20:29
Daję Hmmmm... No ... PO. Trochę za krótki art
ale funny.smileysmileysmiley
filius3flitwick dnia 27/07/2011 16:27
Świetny art. to jedna z tych niewielu rzeczy o których nie miałem pojęcia.
Daję W
12Harry Potter12@ dnia 11/08/2011 13:57
Świetna notka. Jak na opis postaci, którą mało znamy to wyśmienity.smiley
Irja dnia 18/08/2011 23:15
Szczerze mówiąc cieszę się, że Draco ożenił się z Astorią... No dobra cieszyłabym się gdyby Draco ożenił się z każdą dziewczyną, tylko nie z Pansy, która jest jedną z nielubianych ( jeśli nie znienawidzonych) przeze mnie postaci. Okay, ale skupmy się na Astorii i twoim opisie... Za art. dam PO, bo moim zdaniem odrobinę krótki, ale i tak mi się podoba, bo np. dotychczas nie wiedziałam, że Astoria ma siostrę ^^ więc kilku rzeczy się można stąd dowiedzieć smiley
PLUSHACK dnia 02/02/2012 14:15
Z czystym sumieniem daję W porwanie sie na tak trudny temat z taką małą ilością informacji wymagało nielada odwagi smiley
Ernie Mcmilan dnia 07/02/2012 16:50
A nie lepiej byłoby zebrać z 10 postaci epizodycznych np. ze Slytherinu i opisać je w 1 arcie? Byłby większy porządek i dłuższy art. Daje (z przykrością) NĘDZNY
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 40% [39 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 31% [30 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 15% [15 Głosów]
Nędzny Nędzny 7% [7 Głosów]
Okropny Okropny 6% [6 Głosów]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Sann
(Wyśmienity mag)
08/02/2012 16:19
Dokladnie smiley a co?

alette
()
08/02/2012 16:16
Sann?

Sann
(Wyśmienity mag)
08/02/2012 16:13
czesc misiaki :*

Esey
(Abhorsen)
08/02/2012 12:27
nie chcesz gadac, to nie, ransz me serce smiley

Esey
(Abhorsen)
08/02/2012 12:16
HEJ HO

alette
()
08/02/2012 12:10
ha ha ha strasznie smieszne

gnebi
(Świetny czarodziej)
08/02/2012 10:30
Gdybym mogla zmieniac rangi to bym ci kreske pionowa dodala :>


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter