„Harry Potter i Insygnia Śmierci – część 1” (PC) - recenzja gry. - Gry

Harry Potter

Ostatnie Artykuły
Nawigacja
Ankieta
Co sądzisz o Pottermore?

Fantastyczne, nie mogę się oderwać!

Spodziewałem się czegoś lepszego, ale nie jest źle

Jeszcze się nie zarejestrowałem

Kompletna strata czasu

Nie wiem, co to jest Pottermore

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.

karpacz pogoda na jutro

„Harry Potter i Insygnia Śmierci – część 1” (PC) - recenzja gry.

"Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1 (PC).





- Producent: EA Bright Light (EA Games)
- Wydawca: Electronic Arts Inc.
- Polski dystrybutor: Electronic Arts Polska

- Gatunek: przygodowa gra akcji
- Data światowej premiery: 16 listopada 2010r.
- Data premiery w Polsce: 19 listopada 2010r.

- Cena (w dniu premiery): 149,90
- Wymagania wiekowe: +12
- Nośnik: płyta DVD

Podobnie jak film gra została podzielona na dwie odrębne części. Recenzja ta ma za zamiar opisać nam część pierwszą.


FABUŁA

Fabuła niczym nie zaskakuje - jest krótka i "dość związana z książką" (jak przy reszcie gier). Gra rozpoczyna się kilkuminutowym filmikiem wprowadzającym, który przenosi nas do dworu Malfoyów i w którym to grupa Śmierciożerców z Voldemortem na czele spekuluje na temat przenosin Potter'a. Oczywiście nie zabrakło też Charity Burbage, która wisi w worku, czekając na swą śmierć.

Chwilę później zaczyna się eskorta Harry'ego i to w tym momencie zaczynamy tak naprawdę grać. Na około pojawiają się słudzy Czarnego Pana, a my musimy stawić im czoło. O dziwo Lord Voldemort nie ukazuje się nam jak to było w książce, lecz Harry i tak spada razem z Hagridem i chwilę później budzi się w Norze.

Nie zabrakło też wesela Bill'a i Fleur. I tu także stajemy do walki ze Śmierciożercami tyle, że już na ziemi i na krótko, gdyż Hermiona przenosi nas na angielskie ulice. I tutaj (jak to we wszystkich grach o HP bywa) następuje żmudne zajęcie: sprawdzanie kilku osób na ulicy czy nie są przypadkiem śmierciożercami. Harry w pelerynie niewidce przemierza ulice by dojść do obcego osobnika i znów wraca by powiadomić Rona i Hermione o tym, że ów człowiek jest sprzedawcą, biedakiem etc. I kolejny, już trzeci raz stajemy do walki ze Śmierciożercami, tym razem w kafejce, która jest nam dobrze znana z filmu i książki.

Później odwiedzamy Grimmauld Place, gdzie spędzamy znaczną ilość czasu na rozmowie ze Stworkiem czy (o dziwo) walką z dementorem. Następnie przenosimy się w miejsca, gdzie nasze Trio szukało horkruksów np.: obóz zaatakowany przez popleczników Czarnego Pana i właśnie mieszkańców tego obozu musimy uratować.

Z biegiem czasu robi się coraz to lepiej, walczymy z gigantycznymi pająkami, smokami czy też inferiusami, zakradamy się do Ministerstwa Magii, w którym spędzamy dobre kilkanaście minut.

Po wykradnięciu Dolores medalionu przemierzamy przez takiej miejsca jak: opuszczona fabryka, Kamieniołom, Dolina Godryka, w której również odbywa się walka, gdyż Harry jest Niepożądanym numer 1 a nie chciał zakładać peleryny niewidki z wiadomego dla nas powodu, by w końcu trafić na Szmalcowników, którzy oddali nas w ręce Malfoyów gdzie czeka na nas dużo walki z Malfoyami i Bellatrix. Gra się kończy w momencie śmierci Zgredka, podobnie jak film.

GRAFIKA

Grafika to dobra strona tej gry. Ba! Nawet bardzo dobra. Niczym nie przypomina tej z czasów Czary ognia czy nawet Księcia Półkrwi. Postacie są bardziej rzeczywiste, a elementy otoczenia bardziej wyraźne. Zaklęcia również wyglądają dużo korzystniej.


POZOSTAŁA RECENZJA:

Harry Potter i Insygnia Śmierci to najbardziej mroczna części z sagi, więc również gra się lekko zmieniła. Duży nacisk w tej części jest na walkę ze Śmierciożercami, także zamiast zbierania fasolek czy herbów więcej bitew i starć. W niektórych momentach gry można obejść walkę używając: peleryny niewidki, eliksiru wieloskokowego oraz Peruwiańskiego Proszku Natychmiastowej Ciemności. Można także używać różnego rodzaju osłon (kamieni, płotu) by się obronić, co uważam za bardzo przydatną grę.

Wszystko pięknie, lecz by coś mieć trzeba coś oddać. Dlatego dostając od producentów tak wyśmienitą grafikę i fabułę musieliśmy oddać im po pierwsze nasze pieniądze (gra do najtańszych nie należy a już na pewno na konsole), a po drugie to, że nie każdy może na taką grę sobie pozwolić, gdyż gra ta ma spore wymagania systemowe, a oto one:

- Procesor: single core 2.4 lub 2.0
- Pamięć RAM: 1,5 GB
- Grafika: 256 MB
- DirectX: 9.0c
- Windows: XP, Vista, 7

PLUSY GRY:

+ grafika
+ fabuła (lecz tu bym się zastanowił)
+ system zaklęć
+ dużo walki, mało "żmudnej roboty"
+ oprawa dźwiękowa
+ urozmaicony teren

MINUSY

- wymagania systemowe
- cena

Podsumowują... Gra "Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1" jest najlepszą grą o przygodach naszego czarodzieja jaka dotychczas wyszłą. Grafika świetna, fabuła dobra. Zmagamy się z mnóstwem wrogów i tym samym mamy co do roboty. Polecam grę wszystkim tym, którzy kochają gry o HP, oraz tym co grali kiedyś w jakąś część i się zniechęcili. Moja subiektywna ocena (po zagraniu): 5-.

„Harry Potter i Insygnia Śmierci – część 1” (PC) - recenzja gry.
ElectroVip 19/06/2011 17:31
Czytano 4512 razy
Liczba komentarzy - 30
apollo dnia 19/06/2011 17:40
No niestety mój komputer nie spełnia tych wymagań komputerowych. Mam tą grę od grudnia, ale niestety ,,Mikołaj" nie doczytał tychrze wymagan no i niestety strasznie się wiesza i zcinasmiley
didus dnia 19/06/2011 17:56
Zgadzam się. Cena była zabójcza, na święta zaś za jedyne 50 zł w empiku. Trudno się mówi. Grafika jest bardzo ciekawa, bo jakby rysunkowa. Dużo walki -tego nigdy nie lubiłem, ale tutaj im wyszło znakomicie. System rzucania zaklęć i uroków również udał się, ale te zmienianie zaklęć... dziwne dość. Ja tam na wymagania nawet nie patrzę. Po prostu kupuję i już.
W grze najbardziej przerażały wyskakujące niewiadomo-skąd inferiusy, a tuż za nimi byli dementorzy. Tyle ode mnie ;D
ElectroVip dnia 19/06/2011 18:56
Dziękuje za przyjęcie artykułu. Teraz widze kilka błędów... ale cóż.
I dziękuje też uzupełnienie arta okładką gry, zupełnie zapomniałem ^^
losiek13 dnia 19/06/2011 19:03
Recenzja ta ma za zamiar opisać nam część pierwszą.
Recenzja ma zamiar? Po pierwsze, recenzja nie może mieć zamiaru, chyba raczej Ty go miałeś ;p Po drugie, nawet gdybyś już Ty miał ten zamiar, to nas o tym nie informujesz, po prostu piszesz recenzję, nie trzeba się tu jakoś zapowiadać.

Fabuła niczym nie zaskakuje - jest krótka i "dość związana z książką" (jak przy reszcie gier).
Nie mogę się zgodzić, gdyż dla mnie zaskakujące były misje odbijania zakładników, czy też ucieczka przed smokiem. Nie wszytko było takie związane z książką, czy nawet z filmem.

my musimy stawić im czoło.
- powinno być "czoła", my czyli liczba mnoga, więc i rzeczownik w tej samej formie.

O dziwo Lord Voldemort nie ukazuje się nam jak to było w książce, lecz Harry i tak spada razem z Hagridem i chwilę później budzi się w Norze.
Zdanie pozbawione jakiegokolwiek sensu.

Bill'a
- Apostrofu używa się do zaznaczenia niemej litery np. "e" w imieniu Snape'a (stąd czytamy "Snejpa" z pominięciem "e", a nie "Snejpeja", jak by to brzmiało bez jej pominięcia).

Harry w pelerynie niewidce przemierza ulice by dojść do obcego osobnika i znów wraca
- Z tego co widzę, to wcześniej nie ma mowy o tym, żeby Potter skądś wracał, więc po co te " i znów"...

smokami
W grze był chyba tylko jeden?

Po wykradnięciu Dolores medalionu przemierzamy przez takiej miejsca jak: opuszczona fabryka, Kamieniołom, Dolina Godryka, w której również odbywa się walka, gdyż Harry jest Niepożądanym numer 1 a nie chciał zakładać peleryny niewidki z wiadomego dla nas powodu, by w końcu trafić na Szmalcowników, którzy oddali nas w ręce Malfoyów gdzie czeka na nas dużo walki z Malfoyami i Bellatrix.
Znowu wszystko straciło sens. Niepotrzebne wtrącenie.

Gra się kończy w momencie śmierci Zgredka, podobnie jak film.
Raczej: "Gra kończy się..."

Duży nacisk w tej części jest na walkę ze Śmierciożercami, także zamiast zbierania fasolek czy herbów więcej bitew i starć.
To "jest" pasuje tam jak ulał! xD Zdanie ponownie pozbawione sensu.

Można także używać różnego rodzaju osłon (kamieni, płotu) by się obronić, co uważam za bardzo przydatną grę.
Płot lub kamień przydatną grą?! Zakładam, że chodziło Ci o to, iż są one przydatne w grze...

Zmagamy się z mnóstwem wrogów i tym samym mamy co do roboty. Polecam grę wszystkim tym, którzy kochają gry o HP, oraz tym co grali kiedyś w jakąś część i się zniechęcili.
- "mamy co do roboty"??? Jakiś kolokwializm? To chyba nie było zamierzone, podobnie jak "tym co grali"... straszne.

Generalnie art nie jest zły. Sporo w nim jednak błędów w składni (nie wszystkie zacytowałem), słaba interpunkcja, tytuły nie zostały wzięte w cudzysłowy, co mnie razi. Przez zawiły język, jakim jest on napisany, czytanie staje się ciężkie i opornie brnie się przez ten tekst, który miejscami traci zupełnie jakikolwiek sens.

Debiut, czy nie, oceniam go nie wyżej niż na Nędzny. Może następnym razem wyjdzie Ci lepiej...

EDIT: Nie, nie są one wytknięte na siłę, tylko po prostu rzuciły mi się w oczy.
To, że napisałeś "dość związana z książką", nie zwlania Cię z myśli zawartej przed myślnikiem. Czytaj uważnie.
Wybacz, ale dla mnie to zdanie nie jest jasne.
ElectroVip dnia 19/06/2011 19:14
@losiek Tak wiem. Dopiero teraz widzę te błedy. Lecz nie wszystko co zacytowałeś to błedy.
- Mówię chyba, że była "dość związana z książką" - nie ma błedu.
- "Po wykradnięciu Dolores medalionu przemierzamy przez takiej miejsca jak: opuszczona fabryka, Kamieniołom, Dolina Godryka, w której również odbywa się walka, gdyż Harry jest Niepożądanym numer 1 a nie chciał zakładać peleryny niewidki z wiadomego dla nas powodu, by w końcu trafić na Szmalcowników, którzy oddali nas w ręce Malfoyów gdzie czeka na nas dużo walki z Malfoyami i Bellatrix." Nie wiem gdzie tu nie widzisz sensu...
Większość błędów wytyczonych przez Ciebie jest poprawianiem na siłę by tylko się uczepić...
Dark_ dnia 19/06/2011 20:20
Ja się z recenzją całkowicie nie zgadzam. Grafika w tej grze bardzo dobra? Nie powiedziałbym, wiele tekstur i lokacji wygląda żałośnie. Od strony wizualnej niestety więc wciąż cienko. Poza tym został wprowadzony strasznie komplikujący grę system rzucania zaklęć - mamy koło, z którego wybieramy dany czar, jest to mym zdaniem niewygodne.

Rozgrywka jest STRASZNIE monotonna i schematyczna. Jeśli używamy peleryny niewidki, to jednak dość rzadko i nie do końca wykorzystano potencjał zadań z jej użyciem. Spodziewałem się ciekawych sekwencji skradankowych, ale się przeliczyłem.

Przeciwnicy są banalni. Ogólnie to cała ta gra jest zbyt prosta, nawet na najwyższym poziomie trudności. Spokojnie jednym zaklęciem da się przejść całą grę. Warto dodać również fakt, iż niektóre dodane do gry funkcje i elementy są CAŁKIEM nieprzydatne i zbędne. Np. eliksiry - w ogóle nie odczułem ich obecności w czasie rozgrywki, bowiem wcale nie miałem powodu, by ich używać. Nie było po co, strata czasu. To samo się tyczy zaklęcia Wingardium leviosa - można było nim unosić/rzucać/zasłaniać się przedmiotami, ale po 1. nie było w grze wiele takich rzeczy, na których tego czaru użyć się dało, a po 2. znowu nic nam to nie dawało i była to kolejna strata czasu. Jeszcze inną durnowatą możliwością, jaką nasza postać osiągnęła w tej części, jest chowanie się za różnymi osłonami. Bzdura i tyle, znowu tak naprawdę zbyteczna rzecz.

Jak już wspomniałem wyżej, gra jest łatwa, a oprócz tego również bardzo krótka. Tak jak poprzedniczki, skończyć ją możemy w max. 7 godzin.

Fabuły NIE MA, co jest irytujące, bo te krótkie, durne cut-scenki, po których nikt nic nie zrozumie, o co tak rzeczywiście się rozchodzi, są zrobione w idiotyczny sposób i obrażają moim zdaniem prawdziwych fanów HP. Jeżeli komuś nie odpowiada, jak w filmach traktuje się fabułę książek, to niech nie zagląda do gier. Masakra, bo nawet taka głupia gra powinna mieć jakiś sens, ale te o HP są go pozbawione.
Hogsmed dnia 20/06/2011 15:01
Nigdy nie grałem i nie zagram, ogólnie słabo interesują mnie gry z serii HP. Kiedyś grywało się w pierwsze wydania, ale to już minęło, zatrzymałem się chyba na Czarze Ognia.

Cena zawsze pozostaje ceną, jedni kupują drudzy ściągają. Komu bardziej się opłaca? Sami zdecydujcie smiley

Wymagania nie są aż tak wygórowane, wręcz śmieszne. Nie wiem na jakim silniku jest ta gra, ale jak na wydaną w ostatnich latach to ma bardzo niskie wymagania.

Procesor: single core 2.4 lub 2.0

Ah, to wstrętne liczenie w GHz smiley Zdecydowanie każdy powinien mieć przynajmniej 2.8/3.0 w swoim PC, oczywiście jeżeli liczymy na GHz.

Pamięć RAM: 1,5 GB

Tutaj podobnie jak przy procesorze, każdy szanujący się gracz ma przynajmniej 2+ GB. Chociaż i zwykli użytkownicy powinni być usatysfakcjonowani większą ilością pamięci.

Grafika: 256 MB

Radek HD z 1GB to wydatek ok. 200 zł smiley Więc to chyba nie jest tak dużo, a 256 MB to prawie nic.
alette dnia 20/06/2011 22:15
Artykuł mogę ocenić tylko od strony dobry/zły, bo niestety gry nie posiadam. Pamiętam tylko, że cena w sklepie mnie zabiła.

Fajnie, że artykuł jest podzielony... tylko czy dobrze? Praca powinna być mimo wszystko bardziej przemyślana, analiza głębsza. Nie znam się na grach, ale mniej powinna zająć sama fabuła, a więcej takie rzeczy jak właśnie grafika, muzyka, dodatki itd. Za mało tekstu, za dużo błędów. Artykuł musi poleżeć na dysku kilka dni i być codziennie sprawdzany, dopiero wtedy się nadaje... no i tak długość. Za mało. O błędach już napisał Łosiek, czasami nie wiadomo o co chodzi. Można zrozumieć sens, ale warto popracować nad językiem.

Niestety nie mogę dać wyżej jak N. Chociaż w sumie mogę... Masz Z na zachętę, mam dzisiaj dobry dzień. Bo praca chociaż słaba, jest estetyczna.

Może ciut od siebie - grać w Pottera skończyłam na 4 części, która mi się nie podobała. Jedyna gra, która sprawiała mi przyjemność z tej serii to komnata tajemnic. Może dziecinna, ale jednak miała ten klimat. Ale może kiedyś się skuszę.
kat_1993 dnia 24/06/2011 10:05
ja juz skonczylem wszystkie czesci wiec radze aby kazdy fan zagrał we wszystkie czesci bo jest ostro fajnie . wciaga na wiele godzin.
Pozdrawiam
Selena Snape dnia 25/06/2011 19:04
Mi się podobał więzień azkabanu, ale ta też brzmi ciekawie. Może wkrótce kupię smiley
Ernie Mcmilan dnia 26/06/2011 11:22
Recenzja dość przeciętna. PRzede wszytkim mnie grafika nie podobała się w ogóle... Ale o gustach się nie dyskutuje. CO do błędów estetycznych łosiek wymienił wszystke. To, ze to twój pierwszy art nie ma rzadnego znaczenia. Należało go najpirw sprawdzić. Dam N, bo mogło być jeszcze gorzej.

PS. Mogłaś dać zdjęcia fabuły gry.
Enela dnia 26/06/2011 19:15
Hmm.. gry nie posiadam może kiedyś zdobędę to tak nad grafika nic nie powiem bo nie wiem jaka jest. Fabula moim zdaniem trochę no cóż naciągana bo tu książka tu jakieś dodatki żeby to w jakimś stopniu się nadawało jakoś na gre... no ale jakoś nie pasuje mi ta fabula jakby coś w niej wciśnięto na sile. Wymagania rzeczywiście nie wielkie znaczy dla większości osób bo nie każdy posiada dobry sprzęt itd. Cena no cóż pozostaje wiele do życzenia ja tam wole sobie poczekać na obniżenie. Prawda fanka jestem gier z serii HP ale nie aż taka żeby przeginać pale... Zważając na to ze całkiem zwięzłe mimo ze niektórzy tu wyłapali denne literówki żeby się do czegoś przyczepić co moim zdaniem jest po prostu głupie bo każdemu się zdarza po za tym nie jest to takie ważne liczy się treść. Daje W bo w końcu napisałeś wszystko to co najważniejsze i wyraziłeś swoje zdanie co tez jest ważne bo niektórzy o tym zapominają.
HARRYPOTTER_BYTOM dnia 09/07/2011 08:56
gra jest zajefajna przechodze ją już 10 raz i mi sie nie nudzi!
bialek3 dnia 09/07/2011 14:04
Ja niestety też musze dokupić sobie RAM , ponieważ Harry Potter i Książe Pólkrwi mi się ścina i Insygniasmiley
a tak to reszta gier Harrego wchodzi .

Wiecie może jakie wymaganie będzie miało Jego Harry Potter Lata 5-7 ?
Wujek Algie dnia 10/07/2011 19:23
Niestety nie mogę się zgodzić z Twoją recenzją
Jak dla mnie ta gra była nudna i monotonna. Najbardziej denerwowały mnie czary, zwykłe stukanie palcem w myszkę....
W Zakon Feniksa trzeba było znać kombinacje i wgl....
Grafika jest całkiem niezła (Grałem na max. detalach)
Zero zwiedzania świata, trzeba biegać tam gdzie Ci karzą i tyle tam i z powrotem.
Tyle z mojej strony - za recenzja daje PO bo każdy ma swoje zdanie na temat gier.
Betinka dnia 13/07/2011 12:26
Gry nie znam(grałam tylko w "Komnatę Tajemnic" i się zraziłam), więc oceniam sam artykuł. Dużo błędów utrudniających zrozumienie tekstu, ale te zostały już wymienione. Mogę powiedzieć, że recenzja spełniła swoją rolę: zainteresowałam się grą i może nawet zdecyduję się na kupno. Jak wiadomo, cel uświęca środki. Środki fatalne, ale cel osiągnięty, także daję Z.
Maguv dnia 14/07/2011 22:19
Mi gra się podobała ale w filmiku na samym początku wydawało mi się że wystąpił błąd.
Jest tam coś w rodzaju
" - Dziś zabiję Harry Pottera"
Mam wrażenie że powinno być " Harry'ego".
Wydaje mi się że to jest rażący błąd.
apollo dnia 15/07/2011 22:33
Mam nadzieje że następna część będzie o wiele lepsza bo szczerze to się zawiodłemsmiley
Vovero dnia 21/07/2011 00:28
Ta gra to jakieś nieporozumienie. Twórcy mogliby bardziej się postarać. Przejście gry zajęło mi maksymalnie 3 godziny. Fabuła całkowicie nie wciągająca. Najgorsza część serii.smiley
My-lai dnia 22/07/2011 20:27
I tutaj muszę zgodzić się całkowicie z Vovero. Wydawało się, że nowsze części powinny być coraz lepsze a jest prawie na odwrót. Zawiodłam się całkowicie. Oprócz ścieżki dźwiękowej i grafiki gra nie posiada żadnych zalet. I do artykułu niestety się nie przyłożyłeś, jak Ci już losiek13 wygarnął. Taka prawda...
Dawix dnia 23/07/2011 22:26
Gra spodoba się tylko fanom harrego.Po pierwsze za krótka,niektóre misje są denne np sprawdż czy ten facet jest śmierciorzercą.w recęzji za dużo plusów a za mało minósów smileysmileysmileysmileysmiley
Bella Riddle dnia 01/08/2011 12:01
Grafika jest super! bo oglądałam na youtube ;-) ale gorzej będzie z ceną
Syriusz Black885 dnia 09/08/2011 13:37
Chcę mieć tą grę. Co się tyczy artykułu to bardzo dobry. Jak to napisał kolega wyżej gorzej z ceną.
Daję Wybitny
SpellWitch57 dnia 11/08/2011 10:17
Ja również dostałam tę grę na gwiazdkę. Wszystko działa, przeszłam ją całą.smiley Jest sierpień, a gra staniała tylko ok. 20zł. To odrobinkę dziwne, a co do artykułu zasługuje na Wybitny.
Vallerine Black dnia 16/09/2011 20:16
Osobiście posiadam grę i uważam, że jest najlepsza ze wszystkich gier z serii "Harry Potter". Oczywiście nie mam jeszcze drugiej części, jednak Insygnia Śmierci ogólnie są najlepsze ze względu na grafikę itp.
Jedyne na co mogę narzekać, to na inferiusy. Nienawidzę poziomów z nimi !
Pawelpiwo19 dnia 05/10/2011 19:58
Gra może być ciekaw. Szkoda że na moim kompie jaskiniowcy grali smiley
Mikimus dnia 19/11/2011 20:10
Zgadzam się w 100% ale brakuję 1 minusa czyli
zaklęcia wingardium-leviosa. To zaklęcie to minus ponieważ jest mało obiektów do podnoszeniasmiley np: możemy podnieść blachę oraz pustą beczkę ale nie możemy podnieść drewnianej skrzynismiley
kamlot1003 dnia 29/01/2012 10:14
recenzja Fajna U mnie na szczęście na najniższych wymaganiach działa Ale nie napisałeś nic o trybie wyzwania ;p więc daje POsmileysmileysmileysmileysmiley
natalia94 dnia 05/02/2012 11:30
dla mnie gra była i w sumie jest, bo nie pzreszłam jej jeszcze do końca, trudna. misję w Ministerstwie robiłam chyba przez 3 dni, zanim w końcu udało mi się ją zakończyć. fabuła jest naprawdę rozwinięta, biorąc pod uwagę fakt, iż nie jest to już Hogwart i nie łatwo wymyślić kolejne zadania. podoba mi się, że jest dużo możliwości pojedynkowania się. ja zatrzymałam się w momencie, gdy Harry musi pokonać stado pająków - moja fobia jak na razie nie pozwala mi tego przejść smiley
ruda19 dnia 03/05/2012 18:26
Ja też nie przeszłam do końca gry a mam ją już jakiś czas.
Nie narzekam fajna fabuła i zacna grafika.
Do recenzji nie mam zastrzeżeń.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze. -
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Wybitny Wybitny 20% [4 Głosów]
Powyżej oczekiwań Powyżej oczekiwań 45% [9 Głosów]
Zadowalający Zadowalający 15% [3 Głosów]
Nędzny Nędzny 15% [3 Głosów]
Okropny Okropny 5% [1 Głos]
Logowanie
Login

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 13:27
powinienem - dobrze powiedziane.

jak widzisz, mam sie dobrze. i zablokowane mam - wszystko dziala.

Andrzejster
(eXtreme-Fusion Ninja)
26/05/2012 13:27
No wlasnie nie znam zadnego abstynenta smiley

En-Ki
(Ja latam...)
26/05/2012 13:27
lol, swiruje przeciez. mam dosc alkoholu po wczorajszym na jakis tydzien smiley

Esey
(Abhorsen)
26/05/2012 13:27
andrzej, ty akurat mozesz nie znacsmiley

losiek13
(I Love Helen)
26/05/2012 13:27
Powinienes nie moc pisac w sb! ;(

Vovero
(#SWAG)
26/05/2012 13:26
Przykro nam z tego powodu smiley

Andrzejster
(eXtreme-Fusion Ninja)
26/05/2012 13:26
smiley


Archiwum
     
 

Copyright © 2006-2011 www.Harry-Potter.net.pl
Powered by PHP-Fusion, kasha theme by: sonar

Harry Potter - gra MMORPG
Porady prawne, Kamień Filozoficzny, Komnata Tajemnic, Więzień Azkabanu, Czara Ognia, Harry Potter i Zakon Feniksa, Książe Półkrwi
Emma Watson - Hermiona Granger, Rupert Grint - Ron Weasley, Gary Oldman - Syriusz Black, Alan Rickman - Snape, Daniel Radcliffe - Harry Potter